Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

ΨΗΦΙΖΩ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΣΤΙΣ 43 ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : Να μπει στις 43 παθησεις επ αοριστον αναπηρια η σκληρυνση κατα πλακας
Μεγάλη κινητοποίηση βρίσκεται σε εξέλιξη από τα άτομα που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας με αφορμή την μη εισαγωγή της ασθένειας στη λίστα με τις 43 παθήσεις , που εξαιρούνται από την υποχρεωτική επανεξέταση από τα ΚΕΠΑ.
Έτσι διεξάγεται μια εκστρατεία, που έχει σκοπό την συγκέντρωση υπογραφών, οι οποίες θα αποσταλούν στο αρμόδιο υπουργείο, με την ελπίδα να ανοίξουν τα μάτια τους οι υπεύθυνοι και να δουν την κατάφωρη αδικία εις βάρος των ασθενών με σκλήρυνση.
Όσοι θέλετε, μπορείτε να μπείτε στον ιστότοπο κάνοντας κλικ 
 ΕΔΩ
και να στηρίξετε το δίκαιο αίτημα των συνανθρώπων μας, ψηφίζοντας.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και θα σας πάρει μόνο δυο λεπτά.

Η ΕΥΤΥΧΙΑ.



Η ΕΥΤΥΧΙΑ

Καθόμαστε σαν πάντα οι δύο
βράδι στο σπίτι' αντικρυνά της
εγώ γυρμένος στο βιβλίο,
σκυμμένη εκείνη στη δουλειά της.

Και το βιβλίο είτανε στίχοι,
ψυχή από λάμψη και αρμονία'
έτσι εκεί τ' άνοιξα στην τύχη,
και να τι διάβασα: "Ευτυχία!"

Λουλούδι σε ποια χώρ' ανθίζεις;
σε ποιο γιαλό, μαργαριτάρι;
Aστέρι, ποιες μεριές φωτίζεις,
και ποιες καρδιές, ουράνια χάρη;

Πού, Χερουβείμ, φτερά διπλώνεις;
Νεράιδα πού δροσολογιέσαι;
Eίσαι διαμάντι και δε λυώνεις
ή καταχνιά είσαι και σκορπιέσαι;

Άδης, παράδεισος σε κρύβει;
στον κόσμο ή στην ερημία,
μέσ' σε παλάτι ή σε καλύβι,
πες μου, πού βρίσκεσ', Ευτυχία;

Δίχως τα μάτια απ' τη δουλειά της
να τα σηκώση, ε δ ώ! αποκρίθη'
τρεμουλιαστή με τη λαλιά της
μια μουσική στο σπίτι εχύθη.

Κι ένα καρδιόχτυπο με πιάνει,
κι αμίλητη λαχτάρα αιφνίδια,
γιατί πως άκουσα μου εφάνη
την Ευτυχία, την ίδια.

Κωστής Παλαμάς

-Άπαντα, τμ.1-

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΞΗΡΟΣ! ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ....ΒΙΝΤΕΟ


Επιστολή σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, απέστειλε ο καταζητούμενος Χριστόδουλος Ξηρός, ο οποίος αγνοείται από τις 7 Ιανουαρίου, αφού εκμεταλλευόμενος άδεια από τη φυλακή, εξαφανίστηκε.
Ο Χριστόδουλος Ξηρός, κάνει λόγο για κροκοδείλια δάκρυα των ΜΜΕ, εκτοξεύει απειλές για νέα χτυπήματα και υπογράφει ως «ελεύθερο μέλος» της 17 Νοέμβρη.
Ολόκληρη η επιστολή του Χριστόδουλου Ξηρού
«Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.”
Επειδή οι γνωστοί κροκόδειλοι των ΜΜΕ θ” αρχίσουν τις κλάψες για τα απολεσθέντα μδικαιώματα, και θα ζητάνε όπως πάντα αίμα στην αρένα, έχω να πω τα εξής:
Καταρχάς, η δημοκρατία σας έχει αποθάνει προ πολλού και το εξάμβλωμα που έχει απομείνει είναι τόσο εξόφθαλμα φασιστικό που εξέχουν γύρω του οι αγκύλες της σβάστικας.
Μην παριστάνετε λοιπόν τους τιμητές και τους προστάτες τη στιγμή που δολοφονείτε τους νέους για 1.40€ και δεν σας καίγεται και καρφί. Όχι σε εμάς, απατεώνες των ΜΜΕ, φερέφωνα των δανειστών, δωσίλογοι του Δ” Ράιχ.
Είναι φυσικό η έξοδός μου να προκαλεί πανικό και τρόμο σε σας και σ” αυτούς που υπηρετείτε!
Αλλά όχι στην κοινωνία και στον λαό.
Είστε απέναντί μας, είστε τσανάκια αυτών που μας καταστρέψανε και αυτό είναι πλέον συνείδηση όλων.
Δε μας ξεγελάτε πια.
Δε σας σώζει τίποτα, ούτε τα Νταχάου που σχεδιάζετε, ούτε οι στρατιές των μισθοφόρων. Ότι και να κάνετε πολύ σύντομα το ποτάμι της οργής θα φουντώσει και θα σας πνίξει!
Και σας προειδοποιώ:
Μην τολμήσετε να κανιβαλλίσετε τους συγγενείς μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, μη φαντασθείτε ότι θα επαναλάβετε τα όργια του 2002, όταν μας είχατε όλους αιχμαλώτους. Τώρα θα λάβετε την απάντηση που σας αξίζει!
Για την ώρα τους αφιερώνω έναν στίχο απ” το τραγούδι του Β. Παπακωνσταντίνου
“Καραϊσκάκης”.
“Όταν γυρίσω θα σας γαμήσω”
Το αν κατάφερα να πείσω τους δεσμώτες να μου χορηγήσουν άδεια, το θεωρώ προσωπική επιτυχία και θα τους απαντήσω με την φράση που είπε ο Τζαβέλας όταν έπεισε τον Αλή Πασά να τον αφήσει ελεύθερο: “Χαίρομαι που εγέλασα έναν δόλιο”. Πράξη βέβαια που πλήρωσε με την ζωή του παιδιού του, που ήταν όμηρος του Αλή Πασά.
Αν ήσασταν έξυπνοι θα μας είχατε δώσει όχι απλά άδειες αλλά και ελευθερία, όμως φυσικά δεν είστε.
Τώρα την ύστατη ώρα αντί να φωνασκείτε υστερικά, να ετοιμάζετε πιο σκληρούς νόμους και πιο σκληρή καταστολή – που δείχνει και το μέτρο της δημοκρατίας σας – καλύτερα να ετοιμάζετε την ντροπιαστική φυγή σας. Γιατί η βασιλεία σας τελείωσε και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!
Θα μπορούσα να επαναπαυτώ στις δάφνες της προηγούμενης δράσης μου και να
επαναλαμβάνω την καραμέλα της εποχής “κάποιος πρέπει επιτέλους να κάνει κάτι”. Δεν το έπραξα.
Η επιλογή μου να παραβιάσω την άδεια καταστρέφει πρώτα-πρώτα την δική μου “πορεία”.
Όμως τι προοπτικές μπορεί να έχει κανείς όταν βλέπει την κοινωνία να καταρρέει, τη χώρα να καταστρέφεται και τον λαό να οδηγείται στον εξανδραποδισμό; Μέχρι πότε θα βλέπουμε εν έτει 2014 ανθρώπους να πεθαίνουν απ” τα μαγκάλια και να μένουμε απαθείς; Εγώ πάντως όχι!
Πήρα για άλλη μια φορά την απόφαση, να βροντήξω ξανά το αντάρτικο τουφέκι ενάντια σε αυτούς που μας κλέψαν την ζωή και πούλησαν τα όνειρά μας για να βγάλουν κέρδος.
Δεν θέλουμε τα ευεργετήματά σας, κρατείστε τα να φιλοδωρείτε κανέναν ρουφιάνο σας.
Θέλουμε δικαιώματα και θα τα κατακτήσουμε με τ” όπλο στο χέρι. Δε ζητάμε χάρη από κανέναν και ειδικά από σας τους προσκυνημένους. Και καλά θα κάνετε αν ξανασυναντηθούμε που δεν το εύχομαι (ούτε σεις να το εύχεστε) να με σκοτώσετε γιατί αν με πιάσετε αιχμάλωτο πάλι θα ξαναφύγω για να σας πολεμήσω μέχρις εσχάτων.
Θα κλείσω με ένα κομμάτι από την πολιτική μου δήλωση αντί απολογίας στο εφετείο, τον Νοέμβρη του 2006: “Δεν είμαι σε καμιά περίπτωση αυτό που περιγράφετε, σίγουρα όμως είμαι αυτό που φοβάστε.
Και θα ξαναπώ τον ίδιο στίχο από τον Προμηθέα Δεσμώτη.
“Χτυπάτε, αλυσοδένετε το σώμα
σκλάβοι του Δία
ο νους – η ψυχή παραμένει λεύτερη».

14-1-14
Χριστόδουλος Ξηρός,
Ελεύθερο μέλος της 17Ν».

2003-2013: ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ (ΜΕΡΟΣ 1ο).

Από την DamA SoUpA

 Απόκριες 2003... Bolero (το τωρινό Πέτρινο). Χορός Λυκείου!
18:05  Σιγά μη ντυθείς. Μαθήτρια είσαι, δεν έχεις και τόσες ευκαιρίες να βγεις και τον δεις. Θα φορέσεις τα ολοκαίνουρια ρούχα σου. Ναι ναι… θα πας και κομμωτήριο, θα κάνεις wow μαλλί και θα σε δει και θα πάθει πλάκα. Άντε ξεκίνα να ετοιμάζεσαι γιατί έχεις μόνο 4 ώρες μπροστά σου!
22: 20 Μπαίνεις στο μαγαζί… κοιτιέσαι διακριτικά στον καθρέφτη που έχει δίπλα στην είσοδο … άψογα. Τον ψάχνεις με το βλέμμα, είναι στο μπαρ, πας με αέρα να του μιλήσεις «Καλησπέρα»…..
«Καλώς της! Είπα κι εγώ να ντυθώ αλλά βαρέθηκα. Εσύ τι ακριβώς είσαι με αυτό το μαλλί???»
Βαθμός καγκουριάς 7


 Yoohoo 2004... (=κλαμπ έξω από την Αριδαία σε καιρούς που «ΝΑΙ» κάναμε ξέφρενο clubbing κι εδώ).
Γνωστή κουκλάρα bartender βάζει ποτά και κουνιέται ανελέητα. Τύπος άκυρος, 50φεύγα πάει στο μπαρ, της δίνει 35 ευρώ και της λέει
 «Θέλω να τα πιεις όλα σφινάκια από μένα».
 «Οκ, του λέει αυτή»
Ο τύπος σκάει στραβό χαμόγελο και επιστρέφει στο τραπέζι του κοιτάζοντάς την.
 Αυτή, πίνει 5 σφινάκια χυμό και βάζει τα 35 στην κωλότσεπη.
Βαθμός καγκουριάς 9    Μεροκάματο: 40+35=75 ευρώ


 2005... Είσαι Αρδαιώτης 19 χρονών και σπουδάζεις στη συμπρωτεύουσα.
 Τη γουστάρεις από την Τρίτη γυμνασίου αλλά ούτε που ξέρει το όνομά σου. Παρασκευή φεύγεις με το τελευταίο και κάθεται ακριβώς μπροστά σου. Έχετε πέσει μούρη με μούρη τουλάχιστον τρεις φορές (κόβοντας τα εισιτήρια, βάζοντας τις αποσκευές, μπαίνοντας στο λεωφορείο).
 Μούγγα στη στρούγγα. Ξαναπέφτει επάνω σου στο ΚΤΕΛ Μακεδονία εκεί που βγάζεται εισιτήρια για το αστικό. Τιπτις again!
 «Δε βαριέσαι» σκέφτεσαι… «άλλη φορά.
 Ίσως της μιλήσω στο FB».
Την άλλη μέρα πίνεις καφέ στο κυλικείο του ΠΑΜΑΚ με τον γόη κολλητό σου από τη Καβάλα, grande στέλεχος φοιτητικής παράταξης.
 Ξαφνικά κάποιος σε αγκαλιάζει από πίσω 
«Πού είσαι βρε πατριωτάκι…. πώς χαθήκαμε; Από τις πανελλήνιες έχω να σε δω. Άντε να κανονίσουμε να βγούμε….»
Βαθμός καγκουριάς: 8


Καλοκαίρι 2006...Πέμπτη βράδυ, Πρόμαχοι Fever (οι παλιοί θυμούνται οπωσδήποτε)…
 Κόσμος….χαμός. Βαράει μπιτάτο κομμάτι του top 10 της χρονιάς.
 Με το ζόρι φωνάζεις τόσο δυνατά για να ακούσει ο μπάρμαν την παραγγελία σου. Η ηχορύπανση σε όλο της το μεγαλείο.
Σε δευτερόλεπτα υψώνεται μπάσο… Τα τραγούδια περιπλέκονται, το μπάσο υπερτερεί, η φωνή του Βασίλη Καρρά είναι πιο δυνατή από το bit.
 Αναρωτιέσαι αν είναι κόλπο του DJ, ο οποίος είναι εξίσου σαστισμένος.
Και ναι…. Παρκάρει απ’ έξω όχημα εξατμισάτο, αεροτομάτο με ηχείο ΚΑΙ στις ρόδες.
Βαθμός καγκουριάς: 9


 2007... Είσαι νέα, είσαι ωραία, έχεις καλή γυναικοπαρέα και βγαίνεις σε in μπαράκι της Αριδαίας να πιεις τα ποτάκια σου…
 Από ώρα βλέπεις να σε κοζάρει αγνώστου ονόματος αλλά γνωστής φυσιογνωμίας άρρεν. Ξαφνικά αρπάζει 5 σφινάκια (1 γι’ αυτόν και 4 για σένα και τις φίλες σου) και σκάει μούρη στο τραπέζι.
 «Σε ξέρω εσένα… σε θυμάμαι από το Λύκειο, ήσουν η κοπέλα του Χι».
 «Ναι» απαντάς εσύ,
 «Τώρα σε θυμήθηκα. Είμαι ακόμα με τον Χι».
Απογοητευμένος παίρνει ΚΑΙ ΤΑ 5 σφινάκια και αποχωρεί.
Βαθμός καγκουριάς: 8


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

 *H  DamA SoUpA γεννήθηκε στην Αριδαία,
 μεγάλωσε στη Αριδαία,
 ζει στην Αριδαία 
και κυκλοφορεί ελεύθερη!!!



ΠΗΓΗ...http://www.aridaia24.gr/

Ο ΕΤΗΣΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΔΕΣΣΑΣ.


Ο Σύλλογος Ποντίων Έδεσσας «Ο Αγ. Θεόδωρος Γαβράς» προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους, στην κοπή βασιλόπιτας που θα γίνει την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 7.30 μ.μ. στο εντευκτήριο του Συλλόγου (Μελενίκου 18).
 Την βασιλόπιτα θα ευλογήσει ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Εδέσσης - Πέλλης και Αλμωπίας κ.κ. Ιωήλ.
 Θα ακολουθήσει δεξίωση, προσφορά των γυναικών του συλλόγου και γλέντι με τους ήχους της παραδοσιακής λύρας του Βαγγέλη Καραγιαννίδη.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΕΤΗΣΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο ετήσιος χορός του συλλόγου στις 6 Ιανουαρίου 2014, ημέρα των Φώτων, στο κέντρο ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ στα Σεβαστιανά.
 Το καλλιτεχνικό σχήμα του Αλέξη Παρχαρίδη, του Αχιλλέα Βασιλειάδη και του Κώστα Σιαμίδη, έδωσε τον καλύτερο εαυτό του και οι παρευρισκόμενοι διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.



Για  το Δ.Σ. του Συλλόγου
Η Πρόεδρος
Γαβριηλίδου Ροζαλία

Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ Η ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ 90'.

Η γενιά του Νεοέλληνα και η αδικημένη γενιά του... '90

Σε άρθρα και ιστορικές αναφορές, διαβάζουμε κυρίως για τη γενιά που έζησε τον πόλεμο, για τη γενιά που έζησε τον εμφύλιο, για τη "γενιά του πολυτεχνείου"... και κάπου εκεί σταματάνε οι ειδικές αναφορές σε "τιμημένες" γενιές - ορόσημο της νεότερης ελληνικής ιστορίας.


Η γενιά του '90 απουσιάζει από τις αναφορές των ιστορικών, προφανώς με τη δικαιολογία - που ισχύει εν μέρει- πως είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κριθεί. Υπάρχουν όμως κάποια στοιχεία που δε χρειάζονται κάποια εμπεριστατωμένη ιστορική επιβεβαίωση για να αναδειχτούν και να αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας στο πεδίο της αέναης σημειολογίας των γνωρισμάτων που χαρακτηρίζει κάθε γενιά.

Ο γεννημένος στη δεκαετία του '80 έχει πιθανότατα γονείς της "γενιάς του πολυτεχνείου". Ήρθε στον κόσμο όταν είχε αποκατασταθεί πλήρως η δημοκρατία και είχε πεταχτεί στα σκουπίδια και ο τελευταίος παρακρατικός "λεκές" της μεταχουντικής περιόδου '74-'81.

Μέσα σε αυτό το ειρηνικό, φιλήσυχο και προοδευτικό κλίμα ευμάρειας, διαμορφώθηκαν - θεωρητικά - οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για να πλάσουν οι γονείς τα παιδιά τους ως ανθρώπους - κοινωνικά υποδείγματα, να τα μπολιάσουν δηλαδή με ιδεώδη και αρχές που θα δημιουργούσαν ανήσυχα, ανοιχτά και δημιουργικά μυαλά.

Αυτή η - πλαστή εν πολλοίς - ευμάρεια όμως, όσο κυλούσε η δεκαετία, έγινε εφάμιλλη του καθησυχασμού και του υπέρμετρου ατομικισμού. Από εκεί οδηγηθήκαμε στο "βόλεμα", στον ωχαδερφισμό και εν τέλει στη δημιουργία - κατάντια του "απαθή πολίτη" που εντάχθηκε σε ένα ολόκληρο σύστημα "βρωμιάς και δυσωδίας"...

Δημιουργήθηκαν ψεύτικα ιδανικά και πρότυπα, τα οποία αντιπροσώπευαν άνθρωποι και πρακτικές που εξασφάλιζαν το σίγουρο και εύκολο οικονομικό κέρδος, εξωστρακίζοντας το "σκέπτεσθαι". Όποιος έπαιζε καλά αυτό το παιχνίδι, ήταν ψηλά στη "λίστα" της κοινωνικής "καταξίωσης" και παραδειγμάτιζε και τους υπολοίπους... ένας φαύλος κύκλος ματαιοδοξίας δηλαδή.

"Να κοιτάξεις να βολευτείς στο δημόσιο"... "Έδωσες φακελάκι στον γιατρό;"... "Έκλεισα πρώτο τραπέζι πίστα στο Νότη"... "Μύκονοοοοοοος"... "Λάδωσα την πολεοδομία και το σπιτάκι μας θα προχωρήσει!"... και άλλα τέτοια σχετικά χαρακτηρίζουν το κλίμα μέσα στο οποίο μεγάλωσε η γενιά μας...
"Καίω τα δέντρα χτίζω μεζονέτεςθα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτεςσ’ ένα κλουβί γραφείο σαν αγρίμιπαίζω ατέλειωτο βουβό ταξίμι"

Έγιναν πρότυπα η Μενεγάκη, ο Σφακιανάκης, ο Κωστόπουλος και ιδανικά μας η λαμογιά, η κουτοπονηριά και ο νεοπλουτισμός... έτσι δημιουργήθηκε αυτό το τερατούργημα, Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ.

Δυστυχώς η γενιά που γκρέμισε το φασισμό, άφησε (ξέχασε;) πίσω στα στα συντρίμμια του τα οράματά της... Από το "ψωμί-παιδεία-ελευθερία" μεταλαμπάδευσε στην επόμενη γενιά μόνο το "ψωμί" (αν και αυτό το στερούνται όλο και περισσότεροι στις μέρες μας...). Η παιδεία - εντός και εκτός σχολείου - έγινε όπλο στη φαρέτρα του παραπάνω συστήματος.

Όσοι γονείς αυτής της γενιάς είχαν λεφτά, δε τους ένοιαζε ποια βιβλία διαβάζαμε εμείς στα σχολεία και ποια ΔΕΝ διαβάζαμε εκτός σχολείου... Δεν τους ξένιζε να δώσουν φακελάκι στο γιατρό... Δεν τους ένοιαζε τι μουσική ακούγαμε, αν πηγαίναμε θέατρο. Δεν είχαν ηθικούς φραγμούς να συμμετέχουν στο "ανταποδοτικό" πάρτι της μίζας και στη δημιουργία α-πολιτικού κλίματος.

Έτσι λοιπόν, ρίζωσε βαθιά μέσα τους η απάθεια και η αποχή από τα κοινά και τη συλλογική δράση και τώρα βρήκε πρόσφορο έδαφος πάνω τους ο άγριος καπιταλισμός και τους ξεβόλεψε με τη βία και μαζί με τους βολεμένους την πληρώνουν και όλοι όσοι ζούσαν με αξιοπρέπεια τόσα χρόνια κάτω από τη σκιά του νεοπλουτισμού και των πρακτικών του, αντιστεκόμενοι με μοναδικά όπλα τα ιδανικά τους.

Και τώρα πια μαζί με το ξεβόλεμα φύτρωσε το μίσος για ό,τι δεν κατανοούν, για ό,τι -παρασυρόμενοι από τα παπαγαλάκια των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης - θεωρούν πως τους στερεί όλα αυτά που κατείχαν (π.χ. μετανάστες, απεργοί, διαδηλωτές κτλ). Και σε όσους δε συμμετείχαν σε αυτό το "αποκριάτικο" πάρτι της μεταπολίτευσης, στερείται τώρα το βασικό δικαίωμα της αξιοπρεπούς διαβίωσης...

Η γενιά αυτή στάθηκε ανακόλουθη των υποσχέσεών της και έστρωσε το κόκκινο χαλί για να περπατήσουν πάνω του η ΑΠΑΘΕΙΑ, η ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ, ο ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΣ και το χειρότερο, τώρα πια και ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

Είμαστε λοιπόν η "αδικημένη γενιά του '90" - και όχι '60 όπως έλεγε ο Τζιμάκος - και οι εκπρόσωποι της προαναφερθείσας γενιάς είναι οι ένοχοι. Εμείς καλούμαστε, αφού πρώτα "σώσουμε οτιδήποτε αν σώζεται" να παλέψουμε πρωτίστως για την επόμενη γενιά...ΤΟΥΣ ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ. Και θα (πρέπει να) το κάνουμε χωρίς να περιμένουμε κάποιον "σωτήρα"... ΑΥΤΗ (ΘΑ) ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ.


Triantafyllos Dagres για το enfo.gr


Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ.

Η Ζωή Μας Σε Διακανονισμό

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε απλήρωτοι λογαριασμοί.

Ψάχνουμε με σφιγμένο στόμα την αλληλογραφία. Όποιο γράφει το όνομα μας το έχει στείλει κάποια εταιρεία (ηλεκτρισμού, αερίου, υδρεύσεως, τηλεφωνίας) ή τράπεζα ή –το πιο τρομαχτικό απ’ όλα τα τέρατα- η εφορία αυτοπροσώπως.

Τους σχίζουμε προσεκτικά, κοιτάμε το ποσό –με γουρλωμένα μάτια, την προθεσμία και μετά τους καταχωνιάζουμε σε ένα συρτάρι, σαν τις δυσάρεστες σκέψεις που νομίζουμε πως θα χαθούν αν τις απωθήσουμε στα σκονισμένα ντουλάπια του υποσυνείδητου.

Οι πιο θρήσκοι ψιθυρίζουν: «Έχει ο θεός» και κάνουν το σταυρό τους. Οι άλλοι, αυτοί που έχουν χάσει πια κάθε ελπίδα και κάθε πίστη, κοιτάνε αφηρημένα τον τοίχο και αναρωτιούνται τι θα επιλέξουν: Την αυτοκτονία ή την αυτοδικία;

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε διακανονισμένοι λογαριασμοί.

Τρέχουμε από υπηρεσία σε εταιρεία και από τράπεζα σε εφορία με την απόγνωση παραμάσχαλα ζητώντας μια παράταση ζωής. Λίγες δόσεις παραπάνω, μια μικρότερη προκαταβολή, ένα βλέμμα κατανόησης από τον υπάλληλο που κοιτάει την οθόνη του υπολογιστή αποφεύγοντας να μας κοιτάξει στα μάτια.

Και μπροστά μας στην ουρά και πίσω μας στην ουρά, όλοι με το ίδιο αίτημα, όλοι με την ίδια απορία: «Πως θα βγουν τα κουκιά;»

Και για πόσο καιρό θα ζούμε σαν τα ποντίκια, τρομαγμένα και ασήμαντα, γκρίζα και σκυθρωπά, χωρίς αγρό, χωρίς τυρί, μόνο με φάκες;

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε εξώδικα.

Ζούμε υπό τη διαρκή απειλή για τη ζωή μας.

Μας προειδοποιούν ότι θα μας διακόψουν την τηλεφωνική σύνδεση, αλλά αυτό μπορούμε να το αντέξουμε.

Ζει ο άνθρωπος και χωρίς τηλέφωνο, ίντερνετ και facebook.

Μας προειδοποιούν ότι θα μείνουμε χωρίς θέρμανση. Κι αυτό ίσως να το αντέξουμε. Μια ξυλόσομπα και πλήρη εξάρτηση ύπνου. Ίσως να αντέξουμε.

Μας απειλούν ότι θα μας κόψουν το ρεύμα. Αυτό δεν μπορούμε να το φανταστούμε, αλλά ίσως γίνεται. Να μαγειρεύουμε στο γκάζι, να ψωνίζουμε τρόφιμα που θα καταναλώνονται αυθημερόν, να πλένουμε τα ρούχα στο χέρι και να διαβάζουμε με λάμπες πετρελαίου.

Μας απειλούν να μας κατασχέσουν το σπίτι. Το σπίτι που έχτισε κάποιος πρόγονος, το σπίτι που αγοράσαμε με αίμα και ιδρώτα, το σπίτι μας. Αυτό δεν μπορούμε να το αντέξουμε. Ή μήπως μπορούμε; Ο άνθρωπος αντέχει τα πάντα, λένε κάποιοι.

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε άβουλοι μηχανισμοί επιβίωσης.

Ανοίγουμε τα μάτια το πρωί –όσοι κατάφεραν να κοιμηθούν- και δε θέλουμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι.

Ξέρουμε πως θα είναι η μέρα μας: Απλήρωτοι λογαριασμοί, νέα μέτρα για τη σωτηρία των τραπεζών, νέοι φόροι –πάλι για τη σωτηρία των τραπεζών, τρομοκρατία και απαξίωση της ανθρώπινης και εθνικής μας υπόστασης, ανεργία ή δουλειά για τετρακόσια ευρώ ή άδεια μαγαζιά, άδειες τσέπες, άδεια ψυγεία και άδειες ψυχές, θλίψη, κατάθλιψη και απόγνωση, ένας ακόμα άγνωστος που αυτοκτόνησε γιατί δεν άντεχε να ζει σαν δούλος, ένας ακόμα γνωστός που μετανάστευσε για να γίνει δούλος, δημοσιογράφοι και πολιτικοί που μας υπενθυμίζουν πόσο διεφθαρμένοι και ανίκανοι και ανήμποροι είμαστε, μια φακή στην κατσαρόλα χωρίς καν τη ρέγκα που τρώγαμε πριν το ογδόντα, κατεβασμένα μούτρα στο δρόμο και άνθρωποι που παραμιλούν στο φανάρι, σκουπίδια, βρώμα και φόβος μη χρειαστεί να πας στο εγκαταλειμμένο νοσοκομείο, μη χρειαστείς φάρμακα, και εύχεσαι να περάσει κι αυτή η μέρα χωρίς να συμβεί κάτι εξαιρετικά άσχημο, απλά να επιβιώσεις για άλλη μια μέρα, για να πας να κοιμηθείς και να ξεχάσεις όσα ζεις και όσα δεν έζησες.

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε αριθμοί.

ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και μητρώο ασφαλισμένου. Κωδικός ΑΤΜ, κωδικός πελάτη και ο αριθμός προτεραιότητας στην τράπεζα. 21% ανεργία και είκοσι χιλιάδες επιχειρήσεις που έκλεισαν. 5 αυτόχειρες τη βδομάδα που πέρασε και άνοδος δύο ποσοστιαίων μονάδων για το πρώτο κόμμα στην τελευταία δημοσκόπηση. 36.000 ευρώ το κατά κεφαλήν χρέος στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα και το ΔΝΤ. 36.000 χρέος για κάθε παιδί μας, που δεν έχει μάθει ακόμα να μετράει ως το δέκα ή να περπατάει. Μείωση 22% στο μισθό μας και αύξηση του ΦΠΑ. 3.000 φίλοι στο facebook. 1.000.000 like σε ένα βίντεο. 1.200 νοικοκυραίοι που πηδούσαν ιερόδουλες χωρίς προφυλακτικό. 7 κόμματα στη Βουλή. 13 κανάλια με σκατά στην τηλεόραση για να διαλέξεις. 5 ευρώ το τετραγωνικό για την πρώτη κατοικία. 38 χρόνια διαπλοκής και 3.000.000 άνθρωποι που πιστεύουν ότι κάποιος θα τους σώσει, χωρίς να χρειαστεί να αγωνιστούν, χωρίς καν να ψηφίσουν.

Δεν είμαστε άνθρωποι πια. Είμαστε μυρμήγκια…

Όμως αυτοί που επενδύουν στην υποταγή μας θα χάσουν πολύ περισσότερα από τα κέρδη τους. Θα χάσουν το κεφάλι τους. Γιατί ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος για να ζει σαν μυρμήγκι, σαν ποντίκι, σαν αριθμός.

Κάνει υπομονή και σκύβει το κεφάλι, σφίγγει τα δόντια ή εθελοτυφλεί, υπακούει και υποτάσσεται, αρνιέται να αναλάβει τις ευθύνες του και δέχεται να του κλέβουν τη ζωή του… Αλλά όχι για πάντα.

Τύραννοι περάσανε πολλοί και άλλες τόσες αυτοκρατορίες, αλλά όλοι καταρρεύσανε.Οι Έλληνες το γνωρίζουν καλά.

Γιατί η ιστορία τους είναι μεγαλύτερη από τη μνήμη τους.

Γιατί ζουν σε ένα μέρος όπου είναι πολύ επώδυνο να σταματήσεις να είσαι άνθρωπος, όπου είναι δυσβάσταχτο να σταματήσεις να απολαμβάνεις τη ζωή.

Ο ήλιος πάντα λάμπει σε αυτήν την άκρη της Ευρώπης, του κόσμου, και η θάλασσα γίνεται πιο καθάρια όταν την στερείσαι.

Τα γλυκά απογεύματα της άνοιξης, του καλοκαιριού, του φθινοπώρου θες να τα περνάς με φίλους, με ατέρμονες συζητήσεις, με κρασοκατανύξεις και αμπελοφιλοσοφίες. Να συζητάς, να κουβεντιάζεις, να τα λες, να τσακώνεσαι… Και να τα ξαναβρίσκεις.

Γιατί αρκεί να περπατήσεις μια ώρα στην ύπαιθρο για να γεμίσεις την ψυχή σου με εικόνες και τη τσάντα σου με καρπούς και χόρτα.

Γιατί αν βρεθείς στην Αρχαία Ολυμπία, στους Δελφούς,στην Επίδαυρο, σε πλημμυρίζει μια αρχέγονη ιερότητα που σε κάνει να κλαις από χαρά.

Γιατί κάθε δέντρο, κάθε πέτρα, κάθε λέξη έχει βγει από το στόμα ενός ποιητή –αρχαίου ή σύγχρονου.

Γιατί αντιλαμβάνεσαι ότι η ζωή είναι πολύ μεγαλύτερη από τους αριθμούς και τις δημοσκοπήσεις.

Είμαστε πολύ παράξενος λαός, εμείς οι Έλληνες. Άλλοτε σκληροί σαν τις πέτρες, άλλοτε μαλθακοί σαν την άμμο. Παρασυρόμαστε εύκολα και υπερβάλλουμε σε κάθε μας εκδήλωση.

Ίσως γιατί γεννηθήκαμε σε μια χώρα υπερβολικά ηλιόλουστη και γενναιόδωρη.

Ή μπορεί γιατί η φιλονικία είναι αδελφή του έρωτα, σε αυτήν την τόσο αρχαία χώρα.

Sanejoker





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

ΕΛΛΗΝΟΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ.

Η ταχύτητα με την οποία αλλάζουν τα πράγματα για την χειραγώγηση της ευρωπαϊκής μάζας ξεπερνάει και την ταχύτητα του φωτός. Ξαφνικά στο κράτος-μέλος Ελλάδα από χθες ξεχάστηκαν τα Μνημόνια- Αντιμνημόνια, τα εντός - εκτός Ευρώπης, τα δραχμή-ευρώ και περάσαμε στον Ευρωσκεπτικισμό και τον Ευρωπαϊσμό. Φθάσαμε επιτέλους έστω και αργά στο ζουμί του σχεδίου Ενωμένη Ευρώπη που δεν είναι τίποτε άλλο από έναν ολοκληρωτισμό που επιβάλλει απόλυτη εξουσία καταργώντας όλα τα εθνικά συντάγματα και ιδιαιτερότητες του κάθε λαού. 

Η παγίδα στην οποία πέσαμε άπαντες, από τους Βρετανούς μέχρι τους Έλληνες, είναι ότι όταν πλέον λέμε Ευρώπη εννοούμε Ενωμένη Ευρώπη. Πετάξαν στην αρένα τον χαρακτηρισμό ευρωσκεπτικιστής που σημαίνει ότι αυτός είναι ενάντια στην Μεγάλη Ιδέα της Ε.Ε και αυτόματα χαρακτηρίζεται φασίστας, εθνικιστής, μισαλλόδοξος και τελικά γραφικός. Το δικαίωμά σου να υπερασπίζεσαι την εθνική σου ταυτότητα, την εθνική σου αξιοπρέπεια και την εθνική σου ανεξαρτησία για τους νόμους της ΕΕ είναι αποδεικτικό στοιχείο εξτρεμισμού με στόχο την σπίλωση των θεσμών της ΕΕ.

Η ενέργεια του Βρετανού ευρωβουλευτή, Νάιτζελ Φάραντζ, να τα πει χύμα και τσουβαλάτα στον πρωθυπουργεύοντα Σαμαρά, χώρισε αμέσως τους “σκεπτόμενους” Έλληνες σε δύο στρατόπεδα: Στους υποστηρίζοντες τον ευρωπατριώτη Σαμαρά και τον ευρωσκεπτικιστή Φάραντζ. Ωρύονται και οι δύο πλευρές για το δίκιο τους ξεχνώντας ένα βασικό και θεμελιώδες θεώρημα, το ότι ο Φάραντζ ότι κάνει το κάνει για την Αυτοκρατορία του. Μια Αυτοκρατορία που απέναντι στην Ελλάδα δεν άλλαξε πολιτική από την εποχή που σουλατσάριζε στο Μεσολόγγι σαν γύφτικο σκεπάρνι, κορδωμένος ο Λόρδος Μπάυρον. Το γιατί έκανε επίθεση στον Σαμαρά ο Φάραντζ το γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος και η Αυτοκρατορία που υπηρετεί, το γιατί εσύ εντάχτηκες άμεσα στους ευρωσκεπτικιστές μόνο και μόνο για να βγάλεις τα απωθημένα σου στην πολιτική της ΕΕ που εφαρμόζει ο αχυράνθρωπος Σαμαράς, πρέπει να το σκεφτείς καλά.

Επειδή η γεωγραφία των κομματικών μαντριών στην Ελλάδα αυξάνεται καθημερινά και όλα αυτά καταλήγουν στο τέλος στον ευρωσκεπτικισμό ή στον ευρωπαϊσμό μήπως πρέπει να αναλογιστούμε ότι κι αυτό το παιχνίδι είναι στημένο από την ίδια επιχείρηση ΕΕ; Μήπως ο δημοκρατικός φερετζές του ολοκληρωτισμού χρειάζεται λόγο και αντίλογο δημιουργώντας βαλβίδες ασφαλείας; Άραγε πώς θα αντιμετώπιζαν τις αποφάσεις, τους νόμους και τις συμφωνίες που λαμβάνουν χώρα μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο, πολίτες της Ευρώπης που δεν αντιπροσωπευόταν από τον ανάλογο κομματικό ευρωβουλευτή;

Ξεχνάς ότι τον ευρωσκεπτικιστή Φάραντζ τον ακολουθεί το 15% του βρετανικού λαού εκτός του ότι επηρεάζει και τις κυβερνητικές αποφάσεις της πατρίδας του. Εσένα που είσαι αντίθετος με την Ε. Ε ποιος σε ακολουθεί και σε υποστηρίζει; Τα αντιΜνημονιακά κόμματα και οι ομαδούλες που τσιρίζουν για μια ψήφο ξεχνώντας το μακελειό στην χώρα; Μα αυτοί όλοι θα είναι ενταγμένοι στην ευρωσκεπτικιστική ομάδα η οποία θα είναι υποτίθεται ο αντίλογος του ολοκληρωτισμού. Και ενώ θα είναι ο αντίλογος, ο ολοκληρωτισμός θα έχει επέλθει.

Πριν λοιπόν χαρείς με την αντίσταση του κάθε Φάραντζ ως αντίθετος και πριν συμφωνήσεις με τις διαταγές της ΕΕ που ορίζει την τήρηση των νόμων βάσει οικονομικού κινήτρου (bonous στον Γ.Γ του Υπουργείο Οικονομικών ανάλογο με την είσπραξη χαρατσιών) σκέψου απλά ότι και οι δύο πλευρές δεν ενδιαφέρονται για σένα.

Ε.Ε, λοιπόν, είναι αυτό που ζούμε από σήμερα το πρωί. Ο εισπρακτικός υπεύθυνος του ελληνικού Κράτους είναι οι Τράπεζες εφόσον όλες τις συναλλαγές που έχεις να κάνεις με το δημόσιο, ως οφειλέτης ή φορολογούμενος, από σήμερα θα γίνεται με ενδιάμεσο το ένα από τα τρία τραπεζικά ιδρύματα που παρέμειναν στην χώρα. Σε ποια σωστά διαχειριζόμενη επιχείρηση το ταμείο το κρατά ο γείτονας και όχι ο ιδιοκτήτης;

Ε.Ε, λοιπόν, είναι ότι από αύριο το πρωί άπαντες, ακόμη και οι ευρωσκεπτικιστές Βρετανοί, Γάλλοι και Πορτογάλοι θα μπορούν να “χτυπάνε” σε διαδικτυακό πλειστηριασμό την περιουσία σου μέσω της μαυραγορίτικης και κατάπτυστης real estate υπηρεσίας του πρώην Υπουργείου Οικονομικών και νυν γραφείου Θεοχάρη.

Μην αγωνιάς να ενταχθείς σε ομάδες ευρωπαϊστών και ευρωσκεπτικιστών. Ψάξε μέσα σου ως ελληνοσκεπτόμενος πόσο Ελλάδα σου έμεινε. Διότι ως Έλληνας έδωσες και πήρες κρατώντας την διαφορετικότητα σου και σεβόμενος την διαφορετικότητα των άλλων. Η πλήρης στέρηση του σεβασμού απέναντι στην ύπαρξή σου και την διαφορετικότητα σου που διαπράττεται απάνθρωπα από νόμους φτιαγμένους μέσω ανδρεικέλων που ποτέ δεν είχαν αυτοσεβασμό αλλά και το πλεονέκτημα της διαφορετικότητας, αντί να σε κάνει να εκρήγνυσαι δι' αντιπροσώπου πρέπει να σε κάνει να καταλάβεις ότι ο μόνος αντιπρόσωπος της δίκαιας ύπαρξής σου, είσαι Εσύ.- 

Γιάννης Λαζάρου





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

Η ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΜΑΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.

Magnify Image
[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

   Ο διάσημος κοινωνιολόγος, ανθρωπολόγος και φιλόσοφος Igor Kon γράφει:
 «Η εμφάνιση της σεξουαλικής, ερωτικής, τέχνης και λογοτεχνίας ανάμεσα στους κύκλους των Ρώσων αριστοκρατών παρατηρείται στα μέσα του 180ου αιώνα ως αποτέλεσμα της άμεσης επιρροής του Γαλλικού Πολιτισμού, στον οποίο η ερωτική παράδοση έχει μακρά ιστορία..»
   Το Gatchina Palace, ένα παλάτι δώρο από την Αικατερίνη Β΄ της Ρωσίας (βασίλευσε μεταξύ 1762 και 1796)  στον εραστή της, Γκριγκόρι Ορλόφ, διακοσμήθηκε, κάτω από τις διαταγές της Αυτοκράτειρας, με εξαιρετικές τοιχογραφίες και μερικά κάπως ιδιαίτερα χειροποίητα έπιπλα. 

Magnify Image

Κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, μια ομάδα σοβιετικών στρατιωτών βρέθηκε σε ένα από τα μυστικά δωμάτια του παλατιού που ήτανε γεμάτο με αυτά τα επιχρυσωμένα πορνοτεχνήματα.
 Λέγεται, μάλιστα, ότι ένας από τους τοίχους του δωματίου ήταν γεμάτος κρεμάστρες με ξύλινα φαλλικά ομοιώματα σε όλα τα σχήματα και μεγέθη.
   Οι στρατιώτες υποτίθεται ότι δεν λεηλάτησαν ούτε έκλεψαν τίποτα από αυτόν τον αναπάντεχο ερωτικό θησαυρό, όμως τράβηξαν όσες περισσότερες φωτογραφίες μπορούσαν. 

Magnify Image

Οι περισσότερες απ' αυτές τις φωτογραφίες κάηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου, αλλά το προσωπικό του επιφανούς μουσείου Hermitage επιβεβαιώνει την ύπαρξη του κρυφού ερωτικού δωματίου της Αυτοκράτειρας, σημειώνοντας μάλιστα πώς η Αικατερίνη κατασκεύασε μία ακόμη τέτοια κάμαρα για τον έτερο εραστή της, Platon Zubov, η οποία όμως μάλλον καταστράφηκε ολοσχερώς πριν τον 19ο αιώνα. 

Magnify Image

Είναι επίσης γνωστό ότι η συλλογή ερωτικής τέχνης που ανήκε στον Βασιλικό Οίκο των Ρομανόφ είχε καταγραφεί αναλυτικά το 1930.
   Από τα αποδεικτικά στοιχεία προκύπτει ότι τα αντικείμενα της συλλογής παρουσιάζονταν μόνο σε συγκεκριμένους επισκέπτες.   Αλλά ο κατάλογος αυτός έχει σήμερα χαθεί, όπως και ολόκληρη η συλλογή των Ρομανόφ που υποτίθεται ότι είχε καταστραφεί περί το 1950.
     Το μόνο που έχει μείνει είναι οι παραπάνω κακοδιατηρημένες φωτογραφίες... 

Magnify Image




ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ.

Τουρκία: Διαδηλώσεις κατά του νέου νόμου που περιορίζει το ίντερνετ
Οι αστυνομικoί κάνοντας ρίψεις νερού δεν επέτρεψαν στους διαδηλωτές να προσεγγίσουν την πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη.
 Οι διαδηλωτές φωνάζουν κατά του νέου νόμου που διευρύνει ακόμα περισσότερο την εξουσία των αρχών σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι όχι στο διαδίκτυο. 


Ήδη δημοφιλείς ιστοσελίδες υφίστανται απαγορεύσεις από δικαστικές αποφάσεις στην Τουρκία, όπως για παράδειγμα το Youtube που έγινε μη προσβάσιμο από το 2008 έως το 2010.   Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι πάροχοι ίντερνετ θα είναι υποχρεωμένοι στο μέλλον να τηρούν διάφορα δεδομένα των χρηστών σε αρχείο και να τα δίνουν στις αρχές αν ζητηθούν, χωρίς να προηγείται δικαστική απόφαση.
 Οι αρχές θα μπορούν επιπλέον να μπλοκάρουν ιστότοπους, επίσης χωρίς δικαστική απόφαση. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΔΩΡΕΑΝ ONLINE ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ.

Magnify Image
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Νορβηγίας ανακοίνωσε ότι περισσότερα από 135.000 βιβλία περνάνε σε on-line σύστημα και θα αποδίδονται στους συγγραφείς τα πνευματικά τους δικαιώματα.
 Το καινοτόμο αυτό σύστημα θα διασφαλίζει εκδότες και συγγραφείς, η ψηφιοποίηση θα γίνει με τη συγκατάθεση των κατόχων των πνευματικών δικαιωμάτων και θα περιλαμβάνονται και μεταφράσεις ξένων βιβλίων.
 Το έργο είναι το πρώτο του είδους και θα διαθέτει δωρεάν διαδικτυακή πρόσβαση στα βιβλία ακόμα και σε αυτά που εμπίπτουν στον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας, η οποία στη Νορβηγία λήγει 70 έτη μετά το θάνατο του συγγραφέα .

Magnify Image

Η Εθνική Βιβλιοθήκη έχει υπογράψει μια συμφωνία με την Kopinor , μια ομάδα που εκπροσωπεί μεγάλους συγγραφείς και εκδότες με 22 οργανώσεις- μέλη και θα πληρώνει ένα προκαθορισμένο ποσό.
 Η Kopinor θα είναι υπεύθυνη για τη διανομή των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης μεταξύ των μελών της. Μέχρι στιγμής οι πωλήσεις στα βιβλιοπωλεία δεν φαίνεται να έχουν επηρεαστεί από το έργο. Αντιθέτως κάποια έργα εξαντλημένα, «έχουν μια δεύτερη ζωή». Περισσότερα από 115.000 βιβλία έχουν ήδη διαβαστεί σε απευθείας σύνδεση .
Οι προσπάθειες για δωρεάν ψηφιακές βιβλιοθήκες και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν συχνά μείνει στάσιμες εξαιτίας των πολύπλοκων συζητήσεων περί των πνευματικών δικαιωμάτων.
 Οι Νορβηγοί πιστεύουν ότι η καινοτομία αυτή προφυλάσσει πολλά βιβλία από το να εξαφανιστούν ή να πέσουν σε λήθη. Με την ψηφιοποίηση ένα μπεστ σέλερ και ένα άγνωστο βιβλίο έχουν τις ίδιες ευκαιρίες. 

Magnify Image



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΣΑΡΩΣΕ Ο "ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ" ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΗΘΟΠΟΙΩΝ (SAG).

Σάρωσε ο Οδηγός Διαπλοκής: Ποιες ταινίες και σειρές κέρδισαν τα Βραβεία Σωματείο
Η απονομή των βραβείων του Σωματείου Ηθοποιών, ή βραβείων SAG είναι μία από τις μεγαλύτερες βραδιές για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Η 20η απονομή έγινε στις 18 Ιανουαρίου σε κλίμα συγκίνησης, αναδεικνύοντας τις ταινίες της χρονιάς και τιμώντας τους εκλιπόντες του καλλιτεχνικού χώρου, όπως τον Πολ Γουόκερ.

Από τη Σοφία Βεργκάρα που ευχαρίστησε δημοσίως το... στήθος της κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, μέχρι το συγκινημένο cast του Breaking Bad, η απομονή των φετινών SAG Awards ήταν αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο συγκλονιστικές και συγκινητικές στιγμές της χρονιάς.

Ανάμεσα στους εκλιπόντες ηθοποιούς που τιμήθηκαν στα φετινά βραβεία SAG, ήταν ο Πολ Γουόκερ, αλλά και ο Κόρι Μόντειθ που έφυγαν από τη ζωή πρόσφατα.

Επίσης, ιδιαίτερη μνεία έγινε και στον Τζέιμς Αβερι, τον «θείο Φιλ» που συμπρωταγωνιστούσε με τον Γουίλ Σμιθ στη σειρά «The Fresh Prince of Bel-Air» και έφυγε πρόσφατα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.

Το μεγάλο βραβείο του Σωματείου των Κινηματογραφικών Ηθοποιών απέσπασε η ταινία Οδηγός Διαπλοκής.

Ακολουθεί η λίστα με τους νικητές της μεγάλης βραδιάς:

Καλύτερη Απόδοση δράσης σε τηλεοπτική σειρά : Game Of Thrones
Καλύτερη Απόδοση δράσης σε κινηματογραφική ταινία : Lone Survivor
Καλύτερη ερμηνεία Β' γυναικείου ρόλου: Lupita Nyong'o – 12 Χρόνια Σκλάβος
Καλύτερη ερμηνεία Β' ανδρικού ρόλου: Jared Leto , Dallas Buyers Club
Καλύτερη γυναίκα ηθοποιός σε κωμική σειρά: Julia Louis - Dreyfus , Veep
Καλύτερος άνδρας ηθοποιός σε κωμική σειρά: Ty Burrell, Modern Family
Καλύτερη κωμική σειρά: Modern Family
Καλύτερη γυναίκα ηθοποιός σε τηλεταινία: Helen Mirren - Phil Spector
Καλύτερος άνδρας ηθοποιός σε τηλεταινία: Μάικλ Ντάγκλας – Behind the Candelabra
Καλύτερη γυναικεία Ερμηνεία σε Δραματική Σειρά : Μάγκι Σμιθ - Downton Abbey
Καλύτερη ανδρική Ερμηνεία σε Δραματική Σειρά : Bryan Cranston - Breaking Bad
Καλύτερη δραματική σειρά : Breaking Bad
Καλύτερη ερμηνεία Α' ανδρικού ρόλου:: Μάθιου Μακ Κόναχι – Dallas Byers Club
Καλύτερη ερμηνεία Α' γυναικείου ρόλου: Κέιτ Μπλάνσερ – Blue Jasmine
Καλύτερη κινηματογραφική ταινία: Οδηγός διαπλοκής




ΥΨΗΛΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ.

Ραδιενέργεια στην ατμόσφαιρα: Υψηλές συγκεντρώσεις σωματιδίων παρατήρησαν Ελβετοί ερευνητές

Φαίνεται πώς οι συνέπειες από τις πυρηνικές δοκιμές των περασμένων δεκαετιών είναι ακόμα αισθητές στον πλανήτη μας, αφού, όπως ανακοίνωσαν πρόσφατα Ελβετοί ερευνητές, εντοπίζονται ακόμα υψηλές συγκεντρώσεις ραδιενεργών σωματιδίων στην στρατόσφαιρα.
Σύμφωνα με το BBC, οι ερευνητές με επικεφαλής τον δρ. Χοσέ Κόρτσο Αλβαράδο του Ινστιτούτου Φυσικής Ακτινοβολιών του ελβετικού πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Λωζάνης παρατήρησαν ότι τα ισότοπα του Πλουτωνίου και του Καισίου παραμένουν ακόμα σε υψηλές συγκεντρώσεις στη στρατόσφαιρα.
Τα περισσότερα σωματίδια φαίνεται ότι είναι απόρροια των πυρηνικών δοκιμών που έγιναν κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, τα επίπεδα δεν είναι τόσο υψηλά, ώστε να αποτελούν πραγματικό κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία.
Η στρατόσφαιρα είναι ένα τμήμα της ατμόσφαιρας που βρίσκεται περίπου 10 με 50 χιλιόμετρα από την επιφάνεια της Γης. Ενώ στο χαμηλότερο τμήμα της ατμόσφαιρας, την τροπόσφαιρα, τα ραδιενεργά ισότοπα ξεπλένονται από τη βροχή και το χιόνι, στη μακρινή στρατόσφαιρα, παγιδεύονται για πολύ περισσότερο καιρό. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο δρ Αλβαράδο, οι μετρήσεις έδειξαν πως οι συγκεντρώσεις των σωματιδίων στη στρατόσφαιρα είναι έως και 1.500 φορές υψηλότερες από ότι στην τροπόσφαιρα.


ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΕΝΤΑΕΙ ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΣΤΗ...ΠΑΛΑΜΗ ΤΟΥ.

Ανατριχιαστικό: Καλλιτέχνης κεντάει πορτρέτα στην παλάμη του χεριού του [βίντεο]

Στο τελευταίο πρότζεκτ του με τίτλο «Υπερέκθεση συναισθημάτων» ο εκκεντρικός καλλιτέχνης Ντέιβιντ Κάτα κυριολεκτικά ράβει οδυνηρά τα πορτρέτα των αγαπημένων του προσώπων στην παλάμη του χεριού του.
Περιγράφοντας τη σειρά ως ένα «αυτοβιογραφικό ημερολόγιο» όπου το σώμα του είναι ο καμβάς, κάθε πορτρέτο αντιπροσωπεύει ένα άτομο που έχει αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στη ζωή του καλλιτέχνη, από τα μέλη της οικογένειας του, τους φίλους ή τις σχέσεις του.
«Οι ζωές τους έχουν συνυφανθεί με τη δική μου για να χτίσουν την ιστορία μου, η οποία θα τελειώσει όταν τελειώσει ο καμβάς» εξηγεί ο Κάτα και προσθέτει: «το σώμα είναι ο καμβάς της ζωής μας. Αντανακλά το περιβάλλον και τις εμπειρίες μας.»






ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΜΠΡΟΥΣ ΛΙ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΡΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ.

Ο άνθρωπος θρύλος που έβαλε τα γυαλιά στον Τσακ Νόρις: 10 πράγματα που δεν ξέρατ

Τα ανέκδοτα με πρωταγωνιστή των Τσακ Νόρις, τα λεγόμενα «Chuck Norris Facts» κάνουν το γύρο του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια, αναδεικνύοντας με χιουμοριστικό τρόπο τον Αμερικανό κινηματογραφικό σταρ. Ωστόσο ελάχιστοι γνωρίζουν, ότι στην πραγματικότητα, ο Μπρους Λι και οι δυνατότητες του ξεπερνούσαν κάθε ανέκδοτο και μυθοπλασία, κάνοντας τις φανταστικές ιστορίες με πρωταγωνιστή τον Νόρις να ακούγονται παιδικά παραμύθια.
Με ασύλληπτη ταχύτητα και κλωτσιές φωτιά, ο Kινέζος πρωταγωνιστής πολεμικών ταινιών έγινε σταρ σε μία εποχή που το Χόλιγουντ σνόμπαρε επιδεικτικά τους Ασιάτες, αφού όπως αποδείχθηκε επρόκειτο για μία πραγματικά μοναδική περίπτωση.
Η οικογένεια του Μπρους Λι ζούσε στο Χονγκ Κονγκ, όμως ο πατέρας του τον έστειλε να ζήσει στο Σαν Φρανσίσκο, γιατί στην Κίνα έμπλεκε συνεχώς σε μπελάδες με την αστυνομία και ήταν γνωστός στην περιοχή του ως ο ικανότερος μαχητής δρόμου.
Ενώ τα περισσότερα έργα με πολεμικές τέχνες συνήθως μοντάρονταν σε fast forward έτσι ώστε να μοιάζουν ακόμα πιο «γρήγορες» οι σκηνές μάχης, οι ταινίες με πρωταγωνιστή τον Μπρους Λι ήταν οι μόνες που μοντάρονταν σε slow motion, αφού ούτε η κάμερα δεν προλάβαινε τις αστραπιαίες του κινήσεις.
Ο Μπρους Λι ήταν γνωστός για την πρωτόγνωρη μυϊκή του δύναμη: Η καθημερινή του προπόνηση περιλάμβανε 360 κοιλιακούς, 100 ασκήσεις ποδιών καθώς και 2.000 κλωτσιές και 5.000 μπουνιές σε σάκο
Μάλιστα η δύναμη του ήταν τέτοια, που (όπως φαίνεται από τις εικόνες) μπορούσε να κάνει push-ups στηριζόμενος μόνο σε δύο δάχτυλα του χεριού του, ενώ οι ατσάλινοι κοιλιακοί του του επέτρεπαν να σταθεί στον αέρα σε στάση V για περισσότερα από 30 λεπτά. Με μία πλαϊνή του κλωτσιά είχε καταφέρει να γυρίσει σάκο του μποξ, στέλνοντας τον στο ταβάνι.
 


Χαρακτηριστικό είναι ότι όπως δήλωσε ο συμπρωταγωνιστής του Μπομπ Μπέικερ, σε μία σκηνή που μάχονταν μαζί, ο Λι του έριξε κατά λάθος μία τόσο δυνατή κλωτσιά που ο Μπέικερ αναγκάστηκε να μείνει σπίτι για μία εβδομάδα, γιατί ο πόνος στο στήθος του ήταν τόσο ισχυρός που δυσκολευόταν να αναπνεύσει.
Ωστόσο όπως συμβαίνει με όλους τους σταρ που πέθαναν νέοι (ο Λι «έφυγε» από εγκεφαλικό οίδημα στα 33 του) το γεγονός ότι δεν τους είδαμε ποτέ να «γερνάνε» και να «χαλάνε» έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να γίνουν θρύλοι.
Και για του λόγου το αληθές, δείτε πώς είναι ο Τσακ Νόρις σήμερα:






ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...