Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

"ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, Σ' ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ"

Magnify Image

Το μοντέλο Meaghan Kausman καταγγέλει εταιρεία μαγιό, γιατί ύστερα από μία φωτογράφιση που έκανε, την πέρασαν από photoshop εν αγνοία της. Οι διαφορές στο σώμα της είναι εμφανείς. 


Η ίδια έγραψε στο Instagram:
   ''Το πάθος μου είναι να υπηρετώ την Τέχνη. Όταν δημιουργώ όμορφες φωτογραφίες και βρίσκομαι με ταλαντούχους ανθρώπους, μου δίνει ζωή. Πρόσφατα έκανα μία φωτογράφηση με μαγιώ για χάρη της εταιρείας Fella Swim, με μία υπερταλαντούχο φωτογράφο στις υποβρύχιες λήψεις, την Pip. 
Οι φωτογραφίες της ήταν μαγικές, καθώς οι λήψεις που έκανε αναδείκνυαν την γυναικεία ομορφιά κάτω από το νερό.  Σήμερα το πρωί σοκαρίστηκα, όταν είδα να έχει ανέβει στο Ιnstagram μία φωτογραφία μου εμφανώς επεξεργασμένη. Moυ είχαν αλλάξει εντελώς το σώμα μου, λεπταίνοντας το στομάχι και τους μηρούς μου, με σκοπό να με εντάξουν κι εμένα στο ιδανικό πρότυπο ομορφιάς της κοινωνίας που ζούμε.
 Η πάνω φωτογραφία είναι η επεξεργασμένη, ενώ η κάτω η γνήσια. Αυτό είναι το σώμα μου. Και δεν θα γίνω εγώ η αφορμή να επιτρέψω σε καμία εταιρεία και σε κανέναν άνθρωπο να διαιωνίζει τέτοιες αντιλήψεις, ότι δηλαδή το αδύνατο σώμα είναι πιο ωραίο. 
Όλες οι γυναίκες είναι όμορφες, με ό, τι σωματότυπο κι αν έχουν. Αυτή η εταιρεία είναι τρελή!
 Είναι απαράδεκτο να περνούν από photoshop γυναικεία σώματα και να τα επεξεργάζονται με σκοπό να φαίνονται πιο αδύνατα."




 Πηγή: www.lifo.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...