Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.


Το φαινόμενο της πεταλούδας.

Το φαινόμενο της πεταλούδας είναι μια ποιητική μεταφορά, στη θεωρία του χάους για το φαινόμενο της ευαίσθητης εξάρτησης ενός συστήματος από τις αρχικές συνθήκες. Σύμφωνα με μια από τις διατυπώσεις, λέγεται ότι "αν μια πεταλούδα κινήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα".


Διαφορετικές παραλλαγές εκφράζουν ουσιαστικά την ίδια ιδέα: μια απειροελάχιστη μεταβολή στη ροή των γεγονότων οδηγεί, μετά από την πάροδο αρκετού χρόνου, σε μια εξέλιξη της ιστορίας του συστήματος δραματικά διαφορετική από εκείνη που θα λάμβανε χώρα, αν δεν είχε συμβεί η μεταβολή.
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά (καταγεγραμμένα) από τον μετεωρολόγο Έντουαρντ Λόρεντζ κατά τη δεκαετία του 1960, όταν μελετούσε, μέσω αριθμητικής επίλυσης σε υπολογιστή, ένα σύστημα διαφορικών εξισώσεων που προσομοίωνε τα καιρικά φαινόμενα ενός εξιδανικευμένου, απλουστευμένου μοντέλου "ατμόσφαιρας". Ο Λόρεντζ παρατήρησε, σχεδόν τυχαία, ότι όταν εισήγαγε στον υπολογιστή του τις τιμές του προγράμματος από μια προηγούμενη εκτέλεση και "έτρεχε" ξανά το πρόγραμμα, τα αποτελέσματα απέκλιναν σημαντικά με την πάροδο του χρόνου από τα προηγούμενα, ώσπου, μετά από έναν "χρονικό ορίζοντα" δεν είχαν πρακτικά καμιά ομοιότητα. Δεδομένου ότι το πρόγραμμα ήταν ντετερμινιστικό (η ίδια είσοδος έδινε πάντα την ίδια έξοδο, αποκλείοντας φυσικά τις μηχανικές βλάβες), η απόκλιση των αποτελεσμάτων οφειλόταν στο γεγονός ότι τα νούμερα που ξανα-εισήγαγε "με το χέρι" ο Λόρεντζ είχαν μικρότερη ακρίβεια (λιγότερα δεκαδικά ψηφία) από εκείνα που εσωτερικά αποθήκευε ο υπολογιστής. Ο Λόρεντζ συμπέρανε ότι, στο συγκεκριμένο μοντέλο, και η ελάχιστη ακόμη έλλειψη ακρίβειας είναι καθοριστική - κάτι που αργότερα αποκαλύφθηκε ότι είναι γενικό χαρακτηριστικό μιας ολόκληρης κλάσης συστημάτων, των λεγόμενων χαοτικών.
Αργότερα, ο Λόρεντζ επινόησε ένα ακόμη απλούστερο σύστημα τριών μόλις διαφορικών εξισώσεων που περιείχαν δύο μη γραμμικούς όρους και περιέγραφαν, στην ουσία τους, ρεύματα μεταφοράς θερμότητας μέσα σε ένα ρευστό. Το σύστημα αυτό επιδείκνυε επίσης χαοτική και ευαίσθητη συμπεριφορά: οι τροχιές του, σε έναν χώρο τριών διαστάσεων, παραμένουν παγιδευμένες σε μια πεπερασμένη περιοχή και "κουλουριάζονται" χωρίς ποτέ να τέμνονται ή να κλείνουν (δηλ. να επαναλαμβάνονται περιοδικά). Όλες οι τροχιές, μετά από αρκετό χρόνο, συγκεντρώνονται τελικά σε μια περιοχή με φράκταλ διάσταση που ονομάστηκε παράξενος ελκυστής. Είναι ενδιαφέρον ότι τα "πορτρέτα" του χώρου των φάσεων του ελκυστή του Λόρεντζ, όταν σχεδιαστούν σε 3 διαστάσεις, μοιάζουν κάπως με ένα ζεύγος συμπλεγμένων φτερών πεταλούδας (μερικοί το παρομοιάζουν επίσης με "κουκουβάγια"). Ωστόσο, ο Λόρεντζ χρησιμοποίησε τον όρο αρκετά αργότερα, και στις πρώτες δισδιάστατες προβολές του ελκυστή που πήρε το σχήμα δεν μοιάζει ιδιαίτερα με πεταλούδα. Η επιλογή της πεταλούδας θυμίζει ακόμη την "καταγωγή" του ελκυστή από τη μετεωρολογία - η μεταφορά ενός γλάρου αντί πεταλούδας είχε επίσης χρησιμοποιηθεί νωρίτερα.


Παρανοήσεις σχετικά με το φαινόμενο της πεταλούδας.

Μερικές φορές, το φαινόμενο της πεταλούδας παρερμηνεύεται στην κοινή αντίληψη. Για παράδειγμα, η ιδέα ότι κάτι τόσο ασήμαντο όσο μια πεταλούδα μπορεί να "προκαλέσει" έναν τυφώνα (ή να τον αποτρέψει) έχει θεωρηθεί από κάποιους ως επιχείρημα υπέρ της άποψης ότι ένα "ασήμαντο" άτομο, μια "περιθωριακή" ιδέα ή ένα φαινομενικά άσχετο γεγονός μπορούν να παίξουν έναν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της Ιστορίας. Ωστόσο, η ουσία της συμπεριφοράς ενός χαοτικού συστήματος είναι ότι, στην πράξη, είναι απρόβλεπτη σε "βάθος χρόνου". Συνεπώς, ενώ πράγματι ένα ασήμαντο γεγονός μπορεί να αλλάξει άρδην την πορεία της ιστορίας, δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε ποια θα ήταν η εξέλιξη του συστήματος χωρίς το γεγονός και άρα, δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε τις ενέργειές μας ώστε να πετύχουμε ένα επιθυμητό σημαντικό αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου - μπορούμε να προγραμματίζουμε αποτελεσματικά μόνο μέχρι τον χρονικό ορίζοντα που χαρακτηρίζει το σύστημα. Η γνώση ότι ένα ασήμαντο γεγονός οδήγησε σε κάτι "μεγάλο" μπορεί, μερικές φορές, να αποκτηθεί εκ των υστέρων, αν και συνήθως ακόμη κι αυτό είναι αδύνατον.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, η πεταλούδα δεν θα μπορούσε να "προκαλέσει" από μόνη της τον τυφώνα, παρά μόνο χάρη στις ατμοσφαιρικές συνθήκες που συνυπήρχαν με την επέμβασή της. Η άμεση αιτία ενός τυφώνα είναι αναγκαστικά "μεγάλη", κάτι που κάνει την βραχυπρόθεσμη μετεωρολογική πρόβλεψη δυνατή. Αν η πεταλούδα κινήσει τα φτερά της την "λάθος" στιγμή, είναι εξίσου πιθανό να αποτρέψει έναν τυφώνα που αλλιώς θα συνέβαινε (ή να οδηγήσει σε κάτι τελείως διαφορετικό). Για να "προκαλέσει" έναν τυφώνα, πρέπει να δράσει σε μια ακριβώς υπολογισμένη στιγμή - κάτι που ακριβώς είναι αδύνατον να προβλεφθεί.





ΠΗΓΗ...http://www.atia-ufo.gr

ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.

Οι περισσότεροι έχουμε διαστρεβλωμένη εικόνα για τη θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα. Νομίζουμε, γιατί έτσι μας είπαν, ότι οι Ελληνίδες ζούσαν κλεισμένες μέσα στο σπίτι, δίχως καμία συμμετοχή στα κοινά, στην Παιδεία και στις Επιστήμες. Αυτό το μεγάλο ψέμα εύκολα ανατρέπεται. Οι γυναίκες στην αρχαία Ελλάδα είχαν όσα δικαιώματα και οι σημερινές, εκτός από πολιτικά (δικαίωμα ψήφου). Πολλές από αυτές διακρίθηκαν στις επιστήμες ως ισάξιοι φιλόσοφοι των ανδρών συναδέλφων τους. Ακολουθεί ένας ενδεικτικός κατάλογος με Ελληνίδες φιλοσόφους και επιστήμονες της αρχαιότητας.

ΑΒΡΟΤΕΛΕΙΑ: Πυθαγόρεια φιλόσοφος από τον Τάραντα

ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ: αναφερόμενη από τον Πλούταρχο ως Αγανίκη (5ος αι. π.Χ.), ήταν μια αρχαία Ελληνίδα αστρονόμος (η πρώτη χρονολογικά γυναίκα αστρονόμος της αρχαίας Ελλάδας) από τη Θεσσαλία. Αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ως Αγλαονίκη η Ηγήτορος επειδή ήταν κόρη του ηγέτη («Ηγήτορα» ή «ταγού») των Θεσσαλών. Δεν είναι γνωστό τίποτα από τη ζωή της Αγλαονίκης. Ωστόσο αναφέρεται ότι ήταν διάσημη για την ικανότητά της να προβλέπει τις εκλείψεις Ηλίου με ακρίβεια ώρας, κάτι παρόμοιο δηλαδή με τον περίπου σύγχρονό της Θαλή, πράγμα που προδίνει μια παραπέρα γνώση στη Μαθηματική Αστρονομία σε σχέση με τους Βαβυλώνιους αστρονόμους. Η ίδια, κατά την παράδοση, ισχυριζόταν ότι κατέβαζε από τον ουρανό τη Σελήνη, μία φράση που σχετίζεται με την πρόβλεψη των εκλείψεων Σελήνης, επίσης με ακρίβεια ώρας. Σχετικό σχόλιο υπάρχει στον Απολλόδωρο (Ρόδιον Δ΄ 59). Υπάρχει και η άποψη ότι ήταν μάντιδα και αστρολόγος.
Ο κρατήρας Αγλαονίκη στο νότιο ημισφαίριο της Αφροδίτης, που έχει διάμετρο 64 km, ονομάσθηκε έτσι προς τιμή της αρχαίας αυτής αστρονόμου.

ΑΓΝΟΔΙΚΗ: Η πρώτη γυναικολόγος τον 4ο αιώνα π.Χ ντύθηκε άντρας και κατάφερε να παρακολουθήσει μαθήματα γυναικολογίας. Η αποκάλυψη της πραγματικής της ταυτότητας έγινε τυχαία. Κατηγορήθηκε ότι είχε σχέσεις με τις ασθενείς της και δικάστηκε ως «άνδρας γιατρός που διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με τις ασθενείς του». Στη διάρκεια της δίκης και για να υπερασπιστεί τον εαυτό της, αναγκάστηκε να αποκαλύψει την πραγματική της ταυτότητα. Το αποτέλεσμα ήταν να αθωωθεί. Η αθώωση μάλιστα δημιούργησε «δεδικασμένο» και παράλληλα αλλαγή του νόμου που επέτρεπε πλέον και στις γυναίκες να ασκούν την Ιατρική.

ΑΙΘΡΑ: Μέσα από την άχλη της ιστορίας ξεπροβάλει η μυθική μορφή της Αίθρας, κόρης του βασιλιά της Τροιζήνος Πιτθέα και μάνας του Θησέως, με μία άλλη ιδιότητα άγνωστη στους πολλούς. Την ιδιότητα της δασκάλας της αριθμητικής (λογιστικής) δίδασκε τους νέους με τη χρήση άβακα και συμβόλων (κρητικοκομυκηναϊκό σύστημα) ήδη από τον 10 αι. π.Χ

ΑΞΙΟΘΕΑ: (4ος π.Χ. αιώνας). Μαθήτρια της ακαδημίας του Πλάτωνος. Ήλθε στην Αθήνα από την Πελοποννησιακή πόλη Φλιούντα. Δίδαξε μαθηματικά και φυσική στην Κόρινθο και την Αθήνα.

ΑΡΕΤΗ η Κυρηνεία: Κόρη του Αριστίππου, ιδρυτού της Κυρηναϊκής φιλοσοφικής σχολής, η Αρετή (συναντάται και ως Αρήτη) σπούδασε στην ακαδημία του Πλάτωνος. Δίδαξεμαθηματικά, φυσική και ηθική φιλοσοφία στην Αττική και έγγραψε σαράντα τουλάχιστον βιβλία, τουλάχιστον δύο από τα οποία ήταν πραγματείες για τα μαθηματικά. Μετά τον θάνατο του πατέρα της, τον διαδέχθηκε, κατόπιν εκλογής στην διεύθυνσι της Σχολής. Χαρακτηριστικό είναι ότι ανάμεσα στους μαθητές της συγκαταλέγονταν και 100 περίπου φιλόσοφοι. Ο John Morans στο βιβλίο του “Women in Science” αναφέρει ότι το επίγραμμα του τάφου της έγγραφε : Το μεγαλείο της Ελλάδος, με την ομορφιά της Ελένης, την πέννα του Αριστίππου, την ψυχή του Σωκράτους και την γλώσσα του Ομήρου.

ΑΡΙΓΝΩΤΗ: Φιλόσοφος, συγγραφέας, μαθηματικός από την Σάμο. Ο Πορφύριος την αναφέρει ως θυγατέρα του Πυθαγόρου. Η Αριγνώτη έγραψε πολλά φιλοσοφικά έργα και μαθηματικό βιβλίο με τίτλο «ΠΕΡΙ ΑΡΙΘΜΩΝ» που χάθηκε.

ΒΙΤΑΛΗ: κόρη της Δαμούς και εγγονή του Πυθαγόρου. Γνώστρια των πυθαγόρειων μαθηματικών. Η Δαμώ προτού πεθάνει της εμπιστεύτηκε τα «υπομνήματα», δηλαδή τα φιλοσοφικά κείμενα του πατέρα της.

ΔΑΜΩ: Θυγατέρα του Πυθαγόρου και της Θεανούς δίδαξε τα πυθαγόρεια δόγματα στην Σχολή του Κρότωνος. Μετά την διάλυσι της Σχολής, η Δαμώ, στην οποία ο Πυθαγόρας είχε εμπιστευτεί τα γραπτά του έργα, με την ρητή εντολή να μην τα ανακοινώσει σε αμύητους, κατέφυγε στην Αθήνα. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τήρησε την παραγγελία του πατέρα της. Αργότερα όμως δημοσίευσε μόνο την γεωμετρική διδασκαλία του Πυθαγόρου, με την βοήθεια του Φιλολάου και του Θυμαρίδα. Η έκδοσι αυτή, που είχε (σύμφωνα με τον Ιάμβλιχο) τον τίτλο «Η ΠΡΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ». Ήταν μία γεωμετρία ανωτέρου επιπέδου. Κατά τον Γέμινο, η κατασκευή του κανονικού τετραέδρου και η κατασκευή του κύβου οφείλονται στην Δαμώ. Η Δαμώ απέκτησε μία κόρη την Βιτάλη.

ΔΕΙΝΩ: Γυναίκα του Βροντίνου. Μαθήτρια και πεθερά του Πυθαγόρου, γνώστρια της αριθμοσοφίας. Μελέτησε τους ελλιπείς αριθμούς. Ένας αριθμός λέγεται ελλιπής, όταν οι γνήσιοι διαιρέτες του (δηλαδή οι διαιρέτες εκτός του εαυτού του), αν προστεθούν δίνουν άθροισμα μικρότερο του ιδίου του αριθμού. Έτσι ο αριθμός 8 είναι ελλιπής γιατί 1+2+4=7

ΠΟΛΥΓΝΩΤΗ (7ος – 6ος π.Χ. αιώνας) Ο ιστορικός Λόβων ο Αργείος αναφέρει την Πολυγνώτη ως σύντροφο και μαθήτρια του Θαλού. Γνώστρια πολλών γεωμετρικών θεωρημάτων, λέγεται (μαρτυρία Βιτρουβίου), πως και αυτή συντέλεσε στην απλούστευση των αριθμητικών συμβόλων με την εισαγωγή της αρχής της ακροφωνίας, δηλαδή με την εισαγωγή αλφαβητικών γραμμάτων που αντιστοιχούσαν το καθένα σε το καθένα στο αρχικό γράμμα του ονόματος του αριθμού. Έτσι το Δ αρχικό του ΔΕΚΑ, παριστάνει τον αριθμό 10. Το Χ, αρχικό του ΧΙΛΙΑ παριστάνει τον αριθμό 1000 κοκ Κατά τον Βιτρούβιο η Πολυγνώτη διετύπωσε και απέδειξε πρώτη την πρόταση «ΕΝ ΚΥΚΛΩ Η ΕΝ ΤΩ ΗΜΙΚΥΚΛΙΩ ΓΩΝΙΑ ΟΡΘΗ ΕΣΤΙΝ»

ΛΑΣΘΕΝΕΙΑ (4ος π.Χ. αιώνας). Η Λασθενία από την Αρκαδία είχε μελετήσει τα έργα του Πλάτωνος και ήλθε στην Ακαδημία (του Πλάτωνος) για να σπουδάσει μαθηματικά και φιλοσοφία. Μετά τον θάνατο του Πλάτωνος συνέχισε τις σπουδές της κοντά στον ανεψιό του Σπεύσιππο. Αργότερα έγινε και αυτή φιλόσοφος και σύντροφος του Σπευσίππου. Σύμφωνα με τον Αριστοφάνη τον Περιπατητικό στην Λασθένεια οφείλεται και ο επόμενος ορισμός της σφαίρας: «ΣΦΑΙΡΑ ΕΣΤΙΝ ΣΧΗΜΑ ΣΤΕΡΕΟΝ ΥΠΟ ΜΙΑΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ, ΠΡΟΣ ΗΝ, ΑΦ’ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ, ΠΑΣΑΙ ΑΙ ΠΡΟΣΠΙΠΤΟΥΣΑΙ ΕΥΘΕΙΑΙ ΙΣΑΙ ΑΛΛΗΛΑΙΣ ΕΙΣΙΝ».

Σημείωση: Η λίστα είναι πολύ μεγάλη. Επιλέξαμε κάποιες ενδεικτικές σύντομες βιογραφίες για να μη γίνει το θέμα μας κουραστικό στην ανάγνωση.





ΠΗΓΗ...http://www.tsantiri.grhttp://hellenik.blogspot.gr

"ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ.(ΒΙΝΤΕΟ +18).




Το βίντεο που προκάλεσε παγκόσμιες αντιδράσεις! Δείτε πώς βασανίζουν τα ζώα, πριν φτάσουν στο πιάτο μας....


ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!+18





ΠΗΓΗ... kanapedatos

ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΕΘΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ" ΤΗΣ ΝΥΦΗ!!!




Το ζευγάρι αυτό σε αναμνηστική φωτογραφία μαζί με την πεθερά. Μετά από λίγο καιρό το ζευγάρι χώρισε και η πεθερά για να μην καταστρέψει την αναμνηστική φωτογραφία απλά την επεξεργάστηκε λίγο. Αντικατάστησε την πολύ αγαπημένη της νύφη με ένα μπουκάλι μπύρας.


πηγή φωτογραφίας: newsbomb.gr 

ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΗΤΟΥΣ.

Ζεις μέσα στην κοιλιά του κήτους,
του κήτους που σε καταβρόχθισε αμέσως μετά τη στιγμή που γεννήθηκες,
μέσα σ αυτό μεγάλωσες,
μέσα σ αυτό έμαθες ό,τι γνωρίζεις,
για σένα, τον κόσμο, τη ζωή…
μέσα σ αυτό έμαθες τι είναι πραγματικότητα…

δεν ξέρεις το σχήμα του κήτους, το μέγεθός του
το φαντάζεσαι μονάχα τεράστιο, πανίσχυρο,
το μόνο που αντιλαμβάνεσαι είναι τα εσωτερικά του όργανα,
το θόρυβο που κάνουν,
το τι σου προκαλούν…

βλέπεις συνέχεια να καταβροχθίζει κι άλλους, κι άλλους…
ο χώρος που κινείσαι μέσα στην κοιλιά του διαρκώς περιορίζεται 
σε πνίγει, σε σφίγγει…

δεν γνωρίζεις τις πραγματικές σου δυνατότητές,
το τι μπορείς να κάνεις, μέχρι που μπορείς να φτάσεις,
δεν γεννήθηκες ποτέ ελεύθερος 
ήσουν πάντα μέσα σ αυτή την κοιλιά
δεν ξέρεις τι υπάρχει έξω από το κήτος
νομίζεις ότι η πραγματικότητα είναι αυτή που ζεις…
μέσα στο κήτος ζεις σαν παράσιτο,
σπρώχνεσαι και σπρώχνεις για να βολευτείς λιγάκι,
μέχρι που έρχεται μια στιγμή 
που το κήτος σε σπρώχνει προς την έξοδο του εντέρου του
και σε χέζει…έτσι απλά…

κάποιοι, με κάποιο τρόπο, κανείς δεν ξέρει πως,
κατάφεραν κάποια στιγμή να διαπιστώσουν κάτι φοβερό…
κατάφεραν να αντιληφθούν ότι το κήτος 
είναι φτιαγμένο από ένα λεπτό υλικό,
κάτι σαν φούσκα,
ότι είναι δηλαδή ένα κήτος μπαλονένιο…
και αν το τρυπήσεις με μια καρφίτσα
σ ένα συγκεκριμένο σημείο του
τότε, πάει…θα ξεφουσκώσει…

Τάσος Πετρίδης
Ιδρυτικό μέλος της Πανγαία (The Venus Project)




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

Η ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ "ΔΕΝ".


Η ''διάφανη'' παρέα των ''ΔΕΝ''


ΔΕΝ είναι καλό να φοβάσαι το θάνατο. Αυτό πάντα αποτελούσε αιτία μεγάλων δεινών για τους ανθρώπους! Καλό είναι να κάνεις την υπέρβαση...ζωής και να συμφιλιωθείς μαζί του. Και να τον περιμένεις αδιάφορος κι ατάραχος να κοπιάσει, όποτε είναι. Αυτό θα πει να ζεις σύμφωνα με τη Φύση και την Αρετή. Αυτό θα πει ν'αγαπάς πραγματικά τη ζωή και τον άνθρωπο!
Κι αν τελικά είχαν και δίκιο ο Πυθαγόρας, ο Πλάτωνας, οι βουδιστές και τόσοι άλλοι, μπορεί, μετά την αποχώρησή σου, να επιστρέψεις και δριμύτερος!

ΔΕΝ είναι δυνατό (ούτε λογικό να το επιθυμείς) να είσαι αρεστός κι αγαπητός σε όλους. Εκτός κι αν πάσχεις από διαταραχή πολλαπλών προσωπικοτήτων, όπου η μία ουδεμία σχέση έχει με την άλλη. Έτσι, όμως, παύεις να είσαι Εσύ και γίνεσαι "αυτοί".

ΔΕΝ αποδεικνύει ο τρόπος που σου συμπεριφέρονται οι άλλοι αυτό που είσαι πραγματικά.
-Αν σου φέρονται σα να'σαι βλάκας κι εσύ ξέρεις καλά πως δεν είσαι (εκτός κι αν είσαι και δεν το ξέρεις), τότε σε υποτιμούν.
-Αν γι'αυτό που πρεσβεύεις και διεκδικείς, αν για όσα σε εμπνέουν κι εκφράζεις, αν για ό,τι πράττεις με όραμα, πίστη και συνέπεια, σε χλευάζουν και συκοφαντούν, σ'αντιμετωπίζουν με μνησικακία, δόλο κι εχθρικότητα...τότε σε φοβούνται.
Μη το βάζεις εύκολα κάτω, ούτε να δοκιμάσεις ποτέ να πουλήσεις τις ιδέες σου στο σύστημα. Γιατί έτσι κάνεις το αντίθετο απ'αυτά που φαινόσουν αρχικά ότι πίστευες και δίνεις κι ένα κακό παράδειγμα στους άλλους. Ειδικά σε αυτούς που έχουν καρφωμένα τα μάτια τους πάνω σου και μπορεί, στη συνέχεια, να γίνουν σύμμαχοι και συνοδοιπόροι σου.

ΔΕΝ είναι ντροπή ν'αποχωρήσεις έγκαιρα απ'το πεδίο μιας μάχης, αν είσαι σίγουρος πως είναι γεμάτο παγίδες και οι συνθήκες τελείως αντίξοες. Αυτό είναι σημάδι ευφυίας που χαρακτηρίζει τους Πολεμιστές. Σχεδίασε προσεχτικά τις κινήσεις σου, ώστε την επόμενη φορά οι πιθανότητες επιτυχίας να είναι υπέρ σου ή, έστω, να είναι καλές.

ΔΕΝ είναι καλό όταν ξεκινάς κάτι σημαντικό να το παρατάς, πριν ολοκληρώσεις, πριν καν δεις πού σε βγάζει και στη συνέχεια να το εγκαταλείπεις ολότελα. Στη Φύση, άλλωστε, αρέσουν οι πειραματισμοί και καμιά ιδέα δεν είναι πραγματική αν δεν τη θέσει κάποιος σε εφαρμογή. Άλλωστε, πώς αλλιώς θα προχωρήσεις στη ζωή; Και μαζί μ'εσένα θα προχωρήσει και θα εξελιχτεί κι ο κόσμος ολάκερος!

Και ΔΕΝ πρέπει (η μόνη, ίσως, φορά που αξίζει η λέξη αυτή!) να φοβάσαι το λάθος, αν είσαι έξυπνος άνθρωπος και μαθαίνεις απ'αυτό. Άλλωστε, κι ο ίδιος ο θεός ή οι θεοί (τους) είναι γεμάτος κουσούρια και (βαριές) ατέλειες. Ή μήπως αυτός ο κόσμος ήταν ως τώρα αψεγάδιαστος, αρμονικός, συμπονετικός, άξιος για ανθρώπινα όντα;

...κάποιες, με όλο το θάρρος της γνώμης του, προτροπές του ανιχνευτή




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ...ΠΟΤΑΜΙ.


Το μικρό σπίτι στο... ποτάμι που προσελκύει χιλιάδες τουρίστες
Χτισμένο στη μέση του πουθενά, πάνω σε ένα βράχο στον ποταμό Ντρίνα στη Σερβία, το σπίτι που έχτισε το 1968 ο Μίλα Μάντιτς έχει τραβήξει τα βλέμματα χιλιάδων τουριστών που επισκέπτονται την περιοχή και θέλουν να δουν το κτίσμα που φαίνεται σαν να επιπλέει πάνω στο νερό.

Σε αυτό συνέβαλε και η Ιρέν Μπέκερ, φωτογράφος από την Ουγγαρία που βρέθηκε στη Σερβία τον περασμένο Αύγουστο, έβγαλε φωτογραφία το εντυπωσιακό κτίσμα και από τότε έγινε χαμός στο Διαδίκτυο. Μάλιστα το National Geographic τη χαρακτήρισε μία από τις καλύτερες «Φωτογραφίες της Ημέρας» για τον μήνα Αύγουστο.

Το σπίτι απέκτησε πρόσφατα τεράστια φήμη, παρά το γεγονός ότι έχει χτιστεί πριν από 40 χρόνια.

Τότε ο Μίλα Μάντις με τη βοήθεια φίλων του έχτισε τα θεμέλια του σπιτιού του πάνω σε έναν βράχο στη μέση του ποταμού Ντρίνα.

Μόλις ο Μάντιτς ολοκλήρωσε την κατασκευή του νέου του σπιτιού, το οποίο είναι φτιαγμένο ε\από ξύλο και μέταλλο, εγκατέλειψε το διαμέρισμα που είχε στο Βελιγράδι και μετακόμισε κυριολεκτικά μέσα στη φύση.

Δίπλα από το σπίτι υπάρχει μια μικρή βάρκα για τις μετακινήσεις του Μίλια, ενώ για περίπτωση κινδύνου έχει τοποθετήσει και μια φουσκωτή βάρκα στο πίσω μέρος του σπιτιού.

Από το 1968 μέχρι και σήμερα, ο Μίλια έχει αναγκαστεί να επισκευάσει το σπίτι του έξι φορές, καθώς λόγω των πλημμύρων έχει υποστεί μεγάλα προβλήματα.

ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr

ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΥΠΟΔΕΧΟΝΤΑΝ ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!


Σαν σήμερα το 1975, σε ηλικία 69 ετών έφυγε ένας από τους πιο γνωστούς Έλληνες σ΄ όλο το κόσμο. Ο Αριστοτέλης Ωνάσης.
Η ιστορία του ένας πραγματικός μύθος. Είχε επαφές και φίλους μ΄ όλους τους ισχυρούς του πλανήτη .Πολλοί από τους οποίους απόλαυσαν πολλές φορές την ελληνική φιλοξενία του στη θρυλική θαλαμηγό ΧΡΙΣΤΙΝΑ. Μεταξύ αυτών και ο Ουίνστον Τσώρτσιλ.
Η ιστορία του Ωνάση αποδεικνύει ότι τον κόσμο μπορείς να τον κατακτήσεις και χωρίς όπλα, αν διαθέτεις τα απόλυτα “όπλα”: εξυπνάδα,ικανότητα και βέβαια χρήμα που μάλιστα “παράγουν” τα δύο πρώτα.
Δείτε στο κινηματογραφικό απόσπασμα όπου οι πτωχευμένοι Γερμανοί τον υποδέχονται με ελληνικές σημαίες στα ναυπηγεία τους στα οποία «έκτισε» 30 πετρελαιοφόρα!
Η φωτογραφία είναι του Δημήτρη Λυμπερόμπουλου του δημοσιογράφου που γνώρισε από κοντά όσο κανένας άλλος το φαινόμενο Ωνάσης.

ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu/

ΚΑΔΜΙΟ ΚΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ.


 Κάδμιο και αρσενικό στην ατμόσφαιρα της ΚοζάνηςΑυξημένες συγκεντρώσεις καδμίου και αρσενικού, σε σχέση με τα όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εντόπισαν στην ατμόσφαιρα της Κοζάνης, από τα τέλη του 2010 μέχρι τα τέλη του 2011, τα μέλη επιστημονικής ομάδας του Τμήματος Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
«Πρόκειται για ρύπους που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς τις αστικές περιοχές ενώ έχουν καταγραφεί και σε πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη» εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο καθηγητής του ΤΕΙ, Σάκης Τριανταφύλλου, σχολιάζοντας την τεχνική έκθεση του προγράμματος μετρήσεων που έγινε αποδεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης.
Σημειώνει, παράλληλα, ότι για τα συγκεκριμένα συστατικά των αιωρούμενων σωματιδίων «ενοχοποιούνται» η καύση ορυκτών καυσίμων, η μεταλλουργία, η φθορά των ελαστικών και των φρένων των αυτοκινήτων κατά τις οδικές μεταφορές αλλά και η αυθαίρετη καύση σκουπιδιών. Διευκρινίζει, ακόμη, ότι δεν αποκλείεται κάδμιο και αρσενικό να προϋπήρχαν στην ατμόσφαιρα της Κοζάνης, καθώς αναλύσεις δειγμάτων για τον εντοπισμό τους δεν είχαν γίνει πριν από το 2010.
«Κάδμιο και αρσενικό βρίσκουμε τα τελευταία χρόνια και στην ατμόσφαιρα της Θεσσαλονίκης», σχολιάζει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η καθηγήτρια του τμήματος Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Κωνσταντίνη Σαμαρά. Γνωστοποιεί, επίσης, ότι από τις αρχές του 2013 τέθηκε σε εφαρμογή η τέταρτη θυγατρική οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αναφέρεται στα παραπάνω και σε άλλα επικίνδυνα καρκινογόνα συστατικά.
Έκανε, επίσης, λόγω για την ανάγκη επιτακτικής κινητοποίησης των υπευθύνων αρχών ώστε να ξεκινήσουν μετρήσεις και αναλύσεις με τη μέθοδο που ορίζει η οδηγία καθώς έχει διαπιστωθεί ότι διαφορετικές μέθοδοι οδηγούν σε διαφορετικά αποτελέσματα. Προς την κατεύθυνση αυτή, το ΑΠΘ έχει απευθυνθεί στο Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Για τις συγκεντρώσεις, πάντως, των εν λόγω συστατικών στον αέρα της Θεσσαλονίκης σχολιάζει ότι δεν διαφοροποιούνται ιδιαίτερα από εκείνες άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως το Μιλάνο και η Βιέννη.
«Σε κάθε περίπτωση το κάδμιο και το αρσενικό είναι από τα πιο επικίνδυνα συστατικά των αιωρούμενων σωματιδίων», προσθέτει. Στο ίδιο μήκος κύματος, ο κ. Τριανταφύλλου υπογραμμίζει ότι επιβάλλεται η παρακολούθηση τέτοιων συστατικών ώστε να λαμβάνονται μέτρα ενημέρωσης του κοινού και προστασίας των ευπαθών κοινωνικών ομάδων αλλά και για λόγους έγκαιρου εντοπισμού περιστατικών βιομηχανικών ατυχημάτων, ειδικά σε βιομηχανικές περιοχές όπως η Δυτική Μακεδονία.



ΠΗΓΗ...http://troktiko.eu

ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΤΡΩΜΕ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΓΟΤΑΡΑΧΟ...


.Η παλιά και αληθινή νηστεία συνίσταται στην πλήρη αποχή τροφής ή στην ξηροφαγία. 

Επειδή όμως αυτή δεν είναι δυνατόν να τηρηθεί στις μεγάλες περιόδους των νηστειών του εκκλησιαστικού έτους, λόγωδύσκολων συνθηκών ζωής ή έλλειψης ζήλου, έχουν στην πράξη επινοηθεί διάφορες διευκολύνσεις, ώστε να είναι δυνατή η εφαρμογή της νηστείας από όλους τους πιστούς.

Στην αρχαία εποχή οι χριστιανοί μετά την ενάτη ώρα (3 μ.μ.) των νηστήσιμων ημερών κατέλυαν μόνο νερό και ψωμί. Σιγά-σιγά όμως όχι μόνο η διάρκεια της ολοκληρωτικής αποχής από τροφή περιορίστηκε στα συνηθισμένα και στις άλλες μέρες όρια γι᾿ αυτό μετατέθηκαν και οι Εσπερινοί της Τεσσαρακοστής και οι Προηγιασμένες το πρωί αλλά και άλλα είδη τροφών άρχισαν να χρησιμοποιούνται, όπως οι καρποί, τα όσπρια, τα οστρακόδερμα, τα μαλάκια κ.ο.κ.

Μέσα στα πλαίσια αυτά μπορεί να κατανοηθεί και το ότι τρώμε ελιές κατά τις ημέρες που δεν τρώμε λάδι, και αυγοτάραχο κατά τις ημέρες που απέχουμε από ψάρια. Γιά το πρώτο μπορούμε να επικαλεστούμε το λόγο ότι οι ελιές τρώγονται ως καρπός, ενώ η απαγόρευση του λαδιού αφορά στα φαγητά που παρασκευάζονται με λάδι. Γιά το δεύτερο η δικαιολογία είναι λιγότερο εύλογη, αφού δεν ισχύει το ίδιο για το γάλα ή τα αυγά, αλλά και αυτά απαγορεύονται κατά τις νηστείες μας ως «καρπός... και γεννήματα ων απεχόμεθα» κατά τον 56ο κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου. Γνωρίζω πάντως ευλαβείς χριστιανούς που κατανοούν ότι πρόκειται για «οικονομία», και κατά τις ημέρες των μεγάλων νηστειών, όπως και την παραμονή που θα κοινωνήσουν, απέχουν και από ελιές και από αυγοτάραχο.

Είναι αλήθεια πως αυτή την ερώτηση την ακούμε συχνά από καλοπροαίρετους πιστούς και συχνότερα από μερικούς που ειρωνεύονται τις νηστείες. Θα μπορούσε και στις δύο περιπτώσεις να υπογραμμιστεί η ελαστικότητα και το φιλάνθρωπο των σχετικών εθίμων και των κανόνων της Εκκλησίας, που δεν έχουν σκοπό να εξοντώσουν τους ανθρώπους, αλλά να τους βοηθήσουν να ασκηθούν στην εγκράτεια και να κυριαρχήσουν στα πάθη τους.

Αν τους σκανδαλίζουν οι τροφές αυτές, μπορούν να απέχουν από αυτές χωρίς κατά τον απόστολο να εξουθενώνουν τους «εσθίοντας» ή να «κρίνουν» (Ρω 14,3) την Εκκλησία για την φιλάνθρωπη τακτική της. Το να αναλάβει η Εκκλησία αγώνα για την εκκαθάριση των σχετικών με τη νηστεία εθίμων και των τροφών που τρώγονται ή όχι σ᾿ αυτήν, ούτε του παρόντος είναι ούτε μπορεί να μείνει πάντοτε μέσα στα όρια της σοβαρότητος.

Εκείνο που πρωτεύει είναι ο τονισμός της ανάγκης της νηστείας και της πνευματικής ωφέλειας που προέρχεται απ᾿ αυτή, καθώς και η προσπάθεια για την κατά το δυνατόν συμμόρφωση των πιστών στις σχετικές εκκλησιαστικές διατάξεις, που αρκετά έχουν ατονήσει στις μέρες μας. 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΨΕΛΝΕΙ ΣΤΗ ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΑ ΚΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΗ.


.Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου τραγουδάει για τη Σιμωνόπετρα





Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου


Ψέλνει στη Σιμωνόπετρα κι ακούγεται στον Άδη
μα οι τρομαγμένοι κάνουνε πως τάχα δεν ακούν.
Κλέβει το χνούδι απ'τα παιδιά, τα μονοπάτια σβήνει,
βαφτίζεται στην έρημο και γίνεται Σιμούν.

Στέλνει καράβια στο γκρεμό,
τον ίσκιο ξεθωριάζει,
κάνει κι εμένα φρύγανο,
μα εμένα δε με νοιάζει.

Με το 'να χέρι στη χαρά και τ' άλλο στην ομίχλη,
δεμένο με γλεντήσανε τα λαίμαργα πουλιά.
Γυρεύω την πανσέληνο να πέσει στο πηγάδι,
να κοιταχτώ, να θυμηθώ πως ήμουνα παλιά.

Να θυμηθώ, να ξεχαστώ
να γίνω ερυθρελάτη
οι ρίζες μου στον ουρανό,
τα φύλλα στο κρεβάτι.

Να βρω κι εσάς αδέρφια μου, που 'χετε ξεθυμάνει,
το φόβο και την ομορφιά να βάλουμε μαζί.
Να πλύνουμε με το κρασί τα νυσταγμένα μάτια
κι ύστερα να σαλπάρουμε στη θάλασσα πεζοί.

Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας,
πειρατική σημαία.
Όλα στραβά γινήκανε
και όλα είν' ωραία.


 ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΤΑΦΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.



Διέλυσαν και βεβήλωσαν τάφους Ελλήνων στρατιωτών στα Σκόπια
Σε εκτεταμένους βανδαλισμούς προχώρησαν άγνωστοι σε ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο στα Σκόπια.

Το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών προχώρησε σε ανακοίνωση αμέσως μόλις πληροφορήθηκε το περιστατικό που συνέβη στην πόλη Βαλάντοβο των Σκοπίων. Συγκεκριμένα το Υπ.Εξ. αναφέρει:
«Το Γραφείο Συνδέσμου της Ελλάδας στα Σκόπια διαπίστωσε ότι άγνωστοι προέβησαν σε εκτεταμένο βανδαλισμό του ελληνικού στρατιωτικού νεκροταφείου στην πόλη Βαλάντοβο της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Ο Επικεφαλής του Γραφείου Συνδέσμου Σκοπίων επικοινώνησε άμεσα με το Υπουργείο Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, εκφράζοντας τον αποτροπιασμό του, και ζήτησε την άμεση διερεύνηση της υπόθεσης, τονίζοντας ότι γεγονότα όπως αυτό επιβαρύνουν τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και δεν υπηρετούν τις σχέσεις καλής γειτονίας.
Εκπρόσωπος του Γραφείου Συνδέσμου και ο Ακόλουθος Άμυνας μεταβαίνουν επί τόπου. Σημειώνεται ότι οι προκληθείσες ζημιές είναι σημαντικές. Με εντολή του Υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλου, ο Επικεφαλής του Γραφείου Συνδέσμου στα Σκόπια θα πραγματοποιήσει επίσημο διάβημα διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, δια του οποίου θα ζητήσει από τις αρχές να καταδικάσουν το γεγονός και να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για τον εντοπισμό και την τιμωρία των ενόχων, καθώς και για την αποκατάσταση των υλικών ζημιών.
Δυστυχώς, τα γεγονότα αυτά, επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά τους κινδύνους και τις συνέπειες του εθνικισμού και του λαϊκισμού, που καλλιεργείται στην ΠΓΔΜ και που φτάνει στο σημείο να προσβάλει βάναυσα τους νεκρούς και να ασεβεί απέναντι στην ιστορία».



ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr



ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΑΠΑ.


Τι συμβουλεύει ο Πέδρο Αλμοδοβάρ τον νέο Πάπα
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ παροτρύνει τον Πάπα Φραγκίσκο να επιτρέψει να χειροτονούνται γυναίκες κληρικοί και να τελούνται γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων.

Σε συνέντευξή του στη Repubblica o Ισπανός σκηνοθέτης σχολίασε την εκλογή του Πάπα και δεν δίστασε να του δώσει τις δικές του συμβουλές.

«Δεν τον έχω δει ακόμη στο μπαλκόνι συνεπώς δεν μπορώ να σχολιάσω ως σκηνοθέτης την ερμηνεία του, δεν γνωρίζω ποια συναισθήματα εκπέμπει: αν εκπέμπει τρυφερότητα, φιληδονία ή κάτι άλλο. Προτού τον κρίνουμε, ας περιμένουμε τις πρώτες του ενέργειες» δήλωσε ο Αλμοδοβάρ.

«Ωστόσο πιστεύω ότι είναι ένας ποντίφικας-συνεχιστής και αυτό δεν είναι καλό: η εκκλησία θα έπρεπε, αντίθετα, να προσπαθήσει να συμβαδίσει με τον σύγχρονο κόσμο».Ο διάσημος σκηνοθέτης συνέχισε λέγοντας πως έχει «το θράσος» να δώσει στον Φραγκίσκο δύο συμβουλές. 

Η πρώτη είναι «να φέρει την ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα στους κόλπους του καθολικισμού, επιτρέποντας τις γυναίκες κληρικούς». Με αυτό τον τρόπο πρόσθεσε «οι γυναίκες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δύο ομορφότερα θαύματα, αυτό της συγχώρεσης, μέσω της εξομολόγησης, και εκείνο του καθαγιασμού, μέσω της λειτουργίας».

Ακόμη ζήτησε από το νέο Πάπα να καταργήσει την αγαμία των κληρικών. Με αυτό τον τρόπο είπε «θα αντιμετωπίσετε και τα διαβόητα σεξουαλικά σκάνδαλα. Και αν φθάσουμε στο σημείο να καταργηθεί η αγαμία, πρέπει να επιτραπεί στους ιερείς η πρόσβαση στον γάμο. Σε όλους τους συνδυασμούς του, που δεν είναι πολλοί, μόνο τρεις: άντρας με γυναίκα, άντρας με άντρα, γυναίκα με γυναίκα. Όμως τρεις είναι πολύ καλύτεροι από έναν»
.




ΠΗΓΗ...http://www.newsbomb.gr

ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ.


Θα πάθετε πλάκα με αυτό το τραπέζι

Μοναδική καινοτομία






ΠΗΓΗ...http://www.newsbeast.gr

ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ.



ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ  Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ

Το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Π.Ε. Πέλλας αποτελεί σύμπραξη τοπικών φορέων του νομού για την ενίσχυση της συνεργασίας και αλληλεγγύης εν όψει της τρέχουσας οικονομικής κρίσης. Το Δίκτυο αποτελεί διασύνδεση ατόμων και φορέων και παρέχει ενημέρωση για υπηρεσίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, σίτισης, ένδυσης, εκπαίδευσης, ψυχολογικής και νομικής υποστήριξης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 23813 51310, η οποία λειτουργεί από το Δεκέμβριο του 2012 από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας. Παράλληλα, η γραμμή δέχεται τηλεφωνήματα από άτομα και φορείς που επιθυμούν να προσφέρουν υπηρεσίες ή αγαθά.
Ενδεικτικά, ακολουθούν οι υπηρεσίες που παρέχονται από κάποια μέλη-φορείς του Δικτύου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 23813 51310 για περισσότερες πληροφορίες.

1. Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας: Γεύματα αγάπης, φροντιστήρια παιδιών, καθώς και κοινωνικό παντοπωλείο.
2. Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας: Διανομή τροφίμων μέσω της Δ/νσης Γεωργίας και υποστήριξη σε θέματα πρόνοιας. Επιπλέον, διαθέτει τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για τη δικτύωση ατόμων και φορέων.
3. Δήμος Έδεσσας: Διανομή τροφίμων, φαρμάκων και ξυλείας για θέρμανση.
4. Δήμος Πέλλας: Ψυχολογική υποστήριξη από το Συμβουλευτικό Κέντρο στήριξης οικογένειας (ΔΗΚΕΠΑΠ).
5. Δήμος Σκύδρας: Υπηρεσίες νοσηλεύριας, ψυχολόγους και υποστήριξη σε ανασφάλιστων πολιτών σε θέματα πρόνοιας. Επιπλέον, παροχή καυσόξυλων και υπηρεσίες καθαρισμού-συντήρησης χώρων για άτομα που έχουν ανάγκη.
6. Δήμος Αλμωπίας: Κοινωνικό φαρμακείο, κοινωνικά φροντιστήρια, υπηρεσίες νοσηλεύτριας, ψυχολόγου,  κοινωνικού λειτουργού, φυσικοθεραπευτή και κατ’ οίκον.
7. Γενικό Νοσοκομείο Πέλλας: Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ψυχολογική βοήθεια και κοινωνικό καφενείο (ΚΕΦΙΑΠ). 
8. Δικηγορικός Σύλλογος Έδεσσας και Γιαννιτσών: Παροχή νομικής βοήθειας σε νέους και πολίτες χαμηλού εισοδήματος.
9. Οδοντιατρικός Σύλλογος Πέλλας: Οδοντιατρική Περίθαλψη.
10. Εθελοντική Ομάδα Γονέων Έδεσσας "Ασπίδα": Προσφέρει είδη ένδυσης και ιματισμού. 
11. Εθελοντική Ομάδα Γονέων Αμπελιών "Το Όραμα των Αμπελιών": Προσφέρει είδη ένδυσης και ιματισμού. 
12. Εθελοντικές Ομάδες Γονέων Καλής: Τράπεζα αίματος και διοργάνωση φιλανθρωπικών δράσεων.
13. Σύλλογος Προστασίας Καταναλωτών Έδεσσας (ΣΥΠΚΑ):  Νομική βοήθεια στην επίλυση καταναλωτικών προβλημάτων.
14. Περιφερειακή Εφορεία Προσκόπων Πέλλας: Συμμετέχει σε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα, συγκεντρώνει και διανέμει τρόφιμα κατά τις εορταστικές περιόδους.
15. Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος (ΓΑΣ) Έδεσσας: Δωρεάν εκμάθηση καλαθοσφαίρισης σε παιδιά οικογενειών που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
16. Κέντρο Ημέρας «ΠΟΡΕΙΑ»: Προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη.
17. Παιδαγωγική Εταιρεία Ν. Πέλλας: Φροντιστηριακά τμήματα και εθελοντικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τη στήριξη των μαθητών.
18. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Έδεσσας Αλμωπίας: Προωθεί και επιλύει εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα των εργαζομένων.
19. Σύλλογος Γονέων Τριών Τέκνων Επαρχίας Έδεσσας: Προσφέρει στήριξη των οικογενειών με τρία τέκνα (σε θέματα σίτισης, ένδυσης κ.α.).
20. Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας  Ν. Πέλλας «ΟΡΑΜΑ»: Ψυχολογική υποστήριξη.

Άλλοι φορείς που συμμετέχουν στο Δίκτυο: Επιμελητήριο Πέλλας, Ιατρικός Σύλλογος Πέλλας, Ομοσπονδία  Επαγγελματικών Βιοτεχνών & Εμπορικών Σωματείων Π.Ε. Πέλλας, Ραδιολέσχη Έδεσσας

"ΑΝΟΙΞΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ" ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ.



«ΑΝΟΙΞΗ» ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Νομού Πέλλας συγκεντρώνει τρόφιμα για τους οικονομικά ευάλωτους συμπολίτες μας στις 22-23 Μαρτίου.


Αριδαία: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/3 17:30-20:30                          
 ΣΑΒΒΑΤΟ 23/3 09:00-14:00

Στήριξε με την προσφορά σου τους δεσμούς αλληλεγγύης στην πόλη μας. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ.



Το Τμήμα Κτηνιατρικής της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας ανακοινώνει την πρόσληψη εποχικού προσωπικού.
Συγκεκριμένα, θα προσληφθούν δύο (2) Κτηνίατροι και ένας (1) πτυχιούχος κατηγορίας ΤΕ Ζωϊκής Παραγωγής με οκτάμηνη σύμβαση.

Η ανακοίνωση θα δημοσιευτεί σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις σε δύο (2) εφημερίδες εβδομαδιαίας κυκλοφορίας της Π.Ε. Πέλλας. 

Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: 2381351335 και 2381351336

Ο Δ/ντής Αγροτικής Οικονομίας και 
Κτηνιατρικής της Π.Ε. Πέλλας 


Τρύφων Τσαντάκης

ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΜΠΕΛΩΝΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2013-2014.


                      
  Το Τμήμα φυτικής & Ζωικής παραγωγής της Δ/νσης  Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής της  Περιφερειακής  Ενότητας  Πέλλας  σας ενημερώνει ,ότι από 15-03-2013 έως τις 15-05-2013, αποδέχεται την υποβολή αιτήσεων για την Αναδιάρθρωση και μετατροπή  Αμπελώνων με οινοποιήσιμες ποικιλίες , από όσους επιθυμούν και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω. Διευκρινίζεται ότι δεν είναι βέβαιη η ύπαρξη κονδυλίων για την στήριξη του προγράμματος για την Αμπελοοινική περίοδο 2013-2014, όμως σύμφωνα με έγγραφο του ΥΠΑΑΤ βρίσκεται σε εξέλιξη διαπραγμάτευση με την Κοινότητα για τον νέο Εθνικό  φάκελο και εφόσον υπάρξει θετική κατάληξη τότε θα χρηματοδοτηθεί το πρόγραμμα  Αναδιάρθρωσης  και μετατροπής   Αμπελώνων με οινοποιήσιμες ποικιλίες.      
Στόχος του προγράμματος 
Στόχος του προγράμματος είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας των αμπελουργών μέσω:
Της ποιοτικής αναβάθμισης του αμπελουργικού δυναμικού.
Της εγκατάστασης ποικιλιών αμπέλου με αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον 
Την εισαγωγή σύγχρονων καλλιεργητικών τεχνικών  
Περιλαμβάνει τα παρακάτω μέτρα :
1. Εκρίζωση και προετοιμασία του εδάφους – αναφύτευση .
2. Φύτευση αμπελώνων.
3. Επανεμβολιασμός.
4. Βελτίωση ορισμένων τεχνικών διαχείρισης.

Όροι επιλεξιμότητας
Η πριμοδότηση Αναδιάρθρωσης μπορεί να χορηγείται μόνο εάν η σχετική έκταση πληρεί τους ακόλουθους όρους :
1) Δεν έχει λάβει κοινοτική ή εθνική στήριξη για μέτρα τύπου αναδιάρθρωσης και μετατροπής κατά τις 10 αμπελοοινικές περιόδους που προηγούνται της αίτησης εκρίζωσης , ή δεν έχει φυτευτεί με δωρεάν δικαιώματα φύτευσης από το εθνικό αποθεματικό.
2) Δεν έχει λάβει κοινοτική στήριξη στο πλαίσιο άλλης κοινής οργάνωσης αγοράς κατά τις πέντε αμπελοοινικές περιόδους που προηγούνται της αίτησης εκρίζωσης 
3) Καλλιεργείται 
4) Δεν είναι μικρότερη από 1 στρέμμα.
5) Δεν έχει φυτευτεί κατά παράβαση οποιασδήποτε εφαρμοστέας κοινοτικής ή εθνικής διάταξης 
6) Είναι φυτεμένη με οινοποιήσιμη ποικιλία αμπέλου ταξινομήσιμη σύμφωνα με το άρθρο 24 παράγραφος 1 του Καν(ΕΚ) 479/08 και απόφαση 247771/04-03-2010.
7) Η εγκατάσταση της νέας αμπελοφυτείας πραγματοποιείται :                               
  α) στην ίδια θέση μα αυτήν που εκριζώθηκε ή σε διαφορετική τοποθεσία της ίδιας εκμετάλλευσης και σε έκταση ισοδύναμη με αυτήν που εκριζώθηκε.          
β) σύμφωνα με τα σύγχρονα συστήματα αμπελοκαλλιέργειας με υποστύλωση    
γ) με ελάχιστο αριθμό 250 πρεμνών ανά στρέμμα                                                 
δ) με την χρήση των κατάλληλων αντιφυλλοξηρικών υποκειμένων αμπέλου       
ε)  η προμήθεια των μοσχευμάτων για την  αναδιάρθρωση γίνεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις ( ανάλυση εδάφους και προμήθεια από πιστοποιημένο φυτώριο).                                                                                                                 ζ) η αναδιάρθρωση πραγματοποιείται με τις συνιστώμενες και επιτρεπόμενες ποικιλίες στον νομό.       

    
Δικαίωμα ένταξης 
Κάτοχοι αμπελουργικής εκμετάλλευσης εγγεγραμμένης στο Μηχανογραφημένο Αμπελουργικό Μητρώο με νόμιμα δικαιώματα φύτευσης.
Τα αμπελοτεμάχια που έχουν νομιμοποιηθεί μπορούν να ενταχθούν στην διαδικασία Αναδιάρθρωσης εφόσον έχουν γίνει δηλώσεις συγκομιδής τα προηγούμενα 2 τουλάχιστον χρόνια.
Τα αμπελοτεμάχια να είναι φυτεμένα με οινοποιήσιμες ποικιλίες που να είναι ταξινομημένες (συνιστώμενες ή επιτρεπόμενες ) στον Νομό ως οινοποιήσιμες.       

Προτεραιότητες 
Για την κατανομή των αμπελουργικών εκτάσεων προς αναδιάρθρωση στους αιτούντες, λαμβάνονται υπόψη κατά προτεραιότητα :   
1. Οι Νέοι γεωργοί:
Ως νέοι γεωργοί θεωρούνται οι γεωργοί που είναι κάτω των 40 ετών, διαθέτουν επαρκή επαγγελματική ικανότητα και γνώσεις και οι οποίοι εγκαθίστανται για πρώτη φορά ως αρχηγοί της εκμετάλλευσης, σύμφωνα με το σημείο α) της παραγ. 1. του άρθρου 85ια του Καν (ΕΚ) 1234/2007 του Συμβουλίου.

2.    Οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες κάτοχοι αμπελουργικής εκμετάλλευσης κατά προτεραιότητα:
α) τουλάχιστον τριών (3) στρεμμάτων στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου πελάγους (εκτός Εύβοιας και
Κρήτης) και στις ορεινές και μειονεκτικές περιοχές και
β) τουλάχιστον πέντε (5) στρεμμάτων στις πεδινές περιοχές της ηπειρωτικής χώρας
3.    Οι Αγροτικές Συνεταιριστικές Οργανώσεις, οι Ομάδες ή Οργανώσεις Παραγωγών και οι γεωπόνοι.
4.    Οι Οινοποιοί κάτοχοι αμπελουργικής εκμετάλλευσης τουλάχιστον είκοσι (20) στρέμματα.
5.    Λοιποί κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, μη κάτοχοι αμπελουργικής εκμετάλλευσης.
6.    Λοιποί οινοποιοί.
      7.    Λοιποί.


Απαραίτητα δικαιολογητικά για την κατάθεση Αίτησης 
1. Επικαιροποιημένη Καρτέλα παραγωγού με στοιχεία των τεμαχίων και απόσπασμα Αμπελουργικού Μητρώου , από την οποία και μόνο, υποχρεωτικά συμπληρώνονται όλα τα πεδία του πίνακα των αμπελοτεμαχίων προς αναδιάρθρωση .
2. Δηλώσεις συγκομιδής των δύο τελευταίων ετών στις οποίες να φαίνεται ότι παραδίδουν την παραγωγή τους σε οινοποιεία.
3. Την  ενιαία δήλωση ΟΣΔΕ στην οποία να φαίνονται τα αγροτεμάχια.  
4. Την αστυνομική τους Ταυτότητα και το ΑΦΜ (Εκκαθαριστικό) .
5. Έγγραφα που να αποδεικνύουν την νόμιμη φύτευση του αμπελιού.
6. Έγγραφα που αποδεικνύουν την ιδιοκτησία όπως τίτλος ιδιοκτησίας , συμβόλαιο αγοράς κλπ. Όσον αφορά τα ενοικιαζόμενα απαιτείται 10ετές μισθωτήριο συμβολαιογραφικό με πιστοποιητικό μεταγραφής στο υποθηκοφυλακείο.        

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσέρχονται για την υποβολή των αιτήσεων τους: από 15-03-2013 και μέχρι τις 15-05-2013, καθημερινά τις ώρες 08:30-11:30 στο αρμόδιο γραφείο (Νο 211) υπεύθυνοι: Καραβίτης Σταύρος, Αλιμπάκη Χριστίνα  στο Τμήμα φυτικής & Ζωικής παραγωγής της Δ/νσης  Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής της  Περιφερειακής  Ενότητας  Πέλλας στην Έδεσσα.
Για περισσότερες πληροφορίες να απευθύνεστε στο τηλέφωνο 2381351289 & 2381351217.
Λόγω της σοβαρότητας  του προγράμματος, παρακαλούμε τους Δήμους, μέσω εκπροσώπων των Δημ. Διαμερισμάτων τους να φροντίσουν ώστε να τοιχοκολληθεί ένα φωτοαντίγραφο αυτού του εγγράφου σε κάθε Δ. Διαμέρισμα και κάθε  καφενείο της περιοχής ευθύνης τους.
   

                                                                                      Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
         
                                                                                              
                                                                                 
                                                                                                                   Τσαντάκης Τρύφων   

Η ΥΠΕΡΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ


Η ΥΠΕΡΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΛΜΩΠΙΑΣ
"ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ"





2007:ΝΥΦΕΣ
2008:ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ
2009:BELITSAWATC
2010:ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑ
2011:ΤΑ ΚΑΡΑΤΖΟΒΙΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ
2012:Η ΜΠΥΡΑΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΡ
2013:SEXY ΞΥΛΟΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 7ου ΚΑΡΑΤΖΟΒΙΤΙΚΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ.



7ο ΚΑΡΑΤΖΟΒΙΤΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ  ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ  2013 – 4:30μ.μ


Κυριακή      10/03    Ώρα 11:30π.μ.: Παιδικό Αποκριάτικο Πάρτι στην Κεντρική Πλατεία Αριδαίας

Παρασκευή 15/03    Ώρα 19:00μ.μ.: Θεατρικό Παιχνίδι  με την  ομάδα fauves -Χρύσα Αλεξάκη στο 
                                                        Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο          

Σάββατο      16/03   Ώρα 12:00π.μ.: LATIN PARTY στην Κεντρική Πλατεία Αριδαίας

Κυριακή      17/03   Ώρα 11.30μ.μ.: Αναβίωση εθίμου Τζαμάλας στο γήπεδο του Προδρόμου 
                                 
                                Ώρα 12.00μ.μ.: Αναβίωση εθίμου «Η δίκη του Καδή » στην Πολυκάρπη                       
                                  
                                 Ώρα 16.30μ.μ.: Μεγάλη Παρέλαση Αρμάτων στον Κεντρικό Πεζόδρομο της            
                                                              Αριδαίας και κάψιμο του Καρνάβαλου με συνοδεία   
                                                         παραδοσιακής ορχήστρας στην πλατεία της Αριδαίας

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...