Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: " ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ 120 ΕΚ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ".



Μέρα με τη μέρα, αποκαλύπτεται σε όλη της τη διάσταση, η μεθόδευση της υφαρπαγής των 120 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν δεσμευμένα για την παράκαμψη των Γιαννιτσών και της ¨ετσιθελικής¨ μεταφοράς τους στην περιφερειακή οδό της δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα ¨αποκαλυπτήρια¨ έρχονται στο φως και από τις συνεχείς επαφές που είχε ο Γιώργος Καρασμάνης και την προηγούμενη εβδομάδα, με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών (Διεύθυνση Μελετών Μεγάλων Έργων, Διεύθυνση Κατασκευής Μεγάλων Οδών, Διαχειριστική Αρχή κλπ), κατά τις οποίες, ΟΛΟΙ παρείχαν τη διαβεβαίωση ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών - έργο ύψιστης  σημασίας για το Νομό μας - ήταν ¨έργο ώριμο¨ και έπρεπε ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ! Και  πρόσθεσαν ότι τέτοια έργα έχουν δημοπρατηθεί από το υπουργείο κατά δεκάδες.
Πέραν αυτών, ο βουλευτής, υπενθυμίζει σε όσους προσποιούνται ¨ασθενή μνήμη¨, τι έχουν δηλώσει επίσημα οι τότε κρατικοί Περιφερειάρχες. Πχ η κυρία Λιονή, η οποία στις 22 Φεβρουαρίου 2010, σε επίσκεψή της στο Νομό και σε σύσκεψη παρουσία ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ του Νομού μας, συνοδευόμενη από τεχνοκράτες της Περιφέρειας, δήλωνε ότι η παράκαμψη Γιαννιτσών, παρουσιάζει ¨πλήρη μελετητική ωριμότητα¨ και εξασφαλισμένη πίστωση για την κατασκευή της. Μάλιστα, χαρακτηριστικά, υπογράμμισε ότι τα 110 εκατομμύρια (σσ από το σύνολο των 120 εκατομμυρίων που και οι δύο κυβερνήσεις Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ είχαν διασφαλίσει για την κατασκευή του έργου) ήταν ¨αβάφτιστα¨ και η ίδια τα ¨βάφτισε¨ ως <<κονδύλια για την Πέλλα>>! 
Για εκείνους που επιλεκτικά λησμονούν, ο Γιώργος Καρασμάνης υπενθυμίζει ότι τα ίδια με την κυρία Λιονή, είχε δηλώσει και ο τότε αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών Μαγκριώτης, σε σύσκεψη της (25/01/2010) πάλι με τη συμμετοχή όλων των φορέων του Νομού μας. Η συνέχεια, είναι εξίσου αποκαλυπτική για τις μεθοδεύσεις σε βάρος του Νομού μας.
Στις 27 Ιουνίου 2011, ο κ. Σιώκος, αντικαταστάτης της κυρίας Λιονή στη Περιφέρεια, δήλωνε επίσημα ότι το έργο της παράκαμψης των Γιαννιτσών προτάθηκε για ένταξη στο ΕΣΠΑ, δήλωση που σημαίνει ότι το έργο ήταν <<ώριμο>> - πράγμα για το οποίο ασφαλώς τον είχαν διαβεβαιώσει υπεύθυνα οι αρμόδιοι τεχνοκράτες της Περιφέρειας.

Ο βουλευτής αφήνει στην άκρη παλιά και πρόσφατα δελτία τύπου, παλιές και πρόσφατες δηλώσεις προσώπων και εκπροσώπων φορέων του νομού για το συγκεκριμένο έργο. Κατ΄ αρχήν για λόγους στοιχειώδους πολιτικής δεοντολογίας και ευπρέπειας, κυρίως όμως διότι σήμερα, σε ώρες μάχης, οφείλουμε να διεκδικήσουμε δυναμικά, αποφασιστικά και πρωτίστως  αποτελεσματικά τα 120 εκατομμύρια που άρπαξαν από το Νομό μας.
Όμως, δεν μπορεί να μη στηλιτεύσει την απρέπεια (επιεικώς) νεοφώτιστου πολιτικού στελέχους του Νομού μας που - γιατί άραγε; - επιχείρησε να ακυρώσει έγγραφα αποδεικτικά της απόλυτης νομιμότητας για την κατασκευή της παράκαμψης Γιαννιτσών, καταχωρισμένα μάλιστα στα πρακτικά της Βουλής. Ανάλογη πράξη, δηλαδή την αμφισβήτηση των Επίσημων Πρακτικών της Βουλής δεν είχαν αποτολμήσει ούτε οι δικτάτορες.
Είναι ο ίδιος που και σήμερα επικαλείται και επισείει ένα κατάπτυστο έγγραφο το οποίο ο Γιώργος Καρασμάνης έχει καταγγείλει και έχει αποδείξει ως ¨επιτομή της πολιτικής ασυνέπειας και παλινωδίας¨. Το έγγραφο στο οποίο, ο  τότε υφυπουργός Μωραϊτης, ανέφερε ότι το έργο (της παράκαμψης Γιαννιτσών) παρουσιάζει τέσσερα προβλήματα. Το έγγραφο το οποίο ο ως άνω υφυπουργός υπέγραψε στις 11 Απριλίου του 2012, ημέρα που διαλυόταν η Βουλή για τις εκλογές και ήξερε ότι δεν θα είχε απέναντί του κανένα Καρασμάνη να τον ξεμπροστιάσει. 
Και ήταν ο ίδιος κύριος υφυπουργός που έξι μήνες νωρίτερα, τον Οκτώβριο του 2011, διαβεβαίωνε επίσημα ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών ΘΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 2012!!. 
Είναι ο ίδιος ο κύριος Μωραϊτης που είχε ¨ανακαλύψει¨ τα τέσσερα (4) δήθεν προβλήματα στο έργο του Νομού μας, αλλά δεν είχε κανένα ενδοιασμό, να υπογράψει - με συνοπτικές διαδικασίες - στις 23 Απριλίου 2012, το έγγραφο ένταξης της περιφερειακής Δυτικής Θεσσαλονίκης, το οποίο παρουσίαζε τα δύο από τα προβλήματα που ο ίδιος ανέφερε ότι παρουσίαζε η παράκαμψη των Γιαννιτσών. 
Ως προς τον ισχυρισμό του κυρίου Μωραϊτη ότι το έργο δεν έχει οριστική μελέτη τεχνικών έργων (ήταν ένα από τα τέσσερα δήθεν προβλήματα που ανέφερε στο έγγραφό του), είναι ισχυρισμός αστήρικτος. Και τούτο διότι υπάρχει προμελέτη τεχνικών έργων  που κατά τους τεχνοκράτες του υπουργείου καλύπτει με ακρίβεια το 80 με 90% όλων των στοιχείων της κατασκευής. 
Και το ερώτημα που ο βουλευτής κατ’ επανάληψη και δημόσια έχει θέσει, χωρίς να έχει πάρει απάντηση: Πως γίνεται όλες οι μελέτες (προμελέτη τεχνικών έργων, γεωτεχνικές έρευνες και αξιολόγηση, οριστική γεωλογική μελέτη παράκαμψης Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών, γεωτεχνική μελέτη παράκαμψης Χαλκηδόνας και Γιαννιτσών, οριστική μελέτη οδοποιίας ανισόπεδων κόμβων και παράπλευρου οδικού δικτύου, οριστική μελέτη υδραυλικών έργων κ.λ.π.) που στοιχίζουν 2 εκατομμύρια ευρώ και η κύρια μελέτη που θα καλύψει το 10% της όλης μελετητικής εργασίας να κοστίζει 1 εκατομμύριο 200 χιλιάδες ευρώ; Και ο πιο δύσπιστος αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει. 
Και, επειδή ήρθε η ώρα να ειπωθούν όλα: Δεν είναι απορίας άξιον, πώς ο τότε ΓΓ Δημόσιων Εργων Οικονομίδης, στις 8 Απριλίου του 2011, υποβάλει αίτηση χρηματοδότησης της παράκαμψης Γιαννιτσών... Και, ο ίδιος, ένα χρόνο αργότερα, στις 19 Απριλίου 2012, ζητάει - άκουσον, άκουσον - να απορριφθεί το αίτημά του (!) ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για έγκριση χρηματοδότησης της δικαιούχου εταιρείας <<ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ>> για την περιφερειακή Δυτικής Θεσσαλονίκης; Και είναι σύμπτωση το γεγονός ότι ο εν λόγω κύριος, ήταν πρώην πρόεδρος της <<ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ>>; 
Είναι άνευ σημασίας το γεγονός ότι, σε σύσκεψη, υψηλόβαθμο στέλεχος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε δήλωσή του – ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και είναι καταγεγραμμένη ως τεκμήριο - χαρακτήρισε τη μελέτη για την περιφερειακή οδό Δυτικής Θεσσαλονίκης ως ¨ανύπαρκτη¨ και ¨σε επίπεδο μόνον  αναγνωριστικής μελέτης¨; 
Τελευταία - μέχρι στιγμής - διαβούλευση του βουλευτή για το θέμα, ήταν την 11η  Σεπτεμβρίου με  τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, που ήταν ήδη επαρκώς ενημερωμένος από επιστολή του Γιώργου Καρασμάνη. Ο βουλευτής τόνισε με έμφαση στον υπουργό ότι το έργο της παράκαμψης Γιαννιτσών είναι υψίστης σημασίας για το Νομό Πέλλας, αλλά και θέμα ηθικής τάξης για την άθλια  μεθόδευση με την οποία επιχειρείται η ακύρωσή του. Παράλληλα ο Γιώργος Καρασμάνης του ανέφερε τις επίσημες δεσμεύσεις των δύο κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ για την κατασκευή της παράκαμψης Χαλκηδόνας και του οδικού τμήματος Μαυροβούνι – Έδεσσας, μέσα σε αυτήν την Προγραμματική Περίοδο. Ο υπουργός ζήτησε μικρή πίστωση χρόνου για ¨να δει τι θα κάνει¨ όπως χαρακτηριστικά είπε. 
Σε κάθε περίπτωση και για πολλοστή φορά, ο  Γιώργος Καρασμάνης διαμηνύει προς κάθε κατεύθυνση: Αυτή η αθλιότητα που επιχειρείται σε βάρος του Νομού μας, δεν πρόκειται να περάσει. Ο βουλευτής που οι συμπολίτες του τον τιμούν επί επτά συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις, δεν πρόκειται ασφαλώς να προδώσει την εμπιστοσύνη τους. Για τον Γιώργο Καρασμάνη, η επιστροφή στην Πέλλα των 120 εκατομμυρίων ευρώ που μας άρπαξαν με άθλιες μεθοδεύσεις, είναι ζήτημα τιμής, ανεξάρτητα από πολιτικό, κομματικό ή οποιοδήποτε άλλο κόστος.

ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ                                                                     17/09/2012

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΥΘΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΛΩΝ.



της Παρθένας Τσοκτουρίδου

Ένας καταστροφικός μύθος που σχετίζεται 

με τις γυναίκες και επιδράει στις σχέσεις 

τους με 

τους άντρες, είναι ότι οι γυναίκες είναι πιο 

καλές από εκείνους, λόγω του ότι 

εκφράζουν τα 

συναισθήματά τους πιο ανοιχτά.  

Δημιουργούν την εντύπωση ότι είναι πιο 

ανοιχτές στο να 

συζητούν διάφορα θέματα και να 

εκφράζουν στοργή και φιλία, συναισθήματα 

που μπορεί 

μεν να δημιουργούν ευχαρίστηση, αλλά όχι 

πάντα απαραίτητα και ειλικρίνεια.


Πολλές φορές οι συζητήσεις τους οδηγούν 

στο θυμό, ο οποίος με τη σειρά του τις 

οδηγεί 

στο δρόμο της κατάθλιψης, εξαιτίας του
ότι

δεν εκφράζουν τις ανάγκες τους, όπως κάνουν 

οι άντρες. Εκφράζουν δηλαδή συναισθήματα που δεν ταυτίζονται απαραίτητα με την 

εγκαρδιότητα ή την ειλικρίνεια και δεν εκφράζουν τις άμεσες ή και έμμεσες ανάγκες τους. 

Εκφράζουν μεγάλη συγκίνηση αποκρύπτοντας τι σημαντικό τις βασανίζει πραγματικά. 


Το αποτέλεσμα είναι εμφανές: Οι άντρες απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τη 

σχέση, επειδή νιώθουν πως και τα δικά τους συναισθήματα έχουν βαρύτητα. Ο θυμός των 

γυναικών προξενεί θυμό και στους άντρες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ανασφάλειας στα 

ζευγάρια, λόγω της μη συναισθηματικής προσέγγισης κι επομένως, της απομάκρυνσης του 


ενός από τον άλλο.



Στην προκειμένη περίπτωση, θα πρέπει να λάβουμε όμως 

υπόψη και το εξής γεγονός και ν’ 

αναρωτηθούμε πραγματικά, γιατί αναστατώνονται οι 

γυναίκες από τη μη εξωτερίκευση 

συναισθημάτων των αντρών, ενώ ουσιαστικά αυτές είναι 

εκείνες που περιμένουν πάντα απ’ 

αυτούς να είναι ορθολογιστές, λειτουργικοί, ασυγκίνητοι, 

στωικοί και γενναίοι πολεμιστές.




Στην πραγματικότητα, σ’ αυτήν την προκειμένη 

περίπτωση, είναι πως οι άντρες στερούνται 

από τις γυναίκες τη δυνατότητα να πετάξουν τη συναισθηματική τους πανοπλία. 

Παρατηρείται έτσι, μια ανισορροπία στις σχέσεις των ζευγαριών, λόγω της υπονόμευσης 

των ικανοτήτων του άλλου προσώπου για τη μη έκφραση των συναισθημάτων του και ο 

καθένας θαρρεί πως ο δικός του τρόπος αντίδρασης είναι ανώτερος από τον τρόπο του 

άλλου.



Ο μύθος ότι οι άντρες και οι γυναίκες είναι τόσο διαφορετικοί, που δεν μπορούν ή 

δυσκολεύονται να καταλάβουν ο ένας τον άλλο, είναι ένα εμπόδιο στο ν’ ανακαλύψουν τα 

ζευγάρια τους βασικούς τρόπους, για να βιώνει ο καθένας τον εαυτό του ως ξεχωριστή 

προσωπικότητα με σεβασμό στον κόσμο του άλλου.


Μια βιολογική ανάλυση για την κυριαρχική κι επιθετική συμπεριφορά των αντρών, για την 

οποία παραπονούνται αρκετές γυναίκες, θα μας οδηγήσει στο συμπέρασμα της συνέπειας 

της φυσιολογικής εξέλιξης των συνιστωσών του ανδρισμού τους. Η επιθετικότητα τους 

συνδέεται με τα επίπεδα τεστοστερόνης, που ασκούν οι εγκεφαλικές ορμόνες στον 

οργανισμό τους και αυξάνεται ή μειώνεται ανάλογα με το κοινωνικό τους περιβάλλον.



Ας μη ξεχνάμε πως οι άνθρωποι είναι όμηροι της φυσιολογίας. Έτσι και οι άντρες 

εξαρτώνται κι επηρεάζονται από φυσιολογικούς παράγοντες, μα κι από ψυχολογικούς και 

περιβαλλοντικούς. Κι όταν οι γυναίκες δεν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες τους, τότε 

επέρχεται αναπόφευκτη η αδιαφορία και η έλλειψη αγάπης μεταξύ τους.



Οι γυναίκες κατηγορούν τα άντρες – πολλές φορές άδικα – για αναισθησία κι αδιαφορία, 

επειδή για εκείνους είναι πολύ δύσκολο να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Η λειτουργία 

τους αυτή, ωθεί τους άντρες να τηρούν προστατευτική τάση απέναντι στις κατηγορίες των 

γυναικών, να θυμώνουν συχνά και να τις κατηγορούν ότι είναι ανίκανες να επιλύσουν 

προβλήματα. 


Οι γυναίκες παραπονούνται, επειδή 

επιθυμούν να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση 

στα συναισθήματα των αντρών και το 

αποτέλεσμα τελικά είναι να μη παίρνουν 

αυτά που θέλουν απ’ αυτούς, τον 

παραδοσιακό δηλαδή τρόπο του προστάτη 

και του κουβαλητή.

Είναι σαφές πως, εάν δεν βρεθούν τρόποι 

εκμάθησης δεξιοτήτων κι επικοινωνίας 

μεταξύ 

των δυο φύλων, οι συγκρούσεις τους δεν 

θα επιλυθούν ποτέ, εφόσον δεν θα μπορούν 

να 

κατανοούν τις συμπεριφορές τους και να κυβερνούν τη ζωή τους ως ζευγάρια.



Η αυτογνωσία είναι ένας παράγοντας, που δεν οδηγεί το ζευγάρι σ’ αδιέξοδες 

συμπεριφορές και βοηθάει σ’ αυτές τις περιπτώσεις στην ωρίμανση των δυο φύλων ώστε 

οι σχέσεις τους να γίνουν πιο υγιείς και ισορροπημένες. Η βελτίωση επίσης της ικανότητας 

για επικοινωνία θα τους οδηγήσει να ξεφύγουν από το λεξικό των παρεξηγημένων λέξεων.



Όταν οι διαφωνίες και οι αδυναμίες συζητιούνται με ασκήσεις επικοινωνίας, και είναι 

προσανατολισμένες, οι σχέσεις των δυο φύλων ξαναβρίσκουν τον έλεγχο τους και 

χαρτογραφούνται οργανωμένες και ισορροπημένες.





ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.gr

ΩΡΟΣ (HORUS).




Μάθετε για τον Ώρο έναν μεσσία πριν το Χριστό που Σταυρώθηκε και αναστήθηκε!"



• Ο Ώρος γεννήθηκε στις «25η Δεκέμβρη" σε ...
μια φάτνη.

• Η μητέρα του ήταν η "παρθένα Ίσιδα-Mery."


• Γέννηση Ώρος ανακοινώθηκε από ένα αστέρι στην Ανατολή και στην οποία συμμετείχαν τρεις "μαγοι".


• Σε ηλικία 12 ετών, μιλησε σαν ένας δάσκαλος μέσα στο Ναό, και
στις 30, βαφτίστηκε.



• Ο Horus βαφτίστηκε από τον "Anup τον Βαπτιστή," ο οποίος αποκεφαλίστηκε. 

• Ο Αιγύπτιος θεός είχε 12 μαθητές. 

• Ο Ώρος εκανε θαύματα, εξορκιζε δαίμονες και ανεστησε νεκρους. 

• Ο θεός περπάτησε στο νερό. 

• Ο Horus "σταυρώθηκε" μεταξύ δύο "κλεφτων". 

• Αυτός (ή o Osiris) θάφτηκε για τρεις ημέρες σε ένα τάφο και αναστήθηκε. 

• Horus / Όσιρις ήταν επίσης η «Οδός, η Αλήθεια, η Ζωή», «Μεσσίας», ο «Υιός του Ανθρώπου», ο «Καλός Ποιμήν», ο «Αμνός του Θεού», ο «Λόγος έγινε σάρκα», ο «Λόγος της Αλήθειας », κλπ. 

• Προσωπική επίθετο Horus ήταν "Iusa," η "ποτέ-να γίνει ο γιος" του Πατέρα. Ονομάστηκε «Θείο Βρέφος», καθώς «το χρίσμα», ενώ ο Όσιρις ήταν ο KRST. 

• Ο Horus μαχόταν με τον "διαβολο," Set / Σηθ. 





ΠΗΓΕΣ...

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ 

http://periergaa.blogspot.gr


ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ 30-40%


Προχωράει το έργο της τηλεθέρμανσης στη Φλώρινας μετα το «πράσινο φως» που άναψαν οι Βρυξέλλες. 

Πρόκειται για ένα ...
έργο προϋπολογισμού 86 εκατ. Eυρώ που αναμένεται να υλοποιηθεί έως το 2015. 

Θα χρηματοδοτηθεί μέσω του ΕΣΠΑ από το Ταμείο Συνοχής κατά 65% από κοινοτικούς και κατά 35% από εθνικούς πόρους, ενώ θα υλοποιηθεί από τη Δημοτική Επιχείρηση Υδρευσης Αποχέτευσης Φλώρινας (ΔΕΥΑΦ). 

Με το συγκεκριμένο έργο θα κατασκευαστούν όλες οι απαραίτητες υποδομές για τη μεταφορά και διανομή θερμικής ενέργειας, για την κάλυψη των αναγκών θέρμανσης και ζεστού νερού των κατοίκων της πόλης της Φλώρινας. 

«Είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για τη Φλώρινα καθώς έχουμε βαρύ χειμώνα και η θερμοκρασία πέφτει πολλούς βαθμούς κάτω από το μηδέν. Οι χαμηλόμισθοι χρειάζονται περίπου 5.000 ευρώ, ετησίως, για την κάλυψη των αναγκών θέρμανσης. 

Με την τηλεθέρμανση όμως θα υπάρχει μείωση κατά 30% με 40%», δήλωσε ο ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Βοσκόπουλος. 


ΠΗΓΗ... econews.gr 


ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ...


Θα σε πετύχω τυχαία στο δρόμο. Καλησπέρα, τί κάνεις; Όλα καλά; Σκατά, τα ίδια, αντέχουμε. Θα περπατήσουμε μαζί.

Δεν ήμουν φτιαγμένος για αυτό, θα πεις.

Δεν ήμουν φτιαγμένος να έρθω εδώ, να περπατήσω αυτούς τους δρόμους, να κοιτάξω αυτά τα πρόσωπα, να ζήσω αυτές τις μέρες.

Δεν ήμουν φτιαγμένος να φοβάμαι μέσα στο τρένο, να απελπίζομαι στις κεντρικές λεωφόρους, να ελίσσομαι ανάμεσα στα πτώματα, να αποφεύγω τα απλωμένα χέρια, να παρατηρώ τα παραιτημένα πόδια.

Δεν ήμουν φτιαγμένος να ζήσω αυτά τα χρόνια, αυτές τις ουρές, αυτά τις αγωνίες, αυτές τις φτώχειες.

Δεν ήμουν φτιαγμένος για αυτό, θα πεις και θα σκέφτεσαι τις φωτογραφίες κάποιων διακοπών, τότε που ήμαστε όλοι είκοσι και τίποτα δεν μπορούσε να πάει στραβά. Τίποτα δεν έμπαινε ανάμεσα στον εαυτό και την επιθυμία.

Θα πεις. Ήμουν φτιαγμένος για εκείνη την μακρινή παραλία με την παράταιρη καντίνα, τις παγωμένες μπύρες και την πίτα κάτω απ’ το αρμυρίκι. Για αυτοσχέδιες συναυλίες, μυστήριες γυναίκες, σπιτικά ποτά, αγέραστα καφενεία και νυχτερινές μπάρες. Ήμουν φτιαγμένος για πρωινές βόλτες και σακούλες γεμάτες βιβλία. Για βραδινά μπάνια και κοφτές ντρίπλες.

Οι ώμοι μου ήταν φτιαγμένοι για ένα σακίδιο που θα ξυπνούσε στη μία μεριά του κόσμου και θα κοιμόταν στην άλλη. Τα δάχτυλά μου ήταν φτιαγμένα για να γράφω εξυπνακίστικες ιστορίες και εντυπώσεις από απερίγραπτα τοπία. Το στόμα μου ήταν φτιαγμένο για να γελάει με φριχτά ανέκδοτα και να πίνει (άλλο) ένα τελευταίο κονιάκ και να φιλάει εξωτικούς λαιμούς, ξαπλωμένα χέρια και σεντονένια πόδια.

Ήμουν φτιαγμένος να γνωρίσω τη δυστυχία του κόσμου ως μυθιστόρημα, κακιά ανάμνηση, μελαγχολική ταινία και δυσπρόφερτο πετίσιον.

Τώρα κάνω βόλτες σε έρημους δρόμους πνιγμένους απ’ τα εκατοντάδες ενοικιάζεται. Γράμματα στοιβάζονται σε εισόδους, ζητιάνοι και πρεζάκια στοιβάζονται σε πεζοδρόμια, άνεργοι στοιβάζονται σε βιογραφικά, μετανάστες στοιβάζονται σε στρατόπεδα.

Δεν ήμαστε φτιαγμένοι για να βαδίζουμε ατρόμητοι καταπάνω σε όλα τα ζόρια – λογαριασμοί, απολύσεις, ερημιές, μπάτσοι, φασίστες, βιβλιάρια υγείας. Εμείς υπολογίζαμε ότι θα κλαίγαμε μόνο από έρωτα και εθιμοτυπικά, σε μεγάλες αθλητικές νίκες και επετείους. Άντε πότε πότε κι ένας θάνατος. Εμείς υπολογίζαμε ότι θα διαβάζαμε τους θεωρητικούς για λόγους κουλτούρας και ότι θα τα βάζαμε με την υπερκατανάλωση, την αλλοτρίωση και άλλες έννοιες απ’ τις εκθέσεις ιδεών.

Δεν περιμέναμε ότι πρέπει να βγάλουμε φωτιά απ’ τις λέξεις, ότι πρέπει να περπατήσουμε ξανά μαζί σε χαμένες απεργίες, ότι πρέπει να ηττηθούμε όπως οι άλλοι, αυτοί που κάποτε θαυμάζαμε. Δεν περιμέναμε ότι η ζωή θα μας ζητήσει το λόγο.

Και τώρα, μείναμε να περπατάμε ανάμεσα στα λυσσασμένα για αίμα θύματα . Ο χαλασμός παντού γύρω. Ίσως κάναμε λάθος, ίσως ήμαστε αφελείς, ίσως συνοψίσαμε το όνειρο σε ότι χωρούσε στην αγοραστική μας δύναμη.

Δεν ήμαστε φτιαγμένοι για αυτό, θα σου πω.

Ύστερα, θα κοιτάξουμε τριγύρω, τους δρόμους που περπατήσαμε. Την Καραγιώργη Σερβίας, την Αιόλου, την Αθηνάς απ’ την Ομόνοια ως την Πλάκα. Περιφερόμενοι μετανάστες, μικρομάγαζα, βιοτεχνίες, παπατζήδες, διάσημα εμπορικά καταστήματα, ξεχασμένες κόκκινες σημαίες, πρεζάκια στην Κλαυθμώνος, στένσιλ “welcome to the dark side”, δυο τρία μπαράκια που κάποτε παραήπιες, το τμήμα στην κάθετη της Κολολοτρώνη – περνάς και φτύνεις πάντα – , η πλατεία Συντάγματος γεμάτη κόσμο μπερδεμένο, μαλόξ στα μάτια στην Πανεπιστημίου, Δεκέμβριος 2008 καθισμένος στην άσφαλτο – δίπλα σου περνάει ένας και στο πλακάτ η Κούνεβα, την άλλη την πιάνουν ξαφνικά τα κλάματα – βόλτες στη Σωκράτους να δεις με τα ίδια σου τα μάτια, οι μαύρες σου μαυρίζουν την ψυχή, ένοχος γιατί μόλις βγήκες από το πάλαι ποτέ «σόουλ», πεταχτά φιλιά, μια γριά με αίματα και μάσκα σε κάποια διαδήλωση, το μεταξουργείο καθημερινή πρωί, μια ρακή στο Γιλμάζ στα Εξάρχεια, το παρκάκι απέναντι καθώς φτιαχνόταν, τα σουβλάκια των Κούρδων στην Κάνιγγος, ένας Πακιστανός που σου λέει ευχαριστώ σαν τρελός για ένα δίευρω. Κοιτάξαμε την πόλη μας, τους δρόμους που περπατήσαμε.

Θα γυρίσεις με ένα θυμό, όλο χαμόγελο, και το τσιγάρο στο στόμα και θα μου πεις, μη φοβάσαι ρε. Από δω και πέρα, δεν είμαστε φτιαγμένοι για να μας παγώνει ο φόβος. Από δω και πέρα είμαστε φτιαγμένοι για να ζήσουμε.

το βυτιο






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

Ο ΠΟΥΤΙΝ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΟ 90% ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΗΣ Β. ΚΟΡΕΑΣ.


Ο Πούτιν χαρίζει το 90% του χρέους της Βόρειας Κορέας
Σε  διαγραφή του 90% του υφιστάμενου χρέους της Βόρειας Κορέας προς τη χώρα του προχώρησε ο Βλαντιμίρ Πούτιν, σύμφωνα με ανακοίνωση του βορειοκορεατικού πρακτορείου της χώρας  KCNA. Πρόκειται για συμφωνία διευθέτησης του χρέους ύψους 11 δις δολαρίων της κομμουνιστικής χώρας, χρέος που χρονολογείται από τη Σοβιετική εποχή. Το υπόλοιπο 10%, όπως ανακοίνωσε το αρμόδιο στέλεχος του ρωσικού ΥΠΟΙΚ Κονσταντίν Βουσκόφσκι, θα επανεπενδυθεί σε ρωσικά σχέδια στη Βόρεια Κορέα.

Η σύμβαση υπογράφτηκε χθες στη Μόσχα, σύμφωνα με το πρακτορείο.

Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, η Μόσχα σχεδιάζει την υλοποίηση πολλών προγραμμάτων με τη Βόρεια Κορέα, ανάμεσά τους η κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής που θα διασχίζει την κορεατική χερσόνησο και ηλεκτρικής γραμμής μεταφοράς ισχύος και αγωγού φυσικού αερίου που θα μεταφέρει το ρωσικό αέριο στη Νότια Κορέα μέσω της Βόρειας Κορέας. (Κάτι που πάντως θεωρείται δύσκολο καθώς δύο Κορέες, βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση).

Από την εποχή που κατέρρευσε η Σοβιετική Ένωση, η Κίνα έχει αναλάβει το ρόλο του κύριου οικονομικού και πολιτικού υποστηρικτή της Βόρειας Κορέας, όμως πρόσφατα η Ρωσία αποφάσισε να αυξήσει το μερίδιο της στην περιοχή, με την ενίσχυση της επιρροής της  σε ταχέως αναπτυσσόμενες οικονομίες της Ασίας.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ:«ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ»

alt
Ζούμε στην επίγεια κοσμική κοινωνία του Μαμωνά.

Ο άρχοντας αυτής, ο διάβολος, προσπαθεί ν’ απομακρύνει τον άνθρωπο από τον Θεό και από τα Επουράνια αγαθά με πολλούς τρόπους.

Τον παρασύρει με πρόσκαιρα, φθαρτά και υλικά αγαθά από τα οποία μπορεί  ν’ αντλεί δόξα και ηδονή, όμως παράλληλα δεσμεύεται από επιθυμίες, ανάγκες, πάθη, φοβίες, άγχος και αποδεσμεύεται από οτιδήποτε πνευματικό και σωτήριο.

Αφού ο υποταγμένος στην ύλη άνθρωπος χορτάσει με ψεύτικα δολώματα, εφήμερες χαρές και απολαύσεις,  αποδυναμώνεται ψυχικά και δεν μπορεί ν’ αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της ζωής, οι οποίες ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα κατακλύζουν την καθημερινότητά του.

Έτσι, αντικρίζει παντού αναποδιές και μαυρίλα, η πίστη του εξασθενεί, η κρίση του θολώνει, δειλιάζει, απογοητεύεται, ο υπερτροφικός εγωισμός του πληγώνεται, με αποτέλεσμα  την αυτοκτονία.

Σύμφωνα με τον άγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως τρεις είναι οι κατηγορίες των απεγνωσμένων που αυτοκτονούν: α) οι άθεοι, β) οι ολιγόπιστοι και γ) οι συναισθηματικά ασταθείς και αδύναμοι.

Αυτούς κατεξοχήν τους ανθρώπους ο αρχέκακος διάβολος πολεμά με το ισχυρότερο όπλο του, την απελπισία.

Τους ψιθυρίζει στο αυτί σε καιρό θλίψεως, όπως στις μέρες μας, ότι όλα τελείωσαν και δεν υπάρχει λύση για το πρόβλημά τους. Έτσι, τους οδηγεί στην αφαίρεση της ίδιας τους της ζωής.

Με τον τρόπο αυτόν, όμως, ο αυτόχειρας  θέτει τον εαυτό του εκτός ζωής όχι μόνο της παρούσης αλλά και της αιωνίου.

Οι ιεροί κανόνες είναι σαφείς. Η αυτοκτονία είναι φόνος χωρίς δυνατότητα μετάνοιας και σωτηρίας, άρα θανάσιμο αμάρτημα.

Αποτελεί βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, η οποία δε συγχωρείται, χωρίζει τον άνθρωπο από τον Θεό και τον κολάζει αιώνια.

Μάλιστα, η Εκκλησία μας ως έσχατο μέσο εξευμενίσεως του Θεού και προστασίας των υπόλοιπων μελών της ορίζει ότι όποιος αυτοκτονεί δεν πρέπει να κηδεύεται, παρά μόνο μετά από ιατρική επιβεβαίωση ότι δεν είχε τα λογικά του.

Ας μη λησμονούμε, επομένως, αδελφοί μου, ότι η ζωή μας είναι κοιλάδα του κλαυθμώνος, αλλά και δώρο θεόσδοτο και πολύτιμο.

Ο Κύριος λέγει «στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την ζωήν» (Μτθ.7,14),  όχι γιατί είναι τιμωρός, αλλά διότι εμείς είμαστε αδύναμοι και αμαρτωλοί.  Γι’ αυτό μας παρηγορεί, λέγοντας: «Μακάριοι οι κλαίοντες νυν, ότι γελάσετε»(Λουκ. 6,21).

Οι προσωρινές δυσκολίες, μ’ άλλα λόγια, που θ’ αντιμετωπίσει ο άνθρωπος στη ζωή του συμβαίνουν με παραχώρηση του Μεγάλου Ευεργέτη μας, για να καθαρισθεί ο ρύπος της ψυχής  του από τις αμαρτίες του, όπως ο χρυσός καίγεται σε πύρινο καμίνι για να αποδείξει τη γνησιότητα και την αξία του.

Έτσι, έχοντας αποδείξει  τη γνησιότητα της πίστης και της αγάπης  προς τον Θεό, θα λάβει την αιώνια ζωή.

Και αν όλα πηγαίνουν ανάποδα, ας μη δειλιάζουμε, γιατί έχουμε ψυχή αθάνατη. Και αν όλα χαθούν, κάτι που είναι βέβαιο, διότι τα πάντα, ευχάριστα και δυσάρεστα έχουν ημερομηνία λήξης, ας  μην απελπιζόμαστε και ας φυλάξουμε την ψυχή μας σαν κόρη οφθαλμού.

Η τωρινή δυσκολία δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία αμελητέα σταγόνα σ’ έναν απέραντο ωκεανό μακαριότητας που έχει ετοιμάσει ο Πανάγαθος Θεός για μία αιωνιότητα, αφού όλα μαζί, τα δίκαια και τα άδικα, τα εύκολα και τα  δύσκολα, τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα που συναντάμε σε κάθε βήμα μας ενεργούν μυστικά μέσα στο σωτήριο σχέδιό Του για τον καθένα μας.

Οι Πατέρες, εξάλλου, διδάσκουν, ότι τον καλό καπετάνιο τον κάνει η φουρτούνα, τον γενναίο στρατηγό ο πόλεμος και τον καλό χριστιανό και τον άγιο τον κάνει η δοκιμασία.

Μόνο με προσευχή, μετάνοια, εξομολόγηση και τακτικό εκκλησιασμό και πάντα αναφωνώντας, όπως ο δίκαιος Ιώβ, «είη το όνομα Κυρίου ευλογημένον»  και, όπως ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, «Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν», αυτό που βλέπει κανείς στο παρόν ως ανυπέρβλητο εμπόδιο μπορεί να γίνει το εισιτήριο της σωτηρίας του στο μέλλον.

Θερμός Εὐχέτης πρός τόν Κύριο

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+Ὁ Μονεμβασίας καί Σπάρτης ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
 





ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ "ΕΦΥΓΕ " Ο JIMI HENDRIX.


Τραγουδιστής, συνθέτης και βιρτουόζος της ηλεκτρικής κιθάρας. Ο Jimi Hendrix, θεωρείται ο πιο σπουδαίος κιθαρίστας στην ιστορία της ροκ μουσικής και ο άνθρωπος που με την τεχνική του και τις καινοτομίες που επέφερε, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο παίζεται η ηλεκτρική κιθάρα.
Γεννήθηκε ως Johnny Allen Hendrix στο Seattle στις 27 Νοεμβρίου 1942. Τέσσερα χρόνια αργότερα, ο πατέρας του Al Hendrix, αλλάζει το όνομα του γιου του σε James Marshall και το νεαρό αγόρι γίνεται γνωστό στη γειτονιά του με το υποκοριστικό Jimi. Στα εννιά του χρόνια, οι γονείς του χωρίζουν και ο νεαρός Jimi ζει για μεγάλο διάστημα με τη γιαγιά του, από την πλευρά της μητέρας του, που ήταν κατά το ήμισυ Indiana Cherokee.


Στα 14 χρόνια του αποκτά την πρώτη του κιθάρα, που τη βρίσκει πεταμένη στα σκουπίδια και έχει μόνο μία χορδή. Του αρέσει να την κρεμά πίσω από την πλάτη του, όπως ο μοναχικός ήρωας του γουέστερν «Johnny Guitar». Ο νεαρός Hendrix θαυμάζει τον Elvis Presley και τον Little Richard και ακούει μανιωδώς δίσκους του Mandy Waters και του Lightnin’ Hopkins.
Στα 16 του χρόνια, ο Al του αγοράζει μια ηλεκτρική κιθάρα και ο νεαρός Jimi αρχίζει τη μεγάλη περιπέτειά του με το όργανο αυτό. Συμμετέχει σε πολλά τοπικά γκρουπάκια και τραβά αμέσως την προσοχή με το αστραφτερό του στυλ, αλλά και για το γεγονός ότι ως αριστερόχειρας παίζει με δεξιόχειρη κιθάρα.


Έχοντας εμπλακεί σε μια κλοπή αυτοκινήτου, ο νεαρός Jimi, ανταλλάσσει μια διετή ποινή φυλάκισης με μια ισόχρονη θητεία στο στρατό. Εκεί, γνωρίζει τον μπασίστα Billy Cox με τον οποίο αναπτύσσει μία δυνατή φιλία. Η θητεία του διαρκεί λιγότερο από ένα χρόνο, καθώς απολύεται λόγω κακής διαγωγής, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα. Ο ίδιος ισχυριζόταν ότι η απόλυσή του οφειλόταν σ' ένα σπασμένο αστράγαλο, κατά τη διάρκεια μιας πτώσης του με αλεξίπτωτο.


Το Νοέμβριο του 1962 μπαίνει για πρώτη φορά σε στούντιο στο Νashville του Τennessee. Παραμένει για ένα χρόνο στην περιοχή και συνεργάζεται με μουσικούς του rhythm ‘n’ blues, όπως ο Sam Cooke και ο Jackie Wilson. Τον Ιανουάριο του 1964 μετακομίζει στη Νέα Υόρκη και τον επόμενο μήνα κερδίζει ένα διαγωνισμό στο θέατρο «Apollo» για ερασιτέχνες μουσικούς. Στη συνέχεια συνεργάζεται με σπουδαία ονόματα, όπως οι Isley Brothers, ο Curtis Knight και το ίνδαλμά του Little Richard, μία συνεργασία με πολλά προβλήματα.
To 1966 σχηματίζει το δικό του γκρουπ, τους «Jimmy James and the Blues Flames» με έδρα τη Νέα Υόρκη. Την εποχή εκείνη γνωρίζει τον Frank Zappa, ο οποίος του μιλά για το «πετάλι» wah-wah, που μόλις είχε ανακαλυφθεί. Ο Hendrix το ενσωματώνει στην κιθαριστική του παλέτα, μαζί με την «παραμόρφωση» και την «ανάδραση» (feedback). Από τότε θα γίνει ο αναμφισβήτητος μετρ των μουσικών effects.


Η καριέρα του θα πάρει την ανιούσα, όταν τον ανακαλύπτει ο Chas Chandler, ο πρώην μπασίστας των «Animals», που ακολουθεί καριέρα παραγωγού εκείνη την περίοδο. Τον πείθει να εγκαταλείψει την Αμερική και να εγκατασταθεί στο Λονδίνο. Γίνεται ο μάνατζέρ του και τον βοηθά να σχηματίσει το γκρουπ «The Jimi Hendrix Experience», με τον Noel Redding στο μπάσο και τον Mitch Mitchell στα ντραμς. Παίζουν σε μικρά κλαμπ της βρετανικής πρωτεύουσας και γρήγορα δημιουργούν αίσθηση στο αγγλικό κοινό. Υπογράφουν στην Track Records, δισκογραφική εταιρεία των Who, και ηχογραφούν τρία single, που όλα μπαίνουν στο Top-10: «Hey Joe», «The Wind Cries Mary» και το εμβληματικό «Purple Haze», με τις παραμορφωμένες κιθάρες, που επηρέασε όσο λίγα τραγούδια τη ροκ συνθετική των επόμενων χρόνων.


Στις 12 Μαίου 1967 ο Hendrix κυκλοφορεί το πρώτο του άλμπουμ, με τίτλο «Are you experienced», που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Μόνο το αριστουργηματικό «Sgt Peppers» των Beatles του στέκεται εμπόδιο για το Νο1 του βρετανικού πίνακα των επιτυχιών. Λίγες μέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 31 Μαΐου θα βάλει για πρώτη φορά φωτιά επί σκηνής σε μια κιθάρα. Τη μανία του αυτή θα πληρώσουν στη συνέχεια ενισχυτές και άλλα μηχανήματα, μέχρις ότου οι διοργανωτές θα αποφασίσουν να του βάλουν φρένο. Αλλά αυτό θα αποτελέσει μέρος του σόου του Hendrix τα επόμενα χρόνια.


Το καλοκαίρι του 1967 τον γνωρίζει επιτέλους και η πατρίδα του μέσα από το περίφημο Φεστιβάλ του Monteray. Ο ροκ σκηνοθέτης David Pennebaker απαθανάτισε το σπάσιμο και κάψιμο της κιθάρας στο φινάλε της παράστασής του, στην ταινία του «Monteray Pop».

Το 1967 ο Hendrix κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ του, με τίτλο «Axis as bold». Ακολουθεί τα χνάρια του πρώτου του άλμπουμ, αλλά είναι πιο μελωδικό και τεχνικά πιο ώριμο. Το 1968 κυκλοφορεί το τρίτο του άλμπουμ «Electric Ladyland», το πρώτο που φέρει ολοκληρωτικά τη μουσική του σφραγίδα. Κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων, ο Chash Chandler απογοητευμένος από την τελειοθηρία του Hendrix αποφασίζει να διακόψει τις επαγγελματικές του σχέσεις μαζί του. Ο Chandler, σε αντίθεση με τον Hendrix, ήθελε λίγες ώρες στο στούντιο και γρήγορη διεκπεραίωση των κομματιών και όχι να ηχογραφείται ένα κομμάτι 43 φορές, όπως έγινε με το «Gypsy Eyes».


Ο Jimi άρχισε τότε να πειραματίζεται με διαφορετικές ομάδες μουσικών, να χρησιμοποιεί νέα όργανα και ηλεκτρονικά εφέ. Τα τραγούδια του είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, μη αναγνωρίσιμη μελωδία και πολλά σόλο. Χαρακτηριστικά κομμάτια του δίσκου είναι το «Voodoo Child» και η αγνώριστη διασκευή «All along the Watchtower» του Bob Dylan. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τη μουσική του «γήινη» για τις blues, jazz και funk καταβολές της και «διαστημική» για τους ψυχεδελικούς ήχους, που δημιουργούσε με την ηλεκτρική κιθάρα του.


Το 1968 ο μπασίστας Noel Redding αποχωρεί από το συγκρότημα, επειδή ήθελε να αφοσιωθεί στην κιθάρα. Σχηματίζει το συγκρότημα «Fat Mattress» και συχνά ανοίγει τις συναυλίες του Hendrix.


Στις 3 Μαΐου του 1969 ο Hendrix συλλαμβάνεται στο αεροδρόμιο του Τορόντο για κατοχή ναρκωτικών. Στις αποσκευές του βρέθηκαν μικροποσότητες ηρωίνης και χασίς και στο δικαστήριο ισχυρίστηκε ότι τα ναρκωτικά του τα έβαλε κάποιος από τους οπαδούς του. Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς του και τον αθώωσε. Πάντως, ήταν τοις πάσι γνωστό ότι ο Hendrix φλέρταρε έντονα με τα ναρκωτικά.

Ο Jimi Hendrix, παρά τη φήμη του, έπεφτε συχνά θύμα ρατσιστικών επιθέσεων, τόσο από τους λευκούς (πράγμα συνηθισμένο για την εποχή εκείνη) όσο και από τους αφροαμερικανούς. Οι ομόφυλοί του συχνά τον κατηγορούσαν ότι παίζει «λευκή μουσική», συνεργάζεται με λευκούς μουσικούς και ερωτεύεται λευκές γυναίκες. Οι πολιτικές του θέσεις ήταν αμφιλεγόμενες. Στην Αμερική συντασσόταν με το κίνημα κατά του πολέμου στο Βιετνάμ, στην Ευρώπη εκνευριζόταν όταν έβλεπε τους διαδηλωτές να καταφέρονται κατά της πατρίδας του.


Στις 29 Ιουνίου 1968 οι «Experience» διαλύονται και στη θέση τους σχηματίζονται οι «Gypsy Sun and Rainbows». Η μόνη αλλαγή είναι ο παλιός του γνώριμος Billy Cox στο μπάσο. Με τη σύνθεση αυτή εμφανίζονται ως πρώτο όνομα στο Φεστιβάλ του Woodstock (18 Αυγούστου 1969) και κλέβουν την παράσταση με την εικονοκλαστική διασκευή του Εθνικού Ύμνου των ΗΠΑ «Star Spangled Banner».


Οι «Gypsy Sun and Rainbows» διαλύονται μετά το Woodstock και ο Hendrix σχηματίζει ένα νέο τρίο τους «Band of Gypsies», με τον ίδιο στις κιθάρες, τον Billy Cox στο μπάσο και τον Buddy Miles στα ντραμς. Το γκρουπ κυκλοφόρησε ένα live άλμπουμ το 1970 με τίτλο το όνομά τους, στο οποίο περιέχεται το εκρηκτικό δωδεκάλεπτο αντιπολεμικό έπος «Machine Gun».


Ο Hendrix συνέχισε να ηχογραφεί με καταιγιστικούς ρυθμούς και το καλοκαίρι του 1970 πραγματοποιεί την τελευταία του περιοδεία στην Ευρώπη. Νωρίς το πρωί της 18ης Σεπτεμβρίου ο Jimi Hendrix βρίσκεται νεκρός στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου στο Λονδίνο. Ο σπουδαίος κιθαρίστας πέθανε κάτω από συνθήκες που δεν έχουν διευκρινιστεί απόλυτα μέχρι σήμερα. Το τελευταίο βράδυ της ζωής του το πέρασε με τη Γερμανίδα φίλη του Monika Dannemann και πιθανώς πέθανε από ένα θανατηφόρο συνδυασμό αλκοόλ και υπνωτικών χαπιών. Ένα μελαγχολικό ποίημα που βρέθηκε δίπλα στο κρεβάτι του έκανε πολλούς να πιστέψουν ότι αυτοκτόνησε.

Ο Hendrix με τις αμέτρητες σχέσεις, άφησε πίσω του δύο παιδιά, την Tamika (1966) από τον δεσμό του με την Αμερικανίδα Diana Carpenter και τον James (1969) από τον δεσμό του με τη Σουηδέζα Εύα Σούντκβιστ. Ο ίδιος δεν τα αναγνώρισε εν ζωή, το έπραξε, όμως, αργότερα ο πατέρας του Al, ο οποίος ήταν διαχειριστής της κληρονομιάς του.

Ο Hendrix άφησε πίσω του και αμέτρητες ώρες ηχογραφημένου υλικού, μεταξύ των οποίων πολλά τραγούδια σε διάφορα στάδια παραγωγής. Τα νομικά προβλήματα που υπάρχουν ακόμη και σήμερα καθιστούν περίπλοκη και μπερδεμένη τη μεταθανάτια δισκογραφία του.


Πηγή: sansimera.gr

ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΙΟΝΙΑ.


Όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των ελληνικών δασών από φαινόμενα λαθροϋλοτομίας, τα οποία, μάλιστα βρίσκονται σε έξαρση το τελευταίο διάστημα ενόψει του χειμώνα και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, πρόκειται να λάβει το προσεχές διάστημα το ΥΠΕΚΑ, με πρώτη προτεραιότητα την εντατικοποίηση των ελέγχων.
Όπως γνωστοποίησε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Σταύρος Καλαφάτης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της ΔΗΜΑΡ στη Βουλή, ήδη έχει αποσταλεί στους γενικούς γραμματείς των αποκεντρωμένων διοικήσεων και τους γενικούς διευθυντές δασών η σχετική εγκύκλιος, με την οποία ζητείται να ενταθούν οι έλεγχοι για παράνομες υλοτομίες και διακινήσεις δασικών προϊόντων.



ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ.


Ανακαλύψτε τις συντομεύσεις

Το πληκτρολόγιο θα σάς βοηθήσει να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη

Η εξερεύνηση του keyboard αρχινά. Τα δάχτυλα πάνω στα πλήκτρα και φύγαμε για... λειτουργικότητα. Το ξέρετε ότι μπορείτε να απλοποιήσετε κατά πολύ την καθημερινή σας εμπειρία στο PC, γλιτώνοντας ταυτόχρονα πολύτιμο χρόνο από την άσκοπη περιήγηση του κέρσορα στην οθόνη μέχρι να βρείτε αυτό που θέλετε. Και βέβαια το ξέρετε! Γιατί τότε δεν το κάνετε; 

Οι συντομεύσεις είναι πολύ πιο αποδοτικός τρόπος να δουλεύετε: και οι περιττές κινήσεις θα περιοριστούν και τα χέρια σας θα το εκτιμήσουν δεόντως…

Για να μη μιλήσουμε για τα laptops. Εκεί πλέον η εργονομία πάει περίπατο! Πόσο συχνά μπορείτε άλλωστε να συνδέσετε ένα ποντίκι για να διευκολύνετε τη χρηστικότητά τους; Μαντεύετε ωστόσο σωστά: τα keyboard shortcuts είναι και πάλι η λύση! 

Ας δούμε ποιες είναι οι απολύτως απαραίτητες συντομεύσεις, αυτές που θα εκτινάξουν -και θα απλοποιήσουν δραστικά- την καθημερινή λειτουργία του υπολογιστή... 

Απαραίτητα shortcuts για να παίζετε το PC στα δάχτυλα

Windows Shortcuts



Εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών. Όταν έχουμε πολλές εφαρμογές ανοιχτές, για να μεταβαίνουμε γρήγορα από τη μία στην άλλη, κρατάμε πατημένο το Alt και πατάμε επανειλημμένα το Tab μέχρι να βρούμε το ανοιχτό παράθυρο που ψάχνουμε∙ αφήνουμε τότε και τα δύο πλήκτρα. Παρατηρήστε ότι ένα γρήγορο Alt-Tab σας πηγαίνει στην αμέσως προηγούμενη εφαρμογή που χρησιμοποιήσατε. Μάλιστα, ο συνδυασμός Alt-Shift-Tab σας μετακινεί ανάμεσα στα ανοιχτά παράθυρα με την αντίθετη φορά τουAlt-Tab.

Επιστροφή στο desktop. Πρέπει να δείτε στα γρήγορα την επιφάνεια εργασίας σας; Κρατώντας τοΠλήκτρο Windows πατημένο, πατήστε D. Μαγικό; Όταν ξαναπατήσετε το Windows Κey-D, θα ξαναγυρίσετε στο παράθυρο που βρισκόσασταν αρχικά. Επιπλέον, ο συνδυασμός Windows Κey-Eσας εκτοξεύει κατευθείαν στο «My Computer».

Ξορκίστε το Context Menu. Για να δείτε τον πίνακα περιεχομένων ενός αρχείου (εγγράφου ή αντικειμένου) τι κάνετε; Πατάτε δεξί κλικ στο mouse. Ε, τo ίδιο κάνει και το Shift-F10.

Application Shortcuts




Λειτουργούν στις περισσότερες εφαρμογές του Microsoft Office αλλά και σε πολλά Windows applications.

Άνοιξε, σώσε, κλείσε. Ενώ δουλεύετε σε μια εφαρμογή, για να μεταβείτε ακαριαία στο Open πατήστεCtrl-O. Με την ίδια συντόμευση μπορείτε να ανοίξετε ένα καινούριο web page στα περισσότερα προγράμματα περιήγησης. Όχι πάντως στον δικό μου browser! Χρησιμοποιήστε το Ctrl-N για να ανοίξετε ένα νέο έγγραφο στην εφαρμογή που δουλεύετε ή μια νέα σελίδα ή session στον browser, ανάλογα με το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Για να κάνετε Save στη δουλειά σας σε ένα έγγραφο, πατήστε Ctrl-S (το χρησιμοποιώ έπειτα από κάθε πρόταση που γράφω!). Το Ctrl-W (ήCtrl-F4) κλείνει αμέσως το ανοιχτό έγγραφο που βρίσκεστε (χωρίς ενοχλητικές ερωτήσεις), ενώ το Alt-F4 κλείνει το ίδιο βάναυσα το πρόγραμμα που εργάζεστε.

Πάνω, κάτω και… παντού. Κρατώντας πατημένο το Ctrl, πατήστε το πλήκτρο Home. Σωστά, τηλεμεταφερθήκατε στην αρχή του εγγράφου! Το Ctrl-End σας πάει αυτόματα στο τέλος του. Σε κάποιες εκδόσεις του Office βέβαια με τις συντομεύσεις αυτές ανεβοκατεβαίνετε σελίδα-σελίδα. Κάτι είναι κι αυτό… Τα βελάκια ξέρετε ότι σας πλοηγούν πάνω-κάτω-αριστερά-δεξιά κατά μία στιγμή (ή σειρά). Κρατώντας το Ctrl πατημένο πριν από τα βελάκια, ο κέρσορας θα κάνει «πηδηματάκια» μεταξύ λέξεων και παραγράφων στο Word ή κελιών στο Excel. Μεγαλύτερες σαφώς αποστάσεις από έναν χαρακτήρα!

Cut, Copy, Paste. 
Το αλατοπίπερο των shortcuts! Αντί για δεξί κλικ στο μαρκαρισμένο αντικείμενο ή έγγραφο ώστε να σας εμφανιστεί το menu και να επιλέξετε Cut (κουράστηκα ήδη), πατήστε απλώς τον λατρεμένο συνδυασμό Ctrl-X. Ομοίως, με το Ctrl-C αντιγράφετε στο πρόχειρο το μαρκαρισμένο στοιχείο. Και για να το επικολλήσετε, ένα πανεύκολο Ctrl-V θα κάνει τη δουλειά και θα σας απαλλάξει από τα κοπιαστικά menu! Και μιας και μιλήσαμε για μαρκάρισμα, αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι, το Shift και τα βελάκια (ή Shift-Ctrl-βελάκια για πιο γρήγορα) θα σας επιτρέψει να μαρκάρετε το επιθυμητό κομμάτι με απόλυτη ακρίβεια.

Επίσκεψη στο Menu Bar.
 Πατώντας μία φορά το Alt, θα εμφανιστεί σχεδόν σε κάθε πρόγραμμα το ενεργό Menu Bar της εφαρμογής. Είναι ο παράδεισος της συντόμευσης! Πατώντας απλά το πλήκτροπου ενεργοποιεί το πεδίο του menu που σας ενδιαφέρει, μεταβαίνετε στη στιγμή χωρίς τις περιττές κινήσεις του mouse. Και όλη η πλατφόρμα δουλεύει έτσι μόνο με τα πλήκτρα…

Internet Shortcuts



Υπάρχουν αναμφίβολα μικροδιαφορές μεταξύ των browsers και των εκδόσεών τους, αλλά πάνω-κάτω λειτουργούν ικανοποιητικά.

Προσθήκη στα favorites. Ένα ταπεινό Ctrl-D προσθέτει αυτόματα τη συγκεκριμένη web page στη λίστα με τα αγαπημένα σας. Προσέξτε απλώς να είστε στο Home της ιστοσελίδας και όχι σε κάποια κατηγορία της. Το Ctrl-B ανοίγει το menu Organize Favorites.

Πίσω, μπροστά και ξανά. Για να επιστρέψετε στην προηγούμενη ιστοσελίδα από αυτή που βλέπετε τώρα, κρατήστε πατημένο το Alt και πατήστε το αριστερό βελάκι. Πατώντας συνεχόμενα το βελάκι μετακινείστε όλο και πιο πίσω, φτάνοντας ως το Home Page του browser σας. Το Alt-δεξί βελάκι θα σας πάει και πάλι μπροστά, μέχρι την πιο πρόσφατη ιστοσελίδα που επισκεφθήκατε. Με το Ctrl-Nανοίγετε μια καινούρια σελίδα ή session στον browser.

Επιστροφή στο Home. Οποιαδήποτε στιγμή στο σερφάρισμά σας θελήσετε, το Alt-Home θα σας μεταφέρει κατευθείαν στο Home Page του browser σας. 

Refresh. Για να ανανεώσετε την ιστοσελίδα που βρίσκεστε, ένα Ctrl-F5 θα το κάνει στη στιγμή. Ό,τι πρέπει δηλαδή για το τελευταίο λεπτό στις δημοπρασίες του eBay!



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...