Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Α' ΟΜΙΛΟΥ ΤΗΣ Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.


Α-1ος  2η          
Βορεινό-Άρνισσα          1-0
Πρόμαχοι-Τσάκοι          1-1
Λυκόστομο-Γαρέφι       1-2
Ριζό-Καλή                      5-3
Ξιφιανή-Δωροθέα         1-0
Λουτράκι-Άγρας            3-2
Εθνικός Αρ-Άψαλος     0-6
Ίδα-Νησί                        2-0

Βαθμολογία
1  Ριζό                9-6      6
2  Βορεινό          3-0      6
3  Λουτράκι        6-5      4
4  Γαρέφι            5-4      4
5  Ξιφιανή           4-3      4
6  Άψαλος          6-1      3
7  Δωροθέα       4-2      3
8  Ίδα                  3-2      3
9  Άγρας             4-4      3
10 Νησί              1-2      3
11 Πρόμαχοι      1-1      2
12 Τσάκοι           4-5      1
13 Άρνισσα        0-1      1
14 Καλή              6-8      0
15 Λυκόστομο   1-4      0
16 Εθνικός Αρ.  1-10    0   

ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ-ΕΝΩΣΗ ΤΣΑΚΩΝ 1-1

Ισόπαλος έληξε ο αγώνας στο κοινοτικό γυμναστήριο ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΙΒΑΝΗΣ  μεταξύ του ΑΣ Πρόμαχοι και της Ένωσης Τσάκων με σκορ 1-1.
Πολύ δυνατό παιχνίδι με δυο καλογυμνασμένες ομάδες, που προσέφεραν φάσεις και πλούσιο θέαμα.
Οι γηπεδούχοι δεν ικανοποίησαν με την απόδοσή τους και πολλοί φίλαθλοι εξέφραζαν τη νοσταλγία τους για τα περυσινά παιχνίδια της ομάδας, που ήταν σαφώς ποιοτικότερα.
Οι φιλοξενούμενοι από την άλλη, παρουσίασαν ένα σφριγηλό σύνολο, με καλά κρατήματα της μπάλας και αν ήταν λίγο προσεκτικότεροι, θα μπορούσαν να φύγουν με το τρίποντο της νίκης.
Το πρώτο ημίχρονο ξεκίνησε πολύ δυνατά και οι της Ένωσης κατάφεραν να αιφνιδιάσουν στο 4’ όταν ο Δούδης με απευθείας χτύπημα φάουλ έγραψε το 0-1.
Στο 7’ είχαμε μια μικροδιακοπή, όταν μέλισσα τσίμπησε τον βοηθό διαιτητή Τρυψιάνη και αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, το παιχνίδι συνεχίστηκε κανονικά.
Στο 10’ ο Χ. Πέτσος απειλεί την εστία του Χατζή, αλλά το πλασέ του φεύγει λίγο άουτ.
Ο ίδιος παίκτης χάνει σπουδαία ευκαιρία στο 12’ όταν η αντεπίθεση που επιχείρησε και το πλασέ του, αποκρούστηκε από τον Χατζή.
Οι Πρόμαχοι μετά το ξάφνιασμα του γκολ, άρχισαν να αντιδρούν στο δεύτερο μισό του ημιχρόνου και στο 23’ ο αρχηγός Αμπάρης εκτελεί καλοτραβηγμένο χτύπημα φάουλ, το οποίο αποκρούει δύσκολα ο τερματοφύλακας Τσεντεμίδης.
Στο 28’ έγινε η φάση του αγώνα, όταν ο Χατζής στην προσπάθειά του να μπλοκάρει την μπάλα, την χάνει, ο επερχόμενος Χ. Πέτσος μόνος σε κενή εστία, αποτυγχάνει να σκοράρει.
Στο 33’ μίλησε η ψυχή του αρχηγού των Προμάχων, όταν σε μια συνεχή και δυνατή προσπάθεια, πρέσαρε τον τερματοφύλακα Τσεντεμίδη, αναγκάζοντάς τον να κάνει το λάθος και κλέβοντας τη μπάλα γράφει το 1-1.
Με ανεβασμένο το ηθικό οι γηπεδούχοι πίεσαν για το 2-1 και χάνουν κλασικές ευκαιρίες στο 36’ και 38’ με τον Αμπάρη.
Το ημίχρονο έκλεισε το μακρινό σουτ του Πέτσου, το οποίο απέκρουσε δύσκολα ο Χατζής.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι δυο ομάδες πρόσεξαν περισσότερο την άμυνά τους και έπαιξαν με αντεπιθέσεις.
Στο 47’ ο Φάφκας αφού δέχτηκε όμορφη μπαλιά από το κεφάλι του Σέλκου, πλασάρει και ο Τσεντεμίδης αποκρούει δύσκολα.
Στο 52’ η Ένωση απειλεί με τον Ιωάννου, αλλά η κεφαλιά του φεύγει λίγο άουτ.
Δυνατό σουτ του Δούδη στο 55’ έξω από την περιοχή των Προμάχων , η μπάλα φεύγει άουτ.
Ο Δούδης και πάλι στο 75’ μετά από κόρνερ, πιάνει δυνατό σουτ, που φεύγει πλάγια.
Οι γηπεδούχοι απαντούν στο 81’ όταν ο Αμπάρης αν και τραυματισμένος επιχειρεί επέλαση κατά της Ένωσης, αλλά η τελική του προσπάθεια αποκρούεται από τον αντίπαλο τερματοφύλακα.
Έτσι τελείωσε το παιχνίδι με τους μεν γηπεδούχους να είναι ευχαριστημένοι με τον βαθμό της ισοπαλίας, τους μεν φιλοξενούμενους να άξιζαν ίσως το κάτι παραπάνω.
Από τους Προμάχους διακρίθηκαν οι Αμπάρης, Άτζος, Καραδοσίδης και Φάφκας.
Από την Ένωση ξεχώρισαν οι Χ.Πέτσος, Ασλανίδης, Ιωάννου και Δούδης.
Ο διαιτητής Β. Αργυρός ήταν γενικά καλός και μερικά μικρολαθάκια δεν επηρέασαν την γενική έκβαση του αγώνα.
Η α’ βοηθός Σ. Μήτρου ήταν αλάνθαστη, και ο β΄βοηθός Ε. Τρυψιάνης καλός με δυο τρία μικρολαθάκια.

ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ
Χατζής
Αμπάρης (Ρατσίτσκας Γ.)
Άτζος
Καλογιάννης (Προίκος)
Σέλκος
Φάφκας
Μούγιος
Νάνος Δ.
Σαμσούρης
Καραδοσίδης
Λεμονίδης

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Καρυπίδης Κ.

ΕΝΩΣΗ ΤΣΑΚΩΝ
Τσεντεμίδης
Χατζηγρηγορίου
Μοσχάκης (Ν. Γεωργίου)
Μυλωνάς
Γρηγοριάδης
Δούδης
Ασλανίδης
Πέτσος Χ.
Πέτσος Γ. (Δέλιος)
Ιωάννου
Φουντουκίδης

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Κορέλλας Γ.













































Καλαμάρι ΓΙΓΑΣ 180 κιλών ξεβράστηκε σε παραλία της Ισπανίας... (Δείτε ΦΩΤΟ)

Καλαμάρι ΓΙΓΑΣ 180 κιλών ξεβράστηκε σε παραλία της Ισπανίας...




Με ένα απρόσμενο θέαμα ήρθαν αντιμέτωποι οι περαστικοί σε παραλία της βόρεια Ισπανίας

ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟ.

Μισώ τον υποταγμένο!

Μισώ τον υποταγμένο, όπως μισώ τον αχρείο, όπως μισώ τους αργόσχολους! Μισώ την υποταγή! 


Μισώ την αισχρότητα, μισώ την απραξία. Νιώθω συμπόνια για τον άρρωστο που λυγίζει από θανάσιμο πυρετό, ·μισώ όμως τον κατά φαντασία ασθενή, που με λίγη θέληση και μόνο θα στεκόταν στα πόδια του.

Λυπάμαι τον φυλακισμένο, κυκλωμένο από φύλακες, συντετριμμένο από το βάρος των τόσων αλυσίδων. Αλλά μισώ τους στρατιώτες που λυγίζουν απ’ τα σιρίτια και το βάρος των γαλονιών,· τους εργαζόμενους που σκύβουν στο κεφάλαιο

Αγαπώ τον άνθρωπο που, όπου κι αν βρίσκεται, λέει αυτό που νιώθει. Μισώ τον ψηφοφόρο που αναζητά τον διαρκή θρίαμβο μέσα από την πλειοψηφία. Αγαπώ το σοφό που έχει τσακίσει από την πίεση της επιστημονικής έρευνας μισώ το άτομο που γονατίζει από το βάρος κάποιας άγνωστης δύναμης, κάποιου «Χ», ενός θεού.

…Όλους εκείνους, λέω, μισώ που από φόβο και παραίτηση παραχωρούν σε άλλους ένα μέρος της δύναμής τους ως άνθρωποι και, όχι μόνο σκύβουν αυτοί το κεφάλι, αλλά αναγκάζουν κι εμένα και κείνους που αγαπώ να σκύψουν το κεφάλι, εξαιτίας της γεμάτης φόβο συνεργασίας τους ή της ηλίθιας αδράνειάς τους.


Τους μισώ αυτούς· ναι τους μισώ, γιατί εγώ το αισθάνομαι… Εγώ δεν γονατίζω μπροστά στα γαλόνια του αξιωματούχου, την εσάρπα του δημάρχου, το χρυσάφι του κεφαλαίου· την ηθική ή τη θρησκεία. Εδώ και πολύ καιρό έχω μάθει ότι όλα αυτά τα πράγματα δεν είναι παρά σκέτα μπιχλιμπίδια, που μπορούμε να σπάσουμε σαν γυαλί… Εγώ λυγίζω κάτω από το βάρος της υποταγής των άλλων. Πόσο μισώ την υποταγή!

Εγώ αγαπώ την ζωή.
Θέλω να ζήσω, όχι όμως έτσι ασήμαντα, όπως εκείνους που ικανοποιούν μόνο ένα μέρος των μυών και των νεύρων τους, αλλά με μια ευρύτερη έννοια, ευαρεστώντας τόσο τους μυς του προσώπου όσο και αυτούς της κνήμης, ταυτόχρονα την πλάτη μου, όπως ακριβώς και τον εγκέφαλό μου. 
Δεν θέλω ν’ ανταλλάξω ένα μέρος του σήμερα για ένα απατηλό αύριο.
Δεν θέλω να παραχωρήσω τίποτα απ’ το σήμερα για τη ματαιοδοξία του μέλλοντος.

Δεν θέλω τίποτε δικό μου να υποτάσσεται κάτω από τις λέξεις πατρίδα, θεός, έμβλημα. Γιατί γνωρίζω πολύ καλά την κενότητα τέτοιων λέξεων, αυτών των ιερών και εγκόσμιων «φαντασμάτων». Γελάω με τον αναχωρητισμό, με τους παραδείσους, η ελπίδα για τους οποίους συντηρεί την υποταγή, τις θρησκείες, το κεφάλαιο.

Εμπαίζω αυτούς που συσσωρεύουν για τα γηρατειά και στερούνται στη νιότη τους· εκείνους που, για να φάνε στα εξήντα τους, νηστεύουν στα είκοσι.

Εγώ θέλω να τρώω, όσο ακόμα έχω γερά δόντια για να μπορώ να ξεσκίζω και να συνθλίβω σφριγηλά κρέατα και χυμώδη φρούτα. Όσο τα υγρά του στομαχιού μου είναι σε θέση να χωνεύουν χωρίς πρόβλημα, θέλω να χορταίνω τη δίψα μου με δροσιστικά και δυναμωτικά ποτά. Θέλω να αγαπήσω γυναίκες πολλές ή μια γυναίκα, στηριζόμενος όμως στις κοινές μας επιθυμίες, και δεν θέλω να υποκύψω σ’ αυτή την οικογένεια που επιβάλει ο νόμος· τίποτε δεν έχει δικαίωμα πάνω μας. Εσύ θέλεις, εγώ θέλω. Ας περιγελούμε την οικογένεια, το νόμο, αυτήν την πανάρχαια μορφή υποταγής.

Και δεν σταματώ εδώ... Θέλω, αφού έχω και μάτια κι αυτιά και άλλες αισθήσεις, πέραν του να πίνω και να τρώω, να κάνω έρωτα: να ζω τη χαρά σε όλες της τις εκφάνσεις. Θέλω να δω όμορφα γλυπτά και έργα ζωγραφικής, να θαυμάσω τον Ροντέν ή τον Μανέ.
Ν’ ακούσω τις καλύτερες ορχήστρες σε έργα Μπετόβεν ή Βάγκνερ.

Θέλω να γνωρίσω τους κλασσικούς στην Comedie Française να περιεργαστώ τον λογοτεχνικό και καλλιτεχνικό πλούτο που άφησαν παρακαταθήκη άνθρωποι του παρελθόντος στους ανθρώπους του παρόντος και ακόμα περισσότερο να ρουφήξω το τωρινό και παντοτινά ατελείωτο πνευματικό έργο της ανθρωπότητας.

Επιθυμώ ευτυχία για μένα, για τη σύντροφο που έχω επιλέξει, για τους φίλους μου. Θέλω ένα σπίτι όπου θα μπορώ τα μάτια μου ευχάριστα να κλείνω, όταν τελειώνω την εργασία μου. Γιατί ζητώ και την απόλαυση της εργασίας· αυτή την υγιή χαρά, αυτή
τη δυνατή χαρά.
  • Θέλω τα χέρια μου να δουλεύουν το ροκάνι, το σφυρί, την τσάπα, το δρεπάνι. Ας αναπτυχθούν οι μυς κι ας φουσκώσει το στήθος από ισχυρές, χρήσιμες και λογικές δράσεις.
  • Θέλω να είμαι χρήσιμος, θέλω εμείς να είμαστε χρήσιμοι.
  • Θέλω να είμαι χρήσιμος στο διπλανό μου και θέλω κι ο διπλανός μου να μου είναι χρήσιμος. 
  • Θέλω να κοπιάσουμε πολύ, γιατί είμαι αχόρταγος για απόλαυση. Κι αυτό, γιατί θέλω να ευχαριστιέμαι το ότι δεν έχω υποταχθεί. Ναι, ναι! 
  • Θέλω να παράγω, αλλά θέλω και να απολαμβάνω.
  • Θέλω να ζυμώνω, αλλά να τρώω και καλύτερο ψωμί· να εργάζομαι στον τρύγο, αλλά να πίνω και καλύτερο κρασί· να κατασκευάζω σπίτια, αλλά να μένω σε καλύτερες οικίες· να φτιάχνω έπιπλα, αλλά να κατέχω και τα αναγκαία για να θαυμάσω το ωραίο· 
  • Θέλω να φτιάξω θέατρα, αλλά τόσο μεγάλα που να χωράν εμένα και τους δικούς μου.
  • Θέλω να μετέχω στην παραγωγή, αλλά να μετέχω και στην κατανάλωση.

Είναι κάποιοι που ονειρεύονται να παράγουν για άλλους, στους οποίους αφήνουν, τι ειρωνεία, τα καλύτερα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους. 
Όσο για μένα, εγώ θέλω ενωμένος αδέσμευτα με τους υπόλοιπους να παράγω αλλά και να καταναλώνω.

Εσείς, υποταγμένοι, κοιτάτε: φτύνω τα είδωλά σας. Φτύνω το κεφάλαιο και το χρυσόμαλλο δέρας· φτύνω τους νόμους και τους Κώδικες, τα σύμβολα της θρησκείας…· Όλα βλακείες, λίγο μ’ ενδιαφέρουν, τα περιγελώ… Μόνο μέσα από εσάς παίρνουν αυτά κάποια υπόσταση και για μένα...· Άφήστε τα πίσω σας, και μεμιάς θα γίνουν κομμάτια...

Όμως, κι έτσι είστε μια δύναμη, εσείς υποταγμένοι, μια από εκείνες τις δυνάμεις που αγνοούν την ίδια τους την ύπαρξη· ωστόσο, είστε μια δύναμη και εγώ δεν μπορώ να σας περιφρονήσω, μπορώ μόνο να σας μισήσω… ή να σας αγαπήσω. Η πιο μεγάλη μου επιθυμία είναι να σας δω να αποτινάζετε την υποταγή μέσα από μια τρομερή αφύπνιση της ζωής. Δεν υπάρχει μελλοντικός παράδεισος, δεν υπάρχει μέλλον· υπάρχει μόνο παρόν. Ας ζήσουμε!

Ζήστε! Η υποταγή είναι θάνατος.
Η εξέγερση ζωή!







Από:
Albert Joseph, ή αλλιώς Libertad

ΑΝΗΘΙΚΗ ΕΥΦΥ'Ι'Α ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΔΙΑΝΟΙΕΣ.

Ανηθικη ευφυΐα και παράπλευρες διάνοιες
Ποιοι είναι έξυπνοι άνθρωποι; Ποιοι είναι ευφυείς; Ποιοι κουβαλάνε σπουδαία μυαλά;
Μπορεί ένας ευφυείς άνθρωπος να είναι κακός; Μπορεί να είναι ένας ευφυείς άνθρωπος ο προπομπός του μίσους;


Αυτά και άλλα γυρνάγανε στο μυαλό μου μετά από διάφορες κουβέντες που έτυχε να είμαι παρόν, κατά τις οποίες βρέθηκαν στο επίκεντρο αμφιλεγόμενες ιστορικά προσωπικότητες, τις οποίες όμως έστω και νωχελικά αρκετοί αναγνωρίζουν την ευφυΐα τους, άσχετα με τα κίνητρα που τους πρόσταζαν, άσχετα με το κόστος της ανθρωπότητας για ότι κάνανε, αναγνώριζαν ότι ήταν σπουδαία μυαλά.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή, τι είναι νοημοσύνη;

Δεν υπάρχει σαφής ορισμός, γιατί απλά η νοημοσύνη δεν είναι ένα πράγμα, μία ενδιαφέρουσα θεωρία όμως είναι αυτή της πολλαπλής νοημοσύνης του Howard Gardner, ο οποίος διαχωρίζει τη νοημοσύνη σε 9 διαφορετικά είδη, τα οποία έχουν την έδρα τους σε διαφορετικά σημεία του εγκεφάλουκαι είναι εξίσου σημαντικά, όχι όμως και το ίδιο αναπτυγμένα σε κάθε άτομο και είναι τα παρακάτω:
Ίσως μεγαλύτερος δείκτης νοημοσύνης από την αγάπη να μην υπάρχει.

1. Λεκτική/γλωσσική νοημοσύνη

2. Λογική/μαθηματική νοημοσύνη

3. Σωματική/κιναισθητική νοημοσύνη

4. Μουσική/ρυθμική νοημοσύνη

5. Οπτική/χώρου νοημοσύνη

6. Διαπροσωπική νοημοσύνη

7. Ενδοπροσωπική νοημοσύνη

8. Υπαρξιακή νοημοσύνη

9. Φυσιοκρατική νοημοσύνη

(περισσότερες πληροφορίες για το που αναφέρεται το κάθε είδος νοημοσύνης ακριβώς μπορεί να βρει ο καθένας με μια απλή αναζήτηση)

Σύμφωνα με τον Gardner λοιπόν, υπάρχουν διαφορετικά σημεία του εγκεφάλου που ενεργοποιούνται και ‘δουλεύουν’ πληροφορίες, αναλύουν προβλήματα, αντιλαμβάνονται πράγματα, βγάζουν συμπεράσματα, δημιουργούν, χορεύουν, νιώθουν, αγαπούν.

Οπότε μπορεί πολλοί από αυτούς που ως τώρα γνωρίζαμε ως ευφυείς ανθρώπους να μην είναι τελικά και τόσο ευφυείς. Κάποιος επιτυχημένος επαγγελματικά ο οποίος σάρωσε τα τεστ iq ίσως να μην είναι και τόσο έξυπνος.

Όπως και ο άτυχος διαχωρισμός του: καμιά φορά άλλα λέει το μυαλό και άλλα η καρδιά (άσχετα αν αυτό 99% λέγεται σε φάσεις που έλκεσαι ερωτικά από κάποιον που ξέρεις ότι θα σε γαμήσει με την κακή έννοια ή κάποιον που ξέρεις ότι δεν πρέπει να το κάνεις γιατί θα έχεις άλλα προβλήματα από τον κοινωνικό και συγγενικό περίγυρο). Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συναισθηματικές κατευθύνσεις αναλόγως των σκέψεων σου, όλα έχουν μια αλληλουχία και δεν είναι ξέχωρα αυτά τα δύο. υπάρχουν μετατοπίσεις αλλά μπερδεύονται οι επιθυμίες με τις συνέπειες και τους εθισμούς και τίποτα άλλο.

Πίσω στα δικά μας πάλι, και ποιος μου λέει εμένα τώρα ότι η ανθρωπότητα δεν βασιλεύεται από στρατιές ηλιθίων αιώνες τώρα;

Και ποιος μου λέει ότι η ανάγκη συγκέντρωσης εξουσίας και δύναμης δεν είναι αποτέλεσμα ανασφαλειών λόγο νοητικής αναπηρίας;

Και ποιος μου λέει εμένα ότι η κατάσταση κατά την οποία ένα υποκείμενο αποκτάει μία στρεβλή αντίληψη για την πραγματικότητα, ότι η διαίρεση του κόσμου σε πολλά διαφορετικά κομμάτια και η ειδική μεταχείριση αυτών στο μυαλό του και στους συσχετισμούς που κάνει δεν είναι μία εθελούσια υπεκφυγή, μία εθελοτυφλία λόγο αδυναμίας αντίληψης ενός συνολικού νοήματος.

Η συναισθηματική αναπηρία είναι και αυτή ένα δείγμα ηλιθιότητας, την οποία ίσως θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε με περισσότερη κατανόηση λόγο ιδιαιτερότητας … αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνη για τους υπόλοιπους.

Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα με το έτσι θέλω, ότι δεν γίνεται κάποιος να είναι κακός και να είναι ευφυείς, μπορεί να μπορείς να φτιάχνεις μεγάλα στρατηγικά σχέδια, να λύνεις δύσκολα προβλήματα αλλά αυτό δεν σε κάνει ευφυή και σίγουρα από μόνο του δεν σε ξεχωρίζει και πολύ από ένα κομπιουτεράκι πράξεων με ηλιακό συλλέκτη (σαν την πράσινη ανάπτυξη και εσύ).

Ίσως μεγαλύτερος δείκτης νοημοσύνης από την αγάπη να μην υπάρχει.


Από εδώ και στο εξής θα αποδέχομαι όσους έχουν συναίσθηση, όσους νοιάζονται για όσα συμβαίνουν έξω από την σφαίρα επιρροής τους, όσους αγαπούν τα ζώα, όσους αγαπούν την ζωή, όσους νοιάζονται για την φύση … ως πλάσματα με ανώτερη νόηση. Από ηλίθιους χορτάσαμε.





ΠΗΓΗ: 
Ανορθογραφίες


ΜΙΑ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΧΡΥΣΟΥ.

Μια λαοθάλασσα κατά της εξόρυξης χρυσού

Σε 30.000 υπολογίζονται όσοι παρακολούθησαν την μοναδική συναυλία στο πρώην στρατόπεδο Παύλου Μελά στη Θεσσαλονίκη κατά της εξόρυξης χρυσού στις Σκουριές. 2.000 μέτρησε το MEGA.


Στη συναυλία «για μια εξόρυξη που δεν θα γίνει ποτέ» συμμετείχαν ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, η Μελίνα Κανά, ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου και οι Χαϊνηδες.

Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν οι Επιτροπές αγώνα Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής Ενάντια στα Μεταλλεία Χρυσού.

«Τραγουδάμε ενάντια στη λεηλασία της φύσης, ενάντια στην ποινικοποίηση των κοινωνικών αγώνων,ενάντια στις “επενδύσεις” με κάθε κόστος. Τραγουδάμε για την απελευθέρωση των άδικα προφυλακισμένων συναγωνιστών μας, για το δικαίωμα στη ζωή και για ένα καλύτερο μέλλον. Τραγουδάμε για μια εξόρυξη που δε θα γίνει ποτέ», αναφέρουν στο κάλεσμά τους.

Επιπλεόν, μέσω της συναυλίας οι Επιτροπές ζήτησαν «την απελευθέρωση των άδικα προφυλακισμένων συναγωνιστών μας για το δικαίωμα στη ζωή και για ένα καλύτερο μέλλον».

Πρόκειται για τέσσερις κατοίκους της Ιερισσού και της Μ. Παναγιάς που έχουν προφυλακιστεί με την κατηγορία ότι συμμετείχαν στην επίθεση κατά των εγκαταστάσεων της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός» στη Χαλκιδική και κατά αστυνομικού. Για τις ίδιες υποθέσεις βρίσκεται σε εξέλιξη η απολογία άλλων 27 κατοίκων της περιοχής.




ΠΗΓΗ:
tvxs.gr


ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ; ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!

Είσαι ανάπηρος; Να περιμένεις... (Φωτογραφίες)
Την ώρα που οι Κρητικοί χρειάζονται τουλάχιστον ένα χρόνο για να πιστοποιήσουν τυχόν αναπηρία τους, το κράτος καταφέρνει με μεγάλη ευκολία να πιστοποιεί τη δική του "αναπηρία" σε κάθε ευκαιρία.
Η υπομονή έχει γίνει τρόπος ζωής για τους Κρητικούς που αντιμετωπίζουν αναπηρία, καθώς χρειάζεται τουλάχιστον 1 χρόνος για να καταφέρουν να περάσουν από επιτροπή του ΚΕΠΑ και να πιστοποιήσουν την αναπηρία τους προκειμένου να λάβουν το σχετικό επίδομα.

Το τι θα απογίνουν στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα είναι... πρόβλημά τους.

Όπως γράφει η Τώνια Λιοδάκη στο flashnews.gr, τα χρήματα τα παίρνουν στη συνέχεια αναδρομικά, δυστυχώς όμως το ενοίκιο, οι λογαριασμοί και η σύτιση δεν έχουν... αναδρομική ισχύ!

Όταν ο μέσος όρος αναμονής στην υπόλοιπη Ελλάδα είναι περίπου 3 μήνες, στην Κρήτη είναι 13-14 μήνες!

Το πρόβλημα φαινόταν να βαίνει προς ελάχιστη εκτόνωση μετά από προσπάθεια μεγαλύτερης στελέχωσης των επιτροπών.

Τους έστειλαν σπίτι τους

Τις τελευταίες δυο εβδομάδες, ειδοποιούν τους δικαιούχους πιο μαζικά να προσέλθουν στα γραφεία για να περάσουν από την επιτροπή.

Φευ! Η ελπίδα ότι κάτι γίνεται μοιάζει με γλυκό που το παίρνουν τελευταία στιγμή από το στόμα.

Σήμερα για παράδειγμα έξω από τα γραφεία στο ΙΚΑ, περίμεναν μετά από πολύμηνη αναμονή δικαιούχοι για να πιστοποιήσουν την αναπηρία τους.

Χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και τελευταία στιγμή, ακυρώθηκαν οι 3 από τις 5 επιτροπές με αποτέλεσμα οι άνθρωποι με αναπηρία απογοητευμένοι να φύγουν.

Μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν διαμένουν... περιμετρικά του ΙΚΑ.

Είναι περιπτώσεις που έρχονται από χωριά και χρειάζεται να διανύσουν μεγάλη απόσταση για να ακούσουν στο τέλος "Λυπούμαστε"

Όπως μας είπαν οι υπόλοιποι "τυχεροί" που έμειναν εκεί για να περάσουν από τις 2 εναπομείνασες επιτροπές σήμερα, όλοι περιμένουν τουλάχιστον ένα χρόνο.

Μάλιστα, ένας από τους ανθρώπους που περίμενε στην ουρά για την επιτροπή σήμερα, μας αφηγήθηκε το εξής περιστατικό:

"Υπήρχε παιδί ανάπηρο, που έμεινε ορφανό, είχε μείνει με τον πατέρα του ο οποίος πέθανε και αυτός. Και παρόλα αυτά, έπρεπε το παιδί να περιμένει μήνες και μήνες παρόλο που ήταν τέτοια ιδιαίτερη περίπτωση. Και αναγκάστηκα ο ίδιος και απευθύνθηκα στο Συνήγορο του Πολιτη ο οποίος κίνησε τις διαδικασίες και μπόρεσε το παιδί να περάσει επιτροπή μετά από δυο μήνες"

Η παραπάνω περίπτωση δεν είναι μοναδική στο είδος της.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις περιπτώσεις που πρέπει να ανανεώσουν την πιστοποίηση αλλά και σε εκείνες που αντιμετωπίζουν για πρώτη φορά πρόβλημα αναπηρίας.

Όπως είπαν στο Flashnews.gr, υπεύθυνοι μέσα από κοινωνική υπηρεσία, υπήρχε περίπτωση ανθρώπου που αρρώστησε, είχε ΟΑΕΕ και για ένα χρόνο δεν μπορούσε να πάρει ούτε τα φάρμακά του λόγω καθυστέρησης της επιτροπής. Οι υπέυθυνοι της υπηρεσίας του έδιναν φάρμακα από το κοινωνικό φαρμακείο και ο ίδιος ζούσε με συσσίτιο.

Και η πρόεδρος του σωματείου ατόμων με αναπηρία Νομού Χανίων, Αμαλία Μπασιά, τονίζει στο Flashnews.gr ότι: "Ιδιαίτερα οι περιπτώσεις αναπήρων που παίρνουν προνοιακά επιδόματα, δεν έχουν άλλο εισόδημα. Δεν μπορούν να πληρώσουν συμετοχή στα φάρμακα, δεν έχουν να πληρώσουν το νοίκι και οι ιδιοκτήτες τους βγάζουν έξω από κάτω δωματιάκια που νοικιάζουν και τρώνε στο συσσίτιο".



Ήταν στραβός ο γιαλός, αρμενίσαμε και στραβά

Στο παρελθόν υπήρχαν ουκ ολίγες επιτροπές, για παράδειγμα μια για το ΙΚΑ, άλλη για την Πρόνοια, άλλη για τον ΟΠΑΔ κοκ.

Υπήρχαν περιπτώσεις ανθρώπων που έπρεπε να περάσουν από όλες τις επιτροπές οι οποίες κάποιες φορές έβγαζαν και διαφορετικές αποφάσεις.

Το γεγονός ότι υπάρχει πλέον μόνο το ΚΕΠΑ για όλα τα ταμεία, είναι θετικό αρκεί βέβαια το σύστημα να μπορεί να λειτουργήσει σωστά κεντρικά.

Οι γιατροί κληρώνονται δυο ημέρες πριν και δεν προέρχονται από τον τόπο του ασθενούς για λόγους φερεγγυότητας.

Ωστόσο όπως υποστηρίζει η κα. Μπασιά: "Πληρώνονται λίγα χρήματα οι γιατροί αυτοί για τη συμμετοχή τους στις επιτροπές, με αποτέλεσμα να μην προσέρχονται. Έτσι δύσκολα βρίσκονται γιατροί. Επιπλέον το σύστημα, είναι υδροκέφαλο. Τα παιδιά στο ΚΕΠΑ κάνουν εξαιρετική δουλειά. Όμως στον ΕΟΠΠΥ τα πάντα είναι δυσκίνητα. Τους έπεσαν πολλά τα ταμεία..."

Προφανώς η στάση του κράτους απέναντι στους αναπήρους παραπέμπει σε κάτι όπως "Δεν θέλει κόπο, θέλει χρόνο". Μήπως η δική μας απάντηση προς το κράτος θα έπρεπε να είναι "Δεν θέλει... χρόνο, θέλει τρόπο";

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...