Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

EURIMAC Α.Ε. - Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΑΣ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ!




Η EURIMAC έχει μεγάλη παράδοση και ιστορία στον χώρο των ζυμαρικών, τόσο στην Ελλάδα (μέσω της ΜΑΚΒΕΛ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε.) όσο και στην Ιταλία (μέσω του ομίλου EURICOM και των εταιριών
ζυμαρικών Pasta Combattenti και Corticella). Το ακόλουθο είναι ένα σύντομο ιστορικό της εταιρίας ΜΑΚΒΕΛ-ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε.:

1939 - Ο Παντελής Κωνσταντινίδης (μαζί με τον αδερφό του Νίκο) αρχίζει να παράγει και
να εμπορεύεται ζυμαρικά στην περιοχή της Θεσσαλονίκης

1945 - Τα αδέρφια Παντελής και Νίκος Κωνσταντινίδης αποκτούν την βιοτεχνία ζυμαρικών
"Ερμής" και το 1948 της δίνουν το όνομα " ΜΑΚΒΕΛ" (Μακαρονοποιία Βορείου Ελλάδος)

1962 - Η ΜΑΚΒΕΛ μεταφέρεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 4000 τ.μ. στην περιοχή του
παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού

1980 - Η ΜΑΚΒΕΛ προχωράει σε επενδύσεις νέων τεχνολογιών που την ωθούν στην
κατάκτηση της πρώτης θέσης στον πίνακα εξαγωγικών επιχειρήσεων στον χώρο
των ζυμαρικών. Η ΜΑΚΒΕΛ βραβεύεται με το βραβείο εξαγωγών "ΕΡΜΗΣ" του Εμπορικού
και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών για την εξαγωγική της δραστηριότητα

1990 - Η ΜΑΚΒΕΛ αρχίζει την εμπορική συνεργασία της με την Ιταλική εταιρία PAGANI

1996 - Η ΜΑΚΒΕΛ μαζί με τον όμιλο EURICOM ιδρύει την EURIMAC Α.Ε. και προχωράει σε επενδύσεις για την κατασκευή νέας βιομηχανικής μονάδας στο Κιλκίς.

2006 -2008 Κατασκευή του νέου μύλου Semolina με ικανότητα παραγωγής άλεσης 250 τόνων σκληρού σίτου ανά ημέρα στο Κιλκίς, Ελλάδα. Ολοκληρώθηκε η κατασκευή νέας γραμμής παραγωγής μακρών ζυμαρικών, συνολικής επιπλέον παραγωγής 10,000 τόνων / έτος.
Η EURIMAC αναπτύσσει μια σημαντική δραστηριότητα εξαγωγής σε όλες τις σημαντικότερες αγορές ζυμαρικών στον κόσμο και είναι ο κύριος εξαγωγέας ζυμαρικών της Ελλάδας σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από την ICAP τον Απρίλιο του 2006.

Η EURIMAC είναι ο κύριος εξαγωγέας μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων ζυμαρικών με μια σημαντική διαφορά από τη δεύτερη επιχείρηση. Σημαντικές αγορές της δραστηριότητας εξαγωγής EURIMAC S περιλαμβάνουν τις ΗΠΑ, ΙΑΠΩΝΙΑ, ΗΝΩΜΈΝΟ ΒΑΣΊΛΕΙΟ, ΓΑΛΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ , ΝΟΡΒΗΓΊΑ, ΒΕΛΓΙΟ , ΚΟΡΕΑ , ΚΙΝΑ και AΥΣΤΡΑΛΙΑ.
Φωτογραφία

Η EURIMAC χρησιμοποιεί τη συνεργασία της με την ομάδα EURICOM προκειμένου να ικανοποιήσουν τις πλήρεις ανάγκες των πελατών και τους προσφέρει έναν αποτελεσματικότερο κόστος σε συνδυασμό την αποδοτική υπηρεσία. Οι εξαγωγές είναι μεταξύ των κύριων δραστηριοτήτων EURIMAC S και για εκείνο τον σκοπό η EURIMAC ενδιαφέρεται πάντα για την καθιέρωση των συνεργασιών σε ένα τοπικό επίπεδο με κύριο φορέα τη βιομηχανία τροφίμων.

Η EURIMAC μπορεί να γίνει ο προτιμώμενος προμηθευτής ζυμαρικών private label για οποιαδήποτε εταιρία 
καθ’ότι έχει μία ξεχωριστή πρόταση για τους πελάτες της. Η ξεχωριστή πρόταση της EURIMAC προς τους 
πελάτες της χαρακτηρίζεται από:

ΦωτογραφίαΥψηλή Ποιότητα - Η EURIMAC παράγει ζυμαρικά ανώτατης ποιότητας και έχει εξασφαλίσει τα 
διακεκριμένα και παγκοσμίως αναγνωρισμένα πιστοποιητικά ποιότητας, ISO9002 και HACCP. 
Το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της EURIMAC χρησιμοποιεί τις τελευταίες μεθόδους παραγωγής και 
ξήρανσης και τα υψηλότερα πρότυπα υγιεινής. 
Οι ξηραντήρες είναι κατασκευασμένοι από ανοξείδωτο ατσάλι (ASI 316) όπου θερμοκρασίες 
άνω των 85ο C μπορούν να αναπτυχθούν και, κατά συνέπεια, τα ζυμαρικά της EURIMAC είναι πλήρως 
αποστειρωμένα και δεν “λασπώνουν” (οι υψηλές θερμοκρασίες ενισχύουν το σύμπλεγμα των πρωτεϊνών 
και συγκρατούν το άμυλο).
Χαμηλό Κόστος - Το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της EURIMAC είναι πλήρως αυτοματοποιημένο 
και χρησιμοποιεί ένα κεντρικό σύστημα υπολογιστών για να ρυθμίσει κάθε τεχνολογική και μηχανική 
παράμετρο της παραγωγής ζυμαρικών. Κατά συνέπεια, τα εργατικά, και εν γένει τα παραγωγικά έξοδα 
της EURIMAC ελαχιστοποιούνται. 
Εξαιρετικό Service - Η EURIMAC είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικό service στους πελάτες της. 
Τα προϊόντα της EURIMAC, αποθηκεύονται σε έναν ειδικά σχεδιασμένο αποθηκευτικό χώρο αποτελούμενο 
από 4000 παλέτες και διακινούνται με την μέθοδο FIFO (First In -First Out) έτσι ώστε να διατηρούνται πάντα τα
κατάλληλα αποθέματα ασφαλείας. Κατά συνέπεια, η EURIMAC είναι σε θέση να παραδίδει τα προϊόντα της με 
συνέπεια στους πελάτες της .

Επιπρόσθετα, η EURIMAC είναι σε θέση να εξυπηρετεί τους πελάτες της και ηλεκτρονικά (π.χ. μέσω του Internet) 
αυξάνοντας έτσι το επίπεδο του service και μειώνοντας συγχρόνως τα λειτουργικά έξοδα των παραγγελιών.


Μπορείτε να δείτε το Site της EURIMAC....http://www.eurimac.gr/
και στο facebook...https://www.facebook.com/pages/EURIMAC/117537158354281


ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών EURIMAC A.E., προσέφερε 2 τόνους ζυμαρικών για την ενίσχυση του προγράμματος ''Η Εκκλησία στους δρόμους'', το οποίο υλοποιείται από την Μ.Κ.Ο. ''Αλληλεγγύη'' της Εκκλησίας της Ελλάδος σε συνεργασία με την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών. Σε καθημερινή βάση συνεχίζεται η διανομή 1.000 μερίδων φαγητού για τους ανθρώπους που βρίσκονται στους δρόμους της Αθήνας ανήμποροι, ανυπεράσπιστοι, πεινασμένοι, βρίσκοντας την στοργική αντα- πόκριση και την μέριμνα της μητέρας Εκκλησίας. Η Μ.Κ.Ο. ''Αλληλεγγύη'', ευχαριστεί θερμά την Διοίκηση της EURIMAC για την βοήθεια στο κοινωνικό της έργο.


Η Βιομηχανία Ζυμαρικών EURIMAC Α.Ε. προσέφερε 100 κιλά
διαφόρων ζυμαρικών στο Συσσίτιο της Εκκλησίας της Αναλήψεως
στη Θεσσαλονίκη.


Θεσσαλονίκη, 28 Μαρτίου 2012 
Προς
«EURIMAC SA.»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΡΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ Α.Ε. 
Αγαπητέ κ. Σταύρο Κωνσταντινίδη,
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου της αστικής εταιρείας, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα «M.A.Z.I. – Με Αλληλεγγύη Ζούμε Ισότιμα» σας εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την ευγενική σας προσφορά μεγάλων ποσοτήτων των προϊόντων της επιχείρησής σας.
Η προσφορά σας αυτή, εν μέσω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας που διανύουμε, είναι πραγματικά πολύτιμη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην υλοποίηση της προσπάθειάς μας αυτής και δίνοντας μας δύναμη προκειμένου να συνεχίσουμε το δύσκολο και απαιτητικό έργο, που δυστυχώς τόσο έχουν ανάγκη σήμερα συνάνθρωποί μας.
Ευελπιστούμε να σας έχουμε διαρκώς συνοδοιπόρο μας σε αυτή την προσπάθεια.
Και πάλι σας ευχαριστούμε πολύ.

Με εκτίμηση και αγάπη,
Ο Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας

Κωνσταντίνος Γκιουλέκας Αλεξάνδρα Γωγούση-Σκανδάλη



Σύλλογος Αποφοίτων Αμερικανικού Κολλεγίου Ανατόλια
Ομάδα Εθελοντισμού Σ.Α.Α.Κ. Ανατόλια Θεσσαλονίκη


Θεσσαλονίκη 23 Μαρτίου 2012
Προς EURIMAC A.E.
Βιομηχανία Ζυμαρικών
Υπόψη κ.κ. Σταύρου και Παντελή Κωνσταντινίδη 
ΒΙΠΕ Σταυροχώρι 61100 Κιλκίς

Αγαπητοί Κύριοι,
Σας ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά προϊόντων της Εταιρείας σας στη σίτιση των απόρων της ενορίας Αναλήψεως.
Το ενδιαφέρον και η ευαισθησία σας μας κάνει πιο αισιόδοξους σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Η προσφορά σας συμβάλλει στη βελτίωση των συνθηκών των ανθρώπων που μας έχουν ανάγκη.
Ελπίζουμε να σας έχουμε πάντα στο πλευρό μας.

Με εκτίμηση

Έλενα Μαλτίδου
Υπεύθυνη Ομ. Εθελοντισμού
Σ.Α.Α.Κ. Ανατόλια









ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΡΙΣΑΪΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΩΝΙΚΟΣ ΣΤΕΝΑΓΜΟΣ;


15Ο Φαρισαίος με τον τρόπο που προσευχόταν έδειξε πώς ζούσε μια δαιμονιώδη πνευματικότητα, μια διεστραμμένη πνευματική κατάσταση, που ήταν αλύτρωτη. Ο Τελώνης με την προσευχή "ο Θεός ιλάσθητί μοι τω αμαρτωλώ" (Λουκ. ιη’, 13) έδειξε την πνευματική του υγεία, γι’ αυτό "κατέβη δεδικαιωμένος" (Λουκ. ιη’, 14). Όσο κανείς επιδιώκει μόνος του να δικαιώση τον εαυτό του, τόσο και αποκόπτεται από την λύτρωση, ενώ όσο κανείς μαστιγώνει ανηλεώς τον εαυτό του, θεωρώντας τον ανάξιο του θείου ελέους, τόσο γίνεται δέκτης της Θείας Χάριτος.

Πάντοτε η φαρισαϊκή δικαιοσύνη είναι έξω από την ατμόσφαιρα της θείας Χάριτος, γιατί είναι μια ευσεβιστική κατάσταση. Εδώ πρέπει να κάνουμε την διάκριση μεταξύ του ευσεβούς και του ευσεβιστού, γιατί η περίπτωση του Φαρισαίου και όλων των δια μέσου των αιώνων Φαρισαίων υπενθυμίζει τον ευσεβιστή.

Κατ’ αρχάς πρέπει να υπογραμμισθή ότι η ευσέβεια δεν είναι μια εξωτερική παρουσίαση, αλλά η ένωσή μας με το Χριστό και δι’ Αυτού με όλη την Παναγία Τριάδα. Ο Απόστολος Παύλος ταυτίζει το μυστήριο της ευσεβείας με την ενανθρώπηση του Χριστού. "Και ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσεβείας μυστήριον, Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν Πνεύματι, ώφθη αγγέλοις, εκηρύχθη εν έθνεσιν, επιστεύθη εν κόσμω ανελήφθη εν δόξη" (Α' Τιμ. γ', 16)169.

Επομένως η ευσέβεια δεν είναι ανθρώπινη εκδήλωση και ενέργεια αλλά ενέργεια του Τριαδικού Θεού. Από την αρχή αυτή ξεκινώντας μπορούμε να πούμε ότι ο ευσεβιστής έχει μερικές επιφανειακές αρετές και κάνει μερικά εξωτερικά έργα "πρός το θεαθήναι τοις ανθρώποις". Οι αρετές του δεν είναι καρπός της εν Χριστώ ζωής, δεν γίνονται μέσα στο κλίμα της μετανοίας, αλλά είναι ανθρώπινα έργα που γίνονται στην προσπάθειά του να προβληθή. Αντίθετα τα έργα και οι αρετές του ευσεβούς είναι καρπός του Παναγίου Πνεύματος, αποτέλεσμα της ενώσεώς του με τον Χριστό. Δηλαδή οι αρετές έχουν ένα βαθύ θεολογικό νόημα. Δεν είναι ένας φυσικός τρόπος ζωής, ή μια συνήθεια, αλλά δώρα και χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, που δίνονται στον άνθρωπο εκείνο που με την εργασία των εντολών του Θεού υπέταξε το σώμα στην ψυχή και την ψυχή στον Θεό. Έτσι στον ευσεβιστή όλες οι πράξεις είναι ανθρώπινες, είναι πράξεις "τής αυτόνομης ηθικής δεοντολογίας", ενώ στον ευσεβή όλες οι πράξεις είναι θεανθρώπινες.

Ύστερα από αυτήν την διάκριση γίνεται αντιληπτό ότι τα έργα αυτά καθ’ εαυτά δεν δικαιώνουν τον άνθρωπο, γιατί "καλές πράξεις" μπορούν να κάνουν όλοι οι αιρετικοί και όλα τα ανθρώπινα αλύτρωτα συστήματα, χωρίς όμως να εξασφαλίζουν την σωτηρία. Όσες "καλές πράξεις" δεν γίνονται μέσα στο κλίμα της μετανοίας, αλλά με το πνεύμα της αυτοδικαιώσεως, χωρίζουν περισσότερο τον άνθρωπο από τον Θεό. Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς διδάσκει πώς "τού Θεού μη ενεργούντος εν ημίν πάν το παρ’ ημών γενώμενον αμαρτία". Μπορεί κάποιος να κάνη ελεημοσύνη, να εξασκή την εγκράτεια κλπ. αλλ’ επειδή δεν έχει το πνεύμα της ταπεινώσεως και δεν συνδέεται μυστηριακά με την Εκκλησία, είναι χωρισμένος από τον Θεό και συνεπώς όλη του η ζωή (έστω κι αν είναι εγκρατής) είναι αμαρτωλή.

Επομένως, τα καλά έργα αυτά καθ’ εαυτά ούτε δικαιώνουν ούτε καταδικάζουν τον άνθρωπο, αλλά η δικαίωση και η καταδίκη ρυθμίζεται από την σχέση του με τον Θεάνθρωπο Χριστό. Σαν παράδειγμα έχουμε τους δυο ληστάς στον Γολγοθά. Ο ένας σώθηκε όχι για τα καλά του έργα, αφού ήταν εγκληματίας, αλλά γιατί ομολόγησε τον Χριστό. Και ο άλλος καταδικάσθηκε όχι για τα εγκληματικά του έργα, αφού δεν ήταν χειρότερος από τον άλλο, αλλά γιατί βλαστήμησε τον Χριστό. Άρα την σωτηρία μας την ρυθμίζει η σχέση μας με τον Χριστό και την αγία Του Εκκλησία, το Σώμα Του.

Πρέπει να σημειωθή ότι αυτός που ενώνεται με τον Χριστό και Τον ομολογεί κάνει έργα, αλλά αυτά είναι καρποί του Παναγίου Πνεύματος, για τα οποία δεν αισθάνεται την ανάγκη, σαν το Φαρισαίο, να καυχηθή. Με αυτόν τον τρόπο δείχνει ότι ζη το πνεύμα της σωτηρίας και είναι άγιος. Διότι η αγιότητα δεν είναι μια ηθική έννοια, αλλά οντολογική, υπαρκτική, δηλαδή είναι συμμετοχή στην βίωση της μετανοίας, στην εκζήτηση και ένωση με την Χάρη του Χριστού.

Ο Φαρισαίος της παραβολής εκφράζει άριστα τον δυτικό Χριστιανισμό με την πληθωρική κοινωνική εργασία, αποξενωμένη όμως από την εσωτερική ζωή, ενώ ο αλάλητος στεναγμός του Τελώνου εκφράζει την εσωτερική ζωή της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ορθόδοξοι είναι εκείνοι που υπερβαίνουν την Φαρισαϊκή δικαιοσύνη, την δικαίωση των έργων και την αυτοδικαίωση καί, σαν τον Τελώνη, ζητούν το έλεος του Θεού. Είναι εκείνοι που διακρίνονται για την μεγάλη αρετή της αυτομεμψίας. Πρέπει να σημειωθή ότι η αυτομεμψία ή όπως λέγει ο Μ. Βασίλειος η πρωτολογία (νά λέμε εμείς τον πρώτο λόγο εναντίον του εαυτού μας) είναι ουσιώδες στοιχείο του ορθοδόξου ήθους. Επειδή είναι πάντοτε συνδεδεμένη με την ταπείνωση της ψυχής, γι’ αυτό εκείνος που έχει αυτή την αρετή δείχνει την παρουσία της θείας Χάριτος. Η αυτομεμψία είναι η "αφανής προκοπή" κατά τους αγίους Πατέρας. Δεν αφήνει περιθώρια να δημιουργηθή το άγχος και όλα τα ψυχολογικά συμπλέγματα για τα οποία μιλάει η σύγχρονη ψυχολογία, η οποία άλλωστε είναι δημιούργημα του κλίματος της αυτοδικαιώσεως και της Φαρισαϊκής δικαιοσύνης του δυτικού Χριστιανισμού. Αυτή η διαφορά εκφράζεται και στον τρόπο λατρείας. Οι Ορθόδοξοι στα τροπάριά μας μιλάμε για αμαρτία και ζητούμε το έλεος του Θεού, ενώ οι δυτικοί και η δυτικοποιημένη θρησκευτικότητα αρέσκονται στα "τραγουδάκια" που είναι εμποτισμένα στην αυτοδικαίωση.

Από το βιβλίο "΄Οσοι Πιστοί", Μητρ. Ιερόθεου Βλάχου 

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΘΗΚΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ (VIDEO).

alt
Ο Ρόμπερτ Πάουελ γεννήθηκε στο Σάλφορντ της Βόρειας Αγγλίας κοντά στο Μάντσεστερ την 1η Ιουνίου 1944.
Το 1964 μετακόμισε στο Λονδίνο όπου και αφοσιώθηκε στην υποκριτική τέχνη.
Κορυφαία στιγμή στην καριέρα του ήταν το 1974, όταν τον κάλεσαν στο
κάστινγκ για την υπερπαραγωγή «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι.


Αρχικά ο Πάουελ δεν είχε πολλές ελπίδες, μιας και ο σκηνοθέτης είχε, όπως λέγεται, στο μυαλό του σαν πιθανούς «Μεσσίες», επώνυμους ηθοποιούς της εποχής όπως τον Αλ Πατσίνο και τον Ντάστιν Χόφμαν.Τελικά, γίνεται ο πασίγνωστος και αγαπημένος «Ιησούς από τη Ναζαρέτ»
Από εκεί κι έπειτα, έκανε μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσει την επωνυμία του στο Χόλιγουντ. Εκεί όμως οι περισσότεροι σκηνοθέτες δίστασαν να δώσουν στον «άνθρωπο που υποδύθηκε τον Ιησού» ρόλους «γήινους», ρόλους «ανθρώπινης αδυναμίας» κι έτσι η καριέρα του δεν είχε την ανάλογη συνέχεια. Είναι παντρεμένος και έχει ένα γιο και μία κόρη. Μεγάλη του αγάπη είναι τα ταξίδια με σκάφος ανά τον κόσμο.

Όταν κλήθηκα να υποδυθώ τον Ιησού, ήμουν 31 ετών και ομολογώ ότι μέχρι τότε δεν είχα κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη θρησκεία και καμία απολύτως γνώμη για τον Χριστό. Τώρα, ύστερα από 9 μήνες γυρισμάτων σε επιβλητικά τοπία του Μαρόκου και της Τυνησίας, μπορώ να πω ότι πραγματικά πιστεύω στον Ιησού, ακόμη και αν δεν πηγαίνω τακτικά στην εκκλησία.


alt


- Στη σκηνή της Σταύρωσης, ήμουν λίγο νευρικός, ίσως και από την εξάντληση που ένιωθα, ύστερα από τη δίαιτα 12 ημερών που είχα επιβάλλει στον εαυτό μου, πριν από το γύρισμα, για να φαίνομαι όσο πιο «ρεαλιστικός» μπορούσα.
- Κάποια στιγμή κοιτάζοντας στον καθρέφτη, αναγνώρισα στο είδωλό μου τον Ιησού. Μου φάνηκε ότι είδα την εικόνα που έχει ο καθένας από εμάς γι΄ Αυτόν, όταν προσπαθούμε να τον φανταστούμε. Την εικόνα που έχω συγκρατήσει από παιδί.

- Πραγματικά ελπίζω στο μνημόσυνό μου, να με θυμούνται και να με αποκαλούν όλοι ως «τον άνθρωπο που υποδύθηκε τον Ιησού».
alt
























ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

THE GREEK PSYCHO.


The Greek Psycho

The Greek Psycho

Πάλι τα σύννεφα κινούνται λες και επίκειται βιβλική καταστροφή έξω ακριβώς από την πολυκατοικία μου. Το ένα εισβάλλει μέσα στο άλλο και εναλλάσσονται και κάποιες στιγμές φτιάχνουν λέξεις, σχήματα στον γκρίζο ουρανό απευθυνόμενα σε εμένα. Το στομάχι μου για μια ακόμα ημέρα κοντεύει να φτάσει στο λαιμό.

Σιχαίνομαι αυτό το συναίσθημα τού να θέλεις μονίμως να τα βγάλεις όλα από μέσα σου αλλά στο τέλος να μη βγαίνει τίποτα και απλά να κρέμεσαι πάνω από το νιπτήρα με τα βρεφικά σου σάλια ακόμα να στάζουν. Και ξανά πίσω στο κρεββάτι με το νωπό μου σεντόνι να με σκεπάζει ανεπιτυχώς την ώρα που φαντάζομαι ότι είμαι ένας ημίγυμνος Χριστός από ψηλά, καθώς αλλάζω πλευρό συνέχεια και η καρδιά μου ακούγεται μέχρι το πάτωμα. Αυτή η καταραμένη σιωπή φταίει για όλα, φταίει γιατί βοηθά να ακούγεται μέχρι και ο τελευταίος ελάχιστος ήχος, ακόμα και αυτές οι εκνευριστικές σταγόνες τής βρύσης στο νεροχύτη που πέφτουν με σταθερό ρυθμό και μου μπερδεύουν την αίσθηση της ταχυπαλμίας. Και αυτός ο διάδρομος μέχρι την κουζίνα φαντάζει ατέλειωτη διαδρομή σε έρημο. Ήθελα, βλέπεις, να φτιάξω ένα σπίτι με ονειρικά, μακρινά μονοπάτια, ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα γίνουν εφιαλτικά περάσματα που θα με βασανίζουν σαν λαβύρινθος. Τα γυμνά μου πέλματα τρυπάνε πάνω σε σπασμένες συσκευασίες από τις ακριβότερες κρέμες ενυδάτωσης, καθώς γραβάτες έχουν μπλεχτεί με μπουκάλια που ακόμα κυλάνε, λες και το σπίτι έχει κατηφορική κλίση. Μάλλον γιατί είναι καιρός που όλα εδώ πέρα έχουν πάρει τον κατήφορο.

Τουλάχιστον αυτή η απέραντη θέα που ακόμα εξαπλώνεται ως πέρα έξω από την τεράστια τζαμαρία του σαλονιού με βοηθαέι κάπως να ξεχνιέμαι. Για αυτόν το λόγο δεν θέλησα να έχω γύρω μου συνέχεια χτισμένους τοίχους, το έκανα για να ατενίζω από τον 7ο όροφο τον καημένο τούτο κόσμο, έτσι καθώς θα κινείται και όλοι θα φαίνονται μικρά, τιποτένια ανθρωπάκια που περπατούν ασταμάτητα λες και δεν έχουν σαφή προορισμό. Και πάντα γούσταρα το να πάω ένα βήμα παραπέρα. Να κάθομαι με τις άκρες των δακτύλων μου στο μπαλκόνι, επιχειρώντας μια ριψοκίνδυνη ισορροπία, έχοντας από κάτω το ατέλειωτο κενό. Να κάνω ότι τάχα ετοιμάζομαι να πέσω και να γυρνάω πίσω, έτσι, για να νιώθω την αδρεναλίνη να ποτίζει τις φλέβες μου και να αιματώνει τον εγκέφαλο σε κλάσματα δευτερολέπτων. Να φαντάζομαι πώς είναι να ακροβατείς διαρκώς μεταξύ ζωής και θανάτου, με την ωραία ψευδαίσθηση της τελικής υπεροχής. Ανέκαθεν εξάλλου είχα την τάση να γεύομαι στο έπακρο τις συγκινήσεις μου. Ήταν γιατί έθετα εγώ τα όρια του εφικτού και τα ξεπερνούσα με την αυτοπεποίθηση που μου είχε δώσει η μόνιμη επιτυχία μου σε όλους τους τομείς. Μου διέφυγε βέβαια ότι κανένας δεν θα μπορέσει να με παρατηρήσει τόσο ψηλά που στέκομαι εδώ πάνω και ότι μάλλον θα φαίνομαι σαν χαρτάκι που πηγαινοέρχεται στον άνεμο. Γι’ αυτό ποτε δεν βρέθηκε έστω ένας να φωνάξει με αγωνία για να μην κάνω το μεγάλο μου άλμα. Ίσως γιατί οι περισσότεροι ασχολούνται μαζί σου στην άνοδο παρά στην πτώση.

Ξεπάγιασα και βρέθηκα να ψάχνω ζεστασιά θωπεύοντας τους βελούδινους καναπέδες μου, καθώς σέρνομαι στα τέσσερα σαν σκύλος που ψάχνει να εντοπίσει ουσίες απαγορευμένες. Στο γυάλινο τραπέζι απέναντι φαίνεται ακόμα διάσκορπη η λευκή σκόνη που την είχα πάντα για παρηγοριά μου και τόνωση στις ξέφρενες στιγμές μου. Εχτές ρούφηξα τις παραισθήσεις με τη βοήθεια της καλυτερότερης και ανάγλυφης επαγγελματικής μου κάρτας. Έκοψα τη δόση τόσες φορές όσες έπεσε ο δείκτης του χρηματιστηρίου, την ώρα που οι μετοχές μου γινόντουσαν τσιγαρόχαρτα και οι επενδύσεις μου καπνός. Αυτοκαταστρέφομαι, το ξέρω. Βάζω στο φουλ την ένταση από το dolby surround home cinema και χορεύω έτσι ξεβράκωτος και κυλιέμαι στα άψογα ιταλικά πλακάκια και σκίζω τις μεταξένιες ταπετσαρίες και γλυστράω από τον ίδιο μου τον ιδρώτα και σκάω με το κεφάλι στα εβένινα έπιπλα. Στο διάολο όλα! Τι σημασία έχει αφού πόνο σωματικό δεν νιώθω πια. Γενικά έχω αδειάσει από συναισθήματα σαν το άδειο πλέον ταμιευτήριό μου. Πήρα την ψιλή και κουρεύτηκα μόνος μου για να επιβεβαιώσω ότι με άγγιξε και εμένα το κούρεμα των καταθέσεων. Μου έμειναν μόνο όλες αυτές οι ρημαδιασμένες golden debit cards για να μου θυμίζουν το πόσο ερεθιζόμουνα όταν άκουγα τα χαρτονομίσματα να καταμετρώνται και να κατατίθενται αργά το βράδυ στο ΑΤΜ. Τι υπέροχος ήχος, στ’ αλήθεια, μερικές φορές ένιωθα τον προστάτη μου να συσπάται. Και η απόξειξη της επιτυχούς συναλλαγής, έτσι όπως πεταγόταν, θαρρείς ότι έμοιαζε με εσκπερμάτωση.

Όλα είχαν το νόημά τους τελικά. Ακόμα και οι επιπόλαιες μου σχέσεις, τα πηδήματα τής μιας βραδιάς σε σουίτες πολυτελείας με κορίτσια ακριβά που δεν τα άγγιζε όποιος κι όποιος. Που κοιτούσαν πρώτα αν έχεις φουσκωμένη την τσέπη και μετά αν είσαι έτοιμος να τις ικανοποιήσεις σαρκικά. Μερικές από δαύτες τις ερωτεύτηκα. Και αφέθηκα. Και έπαιξα πάλι με την ύπαρξη του ανθρώπου και έσπειρα λάθη εξώγαμα. Τέκνα που σχεδόν δεν γνώρισα ποτέ μου, που το πατρικό μου φίλτρο λειτούργησε μόνο ως σωλήνας για να διοχετεύονται διατροφές από δικαστικές αποφάσεις υπέρ μητέρων που ασκούσαν την επιμέλεια, υπενθυμίζοντας τη δική μου αμέλεια. Κανένας δεν με ρώτησε για τον δικό μου τον πατέρα, το μόνο που ξέρουν όλοι να λένε στις μπάσταρδες φυλλάδες τους είναι ότι κληρονόμησα τις επιχειρήσεις του και ότι όλα τα βρήκα έτοιμα. Ότι καπιτάλας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι και ότι στο δικό μου DNA έτρεχε η ουσία του πλούτου από την αρχή και ότι ποτέ μου δεν θα καταλάβω τα δράματα των ανθρώπων γιατί στην ψυχή μου υπάρχουν μόνο αριθμοί. Σαν αυτούς που παίζει συνέχεια η αναθεματισμένη μου 50άρα flat screen τηλεόραση εδώ και πέντε χρόνια τώρα. Άνεργοι, άστεγοι, πεινασμένοι που όλο αυξάνονται και μπουκώνουν την τρισδιάτατη οθόνη μου. Κανείς τους δεν κατάλαβε ότι είναι μέρος της μηχανής που πάντα η δικιά μου η κάστα λειτουργούσε. Αν εγώ δεν έβαζα τα τιμημένα κεφάλαιά μου κανείς τους δεν θα μπορούσε να το παίξει οικογενειάρχης. Εγώ γέμιζα το κουτάλι με φαγητό στο στόμα της κόρης σου, τι δεν καταλαβαίνεις;

Θα κατέβω κάτω στους δρόμους κι ας έχω τα χάλια μου. Ανοίγοντας μετά από μερόνυχτα την ταμπουρωμένη μου πόρτα, ένα έγγραφο γεμάτο σφραγίδες κρεμιέται σαν μήνυμα απειλητικό απ’ έξω. Κάποιος κλητήρας έβαλε την τελευταία ειδοποίηση για τον πλειστηριασμό του διαμερίσματος πάνω στο λείο ξύλο. Ρε τον καραγκιόζη, αν ήξερε πόσο κοστίζει αυτή η πόρτα δεν θα τολμούσε να βάλει ποτέ τα σάλια του εδώ. Φεύγω και ας μείνουν όλα ορθάνοιχτα να μπάζουν τον αέρα της φυγής μου. Έξω η πόλη δείχνει τόσο διαφορετική σε σύγκριση με το πώς τα έβλεπα όλα από τη βόλεψή μου τόσο καιρό, αφ’ υψηλού. Βλέπω σφιχτά στόματα και ρακένδυτους να ψάχνουν στα σκουπίδια. Βλέμματα παγερά, που θαρρείς ότι ανήκουν σε σώματα που δεν βλέπουν. Μανάδες που στέκονται στις ουρές με σάπια κατσαρολάκια στα χέρια, ψωμιά προχθεσινά που πέφτουν στο πεζοδρόμιο και παιδιά που ορμούν σαν τα ποντίκια να τσιμπίσουν ό,τι απέμεινε από τη γειτονιά τους που πια θυμίζει μια τεράστια φάκα. Στέκομαι στη μέση της λεωφόρου, για να κάνω ακόμα ένα από εκείνα τα παράξενα πειράματά μου πάνω στις ανθρώπινες αντιδράσεις. Ανοίγω τα χέρια και μένω έτσι, γυμνός, για να σταματήσω τη ροή του πλήθους. Κανένας δεν κάνει καν τον κόπο να απορήσει και να ενδιαφερθεί για το τί μου συμβαίνει. Σωριάζομαι κάτω από την εξάντληση, καθώς χιλιάδες περνάνε από πάνω μου και με ποδοπατάνε. Μένω έτσι για ώρες. Η νύχτα πέφτει. Ο κόσμος κρύφτηκε. Κι είμαι ακόμα στην καινούργια μου θέση.

Είμαι πια ένας άστεγος κι εγώ.




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΝΕΟ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑ 5 ΕΥΡΟ. ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ;


Νέο χαρτονόμισμα 5 euro... Θεωρία Συνωμοσίας ή Προάγγελος Γεγονότος;;;;



Στις 2 Μαίου 2013 θα έλθει μία καινούργια έκδοση χαρτονομίσματος του ευρώ στην Ευρώπη των 27 κρατών.

Πρόκειται για το νέο χαρτονόμισμα των 5 ευρώ με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Η πρώτη αλλαγή περιλαμβάνει την εισαγωγή ενός προσώπου στην λεπτή λουρίδα ασφαλείας με το ολογράφημα.

Πρόκειται για το πρόσωπο της Ευρώπης.

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τη αναγραφή του αριθμού 5 στην μπροστινή κάτω αριστερή πλευρά με μελάνι που αλλάζει χρώμα σε πράσινο και στην πίσω δεξιά πλευρά.

Η τρίτη διαφορά είναι ότι η λέξη ευρώ μετά από την λατινική και ελληνική γραφή της αναγράφεται και με σλαβικούς χαρακτήρες ως ΕΒΡΟ.

Η τέταρτη διαφορά είναι ότι αναφέρονται τα αρχικά 9 διαφορετικών μορφών της επωνυμίας της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας, αντί για τις 5 ήδη γνωστές μορφές BCE ECB EZB EKT EKΡ και μάλιστα κάθετα αντί οριζόντια.



Η αρίθμηση των χαρτονομισμάτων γίνεται με 2 κεφαλαία γράμματα και 10 αριθμούς, αντί για ένα γράμμα και 11 αριθμούς στην έκδοση του 2002.

Το χαρτονόμισμα των 5 ευρώ είναι γεμάτο συμβολισμούς, όπως και όλα τα χαρτονομίσματα παγκοσμίως.

Σημειώνω μία που δεν μπόρεσα να καταλάβω: 

Στις δύο μπροστινές κατακόρυφες άκρες του χαρτονομίσματος υπάρχουν 26 παράλληλες μικρές πλάγιες γραμμές που θα χρησιμοποιούν οι τυφλοί για να αναγνωρίζουν με την αφή το χαρτονόμισμα.

Οι χώρες της ευρωπαικής ένωσης είναι σήμερα 27.

Προεξοφλεί o σχεδιαστής του νομίσματος συμβολικά την αποχώρηση ή την συνένωση κάποιας χώρας από την ευρωπαική ένωση και την ζώνη του ευρώ τον πέμπτο (5) μήνα του 2013 ?

Η 2 Μαίου 2013 είναι για την Ελλάδα Μεγάλη Πέμπτη και οι τράπεζες ξανανοίγουν την Τετάρτη μετά το Πάσχα, από τη στιγμή που θα μεταφερθεί η αργία της Πρωτομαγιάς.

Η Ελλάδα εφόσον εκτυπώνει το χαρτονόμισμα δεν προβλέπεται να αποχωρήσει.

Μπορεί να συνενωθεί όμως?

Σημειώνω ότι και το Ηνωμένο Βασίλειο έχει δηλώσει ότι μελλοντικά θέλει να κάνει δημοψήφισμα για να αποφασίσει αν θα αποχωρήσει από την Ευρωπαική 'Ενωση.


Son Ofeon



ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΤΟ ΠΡΩΤΟ "WHITE MINDS" ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.


Το 1ο White Minds είναι γεγονός
Μόνο εάν παρευρισκόσασταν στο 1ο White Minds θα είχατε τη δυνατότητα να ακούσετε το ενθουσιώδες «ουρλιαχτό» 1900 φρέσκων νέων μυαλών που ζούσαν αυτή την πρωτόγνωρη εκπαιδευτική εμπειρία στο Μέγαρο Μαρασούλη.

Η ιδέα της White Space (www.white-space.gr) να δημιουργήσει μια εκπαιδευτική εμπειρία με υψηλότατο επίπεδο ομιλητών και δωρεάν είσοδο για το κοινό, ξεπέρασε κάθε προσδοκία αγγίζοντας τον αριθμό των 1900 συμμετεχόντων, οι οποίοι ήταν όλοι φοιτητές.



10 σημαντικοί  Έλληνες (ανάμεσά τους ο κύριος Σταμάτης Μαλέλης) που διαπρέπουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, για πάνω από 6 ώρες μοιράστηκαν την εμπειρία τους και φρέσκια, ζωντανή, διαφοροποιημένη γνώση.

Ζωντανές συνδέσεις με Νέα Υόρκη και Σικάγο, ένα συγκινητικό Video αφιέρωμα στις 3 ιστορίες που συγκλόνισαν την Ελληνική κοινωνία δια χειρός Σταμάτη Μαλέλη, μια αποκλειστική προβολή ενός ντοκιμαντέρ που σύντομα θα συγκλονίσει την παγκόσμια κοινότητα, μια πρωτοποριακή παρουσίαση διεθνών εκδόσεων σε διαδραστικό περιβάλλον, εικόνες από τα καταστήματα του αύριο, μελέτη για τα επαγγέλματα του μέλλοντος ήταν μερικά από τα highlights του 1ου White Mind.

Όμως σε αντίθεση με πολλές άλλες διοργανώσεις αυτή είχε και κάτι ακόμα. Η διοργανώτρια εταιρεία (White Space) ανέλαβε την χρηματοδότηση, την παραγωγή σε ibook και τη διεθνή προώθηση της πιο πρωτότυπης ιδέας ντοκιμαντέρ που θα στείλουν οι συμμετέχοντες φοιτητές του Athens White Minds, έχοντας στο πλευρό της στην παραγωγή τον κύριο Σταμάτη Μαλέλη και την κυρία Μαρία Γιαχνάκη.




 Μοναδικός στόχος του event είναι μέσω της μετάδοσης εξειδικευμένων γνώσεων και μέσω των ομιλητών που είναι (και θα είναι για όλα τα επόμενα White Minds) Έλληνες, οι οποίοι διαπρέπουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, να δώσουμε ένα μήνυμα στους νέους πως υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα, αυτή της δημιουργικότητας και της διάκρισης.



Τέτοιες προσπάθειες και πρωτοβουλίες, δίνουν την ευκαριία στους νέους ανθρώπους  να έρθουν κοντά σε επαγγελματίες του χώρου, να μάθουν και να πάρουν από τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους.

ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΚΑΝΤΗΛΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ. ΑΝΑΣΤΑΤΟΙ ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ.


Κουνιέται καντήλι στο Άγιο Όρος. Ανάστατοι οι μοναχοί
Ανάστατο το Άγιο Όρος και οι Άγιοι Πατέρες. Το καντήλι που βρίσκεται μπροστά από την εικόνα του Αγίου Μανδηλίου του Καθολικού στον Ι.Ν. Αγίας Άννης κουνιέται μόνο του από χθες στις 9.00 το πρωί.


Εκατοντάδες τηλεφωνήματα δέχονται οι πατέρες στην Ιερά Σκήτη της Μικράς Αγίας Άννης στο Άγιο Όρος μετά την αποκάλυψη από  το ''Αγιορείτικο Βήμα''  για το καντήλι που κουνιέται.Πολύς κόσμος δηλώνει την έκπληξή του για το γεγονός.Το καντήλι που βρίσκεται μπροστά από την εικόνα του Αγίου Μανδηλίου του Καθολικού στον Ι.Ν. Αγίας Άννης κουνιέται μόνο του από χθες στις 9.00 το πρωί.

Το ''Αγιορείτικο Βήμα'' επικοινώνησε εκ νέου την Παρασκευή το βράδυ και οι ερημίτες που ζουν στη ξακουστή Σκήτη, επιβεβαίωσαν για μία ακόμα φορά ότι το καντήλι κουνιέται συνεχώς.Η παράδοση αναφέρει, αλλά και όπως έχει αποδειχθεί με τα γεγονότα, ότι όταν το καντήλι κινείται στις εορτές προμηνύει ευχάριστα γεγονότα, ενώ αντιθέτως...

Όταν κινείται στις καθημερινές ημέρες πιστεύεται ότι αυτό το γεγονός είναι ένα προμήνυμα για δυσμενή γεγονότα.
Βέβαια οι μέρες της  σαρακοστής που διανύουμε είναι περίοδο μετανοίας και δεν είναι κοινές μέρες του χρόνου, όπως μας είπε  γέροντας από τον Άθωνα, θέλωντας έτσι να δώσει μία θετική ένδειξη του γεγονότος.

Πάντως, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η ανακοίνωση της Ιεράς Σκήτης μετά από τη σύναξη των γερόντων  που θα γίνει έκτακτα μέσα στις επόμενες μέρες.
ΠΗΓΗ...''Αγιορείτικο Βήμα''

"ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ".

«Γιατί τα Ελληνόπουλα είναι πιο ευτυχισμένα από τα πλούσια παιδιά μας;»

Δεν καταλαβαίνουν τους λόγους οι Γερμανοί

Το ερώτημα γιατί τα παιδιά των Γερμανών, που είναι υγιή και πλούσια, είναι δυστυχισμένα, σε σχέση με τα φτωχά ελληνόπουλα θέτει η γερμανική εφημερίδα Welt σχολιάζοντας την έκθεση της Unicef.

Η εφημερίδα αναρωτιέται πως γίνεται και τα παιδιά των Γερμανών που έχουν τα πάντα, είναι λυπημένα σε σχέση με τα παιδιά των Ελλήνων.

Όπως αναφέρει η συμπεριφορά των γερμανόπουλων είναι υποδειγματική, έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, εδώ και τρία χρόνια καπνίζουν λιγότερο, έχουν λιγότερες ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και πλέον η βία και οι ξυλοδαρμοί είναι κάτω από το μέσο όρο σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες.

Όμως υπάρχει πρόβλημα. Όπως λέει ο Χανς Μπερτμαν, καθηγητής του Πανεπιστημίου Humboldt του Βερολίνου, μέλος της UNICEF, τα γερμανόπουλα δηλώνουν ότι είναι λυπημένα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ανάμεσα σε 176.000 αγόρια και κορίτσια ηλικίας από 11 ως 15 ετών σε 29 χώρες, δείχνουν πως η Γερμανία βρίσκεται στο νούμερο 22 της κλίμακας για την ευτυχία ενώ σε όλα τα άλλα είναι πολύ ψηλά. 

Πριν από μερικά χρόνια στην κλίμακα της ευτυχία τα γερμανόπουλα ήταν στη 12η θέση. Αντιθέτως, τα ελληνόπουλα, όπως και τα παιδιά από άλλες χώρες του νότου ενώ είναι πολύ χαμηλά στους τομείς όπου οι Γερμανοί πρωτεύουν, είναι πολύ ευτυχισμένα



ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΓΑΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.

Επιδοτούμενο γάλα στα σχολεία της Κρήτης

Με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Την ευκαιρία να προμηθεύουν γάλα σε ... τιμή ευκαιρίας στους μαθητές θα έχουν οι σχολικές επιτροπές και στα σχολεία της Κρήτης. Πρόκειται για πρόγραμμα διάθεσης, επιδοτούμενου από τη Ευρωπαϊκή Ένωση, γάλακτος στα σχολεία, η απόφαση δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ και οι αρμόδιες υπηρεσίες της περιφέρειας ενημερώνουν τις σχολικές επιτροπές για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούν να προμηθεύονται γάλα. 

Πρόκειται για το νομικό πλαίσιο υλοποίησης ενός κοινοτικού προγράμματος στήριξης της κατανάλωσης φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος σε σχολεία. Δεν προβλέπεται δωρεάν διανομή, όπως στο αντίστοιχο πρόγραμμα διάθεσης φρούτων και λαχανικών, αλλά ενίσχυση επί της τιμής διάθεσης του γάλακτος. Για τις σχολικές χρονιές 2012-2013 και 2013-2014 η μέγιστη τιμή διάθεσης στους μαθητές ορίζεται στα 0,84 € το λίτρο και το ποσό της ενίσχυσης στα 0,186 € το λίτρο. Στην ανωτέρω 268/12728/2013 ΚΥΑ περιγράφεται, μεταξύ άλλων, ο τρόπος συμμετοχής στο πρόγραμμα, οι επιλέξιμοι φορείς και οι υποχρεώσεις που αυτοί αναλαμβάνουν με τη συμμετοχή τους σε αυτό.

Πηγή: prismanews.gr

ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΤΕ ΤΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.


Ξεφορτωθείτε τα μυρμήγκια μια για πάνταΤώρα που αρχίζει σιγά σιγά να ανοίγει ο καιρός, κάνουν την εμφάνισή τους και τα πρώτα μυρμήγκια. Για να τα διώξουμε μπορούμε να καταφύγουμε σε διάφορες φυσικές λύσεις. Μια ιδέα είναι να χτυπήσουμε στο γουδί τα τσόφλια αυγών και αφού τα κάνουμε σκόνη, να τα σκορπίσουμε στα σημεία που έχουμε παρατηρήσει ότι «τρυπώνουν» τα μυρμήγκια. 

Εναλλακτικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άσπρο ξύδι, φύλλα λεβάντας ή ωμό ελληνικό καφέ.

Πηγή: vita

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...