Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΠΟΡΕΙΟ.

Πάνω από το 80% των λαχανικών και των φρούτων που τρώμε σήμερα είναι υβρίδια. Τα περισσότερα λαχανικά και κάποια από τα φρούτα που φτάνουν πλέον στο πιάτο μας έχουν «γεννηθεί» με τεχνητή γονιμοποίηση, δηλαδή είναι καρποί που έχουν προκύψει από την καλλιέργεια υβριδίων.

Υβρίδια είναι τα φυτά, τα οποία προκύπτουν σε εργαστήρια από γεωπόνους από τη διασταύρωση δυο διαφορετικών ποικιλιών του ίδιου είδους και παρουσιάζουν “βελτιωμένα” χαρακτηριστικά σε σχέση με τα φυτά από τα οποία προέρχονται. Τα “βελτιωμένα” αυτά χαρακτηριστικά εξυπηρετούν εμπορικούς σκοπούς όπως αύξηση της παραγόμενης ποσότητας, αύξηση του μεγέθους των καρπών, ανθεκτικότητα σε ασθένειες, ανθεκτικότητα σε ακραία καιρικά φαινόμενα, ομογενοποιήσει των παραγόμενων προϊόντων για τη διευκόλυνση της τυποποίησής τους, μορφοποίησή τους προς χάρη της καταναλωτικής αισθητικής.

Αντίθετα τα υβριδικά φυτά είναι πιο ανθεκτικά στις ασθένειες και περισσότερο παραγωγικά, αλλά με τίμημα πολλές φορές την αυθεντική γεύση και το γνήσιο άρωμα. Οι υβριδικές καλλιέργειες έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε νερό και λίπασμα, ενώ αποδεικνύονται πολύ ευαίσθητες σε παθογόνα, με συνέπεια οι γεωργοί να χρησιμοποιούν μεγάλες ποσότητες χημικών. Τα υβρίδια παρουσιάζουν επίσης ένα ακόμη αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό, ότι συνήθως παράγουν στείρους σπόρους κι ανόχι τότε τα φυτά που προέρχονται από σπόρους υβριδίων κατά κανόνα δεν εμφανίζουν τα “βελτιωμένα” χαρακτηριστικά στην επόμενη γενιά.

Πως να τα ξεχωρίζουμε στην αγορά -- Στα κηπευτικά τα πιο διαδεδομένα υβρίδια είναι αυτά της ντομάτας.• Ακόμη και αν δεν μπορούμε όμως να αποφύγουμε να αγοράσουμε υβρίδια -που στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν μπορούμε-, επιλέγουμε εκείνα που έχουν καλύτερη γεύση, επικροτώντας την τεχνολογία στην υπηρεσία του καταναλωτή και όχι της αγοράς που προτιμά άνοστες ντομάτες που δεν σαπίζουν με τίποτα.Πώς εντοπίζουμε τα πιο νόστιμα;

Με την παραδοσιακή μέθοδο της δοκιμής.• Διαλέγουμε με την όσφρηση και την αφή και όχι με την όραση. Δεν διαλέγουμε τα «όμορφα λαχανικά», αλλά τα μοσχομυρωδάτα και όσα διαθέτουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.• Προτιμάμε λαχανικά και φρούτα στον καιρό τους. Έτσι, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να πετύχουμε ποικιλιακό προϊόν και όχι υβρίδιο.
Για να είμαστε λοιπόν σίγουροι για αυτά που τρώμε μπορούμε με απλά και εύκολα βήματα να φτιάξουμε το δικό μας σπορείο!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΠΟΡΕΙΟΥ

 Χρειαζόμαστε:* καλό φυτόχωμα για το σπορείο* κύπελλα πλαστικά (του νερού) ή φυτοδοχεία του εμπορείου* καφάσια μαναβικής (ρηχά)* νάιλον (ή άλλο υλικό) για σκέπασμα* παραδοσιακούς σπόρους Τα κυπελλάκια που έχουμε, τα τρυπάμε σε 3-4 σημεία στη βάση τους, για να φεύγει το νερό και να αερίζονται.Επίσης, αν κάνουμε καφάσι με χώμα, βάζουμε το νάιλον κάτω και το τρυπάμε. (Τις τρύπες τις κάνουμε με πυρωμένο καρφί).Γεμίζουμε τα κυπελλάκια με χώμα, ελαφρώς πατημένο και σε ύψος τρία δάχτυλα πριν γεμίσει. Ποτίζουμε το χώμα , βάζουμε τούς σπόρους, τους σκεπάζουμε και ξανα ποτίζουμε ελαφριά. Οι σπόροι είναι σε τόσο βάθος στο χώμα όσο και το ύψος τους. Δηλαδή τους σπόρους της ντομάτας ίσα-ίσα τους σκεπάζουμε, ενώ τους σπόρους του κολοκυθιού τους βάζουμε 2-3 εκατοστά στο χώμα.

Αν οι σπόροι είναι μικροί (π.χ. ντομάτα) σε κάθε κύπελλο βάζουμε 4-5 σπόρους, ενώ αν είναι μεγάλοι (π.χ. κολοκύθι) βάζουμε 2-3 σπόρους. Ο χρόνος ζωής των σπόρων είναι γενικά 4 χρόνια ( όπως τα φασόλια), ενώ κάποιοι σπόροι (όπως η ντομάτα και η μελιτζάνα) αντέχουν 1 με 2 χρόνια.Είναι καλό όμως κάθε χρόνο να ανανεώνουμε τους σπόρους.Τα κύπελλα τα βάζουμε σε καφάσια για εύκολη μεταφορά. Αν κάνουμε σπορείο σε καφάσι ακολουθούμε τα ίδια βήματα που κάναμε και στα κύπελλα.Τα φυτά μας θέλουν άμεσο ηλιακό φως, για να μεγαλώσουν και να δυναμώσουν.

Το χώμα πρέπει να είναι πάντα ελαφριά βρεγμένο.Μεγάλωμα των φυτών Το σπορείο θέλει ζεστό μέρος, όταν έχει κρύο και αν το έχουμε έξω το σκεπάζουμε το βράδυ.Κάποια φυτά βγαίνουν γρήγορα (π.χ. ντομάτα 10-15 ημέρες) ενώ κάποια άλλα βγαίνουν αργά(π.χ. πιπεριά 20-30 ημέρες).Ανάλογα με το ύψος του φυτού και το “ψήσιμο”, μεταφυτεύουμε σε χώρο καλά προετοιμασμένο.

Γενικά - Οι ντόπιες ποικιλίες έχουν προσαρμοσθεί καλύτερα στις συνθήκες που υπάρχουν, στο πέρασμα των χρόνων και γι’ αυτό έχουν καλύτερη ποιότητα και απόδοση. Δεν χρειάζεται υπερβολή στο νερό, καλύτερα να παρατηρούμε το μεγάλωμα των φυτών για να καταλάβουμε την φροντίδα που χρειάζονται.

Σμαράγδης Ηλίας

Μηχανικός Τεχνολόγος Αντιρρύπανσης


ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.

 
Μια από τις πιο σπάνιες απεικονίσεις του Χριστού και της Παναγίας υπάρχουν σε μια εικόνα που δύσκολα μπορεί να βρει κάποιος είτε στους Ναούς είτε ακόμη και ως φορητή.
Πρόκειται για μια εικόνα που έχει τίτλο «Τα πρώτα βήματα του Χριστού» και απεικονίζει τον Ιησού μικρό παιδί να προσπαθεί να κάνει τα πρώτα του βήματα. Η πιο παλιά εικόνα που υπάρχει στον ορθόδοξο κόσμο βρίσκεται στη Μονή Λειμώνος στη Λέσβο και χρονολογείται στα τέλη του

16ου αιώνα.

Στο αριστερό μέρος της παριστάνεται η Θεοτόκος, υψηλόκορμη και στραμμένη προς τα δεξιά. Έχει τα χέρια απλωμένα προς το Χριστό, ο οποίος παρουσιάζεται ως μικρό παιδί που βηματίζει προς την αγκαλιά της μητέρας Του, απλώνοντας τα χέρια Του προς το μέρος της.
Τα χαρακτηριστικά Του παραπέμπουν μάλλον στην ηλικία των δύο ή τριών ετών παρά στην ηλικία κατά την οποία αρχίζουν τα παιδιά να βηματίζουν, κατά τους έξι με οκτώ πρώτους μήνες της ζωής τους.
ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ;

Η εικόνα θεωρείται μοναδική στον κόσμο ως προς τη θεματολογία της. Είναι αξιοπερίεργο μάλιστα το ότι ούτε στα Ευαγγέλια, ούτε στα Απόκρυφα καταγράφεται κάποιο σχετικό επεισόδιο, οπότε δημιουργούνται φυσιολογικά ερωτηματικά για την προέλευση της παράστασης.
Η πιθανότερη ερμηνεία είναι να προέρχεται από το απόκρυφο ευαγγέλιο του Ιακώβου, όπου γίνεται λόγος για την παιδική ηλικία της Παναγίας και τα πρώτα επτά βήματά της.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως η εικόνα είναι έργο καλού ζωγράφου, που εργάστηκε σύμφωνα με την τεχνοτροπία της κρητικής σχολής.
Με βάση αυτήν την εικόνα αρκετοί αγιογράφοι έχουν εμπνευσθεί και έχουν δημιουργήσει παρόμοια έργα.

Η συγκεκριμένη (πάνω) για παράδειγμα είναι μια σύγχρονη εικόνα που βρίσκεται στην Ιερά Μονή Αββά Γερασίμου του Ιορδανίτου κοντά στην Ιεριχώ (φωτο Σοφία Σιατραβάνη)

*Αγνώστου




ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΚΟΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ;

Ξυπνάς το πρωί και βλέπεις πάλι μια θολούρα. Ο αέρας μυρίζει έντονα σκόνη. Ανοίγεις την τηλεόραση κι ακούς: "Επικρατούν νοτιάδες που ανεβάζουν τη θερμοκρασία και φέρνουν σκόνη από την Αφρική. Δεν θα βρέξει, γιατί... αυτό το σύννεφο δεν θα φέρει βροχή, το πολύ πολύ να ρίξει κάτι σταγονίτσες ίσα ίσα να μας λασπώσει".

Κι αναρωτιέσαι.... αυτοί οι άνθρωποι που λέγονται μετεωρολόγοι, όταν πάνε στον καθρέφτη τους για να χτενιστούν, ξυριστούν ή κάνουν μέηκ απ -ανάλογα με το φύλλο- ΔΕΝ ντρέπονται που βλέπουν τον εαυτό τους; Γιατί δεν χρειάζεται καν να έχεις τις γνώσεις τους για να δεις τι γίνεται με τον καιρό και πως έρχεται αυτή η σκόνη!


Δείτε τι είδαμε εμείς οι 'άσχετοι' από τους δορυφόρους

To Jet Stream όπως έρχεται από τη Λιβύη 4/2/13 Λεπτομέρεια σε μεγένθυση


Εδώ μπορείτε να δείτε πως χειραγωγείται αυτή η μάζα για να έρθει στη χώρα μας.
Και γεννάται το εύλογο ερώτημα... Γιατί; Γιατί μας φέρνουν τον τελευταίο καιρό κάθε τόσο την σκόνη από την Αφρική;






Γιατί ο καιρός ανοίγει και με τη θολούρα και τα ψευτοσύννεφα μπορούν να καλύψουν καλύτερα τους έντονους αεροψεκασμούς. Σήμερα στην περιοχή του Βόλου ακούμε όλη μέρα τον ουρανό να βογγάει από τα αεροπλάνα, αλλά δεν είναι ορατά.

Μας κουβαλάν μαζί με τη σκόνη και διάφορα βακτήρια και ίσως... όχι μόνο. Δημιουργούν τεχνητή αιθαλομίχλη. Κατά τα άλλα τους φταίνε τα τζάκια!

Κρύβουν τον ήλιο που είναι πολύτιμος για την κάθε είδους οργανική ανάπτυξη.

Κλέβουν την όποια υγρασία έχει και χρειάζεται η Αφρική. Το φαινόμενο αυτό είναι σύνηθες πλέον. Βλέπουμε τα σύννεφα της Αφρικής να εξαφανίζονται προς τις νότιες ευρωπαϊκές χώρες ή κάνοντας κύκλο, να προωθούνται, προσπερνώντας την Ισπανία και Πορτογαλία, προς την Αγγλία - μην αναρωτιέστε καθόλου γιατί τους τελευταίους μήνες έχουν πνιγεί στο νερό!

Μερικές δεκάδες μνημόνια, καμιά εκατοστή στικάκια, καμιά ντουζίνα βομβιστικές επιθέσεις, φόροι... φόροι... φόροι, περικοπές, απωλήσεις, ξεπωλήσεις και... που και ποιος να σηκώσει πια κεφάλι να δει τα χάλια στον ουρανό και να'χει και σάλιο να φωνάξει;





ΠΗΓΗ...http://aneksigita-fainomena.blogspot.gr

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟ E-BAY Η ...ΕΛΛΑΔΑ!!!



Ήρθε η ώρα, όπως φαίνεται, και για το... πούλημα της χώρας, σύμφωνα με αγγελία που έχει αναρτηθεί στο e-bay.


«Ελλάδα- μία ολόκληρη χώρα προς πώληση! Ευκαιρία!» αναφέρει η αγγελία και στην περιγραφή του προς πώληση προϊόντος γράφει: «Κακή οικονομία αλλά αξιοπρεπείς, φιλικοί και ωραίοι άνθρωποι».

Η προσφορά του χρήστη με το όνομα alexisod λήγει στις 20 Ιουνίου. Η τιμή της Ελλάδας διαμορφώνεται στις 101,000 λίρες και έχουν τοποθετηθεί 72 προσφορές.





ΠΗΓΕΣ...



http://www.newsbomb.gr

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΝΕΡΓΟΥ - ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!!!



Μετά από μια έρευνα βρήκα αρκετές λύσεις για να τρως τζάμπα στην Ελλάδα.

Μόνο που πρέπει να είσαι λίγο ζαμανφού κατάσταση.
ανεργία Ελλάδα

Τι εννοώ όταν λέω ζαμανφού; Να είσαι εντελώς φευγάτο άτομο.. και να μη ντρέπεσαι καθόλου.

Στην επαρχία η κοινωνία είναι μικρή, και όσο να είναι οι “Κατίνες”βρίσκονται παντού.

Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη είναι μεγάλες πόλεις, και φυσικά δεν σε ξέρει κανείς. Ας δούμε λοιπόν.. με ποιους τρόπους μπορούμε να φάμε τζάμπα χωρίς να δώσουμε ούτε ένα ευρώ.

α) Φαΐ καλό θα φάμε στους γάμους. Το μπριζολάκι και οι πατάτες τηγανιτές τις καταβροχθίζουμε αμέσως. Ζητάμε πάντα περίσσευμα, σ΄έναν γάμο.. οι καλεσμένοι πρέπει να μένουν πάντα ικανοποιημένοι. Τα ορεκτικά τα τρώμε χωρίς να τρώμε πολύ ψωμί, γιατί θα φουσκώσουμε. Η σόδα βοηθά στη χώνεψη, και συνεχίζουμε την μάσα.Πολλοί θα ρωτήσουν και με το δίκιο τους, κάτσε ρε φίλε.. δεν έχουμε κάλεσμα πως θα πάμε;Σε όλους τους γάμους δεν ζητάνε καλέσματα, μπορείς να κάτσεις όπου θες και να φας.

β) Συσσίτια εκκλησίας: Χμ.. ικανοποιητικό φαγητό. Στα συσσίτια της εκκλησίας ζητούν δυστυχώς κάποια στοιχεία προσωπικά. Μετά από αυτή την διαδικασία, θα έχεις ένα μεσημεριανό και ένα βραδινό φαγητό τζάμπα.

γ) Μνημόσυνα και κηδείες: Εδώ θα πρέπει να τσεκάρεις τις κολώνες της ΔΕΗ με τα καρφιτσωμένα χαρτιά που γράφουν μνημόσυνα και κηδείες. Θα τα βρείτε έξω από τα νεκροταφεία και τις γειτονιές. Λόγω της οικονομικής κρίσης, πολλοί σερβίρουν μόνο καφέ και παξιμάδια. Επίσης, μοιράζουν γλυκά, μπακλαβά, τσουρεκάκι και κόλλυβα. Τα κόλλυβα να τα αποφεύγετε να τα τρώτε, γιατί πολλοί έχουν πάθει δηλητηριάσεις κατά καιρούς.

δ) Εγκαίνια μαγαζιών: Η χαρά ενός ανθρώπου που ανοίγει ένα μαγαζί.. γίνεται και δική σου χαρά που θα φας τον περίδρομο. Κανείς δεν πρόκειται να σε διώξει από τα εγκαίνια μαγαζιών. Άρα θα φας τσάμπα και πολύ καλά μάλιστα. Στα περισσότερα εγκαίνια οι λιχουδιές στα τραπέζια είναι πεντανόστιμες.

ε) Ομιλίες πολιτικών αρχηγών στα ξενοδοχεία; Προτιμάτε μικρά κόμματα. Στα μεγάλα, ίσως να σας ζητήσουν κάποια πρόσκληση. Όταν γίνονται ομιλίες από τα κόμματα για τις πολιτικές εξελίξεις πηγαίνουμε για να φάμε. Δεν μας ενδιαφέρει τίποτα παραπάνω από το φαΐ. Στα περισσότερα ξενοδοχεία σερβίρουν στο ακροατήριο καφέ, τσάι, χυμούς και φυσικά τοστάκια με φιλέτα σολομού.

Εκεί δεν έχει ντροπές, αν δεν φας πρώτος τα τραγανά τοστάκια θα στα φάνε οι άλλοι, που έχουν έρθει και αυτοί για τον ίδιο λόγο. Αφού χορτάσεις καλά, μπορείς να την κάνεις, γιατί θα ξενερώσεις με τις μπούρδες που θα αραδιάζουν οι πολιτικοί αρχηγοί.

Φυσικά το άρθρο είναι χιουμοριστικό ή μήπως όχι τόσο για κάποιους….;





ΠΗΓΕΣ...
deite-to.com, aniwthoi.net
http://www.fwnazw.gr

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ;

Γιατί οι Έλληνες δεν αντιδρούν;
Αυτό το ερώτημα έχει γίνει η αγαπημένη καραμέλα σε συζητήσεις εντός κι εκτός συνόρων. Οι εύκολες απαντήσεις είναι πολλές. Ο καθένας μπορεί να βρει ένα σάκο του μποξ και να εκτοξεύσει πάνω τη οργή του. Όλοι μπορούμε να βγάλουμε την ουρά μας απέξω και να υποδείξουμε κάποιον άλλον που φταίει ή αντίθετα να φορτωθούμε όλες τις ενοχές και ν΄αρχίσουμε να αυτομαστιγωνόμαστε. Όμως η ουσιαστική απάντηση στο ερώτημα, δεν μπορεί να είναι παρά μία.

Ποιοι Έλληνες; Οι Έλληνες σαν ένας λαός που κατοικεί σ΄ενα συγκεκριμένο χώρο ή μια κοινή συνισταμένη που ενώνει ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους αλλά που έχουν μια συγγενή αντίληψη των όσων συμβαίνουν;

Αν λοιπόν εννοούμε τους Έλληνες σαν κατοίκους ενός συγκεκριμένου χώρου, αυτόματα οδηγούμαστε στην απάντηση του γιατί δεν γίνεται τίποτα. Γιατί οι κάτοικοι αυτού του τόπου μπορεί να έχουν τόσες μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, ώστε να μην μπορούν να βρουν κοινές συνισταμένες αντίστασης, γιατί πολύ απλά δεν έχουν κοινές αντιλήψεις. 

  • Ένα μέρος των κατοίκων μπορεί να θεωρεί πρόοδο το να πάρει πίσω τους μισθούς που έχασε κι όλα καλά. 
  • Ένα άλλο μέρος μπορεί να θέλει να βρει ευκαιρίες να κάνει μπίζνες μέσα στα συντρίμμια. 
  • Κάποιοι άλλοι μπορεί να οραματίζονται ανατροπές κι επαναστάσεις απέναντι στο υπάρχον σύστημα. 
  • Μια άλλη κατηγορία μπορεί να είναι παντελώς αδιάφορη στις κοινές συνισταμένες και να σκέφτεται μόνο το τομάρι της και πως θα επιβιώσει. 
  • Κάποιοι άλλοι μπορεί να ονειρεύονται πως είναι απόγονοι του Λεωνίδα και κάποιοι άλλοι απόγονοι των ηγεμόνων του Βυζαντίου. 


Υπάρχει μια ατέλειωτη ποικιλία κατοίκων ενός τόπου που είναι εγκλωβισμένοι σε συγκεκριμένες ιδεολογίες, θρησκευτικές αντιλήψεις, οικονομικά συμφέροντα, προσωπικές φιλοδοξίες και ιδιαίτερα προβλήματα στις μικρές φωλίτσες τους ο καθένας.

Για να λειτουργήσει ένας λαός σαν σύνολο απέναντι σε ένα οποιονδήποτε εχθρό που θέλει να σκλαβώσει τη πατρίδα του ή ακόμα και να την αφανίσει, πρέπει να έχει δημιουργήσει μέσα του κάτι σημαντικότερο από τα προσωπικά συμφέροντα των επί μέρους μονάδων. Να έχει ένα απόθεμα κοινών συνισταμένων που είναι ιερές αξίες, και τις οποίες δεν επιτρέπει να παραβιάζει κανείς άσχετα σε τι προσωπική κατάσταση βρίσκεται.

Για να αγαπάει ένας λαός τη πατρίδα του και να σέβεται την ιστορία του και τους προγόνους του, πρέπει να υπάρχουν διδάγματα, αγαθά που ξεφεύγουν από την σφαίρα της καθημερινότητας, παραδόσεις, χαρακτηριστικά και "συγγένειες" που τις έχει διαφυλάξει σαν "εθνική του ταυτότητα".

Όμως υπάρχει κάτι τέτοιο; Η Ελλάδα που αναφέρουμε συνέχεια, και που έχει γίνει τόσο της μόδας τώρα τελευταία να την βάζουμε μπροστά στη προσωπική μιζέρια μας, τη πνευματική μας φτώχεια, την υποταγή μας σε όλο αυτό το παρανοϊκό σύστημα που βιώνουμε, είναι κάτι το αφηρημένο; Όχι. Είναι ένα κράτος με συγκεκριμένα σύνορα και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Όταν λέμε Ελλάδα αυτό που φέρνουμε στην επιφάνεια να μας σώσει είναι το βαρύ παρελθόν μας, το βαρύ όνομά μας. Όμως το όνομα αυτό μπορεί να είναι βαρύ, αλλά οι κάτοικοι αυτής της χώρας είναι καταναλωτές ενός παγκόσμιου συστήματος αξιών, ζουν και λειτουργούν με τα πρότυπα αυτού του συστήματος, έχουν δημιουργήσει σαν αξίες και ανάγκες αυτά που προτείνει αυτό το σύστημα αξιών.

Ο Έλληνας καταναλωτής των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, των ριάλιτυ της τηλεόρασης, ο συλλέκτης διαφόρων γκάτζετ τελευταίας τεχνολογίας, ο λάτρης της ρόδας, της μάσας, της μοδάτης ένδυσης, ο διψασμένος για χρήμα και καλοπέραση, ο αντιγραφέας τηλεπερσόνων, και πρωταγωνιστών διαφημιστικών σποτ, σε τίποτα δεν διαφέρει από τον εθισμένο ευρωπαίο ή αμερικανό καταναλωτή, παρά μόνο σε ότι αφορά το τρόπο που εφαρμόζει και υπακούει στα ερεθίσματα αυτά.


Ο μέσος Έλληνας δεν είναι με ένα βιβλίο στο χέρι να μελετάει αρχαίους φιλοσόφους, ούτε φοράει τη φουστανέλα του Κολοκοτρώνη, ούτε πολεμάει στα βουνά της Πίνδου με κρυοπαγήματα στα πόδια. Ο μέσος Έλληνας στο χέρι του κρατάει ένα τάμπλετ, φοράει κάποια ξένη επώνυμη φίρμα, και πολεμάει για μια πρόσληψη σε κάποιο πολυεθνικό κολοσσό ή για ένα διορισμό για να εξασφαλίσει χρήμα για να μπορεί να αγοράσει κι άλλα από αυτά τα "αγαθά" που είναι και η κεντρική ιδέα της ζωής του και της κοσμοαντίληψής του. Το αν χορεύει ζεϊμπέκικο και τσιφτετέλια ενώ οι συγγενείς του Ευρωπαίοι χορεύουν ταραντέλες, βαλς και καντρίλιες δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Το αν παρακολουθεί μετά μανίας ένα χαζοκούτι που έχει κι ελληνικούς υπότιτλους ακριβές καρμπόν με τα υπόλοιπα χαζοκούτια των εκτός συνόρων κατοίκων είναι η ουσία.

Γιατί όταν δεν έχεις να παρουσιάσεις κάτι διαφορετικό που να αλλάξει τα δεδομένα αλλά κυκλοφορείς μέσα στα ίδια σκατά, με όλο τον υπόλοιπο πλανήτη, το να λες "εμείς είμαστε Έλληνες ρε" καταντάει γραφικό.
Όταν οι άνθρωποι που έχεις επιλέξει να σε κυβερνούν είναι κλώνοι όλων των υπόλοιπων κυβερνώντων στα άλλα κράτη, όταν οι κατευθύνσεις που μεγαλώνεις τα παιδιά σου είναι κλωνοποιημένες κατευθύνσεις των υπόλοιπων γονιών εκτός συνόρων, όταν οι αξίες που έχεις στη ζωή σου και η αντίληψή σου για το κόσμο και για τον άνθρωπο είναι καρμπόν με τις αντιλήψεις ενός παγκόσμιου συστήματος, με τι τρόπο δηλαδή αποδεικνύειες την ιδιαίτερη ταυτότητα που υποτίθεται πως έχεις;

Οι Έλληνες λοιπόν δεν αντιδρούν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να βρουν κάτι για το οποίο να πολεμήσουν, τόσο ισχυρό, τόσο σπουδαίο, ώστε να θυσιάσουν την προσωπική τους ασφάλεια ο καθένας, τη φωλίτσα του για ένα μεγάλο ιδανικό. 

Ένα κοινό όνειρο που θέλουν να γίνει πραγματικότητα. Και που θα μπορέσουν να το μεταδώσουν και πέρα από τα σύνορα. Ένα μήνυμα για όλη την ανθρωπότητα. Μια διαφορετική πρόταση απεγκλωβισμού των ανθρώπων από τη παγκόσμια φυλακή τους. Αυτό το μήνυμα έδωσαν οι πρόγονοι μας στην ανθρωπότητα και γι΄αυτό σε κάθε γωνιά της γης, ανεξάρτητα από χρώμα, ράτσα, τόπο, χρόνο, υπάρχουν ακόμα τα ίχνη τους. Ένα μήνυμα που δεν έχει καμιά σχέση με ότι εμείς σήμερα δίνουμε στα παιδιά μας.

Γι΄αυτό και φοβόμαστε όλο και περισσότερο τα σύνορα. Τους κακούς που θα μας κατασπαράξουν. Εχθρούς από κάθε κατεύθυνση. Γιατί δεν έχουμε κάτι τόσο δυνατό ώστε να είναι από μόνο του όπλο που κανείς δεν μπορεί να νικήσει. 
Δεν έχουμε κοινή αντίληψη μιας εθνικής ταυτότητας που είναι φτιαγμένη όχι από λόγια αλλά από έργα που οι άλλοι θα επιθυμήσουν να αντιγράψουν κι όχι να καταστρέψουν.
Δεν έχουμε να παρουσιάσουμε ισχυρά διαπραγματευτικά χαρτιά και να απειλήσουμε όποιος διαταράξει την ελληνικότητά μας, γιατί πολύ απλά δεν έχουμε ελληνικότητα.
Είμαστε πρόχειρα αντίγραφα των υπόλοιπων που θεωρούμε ξένους. 
Είμαστε όλοι προδότες των αξιών και των ιδανικών των προγόνων μας.
Γι΄αυτό και εκλέγουμε ανάλογους με την αντίληψή μας ανθρώπους να μας εξουσιάζουν, γι΄αυτό φοβόμαστε τόσο ώστε να καταντήσουμε ζητιάνοι και απελπισμένοι.
Γι΄αυτό προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε τρόφιμα σε περίπτωση καταστροφής, άλλοι το σκάνε για να φτιάξουν τη ζωούλα τους αλλού, κι άλλοι ονειρεύονται αιματηρές εκκαθαρίσεις και νέα στρατόπεδα γιατί φοβούνται. Φοβούνται να διεκδικήσουν την αληθινή ελευθερία.

Αυτοί που δεν αντιδρούν λοιπόν δεν είναι οι Έλληνες αλλά οι κλώνοι του δυτικού μοντέλου ζωής, οι εγκλωβισμένοι στα ίδια αδιέξοδα, στους ίδιους εφιάλτες με τους κατακτητές τους. 

Και γι΄αυτό και όλος ο πόλεμος που γίνεται αυτή τη στιγμή γύρω μας ποντάρει ακριβώς σ΄αυτό. Να μην αποκτήσουμε με κανένα τρόπο συνείδηση του τρόπου που θα μπορούσαμε να γκρεμίσουμε αυτό το μοντέλο ζωής σε 24 ώρες. Γιατί οι γνωρίζοντες ξέρουν πως μέσα μας υπάρχει ένα ανυπότακτο πνεύμα, μια ιερή τρέλα που λειτουργεί σε διαφορετικό επίπεδο, γνωρίζουν πως αν μας έπιανε το πείσμα μας και κατορθώναμε όπως έχουμε κάνει χιλιάδες φορές στην πανάρχαια ιστορία μας να βάλουμε πάνω από τους ατομικούς μας φόβους, τα συλλογικά μας όπλα, θα φέρναμε ανάποδα το ντουνιά όπως έλεγε κι ο ποιητής.
Γνωρίζουν πως έχουμε συγκεκριμένους δεσμούς που αν τους ενεργοποιήσουμε και τους ενισχύσουμε θα κατορθώσουμε να ξεθάψουμε από μέσα μας μεγαλείο, που τώρα έχει κρυφτεί κάτω από τόνους σκουπιδιών, ασύμβατων με τη πραγματική μας φύση, γι΄αυτό και φροντίζουν αργά και σταθερά να εξαφανίσουν όλους αυτούς τους δεσμούς. Και το κάνουν πολύ εύκολα γιατί η πλειοψηφία των κατοίκων αυτού του τόπου έχει ξεχάσει ποιοι είναι αυτοί οι δεσμοί και τι δύναμη έχουν.

Είναι τυχαίο που οι Έλληνες διασκορπισμένοι σε όλη την ανθρωπότητα εκτός συνόρων, μπορούν και κάνουν θαύματα;
Είναι τυχαίο που έχουν τέτοιους μηχανισμούς μέσα τους ώστε να είναι όποτε και όπου θελήσουν παγκόσμιοι πολίτες, χωρίς σύνορα, χωρίς κανένα εμπόδιο να προσαρμόζονται άμεσα ακόμα και στους πιο αφιλόξενους τόπους, και να διαπρέπουν ο καθένας στο δικό του χώρο;
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Απλά εμείς το έχουμε ξεχάσει κι έχουμε δεχτεί αδιαμαρτύρητα τη μετατροπή μας σε ανδρείκελα μιας παγκόσμιας παράνοιας. Κανένας κομματικός μηχανισμός δεν ήταν πατριωτικός στην Ελλάδα ποτέ, καμιά κυβέρνηση δεν λειτούργησε με γνώμονα το συμφέρον του τόπου και του λαού. Οι ηγέτες μας και τα κόμματα μας ούτε μεγαλείο είχαν ούτε στελέχη που να ασπάζονται το ελληνικό μοντέλο αντίληψης. Όλα ξενόφερτα ήταν και είναι. Προσαρμοσμένα στα διεθνή πρότυπα με σκοπό να προσαρμόσουν και όλους τους κατοίκους σ΄αυτά.

  • Κατοίκους που τρέχουν στα σούπερ μάρκετ ν΄αγοράσουν λεμόνια από την Αργεντινή, φιστίκια αιγίνης από τη Τουρκία και λάδι από τη Γερμανία! 
  • Κατοίκους που διαβάζουν ένα σωρό αηδίες και τους δικούς τους συγγραφείς, ποιητές, φιλοσόφους, ζωγράφους, καλλιτέχνες τους θεωρούν κουραστικούς ή ντεμοντέ. 
  • Κατοίκους που κάνουν οικονομίες για να πάνε σ΄ενα μοδάτο θέρετρο και δεν έχουν μπει στο κόπο ν΄ανέβουν ούτε μέχρι το Παρθενώνα να τον δουν από κοντά. 
  • Κατοίκους που ο ζωτικός τους χώρος καταλαμβάνεται από ότι αηδία τους πουλήσει κάθε απατεώνας. Έλληνες, Ιταλοί, Ισπανοί, Πορτογάλοι και Ιρλανδοί που πρέπει ντε και καλά να συμμορφωθούν στην εντέλεια στη νέο αποικιοκρατική μανία των αγγλοσαξώνων, της ενωμένης και τρανής Γερμανίας, της Αμερικής των οίκων αξιολόγησης, και τη παγκόσμια τραπεζική κυριαρχία των ψυχασθενών .... 

Τυχαίο; Δε νομίζω.

Μη τυχόν και θυμηθούν τα μυστικά της συγγένειας... Μη πάρουμε χαμπάρι πως έχουμε βαπτιστεί με δικό μας όνομα, μήπως αναγνωρίσουμε εμπόρους της δυστυχίας μας. Βήμα βήμα και με πολύ μεθοδευμένες κινήσεις ο νότος της Ευρώπης αλώθηκε. Με βοήθεια από κάθε πιθανή πηγή της δύσης και της ανατολής. Κι οι λαοί μας πρέπει να νοιώσουν ένοχοι, τιποτένιοι, ανάξιοι να διεκδικήσουν πίσω την ιστορία τους. Όπως οι λαοί της άλλης ανατολής, εκείνοι που πατάνε στα χώματα που άλλαξαν με τη σειρά τους την ιστορία της ανθρωπότητας σε πανάρχαιους χρόνους, και πάνω στα βομβαρδισμένα ερείπια των εκατομμυρίων χρόνων ιστορίας χτίζουν τους ουρανοξύστες του μίσους και του σκοταδισμού για να κρατήσουν τους ανθρώπους μαριονέτες.
Όλοι αυτοί οι λαοί αναφέρονται στα σημειωματάρια της κούφιας τάξης πραγμάτων σαν τιποτένιοι, ανάξιοι που έχουν ανάγκη από συμμόρφωση και βούρδουλα... τι μεταλύτερο θράσος να περιγράψει κανείς.. Όλα μελετημένα στη παραμικρή λεπτομέρεια. Με ποιο τρόπο έγινε αυτή η άλωση; Με ποιους μηχανισμούς συμβαίνει τώρα και θα γίνει ακόμα πιο θλιβερή; Όποιος έχει την ικανότητα ακόμα ας κοιτάξει.

Με χαρά όμως πίσω από όλο αυτό το σκοτεινό τοπίο βλέπω, πως τα πράγματα δεν είναι τόσο βολικά για όσους τα έχουν σχεδιάσει. Ξεπετάγωνται σιγά σιγά διάφοροι ναυαγοί και φτιάχνουν σχεδίες για την επιστροφή στη πατρίδα. Βλέπουμε ανάμεσα στους υπερβολικά κοιμισμένους πολίτες να ξεπετάγονται νέοι άνθρωποι που είναι υπερβολικά αφυπνισμένοι. Δεν έχει σημασία ο αριθμός. Το ότι συμβαίνει έχει σημασία.


Ιστορίες Συνωμοσίας




ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ.

Βαρέα μέταλλα στο πιάτο μας

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται σε σημαντικό βαθμό η συσσώρευση βαρέων μετάλλων στα γεωργικά και κτηνοτροφικά προϊόντα – και μάλιστα χωρίς κάποια ιδιαίτερη μείωση, σε αντίθεση με άλλες τοξικές οργανικές ενώσεις.

Αφού αυτά τα προϊόντα αποτελούν το βασικότερο κρίκο στην τροφική αλυσίδα, η είσοδος των βαρέων μετάλλων στα αγροτικά οικοσυστήματα θεωρείται, από τους επιστήμονες, θεμελιώδους σημασίας, καθώς η επιβάρυνση της υγείας του καταναλωτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, αθροιστικά.

Βαρέα μέταλλα είναι τα μέταλλα εκείνα που… έχουν ειδικό βάρος μεγαλύτερο από αυτό του σιδήρου και είναι τοξικά σε χαμηλές συγκεντρώσεις. Τα βαρέα μέταλλα τα ανευρίσκουμε στη φύση είτε διαλυμένα ως ιόντα στο νερό, είτε ως μεταλλεύματα στους βράχους, είτε ακόμα προσκολλημένα σε μόρια του αέρα (πήγε το μυαλό σας στα chemtrails;).

Τα βαρέα μέταλλα, σε γενικές γραμμές δεν αποβάλλονται από τον οργανισμό, όση αποτοξίνωση και να κάνει κάποιος, και θεωρούνται μια από τις αιτίες για πολλές χρόνιες ασθένειες όπως πονοκέφαλοι, σκλήρυνση κατά πλάκας, αλζχάιμερ, κλπ

Η επιβάρυνση της τροφικής αλυσίδας με βαρέα μέταλλα οφείλεται στη ρύπανση του περιβάλλοντος από τις ανθρωπογενείς δραστηριότητες, όπως η διάθεση ανεπεξέργαστων λυμάτων στους υδάτινους αποδέκτες, καύση στερεών απορριμμάτων, η ανεξέλεγκτη διάθεση στερεών απορριμμάτων (περιέχοντα βαρέα μέταλλα) στο έδαφος, η καύση συμβατικών καυσίμων κ.α.

Δεδομένου ότι τα βαρέα μέταλλα δεν αποικοδομούνται, συσσωρεύονται στο έδαφος και τα νερά (γλυκά και αλμυρά), με αποτέλεσμα να περνούν στην τροφική αλυσίδα. Η τοξικότητά τους εξαρτάται από το είδος του βαρέως μετάλλου, τη συγκέντρωσή του, την συνύπαρξη του με άλλα βαρέα μέταλλα, και το είδος του μεγαοργανισμού.

Επιπτώσεις

Αρσενικό: Το ανόργανο αρσενικό συγκεντρώνεται στους μύες, τον εγκέφαλο, τον σπλήνα, τους νεφρούς, την καρδιά, τα μαλλιά και τα νύχια. Δηλητηρίαση από αρσενικό προκαλεί παράλυση του νευρικού συστήματος, κώμα και θάνατο, ενώ χρόνια έκθεση προκαλεί μυϊκή ατονία, απώλεια όρεξης, απώλεια βάρους, τριχόπτωση και καρκινογένεση.

Κάδμιο: Το κάδμιο σε τοξικές συγκεντρώσεις και χρόνια έκθεση, είναι δυνατόν να προκαλέσει νεφρικές και ηπατικές βλάβες, υπογονιμότητα στους άνδρες, και καρκινογένεση.

Μόλυβδος: Ο μόλυβδος προκαλεί βλάβες στο νευρικό σύστημα (και κυρίως στον παιδικό πληθυσμό σχετίζεται με προβλήματα πνευματικής καθυστέρησης), ηπατικές και νεφρικές βλάβες, ευνοεί την εμφάνιση καρδιαγγειακών παθήσεων, και καρκινογένεση.

Υδράργυρος: Ο υδράργυρος ανιχνεύεται κατά κύριο λόγο στα αλιεύματα που προέρχονται από ρυπασμένες περιοχές, και συγκεντρώνεται στο ήπαρ και τους νεφρούς προκαλώντας αντιστοίχως βλάβες, προσβάλει το κεντρικό νευρικό σύστημα και προκαλεί προβλήματα που σχετίζονται με την πνευματική ανάπτυξη των παιδιών, και καρκινογένεση.

Χρώμιο: Το εξασθενές χρώμιο προκαλεί καρκινογένεση, ηπατικές και νεφρικές διαταραχές, δερματίτιδες, και όταν εισέρχεται από την αναπνευστική οδό είναι δυνατόν να προκαλέσει εκτός από καρκίνο των πνευμόνων και χρόνια βρογχίτιδα.

Χαλκός: Ο χαλκός είναι ένα μέταλλο το οποίο είναι απαραίτητο στον ανθρώπινο οργανισμό αφού συμμετέχει στην ανάπτυξη του αγγειακού και σκελετικού συστήματος, βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου, βοηθά στη λειτουργία του νευρικού συστήματος, όμως αν υπερβούμε την ημερήσια διαιτητική πρόσληψη σε χαλκό είναι δυνατόν να εμφανιστούν νεφρικές και ηπατικές διαταραχές. (Για τα άλλα βαρέα μέταλλα… τσιμουδιά!)

Τα βαρέα μέταλλα συσσωρεύονται σε πρωτεϊνικούς ιστούς και τα οστά. Έτσι οι καταναλωτές θα πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση ύδατος από ρυπασμένες περιοχές, καθώς και την κατανάλωση συκωτιού και νεφρών από μεγάλης ηλικίας ζώα, και ζώα που προέρχονται από ρυπασμένες περιοχές, καθώς επίσης και τρόφιμα βολβούς (πατάτες, κρεμμύδια, καρότα), που παρήχθησαν σε επιβαρυμένες με βαρέα μέταλλα περιοχές.

(Μετά αναρωτιόμαστε όλοι γιατί ο καρκίνος θερίζει με γεωμετρική πρόοδο! Το σχέδιο για τη μείωση του πληθυσμού εκτελείτε με γοργούς ρυθμούς.)

Πηγές: Αξιολόγηση Διατροφικής Επικινδυνότητας Ι. Ζαμπετάκης Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ;

Πού πήγανε τα τραγούδια μας; του Γιάννη Μακριδάκη
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ.


Έχω ένα ραδιοφωνάκι κρεμασμένο μόνιμα στην αμυγδαλιά. Σόνυ είναι, παλαιό, παγκοσμίου λήψεως (!), αλλά πιάνει μόνο Δεύτερο Πρόγραμμα. Το ‘χω να κρέμεται εκεί σ’ ένα κλαρί και να το κουνά ο αέρας, με την κεραία του να βλέπει συνήθως κατά τον νοτιά αλλά να στρίβει κιόλας από δω κι από κει ανάλογα με τη δύναμη και τη φορά του ανέμου.


Κάθε πρωί κατεβαίνοντας στο χωράφι, η πρώτη μου κίνηση είναι να πλησιάζω τη μυγαδαλιά και να πατάω το κουμπάκι του σόνυ της.

Παρέα με το Δεύτερο κάνω όλες τις δουλειές στο χωράφι. Ας παίζει τις περισσότερες ώρες δίχως να του δίνω σημασία, ας παίζει μόνο του αφού εγώ δεν ακούω ή δεν προσέχω, ακούει η μυγδαλίτσα και όλα τα φυτά και τα έντομα, τα πουλιά, τα γατιά και ο Μάρτης, ας λένε και βλακείες οι παραγωγοί του καμιά φορά, έρχεται όμως η στιγμή που θα βάλει ένα παλιό τραγούδι, που θα τ’ ακούσεις, θα σε αρπάξει από πολύ μέσα σου, θα σου κοπούνε τα πόδια, θ’ αράξεις στη γη ή στο κάθισμά σου και θα γείρεις το κεφάλι πίσω, θα γεμίσεις τα πνευμόνια σου με τη γλύκα της ζωής και της Τέχνης, της ανθρώπινης σοφίας.

Έτσι ένιωθα προχτές, που άκουγα σε μια εκπομπή τραγούδια μιας περασμένης Ελλάδας, μιας πατρίδας που εξαφανίστηκε παντελώς, μιας εποχής όμορφης και τραχιάς, όχι ισοπεδωμένης όπως σήμερα. Και σκεφτόμουνα πως αυτά τα τραγούδια πλέον δεν έχουν λόγο να ακούγονται. Αυτή η Τέχνη μαρτυρά πως κάποτε υπήρχε μια χώρα με τις ιδιαιτερότητές της, με το τσαγανό της, με το φιλότιμο, την περηφάνεια, την τιμή, το καθαρό της κούτελο, τη φτώχεια, τον πλούτο της τον πραγματικό, την αρχοντιά της από το χωριό μέχρι το άστυ. Μια χώρα με τις γειτονιές της που σφύζανε από ζωή στους δρόμους, μια χώρα ανθρώπων ζωντανών κι όχι ατόμων νεκρωμένων

Αυτά σκεφτόμουνα προχτές, Κυριακή μεσημέρι ήτανε, τρίβοντας ρίγανη αποξηραμένη και ακούγοντας Δεύτερο Πρόγραμμα και μάλιστα ήταν η πρώτη φορά μέσα σ’ αυτά τα τρία χρόνια απουσίας μου από την πόλη, που κάπως την νοστάλγησα. Που έπιασα τον εαυτό μου να ονειρεύεται μια βόλτα απογευματάκι καλοκαιριού στους πεζόδρομους των Εξαρχείων κι ως απάνω στις γειτονιές των Αμπελοκήπων και μια παγωμένη μπύρα στο πάρκο ή στο καφενείο. Νοστάλγησα την πόλη, μιαν άλλη πόλη όμως, μιας άλλης εποχής, αυτής που μου φερε στην ψυχή το Δεύτερο Πρόγραμμα με τις επιλογές του, μιας εποχής που δεν ισχύει πια. Τίποτα δεν ισχύει πια.

Και μείνανε μόνο τα τραγούδια να μας θυμίζουν κάτι που χάθηκε, κάτι που αφήσαμε πίσω οριστικά, κάτι που καταστρέψαμε ολοσχερώς και ανεπίστροφα. Να μας θυμίζουνε τον εαυτό μας πριν τον ξεπεσμό, τότε που ήταν άλλος. Να μας θυμίζουνε την πατρίδα μας, την παιδική ηλικία μας. Κι έμεινε κι ένα ραδιόφωνο να τα μεταδίδει αυτά τραγούδια, που δεν έχουνε πια κανένα λόγο να μεταδίδονται, μιας και μονάχα στις ψυχές των τελευταίων που ξεμείνανε να ονειρεύονται πλούτο και όχι χρήμα, μιλάνε. Τα τραγούδια που δεν τα θέλει πια η εποχή μας, ούτε το μέλλον που σχεδιάζουμε τα χρειάζεται, ίσα ίσα ζημιά του κάνουνε, διότι ίσως μπορεί να βάλουνε κάνα δυο νέους ανθρώπους να ψαχτούνε μήπως και νιώσουνε

Μέσα στην εποχή της ισοπέδωσης και της καπιταλιστικής απανθρωπιάς, δεν μπορούν να ακούγονται αυτά, ούτε να υπάρχει ραδιόφωνο και μάλιστα κρατικό που να τα μεταδίδει, έτσι ακριβώς σκεφτόμουνα καθώς μου είχε έρθει η έκλαμψη πως και μόνο η μετάδοσή τους αποτελεί πράξη αντίστασης και επανάστασης

Σήμερα πήγα στο χωράφι και πάτησα όπως κάθε πρωί το κουμπί του ραδιοφώνου της μυγδαλίτσας αλλά ακούστηκε μονάχα ο ήχος των παρασίτων.

Άντε τώρα να εξηγήσεις στα φυτά, στα πουλιά, στα γατιά και στον Μάρτη, πού πήγανε τα τραγούδια μας…






ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΤΩΝ '80s ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΕΣ;


Νιλς Χόλγκερσον, Φρουτοπία, Σούπερ Γιαγιά, Κάντυ Κάντυ, Θηασαυρός της Βαγίας, Παραμυθάς, Χιλιοποδαρούσα: Τι το τόσο ξεχωριστό είχαν; 
ΤΟΥ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ.
Όποιος με παρακολουθεί καιρό θα ξέρει το κόλλημά μου με τη δεκαετία του '80. Θα ξέρει όμως πως πάντα αυτοϋπονομεύω τη νοσταλγία μου, εξηγώντας υπομονετικά πώς, όχι, δεν ήταν καλύτερα τα πράγματα τότε - απλώς έτυχε να είμαι παιδί στα '80ς και να γνωρίζω τον κόσμο για πρώτη φορά. Βρίσκω εκνευριστικούς αυτούς που λένε "δε γράφονται τέτοια τραγούδια σήμερα", "εμείς παλιά διασκεδάζαμε πραγματικά" κλπ. Είναι χαρακτηριστικό της κάθε γενιάς να θεωρεί την εποχή της δική της νεότητας την καλύτερη, μόνο που το ίδιο έκανε και η προηγούμενη απ' αυτήν γενιά, και η πρόπροηγούμενη κ.ο.κ. (Ακόμα και στην Χρυσή Εποχή του Περικλή γραφόταν συχνά από ηλικιωμένους σοφούς ότι πάνω-κάτω η Χρυσή Εποχή ήταν χάλια σε σχέση με τότε που μεγάλωναν αυτοί.)

     Ξεπερνώντας λοιπόν τη στείρα ωραιοποίηση του παρελθόντος, επιτρέψτε μου να γίνω κι εγώ σαν τους εκνευριστικούς με το δικό μου αφορισμό:   "Δε παίζονται τέτοιες παιδικές σειρές πια στα κανάλια."
   Μπορώ να αποδείξω άνετα τον ισχυρισμό μου, κυρίως επειδή δεν παίζονται πια, σχεδόν καθόλου, παιδικές σειρές στα κανάλια. Ναι τα ιδιωτικά βάζουν κάποια κλασικά (αρκετά είναι απ' τα '80ς) καρτούν στις έξι το πρωί και η ΕΤ1 είχε το Ουράνιο Τόξο, ένα καλό πρόγραμμα με έναν καλό κύριο, εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό, παρ' ό,τι low budget. Επίσης η ΕΤ1 είχε κάτι υπερμοντέρνα κινούμενα σχέδια με περίεργα πλάσματα σχεδιασμένα με απωθητικές οξείες γωνίες και διάφορες προεφηβικές σειρές του Ντίσνει, Χάνα Μοντάνα, Τζόνας Μπράδερς κλπ, που παρ' ό,τι μπορεί να τις βλέπουν παιδιά δεν τις θεωρώ καν παιδικές.
   Στο μεγαλύτερο μέρος των '80ς πιάναμε μόνο δύο κανάλια (που το Σαββατοκύριακο ξεκινούσαν μεσημέρι, και τις καθημερινές έκλειναν για μεσημέρι και έβαζαν το ρολόι), δηλαδή οι διαθέσιμες τηλεοπτικές ώρες ήταν ελάχιστες σε σχέση με σήμερα. Κι όμως, προγράμματα ειδικά για παιδιά χωρούσαν μια χαρά.

     Η ΕΡΤ έκανε δικές της παραγωγές, μετέφερε καλά βιβλία στη μικρή οθόνη, Το Θησαυρό της Βαγίας, τον Κήπο με τα Αγάλματα κλπ. Υπήρχαν προγράμματα για όλες τις ηλικίες. Με τηλεπαιχνίδια όπως το «Με το Άλβα και το Βήτα με το Νι και με το Σίγμα» γνωρίζαμε μέρη της Ελλάδας. Με την αβάν γκαρντ εκπομπή Τα Παραμύθια Της Κούκλας (με τη φωνή της Όλιας Λαζαρίδου) βλέπαμε πως με ελάχιστα χρήματα και μπόλικη φαντασία φτιαχνόταν ένα παιδικό, εικαστικό αριστούργημα - το ίδιο και με τον Παραμυθά και αργότερα τη Φρουτοπία.
   Επίσης πολλά απ' τα κινούμενα σχέδια ήταν ευρωπαϊκά κι όχι απαραίτητα αμερικάνικα και οπτικώς ομογενοποιημένα. Η ιδέα για τα Στρουμφ, ο Νιλς Χόλγκερσόν (άλλο ένα παιδικό βασισμένο σε αριστουργηματικό βιβλίο, του 1907 μάλιστα!), τα Κινέζικα Παραμύθια, το Σάγκμα, ο Γύρος του Κόσμου σε 80 ημέρες, το Τάο Τάο.
     Χωρίς να θέλω να ακουστώ σαν τον παππού μου, στη δεκαετία του '80 -πριν μπουν τα κανάλια στον αυτόματο αμερικάνικο πιλότο αγοράζοντας απλώς ό,τι πουλούσε στην Αμερική- τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν πράγματα. Να γνωρίσουν τον κόσμο, να έρθουν σε επαφή με αριστουργήματα της Παγκόσμιας Λογοτεχνίας (απ' τον Δον Κιχώτη στους Τρεις Σωματοφύλακες και τον Νταρτακάν), να ταξιδέψουν με τη φαντασία τους, να πληροφορηθούν για την ιστορία της Γης, να συναντήσουν άγνωστες σε αυτά κουλτούρες.
   Δεν ήταν κανένας παράδεισος ποιότητας το παιδικό πρόγραμμα της ΕΡΤ στη δεκαετία του '80, αλλά υπήρχαν ένω σωρό εσωτερικές παραγωγές (η Χιλιοποδαρούσα, Το Στούντιο Φούσκοι, ακόμα και το Γύρω Γύρω Όλοι με το Ζουγανέλη που τραγουδούσε στο τέλος «Γεια σας παιδιά, γεια σας παιδιά, και να 'σαστε καλά»), που πέρα από διασκεδαστικές ήταν και εκπαιδευτικές. [Ποιο κανάλι θα ξόδευε έστω και ένα σεντ σήμερα για να κάνει ένα τηλεπαιχνίδι κυκλοφοριακής αγωγής για παιδιά; Κι όμως, τότε είχαμε το "Ο Φίλος μας ο ΚΟΚ" με τον Τσιβιλίκα και τη Μαριάννα Τόλη.]

     Πάλι θα ακουστώ σαν τον παππού μου, όμως σήμερα ούτε καν τα παιδιά (δεν εννοώ τα νήπια) δε βλέπουν τα παιδικά προγράμματα! Παρατηρούσα ένα εννιάχρονο κορίτσι που συνάντησα πέρσι στις διακοπές. Το πιο λάιτ, το πιο παιδικό πρόγραμμα που έβλεπε ήταν το Παρά Πέντε – που κι αυτό παιζόταν γύρω στα μεσάνυχτα. Κατά τα άλλα, Πολυκατοικία, Μίλα Μου Βρώμικα, Πενήντα Πενήντα, Παπακαλιάτη, μερικά θρίλερ κτλ. Είναι κάποιοι γονείς που αφήνουν τα παιδιά τους να βλέπουν ό,τι θέλουν στην τηλεόραση, να παίζουν όποια παιχνίδια θέλουν στο κομπιούτερ (ακόμα κι αυτά που γράφουν ότι είναι ακατάλληλα για κάτω των 18, με αποτέλεσμα μετά να μας σαπίζουν στο ξύλο, μιμούμενοι το παιχνίδι - τα έζησα κι αυτό!).   Ενώ η δεκαετία του '80 ήταν καταστροφική από χίλιες δυο απόψεις, υπήρχε κάτι για το οποίο κανείς δε νοιάζεται πια: η έγνοια για τη διαμόρφωση του παιδικού χαρακτήρα – και ο απαραίτητος ανθρωπισμός για να επιτευχθεί αυτό. Ένας βαθύς ανθρωπισμός, αν σκεφτούμε τι παιζόταν, τι γυριζόταν τότε. ΟΚ, υπήρχε η σαπουνόπερα της Κάντυ Κάντυ ή τα πολεμικά των Τρανσφόρμερς, ή η απίθανη αγγλίδα Σούπερ Γιαγιά που πετούσε και νικούσε τους κακούς.

     ΟΚ, δεν ήμασταν Ανατολική χώρα να τη βγάζουμε μόνο με Μπόλεκ και Λόλεκ ή Ταρκόφσκι για παιδιά, όμως το νοιάξιμο για το παιδί και την ανάπτυξή του ήταν πράγματα αυτονόητα. Πράγματα δεδομένα, που σήμερα, κοιτώντας πίσω, μας κάνουν εντύπωση, ακριβώς γιατί μοιάζουν να έχουν χαθεί εντελώς.   Κανονικά, αν η ελληνική τηλεόραση συνέχιζε με τον ίδιο ρυθμό, σήμερα θα υπήρχαν τόσο φανταστικές εκπομπές, τόσο έξυπνα καρτούν, τόσο μοναδικά κόνσεπτ που οι σειρές των '80ς θα έμοιαζαν με ξεπερασμένα, ξεθωριασμένα απομεινάρια. Το ότι διατηρούν μεγάλο μέρος της ποιότητας και της λάμψης τους δεν οφείλεται τόσο σ' αυτές, όσο στις σειρές που ακολούθησαν και παίζονται (αν παίζονται) σήμερα... 




ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ - ΕΞΩΣΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.


Εντολή έξωσης έλαβε χθες το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης -λόγω ενοικίων που χρωστά στο ΙΚΑ- και ως εκ τούτου πρέπει να εγκαταλείψει το διατηρητέο κτίριο όπου στεγάζεται εντός τριών ημερών.
   Η διοίκηση έπειτα από αυτή την εξέλιξη ζήτησε την παρέμβαση του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Κώστα Τζαβάρα, ενώ ο πρέδρος και η διευθύντρια του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης έστειλαν την εξής επιστολή:
   «Την Πέμπτη 13.6.2013 μας κοινοποιήθηκε από το Ι.Κ.Α. νέα επιταγή προς εκτέλεση της υπ' αριθμ. 396/1999 απόφασης του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης, με την οποία το Κ.Ω.Θ. καλείται πλέον ν' αποδώσει άμεσα στο Ι.Κ.Α. τη χρήση του διατηρητέου κτιρίου όπου στεγάζεται. Το Κ.Ω.Θ. έχει εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα (έφεση, ασφαλιστικά μέτρα, ανακοπή κατά της εκτέλεσης) κατά της απόφασης αυτής και δικαστικά δεν υπάρχει πλέον καμία δυνατότητα άμυνας.
   Το Ι.Κ.Α. είχε ζητήσει, προκειμένου να υπογραφεί νέα σύμβαση μίσθωσης, ως μηνιαίο μίσθωμα το ποσό των € 12.000,00, ενώ αργότερα, στις 19.11.2012 απέρριψε τις αντιπροτάσεις μας και απαίτησε την άμεση απόδοση της χρήσης του κτιρίου.
   Το Κ.Ω.Θ. συνέχισε την αλληλογραφία προς το Ι.Κ.Α., προτείνοντας ένα μεταβατικό στάδιο τριετίας και εστιάζοντας στον συνυπολογισμό στο ύψος του μισθώματος του κόστους αποκατάστασης του κτιρίου, η οποία από το 2014 μπορεί να καλυφθεί από τα προγράμματα Ε.Σ.Π.Α. Βάσει αυτής της λογικής προτείναμε ως μηνιαίο μίσθωμα το ποσό των € 4.000,00. Ωστόσο, παρά την αρχική θετική προφορική ανταπόκριση της Υποδιοικήτριας του Ι.Κ.Α. Αθηνών κ. Τριανταφυλλίδη, δεν υπήρξε καμμία έγγραφη απάντηση, ενώ από τις 18/2 που στάλθηκε η τελική πρόταση του Κ.Ω.Θ δεν απαντά ούτε και στα τηλεφωνήματά μας. Εμείς από την πλευρά μας έχουμε εξαντλήσει κάθε δυνατότητα διαπραγμάτευσης. Γι' αυτό ζητούμε την άμεση παρέμβασή του Αναπληρωτή Υπουργού για θέματα Πολιτισμου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.κ. Τζαβάρα, προκειμένου να βρεθεί επιτέλους μια οριστική λύση, και ν' αποτραπεί η έξωση του Κ.Ω.Θ. εντός της επόμενης εβδομάδας και μάλιστα εν μέσω της εξεταστικής περιόδου. Το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, το μοναδικό κρατικό ωδείο στην Ελλάδα, κλείνει το 2014 τα 100 χρόνια αδιάλλειπτης λειτουργίας και προσφοράς. Θα είναι αυτό το δώρο των γενεθλείων του; 

  Χαράλαμπος Λεφάκης Λόλα Τότσιου   Πρόεδρος Δ.Σ. Κ.Ω.Θ. Διευθύντρια Κ.Ω.Θ.»



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΠΟΣΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΣ ΕΙΣΑΙ;


"Check your Privileges" ή αλλιώς (σε ελεύθερη μετάφραση) "Αναλογίσου όλα τα προνόμια με τα οποία έχεις γεννηθεί, πριν μιλήσεις για το τάδε ή το δείνα θέμα, ή πριν γκρινιάξεις!"
   Το Check your Privilege είναι μία on line κυρίως έκφραση που χρησιμοποιείται  κατά κόρον από bloggers ταγμένους στην απόδοση κοινωνικής δικαιοσύνης (social justice bloggers - άλλη μόδα από μόνοι τους ), αλλά και άλλους 'κανονικούς' ανθρώπους, σαν μία μορφή αποστομωτικής απάντησης σε κουβέντες και διαφωνίες όπου λεπτά κι ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα τίθενται προς συζήτηση.
   Πρωτοεμφανίστηκε τον Μάρτιο του 2006 στο blog Κοινωνικής Δικαιοσύνης, Shrub.com. Σήμερα, κάνει θραύση στους "επαγγελματίες σχολιαστές" των social media, παγκοσμίως.     Μπερδευτήκατε; Εξηγούμαι:
   Η φράση Check your Privilege δεν είναι παρά κάτι σαν αυτό που λέγαμε παλαιότερα σε κάποιον, που ενώ φαινομενικά τα είχε όλα, ή έστω αρκετά, γκρίνιαζε:  "Μην κάνεις έτσι, εδώ άλλοι δεν έχουνε να φάνε!"
     Μόνο που πλέον χρησιμοποιείται σε πιο περίπλοκες συζητήσεις-διαφωνίες που έχουν να κάνουν με την καταπίεση του γυναικείου φύλου, τον ρατσισμό και τις ευκαιρίες που δίνονται σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή γεννήθηκε λευκός, τον gay γάμο και τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων γενικότερα κτλ..
   Εκ πρώτης όψεως η φράση "Αναλογίσου πρώτα τα προνόμια σου" φαίνεται σαν ένα καλό, και όντως αποστομωτικό, επιχείρημα για κάποιον που εκ του ασφαλούς αγορεύει για το θέμα των εκτρώσεων (και είναι άντρας), για τον gay γάμο (και είναι ένας straight μεσοαστός), για τον ρατσισμό (και είναι ένας λευκός αστός με οικονομικές και κοινωνικές ευκαιρίες από γεννησιμιού του), για το πόσο φιλική προς τους αναπήρους είναι μία πόλη, ή όχι (ενώ είναι αρτιμελής).
         Παραδείγματος χάριν:
   "Δεν δικαιούσαι να μιλάς  με τόσο στόμφο για το αν υφίσταται ακόμα φυλετική διάκριση μεταξύ λευκών και μαύρων, check your privilege!" (αν είσαι λευκός)
   ή 
  "Δεν δικαιούσαι να έχεις γνώμη για τις εκτρώσεις εφόσον δεν είσαι γυναίκα, check your privilege" 
  "Πως μπορείς να έχεις τόσο απόλυτη γνώμη πάνω στον gay γάμο, όταν είσαι straight? Check your privileges!" 
  και ούτω καθεξής..

Kάντε το κουίζ ΕΔΩ, για να δείτε με πόσα προνόμια έχετε γεννηθεί, τελικά, σε σχέση με άλλους...!




ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΑΟΥΣΒΙΤΣ:ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟ ΖΩΟ" (VIDEO).


15Το πιο άγριο ζώο είναι ο άνθρωπος...Βλέποντας τις εικόνες από το Άουσβιτς δεν μπορείς παρά να συμφωνήσεις. Γιατί την "ιδεολογία" του Άουσβιτς άνθρωποι την δημιούργησαν ,άνθρωποι τη στήριξαν και την υπηρέτησαν με πάθος και πίστη.Και ψήφο.

Όχι δεν θυμηθήκαμε το Άουσβιτς λόγω των όσων απίστευτων ακούγονται αυτές τις ημέρες σε "προεκλογικές συγκεντρώσεις", για παιδιά που θα "πετάνε" έξω από σχολεία και παιδικούς σταθμούς. Αυτά στην Ελλάδα δεν έγιναν ποτέ και το ολιγάριθμο του ακροατηρίου των "γραφικών" αλλά επικίνδυνων ομιλητών το αποδεικνύει.

Θυμηθήκαμε το Άουσβιτς ,γιατί σαν σήμερα το 1940 "υποδέχτηκε" τους πρώτους κρατούμενους. Ήταν 728 Πολωνοί που κατάλαβαν από πρώτο χέρι τι είναι ο ναζισμός.

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...