Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ




Ο ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ ευχαριστεί θερμά τον προπονητή Κώστα Καρυπίδη και τους ποδοσφαιριστές Χρήστο Καραδοσίδη και Βασίλη Λεμονίδη, για την πολύτιμη βοήθεια, που προσέφεραν στον σύλλογο την περασμένη αγωνιστική περίοδο 2013-14.
Επέδειξαν άψογο χαρακτήρα και επαγγελματική συνέπεια και η συνεργασία με την ομάδα, τους ποδοσφαιριστές και τη διοίκηση ήταν απόλυτα επιτυχημένη.

Επίσης ο σύλλογος ευχαριστεί ολόθερμα όλους τους χορηγούς, επώνυμους και ανώνυμους, που στήριξαν και στηρίζουν την ομάδα απλόχερα, παρά τους δύσκολους και χαλεπούς καιρούς.

Τέλος απευθύνει ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στους υπέροχους φιλάθλους, που ακολουθούν και υποστηρίζουν δυναμικά  τον σύλλογο, δίνοντας αισιοδοξία και φτερά στα όνειρα όλων των παιδιών, τους προσκαλεί δε φέτος να δώσουν όλη τους την βοήθεια, για να επιτευχθούν οι πρωταγωνιστικοί στόχοι, που έχουν τεθεί για τη νέα σεζόν 2014-15.

"ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων διοργανώνει για πρώτη φορά το «Καλοκαιρινό Εργαστήρι Δημοκρατίας» για μαθητές

Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία διοργανώνει εφέτος για πρώτη φορά το «Καλοκαιρινό Εργαστήρι Δημοκρατίας».
Πρόκειται για εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν και θα προβληματιστούν γύρω από τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας, λαμβάνοντας μέρος σε ποικίλες μορφωτικές, πολιτιστικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Αναλυτικά, στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων το οποίο ξεκινά σήμερα και θα ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουλίου, θα πραγματοποιηθούν: παιδαγωγικά εργαστήρια, υπαίθρια μαθήματα και παιχνίδια, επισκέψεις στο Θησείο, την Αρχαία Αγορά, την Πνύκα, την Παλαιά Βουλή, ξεναγήσεις στο Ιστορικό κέντρο της Αθήνας με το τρενάκι, αθλοπαιδιές που θα πραγματοποιηθούν στο Εθνικό Γυμναστήριο Αθηνών «Ι. Φωκιανός», συνάντηση με τον Συνήγορο του Παιδιού καθώς επίσης και θεατρικές δραστηριότητες, με την καθοδήγηση θεατροπαιδαγωγών- με θέματα: «Στη Δημοκρατία όλοι Ψηφίζουν», «Στη Δημοκρατία έχουμε Δικαιώματα» και «Σεβόμαστε τους Κανόνες της Δημοκρατίας».
Ένα μέρος των δραστηριοτήτων του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί σε χώρους του Εθνικού Κήπου, προσφέροντας έτσι στους μαθητές τη δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν την ιστορική σχέση του Κήπου με το κτίριο της Βουλής και τη νεότερη ελληνική ιστορία, να ψυχαγωγηθούν, αλλά και να καλλιεργήσουν την περιβαλλοντική και οικολογική τους συνείδηση.

Το πρόγραμμα θα έχει τριήμερη διάρκεια. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα πραγματοποιηθούν τέσσερα τριήμερα προγράμματα για μαθητές προερχόμενους από 8 σχολεία, που ήδη εκδήλωσαν ενδιαφέρον συμμετοχής. 

Γ.ΒΡΟΥΤΣΗΣ: "ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΜΕ 160 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΦΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΙΔΙΟ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ"

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ EΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
  Δελτίο Τύπου
                                                                                 Αθήνα, 1 Ιουλίου 2014

Το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με σταθερότητα και υπευθυνότητα συνεχίζει την υλοποίηση δράσεων αντιμετώπισης της ανεργίας, υποστήριξης της οικογένειας και ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής, μέσα από τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου. 
Ολοκληρώνοντας μια δύσκολη αλλά και επιτυχή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, ανέλαβε την υλοποίηση εμπροσθοβαρών δράσεων, πριν την έγκριση των νέων επιχειρησιακών προγραμμάτων.
Στις εμπροσθοβαρείς αυτές δράσεις περιλαμβάνονται πολύ σημαντικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Εργασίας, που βελτιώνουν τις εργασιακές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες χιλιάδων συνανθρώπων μας, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα, που παρέχεται από το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο.
Η πρώτη από τις παρεμβάσεις αυτές αφορά στο πρόγραμμα της εναρμόνισης οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, μέσω του οποίου εξασφαλίζεται η φύλαξη βρεφών, νηπίων και παιδιών σε βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, καθώς και σε αντίστοιχα κέντρα για παιδιά με ειδικές ανάγκες, ώστε να διατηρήσουν οι μητέρες τη θέση εργασίας τους, ή να βοηθηθούν στην αναζήτηση μιας θέσης εργασίας.
Αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του εν λόγω προγράμματος για την ελληνική οικογένεια, και μολονότι οι πόροι για την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014-  2020, είναι σημαντικά περιορισμένοι σε σχέση με την προηγούμενη προγραμματική περίοδο, πετύχαμε τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χρηματοδότηση του εν λόγω προγράμματος, από κοινοτικούς πόρους με το ποσό των 122 εκ. ευρώ για το έτος 2014 – 15.
Ταυτόχρονα, εξασφαλίσαμε την πρόσθετη χρηματοδότησή του, από εθνικούς πόρους του υπουργείου Εργασίας, ώστε το συνολικό ποσό για τη χρηματοδότηση του προγράμματος να ανέλθει στα 160 εκ. ευρώ. Με το συνολικό αυτό  ποσό των 160 εκ. ευρώ, αλλά και με επιπλέον ρυθμίσεις που αφορούν τόσο στον εξορθολογισμό του κόστους ανά θέση φύλαξης (voucher), όσο και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας των σταθμών, εκτιμούμε ότι θα καλύψουμε και φέτος τον ίδιο αριθμό παιδιών που εξυπηρετήθηκαν την περσινή χρονιά, δηλαδή περίπου 68.000 παιδιά.
Παράλληλα, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στον κοινωνικό χαρακτήρα των κριτηρίων επιλογής των παιδιών, λαμβάνοντας κυρίως μέριμνα για τους γονείς με χαμηλό οικογενειακό εισόδημα και τη στήριξη των πλέον αδύναμων.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Γιάννης Βρούτσης:
«Ολοκληρώσαμε με επιτυχία μια δύσκολη και με ασφυκτικές προθεσμίες διαδικασία διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διασφαλίζοντας την άμεση και εμπροσθοβαρή υλοποίηση δράσεων στήριξης της απασχόλησης.
Έτσι, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε με πόρους του νέου ΕΣΠΑ τη συνέχιση του προγράμματος «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής», αλλά και την εξυπηρέτηση του ίδιου ακριβώς με πέρυσι αριθμού παιδιών σε όλες τις κατηγορίες δομών φύλαξης, δηλαδή βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και αντίστοιχα κέντρα για παιδιά με αναπηρία. Και φέτος, η διαδικασία επιλογής θα γίνει με διαφανή και αξιόπιστο τρόπο, στη βάση εισοδηματικών και κοινωνικών κριτηρίων.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον υφυπουργό κ. Βασίλη Κεγκέρογλου και τη Γενική Γραμματέα Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων κ. Άννα Δαλαπόρτα για την καθοριστική συμβολή τους στην επιτυχή έκβαση αυτής της συλλογικής προσπάθειας».
Επίσης, ο υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, αρμόδιος για τα θέματα των κοινοτικών προγραμμάτων δήλωσε:

«Το υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων στο πλαίσιο της δράσης «Εναρμόνισης Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», η οποία προβλέπει την φύλαξη παιδιών σε βρεφονηπιακούς, παιδικούς σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, έσπευσε να καλύψει τις ανάγκες αυτές μέσω κοινοτικών και εθνικών πόρων που διαχειρίζεται.

Η εισαγωγή των παιδιών θα γίνει με εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ έμφαση θα δοθεί στις οικονομικά ασθενέστερες ομάδες, καθώς και στα άτομα με αναπηρία. Στόχος του υπουργείου Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, είναι να απορροφηθούν την περίοδο 2014-2015, όσα παιδιά είχαν απορροφηθεί και πέρυσι.»  

Ι. ΤΖΑΜΤΖΗΣ: "ΟΞΥΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ"


Ιορδάνης Τζαμτζής «Οξύτατο πρόβλημα στη διάθεση των επιτραπέζιων ροδάκινων»

Το οξύτατο πρόβλημα διάθεσης των επιτραπέζιων ροδάκινων που έχει ως αποτέλεσμα τη χαμηλή τιμή του προϊόντος έθεσε ο Βουλευτής Πέλλας κ. Ιορδάνης Τζαμτζής με επιστολή και ερώτηση που κατέθεσε στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Καρασμάνη Γεώργιο. 
Ο κ. Τζαμτζής στην ερώτηση προς αρμόδιο Υπουργό προτείνει συνάντηση των φορέων με τη συμμετοχή εκπροσώπων από ομάδες παραγωγών και εξαγωγέων ώστε να δοθεί λύση στο σοβαρό πρόβλημα των χαμηλών τιμών αναφέροντας τα εξής:
«Κύριε Υπουργέ,
Οξύτατο  είναι  το  πρόβλημα  της  διάθεσης  των  επιτραπέζιων  ροδάκινων.
Γνωρίζεται  καλά, ότι  οι  τιμές  κυμαίνονται στα  25  λεπτά και  αυτά  καλύπτουν  μόλις  και  μετά  βίας  τα  έξοδα  παραγωγής .
Οι  αιτίες  είναι  πολλές ,  αλλά  δεν  είναι  θέμα  ανάλυσης  σήμερα.
Ζητούμενο  σήμερα  είναι  η  αναζήτηση  λύσεων  στο  μεγάλο  αυτό  πρόβλημα ,  των  πολύ  χαμηλών  τιμών, που  θα  οδηγήσει  άλλη  μια  χρονιά  τους  ροδακινοπαραγωγούς στο  μαρασμό  και  την εξαθλίωση.
Πάρα  πολλοί  από  αυτούς,  αδυνατούν να  πληρώσουν  τα  έξοδα  καλλιέργειας και  φυσικά  αδυνατούν  να  πληρώσουν  τις  εισφορές   του  ΕΛΓΑ ,  τις  εισφορές  για  την  ασφάλισή  τους  στον  ΟΓΑ ,  χρωστούν  τα φάρμακα  και  τα  λιπάσματα και  δεν  μπορούσαν  να  πληρώσουν τις  δηλώσεις  ΟΣΔΕ.
Προτείνω  να  οργανώσετε  μία  συνάντηση  των  φορέων  με  τη  συμμετοχή  εκπροσώπων  των ομάδων παραγωγών και  των εξαγωγέων ,  ώστε  να  αναζητηθούν  λύσεις   στο  πολύ  σοβαρό  θέμα  των  χαμηλών  τιμών .
Η  συμμετοχή  του  Υπουργείου  Εξωτερικών  με  το  τμήμα  Εξωτερικού  Εμπορίου είναι  επιβεβλημένη,   διότι  πρέπει  να  υπάρξουν  παρεμβάσεις ώστε  να  βελτιωθεί η  κατάσταση  στις  χώρες,  όπου  εξάγουμε  επιτραπέζια  ροδάκινα και  νεκταρίνια .
Ερωτάσθε κ. Υπουργέ

Τι προτίθεσθε να πράξετε ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα της διάθεσης των επιτραπέζιων ροδάκινων;»

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΖΗΤΑ Ο Δ. ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ


Την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για το διάστημα από το 2010 και μετά ζητά ο Βουλευτής Διονύσης Σταμενίτης από το Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
«Νομοθετική ρύθμιση για την άρση της αδικίας ζητά ο Βουλευτής».
Νομοθετική ρύθμιση προκειμένου να ληφθεί υπόψη η συνολική προϋπηρεσία των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που εργάστηκαν μετά την 01/07/2010 ζητά ο Βουλευτής Διονύσης Σταμενίτης από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων. 
Ειδικότερα,  ο κ. Σταμενίτης αναφέρεται στη διάταξη του άρθρο 9 παρ. 2 του ν. 3848/2010, βάσει της οποίας ορίζονται τα εξής: « …Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου του 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3…».
Η ισχύς της ρύθμισης αυτής επομένως, σύμφωνα με τον Βουλευτή, δημιουργεί τεράστιες αδικίες, αφού γίνεται ξεκάθαρο ότι οι εκπαιδευτικοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου του 2010 και μέχρι σήμερα, κατατάσσονται στους πίνακες των αναπληρωτών, χωρίς ωστόσο να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία τους από την 01/07/2010.

Ως αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος παρατηρείται το φαινόμενο, οι εκπαιδευτικοί που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες της περιοχές της χώρας, να έχουν συνήθως χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλος που δεν αποδέχτηκαν τον διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία.

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ (Σ.Κ.Ε.Π.)

Ένα από τα δυσκολότερα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει ένα άτομο με αναπηρία,
δεν είναι τόσο η διαφορετικότητα αυτή καθ' εαυτή,
όσο η αρνητική στάση της κοινωνίας απέναντι του.
Σ.Κ.Ε.Π. Σου ...Διαφορετικά,
μια κοινωνία όπου όλοι θα αισθάνονται χρήσιμοι!

Σε μια κοινωνία που έχει "ξεχάσει" τους νέους με αναπηρίες, ο Σ.Κ.Ε.Π. σπάει τα στερεότυπα!
 
Ο Σ.Κ.Ε.Π.  – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους, είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ιδρύθηκε το 2008, στην Αθήνα, για να δώσει φωνή και βήμα στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες νέων και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιήσει όσους δεν αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
 
 ΣΤΟΧΟΙ 
Κεντρικός άξονας είναι η καταπολέμηση του στίγματος και του κοινωνικού αποκλεισμού των νέων με αναπηρίες μέσω της ευαισθητοποίησης, συνύπαρξης και κοινωνικοποίησης με τον γενικό πληθυσμό.
Με στόχο:
1/ Την εξοικείωση με την εικόνα της αναπηρίας (μέσω της ευαισθητοποίησης και συνειδητοποίησης των μαθητών γενικής εκπαίδευσης)
 2/ Την αλλαγή νοοτροπίας του γενικού πληθυσμού ταυτόχρονα με τη δημιουργία αντανακλαστικών και αντιλήψεων κοινωνικής ευθύνης
3/ Την κοινωνικοποίηση των νέων με αναπηρίες
 
 ΑΙΤΙΑ
Ένα από τα δυσκολότερα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει ένα άτομο με αναπηρία, δεν είναι τόσο η διαφορετικότητα αυτή καθ' εαυτή, όσο η αρνητική στάση της κοινωνίας απέναντι του.
 
Όλες οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση επισημαίνουν ότι η απουσία προγραμμάτων ευαισθητοποίησης των μαθητών αλλά και γενικά ενός ευρύτερου συνόλου, απέναντι στα άτομα με αναπηρίες:
- Διαιωνίζει τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις
- Ισχυροποιεί το στιγματισμό και την περιθωριοποίηση
 
Ο κοινωνικός αποκλεισμός μπορεί να απαλυνθεί εάν, από πολύ μικρή ηλικία εξοικειώνουμε τα παιδιά στη διαχείριση της «διαφορετικότητας»   
 
Ο ευαισθητοποιημένος μαθητής του σήμερα είναι ο ενεργός πολίτης του αύριο!
 
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ 
Η φιλοσοφία μας αντανακλά την απόλυτη ανάγκη για υπερβατικές αντιλήψεις και σύγχρονες νοοτροπίες, με στόχο να βοηθήσει την κοινωνία να γνωρίσει το διαφορετικό, να καταρρίψει τις προκαταλήψεις και να προσφέρει  την δυνατότητα σε όλους ανεξαιρέτως να αισθάνονται αποδεκτοί και χρήσιμοι.



Από το 2008 μέχρι σήμερα, χιλιάδες μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΜΑΖΙ με νέους με αναπηρίες, από σχολεία - ειδικά σχολεία και κοινωνικούς φορείς, συμμετείχαν στα διαδραστικά - βιωματικά προγράμματα και ανοιχτές συζητήσεις που οργανώνουμε.
ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΤΤΙΚΗ
  • Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  
  • Παιδαγωγική Πρωτοπορία (Αττική)
  • Σύλλογος Γονέων 1ου και 5ου Δημοτικού Αλίμου
  • 1ο Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού
  • Εκπαιδευτήρια Δούκα
  • Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης  
  • Ελληνογαλλική Σχολή «Άγιος Ιωσήφ»
  • Εκπαιδευτήρια Καντά
  • Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλίνων
  • ΕλληνοΑρμένικο Δημοτικό
  • Ελληνογερμανική Αγωγή
  • Ιόνιος Σχολή
  • Γυμνάσιο Εκάλης
  • Σχολή Μωραΐτη
  • 6ο Δημοτικό Αιγάλεω
  • 9ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω 
  • 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω
  • 6o Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας
  • 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας
  • 14ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω
  • 14ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών  
  • 32ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  • 35ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  •  36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  • 50ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  •  51ο Δημοτικό Σχολείο Αθήνας
  • 54ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  • 4ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης
  • 3ο Δημοτικό Αχαρνών
  •  27ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών
  • 26ο & 29ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών
  •  30ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών
  • 4ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου
  • 6ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα
  •  3ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
  • 18ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
  • 4ο Δημοτικό Ελευσίνας
  • Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ελληνικού
  •  1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ερυθραίας
  • 9ο Δημοτικό Νέου Ηρακλείου
  • 10ο Δημοτικό Νέου Ηρακλείου
  • 24ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου
  • 2ο Δημοτικό Μελισσίων
  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου
  • 3ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου
  • 1ο Δημοτικό Παιανίας
  •  7ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης
  •  14ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά
  • 7ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου 
  •  25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
  • 38ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
  •  5ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης
  • 3ο  Δημοτικό Σχολείο Πόρτο Ράφτη
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Ραφήνας
  • Δημοτικό Σχολείο Σταμάτας
  • 3ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλεφειας 
  • 1ο Δημοτικό Χαλανδρίου
  • 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου
  •  1ο Δημοτικό Σχολείο Νέου Ψυχικού
  • 5ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου
  • Γυμνάσιο Άνοιξης
  • 1ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής
  • 1ο Γυμνάσιο Βριλησσίων
  • 2ο Γυμνάσιο Βριλησσίων
  • Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Γέρακα
  • Γυμνάσιο Εκάλης
  • Γυμνάσιο Θρακομακεδόνων
  • 10ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας
  •  1ο Γυμνάσιο Καλυβίων
  • 1ο Γυμνάσιο Κηφισιάς  
  • 1ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού
  • 7ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού
  • 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου
  • 2ο Γυμνάσιο Παιανίας
  • 2ο Γυμνάσιο Παπάγου
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης
  • 4ο Γυμνάσιο Νέας Σμύρνης
  • 2ο Γυμνάσιο Χολαργού
  • 1ο ΕΠΑ.Λ Ασπροπύργου
  • 2ο Λύκειο Γέρακα
  •  1ο Λύκειο Κηφισιάς
  •  3ο Λύκειο Κηφισιάς
  • ΕΠΑ.Λ. Λαυρίου
  • 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Μάκρης
  • Γενικό Λύκειο Μελισσίων
  •  1ο Λύκειο Ραφήνας
  • 3ο ΕΠΑ.Λ. Χαλανδρίου
  • Γυμνάσιο Ίσθμιας
  • 3ο Γυμνάσιο Ζωγράφου
  • 1ο Δημοτικό Ζωγράφου
  • 19ο Δημοτικό Ζωγράφου
  • 2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου
  • 3ο Δημοτικό Νέας Σμύρνης
ΕΠΑΡΧΙΑ
  • ΤΕΦΑΑ Σερρών
  • Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Μεθάνων  
  • Εκπαιδευτήρια Ατσόγλου (Κορινθία)
  • Δημοτικό Αγίων Αναργύρων Λάρισας
  • Δημοτικό Σχολείο Αγιάς Χανίων (Κρήτη)  
  • Δημοτικό Σχολείο Βαλτοτοπίου (Σέρρες)
  • 1ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας
  • 4ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας
  • 5ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας
  • 8ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας
  •  3ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής
  • Δημοτικό Σχολείο Κουλουρίου (Λάρισα)  
  • Δημοτικό Σχολείο Κορησσίας –Κέας
  • Δημοτικό Σχολείο Κυνοπιαστών (Κέρκυρα) 
  • Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου Σερρών 
  • 3ο Δημοτικό Ξυλοκάστρου
  • 21ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
  • 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
  • 2ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
  • Δημοτικό Σχολείο Σιναράδων (Κέρκυρα)
  • 7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
  • 11ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων
  • 17ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων  
  • Γυμνάσιο Αγίου Βασιλείου Ρίου
  • 1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης  
  • 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου
  • Γυμνάσιο Αμφιλοχίας
  • Γυμνάσιο Βέλου (Κορινθία) 
  • Γυμνάσιο Γαλατά 
  • Γυμνάσιο Γιάννουλης (Λάρισα)
  • 2ο Γυμνάσιο Θήβας
  • 5ο Γυμνάσιο Θήβας
  • 2ο Γυμνάσιο Κορίνθου 
  • Γυμνάσιο Καστελλάνων (Κέρκυρα)  
  • 2ο Γυμνάσιο Κέρκυρας
  • 7ο Γυμνάσιο Κερκύρας  
  • 6ο Γυμνάσιο Κερκύρας  
  • 2ο Γυμνάσιο Κιάτου
  • 1ο Γυμνάσιο Κορίνθου  
  • 4ο Γυμνάσιο Κορίνθου  
  • 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
  • 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
  • 2ο Γυμνάσιο Λάρισας
  • Γυμνάσιο Λεχαίου
  • 2ο Γυμνάσιο Νέων Μουδανιών (Χαλκιδική)
  • 6ο Γυμνάσιο Πάτρας  
  • 17ο Γυμνάσιο Πάτρας  
  • Γυμνάσιο Πόρου 
  • 2ο Γυμνάσιο Σερρών   
  • 4ο Γυμνάσιο Σερρών  
  • Γυμνάσιο Σκύρου
  • Γυμνάσιο Νέου Σκοπού Σερρών
  • 2ο Γυμνάσιο Χανιών
  • Γυμνάσιο Χιλιομοδίου (Κορινθία)
  • ΕΠΑ.Λ Ακρωτηρίου (Κρήτη)
  • ΓΕ.Λ Ακρωτηρίου (Κρήτη)  
  • ΓΕ.Λ Καρύστου
  • 3ο ΕΠΑ.Λ. Βόλου - Τμήμα Βρεφονηπιοκόμων
  • Πειραματικό Λύκειο Πάτρας
  • Γενικό Λύκειο Πόρου 
  • Γενικό Λύκειο Σύρου  
  • 2ο Γενικό Λύκειο Σύρου  
  • 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Σύρου
  • Δημοτικό Σχολείο Μύτικα Ευβοίας
ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
ΑΤΤΙΚΗ
  • Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή
  • Οργανωτική Επιτροπή - Special Olympics ΑΘΗΝΑ 2011  
  • Special Olympics Hellas 
  • Κοινωνική Μέριμνα Δήμου Κηφισιάς
  • Φίλοι Κοινωνικής Παιδιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά»
  • Φάρος Τυφλών
  • ΙΠΕΚΒΕ – Ίδρυμα Πρόνοιας και Εκπαίδευσης Κωφών και Βαρήκοων Ελλάδος
  • Το Χαμόγελο του Παιδιού
  • Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας - Χατζηπατέρειο Κ.Α.Σ.Π. (Κέντρο Αποκατάστασης Σπαστικών Παιδιών)
  • Ζάννειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας και Αγωγής  Πειραιώς – Εκάλης
  • Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών «Πόρτα Ανοιχτή»
  • Παιδόπολη Αλίμου  «Άγιος Ανδρέας» - Μονάδα Εξωοικογενειακής Φροντίδας
  • Δήμος Πετρούπολης - Τμήμα ΑμεΑ
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αγίου Δημητρίου (ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ελευσίνας (ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας)  
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ηρακλείου  – Αττικής (ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Παμμακαρίστου  – Αττικής (ΕΕΕΕΚ Παμμακάριστος)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Νταού Πεντέλης (ΕΕΕΕΚ Νταού Πεντέλης)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά (ΕΕΕΕΚ Πειραιά)
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Ιλίου
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α Βαθμίδας Κορωπίου
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄Βαθμίδας Πειραιά
  • Τεχνικό Σχολείο Κωφών Αγ. Παρασκευής  
  • Επαγγελματικό Γυμνάσιο Ειδικής Αγωγής Ελευσίνας
  • Ειδικό Γυμνάσιο Αχαρνών
  • Ειδικό Λύκειο Ιλίου
  •  Ειδικό Λύκειο - Γυμνάσιο Ηλιούπολης
  • 10ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
  • 1ο Ειδικό Δημοτικό Δραπετσώνας
  • Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ελευσίνας  
  • 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ιλίου
  • 1ο Ειδικό Δημοτικό Κορυδαλλού
  • Ειδικό Δημοτικό Νταού Πεντέλης
  • Ειδικό Δημοτικό Σχολείο «Παμμακάριστος» 
  • Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά
  • ΕΣΤΙΑ  - Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ατόμων με νοητική υστέρηση
  • Ίδρυμα Προστασίας & Αποκατάστασης Παιδιών & Νέων με Νοητική Στέρηση « Η Θεοτόκος»
  • Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής «Μαργαρίτα»
  • ΚΕΠΕΑ "Ορίζοντες"
  • Το Εργαστήρι «Λίλιαν Βουδούρη»
  •  Ε.Γ.Ν.Υ.Α  “ΣΤΕΓΗ”
  • Κέντρο Ειδικών Ατόμων «Η Χαρά»
  • ΧΛΟΗ – Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
  •  Κέντρο Ημερησίας Φροντίδας ΑΜΕΑ “ ΕΛΠΙΔΑ”
  • Σικιαρίδειο Ίδρυμα
  • Σύνδεσμος Προστασίας Παιδιών Χολαργού
  • Π.Ε.Γ.Κ.Α.Π. – Ν.Υ
  • Σύλλογος Προσαρμοσμένης Άσκησης και Αναψυχής " Το Κινητικό Εργαστήρι"
  • Κέντρο Ημέρας Εφήβων με Αυτισμό στην Δυτική Αττική «Στην αυλή του κόσμου»
  • ΚΔΑΠ ΜΕΑ  «ΑΡΩΓΗ» (Δήμου Αχαρνών)  
  • ΚΔΑΠ-ΜΕΑ «Κρίκος» (Δήμου Βριλησσίων)
  • Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ.)  
  • Ειδικό Δημοτικό Κορίνθου
  • ΘΑΛΠΟΣ ΙΙ – Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης Ν. Αττικής
     
ΕΠΑΡΧΙΑ
  • Special Olympics Hellas –Τμήμα Σερρών  
  • ΚΕΘΙΣ - Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών 
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αλεξανδρούπολης  (ΕΕΕΕΚ Αλεξανδρούπολης) 
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Γαλατά (ΕΕΕΕΚ Γαλατά)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ευβοίας (ΕΕΕΕΚ Νομού Ευβοίας) 
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Θήβας (ΕΕΕΕΚ Θήβας)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Κερκύρας (ΕΕΕΕΚ Κερκύρας) 
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Κομοτηνής (ΕΕΕΕΚ  Κομοτηνής)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Κορίνθου (ΕΕΕΕΚ Κορίνθου) 
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Λάρισας (ΕΕΕΕΚ Λάρισας)  
  • 2ο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά (2ο ΕΕΕΕΚ Πειραιά)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ν. Ποτίδαιας (ΕΕΕΕΚ Ν. Ποτίδαιας)
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σερρών (ΕΕΕΕΚ Σερρών)  
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σύρου(ΕΕΕΕΚ Σύρου)  
  • Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Χανίων - Κρήτη (ΕΕΕΕΚ Χανίων)
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Αλεξανδρούπολης  
  • 1ο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Βόλου
  • 3ο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Βόλου 
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής 1ης Βαθμίδας Ευβοίας 
  • 1ο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Λάρισας
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σερρών
  • Ειδικό ΕΠΑΛ Σερρών
  • ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου  
  • Ειδικό ΕΠΑ.Λ Χαλκίδας
  • 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Χανίων 
  • Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θήβας
  • 1ο Ειδικό Δημοτικό Κομοτηνής 
  • 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
  • Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρήκοων Ρόδου 
  •  1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
  • Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
  • Ειδικό Δημοτικό Τρίπολης
  • 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χανίων
  •  Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Αγωγής και Αποκαταστάσεως "Παναγία Ελεούσα"
  • Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α.) 
  • Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρίες Περιφέρειας Καρύστου Ν. Εύβοιας "Χέρι - Χέρι" 
  • Ειδικό Δημοτικό Χαλκίδας
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
  • International Interaction Society  
  • Special Olympics Σουηδίας 
  • Special Olympics Πακιστάν
  • Special Olympics Ισραήλ  
  • Special Olympics Ουγγαρίας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ



Βραζιλιάνικους γλουτούς  εύκολα και γρήγορα, μπορούν  να αποκτήσουν τώρα και οι Ελληνίδες με τη βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής, πριν από την εμφάνισή τους  στην παραλία!
«H «Bραζιλιάνικη Aύξηση των Γλουτών» (“BrazilianButtLift”) μπορεί να επιτευχθεί με τρείς τρόπους. Με αυτομόσχευμα λίπους, με ενθέματα σιλικόνης και με βραδέως βιοδιασπώμενο υαλουρονικό οξύ»αναφέρει ο διαπρεπής πλαστικός χειρουργός Δρ. Αθανάσιος Αθανασίου, με αφορμή τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ με τις καλλίγραμμες βραζιλιάνες από το Μουντιάλ.



Σύμφωνα με τον Δρ. Αθανασίου οι τεχνικές αυτές έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά αυτή που κερδίζει έδαφος και έχει άμεσα αποτελέσματα είναι η αύξηση με υαλουρονικό οξύ.
Με υαλουρονικό οξύ:
Η τεχνική ονομάζεται MACROLANE και  ο πλαστικός χειρουργός χρησιμοποιεί βραδέως βιοδιασπώμενο υαλουρονικό οξύ, το οποίο μετά την έκχυσή του στην περιοχή  δίνει ένα πραγματικά φυσικό αποτέλεσμα.
 Η επέμβαση μπορεί να γίνει και στο ιατρείο αφού υπάρξουν συγκεκριμένες προδιαγραφές αντισηψίας. Δεν προκαλεί πόνο, ούτε χρειάζεται χρόνος αποθεραπείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις η διαδικασία γίνεται σε μία επίσκεψη, ενώ το αποτέλεσμα με αυτή την τεχνική μπορεί να διαρκέσει μέχρι και δύο χρόνια.
Με αυτομόσχευμα λίπους:
Η μέθοδος αύξησης των γλουτών (αλλά και του στήθους) με τη χρήση αυτομοσχεύματος, δηλαδή με τη χρήση λίπους από το ίδιο το σώμα της γυναίκας, αν και νέα,  είναι αρκετά διαδεδομένη.
Η λήψη του αυτομοσχεύματος γίνεται από σημεία του σώματος που θέλουμε να αφαιρέσουμε λίπος (μηροί, κοιλιά, μέση, ισχία, πλάτη) με την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκή ποσότητα λίπους σε αυτά τα σημεία.
Με ειδική κάνουλα ο πλαστικός χειρουργός αφαιρεί το λίπος και στη συνέχεια με  ειδική επεξεργασία (μέθοδος Cytoriή ειδική φυγόκεντρο) το φιλτράρει και καθαρίζεται ο λιπώδης ιστός. Στη συνέχεια καθαρό πια το λίπος εγχέεται στους γλουτούς της γυναίκας.
Παράλληλα, γίνεται ένα είδος λιπογλυπτικής για να τελειοποιηθεί το σχήμα και οι γλουτοί να αποκτήσουν ανόρθωση και στρογγυλή μορφή.
Στην περίπτωση αυτή, βλέπουμε αισθητές αλλαγές και σε άλλα σημεία του σώματος ανάλογα με το σημείο από όπου έχουμε αφαιρέσει λίπος: Η μέση λεπταίνει σαν δαχτυλίδι, το περιττό λίπος φεύγει από την κοιλιά, την περιφέρεια, τις πλάτες, οι γλουτοί στρογγυλεύουν και ανορθώνονται!
Συνήθως ένα μέρος του λιπώδους ιστού, μετά την έκχυσή του θα απορροφηθεί. Όμως χάρη στις νέες τεχνικές αναρρόφησης, καθώς και έγχυσης (microtunneling) αυξάνεται η βιωσιμότητά του. Έτσι το λίπος, που θα παραμείνει μετά από τρείς και πλέον μήνες θα μείνει μόνιμα.
Η διάρκεια ωστόσο του αποτελέσματος εξαρτάται από τις αυξομειώσεις βάρους της γυναίκας.  Το λίπος προσαρμόζεται και διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά. Δεν έχει απόρριψη γιατί δεν είναι ξένο σώμα. Η γυναίκα δεν αισθάνεται το λίπος ως εξόγκωμα, ούτε δημιουργεί κυτταρίτιδα ή ανομοιομορφίες.
Η επέμβαση πραγματοποιείται σε κλινική με τοπική αναισθησία ή μέθη και με πολύ μικρές τομές.
Με ενθέματα σιλικόνης:
Tα ενθέματα από προθέσεις σιλικόνης μένουν μόνιμα οπότε και η ανόρθωση διαρκεί για πάντα. Η διαδικασία είναι η ίδια όπως και στην αύξηση των μαστών. Η αύξηση και η ανόρθωση των γλουτών δίνει τη δυνατότητα σε άντρες και γυναίκες με επίπεδα ή λιγότερο διαμορφωμένα οπίσθια να αυξήσουν ή να σχηματίσουν καλύτερα αυτή την περιοχή και να επιτύχουν αρμονία μεταξύ του πρόσθιου και οπίσθιου προφίλ τους.
Γυναίκες αλλά και άνδρες μετά την επέμβαση νιώθουν πως τα ρούχα τους έχουν καλύτερη εφαρμογή, αισθάνονται πιο ελκυστικοί και η αυτοπεποίθησή τους μεγαλώνει.
Η επέμβαση γίνεται με γενική αναισθησία ή μέθη, δεν είναι απαραίτητη η παραμονή στο νοσοκομείο, αλλά απαιτείται προσοχή στον τρόπο που κάθεται ή κοιμάται για τις επόμενες 7-10 ημέρες.
            ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΓΛΟΥΤΩΝ
«Η επέμβαση ανόρθωσης γλουτών μπορεί να γίνει σε γυναίκες (και άνδρες), άνω των 18 χρόνων, οι οποίες έχουν καλό περίγραμμα, αλλά δεν τους αρέσει το σχήμα ή το μέγεθος των γλουτών τους»προσθέτει ο Δρ. Αθανασίου και καταλήγει:
«Είναι πολύ σημαντικό να συζητήσει ο ενδιαφερόμενος με τον ιατρό του τι είναι αυτό που περιμένει από αυτή την επέμβαση. Σε συνεννόηση με τον/την ασθενή και πάντα με βάση το ιατρικό ιστορικό του κάθε υποψηφίου, προτείνουμε την κατάλληλη κάθε φορά μέθοδο ενημερώνοντας αναλυτικά για το αποτέλεσμα που περιμένουμε».

www.athens-beverlyhills.com, www.abh-medicalgroup.comτηλ.210 8949090, 210 7230502.

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ



Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην πόλη των Γιαννιτσών

Με μεγάλη επιτυχία και σε συγκινησιακή ατμόσφαιρα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Ημερίδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας που περιλάμβανε και την τελετή απονομής πτυχίων σε απόφοιτους στο ξενοδοχείο «Πέλλα» στα Γιαννιτσά.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του Σεβασμιότατου και του Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κωνσταντίνος Κούγκας, οι πρώην Διευθυντές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων κα. Αντωνία Πολυξενίδου, το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι Σύμβουλοι ψυχολογίας και σταδιοδρομίας του σχολείου, οι μαθητές, οι γονείς και πολλοί φίλοι του σχολείου και πλήθος κόσμου.


Η εκδήλωση ξεκίνησε με σύντομους χαιρετισμούς εκπροσώπων εκπαιδευτικών φορέων που έδωσαν το «στίγμα» της εκδήλωσης, τονίζονταν τη συμβολή του Σχολείου στη δημιουργία μίας καλύτερης προοπτικής για τη ζωή και την επαγγελματική εξέλιξη των ανθρώπων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση. Μέσω της φοίτησής τους ουσιαστικά δίνουν μία «δεύτερη ευκαιρία» στον εαυτό τους.

Ακολούθησε η παρουσίαση του απολογισμού του σχολικού έτους από τη Διευθύντρια του Σχολείου κα. Σουζάνα Αντωνακούδη η οποία αναφέρθηκε στην καινοτόμα εκπαιδευτική προσέγγιση που ακολουθείται, τόνισε τον προσωπικό ζήλο και προσπάθεια των εκπαιδευτών και συμβούλων και παρουσίασε, ενδεικτικά, μερικές από τις εξωσχολικές δράσεις του Σχολείου που αποτυπώνουν τον ανοικτό χαρακτήρα του και τη στενή σύνδεση που διατηρεί με την τοπική κοινωνία.


Η Διευθύντρια του Σχολείου ευχαρίστησε την τοπική αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα  τον κο Θεόδωρο  Θεοδωρίδη Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας και τον κο Χρήστο Μπιμπίτσο, καθώς επίσης και τους κυρίους Γρηγόρη Στάμκο, Δήμαρχο Πέλλας και Δημήτρη Γιάννου, Δήμαρχο Εδέσσης για την στήριξη του ΣΔΕ. Επίσης, η κα Αντωνακούδη  ευχαρίστησε θερμά τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας κο Κωνσταντίνο  Κούγκα για την πολύπλευρη και αποτελεσματική υποστήριξη του σχολείου, την κα Αντωνία Πολυξενίδου, Προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της ΔΔΕ Πέλλας για την εθελοντική διδακαλία του Κοινωνικού Γραμματισμού στα Γιαννιτσά και τον κο Αντώνη Παππά για την παραχώρηση δυο αιθουσών στον πολυχώρο πολιτισμού - τουρισμού και εκπαίδευσης  «Κανναβουργείο»  της Έδεσσας για το project της ζωγραφικής. Η στήριξη αυτή ήταν πολύτιμη για  το ΣΔΕ  δεδομένου ότι ένας από τους κύριους σκοπούς του σχολείου  είναι η διασύνδεση με την τοπική κοινωνία και τους επαγγελματικούς φορείς της δίχως τη βοήθεια  των οποίων  δεν θα ήταν εφικτό να αναδειχθεί στην πράξη το ΣΔΕ ως σχολείο «ανοικτών οριζόντων».


Η Υπεύθυνη του Παραρτήματος Έδεσσας κα. Μαριάννα Δουλγερίδου μίλησε για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τα ειδικά project, τις σχέσεις των εκπαιδευτών και συμβούλων με τους μαθητές που έχουν μία καταλυτική επίδραση στην βελτίωση της προσωπικότητας και της στάσης ζωής όλων.

Ακολούθησαν ομιλίες από τους εκπροσώπους των εκπαιδευτών/τριών κκ. Χασίκου και Δίτσου, των Συμβούλων κκ. Νούση και Κατσιούλη, καθώς επίσης και των εκπροσώπων των εκπαιδευομένων κκ. Ρήτου, Τζάκρης, Μουχτάρη και Ορφανίδου.

Η απονομή των πτυχίων συνδυάστηκε με την επίδοση συμβολικών ενθυμίων αποφοίτησης ενώ πολλοί από τους απόφοιτους θέλησαν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους για τη συμβολή του σχολείου στην προσωπική τους ανάπτυξη και, επίσης, μοιράστηκαν με τους παραβρισκόμενους κάποιες από τις πολύ θετικές εμπειρίες που έζησαν.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με «μουσικές του κόσμου» που ήταν μέρος εκπαιδευτικού προγράμματος του σχολείου, με τραγούδια τα οποία ερμήνευσαν το μουσικό σχήμα και η χορωδία του Σχολείου.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης συγχαίρει το εκπαιδευτικό προσωπικό και συμβούλους του σχολείου για την συμβολή τους στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των μαθητών, καθώς και τους μαθητές και απόφοιτους του σχολείου για την επένδυση στο μέλλον τους. Σε δήλωσή του αναφέρει: «Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας αποτελεί πηγή έμπνευσης και αισιοδοξίας για την στάση ζωής που οφείλουμε να έχουμε. Αναλαμβάνοντας την ευθύνη και την τύχη της ζωής μας, μπορούμε να έχουμε ελπίδα για το μέλλον, ενώ σε στιγμές κρίσης η επένδυση στην εκπαίδευση είναι η προτιμότερη στρατηγική».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναδείχθηκε η ανάγκη επαναλειτουργίας του Παραρτήματος του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην Αριδαία.


   Tο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Γιαννιτσών είναι ένα δημόσιο σχολείο εκπαίδευσης ενηλίκων για άτομα που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση. Είναι από τα πρώτα αντίστοιχα σχολεία που λειτουργούν στην Ελλάδα, στα πλαίσια σχετικής πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το 2003. Η διάρκεια σπουδών στα ΣΔΕ είναι 2 σχολικά έτη και, με την επιτυχή ολοκλήρωσή τους, δίδεται στους φοιτώντες τίτλος αντίστοιχος με το απολυτήριο Γυμνασίου. Οι εγγραφές για το επόμενο σχολικό έτος 2014-2015 για το Σχολείο των Γιαννιτσών και για το Παράρτημα Έδεσσας έχουν ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για περισσότερες πληροφορίες στο 2382081010, ΔΕ-ΠΑ 16.30 – 20.30.

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...