Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 7 Ιουνίου 2016

Ένας αριθμός.



«Το 73 να έρθει μπροστά σ’ εμένα».
«Καλημέρα, καλημέρα σας.»
……
«Τη σύνταξη να σηκώσω θέλω, σήμερα είπε η τηλεόραση πως μπήκε, για κοιτάξτε.»
«Ταυτότητα και βιβλιάριο δώστε μου.»
«Ορίστε, έτοιμα τα είχα για να μην καθυστερούμε και τον κόσμο.»
…….
«Το πρόβλημά σας κύριε ξέρετε ποιο είναι;»
«Ποιο.»»
«Δεν ζείτε κύριε. Δεν ζείτε. Δεν σας βλέπω εγώ; Έχετε χλωμιάσει. Δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω, λυπάμαι. Ο επόμενος…»
«Κύριε κάποιος λάθος έχετε κάνει, είμαι μια χαρά, να, δείτε η σφραγίδα στη βεβαίωση που μου δώσανε για τα φάρμακα είναι χθεσινή, σχεδόν σημερινή…»
«Μα σας παρακαλώ κύριε, κουβέντα θα κάνουμε τώρα; Δεν ζείτε, τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή. Είναι οφθαλμοφανές. Κι αν δεν με πιστεύετε κοιταχτείτε σε ένα καθρέφτη. Εγώ θα σας τα λέω;»
«Μάλλον που με κοροϊδεύετε. Τι να σας πω τώρα δηλαδή, να πάω να κοιταχτώ; Ναι.. Περιμένετε, έρχομαι αμέσως, κρατείστε τη θέση μου κι αν είναι έτσι όπως τα λέτε θα φύγω, μισό λεπτό δώστε μου.»
«…την τράπεζά μου μέσα γαμώ…»
……
«Λοιπόν;»
«Τι λοιπόν;»»
«Με δουλεύετε κύριε; Έχουμε όρεξη για παιχνίδια νομίζετε; Είδατε το πρόσωπό σας στον καθρέφτη ή όχι;»
«Τι να σας πω.. Εξεπλάγην κι ο ίδιος. Δεν με είδα πουθενά! Έψαξα αλλά δεν με είδα πουθενά.. Μόνο κάτι πλακάκια πίσω μου, και την όρθια τη λεκάνη. Εμένα τίποτα. Κοίτα βρε παιδί μου μια δουλειά.. Στενοχωρήθηκα τώρα, μα την παναγία..»
«Κύριε μου θέλετε κάτι άλλο;»
….
«Ε, κύριε σας μιλάω. Που έμπλεξα το στανιό μου.. Ε! Ναι σε εσάς μιλάω. Θέλετε κάτι άλλο;»
«Σας ευχαριστώ.. Δηλαδή όχι. Δηλαδή.. Τα λεφτά μου;»
«Τα λεφτά σας κύριε δεν μπορείτε να τα σηκώσετε, θα παραμείνουν στο λογαριασμό σας μέχρι να μεταβιβαστούν στα παιδιά σας. Η υπογραφή σας δεν ισχύει πια. Δεν προλάβατε, τι να κάνουμε δυο η ώρα, σε λίγο σχολάω..»
«Μάλιστα, μάλιστα..»
…..
«Αν είχαμε άλλους δυο σαν και σένα καληνύχτα μας..»
«Άντε βρε παιδί μου αν είναι δυνατόν..»
«Ταμίας! Τελειώνετε;»
«Το 74 ποιος το χει; Ελάτε κυρία μου, τόσος κόσμος περιμένει, άιντε να δούμε σήμερα… »



ΠΗΓΗ...https://maviakoufetaria.wordpress.com/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...