Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΠΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ.



Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου στο Διοικητήριο Πέλλας για τον συντονισμό των απαιτούμενων ενεργειών ολοκλήρωσης των προετοιμασιών χρηματοδότησης και δημοπράτησης της οδικής παράκαμψης των Γιαννιτσών. Στην σύσκεψη συμμετείχαν: ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης, οι βουλευτές Πέλλας κκ. Δ. Σταμενίτης, Ι. Τζαμτζής, οι Δήμαρχοι Έδεσσας, Σκύδρας, Πέλλας, Αλμωπίας κ.κ. Δ. Γιάννου, Γ. Χοϊδης, Γ. Στάμκος, Δ. Πασόης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης της Περιφέρειας κ. Φωτόπουλος, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι κκ. Μ. Ζωγράφου, Μ. Καράμπελα, Γ. Ανδρίτσος, Α. Νουσηκύρου, ο Δήμαρχος Χαλκηδόνας κ. Π. Δαϊκούδης, η Προϊσταμένη Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής κ. Ωραιοπούλου, ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας κ. Μήλιος, ο Προϊστάμενος Συγκοινωνιακών Έργων κ. Χατζηπαρασκευάς, ο Προϊστάμενος Γεν. Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Υποδομών και Περιβάλλοντος της Περιφέρειας κ. Γιάντσης, ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Πέλλας κ. Τελιανίδης, ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Πέλλας και υπηρεσιακοί παράγοντες. Στην σύσκεψη ήτανε παρών και ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Κατά την προηγούμενη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 2012 

1) Είχε εξεταστεί το σημερινό «καθεστώς» του έργου της οδικής παράκαμψης των Γιαννιτσών και είχε διαπιστωθεί ότι μετά την ολοκλήρωση των μελετών των τεχνικών έργων υποστήριξης της λειτουργίας της είναι δυνατή η εκκίνηση των διαδικασιών δημοπράτησης και ολοκλήρωσης του έργου εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου με λήξη το 2015. 
2) Είχε διαπιστωθεί ότι το έργο ως τμήμα του οδικού άξονα Χαλκηδόνας – Γιαννιτσών – Εδέσσης έχει υψηλή προτεραιότητα έναντι άλλων παρεμφερών έργων δεδομένου ότι τμήμα του άξονα αυτού από την Χαλκηδόνα στην Παραλίμνη είναι έτοιμο για παράδοση στην κυκλοφορία.
3) Το έργο ποτέ δεν είχε χαρακτηριστεί μη χρηματοδοτήσιμο ή ότι απώλεσε δεσμευμένους για αυτό πόρους. Το έργο ανέμενε την ολοκλήρωση των μελετών τεχνικών έργων οι οποίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν για να χρηματοδοτηθεί και δημοπρατηθεί. 


Κατά τη σημερινή σύσκεψη εκτιμήθηκαν ως αναγκαίες οι παρακάτω συνέργειες όλων όσων συμμετείχαν σε αυτήν. 
  α) Συστηματική και συνεχής εκ του σύνεγγυς παρακολούθηση της πορείας των μελετών ώστε μετά την επιλογή του αναδόχου να είναι δυνατή η επίσπευση υπό «όρους» της έναρξης των διαδικασιών δημοπράτησης 
β) Συνάντηση αντιπροσωπείας, εκ των συμμετασχόντων στην σύσκεψη, με τον αρμόδιο υπουργό για την θέση του έργου σε προτεραιότητα λόγω της μη ανεκτής πλέον κυκλοφοριακής επικινδυνότητας, του σημερινού οδικού άξονα Χαλκηδόνας – Γιαννιτσά – Έδεσσας και της σημασίας του για το εμπόριο της εξωστρεφούς οικονομίας της Πέλλας στα πλαίσια των προσπαθειών για την επανεκκίνηση της Περιφερειακής Οικονομίας. 
γ) Να εξεταστούν τα «τεχνικά» ζητήματα ετοιμότητας των υπηρεσιών με κάθε αναγκαία προετοιμασία ώστε 

μετά την επιλογή του μελετητή – Οκτώβριο/Νοέμβριο 2012 να προβλεφθεί η δυνατότητα εκκίνησης των προετοιμασιών δημοπράτησης του μεγάλου έργου (Παράκαμψη Γιαννιτσών)
να υπάρξει ανάλογη προετοιμασία ώστε μετά την έναρξη διαδικασιών δημοπράτησης το έργο να έχει αυξημένη τεχνική παρακολούθηση και υποστήριξη ώστε να είναι δυνατή η διασφάλιση ότι το έργο θα ολοκληρωθεί εντός του 2015 ώστε να ακυρωθούν οι κίνδυνοι επισφαλειών του έργου.

Όλοι όσοι συμμετείχαν στην σύσκεψη δεσμεύτηκαν ώστε με τις συνέργειές τους να συμβάλλουν θετικά ώστε το έργο να ευρίσκεται και να παραμένει σε τροχιά χρηματοδότησης και υλοποίησης με τα υπόλοιπα τμήματά του (Παράκαμψη Χαλκηδόνας και τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα).

ΠΩΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ.




Δείτε μια χιουμοριστική πλευρά! 

















































ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

ΑΜΙΑΝΤΟΣ: ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΟΥΝ ΜΟΙΡΑΙΕΣ.






Ο Δρ Τζέφρι Newton, σε ηλικία 81 ετών, έχασε τη ζωή του από μεσοθηλίωμα
Ο Δρ Τζέφρι Newton, σε ηλικία 81 ετών, έχασαν τη ζωή τους από μεσοθηλίωμαΟ ίδιος υπερηφανευόταν πάντα στις δεξιότητες του στο Do It Yourself (DIY) φτιάχτο μόνος σου.
Ακόμα και σε ηλικία 81 ετών, είχε την τοποθέτηση μιας νέας κουζίνας και μπάνιου στο σπίτι του. 
«Με τα χρόνια είχε κάνει τα πάντα, λέει η σύζυγός του Pat, 82.
«Ήταν εξαιρετικός Τίποτα δεν ήταν ποτέ πιό μεγάλη πρόκληση ». 
Δυστυχώς, αυτό το πάθος ήταν που πιθανότατα οδήγησε στο θάνατο κ. Newton το Μάιο. 
Επασχε από μεσοθηλίωμα -και  καρκίνο του βλεννογόνου των πνευμόνων - που προκαλείται από την έκθεση στον αμίαντο. 
Οι ειδικοί λένε ότι η έκθεση ακόμη και λίγες ώρες με τις τοξικές ίνες μπορεί να είναι αρκετή για να πυροδοτήσει την κατάσταση αργότερα στη ζωή τους. 
Και λίγες ώρες ήταν το μόνο που είχε λάβει για τον κ. Newton, ο κορυφαίος ορθοπεδικός χειρουργός, για να αφαιρέσει ένα παλιό λέβητα κεντρικής θέρμανσης γεμάτο με λευκό αμίαντο από το σπίτι του. 
«Ήταν πριν από 37 χρόνια, αλλά θυμάμαι ακόμα όλη τη λευκή σκόνη που βγήκε απ' αυτό», λέει η Pat. 
«Εκείνη την εποχή, ήταν γνωστοί ο καφέ και ο μπλε αμίαντος (υπάρχουν τρεις τύποι) ήταν επικίνδυνη, αλλά όχι ο λευκός, γι 'αυτό θεωρείται ότι η σκόνη ήταν ακίνδυνη. 
«Αλλά είναι η μόνη περίπτωση που μπορούμε να σκεφτούμε ότι ο Τζέφρι  εκτέθηκε σε αυτό.
Ενώ ο αμίαντος έχει αφήσει μια κληρονομιά σκληρή για τις οικογένειες όπως οι Newtons, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι είναι ακόμα πάρα πολύ επικίνδυνο, κυρίως λόγω των χιλιάδων ιδιοκτητών ακινήτων που θα μπορούσαν να διαταράξουν άθελά τους τον αμιάντο σε ανακαινίσεις σπιτιών. 


Ο αριθμός των ανθρώπων που πεθαίνουν κάθε χρόνο από μεσοθηλίωμα έχει σχεδόν τετραπλασιαστεί τα τελευταία 30 χρόνια. 
Το υπουργείο Υγείας εκτιμά ότι οι θάνατοι θα κορυφωθούν το 2016, επειδή ο κίνδυνος του αμιάντου έγινε ευρέως γνωστός μόνο στα μέσα της δεκαετίας του εβδομήντα, και η χρονική υστέρηση μεταξύ της έκθεσης και της διάγνωσης είναι, κατά κανόνα, 30 έως 40 ετών. 
Κυρίως, με αμίαντο παραμένουν εκατομμύρια κτίρια σε όλη τη χώρα, πολλοί από εμάς εξακολουθούμε να εκθέτουμε τους εαυτούς μας στον αμίαντο χωρίς να το συνειδητοποιούμε, λέει ο δρ John Moore-Gillon, επίτιμος σύμβουλος ιατρικής στη βρετανική Lung Foundation (BLF). 
Κίνδυνος: Χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων θα μπορούσε να διαταράξει άθελά του αμιάντου, ενώ η είσοδος στο σπίτι ανακαινίσεις Neumann & Rodtmann / Corbis
Κίνδυνος: Χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων θα μπορούσαν άθελά τους να προσβληθούν απο αμιάντο σε ανακαινίσεις σπιτιών.
«Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι επειδή ο αμίαντος σταμάτησε να χρησιμοποιείται στη βιομηχανία πριν από πολλά χρόνια, δεν υπάρχει πλέον θέμα».
«Το πρόβλημα σήμερα είναι ότι οι άνθρωποι μπορούν να διαταράξουν τον αμίαντο στα σπίτια τους, χωρίς να συνειδητοποιήσουν ότι είναι εκεί. 

«Αυτό που είναι ανησυχητικό είναι ότι έχουμε μόλις και μετά βίας τους πόρους για την αντιμετώπιση της κατάστασης, έτσι ώστε αν οι αριθμοί συνεχίζουν να αυξάνονται τότε θα μπορούσε να υπάρχει μια τεράστια πίεση από την άποψη της θεραπείας σε όλους." 
Ο αμίαντος χρησιμοποιήθηκε ευρέως σε εμπορικά κτίρια και σπίτια μέχρι το 1999, όταν είχε απαγορευτεί, έτσι ώστε κάθε σπίτι που έκτισε ή ανακαίνισε πριν από την ημερομηνία αυτή θα μπορούσε να περιέχει αμίαντο. 

Ο αμίαντος είναι ένα φυσικό ινώδες ορυκτό. 
Μεγάλης κλίμακας εξόρυξη κατά τα τέλη του 19ου αιώνα επέτρεψε στις βιομηχανίες όπως οι κατασκευές και η ναυπηγική βιομηχανία να επωφεληθεί της προσιτής τιμής του,και στην  ηχοαπορρόφηση και την αντοχή του στη θερμότητα. 
Έγινε πιο δημοφιλείς ως δομικό υλικό στη δεκαετία του πενήντα, βρίσκεται σε πλακάκια οροφής, μόνωση σωληνώσεων, λέβητες, ψεκασμένες επικαλύψεις, δεξαμενές νερού, το δάπεδο γκαράζ και κεραμίδια. 


  

ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ?


Μια ομάδα τούρκων κινηματογραφιστών σε συνεργασία με αρχαιολόγους ερευνά από το 2009 τις μυστικές υπόγειες στοές της Αγιάς Σοφιάς, που εδώ και αιώνες παρέμεναν σφραγισμένες.



Σύμφωνα λοιπόν με τον Κουτσί Ακιλί (μέλος της ομάδας κινηματογραφιστών), κρυφή επιθυμία της ομάδας είναι μέσα στις στοές να βρουν το κρυφό δωμάτιο της Αγίας Σοφίας από όπου διέφυγε ο ιερέας στη λειτουργία της 29ης Μαΐου 1453, αλλά και το δισκοπότηρο που χάθηκε κατά την Άλωση της Πόλης και ο μύθος το θέλει να βρίσκεται κάπου στα βάθη της.
«Αυτό το δωμάτιο δεν μπορεί να είναι μακριά, είναι κάπου εκεί. Και όταν ανακαλυφθεί, πολύ πιθανόν μέσα σε αυτό να βρίσκονται πολλά σημαντικά, ιερά κειμήλια της χριστιανοσύνης», λέει ο Κουτσί Ακιλί και υπογραμμίζει ότι το κρυφό δωμάτιο μέσα στις στοές είναι το πιο σημαντικό από όλα. Δεν αποκλείει μάλιστα μέσα σε αυτό το μυστικό δωμάτιο της Αγίας Σοφίας να βρίσκονται ακόμη και ιστορικές έρευνες που έγιναν τα βυζαντινά χρόνια καταγράφοντας στοιχεία για τον πληθυσμό και τις συνθήκες ζωής του.


«Θα πάρουμε την Αγία Σοφία και θ΄ανοίξει και η πύλη. Αυτήν την πύλη δεν την ξέρει κανείς…»

ΠΗΓΗ...http://ypogeia-drasi.blogspot.gr


FLY ME TO THE MOON.


Fly me to the moon
Το δωμάτιο ασφυκτικά γεμάτο από όλους τους γείτονες που είχαν μαζευτεί γύρω από την ασπρόμαυρη τηλεόραση, αλλά ο ορίζοντάς μας μόλις είχε διευρυνθεί κατά 320.000 χιλιόμετρα.

Όση η απόσταση έως τη Σελήνη, όπου βημάτιζε εκείνη τη μέρα του 1969 ο Νιλ Άρμστρονγκ.

Δύο χρόνια μετά το ταξίδι του, ο αστροναύτης, που πέθανε πρόσφατα, τελείωνε την ομιλία του στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο, διηγούμενος μια ιστορία:

Ένας άνδρας παρουσιάστηκε μπροστά σε έναν σοφό κρατώντας στο χέρι ένα πουλάκι. «Είναι νεκρό ή ζωντανό;» τον ρώτησε. Αν ο σοφός απαντούσε «νεκρό», ο άνδρας θα άφηνε το πουλάκι να πετάξει για να τον διαψεύσει. Στην αντίθετη απάντηση, θα το συνέτριβε. Ο σοφός δίστασε λίγο και είπε: «Κύριε, η απάντηση είναι στα χέρια σας». 

Αυτό που ήθελε να πει ο Άρμστρογκ, όπως εξήγησε, ήταν πως αυτό που μετράει περισσότερο είναι οι αποφάσεις τις οποίες παίρνουμε οι ίδιοι κι όχι αυτές που εναποθέτουμε σε «σοφούς».

Σαράντα χρόνια μετά, όλοι έχουμε από μια τηλεόραση, που την παρακολουθούμε μονάχοι. Κανένας ορίζοντας δεν διευρύνεται, ο φόβος μας αυξάνεται και ψάχνουμε κάποιον «σοφό» για να τον απαλύνει. Άραγε, άλλος πολιτισμός ήταν αυτός που μας οδηγούσε στο φεγγάρι;

Σίσσυ Παπαδάκη






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΔΙΧΩΣ ΝΟΜΟ ΔΙΧΩΣ ΤΑΞΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ.


Magnify Image
ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΥΡΙΑΖΗ.

Οι σχολικές τουαλέτες είναι το background ποικίλων περιπτύξεων, που μπορούν να ξεκινήσουν από στοματικό έρωτα,
κανονικό σεξ, και να φτάσουν έως και στο σεξ μεταξύ πολλών ατόμων on camera

Η εικόνα της μαθήτριας πρώτης τάξης ενός λυκείου σε υποβαθμισμένη γειτονιά της πρωτεύουσας χειροτέρευε μέρα με τη μέρα. Ένα κορίτσι 16 χρόνων, που θα έπρεπε να σφύζει από υγεία, εμφάνιζε σημάδια ανορεξίας και απέφευγε συστηματικά να χαμογελάσει για να κρύψει τα δόντια της που είχαν πέσει.
Δεν πέρασε πολύς καιρός και η καθηγήτριά της Ελένη (σ.σ. το αληθινό της όνομα βρίσκεται στη διάθεση του περιοδικού) έκανε την οδυνηρή ανακάλυψη. Η μαθήτρια, που ζήταγε συνέχεια άδεια για να πάει την τουαλέτα, σνίφαρε κοκαΐνη ανακατεμένη με λιωμένα ντεπόν. Μερικές φορές, μάλιστα, για να εξασφαλίσει τη δόση της, αναγκαζόταν να εκπορνευτεί...

Καθηγήτρια νυχτερινού λυκείου κάνει σεξ σε διάφορες, ευρηματικές στάσεις με επτά μαθητές της στην τάξη, λίγο μετά το μάθημα. Μαθήτρια λυκείου ικανοποιεί στοματικά έναν συμμαθητή της μπροστά σε πολλά άλλα παιδιά που την αποθεώνουν. Οι σχολικές τουαλέτες είναι το background ποικίλων περιπτύξεων, που μπορούν να ξεκινήσουν από στοματικό έρωτα, κανονικό σεξ, και να φτάσουν έως και στο σεξ μεταξύ πολλών ατόμων on camera. Η χρήση ναρκωτικών στο σχολείο, κυρίως χασίς και κοκαΐνης, φαίνεται να μην αποτελεί πια ταμπού. Στη Μυτιλήνη π.χ. οι μαθητές ανεβάζουν μόνοι τους φωτογραφίες τους στο ίντερνετ τη στιγμή που καταναλώνουν υπερήφανα τις γνωστές ουσίες. Νωπές είναι οι μνήμες ακόμη από το περσινό τραγικό περιστατικόστο Ρέθυμνο, όταν ένας 17χρονος οδήγησε μια 16χρονη φίλη του από το σχολείο σε ερημική περιοχή και την εξώθησε στην κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας αλκοόλ, μέχρι που το κορίτσι πέθανε. Τα περιστατικά ακραίας βίας ανάμεσα σε παρέες-συμμορίες ή και σε μεμονωμένα άτομα είναι τόσο πολλά που τείνουννα μην προκαλούν πια καμιά περιέργεια.

Η μόνιμη επωδός όλων των καθηγητών με τους οποίους μιλήσαμε ήταν ότι τα περαστικά ακραίων συμπεριφορών έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Τα επίσημα στοιχεία συμφωνούν. Σε έρευνα της VPRC, 7 στους 10 μαθητές δημοτικού και γυμνασίου δήλωσαν ότι παρατηρούν φαινόμενα βίας και εκδηλώσεις εκφοβισμού στο σχολείο, ενώ το ίδιο ποσοστό στα λύκεια φτάνει στο 73%. Η αυξητική τάση των κρουσμάτων στην Ελλάδα αποτυπώνεται και σε έρευνα της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ) που είναι σε εξέλιξη. Το 13,7% των μαθητών δηλώνει ότι πέφτει θύμα εκφοβισμού, ενώ το 3,5% των μαθητών παραδέχεται ότι εκφοβίζει άλλους συμμαθητές του.

Τα νούμερα λένε την αλήθεια, δεν περιγράφουν όμως την πραγματικότητα που βιώνουν καθηγητές και μαθητές σε σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών της Αθήνας. Η Ελένη Χ., φιλόλογος με μεταπτυχιακή εκπαίδευση και δεκάχρονη εμπειρία σε «δύσκολα» λύκεια της Αθήνας, έχει κι άλλες ιστορίες να πει. «Είχα δώσει ραντεβού με φίλους να πάμε για ποτό σε μια γειτονιά του κέντρου και καθώς περίμενα, είδα από μακριά μια κοπέλα με προκλητικά, δερμάτινα ρούχα να στέκεται στη γωνία του δρόμου. Έμοιαζε με μια μαθήτρια που είχα τότε. Όντως, σε δύο λεπτά με πλησίασε και, τελικά, όταν έρχονται να σώσουν το παιδί, αυτό μπορεί να έχει πάει φαντάρος – που λέει ο λόγος. Οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις αποθαρρύνουν πολλούς εκπαιδευτικούς, που έτσι επιλέγουν να μην εμπλακούν».

Οι καθηγητές, λοιπόν, μένουν ουσιαστικά ανυπεράσπιστοι και αβοήθητοι στη διαχείριση παραβατικών συμπεριφορών, που πολλές φορές τους ξεπερνάνε. Η Ρ.Τ., μαθηματικός μέχρι πρότινος σε γυμνάσιο, μας διηγήθηκε περιστατικό όπου μαθητής την ώρα του μαθήματος έβγαλε μπροστά της ένα μπουκαλάκι από την τσάντα του και ούρησε μέσα σε αυτό: «Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. Έτρεμα όλη τη μέρα» λέει, γελώντας νευρικά. Η Μ.Κ., φιλόλογος σε γυμνάσιο, μας περιέγραψε τις προσπάθειες όλων των καθηγητών του σχολείου να διαχειριστούν ένα εξαιρετικά επιθετικό παιδί: « Ήταν ο φόβος και ο τρόμος όλων των παιδιών. Εν ώρα μαθήματος, ξαφνικά, μπορούσε να σηκωθεί απροειδοποίητα από τη θέση του, να πάει σε μια διπλανή τάξη, να δείρει κάποιον μαθητή και να γυρίσει, σαν να μη συμβαίνει τίποτα». Και σε αυτή την περίπτωση οι καθηγητές προσπάθησαν να λύσουν μόνοι τους το πρόβλημα - χωρίς να είναι ούτε αρμόδιοι ούτε ειδικοί.

Η Ε.Δ., φιλόλογος σε λύκειο λίγα χρόνια πριν συνταξιοδοτηθεί, μας περιέγραψε τη φρίκη που υπέστη όταν ανακάλυψε γραμμένη σε ένα θρανίο μια κατάρα εναντίον της: «Δ., εύχομαι να πεθάνεις», είχε γράψει κάποιος. «Σοκαρίστηκα, δεν ήξερα τι να κάνω. Αποφάσισα να μην το αφήσω έτσι όμως και γρήγορα ανακάλυψα ότι το είχε γράψει μια μαθήτρια την οποία είχα αφήσει μετεξεταστέα την προηγούμενη χρονιά. Κάλεσα τον πατέρα της στο σχολείο, ο οποίος μου επιτέθηκε και από πάνω με φοβερό μένος. Χρειάστηκε η επέμβαση ενός άνδρα συναδέλφου ώστε ο πατέρας να έρθει στα συγκαλά του και να αποχωρήσει - χωρίς συγγνώμη, χωρίς τίποτα». Η ίδια καθηγήτρια μας περιέγραψε πώς άλλαξαν άρδην οι συμπεριφορές όσο καιρό κράτησαν οι καταλήψεις: «Ξαφνικά, σου μιλάγανε στον ενικό, σε σπρώχνανε να βγεις από το σχολείο.

Πέρσι έφτασαν στο σημείο να κατηγορήσουν έναν συνάδελφο (ο οποίος προσπαθούσε δυναμικά να τους πείσει να λήξουν την κατάληψη) για σεξουαλική παρενόχληση μαθήτριας.
Ο συνάδελφος έχασε τον ύπνο του και ζήτησε βοήθεια από ψυχολόγο. Στο τέλος, βέβαια, αποκαλύφθηκε το στημένο της υπόθεσης και η μαθήτρια απέσυρε τις καταγγελίες».

Οι ψυχολογικές επιπτώσεις, όμως, δεν είναι τόσο εύκολο να εξαλειφθούν. Όπως μας λέει ο αναπληρωτής Επιστημονικός Υπεύθυνος της ΕΨΥΠΕ, Άλκης Τσιάντης, οι αυξανόμενες εμφανίσεις ακραίων συμπεριφορών από πλευράς μαθητών, σε συνδυασμό με τα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα της εποχής μας, «είναι δυνατόν να οδηγήσουν πολλούς εκπαιδευτικούς σε ανάπτυξη ψυχοσυναισθηματικών δυσκολιών, όπως νευρικότητα, συναισθηματική αστάθεια, υπερβολικό αίσθημα κούρασης, απογοήτευση κ.ά., συμπτώματα που μπορεί να φτάσουν σε επαγγελματική εξουθένωση (burn out) και κλινικές μορφές άγχους και κατάθλιψης...».

Δεν βασανίζονται όμως μόνο οι καθηγητές, αλλά και τα παιδιά. Δεδομένης, μάλιστα, της εύθραυστης στιγμής στην οποία βρίσκονται, ίσως και να είνα ιπιο ευάλωτα σε όσα συμβαίνουν στο άξενο κλίμα των αθηναϊκών σχολείων. Οι Schooligans μας βοήθησαν να επικοινωνήσουμε με μαθητές από διάφορες περιοχές της Αθήνας, που όλοι τους συμφωνούν ως προς τούτο: οι δάσκαλοι α-δι-α-φο-ρούν για τα προβλήματά τους. Η Ιφιγένεια, 16 χρόνων, μαθήτρια σε λύκειο του Ν. Ψυχικού, μας είπε: «Τις περισσότερες φορές είναι απλώς αδιάφοροι. Εντάξει, δεν τους αδικώ, έχουν κι αυτοί προβλήματα. Αλλά ναι, είναι και αυτοί αιτίες του προβλήματος. Σιωπή σημαίνει συνενοχή.

Οι περισσότεροι, όταν τους θέσεις κάποιο πρόβλημά σου, θα αδιαφορήσουν εντελώς, λέγοντας “πηγαίνετε στον εφημερεύοντα καθηγητή”, ή θα γυρίσουν την πλάτη την ώρα ακριβώς που ένας καβγάς εξελίσσεται μπροστά τους». Η Ελένη από την Παλλήνη, 17 χρόνων, επαυξάνει: «Αν δεν συμβεί κάτι κατά τη διάρκεια της διδακτικής τους ώρας, δεν τους αφορά, δεν εμπλέκονται».

Ακόμα μια κοινή συνισταμένη στα παράπονα των μαθητών είναι τα υποτιμητικά σχόλια των καθηγητών ως προς την εμφάνισή τους, τα ρούχα τους και τα μαλλιά τους. Η Στέισι, 16 χρόνων, μαθήτρια σε λύκειο του Ν. Ψυχικού, μας δίνει τη δική της, πιο ανάλαφρη, εκδοχή του bullying: «Αρκετές φορές μας έχουν κοροϊδέψει και προσβάλει καθηγητές για τα έντονα χρώματα των νυχιών ή ακόμα και για τα σκουλαρίκια, τα οποία αποκαλούν “καγκελάκια”, κάτι το οποίο εμένα και την παρέα μου μας ενοχλεί αρκετά. Έχουμε κάθε δικαίωμα να διαλέγουμε το στυλ μας και να το υποστηρίζουμε με όποιον τρόπο θέλουμε, αφού μας το επιτρέπουν και μας στηρίζουν και οι ίδιοι μας οι γονείς. Παραδείγματος χάριν, προσωπικά έχω υποστεί αρνητική κριτική λόγω του ξανθού χρώματος του μαλλιού μου και μια φίλη μου λόγω του έντονου ροζ».
Θα ήταν ευχής έργο το χάσμα μεταξύ καθηγητών και μαθητών να ήταν μόνο για το στυλ.

Η Μαριέλλα από τη Ν. Σμύρνη, 17 χρόνων, μας διηγήθηκε ένα περιστατικό κατά το οποίο δύο χρόνια πριν «δημιουργήθηκε μια ανώνυμη ιστοσελίδα στο ίντερνετ που σχολίαζε και παρέθετε όλα τα ριψοκίνδυνα κουτσομπολιά του σχολείου, με αποτέλεσμα κάποια παιδιά να γελοιοποιούνται σε όλη την Αθήνα. Το σχολείο δεν έκανε τίποτα για να κατεβάσει τη σελίδα. Μόνοι μας πήραμε την πρωτοβουλία και κλείσαμε το σάιτ. Οι καθηγητές σχεδόν το διασκέδαζαν».

Τι απ’ όλα ισχύει; Έχουν γίνει πια οι μαθητές μικρά τέρατα ή οι καθηγητές έχουν μεταμορφωθεί σε «βαρεμένους» δημόσιους υπαλλήλους που αδιαφορούν για την ουσία της παιδείας; Οι απόψεις του κ. Τσιάντη φαίνονται συμβιβαστικές, εστιάζουν όμως στην ψυχική υγεία των παιδιών. «Είναι προφανές ότι η σοβαρή παγκόσμια κρίση που τόσο έντονα έχει χτυπήσει και την Ελλάδα/ επηρεάζει την ελληνική οικογένεια και το ελληνικό σχολείο.

Από τη μία η έλλειψη σταθερότητας στον κοινωνικό ιστό (αύξηση ανεργίας, αναθεώρηση αξιών και προτύπων, συχνές εκδηλώσεις βίας κ.ά.) και από την άλλη η κρίση στην οικογένεια (φόβος απόλυσης, ανεργία, ανασφάλεια, συγκρούσεις κ.ά.) διαταράσσουν το ασφαλές περιβάλλον που χρειάζονται τα παιδιά για να αναπτυχθούν ψυχοσυναισθηματικά, με δυνητικά σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχοκοινωνική τους υγεία».

Μαθητές και καθηγητές αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου απαξιωμένου νομίσματος. Οι ευθύνες των καθηγητών είναι ασφαλώς περισσότερες, αλλά σε ένα κράτος που η παιδεία έχει τόσο κακοπάθει από την πολιτική μυωπία, την τριτοκοσμική έλλειψη πόρων και τη γενική εξαθλίωση των σχολείων έχουν κι αυτοί τα όριά τους. Μόνο από ένα είδος προσωπικής αυτοθυσίας μπορεί κάποιος δάσκαλος να είναι καλός και δοτικός σήμερα σε τέτοιο περιβάλλον, ώστε να αντιμετωπίσει τα ζόρια της εφηβείας, που στον κακό χαμό είναι φυσικό να εκτροχιάζονται κι αυτά.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

11ΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΙ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!

15
Μεταθανάτια εμπειρία εντεκάχρονου που συγκλόνισε την κοινωνία της Αμερικής.
Το παιδί είδε την αδεφή του που πέθανε στην κοιλιά της μητέρας του,επίσης τον παππού του που είχε πεθάνει και του μίλησε.

Καθώς και τον Χριστό και τον Αρμαγεδώνα που θα έρθει, πριν το τέλος.

Δείτε το βίντεο:






ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

"ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΘΕΟ... ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΩ".

alt
Πιστεύω στον Θεό καλύτερα από τον καθένα, αλλά στην Εκκλησία δεν πηγαίνω. Μα πώς να πάω, αφού εκείνοι που πηγαίνουν, κληρικοί και λαϊκοί, δεν είναι καλύτεροι μου;»

Θ’ απαντήσω πρόθυμα και με πολλή αγάπη στον αδελφό, που μου υπέβαλε αυτή την ερώτηση αν και φοβάμαι ότι είναι πάρα πολλοί οι ισχυριζόμενοι τα ίδια, αλλά και λυπούμαι διότι δεν θα συμφωνήσω με τους ισχυρισμούς αυτούς.

Και πρώτα-πρώτα η φράση «πιστεύω καλύτερα από τον καθένα» είναι λόγος «μέγας σφόδρα». Δεν πρέπει να την λέει κανείς για τον εαυτόν του εύκολα.  Αλλά και εάν αυτό το ευχάριστο όντως συμβαίνει, τότε αποτελεί πρόσθετο λόγο, για να μην απέχει κανείς από την Εκκλησία.

Στην Ορθοδοξία ζούμε και λατρεύουμε το Θεό όχι ατομικά, αλλά εκκλησιαστικά. «Συν πάσι τοις αγίοις». Γι’ αυτό και όσο πιό πολύ αγαπά κανείς το Θεό, τόσο και περισσότερο αγαπά να εκκλησιάζεται και να μετέχει στις λατρευτικές συνάξεις. Δεν υπάρχει άγιος που να μην λαχταρούσε για τον Οίκο του Θεού. Ο Δαυίδ, καίτοι βασιλεύς, έλιωνε κυριολεκτικά από τον ιερό πόθο: «ως αγαπητά τα σκηνώματα σου Κύριε των δυνάμεων, επιποθεί και εκλείπει η ψυχή μου εις τας αυλάς του Κυρίου» έλεγε (Ψαλμ. 83). Ο δε Κύριος Ιησούς Χριστός, ως άνθρωπος, δεν παρέλειπε ποτέ να παρευρίσκεται στην δημόσια λατρεία του Ισραήλ το ίδιο και οι Απόστολοι, εφαρμόζοντες ρητή εντολή του Θεού «Εν Εκκλησίας ευλογείτε τον Θεόν».

Είναι γεγονός ότι η πίστη, η ευλάβεια και ο πόθος του Θεού δεν κρύβονται, αλλά διά της εξωτερικής λατρείας φανερώνονται και ενισχύονται. Η πίστη η χριστιανική δεν είναι μια ιδέα, που την έχει κανείς καταχωνιασμένη μέσα του, αλλά μια ζωή, που σφύζει και ενεργοποιεί τον όλον άνθρωπο. Δεν έχουμε πιστές ιδέες, αλλά πιστούς ανθρώπους, που βιώνουν την πίστη τους μαζί με τους άλλους. Άλλωστε σε καιρό ελευθερίας γιατί να είναι κανείς κρυπτοχριστιανός

Ο Αγ. Ιάκωβος ο Αδελφόθεος ερωτά: «Συ πίστιν έχεις; δείξον μοι την πίστιν σου εκ των έργων σου (Ιάκ. Β’ 18). Και εμείς λέμε: «δείξον μοι την πίστιν σου εκ… του εκκλησιασμού σου». Διότι εμείς οι Ορθόδοξοι όταν συνερχώμεθα «εν εκκλησίαις» ομολογούμε και διακηρύττουμε ακριβώς αυτή την πίστη μας, που μας σώζει. Συνειδητοποιούμε συγκλονιστικά το γεγονός ότι εμείς αποτελούμε την Εκκλησία, δηλ. το θεανθρώπινο σώμα του Χριστού και βιώνουμε την μυστική, αλλά πραγματική ένωσή μας μ’ Εκείνον. Αυτός δεν είπε: «ου εισί δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμί εν μέσω αυτών»; (Ματθ. ΙΗ’ 20).
Οι πιστοί, μετέχοντες στην Θ. Λειτουργία της Εκκλησίας δεν είναι πλέον μόνοι και διασπασμένοι, αλλά ενωμένοι οργανικά σ’ ένα σώμα. Κι αυτή η ενότητα είναι η μεγάλη δύναμη της Εκκλησίας, έναντι όλων των δυνάμεων του σκότους. «Σπουδάζετε ουν πυκνότερον συνέρχεσθαι εις ευχαριστίαν Θεού και δόξαν. Όταν γάρ πυκνώς επί το αυτό γίνεσθε καθαιρούνται αι δυνάμεις του Σατανά και λύεται ο όλεθρος αυτού…» (Αγ. Ιγνάτιος)

Στην ευχαριστιακή σύναξη (Θ. Λειτουργία) όλοι μαζί «εν ενί στόματι και μια καρδία» δοξάζουμε και ευχαριστούμε τον Ευεργέτη μας Θεό, πανηγυρίζουμε την Ανάσταση του Χριστού, προγευόμεθα εσχατολογικά τον ερχομό Του (Α’ Κορ. ΙΑ’ 26) και την μέλλουσα βασιλεία Του, τρώγοντες και πίνοντες από το Κοινό Ποτήριο, το σώμα και το αίμα Του. «Στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, καθώς ο Χριστός ανακλίνεται στους άρτους της προθέσεως, καθώς διδάσκει μέσα από τις σελίδες του Ευαγγελίου, καθώς σταυρώνεται πάνω στην αγία Τράπεζα και ανασταίνεται μέσα στο δισκοπότηρο, μπαίνουμε στο χρόνο του Θεού και η ψυχή μας αναγαλλιάζει, διότι νοιώθει να χορταίνει αιωνιότητα».

Στην Θ. Λειτουργία του Μ. Βασιλείου παρακαλούμε: «ημάς δε πάντας τους εκ του ενός άρτου και του ποτηριού μετέχοντας ενώσαις αλλήλοις εις ενός Πνεύματος Αγίου κοινωνίαν». Κατά τον Εκκλησιασμό των Χριστιανών πραγματοποιούνται αισθητά και οι μεγάλες υποσχέσεις του Χριστού προς τους πιστούς ότι εισακούει καλύτερα τις προσευχές τους (Ματθ. ΙΗ’ 19) και ότι αυτός μας αναπαύει από τον κόπο και μόχθο της ζωής (Ματθ, ΙΑ’ 28).

«Καμιά Κυριακή δεν μπορεί να’ ναι συννεφιασμένη εφ’ όσον αρχίζει με την Θεία Λειτουργία». (Ν. Πεντζίκης).
Οι Εκκλησίες είναι τα λιμάνια του Θεού μέσα στον φουρτουνιασμένο κόσμο μας. Ωραιότατη είναι η παρομοίωση του Αγ. Χρυσοστόμου «καθάπερ λιμένας εν πελάγει, ούτω τας Εκκλησίας έπηξεν ο Θεός, ίνα από της ζάλης των βιοτικών θορύβων ενταύθα καταφεύγοντες, γαλήνης μεγίστης απολαύωμεν».

Ας έλθουμε όμως και στο δεύτερο ισχυρισμό πολλών, ότι αυτοί που εκκλησιάζονται δεν είναι καλύτεροι από τους άλλους. Και αυτός ο ισχυρισμός δεν δικαιολογεί την αποχή μας από την Εκκλησία, για τους εξής λόγους: α) Εμείς δεν γνωρίζουμε, αλλ’ ο Θεός, ποιοί είναι οι πραγματικά καλοί και ποιοί οι πραγματικά κακοί. Εμείς στην κρίσι μας συνήθως σφάλλουμε. Δεν πρέπει λοιπόν να κρίνουμε, β) Ρωτάται: εάν ήσαν καλύτεροι οι εκκλησιαζόμενοι δεν θα υπήρχε πρόβλημα; Μήπως θα βρίσκαμε τότε άλλη πρόφαση; γ) Η αξία της Εκκλησίας δεν έγκειται στο ποιόν αυτών που συμμετέχουν στις συνάξεις -κληρικών και λαϊκών- αλλά στις δυνατότητες που παρέχει να μεταμορφωθεί ο άνθρωπος και χρησιμοποιώντας τις ευκαιρίες αυτές να υποστεί την «καλήν αλλοίωσιν». Αλλά φαίνεται πως τις δυνατότητες αυτές δεν τις χρησιμοποιούν όλοι. δ) Η Εκκλησία στην ανθρώπινη πλευρά της έχει και μέλη που νοσούν. Αυτά όμως τα μέλη δεν τα αποβάλλει, εξ αγάπης, έως ότου θεραπευθούν. Γι’ αυτό όλοι έχουμε τη θέση μας στην Εκκλησία, επειδή όλοι νοσούμε, ε) Λες ότι αυτοί που συχνάζουν στην Εκκλησία δεν είναι καλύτεροι από τους άλλους. Σκέψου όμως πόσο χειρότεροι θα ήταν αν είχαν διακόψει κάθε δεσμό με την Εκκλησία;

Ο κατά Κυριακή ή εορτή εκκλησιασμός μας, δίνει μία άλλη διάσταση στη ζωή. Μας θυμίζει ότι δεν είμαστε μόνον παραγωγικές μηχανές, μόνον ύλη, αλλά έχουμε μία άλλη καταγωγή και ένα θείο προορισμό. Μας καταξιώνει σαν ανθρώπους και σαν Χριστιανούς. Σπάει τη ρουτίνα της εβδομάδος και δίνει στη ζωή γιορτινό χρώμα. «Όταν ο άνθρωπος δεν έχει εορτές, η ψυχή του δεν εξαγιάζεται και η ζωή του καταντάει μία τόσο γκριζωπή καθημερινότητα, που σου έρχεται να ουρλιάζεις» (π. Α. Ντούτκο)
Σε μια εποχή που απειλούν να μας αφανίσουν τα παντός είδους «ραδιενεργά νέφη» δεν μας συμφέρει ν’ αποκοπτώμεθα από τον «ομφάλιο λώρο» της υπάρξεώς μας, που είναι η Μάννα μας Εκκλησία.
 
(Αρχ. Α. Καραματζάνη, “Οι Πατέρες και τα προβλήματα της ζωής μας”, εκδ. Ι. Μ. Αγ. Αθανασίου Κολινδρού, 1988) 




ΠΗΓΗ...agiosharalabos.blogspot.gr

ΑΦΡΑΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ.ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ.

Αφράτα μπιφτεκάκια, απλά και πεντανόστιμα
Εύκολα και υγιεινά μπιφτέκια στο φούρνο, για ολόκληρη την οικογένεια, ιδανικά όμως κυρίως για αυτούς που θέλουν ένα γρήγορο αλλά πλήρες και νόστιμο γεύμα. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με μια απλή πράσινη σαλάτα και λαχανικά ή και με ένα απλό ρύζι (τονίζουμε το «απλό» για να μην προστεθούν περιττές θερμίδες στο πιάτο αλλά και για να μην επισκιαστεί η υπέροχη γεύση των μπιφτεκιών).

Υλικά (για 6 άτομα)
1κιλό κιμάς μοσχαρίσιος, άπαχος
2 κρεμμύδια τριμμένα
1 ποτήρι γάλα φρέσκο, με 2% λιπαρά
2 αυγά
1 ματσάκι ψιλοκομμένος μαϊντανός
1 ποτήρι τριμμένη φρυγανιά σικάλεως
1 ποτηράκι κρασί κόκκινο ξηρό
1 κ.σ ρίγανη
1 κ.γ κόκκινο πιπέρι καγιέν
1 ποτηράκι του κρασιού ελαιόλαδο
λίγο αλάτι

Εκτέλεση
1. Αναμιγνύετε όλα τα υλικά και ζυμώνετε καλά.
2. Πλάθετε τη ζύμη σε μπιφτέκια μετρίου μεγέθους.
3. Λαδώνετε ελαφριά ένα ταψί, τοποθετείτε τα μπιφτέκια και τα ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C, για 45 λεπτά περίπου.




"ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ".


«Μπες στο studio και ανέβα στην σκηνή»
Στο πλαίσιο του προγράμματος στήριξης και προώθησης των νέων δημιουργών και των νέων συγκροτημάτων, ο τομέας Sound & Music του ΙΕΚ ΔΟΜΗ σε συνεργασία με τα περιοδικά SOUND MAKER και ROCΚHARD, καθώς και με τη μεγαλύτερη πολυεθνική εταιρεία mastering και κοπής ODEON Cineplex – Digital Press, σου δίνει τη μοναδική ευκαιρία να κάνεις την παραγωγή του πρώτου σου DEMO δωρεάν, τη δυνατότητα να προχωρήσεις στην παραγωγή του πρώτου σου CD και βέβαια να ανέβεις στη σκηνή για να παίξεις τη μουσική σου μπροστά στο πιο δυναμικό κοινό της Αθήνας.
Μέσα από τον καταξιωμένο πλέον θεσμό «Έχεις Μπάντα; – Γράφεις Μουσική;» που για πρώτη φορά το ΙΕΚ ΔΟΜΗ δημιούργησε, το Jack Daniels Studio και το Jack Daniels live stage του γνωστού στη rock αθηναϊκή νεολαία club Bat City μπαίνουν και αυτά στο παιχνίδι της αναζήτησης των καλλιτεχνών του αύριο. Στη συνεργασία αυτή συμμετέχει και ο μεγαλύτερος ελληνικός ιντερνετικός ραδιοφωνικός σταθμός rockmachine, συμβάλλοντας στην προβολή των νέων καλλιτεχνών.
Το Ι.ΙΕΚ ΔΟΜΗ είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους νέους καλλιτέχνες και τις νέες μπάντες, από το να κάνουν τις πρόβες τους σε ιδανικές συνθήκες (μέσα στα υπερσύγχρονα studios της σχολής) μέχρι να πραγματοποιήσουν τα πλέον φιλόδοξα όνειρα τους. Παράλληλα οι νέοι καλλιτέχνες ή τα μέλη μιας μπάντας θα έχουν την δυνατότητα να κερδίσουν μια υποτροφία ενός έτους για να σπουδάσουν Μουσική Τεχνολογία, Ηχοληψία και Παραγωγή.
Ο διαγωνισμός είναι μακράς διαρκείας.
Περισσότερες πληροφορίες: Φ. Λάμπρου, Sound and Music School, ΙΕΚ ΔΟΜΗ. Τηλ. 2103840552
Συμπληρώστε τη φόρμα στο http://www.iekdomi.gr/band και ο υπεύθυνος θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα



ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ: ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΓΑΜΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΕ Η ΠΕΘΕΡΑ!


Ξεκαρδιστικό: Αν το προσκλητήριο του γάμου το έφτιαχνε η πεθερά
Αυτό το προσκλητήριο όμως που κυκλοφορεί στα κοινωνικά δίκτυα είναι πραγματικά πολύ έξυπνο!
Θα μπορούσε να είναι και αληθινό!
tumblr_m2w4wnWcUr1rt28h1o1_1280



ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΞΕΙΝΟ ΛΕΣΧΗ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.


Η Εύξεινος Λέσχη Αλμωπίας μετά από μια μακροχρόνια πορεία στο χώρο της παράδοσης και του πολιτισμού με αξιόλογη και πολυεπίπεδη δραστηριότητα κάνει καινούργια αρχή. Κατά την φετινή χρονιά η εκμάθηση παραδοσιακών χορών στα τμήματα του συλλόγου ανατέθηκε στον χοροδιδάσκαλο Κωνσταντίνο Νικολαΐδη. Πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους στο χώρο του, με μεγάλη εμπειρία και γνώσεις που αφορούν την πολιτισμική μας κληρονομιά. Διετέλεσε επί χρόνια χοροδιδάσκαλος σε συλλόγους όπως η Ένωση Ποντίων Πολίχνης, ο Μορφωτικός Ποντιακός Σύλλογος Κορινού «Εύξεινος Πόντος», ο Σύλλογος Ποντίων Ν.Κιλκίς «Αργοναύτες» κτλ. Οι εγγραφές ξεκινούν στις 7/9/2012 ενώ η πρώτη συνάντηση της χορευτικής ομάδας θα πραγματοποιηθεί στις 26/9/2012 και ώρα 18:00. Ελπίζουμε η ανταπόκριση σας να είναι ανάλογη των προσδοκιών μας.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ

ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: "ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ".


Ακόμη και τώρα, σε καθημερινές επαφές του Γιώργου Καρασμάνη με υπηρεσιακούς παράγοντες και κυβερνητικά στελέχη, ο βουλευτής γίνεται αποδέκτης της κοινής παραδοχής όλων, ότι η παράκαμψη Γιαννιτσών, θα έπρεπε να έχει ήδη δημοπρατηθεί. 
Επίσης, όλοι υπογραμμίζουν, ότι και σήμερα ακόμη υπάρχει χρόνος, το έργο να δημοπρατηθεί καθώς η ανάδειξη αναδόχου καθυστερεί, συνεπώς, ακόμη και αν υπήρχε οποιαδήποτε εκκρεμότητα - που δεν υπάρχει - υπάρχει χρόνος να διευθετηθεί. Αρκεί βέβαια να μας επιστραφούν να 120 εκατομμύρια.
Για το τεράστιο για το Νομό μας θέμα, ο βουλευτής έχει προγραμματισμένες επαφές και συσκέψεις για αύριο Παρασκευή. 
Οσον αφορά στους ισχυρισμούς ορισμένων, οι οποίοι επικαλούνται το έγγραφο της 19ης Απριλίου 2012, δεν ευσταθούν: Το ως άνω έγγραφο, είναι απόρροια άλλου εγγράφου, το οποίο ο Γιώργος Καρασμάνης έχει καταθέσει μαζί με τα συνολικώς 30 έγγραφα - ντοκουμέντα, στην επιστολή προς τον Περιφερειάρχη. 
Πρόκειται για το υπ΄αριθμόν 17199/ΕΣ3580 της 10ης/4/2012 (αριθμ. Πρωτ. 1502/11-4-12), με το οποίο, ο τότε υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μωραϊτης, διατυπώνει αρνητική γνώμη για το συγκεκριμένο έργο. Είναι ο ίδιος ο οποίος, έξη μήνες νωρίτερα, είχε διαβεβαιώσει εγγράφως ότι ¨το έργο προσδιορίζεται να δημοπρατηθεί τον Οκτώβρη φέτος!
Αυτό ακριβώς είναι που καταγγέλλει συνεχώς και σε όλους τους τόνους το τελευταίο διάστημα ο Γιώργος Καρασμάνης: Τις προεκλογικές μεθοδεύσεις των τότε κυβερνητικών στελεχών για να ¨υφαρπαγούν¨ από την Πέλλα τα 120 εκατομμύρια και να ¨διοχετευτούν¨ για την κατασκευή έργου στη Δυτική Θεσσαλονίκη και να εξυπηρετηθούν προφανέστατα κομματικά συμφέροντα.
Σ΄ αυτό το έγγραφο - ορισμό της πολιτικής ασυνέπειας και παλινωδίας - που δόθηκε στα χέρια του Γιώργου Καρασμάνη, στις 30 Αυγούστου στηρίχτηκε ο τότε  ΓΓ Δημ. Εργων Οικονομίδης, για να απορρίψει την αίτηση χρηματοδότησης του δικού μας έργου. Ενώ πριν τις εκλογές υποστήριζαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αυτή είναι η αλήθεια, με στοιχεία έγγραφα και αδιάψευστα. Και ας αφήσουν για αφελείς και όσους ακόμη νομίζουν ότι μπορούν να ξεγελάνε, τους ισχυρισμούς ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών, μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα ¨Αξονας Προσπελασιμότητας¨.  Γνωρίζουν - συνεπώς συνειδητά επιχειρούν έναν ακόμη εμπαιγμό - ότι το συγκεκριμένο Πρόγραμμα, έχει ήδη υπερκαλυφθεί από εντεταγμένα έργα!
Ας ακούσουν για άλλη μια φορά, ότι δεν μένουμε με σταυρωμένα χέρια: Πολίτες, φορείς, πολιτικοί, είμαστε μια γροθιά, συσπειρωμένοι στον ίδιο στόχο - το έργο να γίνει! Εκείνο όμως που θλίβει, είναι ότι στον τόπο μας, βρέθηκαν καποιοι - δεν αριθμούνται ούτε στα δάχτυλα ενός χεριού - που συμπαρατάχτηκαν με εκείνους που μεθόδευσαν την αρπαγή των 120 εκατομμυρίων και την μεταφορά τους σε άλλο Νομό. 
Επειδή η άγνοια αποκλείεται, για όποιο λόγο και αν το κάνουν (πολιτικές εμπάθειες, εξυπηρέτηση συμφερόντων) ας τους κρίνουν οι συντοπίτες μας.


6 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012          ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...