Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Τα παιχνίδια που ο άνθρωπος νικά ακόμη τον υπολογιστή [βίντεο]

Ηταν Μάιος του 1997. Δεκαπέντε μήνες πριν, ο Γκάρι Κασπάροφ, ο καλύτερος σκακιστής στον κόσμο, είχε νικήσει τον υπερυπολογιστή της αμερικανικής εταιρείας IBM Deep Blue. Ο τελευταίος έμελλε να πάρει τη ρεβάνς και έπειτα από έξι παρτίδες,ο Ρώσος σκακιστής αναγκάστηκε να παραδεχθεί την ήττα του από τον υπολογιστή. Ηταν η πρώτη φορά στην ιστορία που ο καλύτερος παίκτης του κόσμου ηττήθηκε από μία... μηχανή.

Από τότε, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί και οι υπολογιστές γίνονται... ανίκητοι, τουλάχιστον όσον αφορά στα παιχνίδια σκάκι. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη και άλλα παιχνίδια, που οι υπολογιστές ηττώνται από τους ανθρώπους, σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα «Le Monde».

Πόκερ: Τουρνουά Limit Hold'em

Ο πρώτο τουρνουά πόκερ στο οποίο ο άνθρωπος ήρθε αντιμέτωπος με μία μηχανή διεχξήχθη τον Ιούλιο του 2007. Οι καλιφορνέζοι επαγγελματίες παίκτες Phil Laak και Ali Eslami εναντίον του «Polaris», ενός λογισμικού-δημιούργημα ερευνητών από το πανεπιστήμιο Αλμπέρτα στον Καναδά. Επειτα από τέσσερις παρτίδες, οι δυο αμερικανοί απέσπασαν τη νίκη.

Το 2008, ο υπερυπολογιστής Watson ρίχτηκε σε νέο τουρνουά. Αυτή τη φορά ο υπολογιστής ήταν ο ΝΙΚΗΤΉΣ.

Ωστόσο, από τότε έχουν ακολουθήσει και άλλες «μάχες» στις οποίες ο άνθρωπος έχει ξαναναδειχθεί νικητής.

Μπριτζ

Οπως εξηγή και το ολλανδικό περιοδικό ΙΜΡ, «ένας σκακιστής βλέπει όλα τα πιόνια στο ταμπλό: και τα δικά του και εκείνα του αντιπάλου του. Ενας παίκτης του μπριτζ δεν βλέπει παρά μόνο ό,τι χέρι του και τα χαρτιά που αποσύρονται από το ΠΑΙΧΝΊΔΙ». Ετσι, γίνεται πολύ περίπλοκο για μια μηχανή να «διαβάσει» το παιχνίδι και να αναπτύξει στρατηγικές.

Και αυτό είναι μια λογική εξήγηση στο γεγονός πως ο υπολογιστής GIB κατά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπριτζ του 1998, έμεινε στη 12η θέση. Το 2005, ο υπολογιστής «Jack» ηττήθηκε από τους Ολλανδούς πρωταθλητές Ευρώπης.

Πινγκ-Πονγκ

Πριν από μερικούς μήνες, ο Γερμανός πρωταθλητής της επιτραπέζιας αντισφαίρισης ήρθε αντιμέτωπος με έναν ιδιότυπο ρομπότ, το οποίο το χαρακτήριζαν οι γρήγορες κινήσεις του. Το όνομά του «Agilus». Ηταν δημιούργημα της γερμανικής εταιρείας κατασκευής ρομπότ Kuka, η οποία διατεινόταν πως είναι το πιο γρήγορο ρομπότ στον κόσμο.

Ωστόσο, το συγκεκριμένο ματς ήταν ένα είδος πρόμο της μηχανής και δεν διεξήχθη σε ένα καθαρά φιλικό κλίμα. Οπως αναφέρει η LeMonde, έχει διαρρεύσει ένα βίντεο που δείχνει σε slow motion τις κινήσεις μηχανής και ανθρώπου, χωρίς τελικά να έχει ποτέ γνωστοποιηθεί αν το πραγματικό αποτέλεσμα κόπηκε στο μοντάζ












ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...