Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΣΒΗΣΕ Ο IAN CURTIS

Magnify Image
[Φωτογραφία απο το φιλμ Control ] «Δεν είναι η πραγματική Annik στο φιλμ. Είναι το κορίτσι του Ian. Είναι όλα στη φαντασία του σκηνοθέτη. Ήταν μια πλατωνική σχέση. Πολύ παιδαριώδης, πολύ αγνή. Δεν είχα σεξουαλική επαφή με τον Ian» 

ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΚΡΗ

  «Το φταίξιμο πάντως δεν είναι μόνο δικό μου», συνέχισε η Μιντόρι. «Ίσως είμαι λιγάκι ψυχρή, το παραδέχομαι. Αν όμως κι εκείνοι-ο πατέρας μου και η μητέρα μου-με αγαπούσαν λίγο παραπάνω, θα ήμουν κι εγώ σε θέση να νιώσω περισσότερα-να νιώσω πραγματική λύπη, για παράδειγμα»


Magnify Image

   [Φωτογραφία απο το φιλμ Control ] «Μπορεί ο κόσμος να λέει ό,τι θέλει για εμένα αλλά έχω τα γράμματά του που αποδεικνύουν ότι η σχέση του με τη γυναίκα του είχε τελειώσει πριν την πρώτη μας συνάντηση»

   «Πιστεύεις ότι δεν σε αγαπούσαν αρκετά;» Σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε. Ύστερα έγνεψε καταφατικά. «Μ’ αγαπούσαν κάπου ανάμεσα στο «όχι αρκετά» και το «καθόλου». Πάντα πεινούσα για αγάπη. Θα ήθελα να νιώσω έστω μια φορά, μια φορά μόνο, ότι με αγαπούν, ότι έχω όση αγάπη θέλω κι ακόμα παραπάνω. Να χορτάσω. Μα ποτέ δεν μου την έδωσαν αυτή την αγάπη. Ποτέ. Ούτε μια φορά.


Magnify Image

   «Του μίλησα το ίδιο βράδυ και όλοι ήξεραν ότι ήταν χαρούμενος. Την επόμενη μέρα θα έφευγε για περιοδεία στις ΗΠΑ. Έπαιρνε είκοσι χάπια την ημέρα και τα ανακάτευε με αλκοόλ. Το Σάββατο στις 17 Μαΐου, ήμουν σε ένα gig στο Plan K και ο Ian μου τηλεφώνησε λέγοντας ότι θέλει να με δει στο Χίθροου πριν φύγει για την Αμερική. Όταν έφτασα στο Λονδίνο την Κυριακή το πρωί, αισθανόμουν ότι κάτι θα συμβεί. Όταν δεν ήρθε στο ραντεβού, πήρα τηλέφωνο στο σπίτι των γονιών του-βρισκόταν εκεί για κάποιες εβδομάδες- και τότε ο πατέρας του Ian μου είπε: «O Ian είναι νεκρός. Κρεμάστηκε»

   Όποτε τολμούσα να τους ζητήσω κάτι, άρχιζαν να μου φωνάζουν και να γκρινιάζουν για τα έξοδα. «Όχι! Δεν φτάνουν τα χρήματα!». Αυτό μόνο άκουγα από το στόμα τους. Αποφάσισα λοιπόν να βρω κάποιον να με αγαπάει δίχως όρους τριακόσιες εξήντα πέντε μέρες το χρόνο. Πήγαινα στο δημοτικό τότε. Το πήρα απόφαση μια για πάντα.» «Ουάου!» είπα-με είχε εντυπωσιάσει πράγματι. «Και τον βρήκες;» «Είναι δύσκολο», είπε η Μιντόρι κι έμεινε για λίγο αμίλητη κοιτάζοντας τον καπνό. «Περιμένω τόσο καιρό, αλλά μάλλον ψάχνω το τέλειο, αυτό που δεν υπάρχει. Για αυτό αργώ να το βρώ». «Την απόλυτη αγάπη;»  


Magnify Image

 [Φωτογραφία απο το φιλμ Control ] «Οι γονείς μου και εγώ, δεν μοιραστήκαμε τις ιστορίες μας(…), ούτε αυτοί, ούτε ο αδερφός μου ήξεραν ποιοι ήταν οι Joy Division και ο Ian Curtis. Είχα μια τεράστια ενοχή μέσα μου, ένας παντρεμένος άντρας, μια αυτοκτονία, παράτησα μια πολύ καλή δουλειά στην πρεσβεία. Αποφάσισα να κρατήσω χαμηλά τους τόνους»

   «Όχι, ακόμα κι εγώ το ξέρω πως δεν υπάρχει απόλυτη αγάπη. Αυτό που ψάχνω είναι ένας άνθρωπος που θα έκανε τα πάντα για μένα. Αυτός που θα επέτρεπε να είμαι απόλυτα εγωίστρια. Θα έλεγα, ας πούμε, ότι θέλω μια τάρτα φράουλα κι εσύ θα σταματούσες ό,τι και να έκανες, θα έτρεχες, θα την έβρισκες και θα μου την αγόραζες. Ύστερα θα ερχόσουν και θα μου την έφερνες λαχανιασμένος, θα γονάτιζες μπροστά μου και θα μου την έδινες. Κι εγώ θα σου έλεγα ότι δεν την θέλω πια και θα την πετούσα έξω από το παράθυρο. Αυτό ψάχνω.»


Magnify Image

     [Φωτογραφία απο το φιλμ Control ] «Πάντοτε περιμένω την Natalie, την κόρη του Ian, να χτυπήσει την πόρτα μου. Θέλω τόσο πολύ να της πω την δική μου εκδοχή των όσων έχουν συμβεί».  

 «Δεν είμαι σίγουρος ότι όλο αυτό έχει στ΄αλήθεια σχέση με την αγάπη», είπα σαστισμένος. «Και βέβαια έχει. Απλώς εσύ δεν το καταλαβαίνεις. Υπάρχουν στιγμές στη ζωή ενός κοριτσιού που πράγματα σαν αυτό γίνονται πολύ σπουδαία.» 


Magnify Image

«Στη σκηνή ήταν σαν να ξόρκιζε όλους τους δαίμονες του. Ήταν σαν ηφαίστειο που είχε εκραγεί»





ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...