Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΜΠΟΥΚΟΦΣΚΙ.


Απαντά ο συγγραφέας  Σωτήρης Μπαμπατζιμόπουλος 

  Τι να γράψω για τον Μπουκόφσκι; Για τη ζωή του; Για το έργο του; Είναι αστείο. Αν γκουγκλάρεις το όνομά του στα ελληνικά θα δεις ότι για το ίδιο πράγμα έχουν γράψει 4326 άτομα πριν από σένα. Αν το ψάξεις στα αγγλικά, θα μπορείς να διαβάζεις για τρία χρόνια χωρίς να βγεις από το σπίτι σου. Να δεις βίντεο από συνεντεύξεις του. Να δεις ταινίες. Να κατεβάσεις τα μυθιστορήματα, τα αμέτρητα διηγήματα και ποιήματά του. Το μόνο που μπορώ να μοιραστώ είναι η εμπειρία μου και η ανησυχία μου ελπίζοντας πως θα βρείτε κι εσείς ένα πάτημα, θα δείτε κάτι από τον εαυτό σας. Ή όχι.
   Έπεσα στα κείμενα του Μπουκόφσκι όταν ήμουν στην εφηβεία. Οργισμένος, μόνος, ανασφαλής, ένιωθα άσχημος, ήμουν αντιδραστικός. Νόμιζα πως μόνο εγώ ένιωθα έτσι. Το ίδιο νόμιζαν και όλοι οι συμμαθητές μου για τον εαυτό τους. Ε, και; Διάβαζα ό,τι παράξενο έβρισκα μπροστά μου, ό,τι φαινόταν πιο σκοτεινό, πιο άγνωστο, πιο αντιδραστικό. Ό,τι δεν θα μας πρότεινε ποτέ η φιλόλογός μας να διαβάσουμε. Σε μια έκθεση βιβλίου είδα τον τίτλο: «Οι σημειώσεις ενός πορνόγερου». Ήμουν 16 και μου άρεσε η λέξη «πορνόγερος». Δεν ξέρω γιατί. Μου άρεσε. Ρούφηξα όλες τις σημειώσεις. Μετά έψαξα και πήρα ό,τι έβρισκα από Μπουκόφσκι.
   Ταυτιζόμουν ή ήθελα να ταυτιστώ με περιθωριακούς και βρόμικους μπεκρήδες που μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεθάνουν. Ταυτιζόμουν με αποτυχημένα γαμήσια, ξερατά από μεθύσια κι ας μην έπινα καν αλκοόλ. Μου άρεσε η ευθύτητα. Η έλλειψη καλλωπισμού. Δεν ήθελα επίθετα. Ήθελα ουσιαστικά και ρήματα. Δράση. Μου άρεσαν ακόμα και οι αγγλισμοί στη μετάφραση. «Φάε τη σκόνη μου» και άλλα τέτοια. Δεν μου άρεσε ο ιππόδρομος. Ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την εμμονή. Μέχρι τα 18 είχα διαβάσει ό,τι ήταν να διαβάσω. Μετά σταμάτησα. Κουράστηκα. Τον άφησα στην άκρη. Ο Μπουκόφσκι έγινε για μένα μια νοσταλγία της εφηβείας. Κι ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, έφτανα καμιά φορά στο σημείο μέχρι και να τον υποτιμώ, όπως υποτιμώ πολλά από τα πράγματα που μου άρεσαν στην εφηβεία, λες και την απορρίπτω. Κακώς. Ήταν η πιο γόνιμη περίοδος.
   Πλέον είμαι 33. Το γράφω λες και μεγάλωσα ή κάτι τέτοιο. Δεν νιώθω έτσι. Απλώς θέλω να πω ότι πέρασαν 14 χρόνια πριν ξαναπιάσω τον Μπουκόφσκι στα χέρια μου. Ήταν πέρσι το καλοκαίρι. Είχα τον πήχη χαμηλά. Ήθελα να περάσει η ώρα. Διάβασα το «Γυναίκες». Η ώρα όχι απλώς πέρασε. Πέταξε σαν μπόινγκ από πάνω μου. Δεν μπορούσα να σταματήσω την ανάγνωση. Δεν μπορούσα να σηκωθώ από την καρέκλα. Δεν μ' άφηναν οι κοφτές προτάσεις του.
   Ο φαινομενικά τραχύς, μα τόσο ρευστός λόγος του. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια σημείωσα μια φράση ενός βιβλίου σε χαρτί για να μην τη ξεχάσω. «Γράφω μυθοπλασία» «Τι είναι η μυθοπλασία;» «Η μυθοπλασία είναι μια βελτίωση στη ζωή». Δεν είναι σημαντική, αλλά εκείνη τη στιγμή φάνηκε σημαντική. Και αναρωτιόμουν, πόσο εύκολο είναι να διαβάσεις 200 σελίδες μια συνεχούς επανάληψης χωρίς να βαρεθείς ούτε στιγμή; Διότι το κείμενό του είναι ουσιαστικά η ίδια δισέλιδη ιστορία, γραμμένη ξανά και ξανά σε παραλλαγές.
   Όπως είναι και η ζωή. Κάθε μέρα είναι σχεδόν ίδια με την προηγούμενη, αλλά όχι ακριβώς. Κάθε μέρα σκεφτόμαστε τα ίδια πράγματα, αλλά όχι ακριβώς. Κάθε μέρα είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι, αλλά όχι ακριβώς. Πλέον στη συνείδησή μου τον έβαλα στη θέση που του αξίζει: Δεν είναι ένα καπρίτσιο της εφηβείας. Είναι ένας εξαιρετικός συγγραφέας. Με καλές και κακές στιγμές. Οι κακές του απλώς τρώγονται. Οι καλές του σπάνε κόκαλα.
   Αλλά θα πω και κάτι ακόμα: ο Μπουκόφσκι μάς έριξε και σε μια παγίδα όλους εμάς που τον γνωρίσαμε στην εφηβεία. Διότι όλοι λίγο πολύ γράφαμε. Και ποιος έφηβος δεν έγραψε ένα ποίημα, μια ιστορία, ένα τραγούδι, μια σελίδα ημερολογίου, κάτι; Κι αν δεν γράφαμε, μιλούσαμε κι αφηγούμασταν ιστορίες. Ο Μπουκόφσκι έφτιαξε ρεύμα και χιλιάδες μιμητές. Το θέμα είναι ότι μπορεί ο Μπουκόφσκι να έγραφε από 13 ετών, αλλά όσα έργα του κυκλοφόρησαν, γράφτηκαν μετά τα 45. Ήταν ένας 45άρης, 55άρης και 65άρης που αναπολούσε ωραιοποιώντας τη ζωή του. Ο Χένρι Τσινάσκι, το alter-ego του, υπήρξε μια διακριτική και νοσταλγική «βελτίωση» του παρελθόντος του. Διότι ο Μπουκόφσκι υπήρξε άστεγος, αλκοολικός, μόνος, καταθλιπτικός. Και πολλά άλλα. Πολύ χειρότερα.
   Εμείς υπήρξαμε μικροαστοί ή αστοί που γοητευμένοι από αυτήν τη νουάρ εικόνα γράφαμε για πουτάνες χωρίς καν να ξέρουμε πού είναι τα μπουρδέλα, γράφαμε για μεθύσια χωρίς ουσιαστικά να έχουμε μεθύσει ποτέ, γράφαμε για παρακμή και τελειωμένους ανθρώπους, χωρίς να έχουμε την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει να φτάνεις στον πάτο. Για μας το alter-ego ήταν η φαντασίωση μιας ναρκισσιστικής παρακμής, μια ασφαλής μελαγχολία, ίσως μια αυτοτιμωρία που ταίριαζε στην εφηβεία (και όταν μιλάω για εφηβεία, να έχετε στο νου σας πως γνωρίζω πολλούς στην ηλικία μου, αλλά και μεγαλύτερους που δεν έχουν ακόμα απεγκλωβιστεί από αυτήν. Ίσως είμαι κι εγώ ένας από αυτούς). Τα περισσότερα από αυτά τα κείμενα είναι κάλπικα. Δήθεν. Κουραστικά. Κι έχουν αμαυρώσει τον ίδιο τον Μπουκόφσκι. Όλη αυτή η μίμηση έχει καταλήξει να φτιάξει μέχρι και πλήθος «μπουκοφσκικών» αναγνωστών που πίνουν ναρκισσιστικά την μπίρα τους και ξεστομίζουν ναρκισσιστικές ατάκες με ρυθμό πολυβόλου.
   Όταν γράφεις, μας λέγανε, είναι καλό να «κλέβεις» από τους καλύτερους. Ναι. Αλλά κλέβαμε τα λάθος πράγματα για τους λάθος λόγους. Υπάρχουν, όμως, πράγματα που αξίζει να κλέψεις. Ο τρόπος γραφής. Απλός, προσιτός, ευθύς, απότομος. Μικρές προτάσεις. Όλες λένε κάτι. Όλες έχουν κίνηση, δράση, συναισθήματα. Δεν αρκεί να κλέβεις από τους καλύτερους. Καλό είναι να έχεις την αυτογνωσία και την αυτοκριτική για να διακρίνεις τι πρέπει να κλέψεις. Αυτή είναι η πρόκληση. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. 

  ===   ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013, στις 8 μ.μ. / Μια βραδιά με τον Μπουκόβσκι! Στο ΟΞΥΓΟΝΟ.  Για τον Μπουκόφσκι και το έργο του θα μιλήσουν ο Γιώργος Καλογεράς, Καθηγητής του Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας στο ΑΠΘ, και ο Σωτήρης Μπαμπατζιμόπουλος, κριτικός κινηματογράφου.
   Μέλη της θεατρικής ομάδας Bald Theatre του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας θα διαβάσουν αποσπάσματα από το βιβλίο Τοστ ζαμπόν, επιχειρώντας να ζωντανέψουν με φωνές, ρυθμούς και ήχους τον γλαφυρά περιγραφικό λόγο του συγγραφέα.   Θα ακολουθήσει η προβολή της ταινίας Τρελή Αγάπη (Crazy Love) του Ντομινίκ Ντεριντέρ, 1987, διάρκεια: 90΄. Την ταινία προλογίζουν ο Σωτήρης Μπαμπατζιμόπουλος και ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συντάκτες της ιστοσελίδας www.cinedogs.gr.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

CAIN: ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ.


Η παρωδία των Πρωταγωνιστών του Σταύρου Θεοδωράκη 
Ροκ απόλαυση 
Ψάχνοντας το Ροκ ένα νέο παιδί μας έδωσε ελπίδα πως πάντα κάτι άγριο θα σιγοκαίει μέσα μας.
Κείμενο: Cain : https://www.facebook.com/samathanos
Ληψεις/Μοντάζ: Αλέξανδρος: https://www.facebook.com/harizanis
Νίκος: Νίκος ----------------------------------------­---------
FB Page Cain:https://www.facebook.com/pages/Cain/3...
Twitter Cain: https://twitter.com/#!/KainILUBRO
Tα τραγούδια που μας κράτησαν συντροφιά σε αυτό το όμορφο και νοσταλγικό ταξίδι: 
1. Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον-Αδελφοί Κατσιμίχα :http://www.youtube.com/watch?v=lxQ8Fy...
2. Κακές συνήθειες-Μίλτος Πασχαλίδης:http://www.youtube.com/watch?v=i9Caom...
3. Το ημερολόγιο του Βασίλη : http://www.youtube.com/watch?v=Z9Y0TB...



ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ.


Θλίψη και σκεπτικισμό γεννούν τα στοιχεία που έδωσε στο φως της δημοσιότητας ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας, αναφορικά με τα μικρά παιδιά που καλύπτουν θέσεις οικιακών εργαζομένων σε όλο τον κόσμο.
   Σύμφωνα με την έκθεση, περισσότερα 10,5 εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον πλανήτη εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που παράλληλα με την παιδική εργασία έχουν παρατηρηθεί και φαινόμενα κακοποίησης από τους εργοδότες τους.
   Τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά είναι κάτω των 14 ετών, δεν έχουν σχεδόν καμία πρόσβαση στην εκπαίδευση, ενώ σε ένα ποσοστό που ξεπερνά το 70% πρόκειται για νεαρά κορίτσια, αναφέρει ο Οργανισμός.

   Στην έκθεση, η οποία δημοσιοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας, τονίζεται παράλληλα πως τα παιδιά αυτά δεν είναι θύματα μονάχα σωματικής βίας, αλλά συχνά και σεξουαλικής.
   «Εργάζονται πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοδοτών τους, αλλά και της κοινωνίας που αρνείται να δει τι προσφέρουν ως εργασία», επισημαίνει η έκθεση. 

"ΑΝΟΗΤΕ ΧΑΙΡΕΚΑΚΕ". ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΤΣΙΡΑ.

Ανόητε χαιρέκακε... του Γιάννη ΚότσιραΑνόητε χαιρέκακε...


Στο δρόμο ακόμη 3.000 άνθρωποι.
Τέλος τα μεροκάματα για ακόμη 3.000 οικογένειες.


Λες πως σε ενοχλούσε που πλήρωνες 4€ το μήνα την ΕΡΤ στο λογαριασμό σου επειδή δεν την έβλεπες. Οπότε καλύτερα να την κλείσουν.

Για να το διευρύνω λίγο αυτό.

Κι εγώ δεν πήγα ποτέ στην Κάρπαθο αλλά τους δρόμους και από δικά μου χρήματα τους έκαναν. Να μην τους έκαναν λοιπόν αφού δεν τους είδα και ίσως να μην τους δω ποτέ.

Και το νερό που πίνει το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο να το κόψουν.
Πληρώνεται και από μένα αλλά εγώ δεν έχω παιδί να πίνει από αυτό.
Γιατί να το πληρώνω λοιπόν;

Και τον Στρατό; Τον στρατιωτικό ποιος τον πληρώνει; Γιατί να τον πληρώνω αφού δεν είμαστε σε πόλεμο; Να τον καταργήσουν. Να τους απολύσουν όλους και άμα μας την πέσουν, βλέπουμε.

Και τους Πυροσβέστες. Να τους απολύουν το χειμώνα. Μόνο το καλοκαίρι να τους πληρώνω.
Γιατί; Άσε που άμα μένεις στην πόλη τι σε νοιάζει για το δάσος. Ας καούν όλα. Γιατί να πληρώνω κι εγώ που μένω στην πόλη;

Και το δημόσιο ιατρείο που φτιάχτηκε στη Λέρο, να μην το έκαναν ποτέ.
Αφού κι εγώ πλήρωσα γι αυτό και ίσως να μην το χρειαστώ ποτέ.

Και το σχολείο που έγινε στην Ορεστιάδα, να μην το έχτιζαν.
Γιατί να πληρώνω κι εγώ ένα σχολείο, που δεν θα δω ούτε εγώ, ούτε το παιδί μου.
Άσε που δεν έχω παιδί. Κι άμα δεν κάνω; Γιατί να πληρώνω εγώ για τις σπουδές των παιδιών;

Και το παιδί του γείτονα που σώθηκε από την άρρωστη καρδιά του στο δημόσιο νοσοκομείο;
Από τις ασφαλιστικές εισφορές που έδινα και εγώ, σώθηκε. Να μην σωζόταν.
Αφού δεν το γνώριζα και ίσως να μην το μάθω ποτέ.

Και αν σου φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά, μην χαμογελάς γιατί είναι και αυτά στο πρόγραμμα.
Θα συμβούν και μάλιστα γρήγορα.


Η ΕΡΤ αγαπητέ χαιρέκακε δεν είναι ένα κανάλι.
Είναι άνθρωποι. Εργαζόμενοι.
Φίλοι. Γείτονες. Συμμαθητές. Γονείς. Συγγενείς.
Όπως ήταν οι χαλυβουργοί, οι εργαζόμενοι στα κλωστοϋφαντουργεία, στα ναυπηγεία,
οι χιλιάδες απολυμένοι σε ιδιωτικές εταιρίες που έκλεισαν.

Κι εσύ χαίρεσαι...
Να χαίρεσαι λοιπόν με την κατάντια σου.
Και να μην παραξενευτείς άμα αδιαφορήσω όταν απολυθείς.
Ούτε καν να διαμαρτυρηθείς.
Γιατί δεν θα αφορά εμένα η απόλυσή σου.
Δεν θα αφορά εμένα η εξόντωσή σου.

  • Είναι αδιανόητη η φίμωση της ΕΡΤ.
  • Είναι αδιανόητη αυτή η συμπεριφορά της κυβέρνησης.
  • Είναι αδιανόητη η δική σου απάθεια.
  • Είναι αδιανόητη αυτή η χαρά σου για την εξόντωση 3000 οικογενειών!

Κι όμως, εγώ δεν θα χαρώ με την δική σου εξόντωση.
Θα παλέψω για σένα ακόμη και την ώρα που εσύ χαίρεσαι με τον πόνο του άλλου.

Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους της ΕΡΤ.
Αλληλεγγύη σε όλους τους εργαζόμενους.
Τους άνεργους, τους άστεγους.
Αλληλεγγύη σε όλους τους συνανθρώπους μας.

Κι αν δεν σε απασχολούν οι υπόλοιποι, σκέψου έστω το τομάρι σου.
Κάποια στιγμή θα χρειαστείς βοήθεια...
Ας έχεις κάπου να τη ζητήσεις...
Γιατί τότε δεν θα χαίρεσαι.

Ανόητε χαιρέκακε!



Γιάννης Κότσιρας (από το blog του, Αθώος Ένοχος - Περί παντός πλην μουσικής...)

ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΘΑΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.




Ο σημαντικότερος στόχος για την οικονομία του νοτιοσλαβικού κράτους αποτελεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο πωλείται και πάλι, σημειώνει η νοτιοσλαβική εφημερίδα Dnevnik.


Η Ελλάδα υπό την πίεση των διεθνών χρηματοπιστωτικών ελέγχων αναγκάσθηκε να πουλήσει μέρος των οικονομικών δυνατοτήτων της. Μέχρι στιγμής, μεγάλο ενδιαφέρον έχουν δείξει για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, Κινέζοι και Ρώσοι επενδυτές, αλλά υπάρχει δυνατότητα και το νοτιοσλαβικό κράτος να χρησιμοποιήσει αυτήν την ευκαιρία, γράφει η νοτιοσλαβική εφημερίδα Dnevnik.


Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ιδιωτικοποίηση του φορέα του Λιμανιού θα αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών, ανεξάρτητα αν ο νέος ιδιοκτήτης είναι Ρώσος, Κινέζος ή εταιρείες της Νοτιοσλαβίας. Όπως συνέβη και στον Λιμένα του Πειραιά, που μέρος του αποκτήθηκε από τους Κινέζους. Ωστόσο, δεν αναμένονται αυξήσεις στις τιμές, όπως επισημαίνεται.


«Είναι η καλύτερη επιλογή. Με τη συμμετοχή μας στη μετοχική σύνθεση του Λιμένα Θεσσαλονίκης, μπορεί να επηρεαστεί σοβαρά η απόδοσή του. Τα πάντα εξαρτώνται από το προσφερόμενο μοντέλο της ιδιωτικοποίησης, το πλαίσιο παραχώρησης ή των πωλήσεων των μετοχών. Όσον αφορά την παραχώρηση, εμείς δεν είμαστε ανταγωνιστικοί, προηγούνται, όμως, σπουδαίοι παίκτες, γιγάντιες ρωσικές και κινεζικές εταιρείες», είπε ο Ζόραν Αρναούτ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ‘Fershped’.





ΠΗΓΗ...The Hellenic Information Teamhttp://lithosfotos.blogspot.gr

Η ΜΑΜΑ-ΒΑΜΠΙΡ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ...ΑΙΜΑ.

Η μαμά-βαμπίρ που πίνει… αίμα!«Νιώθω δυνατή και υγιής», λέει η ίδια

Η Julia Caples πίνει το αίμα- κυριολεκτικά…- πρόθυμων αιμοδοτών για περισσότερα από τριάντα χρόνια. Η 45χρονη συναντά τους εθελοντές δότες σε ένα κατάστημα με είδη αποκρυφισμού όπου τους χαράσσει με ένα παγανιστικό μαχαίρι και πίνει το αίμα τους. 

Πιστεύει πως αυτό την κρατά νέα και δυνατή, ακριβώς όπως τα αθάνατα βαμπίρ, και υποστηρίζει πως υπάρχει μια τεράστια υποκουλτούρα ανθρώπων που πίνουν αίμα σε όλο τον κόσμο. 

Προσπαθεί ωστόσο να κρατήσει το κάπως παράξενο χόμπι της μακριά από τον γιο της, τον 11χρονο Alexi. Η 24χρονη κόρη της Ariel μισεί αυτή την εμμονή της μαμάς της και την παρακαλεί να σταματήσει. 



«Ξέρω πως από επιστημονικής άποψης δεν υπάρχουν πολλά θρεπτικά συστατικά στο αίμα αλλά ίσως υπάρχει και κάποια αξία που δεν έχει ακόμα ανακαλυφθεί», δηλώνει η 45χρονη από την Πενσυλβανία των ΗΠΑ. 

«Νιώθω πιο όμορφη από ποτέ όταν πίνω τακτικά αίμα. Είμαι εξαιρετικά υγιής, δεν έχω κανένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και έχω συνεχώς περίσσευμα ενέργειας», προσθέτει. «Υπάρχουν φορές που πίνω κάτι λιγότερο από δύο λίτρα αίμα το μήνα», λέει. 



Η εμμονή της Julia με το αίμα άρχισε όταν ήταν νεαρό κορίτσι και κατά τη διάρκεια του πρώτου της φιλιού ένιωσε την επιθυμία να δαγκώσει τον αγαπημένο της. 

«Ήταν τα φυσικό μου ένστικτο και μου άρεσε η γεύση. Ένιωσα την ανάγκη, δεν μπορώ να το εξηγήσω, δεν μου έφυγε ποτέ. Φυσικά εκείνος δεν με ξαναφίλησε ποτέ», αφηγείται. 



Ωστόσο η Julia δεν έπινε αίμα τακτικά μέχρι που γνώρισε τον πρώην σύζυγό της Donald. Ένωσαν τις ζωές τους σε έναν γάμο με θέμα τα βαμπίρ τον Οκτώβριο του 2000 και ήπιαν ο ένας από το αίμα του άλλου για να το γιορτάσουν. Άρχισαν τότε να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις όπου οι συμμετέχοντες βρισκόντουσαν σε κλαμπ της Νέας Υόρκης κι έπιναν ο ένας το αίμα του άλλου. 

Όταν όμως γεννήθηκε ο γιος τους, ο Donald ορκίστηκε να μην ξαναπιεί αίμα. «Σταμάτησα για να μην σταματήσει η Julia. 



Συμφωνήσαμε ότι ο ένας από μας έπρεπε να σταματήσει και να επικεντρωθεί πλήρως στην ανατροφή του παιδιού μας», λέει και συνεχίζει: «Η Julia ακόμα πίνει αλλά είναι και μία καταπληκτική μητέρα και τα παιδιά της είναι προτεραιότητα». 

Παρότι προσπαθεί να κρατήσει το χόμπι της μακριά από το γιο της, ο Αlexi αρχίζει να υποψιάζεται τις τάσεις της μαμάς του. «Έχουμε όλα αυτά τα διακοσμητικά στο σπίτι, φέρετρα και κούκλες. Νομίζω πως είναι βαμπίρ», λέει ο μικρός. 



«Πιστεύω πως δημιουργεί πολλούς κινδύνους για την υγεία της, φοβάμαι πως μπορεί να κολλήσει κάποια ασθένεια από το αίμα κάποιου άλλου», αγωνιά η κόρη της. 

Η Julia λέει πως γνωρίζει για τους κινδύνους για την υγεία της αλλά όλοι ι δότες εξετάζονται πριν τους πιει το αίμα. 

«Συναντώ κάποιους δότες online αλλά οπωσδήποτε συναντιόμαστε και στον πραγματικό κόσμο. Κάνουν εξετάσεις αίματος για να διασφαλιστεί πως δεν πάσχουν από κάτι», εξηγεί.



ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΟΡΧΙ ΒΑΡΟΥΣ...45 ΚΙΛΩΝ !

Αφαίρεσε όρχι βάρους 45 κιλών!

Ζωή-βασανιστήριο για έναν 48χρονο

Σε μία επικίνδυνη χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε ο Wesley Warren από τις ΗΠΑ διεκδικώντας την υγεία αλλά και το σώμα του. Ο 48χρονος αφαίρεσε τον ένα όρχι του, ο οποίος όμως ζύγιζε… περισσότερο από 45 κιλά! 

Ο Warren πρωταγωνιστεί σε εκπομπή που καταγράφει τη δύσκολη καθημερινότητά του και την πορεία του μέχρι το χειρουργείο. Μεταξύ των άλλων προβλημάτων που αντιμετώπιζε, ήταν αναγκασμένος να φορά φούτερ με κουκούλα για… εσώρουχα και να ουρεί πάνω του. 





Η εκπομπή παρακολουθεί την εξέλιξη του Warren, τι σήμαινε γι’ αυτόν να κουβαλά αυτό το τεράστιο βάρος αλλά και τον πόνο που αντιμετώπισε ξαπλωμένος επί 13 ώρες στο χειρουργικό τραπέζι. 

Η ασθένεια του 48χρονου, που ονομάζεται λεμφοίδημα οσχέου, είχε ως αποτέλεσμα ο όρχις να γιγαντωθεί μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια. 

Πλέον ο Wesley αναρρώνει και είναι ευγνώμων για την απαλλαγή του από ένα τέτοιο βάρος. «Το σώμα μου εγκλιματίζεται, δεν μπορώ να πω αρκετά για όσους με βοήθησαν», δηλώνει. «Ακόμα δεν μπορώ να μετακινηθώ πολύ, να οδηγήσω, να βγω για φαγητό. Αλλά σκοπεύω να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο, να προσφέρω στον εαυτό μου ένα υπέροχο γεύμα και να απολαύσω ξεκούραση για λίγες ημέρες». 




ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΝΟΝΑ ΕΣΦΑΞΑΝ 14ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ.

Μάνα και νονά έσφαξαν αυτιστικό 14χρονοΕίχαν... κουραστεί να τον φροντίζουν!

Κατηγορίες για δολοφονία πρώτου βαθμού απαγγέλθηκαν στην 50χρονη Dorothy Spourdalakis και την 44χρονη Jolanta Agata Skrodzka, μάνα και νονά αντίστοιχα του 14χρονου αυτιστικού Alex Spourdalakis, τον οποίο δολοφόνησαν στο Σικάγο.

Ο 14χρονος βρέθηκε νεκρός στο κρεβάτι του, μέσα σε μια λίμνη αίματος, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Chicago Tribune».

Οι δύο γυναίκες, σύμφωνα με το δικαστήριο, είχαν κουραστεί από την καθημερινή φροντίδα που απαιτούσε ο 14χρονος, λόγω του αυτισμού, και σχεδίασαν να τον δολοφονήσουν για να απαλλαγούν από αυτόν.

Αρχικά προσπάθησαν να τον σκοτώσουν χορηγώντας του υπνωτικά χάπια. Όταν όμως η προσπάθειά τους απέτυχε, η μητέρα του τον μαχαίρωσε τέσσερις φορές στο στήθος και στη συνέχειά του έκοψε τις φλέβες. Δεν της ήταν όμως αρκετό και πήρε σειρά και η νονά του 14χρονου, η οποία τον μαχαίρωσε πολλές φορές.

Τις δύο γυναίκες βρήκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση ο πατέρας του παιδιού όταν επέστρεψε στο σπίτι, ενώ σοκαρίστηκε όταν αντίκρισε το γιο του στο κρεβάτι μέσα στα αίματα. 

Οι δύο γυναίκες οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Η μητέρα του παιδιού είχε αρνηθεί τον Ιανουάριο βοήθεια από το Τμήμα Υπηρεσιών για Παιδιά και Οικογένειες, ενώ στο παρελθόν είχε πάρει μέρος σε ένα βίντεο στο youtube όπου ζητούσε βοήθεια στην φροντίδα του Άλεξ. 



ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΡΡΗΚΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

agapitoi diariktes 1
Δείτε το απίστευτο μήνυμα προς τους επίδοξους διαρρήκτες που άφησαν στην είσοδο του σπιτιού τους...

agapitoi diariktes 1




ΠΗΓΗ...http://www.astrology.gr

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ! ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΘΡΙΛΕΡ "SAW".

Click on the slide!
Σοκ προκαλεί η είδηση ότι ένας δάσκαλος ανάγκασε μαθητές της έκτης δημοτικού να παρακολουθήσουν το θρίλερ «Saw (Σε βλέπω)» που γυρίστηκε το 2004. 
Πρόκειται για ένα θρίλερ για γερά νεύρα...με σκηνές άγριων εγκλημάτων, πολύ αίμα και βασανισμούς ανθρώπων.

Ακόμα και ενήλικες είναι δύσκολο να παρακολουθήσουν την ταινία από την αρχή έως το τέλος, αφού τα στυγερά εγκλήματα είναι "πρωταγωνιστές" στο σενάριο της πρώτης ταινίας (σειρά ταινιών) που γυρίστηκε σε σκηνοθεσία Τζέιμς Γουάν.

«Αυτή θα είναι η πρώτη ταινία τρόμου που θα παρακολουθήσετε» φέρεται να είπε στους μαθητές του ο Ζαν – Μπατίστ Κλέμεντ, στο Γαλλικό σχολείο.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο γαλλικός ραδιοφωνικός σταθμός Europe 1, οι Αρχές συνεχίζουν τις έρευνες μέχρι να αποφανθεί η Δικαιοσύνη για την τιμωρία του εν λόγω δάσκαλου – μαθηματικού.

Ο πατέρας ένας 11χρονου μαθητή δήλωσε ότι ο γιος του «έτρεμε» όταν γύρισε στο σπίτι μετά την προβολή τη Δευτέρα.

«Επέστρεψε και έδειχνε να μην είναι καλά. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές κάνουν συσκέψεις με αποτέλεσμα να υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των μαθημάτων» είπε ο εν λόγω πατέρας.

ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ.


15«Ο Κύριος ανελήφθη εις ουρανούς, ίνα πέμψη τόν Παράκλητον τώ κόσμω, οι ουρανοί ητοίμασαν τόν θρόνον αυτού, νεφέλαι τήν επίβασιν αυτού, Άγγελοι θαυμάζουσιν, άνθρωπον ορώντες υπεράνω αυτών, ο Πατήρ εκδέχεται, όν εν κόλποις έχει συναϊδιον, Τό Πνεύμα τό άγιον κελεύει πάσι τοίς Αγγέλοις αυτού, Άρατε πύλας οι άρχοντες ημών, Πάντα τά έθνη κροτήσατε χείρας. ότι ανέβη Χριστός, όπου ήν τό πρότερον».

Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός μετά την λαμπροφόρο Ανάστασή Του από τους νεκρούς, δεν εγκατέλειψε αμέσως τον κόσμο, αλλά συνέχισε για σαράντα ημέρες να εμφανίζεται στους μαθητές Του (Πράξ.1,3). Αυτές οι μεταναστάσιμες εμφανίσεις Του προς αυτούς είχαν πολύ μεγάλη σημασία. Έπρεπε οι πρώην δύσπιστοι και φοβισμένοι μαθητές να βιώσουν το γεγονός της Αναστάσεως του Διδασκάλου τους και να αποβάλλουν κάθε δισταγμό και ψήγμα απιστίας για Εκείνον.

Την τεσσαρακοστή λοιπόν ημέρα, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο του Λουκά, ο Κύριος τους μαθητές του «εξήγαγε έξω έως τη Βηθανία», στο όρος των Έλαιών όπου συνήθως προσηύχετο. «Και αφού σήκωσε τα χέρια του, τους ευλόγησε». (Λουκά 24,50) και «ευλογώντας τους, εχωρίσθηκε απ' αυτούς και εφέρετο πρός τα πάνω, στον ουρανό» μέχρι που τον έχασαν από τα μάτια τους. Και μετά αφού Τον προσκύνησαν επέστρεψαν στην Ιερουσαλήμ με χαρά μεγάλη και έμεναν συνεχώς στο ναό υμνολογώντας και δοξολογώντας το Θεό.

Ο ευαγγελιστής Μάρκος, περιγράφοντας πιο λακωνικά το θαυμαστό και συνάμα συγκινητικό γεγονός, αναφέρει πως μετά από την ρητή αποστολή των μαθητών σε ολόκληρο τον κόσμο κηρύττοντας και βαπτίζοντας τα έθνη, «ανελήφθη εις τον ουρανόν και εκάθισεν εκ δεξιών του Θεού. Εκείνοι δε εξελθόντες εκήρυξαν πανταχού, του Κυρίου συνεργούντος και τον λόγον βεβαιούντος δια των επακολουθούντων σημείων» (Μαρκ.16,19-20).

Αυτή η ευλογία είναι πια η αρχή της Πεντηκοστής. Ο Κύριος ανέρχεται για να μας στείλει το παράκλητο Πνεύμα, όπως λέγει το τροπάριο της εορτής: «Ανυψώθηκες στη δόξα, Χριστέ Θεέ μας, αφού χαροποίησες τους μαθητές σου με την επαγγελία του Αγίου Πνεύματος και βεβαιώθηκαν από την ευλογία σου».

Η Ανάληψη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού αποτελεί αναμφίβολα το θριαμβευτικό πέρας της επί γης παρουσίας Του και του απολυτρωτικού έργου Του. «Ανελήφθη εν δόξη» για να επιβεβαιώσει την θεία ιδιότητά Του στους παριστάμενους μαθητές Του. Για να τους στηρίξει περισσότερο στον τιτάνιο πραγματικά αγώνα, που Εκείνος τους ανάθεσε, δηλαδή τη συνέχιση του σωτηριώδους έργου Του για το ανθρώπινο γένος.

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός ανήλθε στους ουρανούς, αλλά δεν εγκατέλειψε το ανθρώπινο γένος, για το οποίο έχυσε το τίμιο Αίμα Του. Μπορεί να κάθισε στα δεξιά του Θεού στους ένδοξους ουρανούς, όμως η παρουσία Του εκτείνεται ως τη γη και ως τα έσχατα της δημιουργίας. Άφησε στη γη την Εκκλησία Του, η οποία είναι το ίδιο το αναστημένο, αφθαρτοποιημένο και θεωμένο σώμα Του, για να είναι το μέσον της σωτηρίας όλων των ανθρωπίνων προσώπων, που θέλουν να σωθούν. Νοητή ψυχή του σώματός Του είναι ο Θεός Παράκλητος, «το Πνεύμα της αλήθείας» (Ιωάν. 15,26), ο Οποίος επεδήμησε κατά την αγία ημέρα της Πεντηκοστής σε αυτό, για να παραμείνει ως τη συντέλεια του κόσμου.

Η σωτηρία συντελείται με την οργανική συσσωμάτωση των πιστών στο θεανδρικό Σώμα του Χριστού. Αυτό εννοούσε, όταν υποσχόταν στους μαθητές Του: «ιδού εγώ μεθ’ υμών ειμί πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος» (Ματθ.28,20). 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...