Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ : "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ".


Ενάμιση χρόνο πριν,
 ζητιάνευα στο δρόμο για τίποτα ψιλά,
 για να καταφέρω να πάρω τη δόση μου.
 Πέρασε μια παρέα αγοριών από μπροστά μου 
κι ένας από αυτούς κοντοστάθηκε και με κοίταξε. 
Με πλησίασε,
 έβγαλε ένα πεντάευρο από την τσέπη
 και το κράτησε μπροστά στη μύτη μου.
 Μου είπε:
 "Αν είναι να το κάνεις ναρκωτικά,
 φρόντισε να αγοράσεις μια καινούργια καθαρή βελόνα. Τουλάχιστον. Σε παρακαλώ."
 Εκείνη τη στιγμή δεν έδωσα σημασία.
 Κοιτούσα μαγεμένος το πεντάευρο στο χέρι του
 κι ανυπομονούσα να μου το δώσει ο μαλάκας, 
να πάω να σουτάρω επιτέλους 
που κόντευα να σαλτάρω από τη στέρηση.
 Όταν όμως σούταρα,
 με μια βρώμια, 
τρισάθλια βελόνα
 που είχανε πάρει άλλοι εκατό πριν από μένα,
 χάθηκα στο τριπ, 
και δεν ήταν σαν τις άλλες φορές.
 Εκείνο το βράδυ, 
τον έβλεπα ξανά και ξανά μπροστά μου, 
τεράστιο,
 να μου γνέφει με το πεντάευρο στο πρόσωπο και να φωνάζει "τουλάχιστον. μια καθαρή βελόνα. τουλάχιστον".
 Ξύπνησα πιο φοβισμένος από κάθε άλλη φορά
 και σκέφτηκα πως κι αυτόν τον άγνωστο ακόμα,
 τον απογοήτευσα.
 Και τι μου ζήτησε; 
Δεν είπε "μη σουτάρεις" σαν όλους τους μαλάκες
 που νουθετούν λες και σε ξέρουν.
 Ουσιαστικά είπε
"μη βλάψεις τον εαυτό σου ΑΚΟΜΑ περισσότερο".
 Σήμερα κλείνω έναν χρόνο καθαρός. 
Πήγα σε κέντρο απεξάρτησης,
 δέκα μέρες μετά τη μέρα με το πεντάευρο.
 Μετά από έξι μήνες προετοιμασία στο κέντρο,
 μπήκα σε θεραπευτική κοινότητα.
 Είμαι καθαρός από τότε.
 Αδερφέ, όπου και να 'σαι, να είσαι καλά.
 Μέσα από την καρδιά μου στο εύχομαι.
 Σ' ευχαριστώ γι' αυτό που έκανες.
 Όλους τους είχα απογοητεύσει, 
αλλά εσένα αδερφέ δε σε πρόδωσα.
 Όπου κι αν είσαι,
 ελπίζω να είσαι καλά. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...