Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ


Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ                                                                  12/6/2014                                  
Έδρα: Εγνατία 91 (2ο Γυμνάσιο Έδεσσας)


Ματαίωση σεμιναρίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


Ματαιώθηκε σήμερα 12/6/2014 το σεμινάριο «Επιμόρφωση στελεχών της εκπαίδευσης στην εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης Β΄ Κύκλος», μετά από παρέμβαση της Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ.

Το σεμινάριο είχε προγραμματιστεί στην Έδεσσα και ώρα 14:00 στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.
Μια ομάδα εκπαιδευτικών συγκεντρώθηκε έξω από το κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας πριν από την προγραμματισμένη ώρα έναρξης σεμιναρίου για να εκφράσει την αντίθεσή της σε μια αξιολόγηση που στοχεύει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, στην μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών και η οποία οδηγεί τελικά  σε απολύσεις.


ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Η Α’ ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ δηλώνει κατά πλειοψηφία ότι διαφωνεί με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων όπως αυτή αναφέρεται στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
Η επιφυλακτικότητα και η δυσπιστία με την οποία η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετωπίζει την αξιολόγηση οφείλεται όχι στην άρνηση ευθυνών, αλλά στη διαπίστωση ότι το συγκεκριμένο σύστημα αξιολόγησης που επιβάλλεται από   Υπουργείο Παιδείας αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της πολιτικής συρρίκνωσης της δημόσιας παιδείας.

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα έπρεπε να ακολουθήσει μετά από μια  υπεύθυνη αξιολόγηση των δομών της  Παιδείας (περιεχόμενο σπουδών, βιβλία, επιμορφώσεις, υποδομές, διοικητική οργάνωση)    από την ίδια την πολιτεία και να είναι αποτέλεσμα  γόνιμου και ουσιαστικού διαλόγου ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ο νόμος για την αξιολόγηση δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς, εφόσον καθορίζεται με ξεκάθαρο τρόπο ποσόστωση για την αλλαγή βαθμού και εφόσον υπάρχει μνημονιακή  δέσμευση  για το πάγωμα οποιασδήποτε μισθολογικής εξέλιξης μέχρι τέλος του 2016.
Αντίθετα,  αυτός ο νόμος επιβάλλει στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα καθεστώς ανταγωνισμού, ανασφάλειας και φόβου,  με τη διάταξη σύμφωνα με την οποία το 15% των Δ.Υ θα κρίνονται υποχρεωτικά σε κάθε αξιολόγηση ανεπαρκείς, με κίνδυνο την υποβίβαση κατά ένα βαθμό ή ακόμα και την απόλυση.

Πρόκειται για μια αξιολόγηση  τιμωρητικού χαρακτήρα, με την οποία στοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί για όλα τα δεινά του εκπαιδευτικού συστήματος. και η οποία στοχεύει όχι στη βελτίωση της παρεχόμενης ποιότητας εκπαίδευσης, αλλά στη δημιουργία  μιας δεξαμενής εκπαιδευτικών έτοιμων για αποχώρηση.


Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης που παίζουν κομβικό ρόλο στην διαδικασία της αξιολόγησης να αναλογιστούν την κατάσταση που δημιουργείται και να μην επιτρέψουν, και με τη δική τους συμβολή, να μετατραπούν σε μηχανισμό επιβολής μιας  πολιτικής που διώχνει μαθητές και εκπαιδευτικούς από τα σχολεία  και  υπονομεύει τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...