Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ



Απόλυτα ασφαλείς, αναίμακτες, ανώδυνες και με θεαματικά αποτελέσματα είναι τα τελευταία χρόνια, χάρη στην αλματώδη εξέλιξη της τεχνολογίας, οι επεμβάσεις για τη θεραπεία των παθήσεων του εντέρου και του πρωκτού.
Τα οφέλη από την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις χειρουργικές επεμβάσεις στον τομέα της Ορθοπρωκτικής είναι πολλά τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους χειρουργούς.
«Πράγματι ο χειρουργός σήμερα  στον τομέα της Ορθοπρωκτικής Χειρουργικής διαθέτει τα πλέον σύγχρονα εργαλεία για να πραγματοποιήσει με απόλυτη επιτυχία την επέμβαση»τονίζει  ο διαπρεπής χειρουργός Δρ. Αναστάσιος Ξιάρχος, Πρόεδρος  της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Ορθοπρωκτικής Χειρουργικής και  Δ/ντης Χειρουργικής Κλινικής του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών - Ιατρικό Περιστερίου ( www.axiarchos.gr).

Oπως εξηγεί ο Δρ. Αναστάσιος Ξιάρχος -που έχει στο ενεργητικό
χιλιάδες επεμβάσεις στον τομέα της  Ορθοπρωκτικής Χειρουργικής-  οι χειρουργοί έχουν στη  φαρέτρα τους:
  • το νέο ασύρματο μηχάνημα υπερήχων TRILOGY
  •  κάμερες υψηλής ευκρίνειας
  • μικροχειρουργικά εργαλεία
  • τεχνολογία  όπως το laserκαι το RF( ραδιοσυχνότητες)
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο  της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρείας Ορθοπρωκτικής Χειρουργικής στον τομέα της  Χειρουργικής του Εντέρου εφαρμόζονται οι ακόλουθες χειρουργικές τεχνικές:
  1. Διαπρωκτική Ενδοσκοπική Μικροχειρουργική από τον πρωκτό με μικροκάμερα ( TEM) (για πολύποδες που δεν μπορούν να αφαιρεθούν με κολονοσκόπηση,  για κακοήθεις βλάβες, προς αποφυγή της κολοστομίας και της επέμβασης διαμέσου της κοιλιάς, υπο ορισμένες πάντα προϋποθέσεις).Έτσι,
 
  • Oχειρουργός μπορεί να φτάσει  με καλύτερη ορατότητα και ακρίβεια βαθειά μέσα στο ορθό.
  • Απουσία χειρουργικής τομής
  • Ελάχιστη αιμορραγία
  • Ελάχιστες επιπλοκές και επίπτωση σε φλεγμονές
  • Απουσία κινδύνου μετεγχειρητικού ειλεού
  • Μικρότερη παραμονή στο νοσοκομείο
  • Μικρότερο κόστος για τον ασθενή και το ασφαλιστικό του ταμείο
  • Ταχύτερη επάνοδος στις καθημερινές δραστηριότητες.
  • Αποφυγή κολοστομίας ( παρά φύση έδρα)
2.Ενδοσκοπική θεραπεία των περιεδρικών συριγγίων και της κύστης κόκκυγος ( μέθοδος VAAFTκαι EPSIT)
Τα συρίγγια:
  • Χωρίς εκτομή ιστού,
  •  χωρίς τραύμα
  •  χωρίς τον παραμικρόκίνδυνο ακράτειας,
  • Χωρίς μετεγχειρητικό πόνο
  Η κύστηκόκκυγος :
  • Γίνεται και με τοπική αναισθησία
  • Δεν απαιτεί  οποιαδήποτε απεικονιστική εξέταση (μαγνητική τομογραφία ή υπερηχογράφημα)
  • Δεν χρειάζεται νοσηλεία
  • Άμεση επιστροφή στην εργασία
  • Δίνει οριστική λύση  στο πρόβλημα
  • Δεν απαιτούνται παυσίπονα μετεγχειρητικά
  • Δεν χρειάζονται μετεγχειρητικές αλλαγές
3.Στις  αιμορροΐδες με το νέο ασύρματο μηχάνημα υπερήχων TRILOGY:
  • Χρόνος επέμβασης 30 λεπτά
  • Αναίμακτα, ανώδυνα
  •  Με απόλυτη ασφάλεια
  • Χωρίς πληγή
  • Με άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα
  • Πλήρης θεραπείααιμορραγίας, κνησμού, πόνου.
 
4.Λαπαροσκοπική κολεκτομή για ογκολογικά χειρουργεία, αλλά και για καλοήθεις παθήσεις όπως η εκκολπωμάτωση:
  • Ο γιατρός χειρουργεί με "ακρίβεια μικροσκοπίου" καθώς γίνεται μεγέθυνση του χειρουργικού πεδίου και προβολή αυτού σε υψηλής ευκρίνειας οθόνη
  • Ελάχιστο τραύμα
  • Περιορισμένη καταστροφή ιστών, λόγω μικρού χειρουργικού τραύματος
  • Ελάχιστη απώλεια αίματος με αποτέλεσμα μικρότερο ποσοστό μεταγγίσεων
  • Μικρότερο ποσοστό ενδοκοιλιακών συμφύσεων
  • Μικρότερος μετεγχειρητικός πόνος
  • Έλλειψη μετεγχειρητικών επιπλοκών όπως  κήλες, διαπύηση ή διάσπαση του χειρουργικού τραύματος
  • Λιγότερες καρδιοαναπνευστικές επιπλοκές, έτσι ώστε να χειρουργούνται ασθενείς με επιβαρυμένη κατάσταση υγείας
  • Ταχύτερη κινητοποίηση, ανάρρωση  και επάνοδο του ασθενή στην εργασία του
  • Μικρότερο κόστος νοσηλείας
  • Καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα
  • Μειωμένη πιθανότητα παρά φύσει έδρας
 
5.Κονδυλώματα πρωκτού:
Με χρήση laserκαι RFεπιτυγχάνεται η ριζική θεραπεία του προβλήματος με ελάχιστο τραύμα και πόνο και εξαιρετικά μικρά ποσοστά υποτροπής
 

www.axiarchos.gr  Τηλ. 2107296584, 6938340082

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ



   Σας καλούμε να έρθετε στις  21 Μαΐου ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:30΄ στο Δημοτικό Κατάστημα  Αριδαίας  σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87 τεύχος Α’), για να παραστείτε στην έκτακτη - κατεπείγουσα Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής σύμφωνα με την παρ.6 εδ. γ΄ του άρθρου 75 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/07.06.2010), για να  συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

ΘΕΜΑ 1ο
Έγκριση Τεχνικών προδιαγραφών και καθορισμό όρων ηλεκτρονικού διεθνή ανοιχτού μειοδοτικού διαγωνισμού για τη προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια πετρελαιοειδών (καύσιμα κίνησης/θέρμανσης- λιπαντικά )για τις ανάγκες του Δήμου Αλμωπίας και των Νομικών του προσώπων (του ΚΕΚΠΑ, της ΔΗΚΕΑ,της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ),έτους 2015 με ηλεκτρονικό διεθνή διαγωνισμό και κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

ΘΕΜΑ 2ο
Ανάκληση της υπ.αριθ.105/2015 απόφασης Ο.Ε. Δήμου Αλμωπίας και εκ νέου λήψη απόφασης που αφορά την : «Απευθείας ανάθεση για την προμήθεια καυσίμων-λιπαντικών, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες κίνησης των οχημάτων του Δήμου,  για  χρονικό διάστημα από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης μέχρι  και την εξάντληση των σχετικών ποσοτήτων».

Η έκτακτη συνεδρίαση γίνεται λόγω άμεσης ανάγκης για κάλυψη λειτουργικών δαπανών (προμήθεια καυσίμων-λιπαντικών).

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΜΠΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΔΟΤΗΣ ΜΥΕΛΟΥ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ



Μπορείς κι εσύ να γίνεις εθελοντής δότης μυελού των οστών.

Αν είσαι μεταξύ 18-45 χρονών σε καλή κατάσταση υγείας και πρόθυμος να βοηθήσεις οποιονδήποτε ασθενή.

Η διαδικασία είναι η εξής
-Συμπληρώνεις την αίτηση εγγραφής εθελοντή δότη
-Δίνεις ελάχιστο δείγμα αίματος
-Δίνεις δείγμα σάλιου για να ταυτοποιηθεί ο ιστικός σου τύπος

Για όλους εσάς που είστε κάτοικοι Γιαννιτσών, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κοινωνικό Ιατρείο του Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ που είναι έναντι του ναού.

Δευτέρα - Πέμπτη από 09.30 & 17.00-20.00
Και στο τηλέφωνο  2382 503 690

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΓΕΤΟ ΣΤΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ


 ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Θέμα: Ζημιές από παγετό στα κεράσια της περιοχής Βεγορίτιδας του Δήμου Έδεσσας στην Π.Ε.Πέλλας.

Οι κερασοπαραγωγοί στην περιοχή του πρώην δήμου Βεγορίτιδας στα βόρεια της Πέλλας βρίσκονται σε απόγνωση μετά τις διαπιστωμένες ζημιές στην αναμενόμενη παραγωγή τους, κύρια στις πρωιμανθείς όχι αυτογόννιμες ποικιλίες κερασιών στον κάμπο της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα από τον παγετό το βράδυ από 3 προς 4 Απρίλη, όπως καταγράφηκε στους εκεί μετεωρολογικούς κλωβούς, υπήρξαν θερμοκρασίες παγετού  μέχρι και μείον ( - ) 4,9 oC, που προξένησαν ζημιές στις καλλιέργειες κερασιών στα χωριά Άρνισσα, Παναγίτσα, Περαία, Αγ.Αθανάσιος, Ζέρβη, Ξανθόγεια στην κάμπο της Λίμνης Βεγορίτιδας στην Π.Ε.Πέλλας.
Οι δενδροκαλλιεργητές στην ίδια περιοχή και συνολικά στην Π.Ε. Πέλλας βρίσκονται αντιμέτωποι με τα στοιχεία της φύσης με πολλές ζημιές να καταγράφονται στις σοδειές τους και στις υπόλοιπες φρουτοπαραγωγές τους ( Ροδάκινα, Βερίκοκα, Δαμάσκηνα ).
Και αυτό τη στιγμή που το εισόδημα τους συνέχεια μειώνεται εξαιτίας των εφαρμοζόμενων αντιαγροτικών πολιτικών της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων, τα χαράτσια (στην υποβολή των δηλώσεων ΟΣΔΕ μέσω της «GAIA-Eπιχειρείν», σε ΟΓΑ και ΕΛΓΑ, κλπ.) και τους φόρους.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί η κυβέρνηση, ώστε:
·      Να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα προκειμένου να γίνουν από τον ΕΛΓΑ άμεσα οι εκτιμήσεις για τις ζημιές στα Κεράσια της περιοχής Βεγορίτιδας και για το σύνολο των ζημιών στην Π.Ε.Πέλλας με έγκαιρη πρόσληψη του απαραίτητου γεωτεχνικού προσωπικού;
·      Να αποζημιωθούν επιτέλους δίκαια και έγκαιρα οι αγρότες για το 100% των ζημιών που υπέστησαν αφού το εισόδημα συνεχώς μειώνεται και δυσκολεύονται να συνεχίσουν την αγροτική δραστηριότητα;


Οι βουλευτές
         Σάκης  Βαρδαλής
    Ελένη Γερασιμίδου 

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Μετατάξεις εκπαιδευτικών
Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως ανακοινώθηκε στην αρμόδια επιτροπή που έχει συσταθεί για το ζήτημα των υποχρεωτικών μετατάξεων που έγιναν βάση του ν. 4172/2013, σχεδιάζει να προωθήσει ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία, ανακαλούνται όλες τις μετατάξεις που έγιναν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το 2013.
Η ρύθμιση αυτή, αν εφαρμοστεί, τινάζει στον αέρα τον οικογενειακό προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών (3600), που τα τελευταία δύο χρόνια, εργάζονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Παρά την προσπάθεια του Υπουργείου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις (βλέπε δελτίο τύπου ΥΠΟΠΑΙΔ, 18-5-2015), οι απαντήσεις που έδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός στους εκπαιδευτικούς, κατά τη διάρκεια της κινητοποίησής τους (19/5/2015), μόνο ανησυχία προκαλούν.
Συγκεκριμένα, δεν υπήρξε καμία δέσμευση ότι δεν θα προχωρήσει σε μια τέτοια ρύθμιση-λαιμητόμο. Την ίδια ώρα, στο δίκαιο αίτημα των εκπαιδευτικών για απόδοση οργανικής θέσης απάντησε ότι "διευρευνάται η δυνατότητα σύστασής τους, αν και εφόσον το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους διαβεβαιώσει πως δεν θα υπάρχει κόστος και αν συμφωνήσει η κυβέρνηση". 
Η κυβέρνηση δηλαδή κινείται στη γνωστή γραμμή των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών και, αντί για μόνιμους, μαζικούς διορισμούς, προωθεί την κινητικότητα των εκπαιδευτικών και το χτύπημα της οργανικής θέσης, δηλαδή της μονιμότητας.
Το πρόβλημα της μη ικανοποίησης χιλιάδων δίκαιων αιτημάτων για μετάθεση-απόσπαση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που ήδη υπηρετούσαν, πριν τις μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν προέκυψε αποκλειστικά από τις μετατάξεις του 2013. Οξύνθηκε ασφαλώς δραματικά και απέναντι σε αυτό δεν μπορεί κανείς να στέκεται αδιάφορα. Ωστόσο, έχει βαθύτερα αίτια.
Και αυτές βρίσκονται  στην αντιλαϊκή πολιτική που ακολουθήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια (συμπτύξεις, συγχωνεύσεις χιλιάδων σχολείων, αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, δημιουργία πολυπληθών τμημάτων κ.α.) και που συνεχίζει και σήμερα η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Όλα αυτά οδηγούν σε υποβάθμιση της μορφωτικής διαδικασίας για τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας και σε χειροτέρευση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.
Σήμερα, υπάρχουν χιλιάδες κενά στους εκπαιδευτικούς αυτών των ειδικοτήτων (π.χ. μόνο 514 στο ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας), που δεν δίνονται ωστόσο σαν οργανικά, καλύπτονται με χιλιάδες αναπληρωτές και όχι με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς.
Λύση στο ζήτημα των μετατάξεων υπάρχει και έχει προταθεί από συνδικαλιστικές ενώσεις εκπαιδευτικών.
Για τους εκπαιδευτικούς στις ειδικότητες Γερμανικών, Γαλλικών, Καλλιτεχνικών, Θεατρική Αγωγής και Πληροφορικής, που δεν προϋπήρχαν στην Π.Ε., να συσταθούν και να τους αποδοθούν τώρα οργανικές θέσεις. Για τις προϋπάρχουσες στην ΠΕ ειδικότητες (ΠΕ06 Αγγλικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και ΠΕ16 Μουσικής) να πάρουν μετάθεση αναδρομικά και όσοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είχαν κάνει αίτηση το 2013 και το 2014 και είχαν περισσότερα μόρια από τον τελευταίο εκπαιδευτικοί που πήρε μετάταξη (πάντα για την ίδια μεταθετική περιοχή).

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
-        Τι μέτρα θα πάρει για την απόδοση οργανικής θέσης σε όλους τους εκπαιδευτικούς και για να δώσει λύση στο ζήτημα των μετατάξεων, όπως έχει προταθεί από συνδικαλιστικές ενώσεις εκπαιδευτικών.
-        Πότε σκοπεύει το ΥΠΠΑΙΔ να ολοκληρώσει τη διαδικασία των συγκεκριμένων μετατάξεων για να προχωρήσουν στη συνέχεια οι υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις, αποσπάσεις), ώστε και οι εκπαιδευτικοί να γνωρίζουν έγκαιρα πού θα βρίσκονται του χρόνου αλλά και τα σχολεία να λειτουργήσουν κανονικά.


Οι Βουλευτές

Χρήστος Κατσώτης
Σάκης Βαρδαλής
Λιάνα Κανέλλη
Σταύρος Τάσσος

Μανώλης Συντυχάκης

ΑΛΑΝΑ: ΤΡΙΑ ΚΟΡΝΕΡ ΕΝΑ ΠΕΝΑΛΤΙ - ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ "ΜΥΤΟ" - ΤΟ ΜΠΑΚΟΤΕΡΜΑ

podosfairo_alana
Τα "ξερόμυτα" δεν μετράνε, "στα 3 κόρνερ πέναλτι", ο ορισμός του νοητού τέρματος, ο τύπος που είχε την μπάλα και τον είχαμε στα όπα όπα. Ένα φλας μπακ στο ποδόσφαιρο που παίζαμε στα παιδικά μας χρόνια. Πάμε να ξεσκονίσουμε μαζί τις αναμνήσεις μας!
Για όσους έχουν περάσει τα 22-23, το ποδόσφαιρο πλέον έχει ταυτιστεί με το τρίπτυχο πίτσες-μπίρες-Champions League με μερικά "δημιουργικά" διαλείμματα για "Pro" και "Football Manager". Τα πράγματα, όμως, δεν ήταν πάντοτε έτσι.
Κάποτε παίρναμε μια μπάλα, μαζευόμασταν σε μια αλάνα, πλατεία, σχολείο και παίζαμε ένα διπλό από το μεσημέρι, μέχρι να νυχτώσει. Αυτοί οι ποδοσφαιρικοί "μαραθώνιοι" διέπονταν από κάμποσους κανόνες και είχαν αρκετά χαρακτηριστικά, που τους καθιστούσαν μοναδικούς και τους θυμόμαστε ακόμα με νοσταλγία.
414448-serifos 348a
Το "γήπεδο" και η μπάλα
Τα βασικά μέρη που δίνονταν τα ποδοσφαιρικά ραντεβού ήταν προαύλια σχολείων, πλατείες, δρόμοι, γήπεδα μπάσκετ και αλάνες. Τα γήπεδα 5x5 αποτελούσαν ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Το γεγονός ότι θα παίζαμε ποδόσφαιρο δεν σήμαινε απαραίτητα ότι θα είχαμε και μπάλα ποδοσφαίρου. Ποιος δεν έχει παίξει με πατημένο κουτάκι από αναψυκτικό; Όχι, όμως, πατημένο όπως να ναι. Υπήρχε συγκεκριμένη τεχνική, ώστε το κουτάκι να είναι κατάλληλο για ποδόσφαιρο. Έπρεπε να έχει πατηθεί εντελώς κάθετα και να μην είναι στραβό, ώστε να μπορεί να τσουλάει και να αντέχει.Κάποιες φορές και ειδικά τα καλοκαίρια όλο και κάποιο μπαλάκι του τένις ή κάποια μπάλα του βόλεϊ θα είχε ξεμείνει από την οικογένεια κάποιου από την παραλία, με αποτέλεσμα να αναβαθμίζεται αισθητά το παιχνίδι μας.
Σαν εναλλακτική υπήρχαν και κάποιες μεγάλες μπάλες που πουλούσαν τα περίπτερα της γειτονιάς και είχαν πάνω τα σήματα μεγάλων ομάδων, γνωστές και ως "αερόμπαλες", αφού από τη στιγμή που σούταρες, ο αέρας ήταν εκείνος που αποφάσιζε την κατάληξή του σουτ.
Υπήρχαν και εκείνες οι ευλογημένες μέρες που η παρέα είχε στη διάθεση της κάποια κανονική, ποδοσφαιρική μπάλα. Μία "Select", μια "Mitre" ή κάποια που είχε δέρμα τέλος πάντων. Τότε τα πράγματα σοβάρευαν. Η αδρεναλίνη χτυπούσε κόκκινο και το παιχνίδι είχε την ένταση και το πάθος που θα ζήλευε και ένας τελικός Champions League. Να παίζεις ποδόσφαιρο με μπάλα της οποίας έχουν φύγει οι ραφές και περισσεύει η σκασμένη σαμπρέλα, αξία ανεκτίμητη.
Ο κάτοχος της μπάλας
Το παιδί που διέθετε την μπάλα ήταν για την παρέα ό,τι ο Πλατινί για την UEFA. Μπορούσε σχεδόν να ορίσει τους κανόνες του παιχνιδιού από την αρχή και όχι μόνο δεν έβρισκε αντιδράσεις από τους υπόλοιπους, αντιθέτως μάλιστα τον είχαμε στα όπα όπα.
Αυτός όριζε την ώρα που θα ξεκινήσει, αλλά και θα τελειώσει το παιχνίδι και όλοι μαζευόμασταν και το "διαλύαμε" με βάση το πρόγραμμά του. Αν μάλιστα τον έφερνε ο πατέρας του, καλοπιάναμε και εκείνον, προκειμένου να αφήσει τον φίλο μας να κάτσει περισσότερο. Δεν ήταν λίγες οι φορές που παρακαλούσαμε τον πατέρα να μας αφήσει την μπάλα με υποσχέσεις ότι θα την προσέχαμε σαν τα μάτια μας και θα του την επιστρέφαμε σώα την επομένη.
Τα προνόμια του κατόχου της μπάλας πολλές φορές επεκτείνονταν στο να μπορεί να διαλέξει τους συμπαίκτες του, ακόμα και αν δεν του χαμε κάνει ποτέ ξανά αυτή τη χάρη, αφού στην πραγματικότητα ήταν τελείως άμπαλος.
Ο ορισμός του τέρματος
Στα γήπεδα που αγωνιζόμασταν μικροί είναι προφανές ότι δεν υπήρχαν τέρματα. Αν υπήρχαν, μάλλον δεν θα είχε και κανένα λόγο ύπαρξης το παρόν κείμενο.
Επομένως, πριν από κάθε αγώνα ορίζαμε νοητά το τέρμα. Τα κάθετα δοκάρια μπορούσαν να οριστούν με διάφορους τρόπους. Με σχολικές τσάντες, με πέτρες, με νοητά σημάδια από γκράφιτι σε κάποιο τείχο, με τις βάσεις από μπασκέτες, με ό,τι μπορείς να φανταστείς. Για να ναι ίσα τα τέρματα μετρούσαμε βηματάκια, ενώ ήταν άπειρες οι φορές πριν από κάποιο, πέναλτι, κόρνερ ή φάουλ που ο εκάστοτε τερματοφύλακας αναπροσάρμοζε τις διαστάσεις του τέρματός του.
Η μαγεία, όμως, είχε να κάνει με τον ορισμό του οριζόντιου δοκαριού. Τις περισσότερες φορές το οριζόντιο δοκάρι ήταν μέχρι εκεί που έφτανε να πηδήξει ο τερματοφύλακας. Όταν, λοιπόν, ο τερματοφύλακας "έτρωγε" κάποιο γκολ με σουτ που πήγαινε ψηλά, ξεκινούσε καβγάς για το πού βρισκόταν το οριζόντιο δοκάρι, συνοδευόμενος από ταυτόχρονα πηδηματάκια με τεντωμένα χέρια από όλους μας για να δείξουμε ότι δεν φτάναμε το σημείο από το οποίο πέρασε η μπάλα.
alana
Πώς χωριζόμασταν σε ομάδες
Πριν μπουν τα "αριθμάκια" στη ζωή μας, είχαμε έναν πιο ευφάνταστο τρόπο για να ορίζουμε τις ομάδες. Δυο παιδιά, συνήθως οι καλύτεροι παίκτες ή ο κάτοχος της μπάλας, στεκόντουσαν ο ένας απέναντι στον άλλο και έκαναν "βηματάκια" για να δουν ποιος θα διαλέξει πρώτος παίκτη.
Θυμάστε τι ήταν τα βηματάκια; Στεκόντουσαν τα δύο παιδιά, το ένα απέναντι στο άλλο σε εύλογη απόσταση και έλεγαν εναλλάξ ονόματα ποδοσφαιρικών ομάδων ή παικτών. Για κάθε συλλαβή της λέξης που έλεγαν έκαναν και ένα βήμα προς τον "αντίπαλο". Όποιος πατούσε πρώτος τον αντίπαλό του, είχε το bonus να διαλέξει πρώτος παίκτη. Κι αν νομίζεις πώς τα "βηματάκια" ήταν κάτι τυχαίο, είσαι γελασμένος. Υπήρχε τακτική, αφού χρησιμοποιούσαμε και πλαγιαστά "βηματάκια" προκειμένου να μείνουμε μακριά από τον αντίπαλο, αν θεωρούσαμε πως θα μας πατούσε πρώτος.
Αφού έβγαινε ο νικητής της παραπάνω διαδικασίας, συνήθως επέλεγε τον καλύτερο παίκτη ή αυτόν που ξέραμε πως θα κάτσει τερματοφύλακας σε όλο τον αγώνα χωρίς να γκρινιάξει και χωρίς να ζητήσει να παίξει καθόλου μέσα.
Όσον αφορά τον τερματοφύλακα, αν δεν υπήρχε κάποιος που θα καθόταν με την θέλησή του -πράγμα σπάνιο- τότε μπαίναμε όλοι τέρμα μέχρι να φάμε ένα γκολ. Επειδή, κάποιοι το έτρωγαν επίτηδες για να ξαναμπούν γρήγορα μέσα, βάζαμε άλλους κανόνες όπως "φάμε-βάλουμε δύο" ή χρονομετρούσαμε τη θητεία του καθενός στο τέρμα.
Αν ο αριθμός των παιδιών ήταν μονός, η ομάδα με το πιο αδύναμο "ρόστερ" έπαιρνε τον παίκτη παραπάνω.
Όταν χάναμε την μπάλα
Πόσες φόρμες και σορτσάκια έχουν σκιστεί στην προσπάθεια μας να φτάσουμε με τα πόδια την μπάλα που είχε καρφωθεί κάτω από κάποιο αυτοκίνητο ή είχε μπει σε κάποιο χώρο που έπρεπε να πηδήξουμε ένα συρματόπλεγμα; Πόσες κλωτσιές έχουμε ρίξει ομαδικά στους κορμούς δέντρων για να πέσει η μπάλα που είχε σφηνώσει σε κάποιο κλαδί; Τις περισσότερες φορές τα παραπάνω γινόντουσαν ενώ φωνάζαμε εν χορώ: "πού ναι η μπάλα, οέο πού ναι η μπάλα".
Επίσης, άπειρες ήταν οι φορές που η μπάλα πήγαινε σε συγκεκριμένο μπαλκόνι ή έσπαγε τα ποτήρια στα τραπέζια συγκεκριμένης κάθε φορά καφετέριας και εμείς παρακαλάγαμε τον ιδιοκτήτη να μας την δώσει πίσω και υποσχόμασταν για χιλιοστή φορά πως η συγκεκριμένη ήταν η τελευταία που συνέβαινε κάτι τέτοιο.

Το λεξικό του ποδοσφαίρου
Υπήρχαν μια σειρά από φράσεις και λέξεις που λέγαμε όσοι παίζαμε μπάλα που δεν καταλάβαινε κανείς πλην των συμμετεχόντων.
Φυσικό εμπόδιο: Την συγκεκριμένη φράση την αναφέραμε όταν παίζαμε ποδόσφαιρο σε κάποια πλατεία και η μπάλα έπεφτε σε κάποιον διερχόμενο. Λέγοντας "φυσικό εμπόδιο" εννοούσαμε πως το παιχνίδι συνεχίζεται κανονικά, αφού το να συμβεί κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο.
Περίπτερο/καφενείο: 'Ετσι αποκαλούσαμε τον παίκτη που ελλείψει offside άραζε στην άμυνα του αντιπάλου και δεν το κουνούσε αν δεν ερχόταν η μπάλα στα πόδια του. Προφανώς, το "καφενείο" δεν γυρνούσε ποτέ στην άμυνα.
Παγκότερμα/μπακότερμα: Όχι, δεν είναι ανακάλυψη του Νόιερ. "Παγκότερμα" είχαμε συνήθως όταν στο τέρμα καθόταν κάποιος πολύ καλός παίκτης ή κάποιος που βαριόταν να κάτσει τέρμα. Επομένως όταν η ομάδα του ήταν στην επίθεση έβγαινε και αυτός μπροστά, διατηρώντας ταυτόχρονα την ιδιότητα του τερματοφύλακα.
Γκελάκια/αγγελάκια/ποδαράκια: Με αυτή τη λέξη εννοούσαμε τα χτυπήματα που μπορούσε να κάνει κάποιος με την μπάλα χωρίς να πέσει εκείνη στο έδαφος. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κάναμε διαγωνισμό για το ποιος έκανε τα περισσότερα.
Καραβολίδα: Το πάρα πολύ δυνατό σουτ. Υπήρχε μάλιστα ο άγραφος κανόνας σύμφωνα με τον οποίο απαγορεύονταν οι "καραβολίδες" από κοντά, κυρίως μετά από απαίτηση του άτυχου που τον έβαζαν πάντα τέρμα. Παραβίαση του συγκεκριμένου κανόνα ήταν λόγος για καβγά.
Ξερόμυτο: Το πολύ δυνατό σουτ που γινόταν με την μύτη του παπουτσιού.
Μπεκάτσα/τσαρούχι/στα περιστέρια: Το πολύ άστοχο σουτ που δεν έβρισκε στόχο και θεωρητικά πήγαινε στα πουλιά.
Οι κανόνες
Το γεγονός ότι παίζαμε ποδόσφαιρο, δεν σημαίνει πως οι κανόνες ήταν δεδομένοι. Προφανώς δεν υπήρχε offside, ενώ ένα ξακαθάρισμα που κάναμε από την αρχή του ματς ήταν το αν θα παίζαμε με "τους παλιούς ή με τους καινούργιους κανόνες". Το γεγονός ότι στην προηγούμενη πρόταση χρησιμοποιούσαμε πληθυντικό δεν είχε απολύτως κανένα νόημα, αφού στην ουσία ο μοναδικός κανόνας που άλλαζε ήταν το "έμμεσο".
Σύμφωνα με τους παλιούς κανόνες, μπορούσαμε να γυρίσουμε την μπάλα στον τερματοφύλακα και εκείνος να την πιάσει με τα χέρια, χωρίς να καταλογιστεί έμμεσο. Ενώ, με βάση τους καινούργιους, δεν μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο.
Δεν μετράνε οι σπόντες: Ο συγκεκριμένος κανόνας έβρισκε εφαρμογή σε γήπεδα που περιλάμβαναν τείχους, όπως τα προαύλια σχολείων. Με αυτό τον κανόνα ξεκαθαρίζαμε το κατά πόσο θα μπορούσαμε να ντριμπλάρουμε κάνοντας σπόντες με τον τοίχο.
Στα τρία κόρνερ πέναλτι: Αυτός ο κανόνας αφορούσε τα μονά και συνέβαινε αυτό ακριβώς που περιγράφει. Όταν μια ομάδα έβγαζε την μπάλα τρεις φορές άουτ, οι αντίπαλοι χτυπούσαν πέναλτι.
"Αυτό δεν το είχαμε πει από την αρχή": Η ατάκα αυτή λειτουργούσε ως κανόνας πάνω από τους κανόνες. Αν για παράδειγμα δεν είχαμε ξεκαθαρίσει από την αρχή αν θα παίζαμε π.χ. με σπόντα ή χωρίς, μόλις κάποιος έλεγε αυτή την ατάκα έθετε θέμα για τους κανόνες του παιχνιδιού από εκείνη τη στιγμή και μετά. Συνήθως ήταν λόγος για να ξεσπάσει σύρραξη στο γήπεδο.
Η "φάση"
Η συγκεκριμένη λέξη αποτελεί την πιο "δημιουργική ασάφεια" του ποδοσφαίρου των παιδικών μας χρόνων. Όταν το παιχνίδι έφτανε χρονικά προς την λήξη του, η ομάδα που καιγόταν να ισοφαρίσει ή να πλησιάσει στο σκορ άρχιζε να φωνάζει "φάση". Λέγοντας "φάση" στην ουσία εννοούσε πως έπρεπε να γίνει ακόμα μια φάση πριν να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Ποτέ, όμως, δεν είχε διευκρινιστεί με σαφήνεια αν η φάση τελείωνε όταν η μπάλα έβγαινε άουτ, πλάγιο, γινόταν φάουλ ή έμπαινε γκολ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλές φορές η "φάση" να πλησιάζει σε διάρκεια ολόκληρο το μέχρι τότε παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια της "φάσης" έχουν μπει τα πιο επικά γκολ, έχουν γίνει οι πιο εντυπωσιακοί πανηγυρισμοί και έχει πέσει το περισσότερο ξύλο στην ιστορία του ποδοσφαίρου της "αλάνας".
Τα παιχνίδια
Πέρα από το κλασικό "διπλό" υπήρχε μια σειρά ποδοσφαιρικών παιχνιδιών που παίζαμε είτε για "ζέσταμα" είτε γιατί δεν μαζευόμασταν ο απαραίτητος αριθμός ατόμων για "διπλό'.
Πασούλες και σουτ: Μέχρι να μαζευτούμε για να αποφασίσουμε τι θα παίξουμε, όσοι είχαν πάει νωρίτερα στο "γήπεδο" έκαναν πάσες και σούταραν στον τερματοφύλακα. Τόσο απλό!
Μονό ή μονάκι: Στο μονό συνήθως συμμετείχαν 3 ή 5 άτομα. Ένας εναντίον ενός ή δύο εναντίον δύο και ένας τερματοφύλακας. Το παιχνίδι ξεκινούσε με τον τερματοφύλακα να έχει γυρισμένη την πλάτη προς τους παίκτες και να τους πετάει την μπάλα στα τυφλά για λόγους αξιοκρατίας. Στο μονό έβρισκε εφαρμογή ο κανόνας "στα τρία κόρνερ πέναλτι".
Ένας άλλος κανόνας που ίσχυε στο μονό ήταν πως για να μετρήσει ένα γκολ θα έπρεπε η μια ομάδα να έχει περάσει τουλάχιστον έναν από τους αντιπάλους. Ο μοναδικός τρόπος για να μετρήσει το γκολ χωρίς να περάσεις τον αντίπαλό σου ήταν να βάλεις γκολ απευθείας από την επαναφορά του τερματοφύλακα, χωρίς εκείνη να έχει προλάβει να ακουμπήσει στο έδαφος.
Πρωταθληματάκια: Όταν υπήρχαν πολλά άτομα, αλλά βαριόμασταν να παίξουμε διπλό, χωριζόμασταν σε ομάδες των δύο ατόμων και παίζαμε knock-out μονάκια, μέχρι να αναδειχθεί ο πρωταθλητής.
Γερμανικό/άγια: Για το παιχνίδι αυτό χρειαζόταν ένας τερματοφύλακας και δύο έως τέσσερις παίκτες (παραπάνω δεν ήταν βολικό). Σε αυτό το παιχνίδι έπρεπε να σκοράρεις μετά από πάσα χωρίς η μπάλα να πέσει στο έδαφος. Ανάλογα με τον τρόπο που θα έβαζες το γκολ έπαιρνες και πόντους. Για απλό σουτ έπαιρνες έναν πόντο, για κεφαλιά δύο, για ψαλιδάκι -λέμε τώρα- πέντε.

Πηγή: contra.gr

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΥΖΕΤΑΙ ΠΙΑ

Η γυναίκα που δεν λούζεται πια - Μια επιτυχημένη μπλόγκερ [εικόνες]
Η Lucy Aitken Read, αγγλίδα μπλόγκερ, για να προστατεύσει το περιβάλλον και τα μαλλιά της δεν χρησιμοποιεί σαμπουάν εδώ και χρόνια. Ωστόσο, τα μαλλιά της είναι υπέροχα και εξηγεί γιατί.
Η μπλόγκερ αποφάσισε ότι δεν ήθελε να χρησιμοποιεί τόσα χρήματα για να αγοράζει σαμπουάν, τα οποία είναι ακριβά αλλά και γεμάτα χημικά προϊόντα αμφίβολης προέλευσης. Αποφάσισε, λοιπόν, το 2013 να τα απαρνηθεί οριστικά.
Δυόμιση χρόνια αργότερα, αυτή η μητέρα δύο παιδιών, «χίπισσα, μοντέρνα», όπως περιγράφει η ίδια τον εαυτό της, πιστεύει ότι τα μαλλιά της ποτέ δεν ήταν σε τόσο καλή υγεία.

«Πέρασα δύσκολες φάσεις. Αλλά στο τέλος φάνηκε ότι τα μαλλιά μου είναι χίλιες φορές καλύτερα σε φόρμα, όγκο και μεγαλώνουν πιο γρήγορα», γράφει στο μπλογκ της.
«Αν έχετε κουράγιο κάντε το! Αλλά δεν είναι εύκολο στην αρχή. Ας είμαστε ρεαλιστές: επί δύο μήνες τουλάχιστον δεν θα είστε ευχαριστημένοι με τα μαλλιά σας», γράφει.
Εξηγεί επίσης ότι αρχικά τα μαλλιά θα γεμίσουν λίπος, αλλά δεν πρέπει να ανησυχεί κάποιος. Η διαδικασία αυτή είναι φυσιολογική. Μετά, υπάρχει η φάση «μυρωδιά» αλλά δεν λέει πόσο χρόνο ακριβώς διαρκεί.

Ιδού μερικές συμβουλές της Lucy:
Η μαγειρική σόδα
Σύμφωνα με την Lucy, η σόδα καθαρίζει τέλεια τα μαλλιά. Φτιάξτε μια πάστα με σόδα και νερό και κάντε μασάζ στα μαλλιά σας. Αφήστε μερικά λεπτά πριν ξεβγάλετε.
Τα αυγά
Σπάστε ένα αυγό, χτυπήστε το και περάστε αυτή την περίεργη ομελέτα στο κεφάλι σας. Κάντε μασάζ στα μαλλιά και στις ρίζες.
Σύμφωνα με την Lucy, «τα μαλλιά καταλήγουν απίστευτα καθαρά και μαλακά, λάμπουν!». Αλλά προσοχή! Χρησιμοποιήστε κρύο νερό αν δεν θέλετε να βγείτε με τα μαλλιά γεμάτα βραστά αυγά.
Νερό
Ενα μασάζ με νερό στα μαλλιά, πέντε λεπτά κάθε πέντε μέρες, δίνει όγκο. Αλλά χρειάζεται καιρός και κουράγιο πριν δει κάποιος αποτελέσματα.
Σόδα και πάλι
Μια άλλη χρήση της σόδας είναι να περάσετε το κεφάλι σας σαν να είναι πούδρα και μετά βουρτσίστε τα μαλλιά.
Το ξύδι μήλου
Ανακατέψτε το ξύδι με νερό και αφήστε το στα μαλλιά σας για λίγο πριν το ξεβγάλετε.

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ πολλά διαφορετικά πράγματα, λατρεύω τους πειραματισμούς. Κάθε 7-10 μέρες μπορεί να χρησιμοποιήσω ένα αυγό ή να φτιάξω ένα τσάι με λίγο μελισσόχορτο από τον κήπο μου. Το μότο μου είναι ‘αν δεν μπορείς να το φας, μην πλυθείς με αυτό’, επειδή κάθε τι που βάζουμε πάνω στο σώμα μας, καταλήγει μέσα στο σώμα μας, τελικά. Οι άνθρωποι λένε ότι η χαμηλή έκθεση σε τοξικές ουσίες από καλλυντικά ή άλλα προϊόντα, κρύβει σημαντικούς κινδύνους για την υγεία μας και το περιβάλλον, τόσο σημαντικούς που θα μπορούσε να είναι η νέα μεγάλη κρίση που θα αντιμετωπίσουμε, δηλώνει στο grekamag.
«Oλη η οικογένεια κάνει το ίδιο πράγμα. Τα παιδιά μου δεν έβαλαν ποτέ σαμπουάν στα μαλλιά τους! Επίσης φτιάχνουμε δικά μας σαπούνια και υγρά καθαρισμού για τα πιάτα. Όταν ανακαλύψεις τις τοξικές ουσίες που υπάρχουν στα προϊόντα περιποίησης παιδικού δέρματος, θες να τρέξεις χιλιόμετρα μακριά τους!»


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

ΠΩΣ ΝΑ ΦΑΤΕ ΕΝΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙ

Πώς να φάτε ένα καρπούζι -Το βίντεο έγινε viral

Αφορά κυρίως εμάς τους νότιους, αλλά το βίντεο γυρίστηκε στην Αμερική και έγινε viral.
Ο εμπνευστής του μας διευκολύνει στην κοπή αλλά και στην κατανάλωση του αγαπημένου μας φρούτου.
Βρήκε πραγματικά τον τρόπο να κόψουμε και να παρουσιάσουμε το καρπούζι εύκολα και διασκεδαστικά!

ΣΕ ΛΑΪΚΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ Η ΣΟΡΟΣ ΤΟΥ B.B. KING - ΣΤΙΣ 30 ΜΑΪΟΥ Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ

Στις 30  Μαΐου η κηδεία του B.B. King -Σε λαϊκό προσκύνημα η σορός του
Ο θρυλικός κιθαρίστας των μπλουζ B.B. King θα κηδευτεί το Σάββατο, 30 Μαΐου, σε έκταση που ανήκει στο μουσείο αφιερωμένο στη ζωή του, στην Ιντιανόλα, μια κωμόπολη του Δέλτα του Μισισιπή όπου ξεκίνησε η καριέρα του.
Η σορός του θα μεταφερθεί από το αεροδρόμιο της Μέμφις (πολιτεία Τενεσή) την Τετάρτη στο πάρκο Χέντυ στην πόλη, όπου o King απέκτησε τη φήμη του πρώτη φορά, και μετά θα μεταφερθεί στην Ιντιανόλα μέσω της λεωφόρου 61 (U.S. Route 61), γνωστή ως «Λεωφόρος των Μπλουζ». Η σορός του θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα την Παρασκευή, 29 Μαΐου, στο μουσείο. Η τελετή θα γίνει στην εκκλησία των Βαπτιστών κοντά στη περιοχή, ενώ η ταφή θα γίνει σε κλειστό οικογενειακό κύκλο αργά το απόγευμα.
Ο μουσικός με τα 15 βραβεία Γκράμυ και μέλος της ακαδημίας του ροκ εντ ρολ γεννήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 1925 σε μια οικογένεια επίμορτων καλλιεργητών σε ένα μικροσκοπικό χωριό, το Μπερκλαίρ, 32 χιλιόμετρα από την Ιντιανόλα. Όταν χώρισαν οι γονείς του, πήγε να μείνει με τη γιαγιά του, μετακομίζοντας στην Ιντιανόλα όταν ήταν 17 χρονών. Έζησε πολλά χρόνια εκεί, οδηγώντας τρακτέρ σε μια φυτεία και τραγουδώντας σε εκκλησίες, λέσχες και στο ραδιόφωνο, μεταξύ άλλων, πριν μετακομίσει στη Μέμφις το 1948.
Ο King ήταν μόνιμος κάτοικος του Λας Βέγκας, όπου πέθανε την περασμένη εβδομάδα στα 89 του, αλλά περνούσε τον περισσότερο χρόνο περιοδεύοντας, ενώ κάθε χρόνο από το 1980 έδινε συναυλίες στην Ιντιανόλα. Η ετήσια συναυλία που έδινε για την πόλη που θεωρούσε τόπο καταγωγής του φέτος θα διοργανωθεί στο μουσείο στις 24 Μαίου (Κυριακή).
Το περιοδικό Rolling Stone τον είχε κατατάξει στο νούμερο 6 της λίστας των 100 μεγαλύτερων κιθαριστών στον κόσμο (2011), και θεωρείται ότι άσκησε μεγάλη επιρροή σε άλλους κιθαρίστες των μπλουζ και ροκ.

ΤΟ ΛΑΚΚΑΚΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ - Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΕΚΑΤ. ΖΩΕΣ

Το λακκάκι στο στήθος που έγινε viral -Γυναίκα με καρκίνο του μαστού δείχνει τα προειδοποιητικά σημάδια [εικόνες]

Το λακκάκι στο στήθος που έγινε viral -Γυναίκα με καρκίνο του μαστού δείχνει τα προειδοποιητικά σημάδια
Μία μητέρα τεσσάρων παιδιών από το Μάντσεστερ, δίνει τη δική της μάχη με τον καρκίνο του στήθους, ωστόσο αυτό δεν την εμπόδισε να σώσει κι άλλες γυναίκες, δείχνοντας στο διαδίκτυο τα προειδοποιητικά σημάδια.
Η Λίζα Ρόιλ, φωτογράφισε το λακκάκι του στήθους της, που ήταν η ένδειξη ότι «κάτι δεν πήγαινε καλά» και το ανέβασε στο διαδίκτυο, ώστε να το δουν κι άλλες γυναίκες που μπορεί να έχουν παρατηρήσει κάτι παρόμοιο και να πάνε έγκαιρα στο γιατρό.
Οπως ήταν φυσικό, η φωτογραφία αυτή έγινε viral, έλαβε περισσότερα από 32.000 like και έγινε 55.000 share, ενώ έλαβε πολλά θετικά σχόλια από τους χρήστες του facebook που την ευχαριστούσαν για τη θαρραλέα αυτή απόφαση.
Ωστόσο το λακκάκι αυτό δεν είναι η μόνη «ανησυχητική» ένδειξη. Η οργάνωση Breast Cancer Care δημοσιεύει ένα γράφημα με τα σημάδια του στήθους που θα πρέπει να δει γιατρός.
Ετσι αν παρατηρήσετε αλλαγή στο σχήμα ή το μέγεθος, κοκκινίλες και εξανθήματα, εξογκώματα, ή αλλαγή στην υφή του δέρματος, συμβουλευτείτε αμέσως τον γιατρό σας.


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

ΟΡΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ EUROVISION

Οργή για τον αποκλεισμό του συγκροτήματος με σύνδρομο Down από τον τελικό της Eurovision [εικόνες & βίντεο]

Πριν από την καθηλωτική ερμηνεία της Μαρίας-Έλενας Κυριάκου με το «One Last Breath», στη σκηνή ανέβηκε μία διαφορετική από τις άλλες συμμετοχή.
Το συγκρότημα Pertti Kurikan Nimipäivät, τα μέλη του οποίου πάσχουν από σύνδρομο Down, ήταν οι εκπρόσωποι της Φινλανδίας που από την πρώτη στιγμή προκάλεσαν αίσθηση και σχόλια με τη συμμετοχή τους.
Οι PKN ξεσήκωσαν το κοινό και κέρδισαν το χειροκρότημα όλων όσοι βρέθηκαν στο Wiener Stadthalle με ένα ροκ τραγούδι, το «Aina Mun Pitaa», δηλαδή «Πάντοτε πρέπει».
Το τραγούδι διήρκεσε μόλις 85 δευτερόλεπτα, ενώ όλα τα μέλη του συγκροτήματος το ερμήνευσαν με πάθος πάνω στη σκηνή.
Στο τέλος, όλοι όσοι παρακολούθησαν από κοντά τη Eurovision ζητωκραύγασαν και χειροκρότησαν το διαφορετικό συγκρότημα.



Και ενώ οι PKN θεωρούνταν φαβορί όχι μόνο για τη διαφορετικότητά τους, αλλά και για το ταλέντο τους στη μουσική, το ευρωπαϊκό κοινό δεν τους ψήφισε.
Έτσι, οι  PKN δεν κατάφεραν να περάσουν στον τελικό και οι φαν του πανκ συγκροτήματος διαμαρτυρήθηκαν έντονα μέσω Twitter. Η απογοήτευσή τους μάλιστα έγινε θέμα ακόμα και από μεγάλα μέσα όπως ο Indepedent.
«Η Φινλανδία θα έπρεπε να περάσει στον τελικό», έγραφε ένας χρήστης, ενώ άλλος δήλωνε θυμωμένος επειδή ένα συγκρότημα που έδωσε τα πάντα στη σκηνή δεν τα κατάφερε.

ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΙΤΡΙΝΗ ΠΟΡΣΕ

Μια κίτρινη Πόρσε γίνεται κομμάτια στους δρόμους της Τεχεράνης.
Στέφανος Δάνδολος
Μες στα συντρίμμια ένα εικοσάχρονο κορίτσι ονόματι Παριβάς. Θάνατος ακαριαίος. Γρήγορος, όπως και η ζωή της. Μια ζωή μες στη χλιδή, μέσα σε σπίτια τριών χιλιάδων τετραγωνικών, όπου οι κάτοικοί τους ξεχνούν ότι ζουν σε μια από τις φτωχότερες πόλεις του κόσμου. Όχι πολύ μακριά από αυτά τα παλάτια όπου μεγαλώνουν παιδιά σαν την Παριβάς, γειτονιές μέσα σε σύννεφα σκόνης αναδύουν ζωές πιασμένες στο αγκίστρι του μίσους. Πώς γίνεται κάποιος που ζει μέσα σε ένα χωμάτινο σπίτι, γεννημένος μέσα στην αδικία, τις στερήσεις, την μισαλλοδοξία, τον θρησκευτικό φανατισμό και την πείνα, πώς γίνεται ένας τέτοιος άνθρωπος να μην μισεί την Παριβάς και δεκάδες άλλα ευνοούμενα παιδιά σαν την Παριβάς; Δεν γίνεται.
 Ήταν επόμενο λοιπόν. Μέσα σε τρεις μέρες από τον θάνατό της με την κίτρινη Πόρσε, χιλιάδες μηνύματα πλαισίωσαν τις παλιές φωτογραφίες της στο Instagram. Μηνύματα αποστροφής προς το πρόσωπό της, προς τον τρόπο ζωής της, μηνύματα μένους και οργής. Η σύληση νεκρού σε έναν τόπο σαν την Τεχεράνη δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία. Η οργή έχει πάντα το πάνω χέρι. Πριν από είκοσι πέντε χρόνια, πλήθη χιλιάδων ανθρώπων βούλιαζαν πλατείες, φωνάζοντας συνθήματα για τους "Σατανικούς Στίχους" του Σαλμάν Ρούσντι, συνθήματα ακραίου φανατισμού όπως, "Σκοτώστε το σκύλο", "Ψόφα μπάσταρδε Ρούσντι" και "Προτιμάμε να πεθάνουμε παρά να τον βλέπουμε να ζει". Αν ένιωσαν τέτοια οργή για ένα βλάσφημο μυθιστόρημα, πώς θα μπορούσαν να χαριστούν στην Παριβάς και στον βλάσφημο "δυτικού στυλ" τρόπο ζωής της; Πώς θα μπορούσαν να συγχωρέσουν τα ταξίδια μιας κίτρινης Πόρσε , ακόμη κι αν το τελευταίο της ταξίδι στάθηκε άδοξο;
Σε ένα επεισόδιο του πρώτου κύκλου της τηλεοπτικής σειράς "Tyrant" υπάρχει μια σκηνή όπου οι νεαροί φίλοι του δυνάστη μιας χώρας που μοιάζει πολύ με το Ιράν διασκεδάζουν σε ένα vip club με πανάκριβες σαμπάνιες, νεαρές καλλονές, γραμμές κοκαΐνης σε κοινή θέα πάνω στα τραπέζια, μπράβους γύρω-γύρω, ατμόσφαιρα που ίσως θυμίζει Λος Άντζελες και βιβλία του Μπρετ Ίστον Ίλις, μια παρακμή θεμελιωμένη στο προνόμια της εξουσίας και του πλούτου. Έξω από το κλαμπ, η μυθοπλαστική αλλά τόσο αληθοφανής ανατολίτικη πόλη μοιάζει τσακισμένη από το χάος της μάζας, τα χιλιάδες ανθρώπινα κουρέλια που ζουν φιμωμένα από τον τρόμο του καθεστώτος, ολόκληρες συνοικίες που έχουν χωρέσει σε εκτάσεις όχι μεγαλύτερες από τους κήπους των ευνοημένων.
 Σε τέτοιους κήπους μεγάλωσαν η Παριβάς και οι φίλοι της. Στους δρόμους οι γυναίκες της ηλικίας της πρέπει να φοράνε μαντίλες στα πρόσωπά τους, πρέπει να προσέχουν πού μιλούν, πρέπει να είναι συνετές και ενάρετες γιατί κινδυνεύουν από λίθους σε χέρια ανδρών. Η Παριβάς δεν είχε ποτέ της τέτοιες ανησυχίες. Ανέβαζε σέξι φωτογραφίες στο Τουίτερ, έκανε μπάνιο στην πισίνα της, έκανε παρέα με γόνους οικογενειών που ελέγχουν τον στρατό, την αστυνομία, την διοίκηση της ίδιας της πόλης. Στην Τεχεράνη, λοιπόν, το να μισήσεις είναι το πιο εύκολο πράγμα, το πιο φυσιολογικό. "Ο φθόνος¨, έγραψε κάποτε η Χάνα Άρεντ, "είναι το πιο ανθρώπινο συναίσθημα, το πιο δικαιολογημένο". Και είχε συμπληρώσει το καίριο σημείο: "Στις πολιτείες των έντονων αντιθέσεων".
Αρκετά με την Παριβάς, rest in peace. Αναρωτιέμαι, από την στιγμή που διάβασα την είδηση με την ιστορία της κίτρινης Πόρσε, πόσο παραδομένη είναι η εποχή μας στον φθόνο. Όχι στο μίσος. Είναι άλλο το μίσος. Μισείς κάποιον επειδή σου έκανε κάτι προσωπικά, μισείς τον δυνάστη σου, τον άνθρωπο που σε πρόδωσε, τον βιαστή σου, τον διευθυντή σου. Στην εποχή μας όμως το μίσος είναι ξεπερασμένο. Όλα τα έχει ξεπεράσει ο φθόνος. Και σκέφτομαι την φράση της Άρεντ, ότι "ο φθόνος είναι το πιο ανθρώπινο συναίσθημα, το πιο δικαιολογημένο", με την συγκλονιστική της προϋπόθεση, "ο φθόνος στις πολιτείες των έντονων αντιθέσεων". Όπως η Τεχεράνη, ας πούμε. Όπως η Βυρηττός. Το Χαρτούμ. Τα νότια της Λιβύης, ένα θέρετρο στην καρδιά μιας λαίλαπας.
 Αναρωτιόμουν λοιπόν: στις πολιτείες των μη έντονων αντιθέσεων, εκεί δηλαδή που οι ζωές των ανθρώπων δεν είναι μέρα και νύχτα, σε τόπους μακριά από την Τεχεράνη, γιατί ο φθόνος ανθίζει με την ίδια ευκολία, γιατί αποτελεί το βαρόμετρο της καθημερινότητας των ανθρώπων; Μπορώ να φανταστώ πως οι περισσότεροι από εμάς είμαστε ζηλόφθονες. Αλλά, γιατί κάτι που στην Τεχεράνη απαίτησε τα συντρίμμια μιας κίτρινης Πόρσε, εδώ, στην δική μας χώρα, το βλέπω όλο και πιο έντονα, με την παραμικρή αφορμή, χωρίς ουσιαστικό λόγο και βαθιά αιτία, να κατακλύζει κάθε είδος δημοσίου διαλόγου στην πολιτική, στην κοινωνία, στα social media, στον αθλητισμό; Η Ελλάδα, όσο βυθισμένη κι αν είναι στον κουβά, δεν συμπεριλαμβάνεται στις πολιτείες των έντονων αντιθέσεων. Πώς δικαιολογείται τόσος φθόνος απέναντι στον διπλανό σου, στον πρώην σου, στον αντίπαλό σου, στον φίλο σου; Θα μου πεις, αναρίθμητες Πόρσε ξεπρόβαλλαν τα προηγούμενα χρόνια σε ασήμαντους καρόδρομους. Ναι, σεβαστό. Μα μήπως χάθηκε και το μέτρο της αποδοχής μας, κατά τον ίδιο τρόπο που κάποτε χάθηκε το μέτρο του εύκολου πλουτισμού των άλλων;
 Μου φαίνεται πως εκεί έχει πάει το πράμα. Ένα μεγάλο μέρος αυτής της κοινωνίας αποφασίζει και κρίνει μόνο ρεβανσιστικά. Το σπρώχνει η χολή του. Κουράστηκε. Μπούχτισε. Απογοητεύτηκε. Και φθονεί. Άλλοτε δίκαια, άλλοτε άδικα, αλλά πάντα με μιαν αλλόκοσμη υπερβολή. Δεν περιμένει καν να αντικρίσει τα συντρίμμια μιας Πόρσε. Να δει κάποιον να προκόβει, είναι αρκετό.


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr/

Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΤ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ

Το παιδάκι από τα επεισόδια στην Πορτογαλία που συγκλόνισε: Παρακολουθεί ουρλιάζοντας τα ΜΑΤ να δέρνουν τον πατέρα του [εικόνες & βίντεο]

ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ
Το παιδάκι από τα επεισόδια στην Πορτογαλία που συγκλόνισε: Παρακολουθεί ουρλιάζοντας τα ΜΑΤ να δέρνουν τον πατέρα του



Το γύρο του κόσμου κάνει ένα βίντεο από την Πορτογαλία. Στα συγκεκριμένα καρέ καταγράφεται η αγωνία και ο τρόμος ενός μικρού παιδιού την ώρα που άνδρας των ΜΑΤ χτυπά τον πατέρα του και τον παππού του, έξω από το γήπεδο.
Το περιστατικό συνέβη την περασμένη Κυριακή, στη Λισαβόνα, αμέσως μετά τη λήξη του ποδοσφαιρικού αγώνα κατά τη διάρκεια του οποίου αναδείχθηκε νικήτρια, κερδίζοντα το πορτογαλικό πρωτάθλημα, η Μπενφίκα και ενώ διεξάγονταν οδομαχίες στους δρόμους της πόλης μεταξύ ΜΑΤ και οπαδών της Μπενφίκα.
Ο Τζόσε Μεγκάλες, ο οποίος υπέστη τη βία των ΜΑΤ, δήλωσε στην αστυνομία ότι είχε επιτραπεί στον ίδιο, στους γιους του και στον πατέρα του να αποχωρήσουν από το γήπεδο πριν φύγουν οι υπόλοιποι οπαδοί της Μπενφίκα, καθώς οι δύο μικροί γιου του φοβούνταν.
Βίντεο που βρίσκεται ήδη στα χέρια των πορτογαλικών αρχών δείχνει τον την οικογένεια των Μεγκάλες να στέκεται έξω από το γήπεδο την ώρα που τους πλησιάζουν οι άνδρες των ΜΑΤ, σπρώχνουν και ρίχνουν κάτω τον πατέρα των δύο μικρών αγοριών, χτυπούν τον παππού τους και στη συνέχεια ένας από τους άνδρες των αστυνομικών αρχών ξυλοκοπά με γκλομπ τον Τζόσε Μεγκάλες.
Στη συνέχεια, η κάμερα στρέφεται προς την άλλη μεριά και δείχνει έναν άλλον άνδρα των ΜΑΤ να έχει πάρει αγκαλιά τον μικρό γιο της οικογένειας και να προσπαθεί να τον αποτρέψει από το να δει τα όσα εκτυλίσσονταν λίγο πιο κάτω, ενώ το παιδάκι κλαίει με αναφιλητά και ουρλίαζει «μπαμπάααα...».



Η περιφερειακή εισαγγελέας έχει ήδη αρχίσει να διερευνά την υπόθεση, της όπως όλα δείχνουν, κατάχρησης εξουσίας κατά της οικογένειας των Μεγκάλες.
Από την πλευρά του ο Μεγκάλες ισχυρίζεται ότι η επίθεση της αστυνομίας κατά του ιδίου και του πατέρα του ήταν αναίτια, ενώ ο άνδρας των ΜΑΤ υποστηρίζει ότι ο πατέρας της οικογένειας τον έφτυσε, κάτι το οποίο βέβαια, ο ίδιος αρνείται.
Η Μπενφίκα, πάντως, από την πλευρά της, ανακοίνωσε ότι θα καλέσει τον Μεγκάλες και όλη του την οικογένεια στο γήπεδο το επόμενο Σαββατοκύριακο για να παρακολουθήσουν το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν ανακοινώνοντας, μάλιστα, ότι τα δύο παιδάκια θα βρεθούν στον αγωνιστικό χώρο για την παρουσίαση του τροπαίου του πρωταθλήματος.


Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...