Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΨΗΛΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ;



Ο βασιλιάς Λουδοβίκος ΙΔ' της Γαλλίας «κέρδιζε» δέκα εκατοστά ύψους με τα τακούνια που χρησιμοποιούσε στα υποδήματά τουΛονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Εδώ και πολλά χρόνια αποτελούν σύμβολο της θηλυκότητας. Ωστόσο, τα ψηλά τακούνια ξεκίνησαν κάποτε ως απαραίτητο αξεσουάρ της ανδρικής υπόδησης. 

Όλα ξεκίνησαν από την Εγγύς Ανατολή, αναφέρει το BBC. Εκεί οι άνδρες φορούσαν τακούνια την ώρα που ίππευαν.

Στην Περσία, όταν οι στρατιώτες σηκώνονταν στους αναβολείς, το τακούνι τούς βοηθούσε να έχουν τη σωστή στάση που θα τους επέτρεπε να χρησιμοποιούν πιο αποτελεσματικά το τόξο και το βέλος τους.

Στα τέλη του 16ου αιώνα, ο Σάχης Αμπάς Ι της Περσίας έστειλε την πρώτη περσική διπλωματική αποστολή στην Ευρώπη.

Έτσι, το ενδιαφέρον για οτιδήποτε εξωτικό πέρασε στη Δυτική Ευρώπη. Τακούνια άρχισαν να τοποθετούν στα υποδήματά τους τα κατώτερα μέλη της κοινωνίας και γρήγορα οι αριστοκράτες ανταποκρίθηκαν επαυξάνοντας το ύψος του τακουνιού για να ξεχωρίσουν από τις κατώτερες τάξεις.

Στους λασπωμένους δρόμους της κεντρικής Ευρώπης του 17ου αιώνα, τα τακούνια δεν είχαν καμία απολύτως χρησιμότητα. Αυτός ήταν και ο σκοπός του.

Συλλογή υποδημάτων με τακούνια -κάτι σαν την Ιμέλντα Μάρκος της εποχής του- έκανε ο Λουδοβίκος ο ΙΔ'. Με ύψος 1,63, ο τότε βασιλιάς της Γαλλίας «κέρδιζε» δέκα εκατοστά ύψος φορώντας τακούνια, που συχνά ήταν στολισμένα με εικόνες από σκηνές μάχης. 

Τα τακούνια του ήταν πάντα κόκκινα. Στα 1670 ο Λουδοβίκος ΙΔ' έβγαλε διάταγμα ότι μόνο τα μέλη της Aυλής του επιτρεπόταν να φορούν κόκκινα παπούτσια, και ότι κανενός τα τακούνια δεν θα ήταν υψηλότερα από τα δικά του.

Σύντομα η μόδα πέρασε στις γυναίκες και στα παιδιά. Μέχρι τα τέλη του 17ου αιώνα υιοθετήθηκε μία μόδα και για τα δύο φύλα στα τακούνια.

Λίγο πριν τον Διαφωτισμό, τα τακούνια των ανδρών έγιναν πιο τετράγωνα και χαμηλά, ενώ μετά τον Διαφωτισμό, οι άνδρες άρχισαν σταδιακά να εγκαταλείπουν τα κοσμήματα, τα υπερβολικά υφάσματα και τα έντονα χρώματα και να υιοθετούν εμφανίσεις με πιο σκούρα χρώματα.

Το 1740 οι άνδρες εγκατέλειψαν το τακούνι. Πενήντα χρόνια μετά θα εξαφανιζόταν και από τα πόδια των γυναικών, μόνο και μόνο για να επιστρέψει στα μέσα του 19ου αιώνα.

Τότε ήταν που η πορνογραφία «αγκάλιασε» τη νέα μόδα μέσα από φωτογραφίες που έδειχναν γυναίκες να ποζάρουν γυμνές φορώντας μόνο τακούνια. 

Η Ελίζαμπεθ Σέμελχακ του Μουσείου Υποδημάτων Bata στο Τορόντο δηλώνει ότι τα τακούνια κατέληξαν να εκφράζουν θηλυκότητα, μέσα από αυτή την σύνδεσή τους με την πορνογραφία.




ΠΗΓΗ...http://news.in.gr

ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ




Ο Βουλευτής Πέλλας Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε στον Υπουργό Εργασίας Υπόμνημα των Ελευθέρων Επαγγελματιών του Νομού, σχετικά με τον τρόπο ρύθμισης και την τμηματική εξόφληση των καθυστερούμενων ασφαλιστικών εισφορών τους στον ΟΑΕΕ.
Όπως επισημαίνεται στο Υπόμνημα, η καταβολή των ιδιαίτερα υψηλών ασφαλιστικών εισφορών στον ΟΑΕΕ έχει γίνει ο πιο απειλητικός εφιάλτης των ελευθέρων επαγγελματιών, την ώρα που ο τζίρος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις τους έχει πέσει κατακόρυφα.
Με δεδομένο λοιπόν τους πολύ χαμηλούς τζίρους και την μειωμένη καταναλωτική κίνηση, απαιτείται από την πλευρά της Πολιτείας η λήψη περαιτέρω μέτρων ( σε συνέχεια των ευεργετικών διατάξεων που θεσπίστηκαν με την ψήφιση του Ν. 4087/2012 ), προκειμένου να στηριχθούν ουσιαστικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ώστε και οι θέσεις εργασίας να διατηρηθούν, αλλά και η αποπληρωμή των οφειλών των ασφαλισμένων προς τον ΟΑΕΕ να μπορέσει να πραγματοποιηθεί.
Για το λόγο αυτό, ο Γιώργος Καρασμάνης  με την κοινοβουλευτική του αυτή παρέμβαση, ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό να λάβει υπόψη του τ’ αναφερόμενα στο κατατεθέν Υπόμνημα  και να προχωρήσει :
Είτε στην άμεση ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών χωρίς  τις προσαυξήσεις ( τόκοι, επιβαρύνσεις )  και την καταβολή τους σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό δόσεων, ώστε το ποσό της δόσης να είναι χαμηλό και προσιτό στον ασφαλισμένο οφειλέτη. ( Επιπλέον, από τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, πρέπει ν’ αφαιρεθούν οι κρατήσεις υπέρ υγείας, αφού ο ασφαλισμένος οφειλέτης είναι ουσιαστικά ανασφάλιστος και δεν μπορεί να κάνει χρήση του βιβλιαρίου υγείας ).
Είτε στην χορήγηση χαμηλότοκων δανείων μέσω Τραπεζών- αποκλειστικά υπέρ του ΟΑΕΕ- προκειμένου οι ασφαλισμένοι να εξοφλήσουν εφάπαξ την οφειλή τους στον Οργανισμό και να  μπορούν   στη συνέχεια να  εξοφλήσουν το δάνειο σε πολλές χαμηλές δόσεις.
Ο Γιώργος Καρασμάνης επεσήμανε στον αρμόδιο Υπουργό ότι όποιο από τα παραπάνω δύο μέτρα κι αν εφαρμοστεί, μπορεί πραγματικά ν’ ανακουφίσει τους μικρομεσαίους ελεύθερους επαγγελματίες και να τους δώσει τη δυνατότητα να τακτοποιήσουν τις παλιές τους οφειλές προς τον ΟΑΕΕ. Κατ’ αυτόν τον τρόπο και ο Οργανισμός δεν θα στερηθεί εσόδων που είναι απαραίτητα προκειμένου να επιτελέσει το ρόλο του ( υγειονομική περίθαλψη, συνταξιοδότηση ), αλλά και οι ασφαλισμένοι θα νιώθουν έμπρακτα τη στήριξη από τον ασφαλιστικό τους φορέα.





ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ  2013        
  ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ 600 ΤΣΙΓΑΡΑ;


Σας αρέσει να «ξεροψήνετε» τα τρόφιμα;


Τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κατά τη διαδικασία αυτή αναπτύσσονται ετεροκυκλικές αμίνες και πολυαρωματικοί υδρογονάνθρακες (PAH), οι οποίοι αποτελούν σοβαρούς προ-οξειδωτικούς και καρκινογόνους παράγοντες. Επίσης, μην ψήνετε τα τρόφιμα σε «γυμνή» φλόγα! Το ψήσιμο στη θράκα είναι πραγματικά  μια επιβλαβής πρακτική…

Οι ετεροκυκλικές αμίνες παράγονται κυρίως σε κρέατα με λίγα λιπαρά και με ευαίσθητες πρωτεΐνες, όπως είναι τα πουλερικά και τα ψάρια. Ωστόσο, υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα πιο σοβαρό: το λίπος που στάζει στη θράκα πυρολύεται και από τον καπνό του παράγονται πολυαρωματικοί υδρογονάνθρακες (που είναι πολύ πιο επικίνδυνοι από τις ετεροκυκλικές αμίνες), οι οποίοι επαναδιαλύονται στον υπόλοιπο λιπαρό ιστό του κρέατος.

Έχει υπολογιστεί ότι μια μπριζόλα στα κάρβουνα έχει τόσα καρκινογόνα, όσα 600 τσιγάρα! Ευτυχώς που το πεπτικό σύστημα είναι πιο ανθεκτικό από το αναπνευστικό.

Ο Δρ. Γεώργιος Μπόσκου, Επίκουρος Καθηγητής Χαροκόπειου Πανεπιστημίου δηλώνει κατηγορηματικά: Μην «ξεροψήνετε» τα τρόφιμα! Ωστόσο, πολλές φορές τρώτε έξω χωρίς να έχετε τη δυνατότητα να παρέμβετε στον τρόπο ψησίματος των ζωικών τροφίμων. Τι μπορείτε να κάνετε στην περίπτωση αυτή έτσι ώστε να μειώσετε την πρόσληψη προοξειδωτικών και καρκινογόνων, μέσω της κατανάλωσης ζωικών προϊόντων;

2+1 λύσεις

Η πρώτη αφορά στα ζωικά τρόφιμα που διαθέτουν δέρμα όπως είναι το κοτόπουλο ή το ψάρι. Στην περίπτωση αυτή τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα! Ψήστε το κοτόπουλο ή το ψάρι με το δέρμα τους (πέτσα) και στη συνέχεια αποκρύντε τη! Με τον τρόπο αυτό δεν θα προσλάβετε τα διάφορα καρκινογόνα (πολυαρωματικούς υδρογονάνθρακες, ετεροκυκλικές αμίνες κλπ) που έχουν αναπτυχθεί κατά τη διαδικασία του ψησίματος και φυσικά θα έχετε καταναλώσει λιγότερο κορεσμένο (ζωικό) λίπος, το οποίο στα τρόφιμα αυτά εντοπίζεται κυρίως στο δέρμα τους.

Η δεύτερη αφορά στην περίπτωση του κόκκινου κρέατος που ψήνεται χωρίς δέρμα. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει είτε να το μαρινάρετε, είτε απλά να προσθέσετε τρόφιμα με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Το μαρινάρισμα με πηγές αντιοξειδωτικών και η προσθήκη τροφίμων που διαθέτουν αντιοξειδωτικά χαρακτηριστικά (λεμόνι, ξύδι, φυσικά καρυκεύματα κλπ) αποτελεί μία πολύ καλή λύση εξουδετέρωσης των ετεροκυκλικών αμινών και των πολυαρωματικών υδρογονανθράκων που αναπτύσσονται κατά το ψήσιμο.

Σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση, μαζί με το κρέας, μίας πλούσιας εποχιακής σαλάτες με ελαιόλαδο και μπόλικο λεμόνι ή ξύδι θα σας προσφέρει επιπλέον προστασία, αφού θα αυξήσει την αντιοξειδωτική ικανότητα του πλάσματος.

Η εποχιακή σαλάτα παρέχει ένα πλήθος και μία ποικιλία σημαντικών αντιοξειδωτικών ουσιών (φαινολικών ενώσεων) με συνεργική δράση, οι οποίες εξουδετερώνουν τις «προ-οξειδωτικές» και «προ-φλεγμονώδεις» ιδιότητες των γευμάτων που είναι πλούσια σε λίπη, με αποτέλεσμα να αντισταθμίζεται η αρνητική τους επίδραση.





ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.com

ΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΟΡΣΟΝ ΟΥΕΛΣ- Η ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΦΑΡΣΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ.


Οι Αρειανοί του Όρσον Ουέλς (Η πιο «επιτυχημένη» φάρσα στην ιστορία των ΜΜΕ)
Είναι 30 Οκτωβρίου 1938, βράδυ Κυριακής, παραμονή του Halloween. 6.000.000 ακροατές ακούνε το ραδιοφωνικό σταθμό CBS. Τηλεόραση δεν υπάρχει ακόμα, το ραδιόφωνο θεωρείται η πιο έγκυρη πηγή πληροφόρησης.

Πριν ενάμιση χρόνο, στις 6 Μαΐου 1937, το γερμανικό ζέπελιν “Hindenburg” ανεφλέγη στο Λέικχαρστ του Νιού Τζέρσει. Ο δημοσιογράφος Χέμπερτ Μόρισον έδωσε την πρώτη απευθείας δημοσιογραφική κάλυψη καταστροφής:

«Τυλίχτηκε στις φλόγες! Κάντε στην άκρη, κάντε στην άκρη, παρακαλώ… Θεέ μου, είναι τρομερό, κάντε στην άκρη… Ω, οι επιβάτες και όλη η ανθρωπότητα…»

Έντεκα μήνες μετά, στις 14 Απριλίου 1938, ο πρόεδρος Ρούσβελτ ανακοινώνει από το ραδιόφωνο ότι το “New Deal” που εφαρμοζόταν από το 1933 ως αντίδοτο στην οικονομική-κοινωνική κρίση που ξεκίνησε με το Μεγάλο Κραχ, «παρουσίαζε αισθητή καθυστέρηση».
Αλλά «το μόνο που πρέπει να μας φοβίζει είναι ο φόβος».

Ο Χίτλερ δεν έχει εισβάλλει ακόμα στην Πολωνία, ξεκινώντας το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά κάποιοι οξυδερκείς πολιτικοί αναλυτές και διανοούμενοι προειδοποιούν το κοινό για τον κίνδυνο από τον ανερχόμενο μιλιταριστικό εθνικοσοσιαλισμό.

Πριν δέκα χρόνια έχει κυκλοφορήσει το πρώτο λαϊκό περιοδικό επιστημονικής φαντασίας, το Amazing Stories. Στο πρώτο τεύχος υπάρχει το διήγημα “Monsters from Mars”, με θέμα την εισβολή Αρειανών στη Γη.

Διαστημικό πρόγραμμα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Το φεγγάρι και ο Άρης ίσως και να κατοικούνται από πολεμοχαρή πράσινα ανθρωπάκια ή κάτι πολύ χειρότερο.

Εκείνο το βράδυ μια εκπομπή ξεκινάει με τη βαθιά φωνή του εκφωνητή να λέει ότι τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα οι Αμερικάνοι έμαθαν ότι «αυτός ο κόσμος παρακολουθείται στενά από μια νοημοσύνη μεγαλύτερη από του ανθρώπου. Νοήμονες εξωγήινοι, ψυχροί και άπονοι, που συνωμοτούν –αργά και σταθερά, ενάντια στην ανθρωπότητα.»

Η εκφώνηση διακόπτεται από το δελτίο καιρού. Όλα φυσιολογικά. Λίγο κρύο, ίσως και να βρέξει. Μετά διάλειμμα για μουσική, απευθείας από το ξενοδοχείο Παρκ Πλάζα, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Όλα φυσιολογικά.

Έπειτα η μουσική διακόπτεται από ένα έκτακτο δελτίο ειδήσεων: «Εκρήξεις αερίων στον Άρη.»

Στη συνέχεια ο ρεπόρτερ Καρλ Φίλιπς παίρνει συνέντευξη από τον αστροφυσικό Πίρσον, για την αστρονομική σημασία της «έκτακτης» Αρειανής δραστηριότητας.

Στο σημείο αυτό ο εκφωνητής ενημερώνει τους ακροατές ότι ένα τεράστιο ιπτάμενο αντικείμενο έχει προσγειωθεί στο Γκρόβερς Μιλ του Νιου Τσέρσεϊ –κοντά στο μέρος όπου καταστράφηκε το ζέπελιν.

Ο Φίλιπς και ο Πίρσον σπεύδουν στην περιοχή για διερευνήσουν το θέμα. Βρίσκουν ένα μεγάλο πλήθος σε σύγχυση και αντικρίζουν τον ιπτάμενο δίσκο. Αφού παίρνουν συνέντευξη από κάποιους αυτόπτες μάρτυρες της προσγείωσης ακούγεται ένας «περίεργος βόμβος» και ο ιπτάμενος δίσκος αρχίζει να ανοίγει.

Ο Φίλιπς δίνει απευθείας μετάδοση αυτών που βλέπει:

«Θεέ και Κύριε, κάτι προβάλει έρποντας από τη σκιά, κάτι σαν φίδι. Τώρα βγαίνει κι άλλο, κι άλλο… Είναι σαν… Πλοκάμια! […] Τώρα βλέπω και το σώμα του, είναι τεράστιο! […] Κυρίες και κύριοι, είναι απερίγραπτο. Μαύρα μάτια και αστραφτερά σαν του ερπετού. […] Το τέρας ή ότι είναι αυτό ίσα που κινείται […] Το πράγμα σηκώνεται. Θεέ μου!»

Ο Φίλιπς περιγράφει πως ο αρχηγός της αστυνομίας μαζί με δύο αστυνομικούς πλησιάζουν τους Αρειανούς κουνώντας ένα λευκό μαντίλι. Οι Αρειανοί τους αποτεφρώνουν με μια μυστηριώδη ακτίνα θανάτου.

Θόρυβος πανικού από το πλήθος. Μετά σωπαίνει και ο Φίλιπς, πιθανότατα νεκρός κι αυτός. Για λίγο ακούγονται μόνο κραυγές πανικού και ο ήχος της αποτέφρωσης.
Ο εκφωνητής σπάει την απειλητική σιωπή λέγοντας:
«Κυρίες και κύριοι, είναι αδύνατον να συνεχίσουμε την αναμετάδοση από το Γκρόβερς Μιλ.»

Στη συνέχεια ακούγεται ο ταξίαρχος της πολιτοφυλακής, ο οποίος αποκαλύπτει ότι έχει κηρυχτεί στρατιωτικός νόμος. Ενώ ο αστροφυσικός Πίρσον προσπαθεί να εξηγήσει επιστημονικά την ισχύ της ακτίνας θανάτου, ο εκφωνητής τον διακόπτει για να ανακοινώσει ότι από τους 7.000 στρατιώτες που στάλθηκαν για να αναχαιτίσουν τους εισβολείς μόνο 120 επέζησαν.

Στον αέρα βγαίνει και ο υπουργός Εσωτερικών (του οποίου η φωνή τυχαίνει να μοιάζει πολύ με του προέδρου Ρούζβελτ), ο οποίος κάνει έκκληση στους Αμερικάνους να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους και να εναποθέσουν την πίστη τους στο Θεό «ώστε να αντιμετωπίσουμε αυτόν τον ολέθριο αντίπαλο με το έθνος ενωμένο, θαρραλέο και αφοσιωμένο στην επιβίωση του ανθρώπινου γένους.»

Λίγο δύσκολο όμως αυτό, αφού ο εκφωνητής ανακοινώνει ότι η συστοιχία πυροβολικού στα όρη Γουάτσουνγκ καταστράφηκε ολοσχερώς. Περιγράφονται σκηνές ερήμωσης. Ο στρατός και η αεροπορία έχουν καταστραφεί επίσης.
Έπειτα σταματάει να ακούγεται και ο εκφωνητής.

Τελευταία φωνή, αυτή του αστροφυσικού Πίρσον που αναρωτιέται αν είναι ο τελευταίος άνθρωπος στη Γη.

Εμείς, 75 χρόνια μετά, γνωρίζουμε ότι ο Πίρσον δεν ήταν ο τελευταίος και ότι ο κόσμος δεν καταστράφηκε από τους φθονερούς Αρειανούς.

Υπεύθυνος αυτού του ραδιοφωνικού προγράμματος (και εκφωνητής) ήταν ο 23χρονος Όρσον Ουέλς, ο άνθρωπος που λίγα χρόνια μετά θα έφτιαχνε τον «Πολίτη Κέιν».

Ο θεατρικός του θίασος λεγόταν “Mercury Theatre” –μάλλον δεν ήταν σύμπτωση αυτό. Το θεατρικό έργο ήταν διασκευή του μυθιστορήματος του Χ. Τζ. Ουέλς (απλή συνωνυμία): «Ο πόλεμος των κόσμων», το οποίο είχε δημοσιευτεί το 1898.

Στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος, καθώς και δυο φορές στα διαλείμματα για διαφημίσεις (!) αναφέρθηκε ο φανταστικός χαρακτήρας της εκπομπής. Όμως αυτό οι ακροατές είτε δεν το άκουσαν είτε το αγνόησαν.

Από τους 6.000.000 ακροατές, 1.200.000 πίστεψαν ότι είχε γίνει όντως εισβολή από τον Άρη.
Ο πανικός ήταν εθνικής κλίμακας και άνθρωποι σε όλη την Αμερική είχαν εγκαταλείψει έντρομοι τα σπίτια τους.

Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι έριξαν προμήθειες στο αυτοκίνητο και έφυγαν προς τα δυτικά για να σωθούν από τους εισβολείς (οι «ορθολογιστές» πίστευαν ότι οι Αρειανοί δεν ήταν εξωγήινοι, αλλά στρατιώτες του Χίτλερ, αλλά κι εκείνοι το έσκασαν).

Αυτό δημιούργησε μεγαλύτερο πανικό, αφού οι ακροατές κοιτούσαν έξω από το παράθυρο τους και έβλεπαν τους γείτονες να φεύγουν πανικόβλητοι.

Πολλοί δεν έφυγαν, αλλά είχαν κοκαλώσει στη θέση τους δίπλα στο ραδιόφωνο. Άλλοι, που βρίσκονταν κοντά στο «σημείο προσγείωσης» είχαν παραισθήσεις: Νόμιζαν ότι έβλεπαν τις φλόγες ή αισθάνονταν τη ζέστη απ’ τις πυρκαγιές.
Γυναίκες και άντρες λιποθυμούσαν, παιδιά και σκυλιά ούρλιαζαν.
Ήταν καθαρή τύχη που δεν υπήρξαν θύματα.

Όταν καταλάγιασε ο πανικός και διαδόθηκε ότι η εκπομπή ήταν φάρσα ο κόσμος εξοργίστηκε. Οι αγωγές αποζημίωσης εναντίον του CBS έφτασαν τα 750.000 δολάρια (το 1938!).

Ο Ουέλς υποχρεώθηκε να ζητήσει δημόσια συγνώμη και το CBS υποσχέθηκε να μην αναμεταδώσει πάλι παρόμοια εκπομπή.

Στη New York Tribune η επιφυλλιδογράφος (ψάχνοντας για τη σημασία της λέξης κατάλαβα ότι και ο Γελωτοποιός είναι κατά κάποιον τρόπο επιφυλλιδογράφος) Ντόροθυ Τόμσον αντιλήφθηκε τη δύναμη των ΜΜΕ και έγραψε -με αφορμή τη φάρσα του Ουέλς:

«Κανένα πολιτικό σώμα δεν πρέπει ποτέ να αποκτήσει το μονοπώλιο του ραδιοφώνου. Η δυνατότητα επηρεασμού των μαζών είναι η ισχυρότερη δύναμη σήμερα.»

Και μετά… Ήρθε η τηλεόραση!

(Αυτό το κείμενο ο Γελωτοποιός το σύνθεσε χρησιμοποιώντας -σχεδόν αυτούσια- τμήματα του βιβλίου της Joanna Bourke «Φόβος, Στιγμιότυπα από τον πολιτισμό του 19ου και του 20ου αιώνα».

Εκδόσεις Σαββάλα, μτφ Τρισεύγενη Παπαϊωάννου).

Sanejoker





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟΝ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΩΝ - ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ

15
Αρχήν νόμιζε τών όλων είναι Θεόν.
Βέβαιον ουδέν εν βίω δόκει πέλειν.
Γονείς τιμών μάλιστα Θεόν φοβού.
ίδασκε σαυτόν μή λαλείν ά μή θέμις.

Έργοις δ' αρέσκειν σπεύδε καί λόγοις Θεώ.
Ζωήν πόθησον τήν έχουσαν μή τέλος.
Ηττών σεαυτόν τοίς φίλοις νικών έση.
Θνητός δ' υπάρχων μηδόλως μέγα φρόνει.

Ιχνηλάτει μέν τών σοφών αεί θύρας.
Καί νούν δέ καλλώπιζε τής μορφής πλέον.
Λόγω Θεού άνοιγε σόν, τέκνον, στόμα.
Μνήμης δέ αυτού μηδαμώς λάθη ποτέ.
Νήφων προςεύχου τώ Θεώ καθ' ημέραν.
Ξένους ξένιζε, μή ξένος γένη Θεού.
Ορμάς χαλίνου τών παθών ψυχοφθόρους.

Πέδαις τό σώμα ασφαλίζου σωφρόνως.
Ράβδον σεαυτώ τήν συνείδησιν φέρε.
Σαφώς σχόλαζε εν Γραφαίς ταίς εν θέοις.
Τάς τών πενήτων ψυχαγώγησον λύπας.
Υπέρ σεαυτόν τούς πέλας καλώς θέλε.

Φίλους έχειν σπούδαζε, ή πλούτον πολύν.
Χρυσού γάρ αυτοί ευκλεέστεροι λίαν.
Ψεύδος μίσησον, τήν δ' αλήθειαν φίλει.
Ώ παί, φυλάσσων ταύτα σώζη ενθέως. 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ: Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΤΥΝΟΤΑΝ … ΓΥΝΑΙΚΑ;


1Προκλητική συζήτηση στο Βρετανικό Μουσείο για το αν … φορούσε φουστάνια ο κατακτητής του κόσμου

«Μέγας Αλέξανδρος: Ο κατακτητής του κόσμου φορούσε φουστάνια;», θα είναι το θέμα της αποψινής ομιλίας του Tony Spawforth στο Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο. Ο καθηγητής του πανεπιστημίου του Νιούκαστλ, προγραμματίζει αυτή την προκλητική διάλεξη για να απαντήσει στο ερώτημα που «σέρνεται» από το 2004, όταν ο Όλιβερ Στόουν στην ταινία του «Alexander» περιέγραφε το Μακεδόνα βασιλιά και κατακτητή του κόσμου σαν... αμφιφιλόφυλο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του Βρετανικού Μουσείου όπου ανακοινώνεται η αποψινή διάλεξη, ο καθηγητής Spawforth «χρησιμοποιώντας στοιχεία από τη συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, θα φτάσει σε συναρπαστικά συμπεράσματα για τη βασιλεία του Αλεξάνδρου και την ελεγχόμενη εσφαλμένη ανάγνωση της εικόνας του από σύγχρονους (του Μεγάλου Αλεξάνδρου) εχθρούς του».

Το ερώτημα αν ο Μέγας Αλέξανδρος ντυνόταν σαν αρχαία Ελληνίδα θεά, δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί τον συγκεκριμένο καθηγητή. Στο παρελθόν, ο κ. Spawforth έχει υποστηρίξει ότι ο Μέγας Αλέξανδρος, την περίοδο που είχε καταλάβει την Περσία πήγαινε για κυνήγι πάνω σε άρμα και με τόξο ντυμένος όπως οι Πέρσες.

Ορισμένοι (όπως ο σύγχρονος και κατήγορος του Μέγα Αλέξανδρου Έφιππος από την Όλυνθο) υποστήριζαν ότι ο Μακεδόνας βασιλιάς ντυνόταν σαν τη θεά Άρτεμη και προφανώς, ο ισχυρισμός αυτός έγινε «λάστιχο» από κάποιους που εξ αυτού του λόγου έφτασαν να θεωρούν τον Μέγα Αλέξανδρο.... bisexual.

Όποιο κι αν είναι το ακριβές περιεχόμενο της ομιλίας του καθηγητή Spawforth, είναι βέβαιο ότι το θέμα της διάλεξής του έχει ιντριγκάρει τους Λονδρέζους. Θέσεις για να παρακολουθήσει κάποιος την ομιλία -που έχει εισιτήριο 5 λίρες- δεν υπάρχουν. Η διάλεξη που θα γίνει στις 18.30 (τοπική ώρα) σήμερα το απόγευμα στο Βρετανικό Μουσείου του Λονδίνου είναι «sold out». 





ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ (VIDEO)


.Με την πεποίθηση  ότι η πίστη μας δεν χρειάζεται τέτοιου είδους  επιδείξεις, όπως η παρακάτω, σας παρουσιάζουμε το θέμα, όπως το ανάρτησε το http://www.agioritikovima.gr

Ζωντανό Θαύμα στο Άγιον όρος με το Τίμιο ξύλο που βυθίζεται, κατόπιν προσευχής, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί!

Ένα Θαύμα που αξίζει όλοι να το δουν!!!

Άλλη μία απόδειξη της ζωντανής πίστης των Χριστιανών!!!


Δείτε το παρακάτω βίντεο...


ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.


   
Σας καλούμε να έρθετε στις  29  Ιανουαρίου 2013  ημέρα Τρίτη και ώρα 13.30 ΄ στο Δημοτικό Κατάστημα  Αριδαίας στην Τακτική Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής για να  συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
                         
 ΘΕΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ  ΔΙΑΤΑΞΗΣ

 1ο ΘΕΜΑ:      
 Πράξη ανάθεσης σε δικηγόρο για την παράσταση πολιτικής αγωγής,  κατά την δικάσιμο στις 30-1-2013, ενώπιον του Τριμελούς Πλημ. Έδεσσας. 

2ο ΘΕΜΑ:      
Έγκριση πρακτικού  διαγωνισμού, για την ανάδειξη προμηθευτή που αφορά στην  «Προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες της Μαθητικής Εστίας 2013»

3ο ΘΕΜΑ:      
Εξέταση εγγράφων που αφορούν στην διενέργεια διαγωνισμού του έργου  «Επέκταση Χ.Υ.Τ.Α. 1ης Διαχειριστικής  Ενότητας Ν.Πέλλας (Χ.Υ.Τ.Α.ΑΛΜΩΠΙΑΣ) και εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος βιολογικού» της Πράξης «Επέκταση Χ.Υ.Τ.Α. 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν.Πέλλας (Χ.Υ.Τ.Α.ΑΛΜΩΠΙΑΣ) και εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος βιολογικού»,


Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΠΑΣΟΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΨΗΦΙΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ.



Σας  προσκαλούμε να έλθετε  σε  ειδική   συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου  Αλμωπίας, που θα γίνει   στο  Δημοτικό  Κατάστημα  Αριδαίας και στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού  Συμβουλίου, την  29ην   του μηνός  Ιανουαρίου, έτους 2013, ημέρα Τρίτη  και ώρα   18:30   (6:30 μ.μ.),  για συζήτηση και λήψη απόφασης  στο παρακάτω μοναδικό θέμα  της ημερήσιας διάταξης:

         ΨΗΦΙΣΗ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2013.



 Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

 ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ   ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  

"ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΣ ΝΑΟΥΣΑΣ.



Μια εξαιρετική "πικρή" κωμωδία θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι κάτοικοι της Αλμωπίας το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 του μηνός Ιανουαρίου, στο Ξενιτίδιο πνευματικό κέντρο  Αριδαίας.
Πρόκειται για το έργο "Καλή λευτεριά", που θα το παρουσιάσει στο κοινό της περιοχής μας, η πολυτάλαντη και αεικίνητη θεατρική ομάδα "Αίρεσις" από την γειτονική Νάουσα.
Οι παραστάσεις ξεκινούν στις 20.00 το απόγευμα και η γενική είσοδος για το κοινό είναι 7 ευρώ.
Προτείνουμε ανεπιφύλακτα την συγκεκριμένη ομάδα της Νάουσας, η οποία με το έργο, που κατά καιρούς προσφέρει, βάζει με το τρόπο της ένα μικρό λιθαράκι στα πολιτιστικά δρώμενα της Μακεδονίας μας

Λίγα λόγια για την ομάδα.
.Βιογραφικό
Άνοιξη 2007
Τέσσερις άνθρωποι με ένα κοινό στόχο: Να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα και να γίνουμε "αιρετικοί". Και μια κοινή αγάπη, το θέατρο και το πολιτιστικό του προϊόν.
Όπως είπε και ο Κάρολος Κουν..."όχι θέατρο για το θέατρο, όχι θέατρο για να ζήσουμε. Θέατρο για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας..." 

Πως θα γίνει η πραγμάτωση του στόχου; Πως στήνεται μια ομάδα; Που θα βασιστούμε; Ποιοι θα βοηθήσουν; ...Αρκετά τα ερωτήματα και μερικά από αυτά φαινόταν πως ήταν και προβλήματα.

"Αν πιστέψουμε στο στόχο, όλοι μαζί, μπορούμε τα πάντα" είπαμε και ξεκινήσαμε... 

23 Ιουλίου 2008
Καταχώρηση του καταστατικού στο Πρωτοδικείο Βέροιας

2008-2009 
Δάφνες και Πικροδάφνες.
Μέλιος Αδαμίδης, Παναγής Καρυδάς, Γιώργος Κασαπίδης, Γιώργος Πέϊος

Το έργο παίχτηκε δωρεάν για τέσσερις παραστάσεις, χάρη σε χορηγίες από τοπικές επιχειρήσεις, τον Απρίλιο του 2008. Μετά την απόκτηση νομικής μορφής το έργο έκανε περιοδεία στη Ραχιά Βεροίας, στη Βέροια, στη Στενήμαχο και "κατέβηκε" μετά από 2 τελευταίες παραστάσεις στη Νάουσα. 
Πετύχαμε να στήσουμε τη βάση της ομάδας. Να "συνεννοηθούμε" μεταξύ μας. Αγοράσαμε τα πρώτα μας σκηνικά και ηλεκτρονικά.

2010-2011
Λίστα Γάμου
Μέλιος Αδαμίδης, Νίκος Καλαϊτζής, Παναγής Καρυδάς, Γιώργος Κασαπίδης, Γιώργος Πέϊος, Πέτρος Τζιμίτσης, Ελένη Φουντή

Το έργο παίχτηκε στα τέλη του 2010 και αρχές του 2011 στη Νάουσα. Ήταν μια παραγωγή με απαιτήσεις όπως δημιουργία σάουνας στη σκηνή, πολλές και γρήγορες εναλλαγές σκηνικών και βίντεο με εξωτερικά γυρίσματα, όπως πρόβλεπε το κείμενο του έργου. Επίσης ήταν και η πρώτη φορά που νέα μέλη ήρθαν να "παίξουν" σε παραγωγή μας. Για καλή μας τύχη και οι δύο ήτανε συνεπείς και ακάματοι. 
Πετύχαμε να εντάξουμε μέλη που επιθυμούν να "παίξουν" και να κουραστούν για να το κάνουν όσο καλύτερα γίνεται. Σαν ομάδα μάθαμε τι πα να πει παραγωγή έξω από το τυπικά θεατρικό κομμάτι (8 ώρες γυρίσματα + 10αδες ώρες editing για 5 λεπτά βίντεο και επιπλέον πέτρες που αχνίζουν και ατμός σάουνας). Η υλικο-τεχνική μας υποδομή αυξήθηκε και πάλι (projector, console και βελτίωση στεκιού).

2011-σήμερα
Προετοιμάζουμε τη νέα μας παραγωγή. Περισσότεροι νέοι ηθοποιοί, απαιτητικό σκηνικό και σταθερές συναντήσεις 3 και 4 φορές κάθε εβδομάδα. Δουλεύουμε με μεράκι και θέλουμε να διασκεδάσουμε πραγματικά το κοινό. Αναμένουμε με αγωνία τα "μαθήματα" που θα πάρουμε και από αυτήν την παραγωγή. Πάντως, από το 2007 μέχρι τώρα, στήσαμε ΟΜΑΔΑ.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο
https://www.facebook.com/airesis.gr/info





Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ.


Κάποτε ο Einstein είπε: “Δύο πράγματα είναι άπειρα σε αυτόν τον κόσμο. Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος.”
Αν ο άνθρωπος συνειδητοποιήσει ότι γεννιέται ελεύθερος και ότι από κάποια ηλικία και μετά μεταμορφώνεται σε μία άπειρη βλακεία, τότε μπορεί να ξαναμεταμορφωθεί στην ελευθερία του απολαμβάνοντας αυτήν την απέραντη βλακεία του.
To άρθρο αυτό είναι ένα βιωματικό άρθρο βλακείας και θα αναπτύσεται δυναμικά. Οπότε σας καλεί, να το ξαναεπισκέπτεστε καθώς αναπτύσσεται, μέχρι να ανακαλύψετε αυτό το αστείο της βλακείας μέσα σας μέχρι να μεταμορφωθείτε σε αυτό που ήσασταν παιδιά… ένα με το σύμπαν ολόκληρο. Ολοκληρωμένοι και πλήρεις.

Γεννιόμαστε λοιπόν ελεύθεροι, πλάσματα χωρίς την αίσθηση του φόβου, χαρούμενα και συνδεμένα με την πηγή από την οποία ερχόμαστε. Την χαρά και την ελευθερία αυτήν μπορούμε να την αισθανθούμε μέσα μας όταν αντικρύσουμε ένα παιδί, ένα μωρό, την παιδική αθωότητα και ελευθερία, την αμεσότητα την ίδια την δημιουργία. Εχθες ήμουν στο Γκάζι και ένα μικρό κοριτσάκι – πρέπει να ήταν γύρω στα 5 – πουλούσε λουλούδια. Ήρθε και όταν το είδα πήγα να του πάρω κάτι να φάει. Η αγάπη προς αυτό το παιδάκι το οποίο είχε μία απίστευτη αγνότητα, με τον τρόπο που μου ζήτησε το κρουασάν, με συνέδεσε πάλι με αυτήν την αλήθεια. Τι πιο όμορφο είναι στην ζωή απο το να δείς την χαρά στο πρόσωπο ενός παιδιού, να μυρίσεις ένα λουλούδι, να περπατήσεις στην θάλασσα, να ερωτευτείς…
Μετά, αρχίζοντας να μεγαλώνουμε, μπαίνουμε στα διάφορα καλούπια και κουτάκια της κοινωνίας και του οικογενειακού περιβάλλοντος του μη και του πρέπει, την κρίσης, της ενοχής και του φόβου. Και μεγαλώνουμε μια ζωή με αμφιβολίες, κρίνοντας τους άλλους και τον κόσμο για αυτά που μας συμβαίνουν και αυτά που δεν μας συμβαίνουν, έχοντας ενοχές σε κάθε βήμα που κάνουμε, κλεισμένοι στον εαυτό μας και στις σκέψεις μας, ερμηνεύοντας καταστάσεις και γεγονότα της ζωής μας μέσα απο το εγώ μας και ζώντας σε έναν διαρκή φόβο.
Πόσο βλακεία είναι αυτό άραγε; Να γεννιέσαι ελεύθερος και να αποφασίζεις εσύ να ζήσεις μέσα από το καλούπι της μη αποδοχής, της μη αγάπης και ελευθερίας; Να μην επιλέγεις εσύ πως θες να ζήσεις την ζωή σου και να ζείς διαρκώς σε ένα διαρκές παρελθόν και μέλλον φόβου; Φόβου για το πώς τα πράγματα δεν είναι, αντί να ζεις σε μια ζωή πιθανοτήτων και δυνατοτήτων, μια ζωή ευλογημένη που σου αξίζει. Πόσο βλάκας είσαι να ζεις μέσα σε ένα δράμα για το τι έγινε, τι μπορεί να γίνει, γιατί δεν έγινε έτσι, πώς φαίνομαι, πώς θα μιλάω, πώς δεν θα μιλάω, πώς δεν θα επικοινωνώ με τα άλλα ανθρώπινα όντα, γιατί μου συμβαίνει αυτό;
Πόσο βλάκας είσαι να μην αποδέχεσαι τον φόβο σου, να μην κατανοείς ότι φοβάσαι τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους γύρω σου και να μην κατανοείς ότι όλοι σε φοβούνται εξίσου, τρέμουν στην παρουσία σου; Πόσο βλάκας είσαι να φοράς κάθε φορά την μάσκα του κακομεθημένου, αδιάφορου ή φοβισμένου παιδιού που σε εξουσιάζει σε κάθε σου κίνηση, να μην τολμάς, να μην ρισκάρεις, να επαναπαύεσαι, να αφήνεις την ζωή να περνάει μέσα από τα χέρια σου, να ψάχνεις πέρα από την αγάπη όταν δεν την έχεις βιώσει καν;  
Πόσο βλακας είσαι να περιμένεις διαρκώς να αλλάζεις, να πετυχαίνεις καινούργιους στόχους ανικανοποίησης, αυτοικανοποίησης, κενού, προσπαθώντας να απαντήσεις στο γιατί υπάρχεις; Ζεις σε μια ζωή φόβου, φαίνεσθαι, μιά ζωή ανικανοποίησης, μη επιλογής, μη αγάπης, μη επαφής και επικοινωνίας με τους άλλους ανθρώπους, μια ζωή κενή η οποία κυλάει πολύ γρήγορα μέσα από τα χέρια σου και 2 δευτερόλεπτα πριν εγκαταλείψεις τα κόσμια θα πεις… «Και τώρα, τι»;
Αντιμετωπίζοντας την ζωή σαν μια τεράστια βλακεία σου μπορείς να υπερβαίνεις κάθε φορά τα όριά σου, να γίνεσαι παίχτης σε αυτήν και όχι θεατής, να ανακαλύπτεις υπερβάσεις, να γίνεσαι αυτός που επιλέγει στο εδώ και στο τώρα χωρίς λήθη, με αλήθεια, να γίνεις αυτός που άγει εις το παν: αγαπά.
Αντιμετωπίζοντας την ζωή από την πλευρά της βλακείας μπορείς να δεις τα πάντα σαν ένα μεγάλο αστείο και εκεί μπορείς κάθε φορά να κάνεις αυτές τις υπερβάσεις. Έτσι όταν έρθει η ώρα αυτή η ώρα να φύγεις από εδώ, θα μπορείς να πεις: «Έζησα. Αυτό είναι».




ΠΗΓΗ... ΕΝ-GR

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ν ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ.


Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα.
Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», νομοθέτες θα τους λέγαμε σήμερα, με ακρίβεια και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου.
Εάν πάμε δε στις Επιστήμες, τα παραδείγματα είναι ατελείωτα και άκρως διαφωτιστικά, αλλά και διδακτικά για τις επόμενες γενεές.
Το “Ν” συντονίζει τον εγκέφαλο.
Σχετικά πρόσφατα (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JURNAL στην Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:
«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου – στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα ». (Εκτός αυτού στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.).
Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»;
Γιατί θέλομε να φτωχύνομε τον εγκέφαλο των επομένων γενεών στην χώρα μας;
Ως μάχιμος Εκπαιδευτικός και συγγραφέας επιστημονικού συγγράμματος (ΔΥΣΛΕΞΙΑ, Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, 6η Έκδοση σήμερα), νομιμοποιούμαι να ερωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος:
Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη απόn άλλες ακρότητες.
Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν» στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό » (!), αντί το εμβαδόν!
(Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε « το εμβαδόΝ », δηλ. εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει !!
Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα: Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκομε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα, π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το
φίλο, το Σύμβουλο κλπ. κλπ.).
Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει. Είναι σαν να κόβομε το δακτυλάκι μας..
Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»!
Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη τότε «ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει :
«Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν του’ λειπε η οπτική του ήχου.»
Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει.».
Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (Σ). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας: «η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!) κ.τ.ο.
Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ και το σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.
Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο Συνέδριό σας την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.
Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά.
Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.
Οι Αρχαίοι Έλληνες τα εγνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς οι Έλληνες λέμε «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα, (παρ΄όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.
Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα.
Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη ουσιώνεται σε Γλώσσα. Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του.
Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη.
Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα.
Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού.
Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.
Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά :
Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.
Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρη οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και να αντισταθούμε στην κακοποίησή της.

Σπύρος Μάρκου Διευθυντής 3ου Δημ. Σχολείου Λαρίσης




ΔΑΣΚΑΛΟΙ "ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ" ΠΑΙΔΙΑ!


Στο πλευρό των μαθητών που υποφέρουν από υποσιτισμό αποφάσισαν να σταθούν δάσκαλοι από την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι κατάφεραν και συγκέντρωσαν 60.000 ευρώ προκειμένου να προσφέρουν κολατσιό σε 800 παιδιά επιλεγμένων σχολείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τα Διοικητικά Συμβούλια της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων (ΠΟΕΔ) και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) συγκέντρωσαν το ποσό των 60.000€, που εξοικονομήθηκε από το υστέρημα των Ελλήνων και Κύπριων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, και αποφάσισαν να προχωρήσουν στη συμβολική πράξη της κάλυψης, σε καθημερινή βάση, από σήμερα και μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους του κολατσιού όλων των μαθητών σχολείων που προτάθηκαν από τους Συλλόγους εκπαιδευτικών του Λεκανοπεδίου και της Θεσσαλονίκης. Τα σχολεία βρίσκονται: στο κέντρο της Αθήνας, στην περιοχή του Μενιδίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην Πολίχνη και στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Επίσης, θα ενισχυθούν οικονομικά οι δράσεις, ανάλογου περιεχομένου, που ήδη είναι σε εξέλιξη από τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Κερατσινίου, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Α' Αθήνας.
Στόχος της δράσης αυτής, των δύο ομοσπονδιών, όπως τονίζουν, δεν ήταν η συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος υποσιτισμού των μαθητών, αλλά η ανάδειξή του και η ευαισθητοποίηση της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας στην κατεύθυνση της θεσμικής επίλυσής του.

Πηγή: Εθνος

ΔΡΟΜΟΣ "ΦΑΝΤΑΣΜΑ" ΣΕ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.


Δρόμος- «φάντασμα» σε πόλη της Μακεδονίας

Με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης παραπέμπονται σε δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων
πρώην αντιδήμαρχος της Βέροιας , 4 υπάλληλοι του Δήμου και ένας εργολάβος για έναν δρόμο φάντασμα!!!

Πρόκειται για δρόμο 18 χιλιομέτρων μεταξύ Άνω και Κάτω Βερμίου, κοντά στο Σέλι στην Ημαθία.
Έναν δρόμο που όπως φαίνεται όμως , δεν έγινε ποτέ παρ όλο που οι τέσσερις υπάλληλοι του δήμου, φέρονται να βεβαίωσαν για την κατασκευή αυτού του δρόμου!
Οι κατηγορούμενοι κατά περίπτωση παραπέμπονται για απάτη, ηθική αυτουργία σε ψευδή βεβαίωση και άμεση συνέργεια σε απάτη.




ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ.


Συμβούλιο της Ευρώπης: Δεν υπάρχει σκοπιανή μειονότητα στη Βουλγαρία
Η Ευρώπη ενθαρρύνει τη Βουλγαρία στην απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης να αφαιρεθεί η λεγόμενη «μακεδονική»  μειονότητα από την έκθεση για τη Βουλγαρία, όπως αναφέρει σε δήλωσή της η παράνομη σκοπιανή οργάνωση «ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν».
«Η απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης να διαγράψει από το ψήφισμά του, τους «Σλαβομακεδόνες», ενθαρρύνει τη Βουλγαρία να συνεχίσει την πολιτική της άρνησης», είπε ο Στόϊκο Στόϊκοφ, συμπρόεδρος της οργάνωσης «ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν», όπως δήλωσε στη σκοπιανή «MKD», εκφράζοντας συγχρόνως τη μεγάλη απογοήτευσή του από την είδηση αυτή.
Η οργάνωση «ΟΜΟ Ίλιντεν Πιρίν», προετοιμάζει την απάντησή της,  την οποία θα στείλει στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στους διεθνείς οργανισμούς για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Σύμφωνα με τον Στόϊκοφ, η δήλωση του ευρωβουλευτή Λατσεζάρ Τόσεφ για τη μη ύπαρξη σλαβικής μειονότητας αποτελεί χειραγώγηση, σημειώνει το βουλγαρικό πρακτορείο Φόκουςόπως διαβάζουμε στο Βαλκανικό Περισκόπιο.




ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr

ΑΣΠΡΙΣΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑ.

Άσπρισαν Μακεδονία και Θεσσαλία

Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες

Απαραίτητες είναι οι αντιολισθητικές αλυσίδες στους οδηγούς που κινούνται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της κεντρικής και δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα:

ΠΕΡΙΦ. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕΛΛΑ
Επ. Ο. Άρνισσας – Χ/Κ Βόρρας, από το 9ο έως 25ο χλμ.

ΠΕΡΙΦ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επ. Ο. Καστοριάς – Φλώρινας (μέσω Βιτσίου), από το 18ο έως 28ο χλμ.
ΦΛΩΡΙΝΑ
Επ. Ο. Φλώρινας – Καστοριάς (μέσω Βίγλας), από το 15ο έως 30ο χλμ.
Επ. Ο. Φλώρινας - Καστοριάς (μέσω Βιτσίου), από το 18ο έως 28ο χλμ.
Ε. Ο. Φλώρινας – Κοζάνης από το 1ο έως 25ο .
Επ. Ο. Φλώρινας - Καστοριάς (μέσω Βιτσίου), από το 18ο έως 28ο χλμ.
Επαρχιακό οδικό δίκτυο δήμων Φλώρινας και Πρεσπών. 
Ε. Ο. Φλώρινας – Νίκης.
Επ. Ο. Αετού – Νυμφαίου.
ΚΟΖΑΝΗ
Ε. Ο. Κοζάνης - Ιωαννίνων από το 49 χλμ έως 97 χλμ.
ΓΡΕΒΕΝΑ
Επ. Ο. Γρεβενών – Σαμαρίνας από το 27ο έως το 54ο χλμ.
Επ. Ο. Γρεβενών – Χ/Κ Βασιλίτσας από το 27ο έως το 45ο χλμ.
Επ. Ο. Γρεβενών – Περιβολίου από το 23ο έως το 43ο χλμ.

ΠΕΡΙΦ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΤΡΙΚΑΛΑ
Επ. Ο. Καλαμπάκας - Ασπροποτάμου, από 35ο χλμ. έως το 68ο χλμ.
Επ. Οδικό Δίκτυο Δημοτικών Ενοτήτων Χαλικιού, Ανθούσας, Καταφύτου, Καλλιρόης, Στεφανίου, Δολιανάς, Κρανιάς Πολυθέας και Μηλιάς.

Λόγω αυξημένης στάθμης των υδάτων έχει διακοπεί η κυκλοφορία στη Ροδόπη στα εξής σημεία: α) Διάβαση ποταμού Λίσσου (περιοχή Αγ. Μαρίνας Ιμέρου), β) Διάβαση ποταμού Κομψάτου (περιοχή Μωσαϊκού), γ) Διάβαση ποταμού περιοχής Λοφαρίου. 

Α.Δ. ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ
Π.Ε.Ο. Αλεξ/πολης – Ν. Χιλής και Ν. Χιλής – Αλεξ/πολης, λόγω συσσώρευσης υδάτων.

Επίσης λόγω της χιονόπτωσης, αλλά και κατολισθήσεων, έχει διακοπεί η κυκλοφορία:

ΠΕΡΙΦ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Επ. Ο. Μουζακίου – Στεφανιάδας, από 10ο έως 22ο χλμ. θέση «Αγ. Νικόλαος», λόγω χιονόπτωσης.
Επ. Ο. Καρδίτσας – Άρτας, από 38ο έως 52ο χλμ. θέση «Τύμπανος» λόγω χιονόπτωσης.
ΤΡΙΚΑΛΑ
Επ. Ο. Καλαμπάκας – Χρυσομηλιάς, από 39ο χλμ. λόγω κατολίσθησης. Η κυκλοφορία διεξάγεται με δυσχέρεια και από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας.

ΠΕΡΙΦ. ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑ
Επ. Ο. Αρχαγγέλου – Νεράιδας, από το 19ο έως 24ο χλμ., λόγω κατολισθήσεων. 

ΠΕΡΙΦ. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 

ΦΩΚΙΔΑ
Επ. Ο. Άμφισσας – Λιδορικίου, οικισμός Αγ. Γεωργίου (τούνελ), λόγω κατολισθήσεων. 

ΠΕΡΙΦ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΧΑΪΑ
Επ. Ο. Κλειτορίας - Πατρών, 1ο χλμ., λόγω υπερχειλίσεως ποταμού. Υπέστη κατάρρευση η γέφυρα. 
Επ. Ο. Πατρών – Αθηνών (θέση Πλάτανος), 72,5ο χλμ. Διακοπή από την Π.Ε.Ο. στην Ν.Ε.Ο., ρεύμα προς Αθήνα (κόμβος Πούντας) και για το ρεύμα προς Πάτρα (κόμβος Ακράτας). Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας θα πραγματοποιηθεί εντός 10ημέρου.
ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
Επ. Ο. Θέρμου – Κόνισκα (Θέση Κόμα), λόγω κατολίσθησης.



ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...