Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΤΙΜΗ



{Είμαι δουλεύτρα. Ποιόνε έχω ανάγκη;} Ρήνη/

 Η τιμή και το χρήμα,Κ.Θεοτόκης 

Από την ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΠΑΣΔΕΚΗ 

Παλιά ήθελα πολύ να σωθώ. Συνήθως διάλεγα γήινες αποχρώσεις με βεβαρημένο (ερωτικό) ιστορικό και αλλεργία στα πλήθη.
 Να 'χουνε ναυαγήσει σε καναδυό ξέρες, να μην τους κολακεύει ο φακός, να 'χουν πιεί το νοίκι τους, να μην κουβαλούν τα σόγια στις εξέδρες.
 Παιδιά της λιμπερτέ και της εγκαλιτέ -Γαβριάδες που γλύτωσαν τη σφαίρα κι είπαν ν' αξιοποιήσουν την εμπειρία στα οδοφράγματα. (Σιγά να μην τους βρήκα, σιγά να μην σώθηκα.) 




'Ολο σε λαλίστατους έπεφτα, πολυοικογενειάρχες, γνώστες των αναγκών μου, με τη κορδέλλα της σταρ ελλάς στον πάτο της σαμσονάιτ. Καλοσιδερωμένοι και πανέτοιμοι για τη στέψη. Μαμαδομεγαλωμένοι για πρωθυπουργοί ή αρχηγοί σέχτας. Κανένας τους αναπληρωματική μις ελλάς, κανένας μ' έναν τίτλο λίγο πιο δευτεράντζα, μ'ένα χάλκινο μετάλλιο, μια τέταρτη θέση , μ' ένα βηματάκι πιο πίσω στη φωτογράφιση μόδας. 

  (Δεν ήταν προφίλ σωτήρα αυτό, τηλεμεταφορά στα ταλέντα του Οικονομίδη ήταν.) 
  Tώρα θέλω να μ' αφήσουν ήσυχη. Να μη μ' αγαπάνε τόσο πολύ. Να μην ξέρουν ποιός είναι ο αγαπημένος μου τραγουδιστής, ο ωροσκόπος μου, το αφιμί κι ο αιματοκρίτης μου.
 Να μη με τραβήξουν απ' το γκρεμό, να μην ξοδευτούν να μου αγοράσουν τραμπολίνο με δίχτυ ασφαλείας και κονσέρβες αλληλεγγύης.

   -Είμαι δουλεύτρα. Ποιόνε έχω ανάγκη;









Πηγή: www.lifo.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...