Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Η ΝΗΠΕΝΘΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ

«Ο άνθρωπος του 21ου αιώνα θα είναι θρησκευόμενος ή δεν θα υπάρξει». Η προφητεία του Μαλρό δεν ήταν λανθασμένη. Η κακοδαιμονία του σύγχρονου, μη θρησκευόμενου και όλο και πιο βαθιά δυστυχισμένου και ανήμπορου ανθρώπου είναι εμφανής.

Ο Ιγνάσιο Ραμονέ αναφέρει την ιστορία ενός χρεοκοπημένου μικροεπενδυτή που κρεμάστηκε σε ένα δημόσιο πάρκο στη Μαδρίτη, καταγγέλλοντας τον κανιβαλισμό του συστήματος. Στο γράμμα που άφησε έλεγε πως έδωσε μια ύστατη ελπίδα στον Θεό: «Είχα κάτι σαν όραμα, ότι ο Θεός υπάρχει και ότι ίσως η μοίρα μου δεν ήταν η αυτοκτονία». Αγόρασε λοιπόν με όσα χρήματα του είχαν απομείνει λαχεία και Λόττο. «Για να δω αν ο Θεός θα παρενέβαινε και θα με βοηθούσε να ζήσω». Αλλά ο ουρανός παρέμεινε απελπιστικά σιωπηλός, η τύχη δεν του χαμογέλασε και ο άνθρωπος στο τέλος κρεμάστηκε.
Να πεθαίνεις για τους λάθος λόγους είναι και σαν να ζεις για τους λάθος λόγους. Λάθος ζωές γεμίσαμε. Και να που τώρα βρισκόμαστε μια ανάσα κοντά στη συντριβή.
Η βουλιμία της ευμάρειας έγινε ένα τρύπιο σωσίβιο και γύρω σαν μανιασμένος ωκεανός, ο θάνατος. Γυμνό σπασμένο παιχνιδάκι στα χέρια μιας δυσοίωνης μοίρας, ο άνθρωπος σήμερα πασχίζει να υπάρξει. Ανεπιτυχώς, όπως όλα δείχνουν. Kαταθλίψεις, βιαιοπραγίες, αυτοκτονίες, ψυχικές διαταραχές, επιλογή του μίσους ως τρόπου ζωής και κατασκευή φανταστικών εχθρών στη θέση ενός ξένου εαυτού.
416944_544872088862141_1135322027_n
Από την άλλη μεριά, ο περί ελπίδας λόγος έχει τα όριά του. Aξίζει να αναφέρουμε ότι στα στρατόπεδα συγκέντρωσης δεν πέθαιναν μόνο όσοι έχαναν την ελπίδα αλλά και όσοι κατακλύστηκαν από αυτήν. Ετσι, ο μέσος όρος θανάτων την εβδομάδα ανάμεσα στα Χριστούγεννα του 1944  και στην Πρωτοχρονιά του 1945 αυξήθηκε υπερβολικά. Η εξήγηση δεν βρισκόταν στις σκληρότερες συνθήκες ζωής ή σε κάποιες νέες επιδημίες αλλά στο ότι οι κρατούμενοι είχαν ζήσει με την αφελή ελπίδα ότι θα βρίσκονταν στα σπίτια τους για τις γιορτές. Οσο πλησίαζε η ώρα της διάψευσης έχαναν το κουράγιο τους και ένας μεγάλος αριθμός από αυτούς πέθανε.
Η χαμένη ελπίδα σκοτώνει αλλά το ίδιο και ο πλεονασμός, η αφελής υπεραφθονία της ελπίδας.
Η εμπειρία του Αουσβιτς μας διδάσκει ακόμη ότι οι θρησκευόμενοι εβραίοι και οι κομμουνιστές ήσαν ψυχικά προνομιούχοι. Η πίστη ήταν θεραπευτική. Ενα ένδυμα που προστάτευε από την παγωνιά. Αλίμονο στους σκεπτικιστές διανοουμένους που αρκετοί, ακόμη και χρόνια μετά την απελευθέρωση, αυτοκτόνησαν.
Και σήμερα; Αν δεν έχεις την ευλογία του πιστού; Πόσο μπορείς να ελπίζεις δίχως να αυταπατάσαι; «Αν δεν πιστέψεις στο ανέφικτο, πώς θα το πετύχεις;». Ηταν το αγαπημένο μου σύνθημα στα χρόνια των σπουδών μου. Μιλάμε όμως για εποχές που η ελπίδα δεν ήταν μια απαγορευμένη, σχεδόν γραφική, αν όχι αφελής έννοια. Τότε που η πίστη πήγαζε από την ελπίδα ότι ένας άλλος κόσμος ήταν εφικτός.
Τα χρόνια κύλησαν κι εμείς πληρώσαμε ένα μεγάλο αντίτιμο. Γίναμε μια κοινωνία αναλφάβητων στον ψυχικό πόνο. Στον βωμό της όποιας ελπίδας θυσιάσαμε την επεξεργασία του πόνου. Οπως ο διάβολος το λιβάνι αποφύγαμε το πένθος. Κι όμως ο πόνος είναι μια δύναμη, μια γέφυρα που μας ενώνει με κοιτάσματα αλήθειας μέσα μας. Γι' αυτό και ο Ντοστογέφσκι παρακαλούσε «μονάχα ένα φοβάμαι, να είμαι ανάξιος της οδύνης μου, των μαρτυρίων μου».
Η κοινωνία μας είναι μια νηπενθής κοινωνία. Αρνείται, συγκαλύπτει, ιατρικοποιεί τον πόνο. Ο ψυχικός πόνος γίνεται αντιληπτός διαρκώς σαν ένα έλλειμμα, ένα ελάττωμα, ενάντια στη σκοτεινή επιταγή αισιοδοξίας που μέχρι πρότινoς μας κατέκλυζε. Ο αποτελεσματικός, λειτουργικός, εκσυγχρονισμένος άνθρωπος της εποχής μας αρνήθηκε πεισματικά το πένθος. Η κυρίαρχη επιταγή  μιας απροϋπόθετης «προς τα εμπρός κίνησης» - «Πρέπει να προχωράμε μπροστά και να μην κοιτάμε πίσω» - έκανε τον στοχασμό πάνω στο τραύμα μια ενοχλητική παραφωνία. Παράδοξα όμως έτσι και η ελπίδα μεταμορφώθηκε σε ένα άδειο ρητορικό σχήμα.
Η απειλή σε αυτή την κρίση είναι το πάγωμα της σκέψης, η άμβλυνση του συναισθήματος, η αδυναμία στοχασμού και επαναστοχασμού πάνω στην απώλεια. Η νέκρωση αλλιώς.
Σε ακραίες συνθήκες βλέπουμε τον άνθρωπο να υπερβαίνει τη μοίρα του. Δεν υπάρχουν συρματοπλέγματα σήμερα, όμως το να κρατηθούμε στη ζωή είναι και σήμερα το ίδιο επιτακτικό. Η κρίση μας παροτρύνει να επαναπροσδιορίσουμε μέσα από τα συντρίμμια τη σχέση μας με την απώλεια και τον θάνατο. Τη σχέση μας δηλαδή με τα δεδομένα της ύπαρξής μας.
Αν δεν καταθέσουμε τα όπλα, αν δεν φυσικοποιήσουμε το αφύσικο που μας κυκλώνει τότε όλα μπορεί να είναι ανοιχτά. Το μέλλον, όπως μας διδάσκει η Ιστορία, ανήκει στην έκπληξη. Το ίδιο μάς διδάσκουν και όλοι όσοι πέρασαν από την κόλαση κι επέστρεψαν πίσω αλλιώς, ζωντανοί και δυνατοί. Ανώνυμοι ήρωες της καθημερινότητας που παλεύουν σήμερα να μην αδειάσουν από το ανθρώπινο στοιχείο τους, να μην ενδώσουν στη βαρβαρότητα.
Από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μελέτη στη διάρκεια της Κατοχής, «Η ψυχοπαθολογία της πείνας, του φόβου και του άγχους», συνάγεται ένα σημαντικό συμπέρασμα: Οσοι λειτούργησαν συλλογικά γλίτωσαν από τον ψυχικό εκμηδενισμό. Οσοι μετείχαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στην αντίσταση, όσοι δηλαδή δεν υπέστησαν παθητικά τις κακουχίες του πολέμου, γλίτωσαν τον αφανισμό.
Αντιγράφω ένα σύνθημα από έναν τοίχο του Παντείου: «Σε έναν κόσμο για λίγους δεν έχει θέση κανείς» μια συλλογικότητα, ένα «μαζί» διαγράφεται στον ορίζοντα. Ενα «μαζί» που δεν μπορούμε, δεν γίνεται πια να αγνοούμε γιατί η ζωή μας, η ύπαρξή μας θα είναι πάντα στενά συνδεδεμένη με την απώλεια, ο έρωτας με τον θάνατο, η ελευθερία με τον φόβο και το μεγάλωμα με τον αποχωρισμό. Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό.
______
  H κυρία Φωτεινή Τσαλίκογλου είναι καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Το νέο βιβλίο της «8 ώρες και 35 λεπτά» κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες από τις εκδόσεις Καστανιώτη.
  Πηγή: tovima.gr

ΧΑΜΗΛΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ, ΥΨΗΛΕΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΕΙΣ

Ο καθένας από μας έχει μέσα του τα ένστικτα του κτήνους. Τα λειαίνει το αξιακό σύστημα που ενσταλάζει στην συγκρότηση του χαρακτήρα η οικογένεια, η παιδεία, η θρησκευτική πίστη για κάποιους, τα όρια που θέτουν οι νόμοι, άγραφοι και μη, όμως το κτήνος πάντα λανθάνει. Κοιμάται κάτω από τις στοιβάδες της κοινωνικής θέσης, τα πτυχία, τον καθωσπρεπισμό, τον φόβο του αστυνόμου. Σε αυτά τα ένστικτα, το γενετήσιο, της βίας και την περιέργεια για κάθε τι παράξενο, εξωφρενικό, σοκαριστικό, ερεθιστικό, απευθύνονται οι διαφημιστές και οι προπαγανδιστές της «ενημέρωσης».
Άμα πίνεις το αναψυκτικό της γκόμενας στη διαφήμιση, θα γίνεις ωραία σαν αυτήν ή αν είσαι άντρας, θα βρεις γκόμενα σαν αυτήν που έχει ο άντρας που το πίνει. Πόσιμα, εδώδιμα, αυτοκίνητα, υπηρεσίες, τα πάντα πλασάρονται παίζοντας την επικοινωνιακή μπάλα κάτω από τη μέση ή άντε στο ύψος ξέχειλου πλαστικού μπούστου. Και ο όχλος αγοράζει, διότι ο όχλος είναι το συλλογικό κτήνος, του οποίου ερεθίζουν το γενετήσιο ένστικτο για να τραβήξουν την προσοχή του και να αγοράσει ό,τι πουλιέται.
Έτσι πλασάρονται και οι ειδήσεις, γιατί ο όχλος θα τις υπερκαταναλώσει, τα χαμηλά ένστικτα θ’ ανεβάσουν τα νούμερα και τις κυκλοφορίες, θα μπορούν να πάνε στους διαφημιστές και να πουλήσουν τηλεοπτικό χρόνο και πόντους στις σελίδες, για να πουληθούν όσα αγοράζει το πλήθος. Δεν αρκεί η είδηση, ποιος σκότωσε ποιον και ίσως γιατί. Πρέπει να μάθουμε όλες τις λεπτομέρειες και να εφευρεθούν κι άλλες. Αστυνομικοί, δικηγόροι, δικαστικοί υπάλληλοι, όποιος θεσμικά λαμβάνει γνώση, διαρρέει έγγραφα, ανατριχιαστικές πληροφορίες, υπαρκτές ή μη. Το απόρρητο της ανάκρισης, η υποχρέωση εχεμύθειας είναι σεσηπότα πτώματα που σέρνονται ως λάφυρα σε οθόνες κι εξώφυλλα και τα θεσμικά όργανα αναχαράζουν σαν γελάδια στο λιβάδι. Καμώνονται πως υπάρχουν, άλλα όρθια πτώματα κι αυτά. Τα γεγονότα ντύνονται με τίτλους που κόβουν την ανάσα, υποβλητική μουσική, ακόμη και φανταστικές αναπαραστάσεις. Οι ειδήσεις εδώ και χρόνια πλέον δεν μεταδίδονται. Σκηνοθετούνται. Ξεχειλώνονται. Κακοποιούνται.
Το συλλογικό κτήνος γουστάρει αίμα, σεξουαλικές διαστροφές, διαμελισμούς, κτηνωδία κι ύστερα αρχίζει ο χορός των κραυγών, γι’ αυτό που έχει εδώ και δεκαετίες αποβάλλει ο ευρωπαϊκός νομικός πολιτισμός: την θανατική ποινή. Γιατί την απέβαλε; Γιατί υπάρχει πάντα αυτό που λέγεται δικαστική πλάνη, το ανθρώπινο λάθος. Κι αν τον άλλο τον στήσεις στα έξι μέτρα ή ανοίξει η καταπακτή και κλωτσήσει με σπασμούς τον αέρα, την ώρα που θα σπάσει τον αυχένα το βάρος του σώματος κρεμασμένο στον βρόγχο, δεν έχει επιστροφή. Δεν μπορείς μετά να τους πεις, σόρρυ φίλε, να του κλείσεις τις ματωμένες κουμπότρυπες στο στήθος, να του ισιώσεις το λαιμό και να αποκαταστήσεις την οξυγόνωση του εγκεφάλου, να τον ξεσκονίσεις και να του δώσεις και μερικά φράγκα για την ψυχική οδύνη.
xamila-enstikta-upsiles-tiletheaseis
Ήταν λοιπόν περιττές οι λεπτομέρειες των πωλητών «ενημέρωσης» για το παιδάκι. Κτηνώδεις όσο και το έγκλημα. Κτηνώδεις κι οι κραυγές του όχλου, που ζητάει αίμα. Του ίδιου όχλου, που κάνει την πάπια όταν μέσα στην οικογένεια του, στο διπλανό σπίτι, στα όρια της όρασης και της ακοής του, βλέπει κι ακούει, ξέρει, κάποιον που συστηματικά κακοποιεί κάποιον άλλο και δεν μιλάει, δεν παρεμβαίνει δυναμικά, δεν απευθύνεται στους αρμοδίους. Είναι το ίδιο πλήθος που περνάει χωρίς να σταματήσει δίπλα από το τροχαίο ατύχημα και βλέπει εκστασιασμένο το σώμα κάποιου συνανθρώπου να σφαδάζει και δεν σταματάει να βοηθήσει, ούτε διευκολύνει. Κόβει την κυκλοφορία για να δει καλύτερα, εμποδίζοντας το φρακαρισμένο πίσω του ασθενοφόρο…
_________
 ~ Πηγή: «Κυριακάτικη Δημοκρατία»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ TAKTIKH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΣΕ  TAKTIKH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

            Σας καλούμε να έρθετε στις  15 Μαΐου ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:30΄ στο Δημοτικό Κατάστημα  Αριδαίας  στην Τακτική Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής για να  συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:


ΘΕΜΑ 1ο
Ψήφιση πιστώσεων που φέρονται εγγεγραμμένες στον Προϋπολογισμό οικ.έτους 2015.
ΘΕΜΑ 2ο
Ορισμός  πληρεξουσίου Δικηγόρου για παράσταση στις 5/6/2015 στο Ειρηνοδικείο Αλμωπίας της με αριθμ. Πρωτ. 35061/30-12-2014 αγωγής κατά του Δήμου.
ΘΕΜΑ 3ο
Ορισμός  πληρεξουσίου Δικηγόρου για παράσταση στις 5/6/2015 στο Ειρηνοδικείο Αλμωπίας της με αριθμ. Πρωτ. 35062/30-12-2014 αγωγής κατά του Δήμου.
ΘΕΜΑ 4ο
Ορισμός  πληρεξουσίου Δικηγόρου για παράσταση στις 22/5/2015 στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Βέροιας της με αριθμό κλήσεων 525 και 527/2015 που επιδόθηκαν στο Δήμο  με αριθμ. Πρωτ. 9221 στις 17/4/2015 αγωγών  κατά του Δήμου.
ΘΕΜΑ 5ο
Άσκηση ή μη ενδίκου μέσου κατά της υπ’ αριθμ. 129/2015 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Έδεσσας που επιδόθηκε στο Δήμο στις 23/4/2015 με αριθμ. Πρωτ. 9849/23-04-2015.
ΘΕΜΑ 6ο
Άσκηση ή μη ενδίκων μέσων κατά του κατασχετηρίου εις χείρας τρίτου που επιδόθηκε στο Δήμο στις 7/5/2015 με αριθμ. Πρωτ. 11851/7-05-2015.
ΘΕΜΑ 7ο
Ορισμός  πληρεξουσίου Δικηγόρου για παράσταση στις 5/6/2015 στο Ειρηνοδικείο Αλμωπίας της με αριθμ. Πρωτ. 35061/30-12-2014 αγωγής κατά του Δήμου.
ΘΕΜΑ 8ο
Συμμόρφωση της οικονομικής επιτροπής με την απόφαση της 2ης Ειδικής Επιτροπής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, για το Διαγωνισμό: «Προμήθεια Υπολειπόμενου Εξοπλισμού για το Ειδικό Σχολείο Αριδαίας και Τμήμα Ένταξης του 2ου Δημοτικού Αριδαίας.         
ΘΕΜΑ 9ο
Εισήγηση για ακύρωση της σύμβασης με αρ. πρωτ. 2564/6-02-2015 και με τίτλο «Μελέτη ενεργειακής αναβάθμισης δημοτικών κτιρίων» (ΑΔΑ:7Μ1ΛΩΨΩ-ΨΜ0).
ΘΕΜΑ 10ο
Εισήγηση για παράταση της σύμβασης «Στατική Μελέτη αίθουσας πολλαπλών χρήσεων Γενικού Λυκείου Αριδαίας».
ΘΕΜΑ 11ο
Έγκριση πρακτικών δημοπρασίας για την εκμίσθωση δημοτικής καλλιεργήσιμης γης- αγροτεμαχίων Τοπικής Κοινότητας Αψάλου (πρώην σχολική περιουσία) του Δήμου Αλμωπίας. 
ΘΕΜΑ 12ο
Έγκριση πρακτικών δημοπρασίας για την εκμίσθωση δημοτικής καλλιεργήσιμης γης- αγροτεμαχίων Τοπικής Κοινότητας Φούστανης (πρώην σχολική περιουσία) του Δήμου Αλμωπίας, κήρυξη άγονου του διαγωνισμού και εκ νέου καθορισμός των όρων δημοπράτησης.
ΘΕΜΑ 13ο
Παράταση ισχύος προσφορών για το έργο»Διαχείριση ευπαθών κοινωνικών ομάδων του Δήμου Αλμωπίας».


Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ


ΜΠΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΑΝ


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ
Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου σε όλες τις ομάδες της Αλμωπίας, οι οποίες αγωνίστηκαν την ποδοσφαιρική χρονιά που μας πέρασε στα πρωταθλήματα της ΕΠΣ Πέλλας.
Ιδιαίτερα συγχαίρω τον Άρη Λουτρακίου και τον Α.Σ. Πρόμαχοι για την άνοδό τους από την Α’ Κατηγορία στην Α1 Ερασιτεχνική, καθώς επίσης και την Ένωση Πολυκάρπης - Μοναστηρακίου και την Δόξα Μεγαπλατάνου για την άνοδό τους από την Β’ στη Α’ Κατηγορία. Η προσπάθεια που κατέβαλαν ήταν αξιοσημείωτη και τα αποτελέσματα δικαίωσαν όλους όσους εργάστηκαν γι’ αυτή την επιτυχία, διοίκηση, προπονητές, ποδοσφαιριστές αλλά και το φίλαθλο κοινό για την στήριξη που παρείχε.
Επίσης, δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στη μεγάλη προσπάθεια του ιστορικού Αλμωπού Αριδαίας, ο οποίος παρότι δεν κατάφερε να ανέλθει στη Γ’ Εθνική όπως επιθυμούσε, έδωσε στο φίλαθλο κοινό τη δυνατότητα να παρακολουθήσει αθλητισμό υψηλού επιπέδου για τα δεδομένα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Είμαι σίγουρος ότι η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί και του χρόνου και θα αποδώσει καρπούς.
Εύχομαι ολόψυχα σε όλα τα αθλητικά σωματεία της περιοχής μας, καλή συνέχεια από τη νέα σαιζόν όπου οι απαιτήσεις θα είναι ακόμα μεγαλύτερες, με διάθεση, αθλητικό πνεύμα και κυρίως ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ στα γήπεδα.
Δημήτρης Μπίνος

Δήμαρχος Αλμωπίας

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΛΗΓΕΝΤΩΝ ΑΧΛΑΔΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ


ΑΝΑΦΟΡΑ
Για τον κ. Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Οι βουλευτές Σάκης Βαρδαλής και Ελένη Γερασιμίδου

Κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ την επιστολή των αχλαδοπαραγωγών της ποικιλίας «κρυστάλια» στην περιοχή Γιαννιτσών οι οποίοι ζητούν να αποζημιωθούν για τις ζημιές που υπέστησαν οι καλλιέργειές τους από τον παγετό στις 4/4/2015.



Αθήνα 13/5/2015

Οι καταθέτοντες βουλευτές

ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ


Ο Δήμος Αλμωπίας στο κλίμα των πανελλαδικών εξετάσεων που ξεκινούν σε λίγες μέρες, καλεί τους πολίτες να αποφεύγουν έντονους ήχους και θορύβους καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου και κυρίως κατά τη διάρκεια των ωρών κοινής ησυχίας.

Είναι καλό να συναισθανόμαστε όλοι μας την αγωνία χιλιάδων μαθητριών και μαθητών και θεωρούμε χρέος μας τη συνεισφορά στην προσπάθεια της νεολαίας που γράφει εξετάσεις.

Ταυτόχρονα, ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που περνούν μία δύσκολη δοκιμασία, η οποία αποτελεί μία μοναδική εμπειρία λίγο πριν την ενηλικίωση.

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ "ΤΟ ΠΟΖΑΡ"


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
"ΤΟ ΠΟΖΑΡ"

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Το Δ.Σ. του πολιτιστικού συλλόγου « ΤΟ ΠΟΖΑΡ»  Λουτρακίου καλεί όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του συλλόγου σε γενική συνέλευση την Κυριακή  24/5/2015  στις 12.00 στην αίθουσα της Εκκλησίας, με θέματα:
·       Απολογισμός πεπραγμένων
·       Οικονομικός απολογισμός
·       Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και ελεγκτικής επιτροπής .
     Όσα από τα εγγεγραμμένα μέλη θέλουν να θέσουν υποψηφιότητα εκλογής στο νέο Δ.Σ.  μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους την Τετάρτη 13/5/2015 και την Τετάρτη 20/5/2015 στις  17:00 - 19.00 στην αίθουσα του συλλόγου νέων στο κοινοτικό κατάστημα.
     Όσοι θέλουν να εγγραφούν ως νέα μέλη θα πρέπει να συμπληρώσουν την αίτηση εγγραφής τις ίδιες μέρες και ώρες .
     Σε περίπτωση μη απαρτίας της γενικής συνέλευσης, θα επαναληφθεί την Κυριακή 31 -5-2015 ,την ίδια ώρα, στον ίδιο χώρο και με τα ίδια θέματα

 ΜΕ ΤΙΜΗ

    ΤΟ Δ.Σ.

ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ


Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΓΕ.Λ. Αριδαίας θα ήθελε να συγχαρεί τις μαθήτριες Βούκατζη Κωνσταντίνα και Κοφτερού Μαρία για τις επιτυχίες που σημείωσαν σε μαθητικούς διαγωνισμούς ποίησης που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια του φετινού σχολικού έτους.
Η Βούκατζη Κωνσταντίνα έλαβε  με το ποίημα ‘’Άθλησις’’ τον 1ο  έπαινο στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό που διοργάνωσε η Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος με θέμα ‘Aθλητισμός-αθλητικό ιδεώδες’. Επίσης έλαβε με το ποίημα ‘’Μονοπάτι’’τον 1ο έπαινο στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Μορφωτικός Όμιλος Πετρούπολης.
Η Κοφτερού Μαρία του Απόστολου έλαβε με το ποίημα ‘’Its tea time’’ το 1ο βραβείο στον 17ο πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ποίησης της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών.
Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις επιτυχίες τους και τους ευχόμαστε κάθε πρόοδο και ευτυχία στη ζωή τους.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Αριδαίας

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΓΕ.Λ. Αριδαίας

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...