Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ "ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ"

  • Λέω να κάνω τατουάζ στην πλάτη σκακιέρα να συνεννοούμαι όταν θέλω να με ξύσουν ας πούμε ξύσε στο Α5 ή τρίψε με λίγο στο Β1...!!!

  • Βρήκα ένα μαύρο iPhone 5 σε ένα ταξί ξεχασμένο! Οποιος το ξέχασε ας μου στείλει μήνυμα γιατί θέλω και τον φορτιστή...!!!
  • Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά. Ελπίζω να έχει γκόμενο...!!!
  • Έβλεπα μπιτς βόλλει γυναικών πριν λίγο και από το πρώτο λεπτό υπήρξε ένας τραυματισμός καρπού... Λογικά μέχρι την Δευτέρα θα μου έχει περάσει...!!!
  • Πόσο ξηγημένο το πεπόνι που έχει όλα τα κουκούτσια μαζεμένα όμορφα και νοικοκυρεμένα σε μια γωνίτσα.... Καρπούζι με τα κουκούτσια σκορπισμένα παντού, είσαι η ντροπή της χλωρίδας...!!!
  • Έχω να δω κατσαρίδα στο σπίτι 4 ημέρες! Αγχώνομαι... Τι στο διάβολο σχεδιάζουν;;;
  • Βρήκα τέλειο σχέδιο να βγάλω λεφτά. Θα πηγαίνω σε καφετέριες με ένα τσαντάκι μέσης και θα λέω σε άγνωστους "κλεινω ταμείο μπορείτε να με πληρώσετε;"...!!!
  • Με ξύπνησαν ξαφνικά με μιά πίπα σήμερα. Η τελευταία φορά που κοιμάμαι στο τρένο με το στόμα ανοιχτό...!!!
  • 3 φράσεις με έχουν πληγώσει στη ζωή μου. "δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης", "δεν μπορώ να σε δω ερωτικά" και "δεν κάνουμε delivery τέτοια ώρα"...!!!
  • Εσείς με τα ρομαντικά στάτους που γράφετε πηδάτε καθόλου;;; Γιατί εγώ με τα αστεία δεν...!!!
  • Ένας στους εφτά άνδρες είναι ομοφυλόφιλος, άρα μάλλον θα είναι & κάποιος στην παρέα μου. Ελπίζω να είναι ο Βασίλης γιατί είναι ωραίο τεκνό...!!!
  • Βάζεις στ'αυτοκίνητο σουβλάκια και μυρίζουν 10 μέρες. Βάζεις αρωματικό έλατο μυρίζει 10 ώρες. Παντού κοροιδία ρε φίλε...!!!
  • Αγόρασα νουτέλα σε οικογενειακή συσκευασία. Πάνω γράφει ότι μπορείς με αυτή να φτιάξεις 23 πρωινά! Τι λέτε ρε; Με πολύ ζόρι να φτιάξεις 2...!!!
  • Μου χάλασε το μιξεράκι και χτύπησα τον καφέ με τον δονητή. Βγήκε γαμάτος...!!!
  • Ο άλλος έβαλε σίδερα στο παράθυρο στον 6ο όροφο! Ρε φίλε ο spiderman δεν κλέβει, είναι με τους καλούς...!!!
  • Η μεγαλύτερη φαντασίωση της γυναίκας είναι δυο άντρες ταυτόχρονα... Ο ένας να μαγειρεύει και ο άλλος να σιδερώνει...!!!
  • Για τατουάζ πήγαινα αλλά τελικά χτύπησα δυο τυρόπιτες και μια μπουγάτσα...!!!
  • Με βλέπεις στο δρόμο όμορφo και λαχταριστό και αντί να έρθεις και να μου προτείνεις σεξ, με ρωτάς αν έχει Αlpha Bank εδώ κοντά! Ναι έχει...!!!
  • Ευτυχώς που είχα υιοθετήσει δυο παιδάκια από την Αφρική και μου στέλνουν τώρα κάνα φράγκο...!!!

  • Βάλε και 3 κιλά φασόλια κυρ-Στέφανε...Ναι ... ναι και 2 κιλά γίγαντες Πρεσπών...Και ... και 2 κιλά ρεβύθια... Ναι κυρ-Στέφανε...θα το κλάσουμε απόψε...!!!

  • Μου χτυπάει την πόρτα, ανοίγω. Αρχίζει να κλαίει. Πέφτει στα πόδια μου και με παρακαλάει... Της φωνάζω "Τι θες επιτέλους απ' την ζωη μου;". "Τα κοινόχρηστα" μου απαντά με λυγμούς...!!!

  • Μικρός έπαιζα τον "γιατρό" με μια φιλη. Με τα πολλά, τα χρόνια πέρασαν, αυτή έγινε γιατρός και εγώ ακόμη τον παίζω...!!!
  • Σκάω στο μπάρ, πάει να μου μιλήσει η άλλη, την βλέπω και της λέω "ώπα, ώπα έχω κορίτσι". Και αυτή μου λέει "Χέστηκα! Η σερβιτόρα είμαι, θα πάρεις κάτι;;;"...!!!
  • Γραφεί η άλλη "Χρονιά πολλά να τα εκατοστύσεις"! Η αγράμματη ή αγάμητη θα είναι...!!!
  • Ανεβάζω γαμάτο στάτους και σχολιάζει η άλλη ''χααχαχαχαχαχαχαχα κλαιω'' χωρίς να κάνει λαικ! Τι αχαχαχαχαχ μωρή αχλάδω; Για ένα λαικ ζούμε σ' αυτή την κοινωνία...!!!
  • Όταν τελειώνουν το άγριο sex οι διπλανοί, βγαίνω στο μπαλκόνι μόνο με το μποξεράκι και κάνω τσιγάρο. Για να νομίσουν οι γείτονες ότι πηδούσα εγώ...!!!
  • Το ΑΤΜ μου έβγαλε την ένδειξη "Ανεπαρκές Υπόλοιπο". Δεν κατάλαβα όμως, για την κάρτα μου το έλεγε ή για την τράπεζα;;;
  • Με έκανε add στο facebook η δήμαρχος! Πλέον ειμαι addιδημαρχος...!!!
  • Μια καθηγήτρια κάποτε με σημάδεψε με τον χάρακα και μου είπε "στην άκρη του χαρακα υπάρχει ένας ηλίθιος!". Πήρα 4ήμερη αποβολή όταν την ρώτησα "Σε ποιά άκρη κυρία;"...!!!
  • Πολύ ωραία! Θα καταργήσουν λέει το "ω" από την νέα Ελληνική γλώσσα. "Σε γαμο" θα γράφει ο άλλος για μπομπονιέρες θα ψάχνει η άλλη...!!!
  • Τι εννοείς είναι μαϊμού το iPhone μου; Αφού έχει το αχλάδι από πίσω...!!!
  • Εδώ δίπλα ένας έβγαλε αλυσοπρίονο να κόψει τα φυλλαράκια από κάτι θάμνους. Όταν θα κόψει τα δέντρα του μάλλον θα φέρει τον μετροπόντικα...!!!
  • Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς...!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...