Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΔΒΜ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

Συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον η υποβολή αιτήσεων για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ του Δήμου Αλμωπίας, η λειτουργία του οποίου συνεχίζεται επιτυχώς από το Δήμο Αλμωπίας και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης). Φέτος προσφέρονται δωρεάν, εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ αλλά και ΤΟΠΙΚΗΣ εμβέλειας. Το έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας & Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας & Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 
Παράλληλα, στα πλαίσια συνεργασίας α] με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ενοικιαζόμενων Δωματίων - Διαμερισμάτων Λουτρακίου Ν. Πέλλας “Οι φιλόξενοι” και β] με το Πολιτιστικό-Λαογραφικό-Μορφωτικό Σύλλογο Φούστανης, το ΚΔΒΜ θα υλοποιήσει δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα στο Λουτράκι και στη Φούστανη. 
Με βάση το πώς διαμορφώνεται η ζήτηση αυτή τη στιγμή, υπάρχουν ακόμη ελεύθερες θέσεις στα προγράμματα:
Α. Εθνικής Εμβέλειας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ –ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ- ΔΙΑΘΕΣΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ (ΙΙ)
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ (ΙΙΙ)
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (SOCIAL MEDIA)
ΒΑΣΙΚΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Α1
ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Α1
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΑΣΤΙΚΟΙ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΙ
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ (ΥΓΙΕΙΝΗΣ) ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΑΓΧΟΥΣ/ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ-ΦΟΡΜΩΝ

Β. Τοπικής Εμβέλειας
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη θεάτρου 25         
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Γενικό πλαίσιο 10          
Άθληση στην Τρίτη Ηλικία 25          
Διδασκαλία Ποντιακής Διαλέκτου 150           
Τοπικοί παραδοσιακοί χοροί   50
       
  Τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα είναι τα Εθνικά. Από τα Τοπικά θα υλοποιηθεί μόνο η Εκμάθηση της Ποντιακής Διαλέκτου όπου οι εκπαιδευτές έχουν ήδη επιλεγεί με ξεχωριστή προκήρυξη. Συνεπώς, οι πολίτες μπορούν να δηλώσουν όποια προγράμματα θέλουν, αλλά θα καθυστερήσει η έναρξη των υπόλοιπων τοπικών μέχρι την ανάρτηση των οριστικών αποτελεσμάτων της προκήρυξης των εκπαιδευτών. Επιπλέον, όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της προκήρυξης των εκπαιδευτών, θα υπάρξει νέα αίτηση με πολλά νέα προγράμματα τοπικής εμβέλειας. Για την ώρα, στα προγράμματα που σχεδιάζονται, αξιοποιούνται οι εκπαιδευτές του προηγούμενου μητρώου.
Προσκαλούμε όλους τους πολίτες του Δήμου Αλμωπίας που διψούν για μάθηση, ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο, μορφωτικό επίπεδο, χώρα καταγωγής, άνεργους  ή εργαζόμενους, καθώς και τους φορείς και συλλόγους της περιοχής που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν προγράμματα για τα μέλη τους, να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία για επανασύνδεση με την εκπαιδευτική διαδικασία, αποκτώντας πρόσβαση στις νέες εργασιακές, οικονομικές, κοινωνικές και πολιτιστικές ευκαιρίες.
Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης και η υποβολή φωτοτυπίας της αστυνομικής ταυτότητας. 
Οι αιτήσεις υποβάλλονται:
- στο Δήμο Αλμωπίας (πλατεία Αγγελή Γάτσου), Τμήμα Κοινωνικής προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, αθλητισμού και Νέας γενιάς (ισόγειο). Υπεύθυνη του Δήμου κα Χατζηαβραμίδου Ευδοκία τηλ. 2384350207, ώρες 12-2.30 μ.μ. 
- στο Λουτράκι: στο περίπτερο του Προέδρου του Συλλόγου κου Νίτση Χρήστου, τηλ.  
6946066130
- στη Φούστανη: στα γραφεία του Συλλόγου στην Κοινότητα Φούστανης, Χρήστος Αριτζόγλου τηλ 6988448341.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων παρατείνεται έως την Τρίτη 20 Οκτωβρίου.   ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 
Ενημερώνουμε επίσης όσους πολίτες παρακολούθησαν επιτυχώς τα εκπαιδευτικά προγράμματα της προηγούμενης χρονιάς, ότι μπορούν να παραλαμβάνουν τις βεβαιώσεις τους, υπογράφοντας στη σχετική λίστα, από το Δήμο Αλμωπίας, Τμήμα Κοινωνικής προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας γενιάς (ισόγειο), εργάσιμες μέρες και ώρες, έως το τέλος Οκτωβρίου (κα Χατζηαβραμίδου Ευδοκία τηλ. 2384350207).

  Περισσότερες πληροφορίες:
ΚΔΒΜ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ (Υπόγειο Δήμου Αλμωπίας), τηλ. –φαξ: 2384350265 (Τρίτη και Παρασκευή 10.00 π.μ.-13.00 μ.μ.)  e-mail: kdvm10@gmail.com
 https://www.facebook.com/kdvmalmopias
Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας: Δίτσου Μαρία, τηλ. what's up 6932071906 (κάθε μέρα 12-2 μ.μ. και 6-7 μ.μ.), e-mail: fanimaria@hotmail.com 
Υπεύθυνος Οργάνωσης: Σολακίδης Δημήτριος τηλ. 6973060793

ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΦΟΡΕΣΑΝ ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥΣ

IMG_0704

Τη συμπαράσταση τους , σε μια μαθήτρια που φοράει «μάσκα» για λόγους προστασίας της υγείας της, έδειξαν με έναν ιδιαίτερο τρόπο οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας.

IMG_0671 - Αντίγραφο

Συγκεκριμένα οι μαθητές του Σχολείου με την άδεια των Καθηγητών και των Γονέων τους στη διάρκεια της πρωινής προσευχής φόρεσαν «μάσκες» σε ένδειξη συμπαράστασης προς συμμαθήτρια τους, που είναι υποχρεωμένη να έχει καλυμμένο το πρόσωπο της με μάσκα . Στέλνοντας το μήνυμα «όχι στα στερεότυπα» μαζί με την δραστήρια Διευθύντρια τους Δροσούλα Μπατσαρά και τους καθηγητές τους, έδειξαν πως δεν πρέπει να μένουμε σε λάθος αντιλήψεις και να προχωράμε μπροστά δίνοντας χαρά στον εαυτό μας και δύναμη στους διπλανούς μας όταν την έχουν ανάγκη.
IMG_0685 

IMG_0707

Αξίζουν πολλά  συγχαρητήρια στο 1ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας για την πρωτοβουλία αυτή και μακάρι να βρει μιμητές ….
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΙΔΟΥ 


ΠΗΓΗ... http://e-ptolemeos.gr/?p=110339#ixzz3FlWeQW12 

"ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΜΟΥ" - ΜΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

Όσοι έχετε κόρες ή έχετε γνωστούς, συγγενείς και φίλους με κόρες, ίσως να προσέξατε την "πριγκιπισσοκουλτούρα" που επικρατεί στο κοριτσίστικο παιχνίδι και στην κοριτσίστικη ένδυση. Εμπνευσμένοι από γνωστά (αλλά αναχρονιστικά) παραμύθια, περνούν στα μικρά κορίτσια το μήνυμα ότι είναι πριγκίπισσες (κάτι το δελεαστικό που προσδίδει μια ψευδαίσθηση μοναδικότητας και τιμής) που όμως περιμένουν τον πρίγκιπα του παραμυθιού να τις παντρευτεί. Η έννοια της πριγκίπισσας είναι δελεαστική και για τους γονείς, αφού στα μάτια τους η κόρη γίνεται ξεχωριστή, ευγενής, ανώτερη, γαλαζοαίματη- και με προεκτάσεις ομορφιάς φυσικά, γιατί όλες οι πριγκιποπούλες πρέπει να είναι όμορφες.
Το διαφημιστικό λοιπόν δέλεαρ είναι εμφανές: στέμματα, ροζ πριγκιπικά φορέματα, σκήπτρα, κάστρα στα οποία είναι έγκλειστη η πριγκίπισσα (το πολύ πολύ να καβαλήσει μια άμαξα που θα την πάει σε έναν χορό), όλα αυτά πασπαλισμένα με το απαραίτητο γκλίτερ που θα δώσει μια λάμψη στην κοριτσίστικη φαντασίωση.
Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Γιατί μπορεί να είναι παιδαγωγικά λανθασμένη αυτή η προσέγγιση;
  • η πριγκίπισσα έχει ως στόχο όχι να γίνει βασίλισσα αλλά να παντρευτεί τον πρίγκιπα που θα έρθει να τη σώσει από την ανύπαντρη κατάστασή της. Το πολύ πολύ να γίνει βασίλισσα στο πλευρό του βασιλιά της.
  • οι ενδυματολογικές προτιμήσεις του στυλ "πριγκίπισσα" είναι μικρογραφίες φορεμάτων τύπου "μις υφήλιος", με άβολα ρούχα, φουρό, ψηλά τακούνια και ακριβά κοσμήματα. Με τέτοια άβολα και καθαρά ρούχα δεν μπορείς να  εξερευνήσεις τον κόσμο αλλά μόνο να κάθεσαι ή να χορεψεις για λίγο βαλς.
  • τα ενδιαφέροντα μιας πριγκίπισσας είναι ο καλωπισμός (προσέξτε ότι πλέον κυκλοφορούν και παιδικά καλλυντικά!), το κέντημα, η χαμογελαστή όψη και η ευγενική συμπεριφορά προς τους υπηκόους. Όχι η στρατηγική, η διοίκηση, οι επιστήμες, το διάβασμα, το κυνηγι. 
  • ο τελικός προορισμός της πριγκίπισσας είναι ο γάμος και το μόνο εφόδιο που χρειάζεσαι στη ζωή είναι η ομορφιά. Η υπέρμετρη έμφαση στην εξωτερική εμφάνιση σύμφωνα με πολλές έρευνες συνεισφέρει στη χαμηλή αυτοεκτίμηση, στην κατάθλιψη, στην εμφάνιση διατροφικών διαταραχών και σε υπερβολικά σεξουαλικές συμπεριφορές.
  • η πριγκίπισσα στα παραμύθια χρειάζεται σωτηρία από κάτι (δράκο, κακιά μητριά, μάγια κτλ.) και μόνο κάποιος άλλος (ο πρίγκιπας) μπορεί να τη σώσει. Έτσι δε διδάσκεται η αυτονομία και η αυτοπεποίθηση αλλά η παθητικότητα και η αβοηθησία.
  • Ο πρίγκιπας επωμίζεται όλη την ευθύνη και για τον εαυτό του και για την κοπέλα, η οποία ούτε καν τον βοηθάει στις μάχες που πρέπει να δώσει.
Η εταιρία Ντίσνεϋ έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για τα λανθασμένα γυναικεία (αλλά και αντρικά!) πρότυπα που παρουσιάζονται στις περισσότερες παιδικές ταινίες της. Με μια πιο προσεκτική παρατήρηση, διαπιστώνουμε ότι οι πριγκίπισσες είναι γλυκιές, τσαχπίνες, χαριτωμένες, σέξι, με πολύ λεπτή μέση, σφιχτά ρούχα και στημμένη πόζα.
 Αν λάβουμε υπόψη τους χαρακτήρες, ο ρόλος της γυναίκας εμφανίζεται ως ιδιαίτερα περιορισμένος και υποτιμημένος. Οι ταινίες αυτές δεν αποτελούν μόνο ψυχαγωγία αλλά και μαθήματα για τα μικρά παιδιά που απορροφούν μηνύματα και ενστερνίζονται διδάγματα συμπεριφοράς και εξωτερικής εμφάνισης. Ακόμα και η εξαίρεση, η πρωταγωνίστρια Μερίντα στην ταινία Brave, δε γλίτωσε από τη σεξουαλικοποίηση της εικόνας της:
Τα παραμύθια βέβαια, όπως και το παιχνίδι ρόλων, έχουν μεγάλη παιδαγωγική σημασία. Δεν είναι κακό τα παιδιά να δοκιμάζουν ρόλους και να διαβάζουν παραμύθια ή να βλέπουν ταινίες που είναι ψυχαγωγικές και ασκούν τη φαντασία τους. Όμως όταν αυτό γίνεται εξακολουθητικά, εμπεριέχει κινδύνους.
Σε επόμενο ποστ θα δούμε τι μπορεί να κάνει ο γονιός, για να προστατέψει τα παιδιά του από αυτά τα μηνύματα.
 
πηγή: educpsychology.gr

http://www.diekdikw.gr
Submitted by Katerina ApLou on October 3, 2014

ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΦΟΡΑΝΕ ΡΟΖ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

Υπάρχουν κοριστίστικα χρώματα; της Kate Sutton
Πρόσφατα πήρα τη γενναία απόφαση να βγάλω το 10χρονο γιο μου για να αγοράσει ρούχα. Όλοι οι γονείς ξέρουν πόσο δύσκολα είναι τα ψώνια με τα παιδιά, κυρίως του προεφήβους που πραγματικά ο καθένας αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία από μόνος του.
Καθώς περνούσαμε το ένα μαγαζί παιδικών μετά το άλλο, είδα ότι ακόμα και τα μεγαλύτερα μεγέθη παιδικών ρούχων δεν του έκαναν. Με ύψος 1.70 έπρεπε να αρχίσει να αγοράζει από τα αντρικά, με τις ανάλογες τιμές.
Πήγαμε σε ένα μαγαζί αντρικών ρούχων και ο γιος που έδειξε τόσο ενδιαφέρον για τα ρούχα που του πρότεινα, όσο δείχνει και για τα μαθήματά του. Μέχρι τη στιγμή που του έδειξα ένα ροζ κοντομάνικο.
Ειλικρινά ήμουν σίγουρη ότι δε θα του άρεσε καθόλου. Ούτως ή άλλως πλησιάζει αυτή την παράξενη ηλικία που τα πάντα του φαίνονται χάλια, μέσα σε αυτά κι εγώ, και περίμενα η απάντησή του να είναι ένα περιφρονητικό βλέμμα ή στη χειρότερη περίπτωση να εκνευριστεί.
Κι όμως, ήταν το μόνο ρούχο που του άρεσε.
Πρόσεξα πολύ να μην εκφράσω καμία προτίμηση για κανένα είδος ντυσίματος –νομίζω ότι όσο περισσότερο μου αρέσει κάτι, τόσο λιγότερο αρέσει σε αυτόν.
Αλλά τον ρώτησα απλά γιατί του αρέσει η ροζ μπλούζα. Μου είπε γιατί έτσι. Ο καθένας θα έπρεπε να μπορεί να φοράει ό,τι χρώμα του αρέσει και αυτουνού του αρέσει το ροζ.
Δεν είπα τίποτα άλλο, αλλά χάρηκα που δεν τον ενδιέφερε το τι «πρέπει» ή «δεν πρέπει» να φοράει. Αυτός όμως συνέχισε να το σκέφτεται και μου εξήγησε ότι τα παιδιά που παίζουνε ποδόσφαιρο μαζί του δε θα φορούσαν με τίποτα ένα ρούχο ακόμα κι αν είχε ελάχιστο ροζ πάνω του, επειδή το χρώμα αυτό είναι κοριτσίστικο.
Δύο πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Πρώτον, όπως φαίνεται μεγαλώνω έναν ανεξάρτητο νεαρό που, όσο ενοχλητικά επίμονος και να είναι κάποιες φορές, ξέρει τι θέλει και δεν παρασύρεται από τους άλλους. Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Δεύτερον, γιατί στην εποχή μας και σε αυτή την ηλικία τα παιδιά ακόμα να ταλαιπωρούνται με αυτή την παράδοση του «ροζ για τα κορίτσια, μπλε για τα αγόρια»;
Έχω δύο γιους, ο μεγάλος είναι 19, και όσο σκέφτομαι όλα αυτά τα χρόνια που τους αγοράζω ρούχα, θυμάμαι την απογοήτευσή μου για το πόσο άχαρα είναι τα ρούχα για αγόρια –όλα σε μουντά χρώματα ή σε αποχρώσεις του μπλε.
Πάντα αισθανόμουν ότι μου επιβάλλεται το τι θα αγοράσω, αφού οι επιλογές είναι τόσο λίγες. Αυτό δεν έχει αλλάξει στα σχεδόν 20 χρόνια που είμαι μητέρα.
Όταν ρώτησα τους φίλους μου αν τα παιδιά τους αντιπαθούσαν κάποιο χρώμα στα ρούχα, οι περισσότεροι μου είπαν ότι περίπου μέχρι 10 ετών στα παιδιά τους άρεσαν όλα τα χρώματα. Αλλά όταν έφταναν στα 10 και η πίεση από το περιβάλλον μεγάλωνε, τα αγόρια άρχιζαν να αντιπαθούν οτιδήποτε έμοιαζε θηλυπρεπές.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Γιατί οι εταιρείες ακόμα φτιάχνουν αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια και διατηρούν τη διαίρεση «μπλε για τα αγόρια- ροζ για τα κορίτσια;»
Έκανα μια έρευνα και είδα ότι η τάση για μπλε και ροζ ήρθε σταδιακά. Για αιώνες όλα τα παιδιά φορούσαν λευκά φορέματα που σηκώνονταν εύκολα για να αλλάξουν οι πάνες και έπειτα πλένονταν σε υψηλές θερμοκρασίες.
Τα μωρουδιακά με απαλά χρώματα εμφανίστηκαν στο μέσο του 19ου αιώνα, αλλά στην αρχή ήταν ίδια για αγόρια και κορίτσια. Φαίνεται ότι η λαϊκή κουλτούρα αποφάσισε ότι τα δύο χρώματα πρέπει να γίνουν κανόνας και ακόμα δεν το έχει ξεπεράσει.
Πιστεύω ότι είναι σημαντικό οι γονείς να αμφισβητούν τα στερεότυπα των φύλων, αλλά αν δε συμμετέχει και ο υπόλοιπος κόσμος σε αυτό, τα παιδιά θα έρχονται αντιμέτωπα με τα άλλα παιδιά και τα ΜΜΕ που τους λένε τι πρέπει να φοράνε και με ποια παιχνίδια πρέπει να παίζουν.
Πιστεύω ότι, όπως και για τα περισσότερα πράγματα που αφορούν τα παιδιά μας, πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι και ίσως να ακολουθούμε τα μηνύματα που μας στέλνουν τα ίδια τα παιδιά για τις προτιμήσεις τους.
Δε θέλω βέβαια να πω ότι είναι «λάθος» να αρέσει σε ένα κορίτσι το ροζ και τα στρας ή να φοράει ένα αγόρι μπλε και να παίζει με αυτοκινητάκια, αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα αν όλα τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονταν καν ότι υπάρχουν τα στερεότυπα των φύλων. Από τα χρώματα και τα παιχνίδια που τους αρέσουν ως παιδιά μέχρι το επάγγελμα που θα ασκήσουν όταν μεγαλώσουν.
Εν τω μεταξύ, ο γιος μου φοράει περήφανος το ροζ κοντομάνικο, και ελπίζω να συνεχίσει να βλέπει τα πράγματα όπως τώρα.
πηγή: Parentdish.co.uk
αναδημοσίευση άρθρου από tomov.gr
ΠΗΓΗ...http://www.diekdikw.g
Submitted by Katerina ApLou on October 3, 2014

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ



Την Κυριακή 5 Οκτωβρίου μέλη του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Αριδαίας πραγματοποίησαν συντήρηση του μονοπατιού από την πλατεία του Αετοχωρίου προς τις κορυφές του Πινόβου. Κατά την συντήρηση καθαρίστηκε το μονοπάτι από χόρτα και κλαδιά και ενισχύθηκε η σηματοδότησή του(φωτο).

Οι δραστηριότητες του συλλόγου συνεχίζονται αυτή την Κυριακή 12 Οκτωβρίου όπου θα πραγματοποιηθεί πεζοπορία από το χωριό Νότια στην κορυφή Δοκάρι, η οποία ενώνει το όρος Πίνοβο και το όρος Τζένα.

Επίσης στις 17-18 και 19 Οκτωβρίου ο σύλλογος πραγματοποιεί εξόρμηση για τα μέλη και τους φίλους του στο Bansko της Βουλγαρίας.
Η τιμή κατά άτομο είναι 100 ευρώ και περιλαμβάνει την μεταφορά από Αριδαία στο Bansko και επιστροφή καθώς και τη διαμονή σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων με πρωινό.

Τηλέφωνα για πληροφορίες:

Ιωαννίδης Ισίδωρος: 6976979137
Μυλωνας Αλέξανδρος: 6945425524




ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΕΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ LEADER ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ


Συνεχίζεται η χρηματοδότηση επενδύσεων από το LEADER στην Π.Ε. Πέλλας
Αντιπεριφερειάρχης Θεόδωρος Θεοδωρίδης: «Μέσω του προγράμματος Leader στηρίζουμε μικρές μεταποιητικές μονάδες οι οποίες αξιοποιούν τους τοπικούς φυσικούς πόρους και πλεονεκτήματα»

Υπογράφηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας και Πρόεδρο της Αναπτυξιακής Πέλλας κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη και τη δικαιούχο του προγράμματος η σύμβαση μιας νέας επένδυσης που πρόκειται να χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Leader.

Η νέα επένδυση με τίτλο «Ίδρυση Μονάδας Παραγωγής Μαρμελάδων και Γλυκών Κουταλιού», στην τοπική κοινότητα Φλαμουριάς του Δήμου Έδεσσας αφορά την τοπική αγροτική οικονομία και την επιχειρηματική ανάπτυξη. Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 51.159,51 € και εντάσσεται στο πλαίσιο της 3ης Προκήρυξης του Προγράμματος Leader (Άξονας 4).



Στο περιθώριο της υπογραφής της σύμβασης, ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης ανέφερε: «Μέσω του Προγράμματος Leader ενισχύουμε ιδιωτικές πρωτοβουλίες στον αγροτικό τομέα – μεταποίηση επιχειρήσεων, που είναι από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της τοπικής και περιφερειακής πραγματικής οικονομίας. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας δίνουν τα κοινοτικά προγράμματα, για την ίδρυση επιχειρήσεων που θα τονώσουν με τη δραστηριότητά τους την τοπική οικονομία και, άρα, το εισόδημα των πολιτών. Εύχομαι καλή επιτυχία στην υλοποίηση της νέας επένδυσης».

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ


                                                              ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας  προσκαλούμε να έλθετε  στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αριδαίας που θα γίνει στο  Δημ. Κατάστημα  Αριδαίας  και στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημ. Συμβουλίου την   15η   του μηνός  Οκτωβρίου,  έτους  2014 ημέρα Τετάρτη   και ώρα   18.00΄  για συζήτηση και λήψη αποφάσεων  στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης :
 
 
                               ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
 
 
Ενημέρωση του σώματος για θέματα που αφορούν τον Δήμο από τον κ. Δήμαρχο .
1ο :
Αντικατάσταση μέλους Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.Α.
2ο :
Καθορισμός κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Αλμωπίας στους οποίους επιτρέπεται η υπαίθρια διαφήμιση.
3ο :
Ανάκληση Επαγγελματικής άδειας πωλητή Λαϊκών Αγορών
4ο :
Ίδρυση Λαϊκής Αγοράς στην Τ.Κ.Αρχαγγέλου
5ο :
Αναστολή ισχύος της άδειας των πωλητών λαϊκών αγορών, που δραστηριοποιούνται στις λαϊκές  αγορές  του Δήμου Αλμωπίας, λόγω μη καταβολής ημερήσιου τέλους
6ο :
Συγκρότηση Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης
7ο :
Συγκρότηση Επιτροπής εκτίμησης ακινήτων προς μίσθωση (Π.Δ. 270/81)
8ο :
Συγκρότηση Επιτροπής συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών και αμφισβητήσεων
9ο :
Συγκρότηση Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού Καταναλωτικών Διαφορών
10ο :
Συγκρότηση Επιτροπής καταστροφής αντικειμένων χωρίς αξία
11ο :
Συγκρότηση Επιτροπής διενέργειας διαγωνισμών εκποίησης, εκμίσθωσης και μίσθωσης ακινήτων ή κινητών πραγμάτων του Δήμου
12ο :
Συγκρότηση Επιτροπής ελέγχου καταστημάτων προσφοράς υπηρεσιών διαδικτύου
13ο :
Ορισμός εκπροσώπων για την συγκρότηση των πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων συμβουλίων επιθεώρησης θεάτρων – κινηματογράφων και καταστημάτων άνω των 200 καθισμάτων του Δήμου Αλμωπίας.
14ο :
Επιτροπή παραλαβής και βεβαίωσης καλής εκτέλεσης έργων μέχρι του ποσού των 5.869,41 €.

15ο :
Εκλογή αντιπροσώπων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Περιφερειακού  Συνδέσμου Φορέων Διαχείρισης  Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΣΔΑ) Κεντρικής Μακεδονίας
16ο :
Ορισμός αντιπροσώπου στη Γενική Συνέλευση του «Ε.Ο.Ε.Σ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ»
17ο :
Ορισμός δημοτικών συμβούλων για συμμετοχή τους στο Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας
18ο :
Ανασύσταση Επιτροπής Γνωμοδότησης για την χρήση και διαμόρφωση των κοινόχρηστων χώρων Δήμου Αλμωπίας
19ο :
Ορισμός μέλους επιτροπής του Δήμου Αλμωπίας, σύμφωνα με το αρίθμ. πρωτ. ΔΔΥΚΜ/Φ.80/οικ.388474(3623) έγγραφο του Τμήματος Περιβαλλοντικής Υγιεινής & Υγειονομικού Ελέγχου Π.Ε ΠΕΛΛΑΣ
20ο :
Έγκριση πρακτικού – ανάδειξη προμηθευτών  με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης με διαπραγμάτευση  σε συνέχεια του άγονου ανοικτού δημοσίου διεθνή διαγωνισμού  προμήθειας τροφίμων για τις ανάγκες του Δήμου Αλμωπίας, της Μαθητικής Εστίας, του ΚΕΚΠΑ, της ΔΗΚΕΑ και της Λουτρά Λουτρακίου Δήμου Αλμωπίας Α.Ε. για ένα έτος- Επανάληψη της διαδικασίας ανάθεσης με διαπραγμάτευση και έκδοση σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
21ο :
Μερική παραλαβή του ερευνητικού προγράμματος με τίτλο  «Επιχειρησιακό σχέδιο διαχείρισης και αξιοποίησης των παραγόμενων στερεών αποβλήτων του Δήμου Αλμωπίας : προς ένα Δήμο μηδενικών στερεών αποβλήτων  προς τελική διάθεση» και εισήγηση του επιβλέποντα για μείωση της αμοιβής των αναδόχων
22ο :
Έγκριση σχεδίου διαχείρισης Αειφόρου Ενέργειας (ΣΔΑΕ) Δήμου Αλμωπίας.
23ο :
Μεταβίβαση άδειας λειτουργίας περιπτέρου, του αποθανόντος Ελευθεριάδη Θεοχάρη στην σύζυγό του, Ελευθεριάδου Σαϊα.
24ο :
Άδεια για λειτουργία επιχείρησης προσφοράς υπηρεσιών διαδικτύου κατόπιν αίτησης του κ. Σαμαρά Βασιλείου του Χρήστου
 
25ο :
Έγκριση εκμίσθωσης δημοτικών εκτάσεων για σταυλικές εγκαταστάσεις , κατόπιν αίτησης του κ. Σαπακόλη Αθανασίου του Περικλή
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





















 
 
26ο :
Τροποποίηση της αρίθμ. 180/2014 Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας
27ο :
Τροποποίηση της αρίθμ. 138/2014 Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας
28ο :
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικής Κοινότητας Αριδαίας
29ο :
Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Τοπικών Κοινοτήτων Δήμου Αλμωπίας
30ο :
Αναμόρφωση προϋπολογισμού, οικ. έτους 2014
31ο :
Ετήσια έκθεση πεπραγμένων της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αλμωπίας, έτους 2013, σύμφωνα με την αρίθμ. 26/2014 Απόφαση Επιτροπής
Ποιότητας Ζωής (άρθρο 73,παρ.2, του Ν.3852/2010)
32ο :
Επικαιροποίηση της αρίθμ. 116/2014 απόφασης του Δ.Σ. Αλμωπίας
33ο :
Τροποποίηση της αρίθμ. 65/2012 Απόφασης Δ.Σ. με θέμα :  « ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ του Δήμου Αλμωπίας σε Αναπτυξιακή Σύμπραξη με σκοπο της Υποβολή Πρότασης Χρηματοδότησης στο πλαίσιο της Δράσης 7.«Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση (ΤΟΠΣΑ) προσαρμοσμένα στις ανάγκες των Τοπικών Αγορών Εργασίας» του Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ 2007-2013», ως προς τον ορισμό  εκπροσώπου στο Δ.Σ. της ΑΜΚΕ «ΑΝΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΑ» και την εξουσιοδότηση υπογραφών.
34ο :
Έγκριση διενέργειας της προμήθειας και διάθεση πίστωσης για την προμήθεια ειδών σημαιοστολισμού και φωταγωγήσεων για την 28η Οκτωβρίου και 4η Νοεμβρίου 2014-Αναμόρφωση προϋπολογισμού
35ο :
Τροποποίηση της αρίθμ. 163/2014 Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             
















        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
 
                    ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ ΣΥΜΕΩΝ 

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...