Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΝΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΤΩΝ ΛΟΥΤΡΩΝ


Ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Μπίνος, με αφορμή το άρθρο* επισκέπτη των Λουτρών Πόζαρ, μέσα από το οποίο εξέφραζε τους προβληματισμούς του για τον τόπο μας, έστειλε την παρακάτω ανοιχτή επιστολή:
«Αγαπητέ επισκέπτη,
Καταρχήν θα ήθελα να σε ευχαριστήσω θερμά που προτίμησες τον τόπο μας για τις διακοπές σου, αλλά και για το ότι μπήκες στη διαδικασία να καταγράψεις τις παρατηρήσεις σου και τους προβληματισμούς σου έχοντας το θάρρος της άποψής σου.
Η περιοχή των Λουτρών, αλλά και ολόκληρης της Αλμωπίας είναι όντως –όπως αναφέρεις κι εσύ- ένας παράδεισος, που ξαφνιάζει ευχάριστα με τη φυσική ομορφιά του. Ωστόσο, όπως πολύ σωστά εντόπισες, υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Ας τα πάρουμε ένα-ένα…
Θα ήθελα να ξέρεις, ότι σε πρόσφατη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας –πριν τη δημοσιοποίηση του άρθρου σου- είχα εκφράσει την άποψη ως Δήμαρχος και ως Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης των Λουτρών, ότι δεν θα πρέπει η “καρδιά” της Λουτρόπολης να προσεγγίζεται από αυτοκίνητα, γι’ αυτό το λόγο σημείωσα πως στο επόμενο διάστημα θα προχωρήσουμε ως Διοίκηση σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, σκοπεύουμε να τοποθετήσουμε βυθιζόμενα κολωνάκια τα οποία δεν θα επιτρέπουν την πρόσβαση οχημάτων ειδικά στα σημεία που προορίζονται για ιαματική χρήση.
Όσον αφορά στην πισίνα, σχεδιάζουμε την βελτίωση των υποδομών, που θα δώσει σε όλους τους επισκέπτες μία πιο φιλική εικόνα.
Σχετικά με το Σπήλαιο, το οποίο είναι μοναδικής ομορφιάς, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι παραμένει τα τελευταία χρόνια κλειστό, με απόφαση του Υπουργείο Πολιτισμού, καθώς οι υπάρχουσες υποδομές του, δεν προσφέρουν την απαραίτητη ασφάλεια στον επισκέπτη. Παρόλαυτά, έχουμε ήδη στα χέρια μας έτοιμη μελέτη και το επόμενο διάστημα θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να ανοίξει και πάλι και να καταστεί επισκέψιμο, ώστε να έχουμε όλοι την ευκαιρία να απολαύσουμε αυτή τη μοναδικής φυσικής ομορφιάς εμπειρία.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για τις εύστοχες παρατηρήσεις σου και να σε καλέσω να επισκεφθείς ξανά την περιοχή μας το επόμενο διάστημα, ώστε να διαπιστώσεις κι εσύ ότι η κριτική σου έπιασε τόπο και μας βοήθησε να γίνουμε καλύτεροι και γιατί όχι, να γνωριστούμε κι από κοντά και να σε ξεναγήσουμε στον ευλογημένο τόπο μας, τον οποίο πολύ εύστοχα χαρακτήρισες “παράδεισο”.
Με εκτίμηση
Δημήτρης Μπίνος

Δήμαρχος Αλμωπίας»


*

Ένας επισκέπτης γράφει για τα Λουτρά Πόζαρ: «Η φθορά του Παραδείσου»

Λέξεις-εικόνες: Σάκης Ιωαννίδης

Αφήγημα με κενά αέρος. 

Η συνολική εμπειρία από τη γνωριμία με έναν τόπο, αυτό που χαρακτηρίζουν οι ειδικοί στο branding τόπων ως αφήγημα, η ιστορία ενός τόπου, το σύνολο των χαρακτηριστικών και των υπηρεσιών που προσφέρει, είναι εξαιρετικά σημαντική για την εντύπωση που θα μεταφέρεις μαζί σου φεύγοντας. 

Όσο πιο θετική είναι η συνολική εμπειρία για έναν τόπο, τόσο περισσότερους «πόντους» κερδίζει στο προσωπικό μας χρηματιστήριο προορισμών και η φήμη του μεγαλώνει από στόμα σε στόμα.

Κάπως έτσι τα Λουτρά Πόζαρ της Αριδαίας εδραιώθηκαν ως ένας ελκυστικός προορισμός. Μια απόδραση σε ένα υπέροχο φυσικό περιβάλλον. Ένας ειδυλλιακός τόπος που συνδυάζει την ελληνική φύση στα καλύτερα της με τα ανεξάντλητα θερμά ιαματικά νερά, ιδανικά για χαλάρωση και ηρεμία. Ωστόσο, ο παράγοντας της συνολικής εμπειρίας φαίνεται πως έχει λησμονηθεί στο επίπεδο υποδομών της παραδοσιακής λουτρόπολης. Με απογοήτευση διαπιστώσαμε πως η στάθμευση των αυτοκινήτων επιτρέπεται μέχρι τις όχθες του χείμαρρου που ρέει στα Λουτρά (Θερμοπόταμος). Λίγο πιο κάτω τα ορμητικά νερά έλουζαν μια ξεχασμένη ζάντα αυτοκινήτου και ορισμένες σακούλες σκουπιδιών σφηνωμένες από καιρό στον πυθμένα. 

Όσοι πληρώνουν εισιτήριο και βουτάνε το καταχείμωνο στην πολυδιαφημισμένη υπαίθρια δεξαμενή με τα θερμά τρεχούμενα νερά αναγκάζονται να αφήσουν όλα τα μπαγκάζια τους δίπλα στις σκάλες, πάνω στα παγκάκια, κάτω από τα δέντρα και όχι σε αξιοπρεπή αποδυτήρια. Παραδίπλα, το κουφάρι του ξεχασμένου Ξενοδοχείου Αύρα στέκει ερειπωμένο και λεηλατημένο, θυμίζοντας παλιές ένδοξες εποχές. Το μονοπάτι που οδηγεί στο σπήλαιο των λουτρών είναι γεμάτο φθορές και στο τέλος φτάνεις σε ένα κατεστραμμένο και κλειστό καταφύγιο για να διαπιστώσεις ότι το σπήλαιο είναι εδώ και καιρό εκτός λειτουργίας. 

Η φύση έχει χαρίσει στο συγκεκριμένο τόπο μια απεριόριστη δυναμική και η σημερινή εικόνα φθοράς δεν του αξίζει. Το αφήγημα των Πόζαρ υποφέρει από κενά αέρος και δίνει την αίσθηση ότι τα πράγματα προχωράνε άτσαλα, χωρίς σχέδιο και στρατηγική. Τόσα χρόνια ο τόπος φαίνεται να έχει δώσει πολλά στους κατοίκους των γύρω χωριών με τα πολυτελή ξενοδοχεία, τους ξενώνες και τις γεμάτες ταβέρνες χειμώνα καλοκαίρι. Μήπως ήρθε η ώρα της επιστροφής; 

*Τα Λουτρά του Πόζαρ βρίσκονται σε απόσταση 13 χλμ. από την έδρα του Δήμου Αλμωπίας, την Αριδαία και 100 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη, σε μία πανέμορφη τοποθεσία, έκτασης 72 στρεμμάτων. Η ονομασία τους προέρχεται από τις λέξεις «πο» και «ζαρ», που σημαίνουν «κάτω από την φωτιά». Πρόκειται για έναν τόπο πλούσιο σε βλάστηση, σε ένα μαγευτικό φυσικό τοπίο όπου μία χαράδρα έχει δημιουργηθεί σε ένα μεγαλοπρεπές, βραχώδες βουνό και μέσα της ρέει ο θερμοπόταμος «Τόπλιτσα», σχηματίζοντας μικρούς καταρράκτες και ρηχές κοίτες στις όχθες.

Το διαβάσαμε στο parallaximag.gr από τον Σάκη Ιωαννίδη

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ

Νέα έρευνα που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Management επιβεβαιώνει πως τα βαρύγδουπα λόγια των πολιτικών πέφτουν στο κενό εάν δεν εμπνέουν αρκετά τους ψηφοφόρους.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Monash, το Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ και το Πανεπιστήμιο του Χρόνινγκεν μελέτησαν με τη βοήθεια μαγνητικής απεικόνισης τι συμβαίνει στο μυαλό του ψηφοφόρου όταν διαβάζει τα λόγια ενός πολιτικού αρχηγού.
Ζητήθηκε από σαράντα εθελοντές, οι οποίοι είχαν δηλώσει πως είναι είτε φιλελεύθεροι-προοδευτικοί είτε υποστηρικτές του εργατικού κινήματος, να διαβάσουν και να βαθμολογήσουν πόσο εμψυχωτικά θεωρούσαν πως είναι τα λόγια των πολιτικών που διάβαζαν.
Οι δηλώσεις ήταν στην πραγματικότητα κατασκευασμένες από τους ίδιους τους ερευνητές, όμως οι συμμετέχοντες πίστευαν ότι είναι τα λόγια φιλελεύθερων ή συνδικαλιστών πολιτικών.
025471-political-brain
Ενώ οι συμμετέχοντες διάβαζαν τα λόγια των πολιτικών, ένα μηχάνημα μαγνητικής απεικόνισης κατέγραφε την εγκεφαλική τους λειτουργία, παρουσιάζοντας πώς καθεμιά από τις δηλώσεις επηρέαζε τις περιοχές του εγκεφάλου που ελέγχουν την επεξεργασία των πληροφοριών.
Οι συμμετέχοντες έδωσαν διαφορετικές βαθμολογίες σε δύο πανομοιότυπες δηλώσεις, επηρεασμένοι από την πολιτική ιδεολογία που πίστευαν ότι εκφράζει καθεμιά από αυτές. Εάν δηλαδή πίστευαν ότι η δήλωση προέρχεται από το πολιτικό κίνημα που εκφράζει και τη δική τους ιδεολογία, η βαθμολογία που έδιναν ήταν πιο ευνοϊκή.
Επίσης, οι απεικονίσεις έδειξαν ότι μια ενθουσιώδης δήλωση πυροδοτούσε πιο έντονη διέγερση του εγκεφάλου εάν προερχόταν από το πολιτικό κίνημα που ακολουθούσε ο συμμετέχων.
Ωστόσο, οι ίδιες περιοχές του εγκεφάλου φάνηκε να διεγείρονται όταν οι συμμετέχοντες διάβαζαν κοινότοπα μηνύματα από πολιτικό κίνημα αντίθετο προς τη δική τους ιδεολογία.
Η νέα έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που υπέθεταν οι επιστήμονες εδώ και χρόνια, ότι δηλαδή επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες μεροληπτικά, χωρίς να μπορούμε να απαλλαγούμε από προσωπικές προκαταλήψεις.
_______________
 Πηγή: onmed.gr

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ;

Γινόμαστε πάλι παιδιά και θυμόμαστε γιατί λατρεύαμε να είμαστε με τον παππού και τη γιαγιά! Ιδού λίγοι από τους λόγους για τους οποίους τα παιδιά λατρεύουν τους γονείς των γονιών τους.
1. Είναι πάντα έτοιμοι για μια περιπέτεια!
Εκδρομές, επισκέψεις σε μουσεία, πικ νικ! Οι παππούδες μας λατρεύουν να βγαίνουν έξω τόσο όσο και τα παιδιά!
2. Ξέρουν πολλές ιστορίες
Σε κάθε παιδί αρέσει να ακούει ιστορίες από τη ζωή του παππού και της γιαγιάς. Ειδικά οι προσωπικές τους ιστορίες είναι αυτές που μας κάνουν να τους θαυμάζουμε τόσο πολύ αλλά και να αναρωτιόμαστε αν θα πετύχουμε ποτέ τόσα πολλά όσο εκείνοι.
3. Ασχολούνται με τον κήπο
Φραουλίτσες, μποστάνια, φυτά και λουλούδια, ο κήπος είναι από τις αγαπημένες ασχολίες των παιδιών και μόνο οι γιαγιάδες έχουν την όρεξη και τον χρόνο για να το κάνουν!
4. Μας διαβάζουν βιβλία και παραμύθια
Οι γονείς συνήθως δεν έχουν τον χρόνο να διαβάσουν στα παιδιά πολλά βιβλία και παραμύθια. Η γιαγιά και ο παππούς, όμως, είναι αυτοί που μαθαίνουν στο παιδί να του αρέσει το διάβασμα.
5. Ξέρουν τα πάντα!
Κάθε παιδί πιστεύει ότι ο παππούς είναι κινητή εγκυκλοπαίδεια, ενώ αν κάτι δεν το γνωρίζει, τότε σίγουρα θα αφιερώσει χρόνο για να το βρει και να απαντήσει σε όποια ερώτηση του γίνει.
6. Γίνονται παιδιά
Ό,τι κι αν ζητήσει ένα παιδί από τη γιαγιά και τον παππού, όσο παιδικό ή ανόητο κι αν είναι, εκείνοι θα το κάνουν. Να τους καβαλήσουν, να τους φορέσουν αστεία καπέλα, να τους βάψουν το πρόσωπο με μπογιές. Οι παππούδες ξέρουν πώς είναι να είσαι παιδί και δεν το αλλάζουν με τίποτα!
7. Δεν βιάζονται
Δεν βιάζονται να ετοιμαστούν τα παιδιά για να πάνε στο σχολείο ούτε να κάνουν τα μαθήματά τους. Έχουν πολύ χρόνο και τους τον δίνουν απλόχερα.
8. Είναι το καλύτερο κοινό
Όταν το παιδί μαθαίνει ένα ποίημα, μια χορευτική κίνηση, το πρώτο του κομμάτι στο πιάνο, η γιαγιά και ο παππούς είναι αυτοί που πραγματικά θέλουν να ακούσουν.
9. Τους αρέσουν τα ταξίδια
Διακοπές στη Disneyland; Μέσα! Βόλτα στη Χαλκίδα με το τρένο; Φύγαμε!
10. Λένε στα παιδιά ιστορίες από τους γονείς τους
Ποιος ξέρει καλύτερα από όλους τους γονείς μας; Οι παππούδες μας. Για αυτό και μας αρέσει να τους ακούμε να μιλούν για τα παιδικά τους χρόνια, ενώ κάθε «το ίδιο έκανε και η μάνα σου μικρή» μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια!
Children-Enjoy-With-Grandy-And-Grandfather
11. Μαγειρεύουν άψογα
Τα φαγητά της γιαγιάς και το πρωινό του παππού δεν συγκρίνονται με κανένα φαγητό στον κόσμο. Όλοι το ξέρουμε.
12. Ξέρουν πολλά τραγούδια
Ξέρουν σκοπούς από τους προσκόπους, παιδικά τραγούδια, μαθαίνουν γρήγορα όποιο τραγούδι λένε τα πιτσιρίκια και χαίρονται να το τραγουδούν μαζί τους.
13. Ακούνε
Χαίρονται πάντα να ακούνε όσα έχουν να τους πουν τα παιδιά χωρίς μάλιστα να κρίνουν. Απλώς ακούνε και βοηθούν.
14. Ξέρουν ιστορία
Δεν είναι μόνο ότι έχουν γνώσεις. Έχουν ζήσει πράγματα. Θυμούνται πότε ήρθε η ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα, έχουν ζήσει πολέμους και κακουχίες από πρώτο χέρι και έχουν να πουν πράγματα που δεν τα γράφουν ούτε τα βιβλία.
15. Έχουν παράξενα αντικείμενα στο σπίτι
Από γουδοχέρι μέχρι πορσελάνες, οι παππούδες έχουν κάθε λογής αντικείμενα που δεν βλέπουμε κάθε μέρα και τραβούν την περιέργεια των παιδιών. Αν, πάλι, χαλάσει κάτι δεν θα το κάνουν θέμα.
16. Κάνουν δώρα
Αν και οι περισσότεροι δεν έχουν τα χρήματα, αγοράζουν δώρα στα παιδιά ή τους χαρίζουν αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.
17. Χαρτζιλικώνουν
Για τις δουλειές του σπιτιού, που η μαμά θεωρεί δεδομένο ότι θα κάνουμε, η γιαγιά και ο παππούς δίνουν το κατιτίς τους.
18. Πιστεύουν τα πάντα
- Είδα ένα φάντασμα έξω από το σπίτι.
- Άντε! Πώς έμοιαζε;
19. Μαθαίνουν στα παιδιά δεξιοτεχνίες
Η γιαγιά και ο παππούς θα μάθουν στο παιδί πώς να ψαρεύει, να ράβει, να ανοίγει φύλλο, πράγματα για τα οποία οι γονείς δεν έχουν τον χρόνο ή τις γνώσεις.
20. Ξέρουν να "στέκονται"
Όταν το παιδί έχει ένα πρόβλημα, ξέρουν πώς να το αντιμετωπίσουν. Είτε αυτό σημαίνει να το συζητήσουν είτε να καθίσουν με το παιδί αμίλητοι και να δουν κινούμενα σχέδια.
21. Δεν μας μαλώνουν
Συνήθως οι παππούδες δεν περνούν όλη τη μέρα με τα παιδιά και έτσι όταν κάτι πάει στραβά, απλώς το προσπερνούν χωρίς να τους κάνουν παρατήρηση.
22. Μας σκέφτονται
Ακόμα κι αν βρίσκονται πολύ μακριά, πάντα θα πάρουν τηλέφωνο να δουν τι κάνουμε και θα μας δείξουν ότι μας νοιάζονται και μας σκέφτονται.
23. Μαθαίνουν από τα παιδιά
Θα μάθουν πράγματα από τα παιδιά, που δεν έχει κάποιος άλλος την υπομονή να τους τα δείξει, όπως το να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο ή ακόμα και το Skype!
24. Κάνουν την κάθε μέρα ξεχωριστή
Θέλουν να κάνουν την κάθε μέρα ξεχωριστή για το παιδί. Βρίσκουν πράγματα που θα του τραβήξουν το ενδιαφέρον, το δελεάζουν και ανακαλύπτουν διαρκώς νέες ασχολίες.
25. Των παιδιών μου τα παιδιά...
Αν μη τι άλλο, αξίζουν την αγάπη των παιδιών γιατί τα λατρεύουν χωρίς όρους, χωρίς να περιμένουν κάτι από αυτά. Ακόμα κι όταν αυτά περνούν την εφηβεία και τους ξεχνούν, η γιαγιά και ο παππούς δεν παραπονιούνται ποτέ. Χρειάζεστε καλύτερο λόγο;
__________
  Πηγή: mama365.gr από grandparents.com

ΔΑΝΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟ "BE MY EYES"

Γίνε τα μάτια μου

Ιδού μια εφαρμογή που θέτει την τεχνολογία των smartphones στην υπηρεσία όσων την έχουν πραγματική ανάγκη, κι εν προκειμένω των ατόμων με απώλεια όρασης, με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο.   Μιλάμε για το 'Be My Eyes'.

 Το δωρεάν application που επιτρέπει στους εθελοντές χρήστες να δανείσουν με απλό τρόπο την όρασή τους σε ένα τυφλό άτομο, τη στιγμή που χρειάζεται για να διαβάσει μια επιγραφή ή να ανγνωρίσει ένα εντικείμενο, αλλά επιτρέπει και στα άτομα με πρόβλήματα όρασης να αναζητήσουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ακριβώς τη στιγμή που τη χρειάζονται.


Αυτό είναι το πολύ απλό interface του Be My Eyes, που επιβραβεύει τους χρήστες με πόντους κάθε φορά που προσφέρουν βοήθεια σε ένα τυφλό άτομο
Αυτό είναι το πολύ απλό interface του Be My Eyes, που επιβραβεύει τους χρήστες με πόντους κάθε φορά που προσφέρουν βοήθεια σε ένα τυφλό άτομο
Πως λειτουργεί; Από τη στιγμή που θα κατεβάσετε την εφαρμογή επιλέγετε εάν είστε εθελοντής βοηθός ή άτομο με απώλεια όρασης και στη συνέχεια η εφαρμογή φέρνει σε επαφή αυτόν που αναζητά και αυτόν που προσφέρει βοήθεια μέσω βιντεοκλήσης. 
Μόλις η εφαρμογή εντοπίσει διαθέσιμο εθελοντή, το άτομο που ζητά βοήθεια μέσω του Be My Eyes, συνδέεται μαζί του, και του δείχνει με το smartphone του το αντικείμενο ή την επιγραφή ή ότιδήποτε άλλο επιθυμεί να αναγνωρίσει. 

  Μέχρι στιγμής, στην εφαρμογή έχουν εγγραφεί περισσότεροι από 11.000 εθελοντές και 1.100 τυφλοί χρήστες ενώ έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία πάνω από 1900 περιπτώσεις αναζήτησης βοήθειας, παρόλο που το Be My Eyes, μετρά μόνο λίγες ώρες ζωής.

   H ιδέα του Be My Eyes, του application που συνδυάζει δημιουργικά μια σειρά από τεχνολογίες και είναι διαθέσιμη μόνο για συσκευές της Apple, ανήκει στον Δανό Hans Jørgen Wiberg, που πάσχει από απώλεια όρασης, και για την υλοποίησή της βοήθησε η εταιρεία προγραμματιστών από τη Δανία, Robocat.  

 Παρακολουθήστε πως λειτουργεί το καταπληκτικό application Be My Eyes, στο βίντεο που ακολουθεί:





 Πηγή: www.lifo.gr

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΟΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Nikos Libertas / SOOC

Με εγκύκλιο που εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος προσπαθεί να θέσει όρια στη χρήση του διαδικτύου από κληρικούς και μοναχούς, όταν αυτοί αναπτύσσουν διχαστικό λόγο, προπαγανδισμό ή όταν προβάλλουν κομματικές παρατάξεις.

   «Οι μοναχοί δεν επιτρέπεται να εκφράζονται, ακόμη και διά των μέσων του διαδικτύου, δια τρόπου ο οποίος τους οδηγεί στην αλλοτρίωση της ασκητικής τους υποσχέσεως και σε ανάμιξή τους με εγκόσμιες μέριμνες, γεγονός που πλήττει τη φύση του μοναχισμού», αναφέρει η εγκύκλιος, σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος». 

  Η εγκύκλιος δεν μένει όμως εκεί, καθώς βάλλει και κατά σελίδων ιδιωτών οι οποίοι «υπερέβησαν τα όρια της γελοιότητας», αφού, όπως σημειώνεται, μπορεί να βρει κανείς στο διαδίκτυο blog για... on line εξομολογήσεις ή ακόμη και άναμμα κεριών.

   Η εγκύκλιος: 

  Πρός τήν Ἱεράν Ἀρχιεπισκοπήν Ἀθηνῶν καί τάς Ἱεράς Μητροπόλεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος 

    Ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος, κατά τάς Συνεδρίας τῆς 9ης Δεκεμβρίου 2014 καί τῆς 14ης Ἰανουαρίου ἐ.ἔ., διεξῆλθε τό ζήτημα τῆς δημιουργίας καί τηρήσεως σελίδων στό διαδίκτυο (μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως ἤ καί αὐτοτελῶν ἱστοσελίδων ὑπό διάφορες μορφές) ἐπ’ ὀνόματι Ἐνοριῶν. Παρίσταται πρόδηλο ὅτι ἡ μέσῳ διαδικτύου ἀπόπειρα ἀσκήσεως ποιμαντικῆς ἐκ μέρους τῶν Ἐφημερίων, ὅσο καλοπροαίρετη καί ἐάν εἶναι, δέν εἶναι δυνατόν νά ὑποκαταστήσει τήν ζῶσα, βιωματική σχέση τῶν πιστῶν μεταξύ τους καί μέ τόν Ἐφημέριο ἐντός τοῦ πλαισίου τῆς Ἐνορίας ὡς ἐνεργοῦ κυττάρου τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς.
 Ἐπιπλέον, σέ καμία περίπτωση δέν πρέπει μέσῳ τῆς λειτουργίας τέτοιων ἱστοσελίδων νά δίδεται ἡ πλαστή ἐντύπωση, ἀκόμη καί στούς ἐπισκεπτόμενους αὐτές μέ εἰλικρινές ἐνδιαφέρον, ὅτι ἡ ἐπίσκεψη σέ ἱστοσελίδες τοῦ εἴδους ἀναπληροῖ τήν συμμετοχή τους στήν λειτουργική ζωή ἤ ὅτι ἀποτελεῖ εἶδος ἤ ἐκδήλωση πίστεως. 
Κατά τό παρελθόν ἔχει παρατηρηθεῖ ἡ λειτουργία ἱστοσελίδων, εὐτυχῶς ἀπό ἰδιῶτες, μέ ἀπομιμήσεις τῆς ἀνθρώπινης εὐλάβειας, πού ὑπερέβησαν τά ὅρια καί τῆς γελοιότητας (π.χ. ἄναμμα online κεριοῦ σέ ἱστοσελίδα).
 Κατά συνέπεια, σελίδες Ἐνοριῶν στό διαδίκτυο δύνανται νά λειτουργοῦν, ἐφ’ ὅσον:
   1. Ἔχει ληφθεῖ σχετική ἀπόφαση τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐνορίας γιά τό ἄνοιγμα τῆς διαδικτυακῆς σελίδας, ἡ ὁποία περαιτέρω ἔχει ἐγκριθεῖ ἀπό τό Μητροπολιτικό Συμβούλιο.
   2. Ἀποβλέπουν στήν ἐνημέρωση τοῦ κοινοῦ γιά τήν λειτουργική ζωή τῆς Ἐνορίας (π.χ. πρόγραμμα ἀκολουθιῶν) καί τήν ἐν γένει πνευματική ζωή καί φιλανθρωπική δράση της (παρέχουν ἐνημέρωση γιά προγράμματα κατηχήσεως, ἐθελοντικῆς αἱμοδοσίας, συγκέντρωση τροφίμων γιά συσσίτια, ἐνίσχυση τοῦ ἐθελοντισμοῦ κ.λπ.) ἤ τήν ἱστορία τοῦ οἰκείου Ναοῦ. Πρός τόν σκοπό αὐτό, ἐπιτρέπεται καί ἡ δημοσίευση ἤ ἀναδημοσίευση δόκιμων θεολογικῶν κειμένων γιά τούς ἐνδιαφερόμενους ἀναγνῶστες (κειμένων ἑρμηνευτικῶν, κηρυγμάτων κ.λπ.).
   3. Δέν προβαίνουν στήν προσωπική προβολή λαϊκοῦ ἤ κληρικοῦ, οὔτε στήν προσβολή τῆς τιμῆς καί τῆς ὑπολήψεως οὐδενός προσώπου, λαϊκοῦ ἤ κληρικοῦ. Ἡ ἱστοσελίδα τῆς Ἐνορίας ὀφείλει, ὅπως καί ἡ ἴδια ἡ Ἐνορία, νά προαγάγει τήν ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ἀγαπητική ἑνότητα ὅλων τῶν μελῶν της καί τήν εὐχαριστηριακή συμμετοχή τους στό ἐκκλησιαστικό γεγονός ὑπό τήν εὐλογία τοῦ οἰκείου Ἐπισκόπου.
   Οἱ ἀνωτέρω ὅροι ἰσχύουν, γιά τήν ταυτότητα τοῦ λόγου, καί γιά τήν λειτουργία στό διαδίκτυο σελίδων Ἱερῶν Μονῶν, Ἱερῶν Προσκυνημάτων, Ἐκκλησιαστικῶν Ἱδρυμάτων κ.λπ. τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων.
   Ἐκ δευτέρου, ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος ἐξήτασε τό παρεμφερές ζήτημα τῆς λειτουργίας προσωπικῶν σελίδων σέ διαδικτυακά μέσα κοινωνικῆς δικτυώσεως καί ἱστοσελίδων ἀπό κληρικούς παντός βαθμοῦ καί μοναχούς. Ἀσφαλῶς, κατά τό Σύνταγμα ἡ δημόσια ἔκφραση τῶν στοχασμῶν καί τῆς γνώμης ὡς στοιχεῖο ἀναπτύξεως τῆς προσωπικότητος καί ἡ συμμετοχή στήν «κοινωνία τῆς πληροφορίας» εἶναι κατοχυρωμένη γιά ὅλους (5, 5Α, 14 Συντ.), ὑπό τούς περιορισμούς πού περιγράφουν οἱ οἰκεῖες διατάξεις (μή παραβίαση τῶν δικαιωμάτων τῶν ἄλλων, τοῦ Συντάγματος, τῶν χρηστῶν ἠθῶν κ.λπ.).
   Ἤδη πολύ πρό τῆς ἐπικρατήσεως τῶν ἰδεῶν τοῦ εὐρωπαϊκοῦ διαφωτισμοῦ καί τῆς θεωρίας τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων, ἡ διδασκαλία καί τό κανονικό δίκαιο τῆς Ἐκκλησίας εἶχε θέσει στό ἐπίκεντρο τήν ἐλευθερία ἐπιλογῆς καί λόγου τοῦ ἀνθρώπου.
   Ἡ αὐτοπροαίρετη ὅμως προσέλευση στόν Ἱερό Κλήρο καί τόν Μοναχισμό συνεπάγεται ὄχι ἁπλῶς σειρά τυπικῶν ὑποχρεώσεων γιά τόν προσερχόμενο καί «εἰδική κυριαρχική σχέση» του μέ τόν τοπικό του Ἐπίσκοπο, ἀλλά κυρίως συνειδητή καί διαρκῆ προσπάθεια ἐκ βάθρων ἀνακαινίσεως τῆς ζωῆς του.
   Ἐκ τῶν ἀνωτέρω προκύπτει ὅτι οἱ μοναχοί δέν ἐπιτρέπεται νά ἐκφράζονται, ἀκόμη καί διά τῶν μέσων τοῦ διαδικτύου, διά τρόπου ὁ ὁποῖος τούς ὁδηγεῖ στήν ἀλλοτρίωση τῆς ἀσκητικῆς τους ὑποσχέσεως καί σέ ἀνάμειξή τους σέ ἐγκόσμιες μέριμνες, γεγονός πού πλήττει τήν φύση τοῦ Μοναχισμοῦ.
   Παραλλήλως, τόσον οἱ μοναχοί ὅσον καί οἱ κληρικοί παντός βαθμοῦ ὀφείλουν νά μήν λησμονοῦν, ὅτι τήν ἰδιότητά τους αὐτή δέν τήν χάνουν καί δέν μετατρέπονται σέ ἁπλοῦς ἰδιῶτες, ὅταν διαδίδουν τίς ἀπόψεις τους στό διαδίκτυο, ὅπως δέν τήν χάνουν οὔτε ὅταν ἐκφράζουν τίς ἀπόψεις τους διά τοῦ τύπου ἤ σέ δημόσιο χῶρο.
 Ὁ σεβασμός πού ἐμπνέει τό μοναχικό ἤ ἱερατικό σχῆμα τους στό κοινό τῶν ἀναγνωστῶν τους δέν μπορεῖ νά χρησιμοποιεῖται γιά τήν ἀνάπτυξη διχαστικοῦ λόγου, τόν προπαγανδισμό, τήν ὑποστήριξη παρατάξεων, τήν ἔκφραση προσωπικῆς ἐμπαθείας, τήν προσβολή τῆς τιμῆς καί τῆς ὑπολήψεως λαϊκοῦ ἤ κληρικοῦ ἤ ἀκόμη καί τήν πρόκληση σχίσματος πρός τόν τοπικό Ἐπίσκοπο ἤ πρός ὅσους ἔχουν τήν εὐθύνη διοικήσεως ἄλλων Μητροπόλεων, ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί Πατριαρχείων, δηλαδή γιά ἐπιδιώξεις, πού ἀνήκουν στήν ἀνθρώπινη παθολογία, δέν ἐντάσσονται στό σωτηριολογικό σκοπό τῆς Ἐκκλησίας καί προκαλοῦν διαίρεση τοῦ Σώματός Της.
 Ὁ δημόσιος λόγος πού ἀναπαράγει τά προαναφερθέντα χαρακτηριστικά δέν εἶναι ἁπλῶς «παράνομος» ἤ «ἀνήθικος» ἤ «ἀντικανονικός». Εἶναι λόγος παντελῶς ἄσχετος μέ τήν Ἐκκλησία, ἀποτελεῖ «αἵρεση», δηλαδή ἐκτροπή τοῦ κληρικοῦ καί τοῦ μοναχοῦ ἀπό τήν ἀποστολή στήν ὁποία προσῆλθε ἑκουσίως, καί προτίμηση (αἵρεση) προσωπικῆς ἐκδοχῆς γιά τό καθῆκον του ὡς κληρικοῦ ἤ μοναχοῦ καί τό περιεχόμενο τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ γεγονότος, καί, ὡς τοιοῦτος, εἶναι λόγος ἀποδοκιμαστέος. Ἀποτελεῖ περιεχόμενο ποιμαντικῆς εὐθύνης ἑκάστου Ἐπισκόπου ἡ παρακολούθηση καί ἐπίβλεψη τῆς τηρήσεως τῶν ὡς ἄνω ὅρων, ὅπως καί ἡ λήψη καταλλήλων μέτρων πρός παῦσιν τυχόν φαινομένων ἐκτροπῆς.

     Ἐντολῇ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου 

  Ὁ Ἀρχιγραμματεύς 
      † Ὁ Μεθώνης Κλήμης 



Πηγή: www.lifo.gr

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΜΕΚΚΑ

Σοκαριστικός δημόσιος αποκεφαλισμός γυναίκας στη Μέκκα

Οι αρχές στη Σαουδική Αραβία αποκεφάλισαν τη Δευτέρα μία γυναίκα στη Μέκκα, η οποία είχε κατηγορηθεί για τη σεξουαλική κακοποίηση και τη δολοφονία της 7χρονης θετής κόρης της. Αν και πρόκειται για τη 10η εκτέλεση του 2015 στη χώρα, το συγκεκριμένο περιστατικό διαφέρει καθώς κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το βίντεο της εκτέλεσης.

   Στο βίντεο εμφανίζεται η Lalia Bint Abdul Muttablib Basim να φωνάζει ότι είναι αθώα.  Παρά τις κραυγές της, οι αστυνομικοί την σέρνουν σε κεντρικό δρόμο της πόλης και με σπαθί την σκοτώνουν, ύστερα από τρία χτυπήματα.

   Σύμφωνα με ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι δημόσιοι αποκεφαλισμοί γίνονται με δύο τρόπους, είτε με τη χορήγηση παυσίπονων φαρμάκων, είτε χωρίς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χορηγήθηκαν φάρμακα. Το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας ανακοίνωσε πως η ποινή ήταν δικαιολογημένη λόγω της σοβαρότητας του εγκλήματος. 

  Το 2014 έγιναν 87 δημόσιες εκτελέσεις στη χώρα και 78 το 2013. 




Πηγή: www.lifo.gr

ΤΟ "KASETOPHONO" ΠΟΥ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ενα kasetophono σαρώνει το διαδίκτυο: Μουσική για κάθε περίσταση
Στον γρήγορα εξελισσόμενο κόσμο της τεχνολογίας, ένα διαδικτυακό «κασετόφωνο» έρχεται να συνοδεύσει μουσικά την καθημερινότητα σας, με νοσταλγικά ακούσματα, αποκτώντας όλο και περισσότερους οπαδούς.
Δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο ραδιόφωνο, αλλά για ένα πρωτότυπο blog που λειτουργεί από το 2012 και περιλαμβάνει Online playlists, τις λεγόμενες «κασέτες», με ευφάνταστους τίτλους, που προορίζονται για κάθε περίσταση και διάθεση.
Πίσω από το «Σάουντρακ των μελλοντικών σου αναμνήσεων», όπως είναι και το σλόγκαν της σελίδας, κρύβεται ο Ανδρέας, λάτρης της καλής μουσικής και δημιουργός των «κασετών» της σελίδας.
Μιλώντας στην εφημερίδα Καθημερινή, ο Ανδρέας εξηγεί πώς γεννήθηκε το kasetophono: «Πριν το ξεκινήσω, είχα στο μυαλό μου να φτιάξω απλά ένα blog στο οποίο θα ανέβαζα τις playlists που είχα στον υπολογιστή μου, για να τις ακούν οι φίλοι μου παντού. Ετσι πριν από 2μιση χρόνια ξεκίνησα σιγά σιγά να φτιάχνω τις πρώτες κασέτες. Το πρώτο εξάμηνο άκουγαν μόνο 20 άτομα, αλλά αυτό δε με ενοχλούσε, γιατί η διαδικασία να φτιάχνω κασέτες, ήταν και παραμένει συναρπαστική»
Τα ακούσματα που περιλαμβάνονται στις κασέτες δείχνουν έναν άνθρωπο με ευρεία γνώση της μουσικής: «Από παιδί θυμάμαι να αποκοιμιέμαι με ακουστικά στα αυτιά. Πάντα ήθελα να κάνω κάτι σχετικό με τη μουσική. Προσπάθησα να γίνω DJ, κιθαρίστας, ραδιοφωνικός παραγωγός και στις πανελλήνιες προσπάθησα να περάσω σε σχολή ηχοληψίας. Τελικά δεν έγινε τίποτα από αυτά και έτσι έφτιαξα το blog» παραδέχεται.
Οι κασέτες, χρειάζονται χρόνο και έμπνευση για να δημιουργηθούν: «Κάθε κασέτα είναι μία καινούργια πρόκληση για μένα. Αλλη μου παίρνει 10 λεπτά, άλλη 6 μήνες. Αλλη βασίζεται στον τίτλο και άλλη στο συναίσθημα που θέλω να βγάλει». Ωστόσο ο Ανδρέας δεν κρατά το δημιουργικό κομμάτι για τον εαυτό του μόνο. Ο καθένας μπορεί να φτιάξει και να ανεβάσει τη δική του κασέτα με ανάλογο τίτλο και εικόνα. Μέχρι στιγμής το έχουν κάνει πάνω από 300 άτομα, αλλά σύμφωνα με τον Ανδρέα, οι καλύτερες κασέτες είναι οι «κρυφές»: Αυτές που αγόρια φτιάχνουν για τα κορίτσια τους και έχουν και αφιέρωση.
Οσο για το μέλλον του κασετόφωνου: «Το κασετόφωνο αργά ή γρήγορα θα εξελιχθεί, το πώς, ο χρόνος θα το δείξει. Προς το παρόν στο μυαλό μου έχω μόνο τη δημιουργία της επόμενης κασέτας.»
Επισκεφθείτε την σελίδα κασετόφωνο εδώ


ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΘΕΙ ΠΡΙΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣΕΔΑΦΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΡΗ

Απίστευτο: Διαστημόπλοιο που είχε χαθεί πριν 12 χρόνια βρέθηκε προσεδαφισμένο στον Αρη
Το βρετανικό διαστημικό όχημα Beagle 2 (Ιχνηλάτης), το οποίο κάποτε χαρακτηρίστηκε «ηρωική αποτυχία» από τον Βασιλικό Αστρονόμο, βρέθηκε στον Άρη, 12 χρόνια αφότου χάθηκαν τα ίχνη του κατά την είσοδό του στην ατμόσφαιρα του πλανήτη.
Εκεί, το διαμέτρου ενός μέτρου διαστημικό σκάφος θα πραγματοποιούσε έρευνες για το έδαφος, την ατμόσφαιρα και το κλίμα, ενώ θα αναζητούσε επίσης στοιχεία για την ύπαρξη ζωής σήμερα ή στο παρελθόν στον πλανήτη.
Το Beagle 2, το οποίο μεταφερόταν από το διαστημόπλοιο Mars Express του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, επρόκειτο να προσεδαφιστεί στον Κόκκινο Πλανήτη ανήμερα τα Χριστούγεννα του 2003, αλλά τα ίχνη του χάθηκαν στις 19 Δεκεμβρίου 2003.
Εκτοτε δεν είχε υπάρξει καμιά πληροφορία σχετικά με την τύχη του.
Ωστόσο, στην κατάμεστη αίθουσα όπου παραχώρησε σήμερα συνέντευξη Τύπου η Διαστημική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου, ειδικοί σε διαστημικά θέματα ανακοίνωσαν ότι το μικρό διαστημικό σκάφος βρέθηκε στην επιφάνεια του Άρη.
«Το Beagle 2 δεν αγνοείται πλέον», δήλωσε ο Ντέιβιντ Πάρκερ, ο επικεφαλής της Διαστημικής Υπηρεσίας. Οπως πρόσθεσε ο ίδιος, οι επιστήμονες σήμερα διαθέτουν «ισχυρές ενδείξεις. ότι το διαστημικό σκάφος προσεδαφίστηκε επιτυχώς στον Άρη την ημέρα που ήταν προγραμματισμένο, δηλαδή στις 25 Δεκεμβρίου, αλλά δεν ολοκλήρωσε την αποστολή του.
«Τα ευρήματα δείχνουν ότι η είσοδος (στην ατμόσφαιρα του πλανήτη), η κάθοδος και η ακολουθία προσεδάφισης για το Beagle 2 έγιναν, το σκάφος προσεδάφισης προσεδαφίστηκε επιτυχώς στην επιφάνεια του Άρη την ημέρα των Χριστουγέννων του 2003», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Υπηρεσία.
Το Beagle 2 πήρε το όνομά του από το πλοίο με το οποίο ο Κάρολος Δαρβίνος πραγματοποίησε το ταξίδι του όταν θεμελίωσε την Θεωρία της Εξέλιξης. Το διαστημικό όχημα κατασκευάστηκε από Βρετανούς επιστήμονες και το κόστος κατασκευής του ανήλθε σε 73,2 εκατομμύρια ευρώ.
«Μας έμεινε ένα μυστήριο, ένα μυστήριο που διαρκούσε μέχρι σήμερα», είπε ο Πάρκερ κατά τη σημερινή συνέντευξη Τύπου αναφερόμενος στην πολυετή "εξαφάνιση" του διαστημικού σκάφους.
Ο Βασιλικός Αστρονόμος, ο Μάρτιν Ρις, εξήρε το Beagle 2 και τον εκκεντρικό δημιουργό του Κόλιν Πίλιντζερ, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 70 ετών τον Μάιο του 2014.
«Πρόκειται για μία αποτυχία, αλλά μία ηρωική αποτυχία», είχε δηλώσει ο Ρις.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μέρος του κληροδοτήματος του Beagle 2 είναι η μικροσκοπική του τεχνολογία, τμήμα της οποίας χρησιμοποιείται για το διαστημικό όχημα της αποστολής ExoMars 2018, ενώ προτείνεται για να υιοθετηθεί και από μελλοντικές διαστημικές αποστολές.


Πηγή: http://www.iefimerida.gr/

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ: ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΜΕ 19 ΚΙΛΑ ΨΕΥΤΙΚΟ ΣΤΗΘΟΣ

Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο: Γερμανίδα με 19 κιλά ψεύτικο στήθος [εικόνες]
Στα κοινωνικά δίκτυα φέρει το ψευδώνυμο Beshine. Είναι 31 ετών, δείχνει εντελώς φυσιολογική, είναι λεπτή και αρκετά όμορφη.
Η Γερμανίδα Mayra Hills επαγγέλλεται μοντέλο, δίνοντας σόου σε ιστότοπους, και έχει καταφέρει να είναι η Γυναίκα Με Το Μεγαλύτερο Ψεύτικο Στήθος Όλων Των Εποχών.
Το κάθε στήθος της είναι 9,7 κιλά. Επί δύο.
Φοράει στηθόδεσμο νούμερο 32Ζ, αλλά παραμένει χαμογελαστή και δείχνει φυσιολογική.



Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

 Η λίστα με τα αυτοκίνητα που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας
Ενας από τους βασικότερους παράγοντες που εξετάζει κάποιος πριν πάρει την απόφαση να αγοράσει αυτοκίνητο είναι το ετήσιο κόστος που θα έχει το ΙΧ, όπως τα τέλη κυκλοφορίας.
Ωστόσο  πλέον τα «πράσινοι» κινητήρες δίνουν τη δυνατότητα στους υποψήφιους ιδιοκτήτες να αποκτήσουν αυτοκίνητα που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.
Το NewsAuto.gr κατέγραψε τη σχετική λίστα
  • Alfa Romeo MiTo 0.9 TwinAir
     
  • Audi A3 1.6 TDI
     
  • BMW 116d
     
  • Citroen C1
  • Citroen C3 VTi 68
  • Citroen C4 1.6 e-HDi
  • Citroen C4 Cactus
     
  • Fiat 500 Twinair
  • Fiat 500 1.3D
  • Fiat Panda 0.9
     
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
  • Ford Focus 1.5 diesel
  • Ford Mondeo 1.6 diesel
     
  • Honda Civic 1.6 i-DTEC
  • Hyundai i20 1.1 diesel
  • Kia cee’d 1.6 Diesel
  • Kia Rio 1.1 Diesel EcoDynamics
  • Lancia Ypsilon
     
  • Lexus CT 200h
     
  • Mercedes A-Class 160 CDI
  • Mercedes C180 BlueTEC
  • Mini One & Cooper 1.5D
  • Nissan Note 1.5D
  • Nissan Qashqai 1.5D
  • Opel Corsa 1.3 TDE
  • Opel Adam 1.0
  • Opel Astra 1.6 CDTi
  • Opel Ampera
  • Peugeot 108
  • Peugeot 208 1.4 HDi
  • Peugeot 2008 1.2
  • Peugeot 2008 1.6 HDi
  • Peugeot 308 1.6 HDi
  • Peugeot 3008 HYbrid4
     
  • Renault Twingo
  • Renault Clio 0.9 TCe
  • Renault Megane 1.5 dCi
  • Renault Captur 1.5dCi
  • Seat Mii
  • Seat Ibiza
  • Seat Leon 1.6 TDI Ecomotive
  • Skoda Citigo
  • Skoda Fabia
  • Skoda Octavia 1.6 TDI GreenLine
  • Skoda Octavia G-tec
  • Smart ForTwo
  • Smart ForFour
  • Suzuki Celerio
  • Toyota Aygo
  • Toyota Auris 1.4 diesel
  • Toyota Yaris 1.5 HSD
  • Toyota Prius
  • Toyota Corolla 1.4D
  • VW Polo 1.4TDi
  • VW Golf BlueMotion
  • Volvo V40 & V40 CrossCountry  D2


1.000 ΒΟΥΡΔΟΥΛΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ

1.000 βουρδουλιές για ένα μπλογκ -Δείτε καρέ-καρέ την τιμωρία μπροστά σε τζαμί της Τζέντα [βίντεο]

Κάποιος τόλμησε να βιντεοσκοπήσει με το κινητό του τις βουρδουλιές που έφαγε στην πλατεία ο μπλόγκερ Raef Badaoui. Καθηλωτικό για τον πολιτισμό μας.
Σήμερα, Παρασκευή ο μπλόγκερ θα φάει τις υπόλοιπες 50 βουρδουλιές, το δεύτερο μέρος  που του έχει επιβληθεί για «ασέβεια στο Ισλάμ». Κάθε Παρασκευή θα οδηγείται στην πλατεία και θα τρώει από 50. Είναι ένας Σαουδάραβας 31 ετών που καταδικάστηκε σε 10 χρόνια φυλάκισης και 1.000 βουρδουλιές, τις οποίες θα τρώει κάθε Παρασκευή μπροστά στο τζαμί  Al-Jafali της πόλης Τζέντα.
Τι έγραφε στο μπλογκ του
Κατηγορείται ότι είναι δικό του το μπλογκ Liberal Saudi Network (σήμερα είναι κλειστό), μια τοποθεσία σκέψης και διαλόγου, το οποίος ασκούσε κριτική στην θρησκευτική αστυνομία της χώρας και σε ορισμένους απαρχαιωμένους κανόνες του Ισλάμ. Ο νεαρός μπλόγκερ μιλούσε στα άρθρα του για ελευθερία λόγου και έθετε το ζήτημα της ανεξιθρησκείας.
«Μόλις ένας στοχαστής αρχίσει να εκφράζεται, αμέσως ορισμένες φατβά τον κατηγορούν ότι είναι άπιστος, απλά γιατί είχε το κουράγιο να συζητήσει κάποια ιερά θέματα» έγραφε. Eνα από τα ποστάκια που ανέβαζε μεταφράστηκε στα αγγλικά. Κάποιος που αρθρογράφησε στο μπλογκ του έγραψε ότι το ισλαμικό Πανεπιστήμιο του ιμάμη Mohamed ibn Saud, στο Ριαντ της Σαουδικής Αραβίας έγινε «φωλιά τρομοκρατών». Αυτά τα κείμενα όπως ήταν φυσικό προκάλεσαν θύελλα στις αρχές της χώρας.

Το εκπληκτικό είναι ότι η Σαουδική Αραβία έστειλε την περασμένη Κυριακή το νούμερο 2 του διπλωματικού σώματος, τον Nizar al-Madani, για να συμμετέχει στην σιωπηλή πορεία που έγινε μετά την εκτέλεση και δολοφονία στο Charlie Hebdo. Δύο ημέρες νωρίτερα, στις 9 Ιανουαρίου, είχε αρχίσει το μαστίγωμα του μπλόγκερ στην Τζέντα και ένας αυτόπτης μάρτυρας το γύρισε σε βίντεο.



Αυτή η σκηνή εστάλη και στη Διεθνή Αμνηστία από έναν κάτοικο της πόλης. Γράφει:
«Ο Ραέφ οδηγήθηκε με λεωφορείο από τη φυλακή στην πλατεία, στη μέση του πλήθους και τον κρατούσαν περίπου 8 ή 9 αστυνομικοί. Είχε χειροπέδες και δεμένα πόδια, αλλά το πρόσωπό του δεν ήταν καλυμένο. Ολοι μπορούσαν να τον δουν. Γονάτισε, και μετά σηκώθηκε όρθιος. Φορούσε ένα παντελόνι και ένα πουκάμισο. Ενας αστυνομικός πήγε από πίσω του και με ένα τεράστιο ξύλο άρχισε να τον βαράει. Ο Ραέφ σήκωσε το πρόσωπο στον ουρανό, έκλεισε τα μάτια και λύγισε την πλάτη. Ηταν σιωπηλός, αλλά έβλεπε κανείς στο πρόσωπο και στο σώμα του ότι υπέφερε τρομερά. Ο αστυνομικός χτύπησε τον Ραέφ στην πλάτη και στα πόδια, μετρώντας 50 βουρδουλιές. Η τιμωρία κράτησε περίπου πέντε λεπτά. Οταν τελείωσε, το πλήθος φώναξε "Allah akbar! Allah akbar!" λες και ο Ραέφ είχε υποστεί κάθαρση. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο λεωφορείο και ξαναγύρισε στη φυλακή. Η σκηνή διήρκησε περίπου μισή ώρα συνολικά».

Στο κέντρο της διαδήλωσης, με τα γυαλιά, είναι η σύζυγος του μπλόγκερ:

Η Ensaf Haidar, η σύζυγος του μπλόγκερ Ραέφ βρίσκεται στο Μόντρεαλ του Καναδά με τα τρία παιδιά τους. Με στη στήριξη πολλών ΜΚΟ στηρίζει τον άντρα της. «Ο σύζυγός μου είναι στη φυλακή μόνο και μόνο γιατί εξέφρασε φιλελεύθερες ιδέες σε μια χώρα όπου έχουν επιβληθεί δικαστήρια όπως στον Μεσαίωνα» δήλωσε η νεαρή γυναίκα κατά τη διάρκεια μια διαδήλωσης που οργάνωσαν οι ΜΚΟ για να ζητήσουν την απελευθέρωση του μπλόγκερ από τον βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας Abdallah ben Abdelaziz al-Saoud.
«Η διεθνής πίεση είναι πολύ σημαντική. Πιστεύω ότι αν διατηρήσουμε την πίεση θα δικαιωθούμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να πολεμάμε» δήλωσε η νεαρή γυναίκα.


Πηγή: http://www.iefimerida.gr/

ΤΑ SOUPERFOODS ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΣΚΟΡΔΟ, ΚΡΕΜΥΔΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ

Τα superfoods των Αρχαίων Ελλήνων -Σκόρδο, κρεμμύδι και άλλα τρόφιμα που θεραπεύουν
Μια νέα έρευνα βασισμένη στην μελέτη των κειμένων των αρχαίων Ελλήνων γιατρών υποστηρίζει ότι η μεσογειακή διατροφή εφευρέθηκε ως μέσο θεραπείας από τους αρχαίους Eλληνες θεραπευτές.
 Ο Τζον Γουίλκινς, ειδικευμένος στο αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, και επικεφαλής της έρευνας τονίζει:«Ο Γαληνός και άλλοι γιατροί πίστευαν ότι η γεύση είναι μέτρο της διατροφικής ισχύς και η κατανάλωση τροφίμων που βοηθούν την εύκολη κυκλοφορία των υγρών του σώματος ενισχύει τον οργανισμό. Θεωρούσε ότι η διατροφή αποτελεί ένα από τα τρία βασικά συστατικά της ιατρικής επιστήμης, μαζί με την φαρμακευτική αγωγή και την χειρουργική επέμβαση». 
Οι ειδικοί που διεξήγαγαν την έρευνα διαπίστωσαν ότι οι αρχαίοι Ελληνες γιατροί έβλεπαν την μαγειρική όχι ως μέσο ευχαρίστησης αλλά ως μέθοδο για να ενισχύουν τις φαρμακευτικές ιδιότητες των τροφίμων. Σε ιατρικές μελέτες της αρχαιότητας τα τρόφιμα όπως το κριθάρι, τα δημητριακά, τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα κρέατα και τα  ψάρια θεωρούνταν απαραίτητα για την διατήρηση μια καλής υγείας.
Ο Γαληνός, που θεωρείται ο δεύτερος καλύτερος γιατρός στην αρχαιότητα, συνιστούσε στους ασθενείς του μια διατροφή πλούσια σε σκόρδο και κρεμμύδια που βοηθούν το πεπτικό σύστημα να λειτουργήσει καλύτερα. Πίστευε ότι μια ανισορροπία στα υγρά του οργανισμού προκαλούσε κακή διάθεση και είχε συνέπειες στην υγεία του ασθενούς. Μεταξύ των τροφίμων που ο Γαληνός προτιμούσε είναι και οι φακές, που συνιστούσε να τις βράζουν μόνο μία φορά ,και με μόνο καρύκευμα τις σάλτσες από ψάρια και ελαιόλαδο, αλλιώς χάνουν τις καθαρτικές ιδιότητες τους και προκαλούν ξήρανση στο στομάχι και στο έντερο.
Σύμφωνα με τους ερευνητές η αρχαία διατροφή θυμίζει πολύ την σύγχρονη μεσογειακή διατροφή καθώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα προϊόντα της περιοχής, τα οποία οι γιατροί γενικά προτιμούσαν σε σχέση με τα εισαγόμενα τρόφιμα πολυτελείας. Ο διατροφολόγος Ιαν Μάρμπερ, που συμμετείχε στην έρευνα, διαπιστώνει ότι: « Οι άνθρωποι εκείνη την εποχή δεν είχαν πρόσβαση στα επεξεργασμένα τρόφιμα που τρώμε σήμερα. Ετσι, χρησιμοποιούσαν απλά υλικά όπως το ελαιόλαδο και τα λαχανικά για να νοστιμίζουν τα φαγητά . Βλέπουμε ότι αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμερα στη μεσογειακή κουζίνα, τα διατροφικά οφέλη της οποίας είναι πλέον ιστορικά αποδεδειγμένα». 


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...