Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

ΨΑΧΝΟΥΝ ΟΣΤΑ ΤΟΥ ΝΤΕΛΤΣΕΦ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ.


Στις Σέρρες ψάχνουν οι Σκοπιανοί, τα υπόλοιπα οστά του κομιτατζή Γκότσε Ντέλτσεφ, τον οποίον θεωρούν εθνικό τους ήρωα...
αν και Βούλγαρος. o Ντέλτσεφ, δολοφονήθηκε το 1903, στη διάρκεια συμπλοκής με τουρκικά στρατεύματα, στο εγκαταλελειμμένο σήμερα χωριό Καρυές κοντά στην Ορεινή, όπου και ετάφη.
Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Dnevnik, το 1906 σύντροφοι του Ντέλτσεφ, άνοιξαν τον τάφο για να πάρουν τα οστά και να τα μεταφέρουν στη Σόφια για να τα θάψουν με τιμές. Επειδή όμως το νεκρό σώμα δεν είχε αποσυντεθεί τελείως, πήραν μόνο τα άκρα. Το υπόλοιπο σώμα με το κεφάλι, σύμφωνα με το δημοσίευμα, παρέμεινε στις Καρυές.
Η εφημερίδα επικαλείται και τη μαρτυρία του Πάντε Εφτίμοβ, που το 1946 ήταν ανάμεσα στην αντιπροσωπεία των Σκοπιανών, που υποδέχτηκαν τα οστά του Ντέλτσεφ από τη Σόφια στα Σκόπια. Ήταν η εποχή, που η κομμουνιστική Βουλγαρία είχε αναγνωρίσει "μακεδονικό" έθνος και "μακεδονική" μειονότητα στο έδαφος της, κατόπιν υποδείξεων της Σοβιετικής Ένωσης.
Ο Εφτίμοβ ισχυρίστηκε πως μέσα στην οστεοθήκη, υπήρχαν μόνο τα άκρα (χέρια, πόδια) του Ντέλτσεφ, ενώ δεν υπήρχε ούτε κεφάλι, ούτε το υπόλοιπο σώμα. "Ο Γκότσε Ντέλτσεφ, έχει δύο τάφους. Ένα στα Σκόπια και ένα στη Μπάνιτσα (Καρυές). Στη Μπάνιτσα βρίσκεται το κεφάλι και το σώμα του ήρωα" δήλωσε συγκεκριμένα ο Εφτίμοβ, που ασχολήθηκε διεξοδικά με την ιστορία του Γκότσε Ντέλτσεφ.
Δημοσιογράφος της εφημερίδας μάλιστα, βρέθηκε στις Σέρρες και φωτογράφισε τα ερείπια της εκκλησίας στις εγκαταλελειμμένο χωριό Καρυές, δίπλα από την οποία αναφέρει πως υπήρχε ο τάφος του Ντέλτσεφ.Οι κάτοικοι των Καρυών, ήταν στη πλειοψηφία τους Βούλγαροι, που μετά το 1913 και την ενσωμάτωση της περιοχής των Σερρών στην Ελλάδα, εγκατέλειψαν το χωριό για να εγκατασταθούν στην περιοχή του Μπλαγκόεβγκραντ.Πάντως μετά το 1941 και τη βουλγαρική κατοχή των Σερρών, οι Βούλγαροι αποκατέστησαν τον τάφο του Ντέλτσεφ στις Καρυές. Γεγονός που ίσως αποδεικνύει πως μέρος των οστών του, συνεχίζουν να παραμένουν στο σημείο όπου ετάφη πριν από 110 χρόνια.
Στις 4/5, ομάδα Βουλγάρων από το Μπάνκο, βρέθηκε στις Καρυές και τέλεσε τρισάγιο στη μνήμη του Γκότσε Ντέλτσεφ.




ΠΗΓΗ...http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ VIBER ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ DESKTOP.


Η υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων Viber έκανε το άλμα από τα κινητά στους επιτραπέζιους υπολογιστές.
Η δωρεάν υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων και φωνής είναι πλέον διαθέσιμη για υπολογιστές PC και MAC, επιτρέποντας αδιάλειπτη συνδεσιμότητα ανάμεσα στους χρήστες κινητών και σταθερών υπολογιστών.

Η νέα αυτή κίνηση έρχεται τη στιγμή που το Viber έχει πλέον στο ενεργητικό του πάνω από 200 εκατομμύρια χρήστες με πρόσβαση από διάφορες πλατφόρμες, όπως Android, iOS, Windows Phone, και BlackBerry. To Viber Desktop τρέχει σε αρμονία με τις εκδόσεις κινητών, ολοκληρώνοντας την διαδικασία εγκατάστασης με χρήση του τηλεφωνικού σας αριθμού ως το αναγνωριστικό ID.

«Οι χρήστες περνούν ένα πολύ μεγάλο μέρος του χρόνου τους στα κινητά τους,» δήλωσε ο CEO του Viber Talmon Marco. «Παρ’ όλα αυτά, ένα μεγάλο μέρος της χρήσης των κινητών γίνεται ενώ βρίσκονται στο σπίτι ή στο γραφείο, όπου έχουν σταθερούς υπολογιστές ή laptop δίπλα τους. Με το Viber Desktop, τους δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιούν όποια συσκευή τους βολεύει. Μπορούν απρόσκοπτα να εναλλάσσουν τις συσκευές ενώ ανταλλάσσουν μηνύματα, ακόμη και να μεταφέρουν μια κλήση ανάμεσα σε κινητό και προσωπικό υπολογιστή.»

Η έκδοση για σταθερούς υπολογιστές δημιουργήθηκε από την αρχή, αλλά διατηρεί μερικά χαρακτηριστικά από την έκδοση κινητού, όπως την εύκολη ενεργοποίηση, απλά συμπληρώστε τον αριθμό του κινητού σας, βάλτε τον κωδικό που έχει στείλει το Viber μέσω SMS, και αποκτήστε άμεσα πρόσβαση σε όλες τις επαφές σας, οι οποίες συγχρονίζονται μεταξύ των συσκευών.

Τα εισερχόμενα και απεσταλμένα μηνύματα εμφανίζονται σε όλες τις συσκευές σας, αλλά οι ειδοποιήσεις push εμφανίζονται μόνο στην συσκευή που χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Αν διαγράψετε μια συζήτηση σε μια συσκευή, τότε διαγράφεται αυτόματα και από όλες τις άλλες.

«Το Viber Desktop είναι η πρώτη εφαρμογή Viber που επιτρέπει την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων, με αυτή τη δοκιμαστική λειτουργία, οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις βίντεο desktop to desktop» σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.




ΠΗΓΗ...http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΛΛΑΣ.



ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ Ε. ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ.
Το 1928 εκδόθηκε στην Θεσσαλονίκη ένας επίσημος «Κατάλογος των προσφυγικών Συνοικισμών Μακεδονίας με τας νέας ονομασίας» από την Γενική Δ/νση Εποικισμού Μακεδονίας.
 Ο Κατάλογος αυτός περιείχε αλφαβητικά όλους τους οικισμούς της Μακεδονίας όπου εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες (με τις νέες ονομασίες που είχαν δοθεί πλέον από το ελληνικό Κράτος) και παρουσιάζει κατά την άποψή μου ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι καταγράφει όχι μόνον τις παλιές ονομασίες των οικισμών, αλλά το σπουδαιότερο, διότι αναφέρονται οι αριθμοί των οικογενειών και ο αριθμός των ατόμων που εγκαταστάθηκαν εκεί. Επί πλέον σε κάθε συγκεκριμένο οικισμό υπάρχει η ένδειξη «μ» ή «α» δηλ. μικτός ή αμιγής προσφυγικός οικισμός.
Από τον παραπάνω «Κατάλογο» απομόνωσα τους οικισμούς του Νομού μας που ήσαν καταγεγραμμένοι στα αντίστοιχα Γραφεία Εποικισμού «Εδέσσης» και «Γιανιτσών» (sic) και τους παρουσιάζω με την αλφαβητική σειρά της νέας ονομασίας τού κάθε οικισμού όπως εμφανίζονται στον «Κατάλογο». Σε παρένθεση αναφέρω την σωστή προφορά και ορθογραφία σύμφωνα με τις δικές μου γνώσεις και αντιλήψεις.

Α
Νέα ονομ. - Παλαιά - Γραφ. Εποικ. - Οικογένειες - Άτομα

Αρχοντικό      Αλάρ     Γιανιτσών                 71                 245   α
Αγροσυκιά   Γκούρμπες   «                         118                438   α
Αθύρας (Άθυρα) Μπόζιτς (Μπόζετς) «       313               1130  α
Άνυδρο           Νεδίρ          «                         128                 463 α
Ασβεσταριό  Ραδομίρ      «                          43                   137 μ
Αραβυσσός   Όμπαρ        «                         408                1454 α
(Αραβησσός)
Άνδρος        Τσιγάροβον   «                        14                      35 α
Άνω Λιποχώρι (Λιμπόρ) Εδέσσης              34                   133 α
(Δεν αναφέρεται παλαιά ονομασία στο Λιποχώρι. Σημ. ΔΕΕ)
Άσπρο Πράχνα                  «                         31                    115 μ
Αρσένιος (Αρσένι) Αρσέν (΄Αρσεν) «        103                   401 μ
Άψαλος Δραγουμάνιτσα (Δραγομάντσι) «   299                1210 α
Άρνισσα Όστροβον            «                         80                 357 μ
Άλωρον Ρούδινον (Ρούντιν) «                      121                489 α
Αγάθη Ράνισλαφ                  «                         49                192 α
Αρδέα (Αριδαία) Σούμποσκον «                   204                840 μ
Αετοχώρι Τούσιανη              «                       10                  32 μ
Αετοχώρι Τρέστενικ             «                      121                466 α

Β
Βαλτολίβαδο Γρόπινον Γιανιτσών                 28                 120 α
Βρυτά (Βρυττά) Γκούγκοβον Εδέσσης          14                 61 μ
Βορεινό Σέβρενη (Σέβερν)        «                 177               659 α

Γ
Γυψοχώρι Γύψοβον (Γκιούπτσεβο) Γιανιτσών 13             37 α
Γυμνά Γκόλο Σέλο                     «                    31              105 α
Γιανιτσά (Γιαννιτσά) Γενιτσέ     «                  1390          4877 μ
Γαλατάδες Καδίνοβο                 «                   98              368 α
Γαρέφι Τσερνέσοβο Εδέσσης                        24               103 μ

Δ
Δαμιανόν Δάμιανη Γιανιτσών 100 373 α
Δροσερόν Ασάρ-βέη « 75 264 α
(Δεν αναφ.) Δρένοβον Εδέσσης 38 135 μ
Δροσιά Δρούσκα « 14 47 μ
Δωροθέα Γαύριστα « 106 434 μ

Ε
Ελευθεροχώρι (Δεν αναφ.) Γιανιτσών 50 148 μ
Ελεούσα Δαούτσα « 53 178 α
Έλλη Μεντεσλή « 45 205 α
Έδεσσα Βοδενά Εδέσσης 116 543 μ
Επισκοπή - « 131 493 μ
Εξαπλάτανος Καπίνιανη « 412 1554 μ

Θ
Θεοδωράκι Τούδορτσι (Τούντορτσε) Εδέσσης 6 27 μ

Ι
Ίδα Στράϊτσα Εδέσσης 30 112 μ

Κ
Καρυώτισσα - Γιανιτσών 244 823 α
Καλλίπολις Καράμζα (Καραχαμζά) « 74 279 α
Καλή Καλλίνιτσα (Καλλίνιστα) « 200 814 α
Κρύα Βρύση Πλάσνα « 35 120 α
Κουφάλια - Γιανιτσών 956 3342 α
Καλύβια - « 41 167 α
Καισαριανά Κουτούγερη Εδέσσης 38 134 α
Κάτω Λιποχώρι (Δεν αναφ.) (Λιμπόρ) « 101 365 μ
Κερασιές Κρο(υ)ντσέλοβο « 39 170 μ
Κωνσταντεία Κωστελούπ « 165 741 α
Κλησοχώρι Τσερκόβιανη « 32 143 μ

Λ
(Λεπτοκαρυά) Λιτοβόϊ Γιανιτσών 132 471 α
Λειβαδίτσα - « 20 62 α
Λύκοι Βουλκογιάνοβο Εδέσσης 23 96 μ
Λουτροχώρι Μπάνια « 42 115 α
Λιθαριά Γενήκιοϊ Ενωτίας « 19 72 μ
Λυκόστομο Στρούμπινο « 66 250 μ
Λαγκαδιά Λούγγουστα « 19 65 μ

Μ
Μυλότοπος Βούδριστα Γιανιτσών 226 825 α
Μανδαραί Κισσαλάρ « 136 596 α
Μικρό Μοναστήρι Ζορμπάς « 79 312 α
Μεσσιανό Τσαουσλή « 39 140 α
Μάνδαλος Μανδάλοβο (Μανδάλ) « 89 275 α
Μελίσσι Μπαλίτσα (Μπαλίντζα) « 4 12 α
Μαργαρίτα Πότσεπ Εδέσσης 6 20 μ
Μαυρόλακος Καρά-δερέ Εδέσσης « 9 32 α
Μεγαπλάτανος Μπίζοβο « 47 150 μ
Μοναστηράκι Μοναστηρδζίκ « 62 241 α
(ο) Μηλιάς (Μηλιά) Καρλάτ « 169 508 μ
Μεταμόρφωσις Δροζίλοβο « 13 48 α
Μικροχώρι Γενή Μαχαλέ « 19 66 α
Μαυροβούνι Τρέμπολιτς « 43 178 μ

Ν
Νέα Πέλλα - Γιανιτσών 213 880 α
Νερόμυλος Νοβοσέλτσι Εδέσσης 54 229 α
Νιχώρι Νιβώρ « 121 439 α
- Νώτια « 184 694 α
- Νέα Ζωή « 71 272 α

Ξ
Ξιφώνεια Κουστούργιανη Εδέσσης 107 426 μ

Ο
Όρμα Τρέσινο Εδέσσης   49 181 μ
Ορυζάριον (Ριζάρι)  «       59 247 μ 

Π
Παλαίφυτον Λωζάνοβο Γιανιτσών 213 759 α
Πυλωρύγι (Πενταπλάτανος) Πυλωρίκ « 45 180 μ
Παλαιόν Εσκιδζέ « 267 904 α
Πέλλα Άγιοι Απόστολοι « 162 603 μ
Πλαγιάρι Ισπερλίκ « 82 243 α
Παρθένος (;) Τσοχαλάρ « 17 44 α
Προάστειον Εδέσσης Πατσαρέσκιοϊ Εδέσσης 13 56 μ
- Προφήτης Ηλίας « 108 451 μ
Πολλά Νερά Φέτσιστα « 33 82 α
Πετριά Κάμενικ « 89 396 μ
Παναγίτσα Όσλοβο « 180 761 α
Πολυκάρπη Πόλιανη « 301 1123 μ
Πιπεριές Μπίτζο Μαχαλέ « 134 579 α
- Πρόδρομος « 53 202 α
Πολυπλάτανος Βέτσιστα (Άνω) « 45 149 μ
Πλεύρωμα Γενή-κιοϊ Εδέσσης « 27 114 μ

Ρ
Ραχώνα Ράμελ Γιανιτσών 122 454 α
Ριζό Ρίζοβο Εδέσσης 86 382 μ
Ριζοχώρι Ρούζινο « 74 264 μ
Ροδωνιά Τουρμανλή « 65 261 α

Σ
Σανδάλι Σινδέλ (Σενδέλ) Γιανιτσών 24 78 α
Στίβα Κονίκοβο « 120 402 μ
Σκύδρα Βερτεκόπ Εδέσσης 72 286 μ
Σωτήρα Λούκοβιτς « 22 82 μ
Σάμαρι Σάμαρ « 7 35 μ
Σεβαστιανά Βάγγενη « 106 471 μ
Σωσάνδρα Πρεμπόδιστα « 148 628 μ

Τ
Τριφύλλι Τριφούλκοβο Γιανιτσών 62 213 α
Τσάκωνες Τσάκω-Μαχαλά Εδέσσης 98 418 α
Τρία Έλατα Λέσκοβο « 23 90 μ

Υ
Υδρέα Βούλτσιστα Εδέσσης 37 149 μ

Φ
Φιλώτεια Κουζούσιανη Εδέσσης 87 315 μ
Φλαμουριά Πόδος « 13 39 μ
- Φούστανη « 249 1042 μ

Χ
Χαλκηδόνα Γιαλαδζίκ (Γιαϊλατζίκ) Γιανιτσών 247 922 α
Χρύσα Τσάκω-Τσιφλίκ Εδέσσης 42 177 μ
Χρυσή Σλάτινο « 159 664 μ


Μερικές παρατηρήσεις που θα μπορούσαμε να κάνουμε σε πρώτη ανάγνωση είναι οι παρακάτω:
α. Ορισμένοι οικισμοί που σήμερα δεν ανήκουν διοικητικά στον Νομό μας (Κουφάλια, Χαλκηδόνα κλπ) περιλαμβάνονται στον παραπάνω Κατάλογο διότι αναφέρονταν στο Γραφείο Αποικισμού Γιαννιτσών και ως εκ τούτου έκρινα ότι δεν έπρεπε να αλλοιώσω την καταγραφή του Καταλόγου.
β. Ο οικισμός όπου εγκαταστάθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός οικογενειών και ατόμων προσφύγων είναι τα Γιαννιτσά με 4877 άτομα συνολικά. Ακολουθεί ο οικισμός Εξαπλατάνου με 1554 άτομα και ο οικισμός Αραβησσού με 1454 άτομα.
γ. Πιστεύω ότι θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον εάν ο Κατάλογος ανέφερε και την γεωγραφική προέλευση αυτών των οικογενειών (Πόντος, Σμύρνη, Πόλη, Θράκη κλπ), αλλά αυτό το κενό θα μπορούσε να συμπληρωθεί και από την σημερινή έρευνα, που είναι δυνατόν σχετικά εύκολα να φέρει εις πέρας κάποιος φορέας (Σύλλογος, Δήμος, Πανεπιστήμιο, ανεξάρτητος ερευνητής κλπ), εφ’ όσον βεβαίως υπάρξει η ανάλογη βούληση.

Έδεσσα, 20 Ιανουαρίου 2006

Δημήτρης Ε. Ευαγγελίδης 



ΠΗΓΗ...http://ethnologic.blogspot.gr/

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.

ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ: Υπάρχουν, ζουν ανάμεσά μας... Τους βλέπουμε αλλά κάνουμε πως δεν τους βλέπουμε. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν ξεφύγει από το σύστημα.
Τους ακούμε αλλά κάνουμε ότι δεν ακούμε. Υπάρχουν κάποιοι που πάντα ήταν ελεύθεροι.
Τους νοιώθουμε, αλλά προσποιούμαστε ότι δεν υπάρχουν...

Αυτούς δεν θα τους δούμε στις θέσεις εξουσίας. Δεν θα τους δούμε τυλιγμένους σε σημαίες είτε αυτές είναι γαλάζιες είτε κόκκινες είτε μαύρες. Δεν θα τους δούμε να γράφουν αφοσιωμένα με πολυτονικό ή στην καθαρεύουσα. Δεν θα τους ακούσουμε να σπρώχνουν την ιδεολογία τους ή την θρησκεία τους σε άλλους. Δεν θα τους δούμε να πουλούν πνεύμα ή να εδρεύουν στις κορυφές της κοινωνίας. Δεν είναι ότι όλα αυτά είναι κακά εξ ορισμού, δεν είναι αυτός ο λόγος που τα αναφέρω. Θέλω να δείξω ότι όλα αυτά, σήμερα, ΔΕΝ είναι η ουσία. Δεν αρκούν τα φαινόμενα, αυτό που χρειαζόμαστε είναι οι ουσιαστικές ΠΡΑΞΕΙΣ!

Αυτοί, ανεξάρτητοι στην ουσία, ανένταχτοι στην διάνοια, έχουν χαράξει τον δικό τους δρόμο. Αυτοί σε σέβονται, παρόλο που πολλοί τους θεωρούν γελοίους. Αυτοί, είναι η σπίθα που θα γίνει το άπλετο φως του μέλλοντος, είναι αυτοί που αποτελούν την απαρχή της ανόρθωσης. Αυτοί, δουλεύουν για σένα, παρόλο που εσύ τους φοβάσαι. Αυτοί, πήραν στα χέρια τους την παιδεία τους, πήραν στα χέρια τους την ζωή τους. Αυτοί, δεν χρειάζονται βεβηλωμένους θεσμούς, δεν έχουν ανάγκη την επικρότηση της κοινωνίας. Αυτοί, έχουν αποδράσει προ πολλού από το σύστημα, ήδη ζουν ελεύθερα. Αυτοί έκαναν τις θυσίες τους πριν καν χρειαστεί να τις κάνουν. Και θα τις κάνουν και πάλι.

Έκαναν τις θυσίες τους, γιατί κατάλαβαν ότι χωρίς ελευθερία η ζωή δεν έχει νόημα και αξία. Θυσίες για τον εαυτό τους, θυσίες για τα παιδιά τους, θυσίες για την κοινωνία. Δεν τους φοβίζει το κατεστημένο, είτε αυτό εκφράζεται σε ιδέες, είτε σε πράξεις. Ο ριζοσπαστισμός τους ξεπερνά κάθε όριο της όποιας κλασικής προοδευτικότητας και γι αυτό πληρώνουν αδρά τις επιλογές τους.
Η φιλία τους για την Ελευθερία τους, δεν έχει σχέση με τον φιλελευθερισμό των ξεπουλημένων και γι αυτό εισπράττουν την χλεύη της εξουσίας. Με τις επιλογές τους, θυσίασαν κάθε πιθανότητα ένταξης στην σημερινή κοινωνία, κάθε πιθανότητα αποδοχής από την σημερινή πλειοψηφία. Θυσίασαν την ευκολία μιας συμβατικής ζωής για να παραμείνουν σκεπτόμενοι, για να παραμείνουν ελεύθεροι. Όπως έκαναν θυσίες πριν, θα κάνουν θυσίες και τώρα, γιατί πολύ απλά γι αυτούς η θυσία είναι τρόπος ζωής. Όμως αυτοί, ανένταχτοι και σε κατάσταση εξορίας από τους πολλούς όπως είναι τώρα, αυτοί είναι ήδη προϊστάμενα μέλη της κοινωνίας του μέλλοντος.

Όσο οι υπόλοιποι συμβιβάζονταν με το κατεστημένο, αυτοί πάντα έπαιρναν την θέση της λογικής.
Όσο οι υπόλοιποι ακολουθούσαν τις επιλογές των δυνατών, αυτοί επέλεξαν να υπερασπιστούν τους πραγματικά αδύνατους.
Όσο οι υπόλοιποι έπαιζαν το παιχνίδι τους, παριστάνοντας τους εθνοπατέρες, αυτοί ήδη έμπρακτα έκαναν πράξη τα λόγια τους.
Η Πατρίδα γι' αυτούς δεν είναι ιδεολογία, ή απλά μια έντιμη ιδέα. Η Πατρίδα γι αυτούς, έχει ονοματεπώνυμο και την βλέπουν στα πρόσωπα των συμπατριωτών τους. Ο εργάτης γι αυτούς δεν αποτελεί μια φαντασία παρμένη από τις γραμμές ενός βιβλίου ή τις εικόνες μιας ταινίας. Ο εργάτης γι αυτούς είναι βίωμα, προσωπικό και διαπροσωπικό, εμπειρία δηλαδή που δεν επιδέχεται αλλοίωσης. Ο καπιταλισμός γι αυτούς και πάλι, δεν αποτελεί μια ιδέα ή μια απρόσωπη δύναμη τους σύμπαντος, που ως γνωστό δεν παλεύεται με συμβατικούς τρόπους. Αυτοί, βλέπουν τα πρόσωπα, βλέπουν τα συγκεκριμένα συμφέροντα που απομυζούν και την τελευταία ρανίδα αίματος και αξιοπρέπειας από τα θύματά τους. 

Ο αγώνας τους, δεν είναι θεωρητικός, δεν αποτελεί πάγια θέση. Ο αγώνας τους πάντα ήταν ουσιαστικός και πάντα προσαρμοζόταν στα νέα καθεστώτα και περιστάσεις της εποχής. Η Ιστορία αποτελεί γι αυτούς το μεγάλο κεφάλαιο συμβουλών και πεπραγμένων της ανθρωπότητας και αποτελεί ένα μεγάλο εγχειρίδιο γεμάτο από αποδεδειγμένους τρόπους δράσης. Η Ιστορία γι αυτούς δεν είναι κάτι που επιδέχεται αλλαγές κατά το δοκούν ή κάτι που μπορεί να χρησιμοποιείται για την διαστρέβλωση των πιστεύω του Λαού. Γι αυτούς, η αλήθεια δεν είναι κάτι τρομακτικό, αλλά ένα από τα όπλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκατάσταση όλων, προσωπικά αλλά και συλλογικά. Αυτοί έχουν υγιή προσωπικότητα, δεν τους πειράζει η αποκάλυψη ενός λάθους, η παραδοχή του γίνεται με χαρά και χωρίς παράλογους εγωισμούς. Η Δημοκρατία γι αυτούς, δεν είναι κάποιο σάπιο πολιτικό σύστημα ή πολίτευμα. Η Δημοκρατία γι αυτούς είναι το μόνο πολίτευμα, που έμπρακτα δίνει εξουσία και αξία στον κάθε πολίτη. Και δεν του ξεγελά η όποια ταμπέλα δίνεται στις υπάρχουσες δομές ή οι παραπλανητικοί θεσμοί που τις περιβάλλουν. 

Αυτοί ξέρουν φυσικά, αυτοί νοιώθουν έμφυτα, το ξέρουν πολύ καλά όταν ξεφεύγει το σύστημα από το ηθικό, το δίκαιο, το Δημοκρατικό. Δεν τους ξεγελούν οι ρητορείες των προδοτών ή τα ξεσπάσματα των ψυχοπαθών. Οι δικαιολογίες των δωσίλογων, τους φαίνονται γελοίες, γι αυτό, οι επιλογές είναι αυτονόητες. Όταν ο αδύναμος καταστρέφεται, η απάντηση είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ. Όταν η Πατρίδα δέχεται επίθεση, η αντίσταση είναι αυτονόητη. Όταν τα θεμελιώδη δικαιώματα καταργούνται, η αντίδραση είναι επί της ουσίας. Και όταν ο λαός εξολοθρεύεται, ο πόνος που νοιώθει δεν τον αφήνει να χαθεί μέσα στον πανικό, την κατάθληψη, το σοκ ή το δέος. Αντί αυτών, η αγάπη του για τον συμπολίτη του μεγαλώνει, η συμπόνια τους δυναμώνει, ο δίκαιος θυμός του γιγαντώνεται και η αντίσταση εν καιρώ, παίρνει διαστάσεις ολοκληρωτικού συναγερμού. Γι αυτόν, η ανατροπή έχει ήδη γίνει προ πολλού, μέσα του και αυτό που μένει είναι η πραγμάτωσή του για τους υπόλοιπους.

Υπάρχουν λοιπόν σας είπα, κρυμμένοι μέσα στα πλήθη, ριζωμένοι στα σπλάχνα του Λαού, που τώρα περιμένει το έναυσμα, την απαρχή της ανόρθωσης. Κρυμμένοι από την μάζα, κρυμμένοι από τις σιχαμερές εξουσίες του σήμερα, αλλά όχι από τους γύρω τους. Όχι από την γειτονιά, τον χώρο εργασίας, και ποτέ από αυτούς που θα τους ζητήσουν να τους πουν την αλήθεια. Η αφάνεια τους δεν είναι λοιπόν επιλογή τους. Είναι αποτέλεσμα της σημερινής κατοχής, της πολλών χρόνων εξουσίας των δυνατών και των συμφερόντων που έχουν στα χέρια τους την διακυβέρνηση της Χώρας. Η προσπάθεια τους, η καθημερινή τους έγνοια, μέσα σε όλα τα άλλα που κάνουν για την επιβίωσή τους, είναι η ανόρθωση της Πατρίδας και η αναγέννηση του Λαού σε προσωπικό αλλά και συλλογικό επίπεδο. Ο πόνος που νοιώθουν, αναμεμειγμένος με μια άκρατη αγάπη προς τον Λαό της Πατρίδας μας την δικαιοσύνη και την Δημοκρατία, έχει πλέον μετουσιωθεί σε "έρωτα" και η μόνη τους σκέψη, νύχτα και μέρα, είναι το πως θα βοηθήσουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ευημερήσει αυτός ο τόπος και να γίνουμε όλοι μας πραγματικά ελεύθεροι...

Όμως το ερώτημα μένει. Και το ερώτημα ΔΕΝ είναι: "Μα που είναι όλοι αυτοί που μας λες;"
Όχι, δεν είναι, ούτε πρέπει να είναι αυτό το ερώτημά σου, φίλε αναγνώστη...

ΕΝΑ ερώτημα μένει, μετά από όλα αυτά, ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ που πρέπει να μας διακατέχει όλους...

Ρώτα λοιπόν τον ευατό σου το εξής:

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ; 

ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ, ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ;

Καλή Λευτεριά!

Σ. Κατσούλης





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΤΟΥ ΑΦΥΣΙΚΟΥ…

ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΤΟΥ ΑΦΥΣΙΚΟΥ…
ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε ότι, παρά τον εξηλεκτρισμό και την τεχνολογία, πρέπει να ξυπνάμε από τα χαράματα και να τρέχουμε - με την τσίμπλα ακόμη στο μάτι - μέχρι το βράδυ για τον επιούσιο, κι επινόησε το απεχθές όργανο βασανισμού που λέγεται «ξυπνητήρι»;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε ότι η δημοκρατική αρχή της πλειοψηφίας θεωρείται αυτοδίκαιη, ότι η δημοκρατική δυνατότητα «να γίνεις σκλάβος του καθενός» είναι το ιδανικό πολίτευμα;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε ότι πρέπει να πετάμε από το σιτάρι το ωφέλιμο για τον οργανισμό πίτουρο ώστε να είναι το ψωμί μας άσπρο και ανθυγιεινό;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε ότι πρέπει να περνάμε από 3-4 χημικές διαδικασίες τη ζάχαρη ώστε να είναι λευκή και βλαβερή;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε να ταϊζει με το ζόρι και μέχρι σκασμού πάπιες και χήνες για να ανακηρύξει το πρησμένο και αρρωστημένο συκώτι τους σε γκουρμέ λιχουδιά πολυτελείας;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε να ανακηρύξει τα ανορεξικά αποσκελετωμένα μοντέλα σε πρότυπα γυναικείας ομορφιάς;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε να ανακηρύξει πανάκριβο έδεσμα τα αυγά του ψαριού «οξύρυγχος», ένα μανιτάρι ονόματι «τρούφα»;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε ότι «ανάπτυξη της τεχνολογίας» σημαίνει ότι πρέπει να τρέχουμε ολοένα και πιο γρήγορα και να δουλεύουμε όλο και περισσότερες ώρες;

ΠΟΙΟΣ σκέφτηκε να πηγαίνουμε με το αυτοκίνητο στο γυμναστήριο για να περπατήσουμε στον κυλιόμενο διάδρομο;

ΠΟΙΟΣ επινόησε τον «Ένα Μοναδικό Αληθινό Θεό», με σκοπό να προστεθούν, στα τόσα ανθρώπινα δεινά, και οι θρησκευτικοί πόλεμοι;

Κλπ., κλπ., κλπ., κλπ.... 

Ναι, όντως, «η Ιστορία είναι γεμάτη από ανώμαλους», όπως είπε και ο... Στάλιν!!!

Δημήτρης Χορόσκελης





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

Magnify Image
Από την Σοφία Δαλαμάγκα 

Άκουσε με...

Ξέρεις τι πιστεύω για τους ανθρώπους;  Ότι είναι τα πιο παράξενα και περίεργα όντα. Εγωιστές και ψωροπερήφανοι. Μας σέρνουν από τη μύτη τα πάθη. Έχουμε αδυναμίες. Τα τρωτά μας. Όλοι είμαστε εγωιστές. Με τον τρόπο μας. Με τις πράξεις μας. Με τα λόγια μας. Μερικές φορές επιλέγουμε να γίνουμε εγωιστές για να προστατευτούμε. Φοράμε ένα προσωπείο και παίζουμε ένα ρόλο. Υποκρινόμαστε.  Κανένας δεν χειροκροτεί. Σκάβουμε ένα λάκκο στη ψυχή μας και κρύβουμε πανικόβλητοι ότι αισθανόμαστε. Η ψυχή  είναι μια ξεχωριστή οντότητα. Δεν θα σε ρωτήσει. Σε ανύποπτο χρόνο θα ξεχειλίσει, θα σε πνίξει, θα σε πετάξει στα Τάρταρα. Χαμηλά, πολύ χαμηλά και σκοτεινά.  Μπορείς να σκοτώσεις ότι αγαπάς; Ναι. Σκοτώνοντας τον ίδιο σου τον εαυτό. Όλα αυτά για να μη φανούμε αδύναμοι και ευάλωτοι στα μάτια κάποιων. Όλα αυτά για ένα γαμώτο. Για ένα εγωισμό.  Προτιμάμε να φανούμε σκληροί, άκαρδοι, ανήθικοι, ξεδιάντροποι, χωρίς φραγμούς. Είναι που δεν μεγαλώσαμε ποτέ. Οι λόγοι πολλοί. Έτσι, συνεχίσαμε να φωνάζουμε τάισε με, φρόντισε με, αγκάλιασε με, αγάπησε με. Δεν τα ξεστομίζουμε. Εφευρίσκουμε τρόπους για να τα πούμε έμμεσα και πλαγίως. Πάντα πλαγίως. Πάντα συγκαλυμμένα. Μην προσπαθείς να με αλλάξεις.

  Αγάπησε με...
 Για αυτό που είμαι και τότε θα με δεις να μεταμορφώνομαι σε κάτι ομορφότερο. Μόνο η αγάπη μπορεί . Τίποτα άλλο. Διαφορετικά το μόνο που θα καταφέρεις είναι να σε μισήσω. Ναι θα σε μισήσω. Γιατί δεν θα θες εμένα. Θα θες κάποια άλλη. Και εγώ δεν είμαι αυτή η άλλη. Είμαι εγώ. Θυμώνω. Θυμώνω άσχημα και πολύ. Καλύπτω τον πόνο με θυμό. Τότε γίνομαι μια γυναίκα που δεν θες να ξέρεις. Ψάχνω το βλέμμα σου. 

  Κοίταξε με...
Δεν με κοιτάς και αυτό με εξοργίζει ακόμα πιο πολύ. Κοίταξε με. Όχι τα μάτια μου. Μέσα μου. Γιατί πρέπει να σου τα εξηγώ όλα; Λέξεις, λέξεις, ατελείωτες λέξεις. Δεν θέλω να πω άλλα. 

 Αγκάλιασε με... 
Δεν τολμώ να σου το πω. Δε θέλω. Είναι που δεν μεγάλωσα. Έχω ρυτίδες. Έχω και μια παιδική αφέλεια. Δεν μου βγαίνει ποτέ σε καλό. Αλλά έτσι είναι ο αφελής. Θα συνεχίσει να πιστεύει σε ένα όνειρο. Σε μια χαζομάρα. Σε ένα ίσως. Σε ένα μπορεί. Σε κάτι τέλος πάντων. Κρύβω τη φωτογραφία στο συρτάρι.  Παίρνω το τηλεκοντρόλ στο χέρι. Θα δω τηλεόραση και θα φάω πατατάκια.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΣΥΝΟΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ.

Magnify Image
Πριν από εννιά χρόνια, ο Γκράχαμ ξύπνησε και ανακάλυψε ότι έχει πεθάνει. Έπασχε από το σύνδρομο Cotard. Οι άνθρωποι που πάσχουν από αυτό το σύνδρομο πιστεύουν ότι οι ίδιοι, ή ένα μέρος του σώματός τους, δεν υπάρχουν πια. Για τον Γκράχαμ, αυτό που δεν υπήρχε πια, ήταν ο εγκέφαλός του, και πίστευε ότι τον είχε σκοτώσει ο ίδιος. Υποφέροντας από βαριά κατάθλιψη, είχε προσπαθήσει να αυτοκτονήσει βάζοντας μια ηλεκτρική συσκευή μέσα σε γεμάτη μπανιέρα. 
  Οχτώ μήνες μετά, είπε στον γιατρό του ότι ο εγκέφαλός του ήταν νεκρός, ή, στην καλύτερη περίπτωση, έλειπε. «Είναι πραγματικά δύσκολο να το εξηγήσω» λέει. «Ένιωθα ότι ο εγκέφαλός μου δεν υπήρχε πια. Έλεγα στους γιατρούς ότι τα χάπια δεν θα με βοηθούσαν επειδή δεν είχα εγκέφαλο. Τον είχα ψήσει στο μπάνιο».
   Οι γιατροί προσπαθούσαν να τον πείσουν με τη λογική, αλλά ήταν αδύνατο. Ακόμα και την ώρα που καθόταν μιλώντας, αναπνέοντας – ζώντας- δε μπορούσε να δεχτεί ότι ήταν ζωντανός. «Απλώς εκνευριζόμουν. Δε μπορούσα να εξηγήσω πώς μπορούσα να μιλάω χωρίς εγκέφαλο, αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν υπήρχε».   Μια ματιά στον εγκέφαλο του Γκράχαμ έδωσε μια κάποια εξήγηση. Η τομογραφία PET έδειξε ένα σοκαριστικό αποτέλεσμα: η μεταβολική δραστηριότητα σε μεγάλες περιοχές του εγκεφαλικού φλοιού ήταν τόσο χαμηλή που έμοιαζε με κάποιον που βρίσκεται σε κατάσταση φυτού. «Αναλύω τομογραφίες ΡΕΤ εδώ και δύο χρόνια και ποτέ δεν έχω δει κάποιον που είναι σε θέση να αλληλεπιδρά με άλλους ανθρώπους, με τόσο ανώμαλο αποτέλεσμα στην τομογραφία» είπε ένας από τους γιατρούς. «Ο εγκέφαλος του Γκράχαμ μοιάζει με κάποιον που βρίσκεται υπό αναισθησία ή κοιμάται. Βλέποντας αυτό το αποτέλεσμα σε κάποιον που είναι ξύπνιος είναι εντελώς πρωτόγνωρο».
   Αυτή είναι η πρώτη ιστορία της συλλογής mindscapes , μιας νέας στήλης του New Scientist, η οποία θα ασχολείται με τα πιο μυστηριώδη νευρολογικά προβλήματα. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΤΟ ΙΣΛΑΜ, Η ΤΡΟΜΟΫΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ...ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ (VIDEO)


1Του Μάνου Χατζηγιάννη

Ολά τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν αναφορικά με τη διεθνή τρομοκρατία. Οι ομοιότητες της σημερινής κατάστασης με αυτή προ δεκαετίας, που οδήγησε τον πλανήτη σε ένα γαΪτανάκι τρομοϋστερίας,  ανατριχιαστικές! Η δολοφονία του Οσάμα Μπιν Λάντεν τον μετέτρεψε σε μάρτυρα και οι φονταμενταλιστές του Ισλάμ είναι εδώ διατεθιμένοινα χύσουν πολύ αίμα μέχρι “η Δύση να αφήσει ήσυχες τις μουσουλμαικές χώρες” όπως κυνικότητα ομολόγησε ο ένας εκ των δραστών της δολοφονίας του στρατιωτικού στο Λονδίνο. 

-Η Τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο με τη δολοφονία του Βρετανού στρατιώτη θυμίζει την επίθεση στο Μετρό της βρετανικής πρωτεύουσας  στις 7/7/2005 όταν τρεις βόμβες που πυροδοτήθηκαν στο μετρό του Λονδίνου και άλλη μία σε ένα διώροφο λεωφορείο στην πλατεία του Τάβιστοκ, από τέσσερις μουσουλμάνους, μεγαλωμένους στη Βρετανία, είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 56 ανθρώπων μεταξύ των οποίων και των δραστών και τον τραυματισμό 700. Αιτία του χτυπήματός τότε τους ήταν η εμπλοκή της Βρετανίας στον Πόλεμο του Ιράκ. Κοινό σημείομε το πρόσφατο χτύπημα; Μουσουλμάνοι μεγαλωμένοι στη Βρετανία οι δράστες....

-Το χτύπημα στο Μαραθώνιο της Βοστόνης χαρακτηρίστηκε αυτομάτως “11η Σεπτεμβρίου της Βοστόνης”

-Τα επεισόδια στη Στοκχόλμη μεταξύ αστυνομίας και μεταναστών τα οποία συνεχίστηκαν χθες για έκτη βραδια θυμίζουν τα αντίστοιχα στα προάστια του Παρισιού προ λίγων ετών όταν ακόμη υπουργός Εσωτερικών ήταν ο Νικολά Σαρκοζί.


Και σαν να μην έφταναν μόνο αυτά το καζάνι βράζει...Τους τελευταίους μήνες οι αντιτρομοκρατικές υπηρεσίες διαφόρων χωρών έχουν συλλάβει υπόπτους για τρομοκρατία ή έχουν προλάβει χτυπήματα.Προ λίγων μηνών στην Ισπανία η αστυνομία συνέλαβε δύο μέλη της Αλ Κάιντα στη Σαραγόσα και στη Μούρθια
Τα δύο άτομα πιστεύεται ότι είναι μέλη του τρομοκρατικού δικτύου Αλ-Κάιντα, το ένα είναι αλγερινής καταγωγής και το άλλο μαροκινής, ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών διευκρινίζοντας ότι και οι δύο συλληφθέντες ανήκουν σε ριζοσπαστική οργάνωση που έχει διασυνδέσεις με την Αλ Κάιντα στο Ισλαμικό Μάγρεμπ (AQMI).

Επίσης πρόσφατα η βελγική αστυνομία κατά τη διάρκεια καταδίωξης πυροβόλησε και σκότωσε ένα 39χρονο Αλγερινό, που προμήθευε όπλα σε τρομοκράτες.


Ολα αυτά προέρχονται από την ίδια μήτρα. Σήμερα όλοι  αντιλαμβάνονται πολύ καλά ότι είναι αδύνατη η καταπολέμηση της τρομοκρατίας με χτυπήματα σε μεμονωμένους στόχους. Είναι απαραίτητος ο συντονισμός των προσπαθειών σε διεθνές επίπεδο.


Βέβαια υπάρχει και η άλλη πελυρά του νομίσματος. Η τρομοϋστερία επέστρεψε και μένει να δούμε αν μαζί της θα επιστρέψουν και τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας που ενίοτε εξευτελίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και γεμίζουν τις τσέπες των εταιρειών οι οποίες μοσχοπουλάνε υπηρεσίες ασφαλείας!

Το ερώτημα είναι αν η διεθνής κοινότητα είναι αποφασισμένη να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στη ρίζα του ή απλά για μια ακόμη φορά να χτυπήσει τη γροθιά στο μαχαίρι. Θετικό πάντως είναι το γεγονός πως ο πλανητάρχης δήλωσε προχθες πως ότι ένας διαρκής πόλεμος κατά της «τρομοκρατίας» θα «ήταν χαμένος εκ των προτέρων».
"Δεν μπορούμε να προσφεύγουμε στη στρατιωτική ισχύ όπου έχει τις ρίζες της μια ριζοσπαστική ιδεολογία. Τη απουσία μιας στρατηγικής που θα απομείωνε τον εξτρεμισμό στην πηγή του, ένας διαρκής πόλεμος--με τη χρήση τηλεκατευθυνόμενων μη επανδρωμένων αεροσκαφών, καταδρομέων, και την ανάπτυξη στρατιωτικών δυνάμεων--θα ήταν εκ των προτέρων χαμένος και θα άλλαζε το πρόσωπο της χώρας μας», διαβεβαίωσε ο Ομπάμα στην ομιλία του σχετικά με την επανασχεδίαση της αντιτρομοκρατικής στρατηγικής της χώρας.

Κι αν όσον αφορά στην φονταμενταλιστική ισλαμική τρομοκρατία διακρίνεται έστω καταρχήν μια ψύχραιμη αντιμετώπιση, τι θα γίνει με τα...απόνερα που γεννά αυτή; Βούτυρο στο ψωμί των ακροδεξιών ομάδων αποτέλεσε το περιστατικό του Λονδίνου, ενώ το διαδίκτυο έχει πάρει φωτιά! Το διαδίκτυο το οποίο γέννησε και το Νορβηγό μακελάρη Μπρέιβικ...

Δείτε το βίντεο από το περιστατικό του Λονδίνου: 



                               

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...