Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΔΑΙΑ


Το Σάββατο, 15 Μαρτίου και ώρα 7 το απόγευμα, στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο, στην Αριδαία, θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική εκδήλωση με κύριο ομιλητή τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας και Αναπτυξιακού Προγραμματισμού – Σχεδιασμού της Π.Κ.Μ. κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη ο οποίος θα παρουσιάσει το θέμα «Η Κρίση, η Αυτοδιοίκηση και οι Επιλογές των Τοπικών Κοινωνιών».

Στην εκδήλωση θα παρευρεθεί ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και όλοι οι τοπικοί φορείς της αυτοδιοίκησης.

Ο κ. Θεοδωρίδης προσκαλεί όλους τους πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας στην εκδήλωση όπου θα παρουσιαστεί το έργο, οι δράσεις, οι παρεμβάσεις και ο αναπτυξιακός προγραμματισμός της Π.Ε. Πέλλας για την επανεκκίνηση της πραγματικής οικονομίας και τη βελτίωση ποιότητας ζωής στην περιοχή.

Ο ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΓΥΡΟ "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ".


Ο Δήμος Αλμωπίας σας ενημερώνει ότι από 21 έως 23 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο Διεθνής Ποδηλατικός Γύρος "Μέγας Αλέξανδρος".
Διοργανωτής των αγώνων είναι ο Α.Σ. "Ο Ποδηλάτης" και η Ε.Ο.Π.
Συνδιοργανωτές του  διεθνούς ποδηλατικού Γύρου Μέγας Αλέξανδρος είναι το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης, η Λέσχη Αστυνομικών Θεσσαλονίκης, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Δήμος Αμπελοκήπων, ο Δήμος Αλμωπίας και η Τοπική Κοινότητα Αρχαγγέλου, ο Δήμος Παιονίας, ο Δήμος Κιλκίς, ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αρχαγγέλου, ο ΠΑΟΚ και ΑΙΑΣ Κιλκίς με χορηγό επικοινωνίας το Ράδιο Θεσσαλονίκη.
Ο Δήμος Αλμωπίας και η Τοπική Κοινότητα Αρχαγγέλου θα είναι συνδιοργανωτές της εκδήλωσης κατά τη δεύτερη ημέρα των αγώνων (Σάββατο 22 Μαρτίου), όπου και θα στηθεί σε συνεργασία με τον Μορφωτικό Πολιτιστικό σύλλογο Αρχαγγέλου, μια ξεχωριστή γιορτή, για την υποδοχή και τον τερματισμό των αθλητών.
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα των αγώνων σύμφωνα με τους διοργανωτές έχει ως εξής:
Η πρώτη αγωνιστική ημέρα θα διεξαχθεί, στην Παραλία της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, με εκκίνηση και τερματισμό το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στις 2μ.μ. Ο πρώτος αγώνας του γύρου είναι  ατομική χρονομέτρηση συνολικής απόστασης 5150 μέτρων.
Τη δεύτερη ημέρα θα ξεκινήσει το Δεύτερο ΕΤΑΠ από την Πλατεία Επταλόφου στις 10π.μ. σε συνεργασία με τον Δήμο Αμπελοκήπων, και αφού διανύσουν 118 χιλιόμετρα οι αθλητές του Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Μέγας Αλέξανδρος, θα τερματίσουν στον Αρχάγγελο Πέλλας του Δήμου Αλμωπίας. Οι αθλητές θα διασχίσουν τις πόλεις του Πολυκάστρου και Αξιούπολης. Από την Αξιούπολη θα ξεκινήσει το δεύτερο αγώνα της η κατηγορία OPEN  με τερματισμό τον Αρχάγγελλο του Δήμου Αλμωπίας.
Την Τρίτη και τελευταία ημέρα των αγώνων οι αθλητές του διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Μέγας Αλέξανδρος αλλά και οι αθλητές της κατηγορίας open, θα ξεκινήσουν στις 10.30π.μ.,από το Κιλκίς σε συνεργασία με τον Δήμο Κιλκίς. Τα πρώτα χιλιόμετρα μέχρι την έξοδο από την πόλη είναι μια κοινή προεκκίνηση, ενώ στην συνέχεια οι Αθλητές με Δελτίο θα κάνουν 105  χιλιόμετρα ενώ η κατηγορία open 78  μέχρι να τερματίσουν στο σημείο που ξεκίνησαν .



Από το Δήμο Αλμωπίας

"ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ;



Οι αρχαίοι Έλληνες μιλάνε για … τηλεοράσεις της εποχής τους;

Τι εννοεί ο Λουκιανός όταν λέει ότι: «Πάνω από ένα όβολο πηγάδι ήταν τοποθετημένοι ένας πολύ μεγάλος καθρέφτης. Όταν κατέβαινε κανείς στο πηγάδι, άκουγε όλα, όσα λέγονταν πάνω στη γη όταν κοίταζε στον καθρέπτη έβλεπε όλες τις πόλεις κι όλους τούς λαούς σαν να ήταν παρών»;

 Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!..

Ο Λουκιανός ο Σαμοσατεύς (περ. 120 μ.Χ. → μετ. 180 και 192 μ.Χ.) ήταν σοφιστής και κυρίως μεγάλος συγγραφέας της Ύστερης Αρχαιότητας. 


ΕΙΝΑΙ γνωστό ότι ένα ιδιαίτερο είδος των χρηστηρίων (μαντείων) ήσαν τα λεγόμενα σκευομαντεία, νεκρομαντεία ή ψυχοπομπεία, τα οποία ήσαν συνδεδεμένα με την λατρεία των ηρώων ή των χθονίων θεοτήτων, όπως για παράδειγμα το μαντείον του Αμφιαράου στον Ωρωπό, του Αμφιλόχου και Μόψου στην Κιλικία, του Ασκληπιού στην Επίδαυρο, του Κάλχαντος και Ποδαλειρίον στην Απουλία και αλλού.

Στους παραπάνω ναούς, όσοι ήθελαν να λάβουν χρησμό, και μάλιστα προς θεραπεία ασθενειών, «κατεκλίνοντο» (εκοιμώντο, κοιμόντουσαν δηλαδή) επί ενός δέρματος θυσιασθέντος ζώου στο ιερείο. 
Ήταν κοινή η πεποίθηση, ότι οι θυσιάζοντες στους νεκρούς, όταν τους επικαλούσαν, κοιμώμενοι στους τάφους αυτών ή αγρυπνούντες, φαίνονταν τα είδωλα των πεθαμένων και τους έδιδαν τις ζητούμενες μαντείες! 
Ο Λουκιανός, που ως γνωστό έζησε στον 2ον αιώνα μετά Χριστόν, μέσα στον Α΄ Λόγο της «Αληθούς Ιστορίας» του γράφει: 
«Πάνω από ένα όβολο πηγάδι ήταν τοποθετημένοι ένας πολύ μεγάλος καθρέφτης. Όταν κατέβαινε κανείς στο πηγάδι, άκουγε όλα, όσα λέγονταν πάνω στη γη όταν κοίταζε στον καθρέπτη έβλεπε όλες τις πόλεις κι όλους τούς λαούς σαν να ήταν παρών»!!... Είναι ν' απορεί κανείς πως ο Λουκιανός μας διαβεβαιώνει πως:


«Τότε είδα κι εγώ τούς οικείους μου και όλην την πατρίδα, εάν δε και εκείνοι με έβλεπαν, δεν έχω να πω κάτι πιο ασφαλές». («τότε και τούς οικείους εγώ εθεασάμην και πάσαν την πατρίδα, ει δε κακείνοι εμέ εθεώρουν, ουκ έχω το ασφαλές ειπείν»)!!...


Ο Παυσανίας αναφέρει, ότι στο ιερό τής θεάς οι πιστοί μπορούσαν να δουν σε ένα κάτοπτρο, το οποίο τοποθετούσαν στο νερό τής πηγής τού αρχαίου μαντείου, εάν κάποιος άρρωστος θα ζούσε ή θα πέθαινε. Ορισμένοι ορθολογιστές πιστεύουν ότι: «Οι ιερείς τού αρχαίου ναού τής θεάς Δήμητρας στην Πάτρα εξαπατούσαν τους πιστούς με κατοπτρομαντεία». Το θέμα είναι ότι οι αρχαίοι είχαν γνώσεις οι οποίες δεν διαδίδονταν στον πολύ κόσμο διότι ίσως είχαν την άποψη ότι η γνώση είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο και δεν μπορεί να το χρησιμοποιεί ο καθένας.
ΩΣΤΕ ... ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΛΟΙΠΟΝ; 
Καταπλήσσεται, ομολογουμένως, ο αναγνώστης μ' αυτά που διαβάζει, αλλά η έκπληξή του θα μεγιστοποιηθεί όταν διαπιστώσει ότι: 
α) Ο ίδιος ο Πυθαγόρας είχε ασκήσει την υδρομαντεία, ενώ ένα αμφισβητούμενο χωρίο του Αριστοφάνους αφορά μάλλον κατοπτρομαντεία, που μοιάζει με ... τηλεόραση της σημερινής εποχής. 
β) Ο Παυσανίας αναφέρει ένα είδος υδροκατοπτρομαντείας για την πρόβλεψη της τύχης των ασθενών στην Πάτρα, και δη στο μαντείο του ιερού άλσους της Δήμητρας, όπου το νερό της πηγής της θεάς, που μετονομάστηκε σε «αγίασμα του Αγίου Ανδρέου» αποδίδει και στην εποχή μας θαυμάσιες ιδιότητες!! 
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ο χθόνιος χαρακτήρας του «αψευδούς μαντείου», που τονίζεται με τα αγάλματα των χθονίων θεοτήτων. 
Παρόμοιο μαντείο (και δη υδρομαντείο) αφιερωμένο στον Θυρξέα Απόλλωνα υπήρχε κοντά στην πόλη Κυάνεας της Λυκίας, ενώ, κατά τον Παυσανία, στην πηγή του χρηστηρίου αυτού αντικατοπτριζόταν ό,τι δήποτε ήθελε κανείς να ιδεί. 
Ανάλογη πηγή υπήρχε, κατά τον ίδιο συγγραφέα, και στο Ταίναρο, όπου κανείς μπορούσε να δη μέσα στην πηγή τα καράβια που περνούσαν!!.. 



ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, θα θυμηθούμε τι απεκάλυψε στο παρελθόν ο αρθρογράφος και ιστορικός, Γιάννης Λάμψας, ο οποίος, σ’ ένα άρθρο του στην εφημερίδα«Ελεύθερος Τύπος» δημοσίευσε ένα αποκαλυπτικό κείμενο υπό τον τίτλο:«Αρχαίες προφητείες για την τηλεόραση…», που ομολογουμένως εντυπωσιάζει τον αναγνώστη. Ας το διαβάσουμε::

«Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ εικόνων βίας και χυδαιότητας, που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στην Τηλεόραση, έκανε πολλούς πνευματικούς ανθρώπους να διατυπώσουν στις εφημερίδες τις γνώμες τους για το δυσάρεστο φαινόμενο και τα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν για να σταματήσει. Όλοι μιλούν για δεοντολογία και έχουν δίκιο - αλλά ποιες είναι οι δυνατότητες και τα όρια αυτής της δεοντολογίας; 
Όσο και αν φανεί παράξενο, οι αρχαίοι Έλληνες, αν και δεν υπήρχε στην εποχή τους τηλεόραση ή κάτι που να της μοιάζει, είπαν ορισμένα σοφά πράγματα για τη δύναμη της εικόνας, αλλά και για τα μειονεκτήματα της «μαζικής επιμόρφωσης» σε σύγκριση με την ουσιαστική παιδεία που μεταλαμπαδεύει ένας καλός δάσκαλος στο μαθητή του. 
Ο Πλάτων στην «Πολιτεία» του (Λόγος Έβδομος, 1-50), βάζει τον Σωκράτη να διηγείται την περίφημη παρομοίωση του σπηλαίου. Αν αναγκάσουμε -λέει- μερικούς ανθρώπους να καθήσουν από την μικρή τους ηλικία δεμένοι πισθάγκωνα σε μια σπηλιά, κατά τρόπο ώστε να βλέπουν μόνο προς το εσωτερικό της τοίχωμα, με μια φωτιά αναμμένη μονίμως πίσω τους, θα βλέπουν τις σκιές των περαστικών και θα νομίζουν πως ο κόσμος αποτελείται από τέτοιες σκιές. Κι αν κάποιος από τους δεσμώτες κατορθώσει κάποτε να γυρίσει το κεφάλι του και να δει τους αληθινούς διαβάτες, θα νομίσει ασφαλώς ότι«τότε μεν εώρα φλυαρίας, νυν δε ορθότερα βλέπει», και θα θεωρήσει πιο πιθανό να είναι «αληθέστερα τα τότε ορώμενα» από «τα νυν δεικνυόμενα».Κάτι τέτοιο παθαίνουν οι σημερινοί άνθρωποι, και ιδιαίτερα οι νέοι, όταν βλέπουν επί ολόκληρες ώρες, την οθόνη της τηλεόρασης: Νομίζουν ότι η πραγματικότητα είναι αυτή που δείχνουν τα κανάλια και όχι εκείνη που βρίσκεται γύρω τους... 
Αλλά υπάρχει κι ένας άλλος πλατωνικός διάλογος, που εκφράζεται με αρκετή περιφρόνηση γι' αυτό που λέμε σήμερα «μαζική κουλτούρα». Πρόκειται για τον«Φαίδρο», όπου ο Σωκράτης λέει (LΧ - LΧΙΙ) ότι θεωρεί τον προφορικό λόγο (τον μόνο που μεταχειριζόταν ο ίδιος) πολύ ανώτερο και δυνατώτερο από τον γραπτό. Ο γραπτός λόγος, από την ώρα που φεύγει από τα χέρια εκείνου που τον έγραψε, πηγαίνει παντού και δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις ανάμεσα στους αναγνώστες του. Αντίθετα, η μόρφωση είναι πολύ καλύτερη «όταν τις, την διαλεκτική τέχνη χρώμενος, λαβών ψυχήν προσήκουσαν, φυτεύη τε και σπείρη λόγους μετ' επιστήμης». 
Η Ραδιοτηλεόραση είναι βέβαια ένα μίγμα προφορικού λόγου και εικόνας, αλλά, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία, απευθύνεται σ' ένα ετερόκλητο και άγνωστο κοινό, με αποτέλεσμα να χάνει ένα μεγάλο μέρος της παιδαγωγικής της αξίας. 
Ποια είναι τα διδάγματα από τις προφητικές αυτές ιδέες των αρχαίων; Πρώτον, ότι είναι επικίνδυνο να θεωρεί κανείς «γνήσιες» τις εικόνες που του παρουσιάζουν ως πραγματικότητα. Και δεύτερον, ότι ακόμα και το πιο γλαφυρό βιβλίο ή το πιο εξελιγμένο κομπιούτερ δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη μορφωτική αξία της προσωπικής, της διαλεκτικής επικοινωνίας...» 




ΠΗΓΗ...http://periergaa.blogspot.com/

ΟΥΔΕΙΣ ΑΘΩΟΣ.

Ουδείς αθώος του Γιάννη Λαζάρου
Τα χειρότερα έχουν τον φερετζέ της ελπίδας και της αλληλεγγύης. Μετά από τους αθώους νόμους που πέρασαν μέσω των οποίων τεμάχισαν την χώρα και έδωσαν ακόμα και αρχαιολογικούς χώρους προστατευόμενες περιοχές , νερά, θάλασσες και ποτάμια με το προκάλυμμα της τουριστικής ανάπτυξης, έχουμε και το Pro Work. Το κόλπο καλά στημένο και με αθωότητα αφού μπροστά το Κίνημα αυτό, έχει βάλει τους Ευρωπαίους νέους. 

Τι στόχο έχει λοιπόν το συγκεκριμένο Κίνημα; Προσκαλεί βορειοευρωπαίους ηλικιωμένους να φτιάξουν χωριά ή να αναζωογονήσουν εγκαταλελειμμένα χωριά με δύο φοβερά και τρομερά επιχειρήματα: 

α) Οι γέροι της Βόρειας Ευρώπης θα ζήσουν σε ζεστό και ηλιόλουστο κλίμα και 
β) Οι άνεργοι νέοι της Ελλάδας θα βρίσκουν δουλειά κάνοντας το υπηρετικό, νοσηλευτικό προσωπικό και γενικώς τους μαύρους ιθαγενείς για ένα ξεροκόμματο. Κοινώς θα ξεσκατίζουν τα πλούσια γερόντια που θα έχουν γη και ύδωρ στην κατεχόμενη Ελλάδα. Αυτή είναι η Ευρώπη και η νέα Ελλάδα. Την ώρα που τα δικά μας γερόντια τα έχουν καταδικάσει σε θάνατο με πετσοκομμένες συντάξεις με ανύπαρκτη ιατρική περίθαλψη εμείς κοιτάμε πώς θα κονομήσουν οι λίγοι από τους πλούσιους γέρους του Βορρά. 

Την ώρα που τα άτομα με αναπηρία σηκώνουν σταυρό καθημερινό με κομμένα επιδόματα και με ιατρική περίθαλψη που πέφτει στους ώμους των οικείων τους εμείς κοιτάμε πώς θα κάνουμε μασάζ στον κουρασμένο συνταξιούχο Ευρωπαίο που θα έρθει να μάς τα “ακουμπήσει” έχοντας πάρει κομμάτι Ελλάδας για να λιάζει το κορμί του μέχρι να συναντήσει τον Δημιουργό του.

Την ώρα λοιπόν, που πλακώνονται κόμματα και κομματίδια στην Ελλάδα για την μετανάστευση από τα Ανατολικά, η πόρτα ανοίγει για τους γέρους μετανάστες από τα Βορειοδυτικά. Δεν είναι όμως το ίδιο όλοι οι μετανάστες διότι άλλο να είσαι πλούσιος και Ευρωπαίος ο οποίος θα πάρεις τζάμπα γη και θα επενδύσεις με το πρόσχημα ότι θα δώσεις εργασία σε φτωχούς νέους. Άλλωστε όπως τονίζει το Κίνημα ProWork “η κίνηση συμβάλει στη δημιουργία μιας νέας αντίληψης της ευρωπαϊκής ιθαγένειας”. Ευρωπαίοι ιθαγενείς είμαστε ήδη. Τέλος οι εθνικές ταυτότητες των λαών, τέλος και το παραμύθι “η Ευρώπη των λαών”Είμαστε όλοι ένα αλλά οι Βόρειοι θα έχουν την πολυτέλεια να ζουν στις χώρες του Νότου και οι πραγματικοί ιθαγενείς θα είναι σαν τους μαύρους στις φυτείες και στα αδαμαντορυχεία της Κεντρικής Αφρικής. 

Θα δεις που εντελώς τυχαία αυτά τα χωριά που θα δοθούν στους συνταξιούχους του Βορρά θα έχουν δικά τους νερά, αρχαιολογικούς χώρους, λίμνες και ποτάμια. Τότε, όταν θα πάρεις χαμπάρι ότι δεν είναι δικά σου, το πανό που θα αναρτήσεις για αντίσταση θα έχει μικρότερη αξία από το κωλόχαρτο που σου εξασφάλισε ο Σαμαράς,σύμφωνα με τα λεγόμενα του Μπουμπούκου. 

Η Ελλάδα δεν δέχεται απλά επίθεση, η Ελλάδα αλώνεται κάθε μέρα χωρίς κανένα πολιτικό κόμμα να φέρει αντίδραση σε αυτό που συμβαίνει, παρά μόνο εκ των υστέρων και έχοντας αποδεχθεί τα πάντα, αντιδρά μεμονωμένα μόνο όταν θέλει να κάνει ντόρο. Τώρα θυμήθηκαν τα κόμματα της Αριστεράς ότι τα διατηρητέα δεν γίνεται να πουληθούν με αφορμή τα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Δείχνουν τις σφαίρες από τα Δεκεμβριανά και κουνάνε παντιέρες αντίδρασης. Πού ήταν όταν προς πώληση μπήκαν τα πάντα ακόμα και αρχαιολογικοί χώροι; Πώς τολμά η αντιπολιτευόμενη συμπολίτευση να ομιλεί για την παράνομη πώληση των διατηρητέων όταν το ΤΑΙΠΕΔ ήταν μέσα στους όρους των Μνημονίων;Των Μνημονίων, που ο ίδιος ο βουλευτής του Σύριζα, Σταθάκης, δήλωσε πριν μία εβδομάδα ότι δεν πρόκειται ο Σύριζα ως κυβέρνηση να τα καταργήσει απλά θα κάνει συνομιλίες για νέες δανειακές συμφωνίες. (Πάλι παρερμηνεύσαμε τα λεγόμενα του βουλευτή;)

Έχουν συντελέσει όλοι μαζί με τις ευρωπαϊκές ιδέες και την αλληλεγγύη που βρωμάει από όλες τις μεριές συμφωνίες παράδοσης της χώρας. Δεν είδαμε άλλωστε καμία αντίδραση για την κρατική υπάλληλο κυρία Βαλάκου, η οποία ως διευθύντρια των προϊστορικών και κλασικών αρχαιοτήτων της χώρας και μέλος του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου να δηλώνει ότι υπάρχουν και σε άλλες χώρες Παρθενώνες, όπου μπορούν να κάνουν πάρτι οι πλούσιοι ιδιώτες αρκεί να πληρώνουν. Έδωσε για γλέντια το Καλλιμάρμαρο και την Στοά Αττάλου για γκαλά το ΚΑΣ και η υπάλληλος Βαλάκου δηλώνει: "Πρόκειται για υψηλού επιπέδου προτάσεις, με τους διοργανωτές να έχουν πραγματοποιήσει αντίστοιχες σε μνημεία μεγάλων πρωτευουσών. Κάποια στιγμή το θέμα των παραχωρήσεων μνημείων από διάφορους φορείς θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε διαφορετικά από ό,τι παλιότερα".

Δε μπορεί να αποδέχεσαι ως Κράτος το μέλλον σου (νεολαία) να γίνεται ο ξεσκατιστής πλούσιων Ευρωπαίων και από την άλλη να απαγορεύεις σε νέα παιδιά να συμμετέχουν σε δράσεις κατά των ιδιωτικοποιήσεων (Ελληνικό) με αιτιολογικό ότι είναι “πολιτική αντίδραση”. Το ευρωπαϊκό ιδεώδες απαγορεύει στους νέους να έχουν πολιτική αντίδραση αντιθέτως τους επιτρέπει να έχουν δράση σε “αθώες” ενέργειες τύπου ProWork σαν καλοί υποτακτικοί.

Μάς έχουν κυκλώσει από παντού, αλωνίζουν χωρίς ίχνος ηθικής τα ιερά και τα όσια μας, βγάζουν στα μπορντέλα του ανήθικου πολιτισμού τους ακόμα και τις Καρυάτιδες μας και εμείς τυφλωμένοι από το “απόλυτο δίκαιο”, την “απόλυτη αλήθεια” που πρεσβεύει το κόμμα μας εκδικούμαστε τον έχοντα αντίθετη άποψη.
Με τις υγείες μας.

Γιάννης Λαζάρου





ΠΗΓΗ...http://www.ramnousia.com/

ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ: Η ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ.

Magnify Image
ΕΛΕΝΗ ΨΥΧΟΥΛΗ 
Avatar
  Όσο ο κόσμος προχωρά το δρόμο του-ανώτερου-πολιτισμού του, η γεύση γίνεται πιο εκλεκτική, πιο εκλεπτυσμένη, ρωτά για την ποιότητα και την πρώτη ύλη, γυρνά την πλάτη της στο «βρώμικο», σε κείνο που δεν χτίζει γραμμωμένους μυς, σε ό,τι δεν σε βοηθά να πεθάνεις μετά τα 100.
 Όμως, η παλιά αγάπη σε γυρνά εκεί που ξεκίνησες τον έρωτά σου με τη σοκολάτα, στα λημέρια του περίπτερου, στη σοκολάτα που έφερνε δώρο ο θείος σαν ερχόταν επίσκεψη στο σπίτι, σε κείνη που πρωτοαγόρασες με το χαρτζηλίκι της γιαγιάς.
 Όσο κι αν μπορεί να με θαμπώσει ένα ντιζάιν ζαχαροπλαστείο με γαλλικές πατισερί άλλο τόσο θα με θαμπώνει πάντα η συγκίνηση του να πάρω το ασανσέρ, να κατέβω με το παλτό και τις σαγιονάρες στο περίπτερο, να την αγοράσω, να μυρίσω ευλαβικά τη  μαγική μυρωδιά που αναδύεται μόλις σκίσεις το χάρτινο περιτύλιγμα, να θαμπωθώ από το ασημόχαρτο, να δαγκώσω την πρώτη μπουκιά, να την αφήσω βασανιστικά να λιώσει κάτω από τη γλώσσα, με κλειστό κι ακίνητο το στόμα, με σφραγισμένες περαιτέρω όλες τις αισθήσεις, με κατεβασμένα όλα τα ρολά του εγκεφάλου μου.
 Στο περίπτερο ψωνίζω πάντα γάλακτος. Άπαξ και μπεις στη διαδικασία των όρων όπως «κουβερτούρα» «τόσο τις εκατό περιεκτικότητα σε κακάο» αρχίζει η γκουρμεδολογία που σκοτώνει την ακατέργαστη, αθώα χαρά. Αυτή θα ψωνίσω και για το γλυκό που μου κατέβηκε νυχτιάτικα να φτιάξω αλλά δεν μου βρίσκεται η «μαύρη».
 Ό,τι κι αν λένε οι συνταγές όλα τα γλυκά γίνονται και με τη γάλακτος περιπτέρου, από την απλή μέχρι τη γεμισμένη με σιρόπια, με πραλίνες, με φρούτα, με ξηρούς καρπούς, με ό,τι του φανεί του κατασκευαστή.
  Η κάθε γάλακτος έχει το χαρακτήρα της. Αυτόν που θα έρθει να λιώσει με τον δικό σου.

 Εσύ τί γάλακτος είσαι; 

    BREAK
Σαν να λιώνει στο στόμα σου μια καραμέλλα γάλακτος από κείνες τις παλιές με την αγελαδίτσα, με σοκολατένιο παραπλανητικό χρώμα και πλούσια υφή. Τόσο καραμελλένιο άρωμα, που θα το ήθελες λιωμένο πάνω σε ένα εναλλακτικό μπανόφι ή σαν γλάσο στο κέικ.

   LACTA 
Ανοιχτόχρωμη και βουτυράτη στο λιώσιμό της, προβάλλει τον δικό της, εντελώς ιδιαίτερο χαρακτήρα. Με την ελαφρώς καραμελένια επίγευσή της δεν μοιάζει με τις άλλες, σχεδόν καίει με τη γλύκα της το λαιμό στην τελευταία επίγευση. Ταιριάζει στους Πίτερ Παν, σε όσους βλέπουν τη ζωή μόνο γλυκιά, σε όσους πίνουν τον καφέ τους με 3 κουταλιές ζάχαρη.

   MILKA
 Στο πρώτο λιώσιμο γεμίζει το στόμα σου με ένα άρωμα πραλίνας φουντουκιού, πλούσια και με ήπιο άρωμα κακάου θα ταίριαζε σε όλα τα γάλακτος-γούστα, ούτε πολύ αλλά ούτε και καθόλου, σοκολατένια.  Η συγκαταβατική, αυτή που ταιριάζει στους βολικούς ανθρώπους.

   CADBURY
 Σε ωραίο σκούρο χρώμα, βουτυράτη, φινετσάτη, διαλύεται πλούσια στο στόμα αφήνοντας το πιο συμπυκνωμένο άρωμα κακάου απ’όλες τις άλλες. Θα ήθελες να την χαρίσεις στον γκουρμέ εραστή της γεύσης γάλακτος, πιστεύοντας ότι θα εκτιμήσει δεόντως από το περιτύλιγμα μέχρι την ισορροπημένη σοκολατένια επίγευσή της. Θα σου αρέσει αν είσαι κι εσύ ράτσας.

   ION
 Σαν παιδική μνήμη που δεν την αγγίζει ο χρόνος, κρατά τις υποσχέσεις της, λιώνει βουτυράτη κι ευχάριστη, διόλου λιγωτική, ισορροπημένη στη ζάχαρη και το κακάο της, χωρίς να βγάζει δυσάρεστη γαλατίλα. Ταιριάζει στους ρομαντικούς, στους σταθερούς, στους πιστούς, στους παραμυθένιους. 



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΣΤΟ ΦΩΣ ΠΕΝΤΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΤΑΦΟΙ ΣΤΗ ΝΕΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΙΓΩΝ!

Magnify Image

Βασιλικούς τάφους, πέντε τον αριθμό, έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη στη βασιλική νεκρόπολη των Αιγών.   Πρόκειται για την ταφική συστάδα των Τημενιδών που βρίσκεται σε μια άκρη του νεκροταφείου των Αιγών και που σύμφωνα με τη διευθύντρια της ΙΖ' Εφορείας Προϊστορικών και Κλασσικών Αρχαιοτήτων, Αγγελική Κοτταρίδη, την αποτελούν τρεις κιβωτιόσχημοι και δύο μακεδονικοί τάφοι, εκ των οποίων ξεχωρίζει ο ένας.
   Όπως δηλώνει στο Έθνος η κ. Κοτταρίδη, οι τάφοι είναι βάναυσα λεηλατημένοι, είναι όμως εντυπωσιακά τα στοιχεία της ταφικής αρχιτεκτονικής, τα οποία αναδεικνύονται καθώς και η προσωπογραφία της βασιλικής οικογένειας. 

Magnify Image

Ο συγκεκριμένος τάφος που ξεχωρίζει, έχει μια μεγάλη υπόγεια αίθουσα με λευκούς τοίχους, διακοσμημένους με ζωγραφιστή γιρλάντα, με βλαστάρια, λουλούδια και φύλλα κισσού. Πρόκειται για το παλαιότερο δείγμα που ξέρουμε για τη Μακεδονία.
   Η ανασκαφέας κ. Κοτταρίδη, αναφέρεται με θαυμασμό στην άφθονη κεραμική. Οι κομψές κυρίως λευκές λήκυνθοι - χαρακτηριστικά ελαιοδοχεία των νεκρικών τελετών - χρονολογούν το σύνολο στο 420/410 π.Χ.
   Βρέθηκε και ένα ξίφος σιδερένια που δεν πήραν οι τυμβωρύχοι, το οποίο μαρτυρά ότι ο τάφος ανήκει σε έναν πολεμιστή, ίσως τον Βασιλιά Περδίκκα Β' (454-413 π.Χ), ο οποίος είχε δώσει σκληρούς αγώνες για να διατηρήσει το βασίλειο του ανεξάρτητο κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου.
   Δίπλα σε ιωνικό τάφο που οι σκαπανείς έφεραν στο φως το 1987, φέτος, βρέθηκε ένας νέος μακεδονικός τάφος με δωρικές κολόνες. Η πρόσοψή του παρουσιάζει αντιστοιχίες με εκείνη του τάφου του Αλέξανδρου Δ', γιου του Μεγαλέξανδρου και της Ρωξάνης. 

Magnify Image

Η παρουσία καταλοίπων εντυπωσιακών ταφικών πυρών, καθώς και το μέγεθος και η μορφή των μνημείων οδηγούν τους αρχαιολόγους στο να τους συνδέσουν με την οικογένεια των Μακεδόνων Βασιλέων, τους Τημενίδες.
   Μάλιστα η κ. Κοτταρίδη, δεν αποκλείει, κάποιος από τους τάφους να φιλοξένησε τον ίδιο τον Κάσσανδρο ή έναν από τους γιους του, που σαν παιδιά της Θεσσαλονίκης ανήκαν κι αυτοί στην ένδοξη δυναστεία των Τημενίδων.




ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr/

ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

Εχει πολλή κίνηση στον ουρανό της Ευρώπης: Δείτε όλες τις αεροπορικές πτήσεις πά

Ολοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν χιλιάδες πτήσεις που καλύπτουν κυριολεκτικά όλο τον εναέριο χώρο της Ευρώπης. Σύμφωνα με την βρετανική υπηρεσία εναέριας κυκλοφορίας, τουλάχιστον 30.000 πτήσεις περνούν μια τυπική ημέρα από τον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο.
Μάλιστα, το ένα τέταρτο από αυτές, περνούν πάνω από τον βρετανικό εναέριο χώρο.
Η NATS προσφέρει ακόμη και άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως το ότι η συνολική απόσταση που καλύπτουν τα αεροπλάνα μέσα σε 24 ώρες είναι 49 εκατομμύρια χιλιόμετρα, δηλαδή 998 φορές η περίμετρος της Γης ή 104 φορές η απόσταση μεταξύ Γης – Σελήνης.
Ας θαυμάσουμε όλη την αυξημένη κυκλοφορία, μέσα από ένα εκπληκτικό βίντεο.





ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

25 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΤΕ ΦΟΥΛΑΡΙ. ΒΙΝΤΕΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ 23ΕΚ. ΚΛΙΚ!

Ενα βίντεο-σεμινάριο για τις κρύες μέρες του χειμώνα: Δείτε σε 5 λεπτά 25 τρόπου

Είστε έτοιμες να βγείτε έξω και θέλετε να φορέσετε το αγαπημένο σας φουλάρι.
 Το τυλίγετε πρόχειρα γύρω από τον λαιμό σας και βγαίνετε έξω από την πόρτα του σπιτιού σας.
 Κατά τη διάρκεια της διαδρομής το φουλάρι ξετυλίγεται από το λαιμό, καθώς, όπως φαίνεται, κάτι δεν έχετε κάνει σωστά.
 Τι είναι αυτό;
 Είναι νεαρό κορίτσι σας δίνει την απάντηση μέσα από ένα εκπληκτικό βίντεο και σας μαθαίνει μέσα σε πέντε λεπτά 25 τρόπους που μπορείτε να φορέσετε το φουλάρι σας και να εντυπωσιάσετε.
 Δείτε το βίντεο και ακολουθήστε τα βήματα.


ΘΑΥΜΑ Η ΑΠΑΤΗ; Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΥ ΛΑΜΠΕΙ, ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΒΕΛΓΟΥΣ.

Θαύμα ή απάτη; Η Παναγία που λάμπει διχάζει το Βέλγιο -Εκατοντάδες πιστοί συρρέο

Πολλές εκατοντάδες άνθρωποι συρρέουν εδώ και πολλές ημέρες στην κατοικία μιας οικογένειας από το Βέλγιο για να δουν ένα άγαλμα της Παρθένου Μαρίας το οποίο «λάμπει μέσα στο σκοτάδι», φαινόμενο που παρακολουθεί με προσοχή η Καθολική Εκκλησία.

«Η μυστηριώδης ακτινοβόλος Παρθένος Μαρία» ήδη μαγνήτισε έως το απόγευμα της Πέμπτης το ενδιαφέρον 500 ανθρώπων —αριθμού-ρεκόρ— στο Ζαλέ, μια ήσυχη αγροτική κοινότητα, στις βελγικές Αρδέννες (ανατολικά), σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Η αστυνομία αναγκάστηκε να ενισχύσει την παρουσία της γύρω από το σπίτι του ζευγαριού συνταξιούχων στους οποίους ανήκει το άγαλμα της Παναγίας, το οποίο άρχισε να λάμπει ισχνά όταν έσβησαν τα φώτα μέσα στην κουζίνα.

Το φαινόμενο αυτό ξεκίνησε στα μέσα Ιανουαρίου και προοδευτικά όξυνε το ενδιαφέρον περιέργων και πιστών, ορισμένοι εκ των οποίων υποστήριξαν ότι θεραπεύει δερματολογικά προβλήματα.

Το μικρό γύψινο άγαλμα, ύψους περίπου 30 εκατοστών, απεικονίζει την Παρθένο του Μπανέ, όπως ονομάζεται ένα κοντινό χωριό, όπου η Παρθένος εμφανίστηκε ενώπιον ενός νεαρού κοριτσιού, της Μαριέτ Μπεκό, συνολικά οκτώ φορές το 1933. Το Μπανέ έχει έκτοτε γίνει ένας από τους σημαντικότερους τόπους λατρείας στην χώρα.

Ο εφημέριος του ναού του Μπανέ στάλθηκε στο Ζαλέ από τον επίσκοπο της Λιέγης. «Είναι γεγονός ότι κάτι συμβαίνει. Δεν μπορώ να σας πω εάν υπάρχει μια φυσική εξήγηση ή (πρόκειται για) ένα θαύμα», δήλωσε ο ηγούμενος Λεό Παλμ.

Ένας καθηγητής ορυκτολογίας δήλωσε στο κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο του Βελγίου RTBF ότι πρόκειται για το φαινόμενο φωσφορισμού του γύψου του αγάλματος.

Ο ίδιος εξέφρασε την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες του αγάλματος αρνούνται να υποβληθεί σε εξετάσεις. «Αυτό δε μας ενδιαφέρει, είναι όπως είναι» δήλωσε ο σύζυγος στο RTBF.







ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ "Π".

Γιατί η 14 Μαρτίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα του Π [βίντεο]

Μια μέρα σαν και τη σημερινή, το 1879, γεννήθηκε ο γερμανός φυσικός Άλμπερτ Αϊνστάιν, που βραβεύθηκε με Νόμπελ ως «πατέρας» της θεωρίας της σχετικότητας. Κυρίως, όμως, η σημερινή μέρα έχει καθιερωθεί ως η «Παγκόσμια Ημέρα της Σταθεράς ∏».

Η ημέρα γιορτάζεται σήμερα εξαιτίας των αριθμητικών συμπτώσεων. Ως γνωστόν, η τιμή της σταθεράς ∏=3,14 και και στο εξωτερικό, όπου γράφουν πρώτα το μήνα και μετά την ημέρα, σήμερα έχουμε 3-14 (14/3 βλέπετε).

Μάλιστα, η ημέρα γιορτάζεται με πάρτι σε πολλές μαθηματικές σχολές του κόσμου, ακριβώς στη 1.59 μετά το μεσημέρι, καθώς τα 1, 5 και 9 είναι οι τρεις αριθμοί που ακολουθούν τη σταθερά 3,14 η οποία στην επταψήφια εκδοχή της είναι ∏=3,14159.

Ο εορτασμός της ημέρας του "π" καθιερώθηκε το 1988 από τον Larry Shaw στο Φρανσίσκο.

Γιορτάζεται, δε, με την ...κατανάλωση στρογγυλών πιτών – στα αγγλικά το ελληνικό γράμμα π θυμίζει την αγγλική λέξη pie (πίτα) η οποία προφέρεται ως "πάι".

Και σήμερα η google αφιερώνει το λογότυπό της στον αριθμό αυτόν.

Τι είναι το π; Η μαθηματική σταθερά π είναι ένας πραγματικός αριθμός που μπορεί να οριστεί ως ο λόγος του μήκους της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρό του στην Ευκλείδεια γεωμετρία, και ο οποίος χρησιμοποιείται πολύ συχνά στα μαθηματικά, τη φυσική και τη μηχανολογία.

Ο συμβολισμός προέρχεται από το αρχικό γράμμα «π» (πι) της λέξης «περιφέρεια», και έχει καθιερωθεί διεθνώς, ενώ στο λατινικό αλφάβητο συμβολίζεται ως Pi, όταν δεν είναι διαθέσιμοι τυπογραφικά ελληνικοί χαρακτήρες. Το π είναι γνωστό επίσης ως σταθερά του Αρχιμήδη (δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό του Αρχιμήδη) ή αριθμός του Λούντολφ.

Η σημερινή ημερομηνία εμφανίζεται στο αμερικανικό ημερολόγιο ως 3/14 ή 3-14, τα οποία αντιστοιχούν στα δύο πρώτα ψηφία του αριθμού "π". Και αν θέλει κανείς να είναι ακόμα πιο ακριβής τότε στις 1:59 και 26 δευτερόλεπτα θα γιορτάζει το "π" παράγοντας τα επτά πρώτα ψηφία του, ήτοι τον αριθμό 3,1415926.

Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί, το κύκλου μήκος ίνα ορίση διαμέτρω, παρήγαγεν αριθμόν απέραντον, καί όν, φεύ, ουδέποτε όλον θνητοί θα εύρωσι

Για την απομνημόνευση των πρώτων λίγων δεκαδικών ψηφίων του αριθμού π έχουν επινοηθεί διάφοροι μνημονικοί κανόνες, ανάμεσά τους και η παραπάτω φράση, με την οποία μπορεί να θυμάται κανείς τα πρώτα 23 δεκαδικά ψηφία του π

Τον μάθαμε στο σχολείο, ας κάναμε και αλλιώς, και σήμερα η google αφιερώνει το logo της σε αυτόν. Το π που προέρζεται από το πρώτο γράμμα της λέξης περιφέρεια μας βοηθα σύμφωνα με τον Ευκλέιδη να βρούμε την διάμετρο του κύκλου.

Τα πρώτα 50 δεκαδικά ψηφία του π είναι:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510

Το π είναι γνωστό επίσης ως σταθερά του Αρχιμήδη (δεν πρέπει να συγχέεται με τον αριθμό του Αρχιμήδη) ή αριθμός του Λούντολφ.






ΠΗΓΗ...http://www.iefimerida.gr/

ΓΙΑΤΙ ΤΟ FACEBOOK ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ;

Γιατί το Facebook είναι μπλε;
Δέκα χρόνια τώρα, δισεκατομμύρια άνθρωποι περιπλανώνται στη συγκεκριμένη σελίδα.

Υπάρχουν ακόμη πράγματα που δεν ξέρει κανείς για το Facebook και τον δημιουργό του, τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ;

Αν κάποιος δεν γνωρίζει γιατί το περίφημο σήμα είναι μπλε, ότι μπορεί να δει τη σελίδα… ανάποδα ή δεν έχει ακούσει για το… Σύνταγμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τότε η απάντηση είναι καταφατική.

Το περίφημο μπλε

Το σήμα του Facebook είναι μπλε γιατί ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δεν διακρίνει το κόκκινο και το πράσινο. «Το μπλε είναι το πιο πλούσιο χρώμα για μένα», έχει πει ο ίδιος.

Το χρώμα έχει γίνει τόσο διάσημο, που το κατάστημα στο κάμπους του Facebook πουλάει ακόμη και μανό με ακριβώς την ίδια απόχρωση.

Το ανάποδο facebook

Μπορεί κανείς να δει τη σελίδα του Facebook… ανάποδα. Επιπλέον, μέχρι τώρα, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υποστηρίζει πάνω από 70 γλώσσες, ανάμεσά τους «ανάποδα» αγγλικά.

Η εμμονή με τα ρούχα

Η περίφημη εμμονή του Ζούκερμπεργκ στα γκρι T-shirt και τα φούτερ με κουκούλα έχει εξήγηση. Το κάνει προκειμένου να μην χάνει χρόνο καθημερινά προσπαθώντας να αποφασίσει τι θα φορέσει.

Βέβαια, όταν το απαιτούν οι περιστάσεις, δίνει μεγαλύτερη προσοχή στις ενδυματολογικές επιλογές του. Για παράδειγμα, όταν το 2011 συναντήθηκε με τον Μπαράκ Ομπάμα, φορούσε κοστούμι.

«Είμαι ο Μπαράκ Ομπάμα και είμαι ο τύπος που ανάγκασε τον Μαρκ να βάλει σακάκι και γραβάτα», είχε συστηθεί τότε ο Αμερικανός πρόεδρος.

Η πρόταση που απέρριψε

Τον Ιούλιο του 2006 ο Ζούκερμπεργκ απέρριψε πρόταση ενός δισ. δολαρίων από τη Yahoo για την εξαγορά του Facebook.

Ο 22χρονος τότε ιδιοκτήτης του 25% της εταιρείες εξήγησε πως δεν ήξερε τι να κάνει με τα χρήματα. «Θα δημιουργούσα ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και μου άρεσε αυτό που έχω ήδη., πρόσθεσε. Προφανώς έκανε τη σωστή επιλογή. Η αξία του Facebook αυτή τη στιγμή υπολογίζεται στα 135 δισ. δολάρια.

Οι φωτογραφίες

Περίπου 350 εκατ. φωτογραφίες δημοσιεύονται στο Facebook καθημερινά, με τη σελίδα να εκτιμά τον περασμένο Σεπτέμβριο πως έως τότε είχαν «ανέβει» πάνω από 250 δισ. εικόνες. Αυτό μεταφράζεται σε 4.000 φωτογραφίες ανά δευτερόλεπτο.

Οι πολιτικές προεκτάσεις

Μετά από την οικονομική κρίση το 2008, η Ισλανδία αποφάσισε να ξαναγράψει το Σύνταγμά της χρησιμοποιώντας το Facebook για να μαζέψει ιδέες από τους πολίτες της.

Αν και η ιδέα ήταν ιδιαιτέρως προοδευτική, η… επανάσταση καταπνίγηκε σε πολιτικό επίπεδο, αφού για τεχνικούς λόγους απορρίφθηκε στην ψηφοφορία.

Οι μεθυσμένοι χρήστες

Ερευνα απέδειξε ότι τα τρία τέταρτα των χρηστών του Facebook στη Βρετανία έχουν ως φωτογραφία προφίλ κάποια στην οποία πίνουν ή είναι εμφανώς μεθυσμένοι.

Κόντρα στο Twitter

O Ζούκερμπεργκ δεν είναι λάτρης του Twitter. Αν και έχει 295.000 followers, έχουν γράψει μόνο 19 φορές, μία το 2012 και οι υπόλοιπες το 2009.

Μπορεί το Facebook να κερδίζει κατά κράτος το Twitter σε όρους αριθμούς χρηστών- 1 δισ. σε σύγκριση με 200 εκατ.- αλλά το δεύτερο χειρίζεται καλύτερα την «κυκλοφορία» των ειδήσεων.

«Πόλεμος» στους ιούς

Το Facebook έχει πρόγραμμα για… κυνήγι επικηρυγμένων. Αφορά βέβαια ιούς, καθώς- όπως και άλλες μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες- προσφέρει αμοιβή σε όσους βρουν τις ατέλειες της σελίδας. Αυτή κυμαίνεται από 500 έως 33.500 δολάρια.

Αιτία διαζυγίου

Πάνω από το ένα τρίτο των αιτήσεων διαζυγίων που έγιναν το 2011 περιείχαν αναφορά στο Facebook σύμφωνα με νομική εταιρεία με έδρα τη Βρετανία.

Ο ακριβής αριθμός παγκοσμίως δεν μπορεί να διευκρινιστεί, αλλά με 8 τρισ. μηνύματα να έχουν σταλεί μέσω της σελίδας το 2013 είναι βέβαιο πως ανάμεσά τους περιέχονται αρκετές αποδείξεις για να επισημοποιηθεί το τέλος ενός γάμου.

ΠΗΓΗ...http://www.briefingnews.gr/

16ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ.

16ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης με...υλικό που σοκάρει
Η δουλειά του Ενρί Τσανάι αφορά μια καθημερινότητα που πονάει.
Γεννημένος το 1980 στην Αλβανία και σήμερα κάτοικος της Αθήνας, ο Ενρί Τσανάι στρέφει το βλέμμα του στην Ελλάδα και τη γενέτειρά του, για να αποτυπώσει στιγμιότυπα που μένουν ανεξίτηλα στη μνήμη.

Ο νεαρός καλλιτέχνης εστιάζει με την κάμερά του στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία και σε δύσκολες θεματικές που σοκάρουν με την αλήθεια τους, στην κρίση, τη μετανάστευση και το περιθώριο.

Και παρουσιάζει, τώρα, αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες από το έργο του σε έκθεση που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου αιώνα. Γνωρίστε τον κόσμο του, ή μάλλον την ευαίσθητη ματιά του πάνω στον κόσμο μας, με μια επίσκεψη στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

15 Μαρτίου 2014
Έως 23 Μαρτίου 2014. Στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης – Αποθήκη Β1, Λιμάνι

ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΑΡΤΥΣΙΜΑ ΦΑΓΗΤΑ ΜΕ...ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ;



Του Δημήτρη Σωτηρόπουλου

Η ερώτηση αυτή απευθύνεται σε όλους μας και κυρίως, σε όσους και όσες νηστεύουν. Είναι γεγονός πως η εγκράτεια στο φαγητό είναι πολύ δύσκολη, ειδικά στην εποχή μας. Πολύς κόσμος, ακόμα και άνθρωποι που είναι πιστοί Χριστιανοί, δεν μπορούν να αντέξουν τις Νηστείες όπως επιτάσσει η παράδοση της Εκκλησίας μας κι έτσι, με διάφορους τρόπους προσπαθούν να τις...ελαφρύνουν.

Με ποιους τρόπους; Καταρχήν, κάνοντας «οικονομία» σε διάφορα φαγητά που - αν και μη νηστίσιμα - τρώνε. Φυσικά, όταν συντρέχει λόγος υγείας ο Πνευματικός συνήθως δίνει την Ευχή του για να γίνει κατάλυση σε αρτύσιμα. Άλλωστε, η ίδια η Εκκλησία έχει καθιερώσει αυτή την «οικονομία» να γίνεται σε λογικά πλαίσια, αναγνωρίζοντας πως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες σωματικές αντοχές και δυνάμεις. 
Το χειρότερο όμως, κατά την γνώμη μου, που γίνεται σε αυτούς τους «τρόπους ελάφρυνσης» της Νηστείας, είναι τα διάφορα «νηστίσιμα» υλικά που έχουν καθιερωθεί στο νηστίσιμο τραπέζι μας, κυρίως τα τελευταία χρόνια: Αναφέρομαι σε διάφορες νηστίσιμες...εφευρέσεις όπως το φυτικό τυρί, το φυτικό βούτυρο, το φυτικό λάδι, οι φυτικές κρέμες γάλακτος κι ένα σωρό άλλα τέτοια «φυτικά», από υποκατάστατα του κρέατος μέχρι σοκολάτες!

Κυριολεκτικά, μια τεράστια (και άκρως επικερδής) «νηστίσιμη» βιομηχανία έχει στηθεί στην παραγωγή των συγκεκριμένων τροφίμων: Από την «πρώτη διδάξασα» σόγια φτιάχνονται (;) σχεδόν όλοι οι αντικαταστάτες των γαλακτοκομικών, ενώ διάφορα λάδια (;) βαφτίζονται νηστίσιμα για να δελεάσουν τους καταναλωτές. Μέχρι και σουβλάκια, πίτσες και άλλα πρόχειρα φαγητά διαφημίζονται πλέον ως νηστίσιμα, ενώ στα ταχυφαγεία (fast-foods) οι κατάλογοι είναι γεμάτοι με τέτοια φαγητά, πολλά εκ των οποίων χρησιμοποιούν τους...φυτικούς αντικαταστάτες των ελαίων / γαλακτοκομικών που αναφέραμε παραπάνω.

Γεννιέται λοιπόν ευθής το ερώτημα: Είναι Νηστεία αυτή που κάνουμε, όταν καταλύουμε τυρί, γάλα, λάδι και άλλα πολλά που «απλώς» είναι φυτικά; Πόσο νηστίσιμο μπορεί να είναι ένα φαγητό που απλά αντικαθιστά τον κιμά με τη σόγια (π.χ νηστίσιμος μουσακάς) ή την κρέμα γάλακτος και το τυρί με τα αντίστοιχα «φυτικά»; (για παράδειγμα, διάβαζα προ ημερών σε χριστιανική ιστοσελίδα μια συνταγή για ζυμαρικά φούρνου με φυτική κρέμα γάλακτος, φυτικό τυρί και φυτικό βούτυρο που μάλιστα διαφημιζόταν ως ένα «αλάδωτο φαγητό που είναι σαν αρτύσιμο"!!!)

Με απλά λόγια: Μήπως κοροϊδεύουμε τον Θεό και τους εαυτούς μας με όλα αυτά τα «νηστίσιμα» παρασκευάσματα; Τι διαφορά έχει ένας που τρώει νηστίσιμο...παστίτσιο ή «αλάδωτη» πίτσα με κάποιον που τρώει τα ίδια με αρτύσιμα υλικά; Όταν έχουμε τη νοοτροπία πως δεν πρέπει να στερηθούμε αυτά που μας αρέσουν ούτε σε περίοδο Νηστείας, αλλά αντίθετα τα μετασχηματίζουμε και τα...μεταμορφώνουμε φτιάχνοντάς τα με παραπλήσια υλικά, τι είδους Νηστεία είναι αυτή; Ποιον κοροϊδεύουμε;

Υποτίθεται πως, η στέρηση των αρτύσιμων φαγητών γίνεται για να ασκηθούμε στην εγκράτεια σώματος και ψυχής (διαφορετικά μπορούμε να κάνουμε δίαιτα αντί για Νηστεία). Πώς θα γίνει αυτό όταν κάποιος αναλίσκεται στο πώς θα φτιάξει το αρτύσιμο φαγητό με νηστίσιμα υλικά, που εκτός των άλλων ελέγχονται ακόμα και για το αν είναι όντως τέτοια; Ποιος μας λέει πως οι διάφορες εταιρείες που τα παρασκευάζουν λένε ψέματα για να τα πουλήσουν και στην πραγματικότητα έχουν χρησιμοποιήσει μη νηστίσιμα υλικά; Το λέω αυτό, διότι ορισμένα παραείναι...νόστιμα για «φυτικά» και «αλάδωτα»!!!

Ας αποφασίσουμε λοιπόν τι θέλουμε. Να κάνουμε μια Νηστεία έστω μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας ή να παρουσιαζόμαστε ως...αυστηροί νηστευτές καταναλώνοντας αρτύσιμα φαγητά με νηστίσιμα υλικά; Στο κάτω - κάτω, αν κάποιος δεν μπορεί να στερηθεί π.χ το τυρί, ας το φάει όπως είναι κανονικά κι ας μην ψάχνει να βρει τυριά...φυτικά! Γιατί όσο κι αν πιστεύει πως τελικά «στερήθηκε το τυρί» στη νηστεία τρώγοντας...τυρί σόγιας, στην πραγματικότητα δεν το στερήθηκε και το ξέρει καλά!

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν τα γράφω αυτά κάνοντας έλεγχο στον τρόπο νηστείας κάθε Χριστιανού. Άλλωστε, η παρότρυνση για αυτό το άρθρο ήρθε εντελώς φυσικά, ενθυμούμενος κάτι μπιφτέκια σόγιας που έφαγα χθες. Ήταν τόσο νόστιμα, που ξέχασα εντελώς ότι νηστεύω. Ή για να ακριβολογώ, αισθάνθηκα πως δεν κάνω Νηστεία αλλά «νηστεία»...




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr/

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣΣΑ ΣΤΟ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ "ΣΑΤΖΑΚΗΣ".



Συνεχίζοντας τις δυναμικές βραδιές διασκέδασης, το ψητοπωλείο ΣΑΤΖΑΚΗΣ διοργανώνει λαϊκή-παραδοσιακή εκδήλωση στον όμορφο και ζεστό του χώρο, και σας προσκαλεί όλους να περάσετε με την παρέα σας ένα καταπληκτικό Σαββατόβραδο(15/3).

Ζωντανή μουσική με τον ΠΑΣΣΑ λοιπόν και η πεντανόστιμη κουζίνα με τα γνήσια ντόπια εδέσματα, αποτελούν εγγύηση για την τέλεια διασκέδασή σας.

Η βραδιά ξεκινάει κατά τις 9 το βράδυ και είστε όλοι ευπρόσδεκτοι.

Είσοδος ελεύθερη.

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...