Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

1 ΙΟΥΝΙΟΥ - ΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.


1η Ιουνίου - Ημέρα διεθνούς διαμαρτυρίας ενάντια στην Τρόικα. Rise Up!

Την 1η Ιουνίου γινόμαστε ένα. Άνθρωποι στον αγώνα ενάντια στη λιτότητα και την τρόικα, και απαιτούμε μια πολιτική και οικονομική αλλαγή για το μέλλον. Ενωμένοι άνθρωποι ενάντια στην Τρόικα!

Κάθε ένας από εμάς, σε κάθε χώρα, σε κάθε πόλη, σε κάθε νοικοκυριό, αισθάνεται τα μέτρα και τις πολιτικές που καταρρίπτουν τη δημοκρατία και τα δικαιώματα που κατακτήθηκαν εδώ και δεκαετίες. Τα μέτρα αυτά έχουν προκαλέσει μαζική ανεργία σε όλη την Ευρώπη, ιδιωτικοποιώντας οτιδήποτε μπορεί να παράξει κέρδος και να καταστήσει κάθε είδους κυριαρχία, είτε λαϊκή, κοινωνική ή οικονομική, ένα αστείο. Όλο αυτό έχει γίνει κάτω από τη συνεχή προπαγάνδα της "εξωτερικής βοήθειας". Είναι επείγουσα ανάγκη να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τον ισχυρό αγώνα που έχουμε μπροστά μας.

Για όλους τους πολίτες, με ή χωρίς κόμμα, με ή χωρίς δουλειά, με ή χωρίς ελπίδα, λέμε: Ενωθείτε! Ξεσηκωθείτε! Για όλες τις πολιτικές οργανώσεις, τα κοινωνικά κινήματα, τα συνδικάτα, τα κόμματα, άτυπες ομάδες, λέμε: Ενωθείτε! Ξεσηκωθείτε!

Ας τους δώσουμε μια πρώτη Ιουνίου που δε θα ξεχάσουν ποτέ!















ΚΑΜΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.

Καμιά ντροπή δεν είναι δουλειά

Το γνωστό ρητό “καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή” δεν ξέρω αν το εμπνεύστηκε ο “σοφός λαός” ή κανένας τύπος με ποντικοφαγωμένο μουστάκι τύπου “η δουλειά απελευθερώνει”, ωστόσο δεν ισχύει, γιατί δεν μπορείς να τοποθετήσεις ως ύψιστο σκοπό σου το να βγάλεις χρήματα, ούτε βέβαια να το πετύχεις με οποιονδήποτε τρόπο.


Στην Ελλάδα της αιώνιας κρίσης, έχουν εμφανιστεί “δουλειές” που αποδεικνύουν πόσο άπληστο ον είναι ο άνθρωπος.

Παρακάτω έχω φτιάξει μια λίστα από “δουλειές” για τις οποίες θα πρέπει να ντρέπεσαι αν τις κάνεις.


Ενεχυροδανειστήρια\Αγορά χρυσού

Ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, από καιροσκόπους του κερατά, που περιμένουν τον κάθε απελπισμένο να πουλήσει τα κοσμήματα, τις βέρες ή τα βαπτιστικά του παιδιού του. Ότι πιο κυνικό μπορεί να σκεφτεί κανείς. Δίνουν μετρητά, αγοράζοντας χρυσό, με σκοπό να τον πουλήσουν όταν θ’ ανέβει η τιμή του.


Εισπρακτικές εταιρείες

Ενοχλώντας συνεχώς οφειλέτες τραπεζών και κάθε είδους εταιρειών, παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα και φτάνουν στο σημείο να τρομοκρατούν. Αυτή η φάμπρικα στήθηκε πάνω από το πτώμα της ελληνικής οικονομίας. Κάποιος έπρεπε να κάνει την “βρώμικη δουλειά” για λογαριασμό των δανειστών, κι εξελίχθηκε σε μπίζνα. Ή νταβατζιλίκι, διαλέγεις και παίρνεις.


ΜΑΤ

Ανέκαθεν ήταν ντροπή να δουλεύεις στα ΜΑΤ, αφού πέρα από το να κοπανάς κόσμο δεν κάνεις τίποτα παραγωγικό, αλλά την τελευταία τριετία, η ντροπή είναι μεγαλύτερη. Γιατί αν είσαι ματατζής, τότε ξέρεις πως είσαι απλά το μαντρόσκυλο της εξουσίας, είτε αυτή λέγεται Κυβέρνηση, είτε Μπόμπολας. Πόσο αναξιοπρεπής πρέπει να είσαι για να δέχεσαι εντολές για ψίχουλα και να είσαι ταυτόχρονα κι ενάντια στην κοινωνία;


Social sitter για βουλευτές

Μια…νέα ειδικότητα είναι αυτή του διαχειριστή λογαριασμών social media αντί διάσημων προσώπων, ατόμων με αξιώματα ή εταιρειών. Το να παρουσιάζεσαι ως “avatar” του κάθε υπουργού ή βουλευτή είναι η κατάντια του κλάδου. Μοιάζει σαν κρυφή επιθυμία να ήσουν στην θέση του.


Οι παραπάνω “δουλειές” αναδύθηκαν περισσότερο μέσα στο περιβάλλον κρίσης. Είναι κλασικές εφαρμογές του “ο σκοπός αγιάζει τα μέσα”. Από πόσο μεγάλο έλλειμμα αξιοπρέπειας πρέπει να πάσχεις για να θέλεις να βγάζεις χρήματα με τέτοιους εξευτελιστικούς τρόπους; Το μεροκάματο έχει αγιοποιηθεί (το μεροκάματο να βγαίνει) ως η ύψιστη τιμή που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Στην πραγματικότητα, η αμοιβή πρέπει να καθορίζεται από την αξία της προσφοράς σου.

strange journal




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΟΠΟΥΛΑ.

Είμαι μια Σουλιωτοπούλα. Του Πιτσιρίκου

ΤΟΥ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΥ.
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η δήλωση που έκανε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Μαρία Ρεπούση, για το χορό του Ζαλόγγου. Η κυρία Ρεπούση υποστήριξε πως ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος, ενώ έφτασε στο σημείο να αμφισβητήσει ακόμα και το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας.

Σύμφωνα με την κυρία Ρεπούση, οι Σουλιώτισσες συνωστίζονταν δίπλα στον γκρεμό και αυτό τις έκανε να μοιάζουν πως χορεύουν χιπ χοπ.

Επίσης, η κυρία Ρεπούση υποστηρίζει πως ο Σαμουήλ δεν ανατινάχτηκε στο Κούγκι αλλά η έκρηξη έγινε επειδή ο καλόγερος έπαιζε με τα σπίρτα δίπλα στους δυναμίτες.

Πάντως, αν υπήρχε ένα βίντεο, θα ξέραμε τι πραγματικά έγινε στο Ζάλογγο και δεν θα μπορούσε η κάθε Ρεπούση να λέει ό,τι θέλει, οπότε φτάνουμε στο συμπέρασμα πως η αντίσταση κατά των Τούρκων ξεκίνησε πρόωρα και έπρεπε να περιμένουν να κυκλοφορήσουν τα πρώτα κινητά με κάμερα.

Το λογικό είναι πως οι Σουλιώτισσες δεν χόρεψαν γιατί, αν χόρευαν πιασμένες από το χέρι, η κάθε Σουλιώτισσα που έπεφτε στον γκρεμό δεν θα ήξερε αν θα έπεφτε και η επόμενη ή θα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια και θα προτιμούσε να γίνει γκόμενα κάποιου Τουρκαλβανού.

Βέβαια, οι Σουλιώτισσες είχαν στην αγκαλιά τους τα μωρά τους, οπότε δεν είναι και πολύ εύκολο να χορεύεις καλαματιανό κρατώντας ένα μωρό.

Από την άλλη, οι Σουλιώτισσες μπορεί να πέταξαν πρώτα τα μωρά τους στον γκρεμό και μετά να το έριξαν στο χορό γιατί ήταν πια ελεύθερες να αρχίσουν πάλι να γκομενίζουν, ενώ δεν πρέπει να αποκλείσουμε και το ενδεχόμενο να έπεσαν κι αυτές στον γκρεμό επειδή είχαν δει στον κινηματογράφο τον Σούπερμαν και νόμιζαν κι αυτές πως μπορούν να πετάξουν.

Η δήλωση της Μαρίας Ρεπούση πως ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος αναστάτωσε χιλιάδες Ελληνίδες κάθε ηλικίας που υποδύονταν–επί δεκαετίες- τις Σουλιώτισσες στη σχολική παράσταση της 25ης Μαρτίου, αφού διαπίστωσαν πως άδικα ξεσκίζονταν στις πρόβες και στα καλαματιανά και γκρεμοτσακίζονταν από ύψος δέκα εκατοστών, αλλά εγώ πολύ το χάρηκα που ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος γιατί εμένα, σε αυτήν την παράσταση με τις Σουλιώτισσες, με έβαζε πάντα ο δάσκαλος να κάνω τον Τούρκο και εγώ δεν ήθελα με τίποτα να κάνω τον Τούρκο γιατί με έβλεπε η Άννα Μαρία που έκανε τη Σουλιώτισσα και της έδινα κάθε μέρα το κουλούρι μου γιατί ήμουν ερωτευμένος μαζί της και ήθελα να την παντρευτώ αλλά έχουν περάσει πολλά χρόνια από την Β΄ Δημοτικού και μάλλον θα έχει παντρευτεί κάποιον άλλον.

Αφού ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος, από δω και πέρα δεν πρέπει τα κοριτσάκια να χορεύουν καλαματιανό στη σχολική παράσταση πριν πέσουν στον γκρεμό αλλά, αν βγάλεις τον χορό από τις «Σουλιώτισσες», δεν θα έχουν κανένα ενδιαφέρον γιατί θα πάψουν πια να είναι μιούζικαλ.

Εν τω μεταξύ, δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται τόσος ντόρος για το αν ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος, αφού οι Σουλιώτισσες ήταν Αρβανίτισσες, ενώ εμείς είμαστε Έλληνες, κατευθείαν απόγονοι του Λεωνίδα, του Μεγαλέξανδρου, του Σωκράτη και του Αριστοτέλη.

Τι μας νοιάζει εμάς που είμαστε Έλληνες αν πήδησαν χορεύοντας στον γκρεμό οι Αρβανίτισσες;

Αν οι Σουλιώτισσες ήταν Ελληνίδες, δεν θα πηδούσαν στον γκρεμό αλλά θα έμεναν εκεί, θα πάλευαν γενναία με τους Τουρκαλβανούς του Αλή Πασά και θα τους πετούσαν στον γκρεμό.

Μάλλον είναι η ανασφάλεια για το αν είμαστε Έλληνες που δημιούργησε τόσους εθνικούς μύθους.

Είναι αυτή η ανασφάλεια που μας κάνει να βλέπουμε παντού εχθρούς του έθνους και συνωμοσίες εις βάρος μας.

Είναι αυτή η ανασφάλεια που κάνει τους ραγιάδες να αποδέχονται σιωπηλοί να τους κυβερνούν τα λαμόγια που ξεπούλησαν την πατρίδα τους –αντί να απαιτούν όλοι με μια φωνή Δικαιοσύνη- αλλά, από την άλλη, να γίνονται έξαλλοι όταν η Ρεπούση λέει πως ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος, αν και οι ίδιοι αποκλείεται να έπεφταν στον γκρεμό, αφού θα προτιμούσαν να γίνουν γιουσουφάκια του Αλή Πασά.

Τώρα πια, είμαι βέβαιος πως η Ελλάδα είναι εθνικός μύθος.

Η Ελλάδα δεν υπάρχει. Παρά μόνο στη φαντασία μας.

Δεν πειράζει. Αφού δεν μπορέσαμε να γίνουμε Έλληνες, ας γίνουμε τουλάχιστον άνθρωποι.





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΤΙ "ΜΥΣΤΗΡΙΟ" ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ 1980-1989;

Τι "μυστήριο" κρύβουν τα παιδιά που γεννήθηκαν 1980 – 1989;
Δείτε την απίστευτη μετάλλαξη των γενεών του 1990 και του 2000 και πόσο ... αδικημένα είναι αυτά τα παιδιά.

Ήμασταν στην τελευταία δεκαετία που προλάβαμε τα ομαδικά παιχνίδια Κρυφτό, Κυνηγητό, Κλέφτες κι Αστυνόμους κ.α. Ακόμα, βλέπαμε Στρουμφάκια, Thundercats, Κabamaru και Candy Candy και όχι Pokemon, Digimon και Yu Gi Oh…

Παίζαμε με Playmobil και LEGO και όταν θέλαμε ποδόσφαιρο υπήρχε ακόμα κάποια αλάνα να μας δεχθεί…
Βλέπαμε εκπαιδευτική τηλεόραση στην ΕΡΤ1 και ποιος θα ξεχάσει τη φρουτοπία και του κουτιού τα παραμύθια!
Επίσης, κάναμε ακόμη παιδικά πάρτυ στα σπίτια μας και δεν τρέχαμε σε παιδότοπους. Δεν γεννηθήκαμε μέσα στην Τεχνολογία, αλλά την ανακαλύψαμε σε μία καλύτερη ηλικία – χωρίς να είναι η μοναδική επιλογή διεξόδου μας από την καθημερινότητα…

Τις πρώτες πορνοταινίες τις βλέπαμε σαν κλέφτες στο Βίντεο του Μπαμπά.

Ακούγαμε τη φωνή του άλλου όταν παίρναμε τηλέφωνο μέχρι που μας έφαγαν τα SMS…
Παίρναμε κουλούρια και λουκουμάδες με ζάχαρη από το κυλικείο και τρώγαμε Κουκουρούκου και Σοκοφρέτες…
Τρώγαμε ακόμη σπιτικό φαγητό… Πρωτοχρονιά και Ανάσταση καθόμασταν με την οικογένεια μας και δεν τρέχαμε 00.01 στο πρώτο κλαμπ να τσακίσουμε Mojito, Space και Cuervo…

Είδαμε τα πρώτα Χρυσά σε Ολυμπιακούς αγώνες με τη Βούλα Πατουλίδου και τον Πύρρο Δήμα… Είδαμε σε πρώτη εκτέλεση απίθανες σειρές … από το Εκμέκ Παγωτό και τους Απαράδεκτους μέχρι τις Τρεις Χάριτες και τους Μεν και Δεν…
Ξέραμε μόνο την Μπαλαρίνα και τον Μύλο στα Λούνα Παρκ και δεν μας έφευγε η ψυχή στα 3G…
Μας έδιναν ένα πεντοχίλιαρο οι γιαγιάδες και οι παππούδες και νιώθαμε ευτυχισμένοι… Δεν ήμασταν μουρτζούφληδες όπως τώρα που αν πάρουμε 20 ευρώ κοιτάζουμε με μισό μάτι…
Ακόμα και το Game Boy δεν μας έκλεινε σπίτι…. το παίρναμε και τρέχαμε έξω να το μοιραστούμε με τους φίλους μας…
Γράφαμε ακόμη ραβασάκια και δεν κάναμε comment σε twitter και Facebook!
Βγαίναμε με τα ποδήλατα στο δρόμο και δεν κινδυνεύαμε τόσο…

Θυμάστε τους Ευχούλιδες;

Ποιος θα ξεχάσει το Χάρρυ Κλυν σόου και τους Δέκα Μικρούς Μήτσους, το Κόντρα Πλακέ, τον Τροχό της Τύχης, Μέγκα Μπάγκα, ‘Αλλα Κόλπα (Ά ρε Βλάσση)…
Τα σόου της Ρούλας Κορομηλά και το Ciao Ant1….
Τους Ghostbusters- Karate Kid – ET – Home Alone – Γκούνις – Σεξογήινη (Ποιός δεν είχε κολλήσει με την Κίμ Μπάσιτζερ;), Carousel και Disney club στο Mega…
Τα αγαπημένα μας παιχνίδια ήταν Μήλα – Σχοινάκι – Μακριά γαϊδούρα
Προλάβαμε όλη την εξέλιξη του Χτυποκάρδια στο Μπέβερλυ Χιλς και το Baywatch, καθώς και τον Ιππότη της Ασφάλτου…
Τραγουδήσαμε «Το νού σου κύριε οδηγέ» και χορέψαμε λαμπάντα…

Πηγαίναμε στα «Ηλεκτρονικά» και παίζαμε Super Mario, Sonic, Mortal Compact, Streetfighter, Bubble Bubble, Tetris, Arkanoid, Top Gun και στα πλοία τρέχαμε να βρούμε που τα έχουν κρυμμένα…
Οι γονείς μας δεν ανησυχούσαν αν θα γυρίσουμε σώοι όπως τώρα… Ματώναμε τα γόνατα μας και συνεχίζαμε το παιχνίδι…
Θυμάστε τα καραμελάκια που όταν τα έβαζες στο στόμα ανατινάσσονταν; Και τη μόδα με τις τσίχλες Shock, το σπανάκι του Ποπάυ και τα τσιγάρα του Αστερίξ;

Παίζαμε Μπουκάλα και Θάρρος ή Αλήθεια, πατούσαμε τα κουτάκια από τα αναψυκτικά και περπατούσαμε σαν να ήταν τακούνια!
Κάναμε απίστευτες πλάκες με τις μπουγελόφατσες και τα μπουγέλα γενικά στα σχολεία…
Ντυνόμασταν Νίτζα, Καουμπόυ και Ρομπέν των Δασών τις Απόκριες και όχι Πίκατσου και Μπομπ Σφουγγαράκης…
Ψάχναμε για αυτοκόλλητα και τάπες στα γαριδάκια…
Είχαμε τα κλασσικά walkman με τα ακουστικά με το σφουγγαράκι στο πλάι και με το ζόρι χωρούσαμε στη τσέπη μας δύο κασέτες…

Κάναμε κοπάνες για να παίξουμε ποδόσφαιρο και όχι για να πάμε στα WEB και στα InSpot…
Βλέπαμε το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι, Αυθαίρετους, Ρετιρέ και Μικρομεσαίους…
Συνωστιζόμασταν στα Βίντεο Κλαμπ, για να πάρουμε κασέτες με τον Μουστάκα, τον Τσάκωνα, τον Ταμτάκο και τους νέους τότε Μιχαλόπουλο, Γαρδέλη, Ψάλτη και Στίβ Ντούζο…
Παίζαμε ακόμα με μπίλιες…Παίζαμε με τα ΥΠΕΡΑΤΟΥ καρτελάκια… αυτοκίνητα-πλοία-αεροπλάνα
Παίρναμε τα φακελάκια με τις φάρσες, μελανό μάτι, σκουλήκια στο νερό, τρύπιο δάχτυλο και άλλα πολλά… Είχαμε τις χλαπάτσες…

To πρώτο μας ηλεκτρονικό το Atari και ακολούθησαν NES, Super Nintendo, Mega Drive…
Βλέπαμε Παντρεμένους με παιδιά και τσαντιζόμασταν που η μαμά μας ήθελε να βλέπει Ατίθασα Νιάτα και Τόλμη και Γοητεία…
Πηγαίναμε στα μηχανήματα που έβγαζαν τα μπαλάκια με τα δωράκια και είχαμε αγωνία τι θα πετύχουμε…
Λέγαμε 6 αριθμούς για το νεόφερτο τότε Λόττο στους γονείς, αλλά ποτέ δεν μας κάθισαν…Παίρναμε Ξυστό και αν μας έπεφτε ένα κατοστάρικο, παίρναμε άλλο ένα και το χάναμε και αυτό…

Είδαμε να ξεφυτρώνουν καρτοτηλέφωνα σε όλη την Ελλάδα και κάναμε συλλογή από τηλεκάρτες…
Βάζαμε τα σπορτεξάκια με τα φώτα και είχαμε κολλήσει με τις τσάντες PAXOS…και ξερός…
Βλέπαμε Μάπετ Σόου…
Παίρναμε το μπλοκ με τις χειροτεχνίες και με το ασημόχαρτο και το χρυσόχαρτο φτιάχναμε στολίδια τα Χριστούγεννα…
Βλέπαμε Παιχνίδια χωρίς Σύνορα…
Είδαμε Michael Jordan και μαζεύαμε κάρτες ΝΒΑ…
Το πρώτο μας φιλί δινόταν με ακούμπισμα των χειλιών και όχι κατευθείαν η γλώσσα στον ουρανίσκο…
Μαζεύαμε καπάκια από αναψυκτικά στα ταβερνάκια που πηγαίναμε με τους γονείς.
Πιάναμε τα καλαμάκια και βάζοντάς τα κάτω από τη μασχάλη, κάναμε τεχνητά Αέρια…
Ακούγαμε Στέφανο Κορκολή, Οmega Vibes, Αλέξια και Κωνσταντίνα…
Βρέχαμε χαρτοπετσέτες και τις πετούσαμε σε ακαθόριστες πορείες και όποιον έβρισκε…
Τρώγαμε τυράκια BABYBEL και LA VAS QUI RIT(που το λέγαμε πάντα λαβάς τυρί)…
Διαβάζαμε Αλμανάκο, Κατερίνα, Μανίνα και Σαΐνια…
Βάζαμε κολόνια Μυρτώ…

Λουζόμασταν με Johnson’s όχι πια δάκρυα και βάζαμε τραυμαπλάστ με φιγούρες και ας μην είχαμε πληγή…
Τρώγαμε Καραμπόλα, αλλά ανοίγαμε το δωράκι πριν φάμε το παγωτό…
Παίζαμε τα επιτραπέζια της ΜΒ, όπως ΗΟΤEL, Μάντεψε ποιος, Το στοιχειωμένο σπίτι…
Είδαμε τον Casper και τον Σκαθαροζούμη…

Περάσαμε την επιδρομή από ψείρες και κόνιδες, και όμως είμαστε εδώ….Το φάρμακο που είχαν οι μαμάδες βρωμούσεεε…
Eίδαμε το Αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά και λατρέψαμε τα Cheerios από την σκηνή με τον μπαμπά στο πιάτο…
Τρώγαμε μπισκότα Rondo…και ανοίγαμε πρώτα να φάμε τη σοκολάτα ή τη βανίλια και μετά το μπισκότο…
Bλέπαμε τα Ρακούνς και τον Ντένις τον Τρομερό… Παράλληλα με το Για πα Ντα μπα Ντου του Φρεντ από τους Flinstones που τα άκουγε μονίμως από τη Βίλμα…
Βλέπαμε τη σειρά με το ανθρώπινο σώμα και το πως λειτουργεί ο οργανισμός…
Tραγουδούσαμε το Μ’ αρεσει να μη λέω πολλά και το Λιωμένο Παγωτό (που κολλούσε πάντα στο χέρι)…
Το σεξ ήταν ταμπού και κουβέντα στα κρυφά…

Κάθε βράδυ λέγαμε «Καληνύχτα» ένας, ένας και αν δεν τελειώναμε, δεν κοιμόμασταν… Κοιμόμασταν σε φίλους Σαββάτο βράδυ και το κανονίζαμε από την Κυριακή…
Όταν μας επισκεπτόταν κάποιος, δεν τον κοιτούσαμε στα χέρια…
Αγοράζαμε καινούρια τετράδια και κάθε χρόνο ορκιζόμασταν ότι θα τα κρατήσουμε καθαρά. 2 βδομάδες μετά είχαν γεμίσει στιχάκια και μηνύματα με τον διπλανό…

Όταν βλέπαμε προφυλακτικά κοκκινίζαμε… Θεωρούσαμε πορνό τη «Γαλάζια Λίμνη»…

Ερωτευόμασταν και το μάθαινε όλο το τμήμα… Αργήσαμε να μάθουμε το πώς γίνονται τα παιδιά…ενώ τώρααα…
Βλέπαμε το λικέρ στο σύνθετο του σαλονιού και δοκιμάζαμε…
Τις Κυριακές, σηκωνόμασταν απο νωρίς για να προλάβουμε τα «παιδικά»….
Ζωγραφίζαμε ακόμη σε χαρτί και όχι με προγράμματα στα VISTA…

Φτιάχναμε ακόμη παζλ και οι γονείς μας τα έκαναν κορνίζες…
Την πίτσα που την τρώγαμε σπάνια και κάναμε γιορτή κάθε φορά που μαθαίναμε ότι οι γονείς θα μας πάνε σε πιτσαρία…

ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ.


15Σας παρουσιάζω με γρήγορη ματιά, κάποιες αποκαλυπτικές οδηγίες του Κορανίου·

1.Το Κοράνι στο κεφάλαιο 2 εδάφιο 1, απαγορεύει ρητά στους μωαμεθανούς να αμφισβητούν το Κοράνι.

2. Το Κοράνι "ευλογεί" στο 3:28 και στο 16:106 κάθε είδους ψέμα και απάτη, για την εξάπλωση του Ισλάμ.

3. Το Κοράνι με όλο το κεφάλαιο 8 "τα λάφυρα" επιτρέπει στους μωαμεθανούς να κλέβουν και να ληστεύουν τους κάφρους (έτσι βρίζει το Ισλάμ τους μη μωαμεθανούς).

4. Οι μωαμεθανοί σύμφωνα με το Κοράνι 8:12 έχουν αυστηρή υποχρέωση να τρομοκρατούν εμάς τους κάφρους.

5. Το Κοράνι στο 9:5 διατάζει τους μωαμεθανούς να εκπληρώνουν το "ιερό" καθήκον τους να σκοτώνουν τους κάφρους.

6. Το Κοράνι στο κεφ. 5 ΕΔ. 51 απαγορεύει στους μωαμεθανούς να έχουν για φίλους τους κάφρους.

7. Το Κοράνι στο κεφ. 23 εδάφιο 13 επιτρέπει στους μωαμεθανούς το βιασμό και στο 4, 23-24 να έχουν για σεξ όσες σκλάβες μη μωαμεθανίδες θέλουν.

8. Ο μόνος εγγυημένος τρόπος να πάνε στον "παράδεισό" τους οι μωαμεθανοί, είναι σκοτώνοντας κάφρους (Κοράνι 9:11) (στον παράδεισο τους περιμένουν κάθε "καλό" μωαμεθανό για τη σεξουαλική του απόλαυση,72 παρθενοπόρνες και "αγοράκια που από μακριά θα φαίνονται σαν γυναίκες".

9. Το Κοράνι διατάζει στο 9:29 όταν γίνουν οι μωαμεθανοί αρκετοί σε μια περιοχή, να δίνουν τρεις επιλογές στους κάφρους· 1. ή να γίνουν μωαμεθανοί 2. ή να πεθάνουν 3. ή, αν πρόκειται για Χριστιανούς και Εβραίους, να πληρώνουν απάνθρωπο χαράτσι.

10. Το Κοράνι διατάζει τους μωαμεθανούς στο κεφάλαιο 98 εδάφιο 6 να μη δείχνουν ποτέ έλεος στους κάφρους επειδή "είναι τα πιο σιχαμερά πλάσματα"!

    Κάφρους ·( οι μωαμεθανοί ονομάζουν εμάς τους μη μωαμεθανούς κάφρους. Σύμφωνα με γλωσσολόγους η αραβική λέξη "κάφρος" (καφίρ στον ενικό, κουφάρ ή καφρίν στον πληθυντικό), αποτελεί τον πιο προσβλητικό χαρακτηρισμό της "ιερής" γλώσσας του Ισλάμ.

    Αγαπητοί αναγνώστες, μη με παρεξηγείτε για την σκληρή γλώσσα που χρησιμοποιώ όποτε χαρακτηρίζω το Ισλάμ. Το μόνο που κάνω είναι να σας παρουσιάζω τις αλήθειες του Ισλάμ ως έχουν, αντλούμενες από το ίδιο το Κοράνιο, ώστε να έχετε τη δυνατότητα να τα διαβάσετε με την σειρά σας, σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες.

    Οι μουσουλμάνοι που δεν γνωρίζουν την αλήθεια του Θεού που λέγεται ορθοδοξία και, που τίμια και καλοπροαίρετα εκτελούν τις προσευχές τους και την νηστεία τους και οδηγούμενοι από την συνείδησή τους φέρονται μα καλοσύνη και αγάπη στον συνάνθρωπό τους, είναι και αυτοί υποψήφιοι πολίτες του παραδείσου, εμείς που κατέχουμε την αλήθεια, θα δώσουμε πολύ αυστηρό λόγο και θα κριθούμε εξ ίσου αυστηρά για την αμέλειά μας ως προς τα χριστιανικά μας καθήκοντα, τον τρόπο ζωής μας και για το αν και κατά πόσον τελικά θα αποκτήσουμε καρπούς της χάριτος ή θα μείνουμε άκαρποι όπως η καταραμένη συκιά.

    Αλλά, επιπλέον, θα κριθούμε αδελφοί μου και για την απάθειά μας να προστατέψουμε την Ορθόδοξη πατρίδα μας, τους ναούς μας, μα πάνω από όλα, τις ψυχές των παιδιών μας, που το φως τους είμαστε εμείς και που, με παιδική αγνότητα, δέχονται από μας ό,τι τους αφήσουμε σαν κληρονομιά.

Όταν εμείς αδιαφορούμε για τις απειλές που δέχεται η πατρίδα μας από τις αντιχριστιανικές δυνάμεις, τύπου Ισλάμ, ή και διαφόρων άλλων αιρέσεων που εισβάλλουν συνεχώς στην αγία μας Ελλάδα, λαμβάνοντας το πράσινο φως από τους υποτιθέμενους άρχοντες και ηγέτες μας, τότε ενεργούμε σε βάρος των παιδιών μας. 

Είναι μεγάλη υποχρέωσή μας να διώξουμε τον κάθε ανάξιο άρχοντα (πολιτικό) μακριά από την ηγεσία του έθνους και με σύνεση και με φόβο Θεού να αναδείξουμε νέους άξιους άρχοντες που το παράδειγμά τους είναι το κήρυγμά τους. Μόνο όταν κάνουμε ότι μπορούμε, θα νιώθουμε την συνείδησή μας ήσυχη την ώρα του θανάτου μας και θα κοιτάζουμε κατάματα τα παιδιά μας λέγοντάς τους· Λάβετε μια πατρίδα "καθαρή", αγία, οργανωμένη κατά το θέλημα του Θεού.

Α.Τ., πρώην Μουσουλμάνος

«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2009

ΜΕΛΕΤΙΟΣ ΑΠ. ΒΑΔΡΑΧΑΝΗΣ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ
 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

Ο "ΤΡΥΠΙΟΣ ΒΡΑΧΟΣ" ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.


Λίγο έξω από τη Νέα Ζωή, ένα μικρό χωριό της Πέλλας, βρίσκεται ο επιβλητικός και μυστηριακός "Τρύπιος βράχος".
Πρόκειται για ένα σύμπλεγμα βράχων με περίεργη μορφολογία και υφή.Το κύριο χαρακτηριστικό του , που τραβά αμέσως το βλέμμα του επισκέπτη, είναι η τεράστια τρύπα , που τα παιχνίδια της φύσης δημιούργησαν με το διάβα των αιώνων. 
Μια πινακίδα που έχει αναρτήσει κάποιος κάτοικος, πληροφορεί τον επισκέπτη ότι " ο μύθος λέει πως εδώ έφεραν την γυναίκα του βασιλιά Φιλίππου, όπου πέρασε τον τρύπιο βράχο και τεκνοποίησε τον Μέγα Αλέξανδρο".
Στην λαογραφία και την παράδοση του τόπου μας, εξακολουθεί ακόμη και στις μέρες μας να ισχύει αυτή η δοξασία και πολλοί είναι αυτοί, που πιστεύουν στην "μαγικές" ιδιότητες της περιοχής του βράχου.
Πολλά άτεκνα ζευγάρια επισκέπτονται τον Τρύπιο βράχο και ακολουθούν την εξής ιεροτελεστία:
Η γυναίκα του ζευγαριού που επιθυμεί να μείνει έγκυος πηγαίνει μαζί με τον σύζυγο στην περιοχή, όπου υπάρχει μια τρύπα. Κάνει τρεις γύρους , γύρω από αυτήν , ενώ ο σύζυγος απελευθερώνει το ζώο-συνήθως κόκορα ή αρνάκι- το οποίο έχουν φέρει μαζί τους. Ελπίζουν έτσι, με αυτό τον τρόπο να γίνουν και αυτοί γονείς , όπως και η μητέρα του Μεγαλέξανδρου η Ολυμπιάδα.
Μύθος ή πραγματικότητα, πάντως το σίγουρο είναι η άρρηκτη σχέση των κατοίκων με την λαϊκή  παράδοση και την Ελληνική Μακεδονική ιστορία. 








ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΓΕΕΘΑ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΜ-ΠΣΕΑ ΤΗΣ ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ.


Επιθεώρηση του Τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Π.Ε. Πέλλας από τη Μικτή Επιτελική Επιτροπή του Γ.Ε.Ε.Θ.Α. και Υπουργείων
Αντιπεριφερειάρχης Θεόδωρος Θεοδωρίδης : «Η οργάνωση της Πολιτικής Άμυνας εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της πρόληψης και καλύτερης οργάνωσης της Πολιτείας»

Κλιμάκιο της Μικτής Επιτελικής Επιτροπής του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας επισκέφθηκε εχθές, 30 Μαϊου 2013, την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας στο πλαίσιο επιθεώρησης του Τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ. Τα μέλη της επιτροπής υποδέχτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ. κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης στο γραφείο του στο Διοικητήριο. Επικεφαλής της επιτροπής ήταν ο Ταξίαρχος Γεώργιος Δημητρόπουλος, Διευθυντής της Παλλαϊκής Άμυνας – Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτων Αναγκών (Π.Σ.Ε.Α.) του Γ.Ε.Ε.Θ.Α. ενώ την ομάδα υποστήριξε η Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Περιφέρειας κα. Αργυρώ Σουλιώτη.

Η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο επιθεώρησης των τμημάτων ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η αυτοψία της οργάνωσης και λειτουργίας του αντίστοιχου τμήματος της Π.Ε. Πέλλας, καθώς και έλεγχος των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού. Σκοπός της επιθεώρησης ήταν να διαπιστωθεί η επικαιροποίηση σχεδίων, μνημονίων και ενεργειών που απαιτούνται για την Πολιτική Σχεδίαση Εκτάκτων Αναγκών . Γενικότερα, δόθηκαν οδηγίες και συζητήθηκαν προτάσεις για την καλύτερη οργάνωση της Πολιτικής Άμυνας.

Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης από την πλευρά του ευχαρίστησε την Επιτροπή για την πληρότητα του ελέγχου και για τις προτάσεις βελτίωσης της Πολιτικής Άμυνας σε ολόκληρη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Τόνισε την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας σε οτιδήποτε χρειαστεί ενώ χαρακτηριστική ήταν η δήλωσή του «πρέπει να είμαστε οργανωμένοι και έτοιμοι ακόμη και σε καιρό ειρήνης καθώς το Τμήμα της Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτων Αναγκών μπορεί να συνδράμει και σε άλλους τομείς όπως οι περιπτώσεις θεομηνιών και φυσικών καταστροφών. Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην πρόληψη για την αποφυγή περιστατικών που μπορούν να  πλήξουν την Πολιτική Άμυνα της Πέλλας».

Ο κ. Δημητρόπουλος, ως επικεφαλής της Επιτροπής, απένειμε τα εύσημα στο Τμήμα ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Π.Ε. Πέλλας αφού παρά τις αντιξοότητες και τα πενιχρά μέσα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. Υπογράμμισε την ανάγκη αποτελεσματικής συνεργασίας των Κεντρικών Υπηρεσιών και της Περιφέρειας με τις Αστυνομικές και Πυροσβεστικές Υπηρεσίες για την άρτια οργάνωση της Πολιτικής Άμυνας.


Παρόντες στη σύσκεψη ήταν ο Αστυνομικός Διευθυντής Πέλλας κ. Κολόμβος, ο Διοικητής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Πέλλας κ. Καρασαββίδης, ο κ. Θωμόπουλος, υπεύθυνος της Σχολής ΠΑΜ-ΠΣΕΑ και ο Ταγματάρχης κ. Τρουπής Ιωάννης. Ακόμη παραβρέθηκαν στελέχη των αντίστοιχων τμημάτων των Υπουργείων Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Περιβάλλοντος, στελέχη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ο υπεύθυνος του αντίστοιχου Τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Π.Ε. Πέλλας κ. Γιώργος Μπαραμπάνης.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ»

Το πρόγραμμα κοινωνικής μέριμνας «Βοήθεια Στο Σπίτι» διανύει, μέσα από τους σκοπέλους της τελευταίας εξαιρετικά δύσκολης και κρίσιμης περιόδου, δέκα χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, προσφέροντας καθημερινά την αμέριστη βοήθειά του καθώς και την συμπαράστασή του στους ηλικιωμένους, σε άτομα ΑΜΕΑ, καθώς και σε κάθε πολίτη που έχει ανάγκη.
Είναι ένα πρόγραμμα πραγματικά επιτυχημένο, που αγκαλιάστηκε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και έγινε αλληλένδετο μέρος των τοπικών κοινωνιών, με τους εργαζομένους του πάντα δίπλα στους ηλικιωμένους, προσφέροντας στο κράτος κοινωνικής πρόνοιας. Ο εργαζόμενος στο Βοήθεια Στο Σπίτι ουσιαστικά βρίσκεται δίπλα στον ηλικιωμένο, στον ανήμπορο, στα προβλήματα υγείας του, στην μοναξιά του, στην κοινωνική απομόνωση, που δυστυχώς επιβάλλεται από την κοινωνία. Ο κάθε εργαζόμενος του «Βοήθεια Στο Σπίτι» έγινε νοσοκόμος, αδελφός, παιδί και φίλος του ηλικιωμένου. Πάντα αρωγός και δίπλα του.
Ο κάθε εργαζόμενος του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι» αγκαλιάστηκε με ειλικρινή αισθήματα από τις τοπικές κοινωνίες για το κοινωνικό έργο που προσφέρει. Οι ηλικιωμένοι, χάριν του προγράμματος, απέφυγαν την ιδρυματοποίηση, παραμένοντας στον τόπο που έζησαν ολάκερη τη ζωή τους και δεν κλείστηκαν σε γηροκομεία-ιδρύματα και γενικότερα τόπους απόθεσης των υπερήλικων γονέων όλων μας. Παρέμειναν έτσι στο φυσικό περιβάλλον της κατοικίας τους, κρατώντας πληθυσμούς στον τόπο που έζησαν όλη τη ζωή τους, διατηρώντας στη δομή της τοπικής κοινωνίας τον ηλικιωμένο πατέρα, μητέρα, παππού και γιαγιά.
Οικονομικά το Κράτος εξοικονόμησε, σύμφωνα και με τη ΚΕΔΕ, πάνω από ένα δις ευρώ εξαιτίας της αποσυμφόρησης των γηροκομείων, του περιορισμού της αλόγιστης συνταγογράφησης φαρμάκων, ελαφρύνοντας τα ασφαλιστικά ταμεία για έξοδα νοσηλείας κλπ.
Οι εργαζόμενοι στο πρόγραμμα «Βοήθεια Στο Σπίτι» αγγίζουν σε ολόκληρη την επικράτεια τους 3500 περίπου σε 879 πανελλαδικές δομές. Οι 3500 εργαζόμενοι στο Βοήθεια Στο Σπίτι προσλήφθηκαν μέσω διαφανών διαδικασιών του ΑΣΕΠ, ωστόσο στα δέκα και πλέον χρόνια λειτουργίας του προγράμματος οι εργαζόμενοι ζουν με την αγωνία, την ανασφάλεια και την αμφιβολία για το αύριο αντικρίζοντας την αδιάφορη αντιμετώπιση του Κράτους απέναντι σε έναν θεσμό που τόσα προσέφερε και έχει ακόμα να προσφέρει στην ελληνική κοινωνία. Έναν θεσμό που πρακτικά είναι ίσως ο μοναδικός θεσμός κοινωνικής πρόνοιας που λειτουργεί και προσφέρει πραγματικό έργο.


Στόχος και απώτερος σκοπός των εργαζομένων στο πρόγραμμα είναι μέσω των κοινωνικών δομών, των κατά τόπων δημοτικών κοινωνικών υπηρεσιών, να μπορέσει να αναβαθμιστεί και να έχει την πλήρη δυνατότητα να μπορεί να έχει πρόσβαση σε κάθε σπίτι που έχει ανάγκη και να φροντίζει τον πολίτη ΔΩΡΕΑΝ.
Ιδιαίτερα στην περιοχή μας, το Δήμο Αλμωπίας, με έκταση 980.86 τ.χλμ και πληθυσμό 29.354 κάτοικους, το ιδιαίτερο γεωγραφικό ανάγλυφο, αφού παρατηρούνται μεγάλες υψομετρικές διαφορές που αγγίζουν τα 1.500 μέτρα ανάμεσα στα σαράντα και πλέον χωριά, η συνεισφορά του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι» είναι καθοριστικής σημασίας για τον ηλικιωμένο που βρίσκεται σε κάθε χωριό, απόμακρο ή μη από το κέντρο και τις δομές του.
Στις 31 Μαρτίου 2013 η χρηματοδότηση του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι» σταμάτησε. Έπειτα δόθηκε παράταση μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2013. Η νέα Νομοθετική ρύθμιση προβλέπει την αντικατάσταση του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» από το πρόγραμμα «Κατ’ Οίκον Φροντίδα Συνταξιούχων» που θα υλοποιεί το ΙΚΑ – ΕΤΑΜ με συμβάσεις που θα συνάπτει με συνεταιριστικές επιχειρήσεις και Νομικά Πρόσωπα.
Είναι επιτακτική ανάγκη, σήμερα, με τις τόσες δυσκολίες της μαστιζόμενης ελληνικής κοινωνίας, η πολιτεία και όχι ο ιδιώτης, να σταθεί πραγματικά δίπλα στον δοκιμαζόμενο ανήμπορο πολίτη και άρα να του εξασφαλίσει ένα ανθρώπινο και σταθερό όσο και εγγυημένο δίχτυ κοινωνικής προστασίας. Κάτι, που μόνο με τις υπάρχουσες ήδη δοκιμασμένες και επιτυχημένες κοινωνικές Δομές που λειτουργούν μέσα από τους Δήμους και με το υπάρχον προσωπικό μπορεί να γίνει και για αυτό θα πρέπει να γίνει με Νομοθετική ρύθμιση που θα εξασφαλίζει την απρόσκοπτη συνέχιση της εργασίας του υπάρχοντος προσωπικού, τη δημιουργία κοινωνικών υπηρεσιών στους Δήμους και την ένταξη των εργαζομένων σε αυτές. Με τις νέες ρυθμίσεις που πρόκειται να ψηφισθούν:
1. Θα μείνει χωρίς δουλειά ένας μεγάλος αριθμός ειδικευμένου και έμπειρου προσωπικού (3.500 εργαζόμενοι πανελλαδικά).
2. Το πρόγραμμα παραδίδεται σε ιδιώτες, υπονομεύοντας κι εμπορευματοποιώντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
3. Οι προβλεπόμενες προϋποθέσεις, όπως αναπηρία πάνω από 67%, εισόδημα κάτω των 7.715,65€ ετησίως και η συγκατοίκηση με άτομα που πληρούν τις ίδιες προϋποθέσεις, περιορίζει τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να ενταχτούν στο πρόγραμμα.
4. Το κόστος του προγράμματος επιβαρύνει ολοκληρωτικά τους εργαζόμενους, όταν η χρηματοδότησή του γίνεται κατά 35.000.000,00€ ετησίως από τον λογαριασμό της Εισφοράς Αλληλεγγύης Συνταξιούχων και με το ποσοστό του 0,2% επί των συνολικών ετήσιων εσόδων από εισφορές Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.


Με το συλλογικό ψήφισμα αυτό θέλουμε όλοι να ενώσουμε τις φωνές μας και να δηλώσουμε όλοι μαζί την αντίθεση μας για την αδικαιολόγητη διακοπή χρηματοδότησης του προγράμματος  «Βοήθεια Στο Σπίτι». Μια κίνηση που θα έχει ως αποτέλεσμα πολλοί συνάνθρωποί μας να στερηθούν την ανθρωπιστική και κοινωνική προσφορά του.
Το συλλογικό ψήφισμα αυτό δεν εκπροσωπεί κανένα κίνημα, οργανισμό ή κόμμα, ούτε έχει κομματικό χαρακτήρα.

Εκφράζει συλλογική άποψη των ελλήνων πολιτών που συμφωνούν :

ότι η παροχή δωρεάν φροντίδας και ανθρωπιστικής βοήθειας προς τον άνθρωπο που έχει ανάγκη

θεωρείται αυτονόητα δημόσιο αγαθό που πρέπει να υπάρχει σε κάθε πολιτισμένη κοινωνία

και δεν νοείται να έχει ημερομηνία λήξης.

Για το λόγο αυτό, ζητάμε να συνεχιστεί η χρηματοδότηση του προγράμματος «Βοήθεια Στο Σπίτι» ώστε όλες οι δομές του, σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, να συνεχίσουν να λειτουργούν και να προσφέρουν τις υπηρεσίες του δωρεάν στο σύνολο των μέχρι σήμερα συνανθρώπων μας που έχουν πραγματικά ανάγκη την αμέριστη και αληθινή βοήθειά μας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αλμωπίας
Ζητά:

·       Να συνεχιστεί το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».
·       Να ανανεωθούν άμεσα οι συμβάσεις των εργαζομένων στο πρόγραμμα, με άμεση μονιμοποίησή τους.
·       Να διευρυνθεί η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών σε όλους τους ηλικιωμένους και τα ΑμεΑ που έχουν αντικειμενικά ανάγκη στήριξης και φροντίδας.
·       Να μην στηρίζεται η φροντίδα των ηλικιωμένων και ΑμεΑ σε προγράμματα που υλοποιούνται περιστασιακά, αλλά ούτε και σε εθελοντές, ΜΚΟ, συνεταιριστικές  και άλλες επιχειρήσεις. Να απορριφθεί το μοντέλο των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων.
·       Την παροχή υπηρεσιών στήριξης και φροντίδας ηλικιωμένων και ΑμεΑ από σταθερές δομές αποκλειστικά Δημόσιες, δωρεάν και υψηλής ποιότητας, που θα είναι κατά 100% χρηματοδοτούμενες από το κράτος και δεν θα επιβαρύνουν τους συνταξιούχους και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς τους.
·       Σύσταση κοινωνικών υπηρεσιών στους Δήμους και ένταξη των εργαζομένων των προγραμμάτων Βοήθεια στο Σπίτι σε αυτές.

·       Οποιαδήποτε συγχρηματοδότηση προκύψει να λειτουργήσει ως μεταβατικό στάδιο στο τέλος της οποίας θα πρέπει επιτέλους οι δομές αυτές και οι εργαζόμενοί τους να ενταχθούν μόνιμα στους Δήμους.  

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...