Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Υπόσχομαι


Υπόσχομαι να είμαι πάντα εγώ. Αληθινά και αδιαπραγμάτευτα.
Υπόσχομαι να μην είμαι πάντα εκεί για σένα, σαν παρουσία ή φωνή, παρά μόνο όταν τα κύτταρα μου θα το θέλουν 100%. 
Υπόσχομαι να μη βγω απ το είναι μου για να ταιριάξω στο καλούπι σου.
Υπόσχομαι να σου φιλώ τα χέρια, τα δάχτυλα των ποδιών κ την ψυχή σου όχι συνέχεια, μα πάντα. 
Υπόσχομαι να σ' αφήσω να δεις πόσο εύκολος και δύσκολος ταυτόχρονα άνθρωπος είμαι. 
Υπόσχομαι να μη σ' αφήσω ποτέ να με πάρεις δεδομένη, όχι γιατί θέλω να κάνω τσαλίμια αλλά γιατί έτσι νιώθω και δεν χωράω στα πρέπει.
Υπόσχομαι πως όσες φορές κ αν υπάρχουν διακοπές ανάμεσά μας, θα βρισκόμαστε, γιατί αυτό είναι το μόνο δεδομένο για μένα. Έξω από χώρο και χρόνο. Άπαξ και συναντηθήκαμε, δεν γίνεται να γίνει αλλιώς. 
Υπόσχομαι όταν κουρνιάσει ο ένας στο κορμί του άλλου να μην υπάρχει συνήθεια. 
Υπόσχομαι πάντα να είμαι εκεί, είμαι δεν είμαι.
Υπόσχομαι να με νιώθεις ταυτόχρονα κοντά και μακριά. 
Υπόσχομαι να μην υποβιβάζω τα συναισθήματά μου όταν σε νιώθω χλιαρό. 
Υπόσχομαι πάντα να φεύγω και να έρχομαι.
Υπόσχομαι όταν βυθίζομαι μέσα μου , να μη σ' αφήνω να μπεις. 
Υπόσχομαι ότι κάποτε θα καταλάβεις πόσο βαθιά μόνη είμαι όπως και εσύ.
Υπόσχομαι να είμαι μόνο εγώ. Περίεργη και μοναχική σαν τον λύκο της στέπας. 

Από τη Χαρά Μαζίδη





πηγη...Thessaloniki Arts and Culture http://www.thessalonikiartsandculture.gr

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...