Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Η κλήρωση για το παπάκι του 5ου Φράγμα Πάρτι


Όπως μας ανακοινώθηκε από τον ΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΙ, η κλήρωση για το μοτοποδήλατο των 125 c.c  η οποία αναβλήθηκε, λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών στο 5ο Φράγμα Πάρτι, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Αυγούστου στο θερινό μπαράκι των Προμάχων "OXYGEN".

Λαχεία εξακολουθούν να διατίθενται και όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να τα προμηθευτούν από το fastfood GRECOS, τη ταβέρνα ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ, τα καφέ ΛΙΜΠΕΡ και ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ και φυσικά από το μπαρ OXYGEN.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΙΚΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΑΥΛΑΚΑ ΣΤΟ ΓΑΡΕΦΙ



Αριδαία, 17/8/2016

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΙΚΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΑΥΛΑΚΑ ΣΤΟ ΓΑΡΕΦΙ

Στην συντήρηση αποστραγγιστικού τσιμενταύλακα στην Τ.Κ. Γαρεφείου προχώρησε ο Δήμος Αλμωπίας.
Συγκεκριμένα, συντηρήθηκε τσιμενταύλακας μήκους 2.500 μέτρων ο οποίος παρουσίαζε φθορές, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζουν παρακείμενοι χώροι. Η επίλυση του παραπάνω προβλήματος ήταν ένα αίτημα πολλών ετών.
Το παραπάνω έργο κοστίζει 12.000 ευρώ και εντάσσεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα 2016.
Ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Μπίνος έκανε την εξής δήλωση:
«Λύνουμε προβλήματα χρόνων και ειδικά σε χωριά που ήταν αποκλεισμένα από τα τεχνικά προγράμματα. Αντιμετωπίζουμε με ισότητα όλες τις τοπικές κοινότητες. Όπως έχω πει πολλές φορές, τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Διαχειριζόμαστε ελάχιστους πόρους και λύνουμε προβλήματα με σκληρή δουλειά και σωστό προγραμματισμό».

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ




Ο Γιώργος Καρασμάνης, κατέθεσε  στη Βουλή ως αναφορά το υπόμνημα του Δήμου Σκύδρας, σχετικά με τις ζημιές που υπέστησαν στην παραγωγή τους οι αγρότες της περιοχής και ειδικότερα των Τοπικών Κοινοτήτων Καλλιπόλεως, Σανδαλίου, Δάφνης Ανύδρου, Λιποχωρίου, Καλυβιών, Πετραιάς, Μαυροβουνίου, Καλής κ.ά. εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών που υπήρξαν από τα μέσα της άνοιξης έως και το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου. 
Με την παρέμβαση του αυτή ο Γιώργος Καρασμάνης, αφού τονίζει τις τεράστιες ζημιές που υπέστησαν την φετινή καλλιεργητική περίοδο οι αγρότες εξαιτίας των δυσμενών και άστατων καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στην περιοχή, όπως παγετός, απότομες αυξομειώσεις θερμοκρασιών, ανεμοθύελλες, έντονες βροχοπτώσεις και χαλαζόπτωση, ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης την άμεση και αντικειμενική εκτίμηση των ζημιών και την έγκαιρη καταβολή των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ, καθώς οι παραγωγοί κινδυνεύουν να μείνουν με μηδενικά εισοδήματα, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις οικογένειες τους.   


ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016      ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Η έναρξη προπονήσεων της Ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΑΛΜΩΠΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ



ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Σας γνωρίζουμε ότι η έναρξη προπονήσεων της Ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΑΛΜΩΠΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ θα πραγματοποιηθεί την ΤΡΙΤΗ 23/08/2016 για τη νέα χρονιά 2016-2017 με συνάντηση στο γήπεδο ‘’ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΓΟΥΔΗΣ’’ (Παραποτάμια περιοχή). Οι εγγραφές ξεκινούν από την Τρίτη 23/08/16 και θα πραγματοποιούνται έως και την Τετάρτη 31/08/16 και ώρες 17:30-19:30μμ.Καλούνται όλοι οι γονείς, αθλητές πού ανήκουν στο Σύλλογο και όσοι επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτόν να παρευρεθούν την κάτωθι αναγραφόμενη ώρα κατά χρονολογία γέννησης των παιδιών:

α) BAΜBINI (K7): Γεννηθέντες τα έτη 2010 - 2011 ώρα προσέλευσης 17:30.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ:ΝΑΤΣΚΟΣ ΘΩΜΑΣ απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα ποδόσφαιρο και κάτοχος  UEFA B.

β) Προτζούνιορ (K9): Γεννηθέντες τα έτη 2008 - 2009 ώρα προσέλευσης 17:30.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ:ΝΑΤΣΚΟΣ ΘΩΜΑΣ απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα ποδόσφαιρο και κάτοχος  UEFA B.

γ) Τζούνιορ(Κ11):Γεννηθέντες τα έτη 2006 - 2007 ώρα προσέλευσης 17:30.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με ειδικότητα ποδόσφαιρο και κάτοχος  UEFA C.

δ) Προπαιδικό(Κ13): Γεννηθέντες τα έτη 2004 - 2005 ώρα προσέλευσης 18:30.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ κάτοχος UEFA B.

ε) Παιδικό(Κ15):Γεννηθέντες τα έτη 2002 - 2003 ώρα προσέλευσης 18:30.
ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ κάτοχος UEFA B.

Από Τρίτη 23/08  έως και Τετάρτη  31/08 οι προπονήσεις θα γίνονται καθημερινά τις προαναφερόμενες ώρες.(εκτός Σάββατο και Κυριακή     27-28/08/2016)


Ο Υπεύθυνος υποδομών
της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Αλμωπού Αριδαίας
ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΤΗΛ : 6942905345

Το Τραύμα



Στη θέα του τραύματος -ειδικά όταν είναι φοβερό- είτε αποστρέφεις αυτόματα το βλέμμα, είτε στέκεσαι ασάλευτος απέναντί του· η σάρκα χωρίς το ντύμα της, γυμνή από δέρμα και χαίνουσα ως το κόκκαλο, το αίμα αναβλύζον και λαμπερό, μαγνήτης. Ή φεύγεις τρέχοντας λοιπόν, ή στέκεις έκθαμβος, ενώ το ουσιαστικό, το επείγον, είναι -αν και όπως μπορείς- να βοηθήσεις τον πάσχοντα.

Καθισμένος με την πλάτη στο αλμυρίκι, τα πόδια λυγισμένα, τα χέρια απλωμένα για στήριξη και το πρόσωπο ήρεμο, χωρίς την ελάχιστη σύσπαση πόνου, στραμμένο προς τη μεριά της θάλασσας. Αν δεν κρέμονταν όλη η γάμπα -ο τρομερός γαστροκνήμιος- μέχρι τον Αχίλλειο τένοντα, στάζοντας αίμα στην άμμο, θα έλεγες ότι ο γέροντας είχε καθίσει να ξαποστάσει. Ευθυτενής και γαλήνιος αγναντεύοντας τη γραμμή του ορίζοντα, ανάμεσα στις ομπρέλες της οργανωμένης παραλίας. Δίπλα ακριβώς στις κακοκομμένες παραφυάδες του δέντρου που όργωσαν άγρια τη σάρκα του.


Οι γύρω ξαπλώστρες άδειασαν με θαυμαστή ταχύτητα. Η νωχελική, επιμελής επάλειψη με αντηλιακό σταμάτησε απότομα. Φύρδην μίγδην χώθηκαν τα απλωμένα υπάρχοντα στις τσάντες. Στα χέρια πήραν σαγιονάρες, πέδιλα και βατραχοπέδιλα και απομακρύνθηκαν σαν να είχε σκάσει βόμβα δίπλα τους· τρέχοντας άτσαλα στην άμμο για να βρεθούν μακριά από το σημείο της πτώσης και κυρίως τη θέα του νύσσοντος τραύματος, που θα έλεγες ότι προκλήθηκε σε εμπόλεμη ζώνη.

Με σφιγμένα δόντια, η νοσηλεύτρια που ειδοποιήθηκε, καθάρισε επιπόλαια το τραύμα. Όταν σήκωσε την ξεσκισμένη σάρκα για να τη τοποθετήσει στη θέση της, δυο από αυτούς που δε λάκισαν άτακτα, παρηγορούσαν τον γέροντα με ένα ποτήρι νερό και δυο χτυπήματα στον ώμο. Εκείνος ατάραχος σήκωσε τη μπλούζα του, έστριψε λίγο τον κορμό και αποκάλυψε στα πλευρά μια παλιά κακοραμμένη ουλή. “Το 54 χτύπησα στο καράβι. Ήμασταν στα ανοιχτά του Βισκαϊκού και ο πρώτος μηχανικός πρώτα έριξε τσίπουρο στην πληγή κι ύστερα την έσιαξε με τη σακοράφα που είχε ο μάγειρας για να ράβει την κοιλιά του αρνιού το Πάσχα. Μέχρι να φτάσουμε στη Φορταλέζα είχε κλείσει.”

Το ασθενοφόρο έφτασε αθόρυβα μια ώρα αργότερα και πάρκαρε στην είσοδο της παραλίας. Εκείνη τη στιγμή κάποιος από τους λακίσαντες, μακριά από το σημείο του τραυματισμού, αραχτός σε άλλη ξαπλώστρα αγόρευε: “Να μείνουν στη χώρα τους να πολεμήσουν. Που μάθανε και μας κουβαλιούνται εδώ”. Αν δεν επέμεναν έντονα νοσηλεύτρια και τραυματιοφορείς, ο γέροντας ναυτικός, ήταν ικανός να πάει μέχρι την είσοδο με τα πόδια. Κούτσα κούτσα, αλλά ευθυτενής και χωρίς την παραμικρή σύσπαση πόνου στο πρόσωπό του.



*Ιπποκράτης, Περὶ τῶν ἐν κεφαλῇ τρωμάτων

Φωτο: Florian Müller





Αιδοίου Μονόλογος


«Το να έχεις αιδοίο και άποψη σ’ αυτήν την πόλη είναι θανάσιμος συνδυασμός», μία παραδοχή της Sharon Stone που εκφράζει απόλυτα και τη λαϊκή ρήση «το νινί σέρνει καράβι»…
Απόρησες με το περιεχόμενο του κειμένου;
Κι όμως… Mπες στο(ν) κόλπο… Η ανατομία είναι πεπρωμένο… τάδε έφη Freud.
Ο όρος Αιδοίο αποτελεί πεδίο πολιτισμικού Rorschach τεστ, δημιουργώντας μία πρόσμιξη άγχους και πόθου για το γυναικείο φύλλο. Για τον Shakespeare παρέμεινε ένας “απεχθής, σκοτεινός, αιμοβόρος λάκκος” και για τον Henry Miller το “θαμνώδες αιδοίο”, ό,τι ήταν για τους Κινέζους Ταοϊστές, η “Είσοδος του Παραδείσου”, το “βρωμόμουνο” ή κάτι ακόμη χειρότερο στη σύγχρονη σλάνγκ. Για τον Φρόιντ το σώμα ήταν μια πραγματικότητα που δεν μπορούσε να παραβλέψει. Και μπορεί τότε το να μιλάς για αιδοία και πέη και οργασμό να ήταν ταμπού, αλλά αυτό είναι το σώμα μας.
Μπορεί να εκφραστεί κανείς ελεύθερα μιλώντας για το αιδοίο;
Δεκαετίες μετά την αποκαλούμενη σεξουαλική απελευθέρωση, το αιδοίο παραμένει εμβρόντητο μπροστά στην αποκάλυψη των αδικιών που σχετίζονται με τη γυναίκα και τη σύγχρονη ζωή, υποδεικνύοντας την εξασθένηση της λίμπιντο και την αδυναμία οργασμού παρά την πληθώρα ευκαιριών.
«Το αιδοίο έχει το δικό του μυαλό…» κλείνει μέσα του σοφία και δύναμη. Αποτελεί τον πυρήνα της γέννησης, την αρχή των τόπων, τα παιδιά προέρχονται από εκεί… εκεί από όπου όλοι ξεκινήσαμε.
«Αν ντυνόταν το αιδοίο σας, τι θα φορούσε;»
«Αν το αιδοίο σας μπορούσε να μιλήσει, τι θα έλεγε με δυο λέξεις;»
«Με τι θα παρομοιάζατε τη μυρωδιά του αιδοίου σας;»
«Τι χαϊδευτικό όνομα έχετε για το αιδοίο σας;»
Αυτά είναι μονάχα μερικά από τα ερωτήματα που έθεσε η Ensler στις 200 περίπου συνεντεύξεις που πήρε από γυναίκες απ’ όλο τον κόσμο για τη σχέση τους με το αιδοίο τους. Όπως διαπίστωσε στην έρευνά της, «στην αρχή οι γυναίκες ήταν λίγο ντροπαλές. Λίγο απρόθυμες να μιλήσουν. Αλλά όταν πήραν φόρα, δεν μπορούσες να τις σταματήσεις. Οι γυναίκες λατρεύουν να μιλούν για το αιδοίο τους. Κυρίως επειδή κανένας δεν τις ρώτησε ποτέ πριν…«
Μια γυναίκα υπακούει σε αυτό που ο κόλπος της προστάζει. Ο μεγεθυντικός φακός της γυναικείας σεξουαλικότητας ενέπνευσε το “ταξίδι” των ερευνητών προς την καλύτερη κατανόηση του γυναικείου κορμιού και συγκεκριμένα των σεξουαλικών περιοχών. Η γυναίκα είναι διαφορετικά καλωδιωμένη. Καθώς το δίκτυο του γυναικείου πυελικού εδάφους είναι εξαιρετικά περίπλοκο, πολύ περισσότερο από το αντρικό, αποτελεί ιδιαίτερη περιοχή για τον κάτοχό του, συνδεόμενο ως κύκλωμα μυών και νεύρων με το στόμιο του κόλπου, τον κυρίως κόλπο κι από εκεί με τον εγκέφαλο… αλλά και πιο βαθιά ως μέρος της γυναικείας ψυχής, η πύλη και το μέσο προς τη γυναικεία αυτογνωσία… η ψυχή ριζωμένη αλλιώς, στο ίδιο το ανθρώπινο σώμα.
Η ηδονή εκφράζεται στη διαφορετικότητα της επιλογής ερεθισμού, κολπικού και κλειτοριδικού οργασμού. Η απελευθέρωσή του κατά τη διάρκεια της συνεύρεσης κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται πιο σίγουρες και δημιουργικές. Οι ερευνητές συγκλίνουν στο γεγονός ότι το αιδοίο εντέλει έχει το δικό του μυαλό και η εύρυθμη λειτουργία του παράγει χωρίς υπερβολή, τη χημική ουσία του νοήματος της ζωής.
Το αιδοίο «αυτοβιογραφείται» στα άδυτα των γυναικών κάθε ηλικίας. Στο ρόλο γάτας, χρειάζεται ντάντεμα από έναν άνδρα, γλυκόλογα, επιβεβαίωση και, κυρίως, υπομονή, ενώ στον αντίποδα, η πρόστυχη και υβριστική γλώσσα προς αυτό, είναι κομβικό σημείο για να ταράξει την αντίληψη και τις αισθήσεις μιας γυναίκας και να οδηγήσει σε συστολή των αισθήσεων κι έλλειψη οργασμών. Ως ιδεολογικό πεδίο διαμάχης μέσα στην ιστορία, το αιδοίο αποτέλεσε κινούμενο στόχο όλων των άγαρμπων ιδεών σχετικά με τη θέση της γυναίκας στον κόσμο. Σίγουρα υπάρχει χώρος για θεωρίες αναφορικά με τη σημειολογία του ως τόπου ηδονής, από τις πρώιμες Χριστιανικές απόψεις, μιλώντας για ένα ναό κτισμένο πάνω σε έναν οχετό, στις πιο πρόσφατες αναγκαστικές εξετάσεις που υποβάλλονταν οι διαδηλώτριες στην Αίγυπτο κατά την Αραβική άνοιξη.
Προσωποκεντρικός στα όρια του πορνογραφικού είναι ο μονόλογος μιας καλά διαβασμένης γυναίκας… το ήξερες ότι στα σανσκριτικά το αιδοίο το λένε yoni; Η γλώσσα πυροδοτεί το λεξιλόγιο που υπάρχει για να περιγράψει την ευαίσθητη γυναικεία περιοχή. Δεν πρόκειται απλώς όμως για μία λέξη, δεν στερείται περηφάνιας, όπως κι αν χαρακτηριστεί.
Η προσβολή του αιδοίου δεν είναι μια αθώα υπόθεση… αδειάζοντας το φως από μέσα του, προκαλείς νοητικές και ψυχολογικές παθήσεις… φάντασμα μιας γυναίκας που κάποτε υπήρξε.
Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ… χτενίζεται, θα μπορούσε κάλλιστα να αναρωτηθεί κάποιος. Δυστυχώς ή ευτυχώς, κάποιες δεκαετίες είναι περισσότερο ερωτικές από κάποιες άλλες, ανεβάζοντας τη λίμπιντο του πολιτισμού στα ύψη, ακόμη κι εν μέσω κοινωνικοοικονομικής κρίσης.
Ο κόλπος μου το σπίτι μου. Εδώ κατοικώ. Η πολιτισμική αντίληψη για τον γυναικείο κόλπο διαμορφώνει και το μυαλό της κοινωνίας. Με αυτή τη λογική, μια γυναίκα δεν είναι μόνο ο κόλπος της, αλλά και όσα λένε οι άλλοι για αυτόν.

Μένη Κουτσοσίμου
Ψυχολόγος – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας
ΜΔΕ στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Παν/μίου Ιωαννίνων
Μεταδιδάκτωρ Ιατρικής Παν/μίου Ιωαννίνων στην Ποιότητα Υπηρεσιών
Προτεινόμενη βιβλιογραφία
Ensler E. (2010). Αιδοίων Μονόλογοι. Εκδόσεις Καλέντης, Σειρά Νίκη.
Lemex A. (2015). Οι 200 κλειτορίδες της Μαρίας Βοναπάρτη. Εκδόσεις Πατάκη.
Wolf N. (2013). Vagina: A New Biography. Harper Collins Publishers




Πηγή: animartists.com

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...