Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ ΠΣΑΠ - ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ

Βραβεία ΠΣΑΠ: Ελαμψαν Αναστασίου, Ρομπέρτο και Ατρόμητος
Ο Γιάννης Αναστασίου αναδείχθηκε ο καλύτερος προπονητής της περασμένης σεζόν στα βραβεία του ΠΣΑΠ αφήνοντας πίσω του τους Γιώργο Παράσχο και Ακη Μάντζιο. Τέσσερις ποδοσφαιριστές του Ατρομήτου συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη 11άδα του πρωταθλήματος.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού βραβεύτηκε έπειτα από ψηφοφορία των ποδοσφαιριστών ως ο καλύτερος της περσινής χρονιάς και στις δηλώσεις του θέλησε να ευχαριστήσει τους ίδιους τους πρωταγωνιστές, δηλαδή τους παίκτες.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τους παίκτες μου και όσους με ψήφισαν που είναι οι πραγματικοί πρωταγωνιστές. Είχαμε πολλές δυσκολίες πέρυσι στο ξεκίνημα, αλλά και μια αρχή και φιλοσοφία: ότι θα πετύχουμε αρκεί να είμαστε ενωμένοι. Αυτό το βραβείο το θεωρώ μεγάλη τιμή» δήλωσε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού.
Καλύτερος τερματοφύλακας αναδείχθηκε ο Ρομπέρτο Γκάγκο Χιμένεθ. Ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού ξεπέρασε σε ψήφους τον Παναγιώτη Γλύκο του ΠΑΟΚ και τον Λουίτζι Τσέναμο του Ατρομήτου και στις δηλώσεις του δεν παρέλεψει να αναφερθεί στον Μίτσελ.
«Θέλω να ευχαριστήσω όσους με ψήφισαν. Θέλω να μοιραστώ αυτό το βραβείο με όσους βοήθησαν να τα καταφέρω. Ευχαριστώ τον προηγούμενο προπονητή μας, τον Μίτσελ, τους συμπαίκτες μου και όλους τους δικούς μου ανθρώπους που με υποστηρίζουν και ιδιαίτερα τα παιδιά μου. Τους το αφιερώνω», ήταν τα λόγια του Ισπανού.
Καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής αναδείχθηκε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, ο οποίος από τον Ατρόμητο πέρασε στον ΠΑΟΚ.
«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Γιώργο Σπανό και τον κύριο Αγγελόπουλο για την αγάπη που μου έδειξαν. Τον προπονητή μου, Γιώργο Παράσχο, τους συμπαίκτες μου. Αφιερώνω αυτό το βραβείο στους γονείς μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου. Και θέλω να κάνω μια ευχή, όπως είπε και ο Υφυπουργός. Να έχουμε ένα καθαρό ελληνικό πρωτάθλημα. Ελπίζω να το ζήσω κι εγώ» τόνισε ο επιθετικός του ΠΑΟΚ.
Η καλύτερη 11άδα
Τέσσερις ποδοσφαιριστές του Ατρομήτου συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη 11άδα της περασμένης σεζόν. Έπειτα από την ψηφοφορία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών, η ομάδα του Περιστερίου είχε τέσσερις εκπροσωπήσεις, ο Ολυμπιακός τρεις, ο Παναθηναϊκός δύο ενώ Παναιτωλικός και Αστέρας Τρίπολης από μία.
Αναλυτικά η κορυφαία 11άδα της σεζόν 2013/14:
Τερματοφύλακας
Ρομπέρτο (Ολυμπιακός)
Αμυντικοί
Ροντρίγκο Γκάλο (Παναιτωλικός)
Στάθης Ταυλαρίδης (Ατρόμητος)
Νίκος Λαζαρίδης (Ατρόμητος)
Αριστερό μπακ Νάνο (Παναθηναϊκός)
Μέσοι
Χαβιέ Ούμπιδες (Ατρόμητος)
Τσόρι Ντομίνγκες (Ολυμπιακός)
Φερνάντο Ουσέρο (Αστέρας Τρίπολης)
Τζόελ Κάμπελ (Ολυμπιακός)
Επιθετικοί
Μάρκους Μπεργκ (Παναθηναϊκός)
Δημήτρης Παπαδόπουλος (Ατρόμητος)


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...