Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

Ι.Μ Αγίου Ιλαριωνος

Ιερός Ναός Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη του χωριού.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άποψη πλατείας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Νερόμυλος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πετροντούβαρο.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Σοκάκι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Ι.Μ Αγίου Ιλαρίωνος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Πανοραμική άποψη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Καταρράκτης.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Αγία Παρασκευή.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Φράγμα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

"Μπιτσκία".

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης .

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εξωκλήσι.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χορευτικός σύλλογος.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Εκκλησία - κοινότητα.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Το μνημείο των ηρώων.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Άνοιξη.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

ΠΡΟΜΑΧΟΙ

Χειμώνας.

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ!


Ο πωλητής του λαδιού του φιδιού
Είμαι ο πωλητής του λαδιού του φιδιού.
Κάτοχος της πανάρχαιας τέχνης των δηλητηρίων που συνεχώς εκσυγχρονίζεται.
Σου πουλάω χημικά, φάρμακα, πολιτικές, τροφές δηλητήρια. 
Και σ’ έχω πείσει ότι τα χρειάζεσαι. Σε έχω πείσει ότι με χρειάζεσαι.

Μα πόσο μοιάζουμε:
Είμαι πλανόδιος και εσύ είσαι πλανεμένος.

Θέλεις την υγεία σου και τη ζωή σου. Και εγώ το ίδιο θέλω:
θέλω την υγεία σου και τη ζωή σου όπως ποθώ μια λιμουζίνα ή ένα φρέσκο καυλάκι.

Για μένα είστε φρούτα. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να απλώσω το χέρι μου και να σας γευτώ. Μετά να σας πετάξω μισοφαγωμένα στο χώμα, να πιάσω το επόμενο εύκολο φρούτο.
Δούλεψε. Φύτρωσε. Άνθισε. Κάρπισε. Για μένα τα κάνεις όλα.
Αχ να ξερες πόσο ανιδιοτελής μου φαίνεται ο εγωισμός σου. Πόσο με θρέφει ο χυμός του.
Θύμωσε, βρίσε, εκμεταλλεύσου τους διπλανούς σου, ξεφτίλισε τους. Το έργο μου κάνεις. 

Εκεί που ο μισοφαγωμένος καρπός σου έχει πέσει, αποκομμένος από το κλαδί, δίπλα στα τόσα άλλα ζωντανά αποφάγια, εκεί ζυμώνεται η κομπόστα της σαπίλας, η βάση του αρώματος που φορώ, η βάση των δηλητηρίων που σου πουλώ. Μυρίζω θάνατο. Και αυτό σου πουλάω.

Αλλά μη στεναχωριέσαι: για μένα τίποτα δεν πάει χαμένο: ούτε το δάκρυ, ούτε το αίμα σου ούτε ο καημός ο πόνος και η κραυγή. Τα διυλίζω όλα στα εργαστήρια μου, τα εξευγενίζω, τα κάνω πολιτικές και προϊόντα και στα ξαναπουλάω. 
Οποία θεϊκή οικονομία!
Η τέλεια ανακύκλωση.

Δεν καταλαβαίνεις;
Εγώ είμαι που σου πουλούσα Εβραίους σαπούνια για να καθαρίζεις το σώμα σου από τις αμαρτίες μου. 
Το αίμα των μαύρων σε συσκευασία διαμαντιού. 
Την οιμωγή των ερυθρόδερμων κλεισμένη όμορφα μέσα σε ράβδους χρυσού. 

Τι όμορφα που δεν μπορείς να δεις πίσω από τον καθρέφτη. Πίσω από εκεί είμαι εγώ. Το είδωλο σου είναι το τέλος σου και η αρχή μου. 

Είσαι η σταγόνα, είμαι ο ωκεανός σου.
Είσαι δάκρυ χυμένο στα ορμητικά ποτάμια αίματος που φτιάχνω. 

Δούλεψε. Θυμάσαι το μαστίγιο που κρατώ στο ακούραστο χέρι μου;
Όταν καμιά φορά σηκώνεις το κεφάλι και με ρωτάς τι δουλειά κάνω, σου το λέω δεν στο κρύβω:
Είμαι ο πωλητής του λαδιού του φιδιού. 
Είμαι το αυγό του φιδιού. 
Η διχαλωτή γλώσσα του.
Είμαι ψυχρόαιμος. Ένας βόας που το πτώμα σου ζεσταίνει το απόλυτο μηδέν της ψυχής του.

Είμαι ο βασιλιάς που προσκυνάς. Ο πάπας. Ο αρχιμανδρίτης που φυλάς το χέρι του. Ο πολιτικός που ψηφίζεις και κραυγάζεις το όνομα του σαν να ταν όπλο που στρέφεις στο διπλανό σου. Ο επιστήμονας στον οποίο παρέδωσες τη γνώση. 

Κάθε μέρα γίνομαι περισσότερος καθώς εσύ γίνεσαι λιγότερος. 
Είμαι όλα όσα έχεις χάσει. Είμαι η ίδια η απώλεια. 
Είμαι το δηλητήριο μέσα σου. Άλλοτε αργό άλλοτε κεραυνοβόλο.

Καμιά φορά που το ελιξήριο του ύπνου μου λήγει προσωρινά, σηκώνεσαι σα χαλασμένη σούστα, σα σουρωμένος ακροβάτης και φωνάζεις «είσαι ο δυνάστης μου, ο εκμεταλλευτής μου, ο φονιάς μου, ο καταστροφέας μου». 

Όχι κύριε. Είμαι ο πωλητής του λαδιού του φιδιού. Στο’ χω κάνει ξεκάθαρο αυτό μέσα στους αιώνες. Πως μπορώ να σε εξαπατήσω σε κάτι που ήδη γνωρίζεις; Είμαι ο πωλητής του λαδιού του φιδιού. Ο πωλητής του λαδιού του φιδιού. Με περνάς για κακό; Για σκληρό; Που και να δεις τα αφεντικά μου. Εγώ απλά υπάλληλος είμαι. Τη δουλειά μου κάνω.

Και συ μιλάς μαζί μου και με ρωτάς γιατί, καθώς εγώ βλέπω την ψυχή σου να ρέει έξω από το σώμα σου και να ενώνεται με την κομπόστα της σαπίλας. Μμμ, καλή σοδειά δηλητηρίων θα έχουμε και φέτος.

Περάστε κόσμε. Δύο ευρώ το κιλό η ευτυχία. Ένα ευρώ το κιλό ο έρωτας. Τέσσερα ευρώ το κιλό η επιτυχία. Αν μου δώσετε ένα κιλό από τον έρωτα σας και ένα κιλό από την ευτυχία σας, σας δίνω τσάμπα ένα κιλό επιτυχίας.

Πάλι και φέτος θα ψωνίσετε.


Πέτρος Αργυρίου για το προσωπικό του blog, άγρια ζώα

ΠΩΣ ΤΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.



Δίχως αμφιβολία, το ανθρώπινο είδος έχει να επιδείξει εκπληκτικά επιτεύγματα,
από την επινόηση των πρώτων δομικά απλών εργαλείων εκδοράς μέχρι και την κατασκευή των πιο σύγχρονων και ...
πολύπλοκων υπολογιστικών συστημάτων. Ωστόσο, μερικά από αυτά υπήρχαν ήδη στο φυσικό περιβάλλον, ως μοντέλα, πολύ πριν τους προσδώσουμε εμείς υλική μορφή.

Ας πάρουμε για παράδειγμα την κοινωνία των μυρμηγκιών: ο τρόπος με τον οποίο αναζητούν την τροφή τους είναι, στις βασικές γραμμές του, ο ίδιος με τον τρόπο ελέγχου της μετάδοσης δεδομένων στο διαδίκτυο, το γνωστό στη γλώσσα των υπολογιστικών συστημάτων TCP (Transmission Control Protocol).

Πράγματι, σύμφωνα με ερευνητική εργασία τους που δημοσιεύθηκε σε μία από τις κορυφαίες on line επιστημονικές επιθεωρήσεις (PLoS Computational Biology, Αύγουστος, 23), μέρη της οποίας αναδημοσιεύτηκαν από την ειδησεογραφική ιστοσελίδα Stanford News, αλλά και από πλήθος άλλων έγκυρων ιστοσελίδων επιστημονικο-τεχνολογικού προσανατολισμού, τρεις επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, ειδικοί σε ζητήματα υπολογιστικών συστημάτων και βιολογίας, οι Balaji Prabhakar, Katherine N. Dektar και Deborah M. Gordon, αποκάλυψαν ότι η συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου είδους μυρμηγκιών, του Pogonomyrmex barbatus, κατά την αναζήτηση της τροφής του, αντικατοπτρίζει τον τρόπο λειτουργίας των πρωτοκόλλων που ελέγχουν την κυκλοφορία των δεδομένων στο Internet.

Με άλλα λόγια, τα μυρμήγκια αυτού του είδους χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν διαδικτυακούς αλγόριθμους πολύ πριν τους χρησιμοποιήσουμε εμείς ως μέσο επικοινωνιακής δικτύωσης και οργάνωσης.

Τι σημαίνει όμως αυτό;

Το όλο πράγμα έχει να κάνει με το πώς τα μυρμήγκια συλλέγουν την τροφή τους και, πιο συγκεκριμένα, με το πώς προσδιορίζουν πόσους αναζητητές τροφής πρέπει να στείλουν έξω από τη φωλιά – ένας τρόπος που ομοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το πώς τα πρωτόκολλα του διαδικτύου προσδιορίζουν πόσο εύρος ζώνης είναι διαθέσιμο για τη μεταφορά δεδομένων. Εξ ου και η ονομασία που έχουν προσδώσει οι ερευνητές σε αυτή τη λειτουργία της κοινωνίας των μυρμηγκιών: anternet, κατά το internet.

To TCP ή αλλιώς Έλεγχος Μετάδοσης Δεδομένων είναι ένας αλγόριθμος που διαχειρίζεται το συνωστισμό δεδομένων και λειτουργεί ως πηγή (Α) που μεταφέρει ένα φάκελο σε κάποιο προορισμό (Β), «σπάζοντας» το φάκελο σε αριθμημένα πακέτα. Με τη λήψη του κάθε πακέτου, ο προορισμός (Β) αποστέλλει στην πηγή (Α) μία επιβεβαίωση ότι το πακέτο ελήφθη.

Αυτός ο βρόχος ανάδρασης επιτρέπει στο TCP να ελέγχει και να αποφεύγει το συνωστισμό δεδομένων: εάν η επιβεβαίωση επιστρέψει στην πηγή σε χαμηλότερη ταχύτητα από εκείνη με την οποία εστάλη, αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει αρκετό εύρος ζώνης διαθέσιμο, οπότε προσαρμόζεται και η πηγή μειώνοντας την ταχύτητα αποστολής πακέτων. Το αντίστροφο ισχύει στην περίπτωση που η επιβεβαίωση επιστρέψει με υψηλότερη ταχύτητα.

Έτσι ακριβώς λειτουργεί και το συγκεκριμένο είδος μυρμηγκιών κατά την αναζήτηση τροφής: ο ρυθμός με τον οποίο οι αναζητητές τροφής εγκαταλείπουν τη φωλιά, καθώς και ο αριθμός τους, συναρτάται με τη διαθεσιμότητα της τροφής.

Ο αναζητητής δεν επιστρέφει στη φωλιά παρά μόνο όταν βρει τροφή. Αν η τελευταία αφθονεί, τότε οι αναζητητές επιστρέφουν ταχύτερα, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη έξοδο από τη φωλιά περισσοτέρων μυρμηγκιών. Εάν, αντιθέτως, οι αναζητητές επιστρέφουν με μικρότερη συχνότητα ή με άδεια χέρια, τότε μειώνεται και η ταχύτητα και ο αριθμός των εξερχόμενων μυρμηγκιών, ενώ ενίοτε ακυρώνεται και ολόκληρη η επιχείρηση αναζήτησης.

Πρόκειται για τη βασικότερη ομοιότητα μεταξύ ψηφιακού διαδικτύου και μυρμηγκοδικτύου αναζήτησης τροφής.

Οι μυρμηγκοαλγόριθμοι είναι απλοί και επιδεκτικοί διεύρυνσης. Όπως ακριβώς πρέπει να είναι κι εκείνοι που χρησιμοποιούμε στα σύγχρονα υψηλής κλίμακας συστήματα δικτύωσης.

Και αυτή είναι μόνο η αρχή στον εντοπισμό φυσικών αλγόριθμων, πράγμα που επεκτείνει τον ήδη, εδώ και δεκαετίες, διανοιγμένο δρόμο προς τη συγκρότηση μιας νέου τύπου γνωσιοθεωρίας που μέρα με τη μέρα αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμασταν μέχρι πρότινος τον άνθρωπο, τα προίόντα του και τη διαδικασία παραγωγής της συνείδησης και της γνώσης.



Ο ΜΙΣΘΟΣ ΕΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ.


Τις τελευταίες ημέρες η εκκλησιαστική επικαιρότητα περιστρέφεται γύρω από το ζήτημα της μισθοδοσίας κληρικών και Αρχιερέων, με ...
αφορμή την οριστικοποίηση του πακέτου των νέων μέτρων και περικοπών.

Με αφορμή και τις πληροφορίες που βλέπουν το φως της επικαιρότητας για το ύψος των αποδοχών των Αρχιερέων η Μητρόπολη Χαλκίδος με ανακοίνωσή της έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για τη μισθοδοσία του επιχώριου Μητροπολίτη κ. Χρυσοστόμου. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της, «οι καθαρές μηνιαίες αποδοχές του Σεβασμιωτάτου είναι 1.707,80 €. Οι αποδοχές αυτές, πριν την εφαρμογή του Μνημονίου (Ιούνιος 2009) έφθαναν το ποσό των 2.135,16 €, στο οποίο έγιναν περικοπές, όπως και σε όλους τους δημοσίους λειτουργούς»




ΠΗΓΕΣ...
 www.amen.gr


ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΑΣΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ της ΔΕΘ


   
  Αγρότη - Αγρότισσα της Πέλλας
 Η Κοινή Αγροτική Πολιτικής της ΕΕ , που συναποφάσιζαν και οι Ελληνικές κυβερνήσεις και εφάρμοζαν & εφαρμόζουν και σαν συγκυβέρνηση πλέον ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ , συνεχίζει το ξεκλήρισμα της μικρομεσαίας αγροτιάς και την δημιουργία στη θέση των μικρών οικογενειακών αγροτοκτηνοτροφικών νοικοκυριών «ισχυρών γεωργικών εκμεταλλεύσεων» ,  τα σύγχρονα τσιφλίκια.
   Ευρωπαϊκή Ένωση & Τρόικα σε συμφωνία από κοινού με τη τρικομματική ελληνική κυβέρνηση εφαρμόζουν Μνημόνια & δανειακές συμβάσεις σε όφελος του κεφαλαίου και σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων έχοντας και την ουσιαστική συναίνεση από όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις , που αποδεχόμενες τη Συνθήκη του Μάαστριχτ στηρίζουν την ΕΕ των ευρωομολόγων & των δανείων . 
     Και με τη φετινή χρονιά  η οικονομική κατάσταση των μικρομεσαίων αγροτών χειροτέρεψε πληρώνοντας ουσιαστικό μερίδιο της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης για τη δημιουργία της οποίας οι παραγωγοί του πρωτογενή τομέα , όπως και οι εργαζόμενοι δεν φταίνε σε τίποτα . Το κόστος παραγωγής συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο ( Φυτοφάρμακα , Λιπάσματα , Ζωοτροφές , ΦΠΑ στο 23%, εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης-κίνησης , αγρ.ρεύμα , φοροχαράτσωμα , χαράτσια αδρευτικών γεωτρήσεων & σήμανσης ζώων , κ.ά. ) .     
    Οι τιμές παραγωγού πηγαίνουν όλο και πιο κάτω σε όλα τα αγροτικά & κτηνοτροφικά προϊό-ντα , η ανεξέλεγκτη κερδοσκοπία των μεσαζόντων & των εμποροβιομηχάνων δημιουργούν απρό-σιτες τιμές στον εργαζόμενο καταναλωτή . Το αγροτικό εισόδημα του 2011 μειώθηκε αθροιστικά κατά 26,5% .
      Η νέα ΚΑΠ 2014-2020 έρχεται με τον αισθητά μειωμένο προϋπολογισμό της ΕΕ για τη γεωργία να επιδεινώσει ακόμα παραπέρα τον αγώνα επιβίωσης των μικρομεσαίων αγροτών . Από κοντά συμβάλουν στην ίδια ρότα ο νέος νόμος διάλυσης του Συνεταιριστικού & Συνδικαλιστικού αγρο-τικού κινήματος , οι αντιασφαλιστικοί Κανονισμοί του ΕΛΓΑ & του ΟΓΑ , το ξεπούλημα της ΑΤΕ & των κρατικοσυνεταιριστικών μονάδων ( ΕΒΖ , ΣΕΚΑΠ , ΕΛΒΙΖ , ΔΩΔΩΝΗ , κλπ ) .                    Δεν  ενδιαφέρουν  όμως τους κυβερνώντες  οι συνέπειες από αυτό το γενικό ξεπούλημα για τη μι-κρομεσαία αγροτιά .  Προχωρούν στο «σταμάτημα» μιας ακόμη δυναμικής καλλιέργειας , όπως τα Τεύτλα , μετά τον Καπνό , τη Βιομ.Τομάτα , συνεχίζουν τους περιορισμούς με ποσοστώσεις & πρό-στιμα συνυπευθυνότητας στο Βαμβάκι , το Ρύζι, τα Γαλακτοκομικά προϊόντα , κ.ά.                
   Όπως δεν τους ενδιαφέρουν οι απούλητες παραγωγές ή οι ξεπουλημένες παραγωγές των Ροδα-κίνων & των άλλων φρούτων με τιμές κάτω από το κάθε χρόνο αυξανόμενο κόστος παραγωγής και για πολλούς απλήρωτες για 1 & 2 χρόνια από τους εμποροβιομήχανους .
       Αγρότη – Αγρότισσα
     Πρέπει να δώσουμε τη δική μας αγωνιστική απάντηση στην αντιλαϊκή αντιαγροτική λαίλαπα και στις πολιτικές & τα κόμματα , που μας οδηγούν μακριά από τα χωριά και τα χωράφια μας .            
      Σ’αυτό τον αγώνα έχουμε συμμάχους , χρειάζεται να συντονίζουμε τα αγωνιστικά μας βή-ματα με το ΠΑΜΕ των εργατοϋπαλλήλων  , την ΠΑΣΕΒΕ των μικρών επαγγελματοβιοτεχνών & εμπόρων , το ΜΑΣ της σπουδάζουσας νεολαίας , την ΟΓΕ των γυναικών της λαϊκής οικογέ-νειας , που είναι θύματα της ίδιας αντιλαϊκής καπιταλιστικής πολιτικής .
        Οι αγώνες μας ενάντια σε αυτή την πολιτική που μας καταστρέφει, μας ξεκληρίζει, μας οδηγεί στην φτώχεια και την εξαθλίωση είναι πλέον μονόδρομος . Ένας μονόδρομος για τη πραγματική διέξοδο και την ουσιαστική  λύση σε όφελος των αγροτών και των λαϊκών στρωμάτων .
      Αγρότη - Αγρότισσα της  Πέλλας 
      Μπορούμε να συμβάλουμε με τη παραγωγή ποιοτικών , υγιεινών και φτηνών αγροτοκτη-νοτροφικών προϊόντων στη κάλυψη των διατροφικών αναγκών του λαού μας . Έχουμε την εμπειρία & την επιστημονική γνώση , έχουμε τις προϋποθέσεις  ( εδαφικές , κλιματολογικές , κλπ ) για να το πετύχουμε , αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος των εφαρμοζόμενων πολιτικών . Μπορούμε να καλύψουμε όλες τις διατροφικές ανάγκες του λαού μας και να αυξήσουμε τις συναλλαγματοφόρες εξαγωγές , αλλά αυτό προϋποθέτει μια άλλη εξουσία που θα είναι προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων, με βασική κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και της γης, με κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας κάτω από τον εργατικό-λαϊκό έλεγχο.
     Ο απλήρωτος ιδρώτας της δουλειά μας στο χωράφι & τη στάνη και η πορεία ξεκληρίσματός μας δεν είναι μονόδρομος . Δεν πρέπει με τον ιδρώτα αυτό να αυγαταίνουμε καθημερινά τα κέρδη των εμποροβιομηχάνων . Μπορούμε σαν πρωτογενής τομέας να συμβάλουμε στο ξεπέ-ρασμα των συνεπειών για το λαό μας της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης .  
      Δε θα πληρώσουμε εμείς για τη καπιταλιστική κρίση . Δεν ήταν και δεν είναι μονόδρομος η ΕΕ . Με μια άλλη πολιτική αξιοποιώντας τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας σε όφελος του λαού  , μπορούμε να διασφαλίσουμε δουλειά και εισοδήματα στον εργαζόμενο λαό,  να καλύψουμε δωρεάν τις ανάγκες στους τομείς της Παιδείας , της Υγείας  , του Πολιτισμού & της Αναψυχής .

Η ΠΑΣΥ Ν.Πέλλας καλεί όλους τους φτωχούς και μεσαίους αγρότες σε μαζική & αγωνιστική συμμετοχή στο συλλαλητήριο ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές το                                           Σάββατο 8 Σεπτέμβρη στη Πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης στις 6.00’ μ.μ.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ    :      ΕΔΕΣΣΑ - Πλατ.Δημοκρατίας      στις  4.00’  το απόγευμα
                                                              ΣΚΥΔΡΑ - Μαυροβούνι                στις  4.15’          «
                                                              ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ-Εγνατία(ΔΩΔΩΝΗ )  στις  4.40’          «             
                                              
                                                          Γραμματεία Π.Α.ΣΥ. Ν.ΠΕΛΛΑΣ

ΕΠΙΣΚΥΡΟΣ- ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!


Επίσκυρος:" ό, παιδιά τις, διά σφαίρας", " ό, μέ τά πολλών, σφαιρισμός " (Ησυχ.) {Από το Ομηρικό Λεξικό των LIDDEL & SCOTT}. Δηλαδή " αυτός που παίζει με τη σφαίρα (μπάλλα) " ή " αυτός που παίζει με πολλούς τη σφαίρα (μπάλλα)". Στην αγγλική μετάφραση του ίδιου Λεξικού λέει: Επίσκυρος = Ballgame, football or rugby.

Αν ανατρέξουμε στα Ομηρικά έπη θα βρούμε τις πρώτες πληροφορίες για παιχνίδι με μπάλλα στη λεκάνη της Μεσογείου. Μια παρόμοια αναφορά γίνεται και στον "Θεαίτητο" του Πλάτωνα
Μεγάλη επιτυχία στην αρχαία Ελλάδα γνώρισε το παιχνίδι « Επίσκυρος » που είχε πάρει το όνομά του από τη γραμμή με σκύρα (σπασμένα κομμάτια πέτρας, πετραδάκια) που χώριζε το γήπεδο.Με λίγα λόγια είχαμε και κεντρική διαχωριστική γραμμή, των δύο μεγάλων περιοχών του γηπέδου.

(Σωκράτης) Λέγεται τοίνυν, ἔφη, ὦ ἑταῖρε, πρῶτον μὲν εἶναι τοιαύτη ἡ γῆ αὐτὴ ἰδεῖν, εἴ τις ἄνωθεν θεῷτο, ὥσπερ αἱ δωδεκάσκυτοι σφαῖραι, ποικίλη, χρώμασιν διειλημμένη, ὧν καὶ τὰ ἐνθάδε εἶναι χρώματα ὥσπερ δείγματα, οἷς δὴ οἱ γραφῆς καταχρῶνται.

(μτφ): “Λέγεται λοιπόν, ω συνομιλητή, πως η γη, εάν την δει κανείς από ψηλά είναι σαν τις σφαίρες (μπάλες) που αποτελούνται από δώδεκα κομμάτια διαφορετικού δέρματος. Είναι δηλαδή πολύχρωμη σφαίρα και τα μέρη της ξεχωρίζουν από τα χρώματα που έχει το καθένα
Πλάτων «Φαίδων» ή περί ψυχής [110b]

Αρα η μπάλα ήταν φτιαγμένη από 12 χρώματα, 12 κομμάτια δέρματος συμβολίζοντας τους 12 Έλληνες Θεούς.
Μπάλα που βρέθηκε μετά από ανασκαφές στην Σαμοθράκη.
«Φύγετε νεαροί, αυτό το παιχνίδι με την μπάλα φουσκωμένη από αέρα έχει γίνει για μεσήλικες και παιδιά» - Αρριανός ΧΙV 47

"Έριχνε ψηλά την σφαίρα και την γη που έθρεψε πολλούς άρχισε να κτυπά με προικισμένα πόδια και να κάνη στροφές γρήγορες και εναλλασσόμενες, ενώ οι άλλοι νέοι τον ζητωκραύγαζαν και στον ουρανό υψώνονταν δυνατές φωνές." - Οδύσσεια Θ 370 - 375

Πληροφορούμεθα λοιπόν από τον αρχαιολόγο Ε. Μπεξή στο περιοδικό ΙΧΩΡ ότι: Υπήρχε ένα άθλημα με το όνομα "Επίσκυρος".

Το γήπεδο που διεξήγετο ο αγώνας ήταν χωρισμένο σε δύο μέρη με γραμμές από χαλίκια και η μπάλα ήταν κατασκευασμένη από δερμάτινα κομμάτια ραμμένα μεταξύ τους με εντόσθια ζώων, ενώ στις άκρες του γηπέδου ήταν χαραγμένη μία γραμμή που συμβόλιζε τα δύο τέρματα.

Η μπάλα ήταν φουσκωμένη με αέρια και εξωτερικά ήταν ζωγραφισμένη με ζωντανά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα. Σκοπός ήταν και για τις δύο ομάδες όπως και σήμερα να περάσουν την μπάλα από την απέναντι εστία, το τέρμα.


Εντύπωση προξενεί επίσης η ιατρική(!) παρατήρηση του αθλήματος. Ο μεγάλος γιατρός της ύστερης αρχαιότητος Γαληνός μας δίνει μία καταπληκτική περιγραφή στο έργο του "Περί ασκήσεων με μικρή μπάλα" του παιχνιδιού.
"Όταν οι παίκτες παρατάσσονται σε αντίθετες σειρές και αγωνίζονται, για να εμποδίσουν τον αντίπαλο να κρατήσει την μπάλα στο κέντρο, τότε είναι βίαια άσκηση με κρατήματα στους ώμους και λαβές πάλης. Έτσι το κεφάλι και ο λαιμός ασκούνται με τις κινήσεις, τα κρατήματα των ώμων και τα πλευρά και το στήθος και το στομάχι ασκούνται από τα κρατήματα και τις λαβές πάλης με τα χέρια. Σε αυτό το παιχνίδι οι γλουτοί και τα πόδια τεντώνονται βίαια, γιατί αποτελούν την βάση των κινήσεων. Ο συνδυασμός με το τρέξιμο μπροστά και πίσω και τα πηδήματα στα πλάγια, κάθε άλλο παρά μικρή άσκηση είναι όχι μόνο για τα πόδια αλλά και για όλο το σώμα που είναι σε κίνηση."

Εάν δεν αρκούν τα λόγια έχουμε και "κατευθείαν αναμετάδοση" από το αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών αθλητή - ποδοσφαιριστή, ο οποίος προσπαθεί με άψογη τεχνική να κοντρολάρει την μπάλα πάνω στο δεξί του πόδι. Είναι σαφές ότι ο παίκτης δεν πρέπει να πιάσει την μπάλα με τα χέρια του γι αυτό τα κρατάει πίσω από την πλάτη του. (Αρχική φώτο).

Μας διασώζονται ακόμη και ονόματα διάσημων «ποδοσφαιριστών» της αρχαιότητος ,όπως του Αριστόνικου του Καρυστίου, του Δημοτέλη του Χίου, του Χαιρεφάνη και του Κτησιβίου του Χαλκιδέως.



ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ!


lawΏρες ώρες είναι να απορεί κανείς... Μα τι είχε πιει ο νομοθέτης όταν έβγαζε αυτούς τους νόμους. Κι επίσης, εκείνοι που τους ψήφιζαν, τα έτσουζαν μαζί του; Διαβάστε μερικούς από τους πιο... ιδιαίτερους νόμους και θα καταλάβετε προς τι οι ερωτήσεις...

ΗΠΑ, California, Chico (δημοτικός νόμος): Η πυροδότηση πυρηνικού όπλου στα όρια του Δήμου τιμωρείται με πρόστιμο $500.
ΗΠΑ, California, Downey (δημοτικός νόμος): Είναι παράνομο το πλύσιμο αυτοκινήτου στο δρόμο (ψηφίστηκε το 1995).
ΗΠΑ, California, Hollywood (δημοτικός νόμος): Είναι παράνομη η διέλευση περισσοτέρων των 2.000 προβάτων ανά κοπάδι από τη Hollywood Boulevard.
ΗΠΑ, California, Los Angeles (δημοτικός νόμος): Απαγορεύεται στους σκύλους να ζευγαρώνουν σε απόσταση μικρότερη των 500 μέτρων από εκκλησίες. Οι παραβάτες τιμωρούνται με πρόστιμο $500 και/ή φυλάκιση 6 μηνών.
ΗΠΑ, California, Palm Springs (δημοτικός νόμος): Απαγορεύεται η διέλευση καμήλας από την Palm Canyon Drive μεταξύ 16.00 και 18.00.
ΗΠΑ, California, San Diego (δημοτικός νόμος): Όσοι αφήνουν χριστουγεννιάτικα στολίδια στα σπίτια τους μετά τη 2α Φεβρουαρίου τιμωρούνται με πρόστιμο $100.
ΗΠΑ, Arkansas (πολιτειακός νόμος): Ο άνδρας έχει το δικαίωμα να δέρνει τη σύζυγό του, όχι όμως περισσότερες από μία φορά το μήνα.
ΗΠΑ, Colorado, Alamosa (δημοτικός νόμος): Η εκτόξευση πυραύλων κατά αυτοκινήτων είναι παράνομη.
ΗΠΑ, Colorado, Logan County (δημοτικός νόμος): Είναι παράνομο το φιλί σε μια γυναίκα ενώ αυτή κοιμάται.
ΗΠΑ, Florida (πολιτειακός νόμος): Απαγορεύεται η απελευθέρωση αερίων από τον πρωκτό σε δημόσιο χώρο, μετά τις 18.00 κάθε Πέμπτη.
ΗΠΑ, Florida, Pensacola (δημοτικός νόμος): Οι πολίτες δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης με λιγότερα από $10 στην τσέπη τους.
ΗΠΑ, Massachusetts (πολιτειακός νόμος): Απαγορεύεται το ροχαλητό εκτός και εάν όλα τα παράθυρα της κρεβατοκάμαρας είναι κλειστά και κλειδωμένα.
ΗΠΑ, Massachusetts (πολιτειακός νόμος): Απαγορεύονται οι γορίλες στο πίσω κάθισμα των αυτοκινήτων.
ΗΠΑ, New York (πολιτειακός νόμος): Η ποινή για όποιον πηδάει από κάποιο κτίριο είναι θάνατος.
ΗΠΑ, New York (πολιτειακός νόμος): Όταν κάποιος χρησιμοποιεί ασανσέρ πρέπει να έχει τα χέρια διπλωμένα μπροστά του και να κοιτά την πόρτα.
ΗΠΑ, Texas, Texarkana (δημοτικός νόμος): Οι κάτοχοι αλόγων δεν επιτρέπεται να τα ιππεύουν νύχτα, εάν αυτά δε φέρουν πίσω φώτα.
Ελβετία, (εθνικός νόμος): Οι πολίτες δεν επιτρέπεται να τραβούν το καζανάκι της τουαλέτας μετά τις 22.00.
Δανία, (εθνικός νόμος): Δεν επιτρέπεται στους οδηγούς αυτοκινήτων να εκκινούν τα οχήματά τους ενώ κάποιος βρίσκεται κάτω από αυτά.
Δανία, (εθνικός νόμος): Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται θα πρέπει κάποιος να προηγείται, φέροντας μια σημαία, για να ειδοποιεί τα ιππήλατα οχήματα ότι έρχεται μηχανοκίνητο όχημα.
Γαλλία, (εθνικός νόμος): Δεν επιτρέπεται να δίνεται το όνομα Ναπολέων σε γουρούνια.
Γαλλία, Le Lavandou, (δημοτικός νόμος): Απαγορεύεται σε κάποιον να πεθάνει εάν δεν έχει προνοήσει για τον τόπο ταφής του.
Αγγλία, (εθνικός νόμος): Η επικόλληση γραμματοσήμων που φέρουν το βασιλιά ή τη βασίλισσα, με την ανάποδη, θεωρείται εσχάτη προδοσία.
Αγγλία, York, (δημοτικός νόμος): Εξαιρώντας τις Κυριακές, η δολοφονία Σκοτσέζων με τη χρήση τόξου, είναι απόλυτα νόμιμη.




Πηγή:newsbeast.gr

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!


ekklisiakinitiPARAXENAΕίναι η πρώτη φορά που αντικρίζουμε μία κινητή εκκλησία. Τελικά σε αυτή τη ζωή δεν πρέπει ποτέ να λες ποτέ!

Ο Αιδεσιμότατος Darrell έχει μετατρέψει ένα όχημα της πυροσβεστικής του 1940 σε κινητή εκκλησία. Η εκκλησία χωράει μέσα τον παπά, τον γαμπρό, την νύφη, τον κουμπάρο και την κουμπάρα.

Ο πάτερ χρεώνει 2 δολάρια ανά μίλι συν 200 δολάρια για την οδήγηση της εκκλησίας του για να πάει σε ζευγάρια σε όλη τη χώρα από το Σικάγο (Ιλινόις), όπου κατοικεί.



Πηγή: Zougla.gr

ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ!!!


asanser feggari etoimo 3187969 bΗ αμερικανική ιδιωτική εταιρεία LiftPort Group βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό και τον σκοπό της πραγματοποίησης του πρώτου ασανσέρ προς το φεγγάρι.

Ψυχή της όλης διαδικασίας ο ερευνητής-μηχανικός Μάικλ Νέιλ, ο οποίος παλαιότερα ανήκε στο δυναμικό της NASA.
Σκοπός είναι η μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων στη Σελήνη, με την υποστήριξη ειδικού καλωδίου, το οποίο και θα θέτει σε τροχιά το ασανσέρ.
Για αρχή, το επιστημονικό προσωπικό της καλιφορνέζικης επιχείρησης θα κάνει τεστ με ασανσέρ ύψους δύο χιλιομέτρων. Αργότερα, θα δημιουργηθεί το ανάλογο σύστημα υποστήριξης του έργου, το οποίο θα περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένο σταθμό στο φεγγάρι, που θα συνδέεται με μία πλατφόρμα στη Γη.
Όσο για την ιδέα δεν είναι «φρέσκια», αφού οι πρώτες τέτοιες συζητήσεις πρωτοκαταγράφηκαν το 1895 και τις άρχισε ο Κονσταντίν Τσιολκόφσκι. Σύμφωνα με την εφημερίδα Rossiyskaya Gazeta, η περαιτέρω ανάλυση της πρώιμης σκέψης έγινε από τον επιστήμονα Γιούρι Αρτσουτάνοφ, που μελέτησε την επιθυμία του Τσιολκόφσκι σε βάθος.




ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.


Φωτογραφία για VIDEO: Το μυστήριο με τον θάνατο του Χίτλερ
Στο τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου, ο Αδόλφος Χίτλερ αντιμετώπιζε την πραγματικότητα της ήττας, οπότε αυτοκτόνησε. Στη συνέχεια το σωμα του...
μυστηριωδώς εξαφανίστηκε Το FBI ξόδεψε χρόνια ακολουθώντας λανθασμένες "άκρες" και στοιχεία καθώς και υποτιθέμενες επανεμφανίσεις του Χίτλερ.

Ο θάνατος του, παραμένει ακόμα και τώρα ένας φάκελος μυστηρίου.

Υπάρχουν ιστορίες συνωμοσίας που θέλουν τον Χίτλερ να μην έχει αυτοκτονήσει στο Βερολίνο, αλλά αντίθετα να έχει φυγαδευτεί στην Λατινική Αμερική και να έχει πεθάνει ειρηνικά στο κρεβάτι του.




ΠΗΓΕΣ...
 krasodad 
24wro

http://periergaa.blogspot.gr

ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟ: ΧΟΡΕΨΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΡΤΑΚΙ.


Χόρεψαν 5.640 άτομα από 14 έως 89 ετών
Ο Βόλος κατάφερε να χορέψει το μεγαλύτερο συρτάκι του κόσμου, κατακτώντας με άνεση το ρεκόρ Γκίνες. Στους ρυθμούς του «Ζορμπά» του Μίκη Θεοδωράκη, χόρεψαν για πέντε λεπτά 5.640 άτομα, ηλικίας από 14 έως 89 ετών, υπερδιπλάσια από τα 2012 στα οποία στόχευαν οι διοργανωτές.

Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε η Ρόδος με 1.600 χορευτές, ενώ την κατάρριψη πιστοποίησαν κριτές από την επιτροπή Γκίνες. Το γεγονός κατέγραψαν διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα.

«Προβάλαμε το Βόλο και δώσαμε το μήνυμα ότι ο Έλληνας έχει δύναμη και δεν το βάζει κάτω», δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο Κώστας Χαλέβας, πρόεδρος της διοργανώτριας ΕΚΠΟΛ, μιας μη κερδοσκοπικής εταιρίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Η εκδήλωση έγινε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Βόλου, των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων, Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας και των Δήμων, Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας.




ΟΙ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ.


ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΚΡΗ.
 Μέχρι να γίνει προτεραιότητα μας η συνύπαρξη με τον άλλο και όχι η εξόντωση του κανείς δεν ξέρει πόσα χρόνια θα περάσουν


«Δεν είμαστε ήρωες και ολυμπιονίκες της ζωής. Είμαστε ολυμπιονίκες. Ο κόσμος είναι γεμάτος από ήρωες που προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα στην καθημερινότητα τους. Δεν διαφέρουμε σε κάτι από τους άλλους συμπολίτες μας». Ακόμα θυμάμαι τα λόγια ενός αθλητή ολυμπιονίκη των Παραολυμπιακών Αγώνων στην Ολυμπιάδα της Αθήνας. Ο  δημοσιογράφος της κρατικής τηλεόρασης χρησιμοποίησε μια από τις δεκάδες φράσεις-κλισέ και η αντίδραση του αθλητή ήταν άμεση.

Θα ξανακούσουμε ανάλογες φράσεις μέσα στις επόμενες μέρες και για όσο διαρκέσει η Παραολυμπιάδα. Όχι μόνο από τα στόματα των δημοσιογράφων και των πολιτών αλλά και των πολιτικών. 
«Ήρωες της καθημερινότητας», «Ολυμπιονίκες της ζωής», «Ξεπέρασαν την ατυχία τους», «Η αναπηρία δεν στάθηκε εμπόδιο», «Παράδειγμα προς μίμηση». Ο θαυμασμός ανακατεμένος με την λύπη μας για αυτούς τους ανθρώπους συν μια μεζούρα χαράς για την δική μας αρτιμέλεια, που φυσικά δεν θα την παραδεχτούμε ποτέ, δημιουργούν αυτό το πικρό κοκτέιλ που προκαλεί αναγούλα σε όποιον πέφτει πάνω του. Μετά οι Παραολυμπιακοί θα τελειώσουν. Θα ξεχάσουμε ότι υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι και θα τους καλωσορίσουμε στον πραγματικό κόσμο(μας).

Εδώ λοιπόν, στον κόσμο(μας) καθημερινά θα δεις δεκάδες αναίσθητους συμπολίτες μας να παρκάρουν στις θέσεις ΑΜΕΑ. Αν τους ρωτήσεις θα σου πουν ότι «δυο-λεπτά-ήθελα-να-πάρω-κάτι-και-φεύγω» και ότι ναι φυσικά ξέρω τι είναι αλλά «δυο-λεπτά-ήθελα-να-πάρω-κάτι-και-φεύγω».
Στο κόσμο(μας) θα δεις επίσης δημοσιογράφους να αποκαλούν «σακάτη» έναν άνθρωπο που είναι σε καροτσάκι, επειδή είναι «σκληρή η στάση του απέναντι στην Ελλάδα». Θα ακούσεις ανέκδοτα στον ψηφιακό κόσμο, τα οποία θα τα εκλάβεις ως ρατσιστικά «επειδή είσαι ξενέρωτος αντί να είσαι LOL είσαι :( όλη την ώρα. Ντάξει;».

Στο κόσμο(μας) δεν θα μπορείς να κυκλοφορήσεις με το αναπηρικό καροτσάκι γιατί ζεις σε μια πόλη που κυριαρχεί το «φαίνεσθε». Όποιος παίρνει τη δημαρχία θέλει να φυτέψει νεραντζιές, να κόψει νεραντζιές, να βάλει πασαλάκια, να στολίσει το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Ευρώπης, να προστατέψει το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Ευρώπης από πιθανή πυρκαγιά, να βάλει καρουζέλ, να βγάλει το καρουζέλ, να τοποθετήσει ένα άγαλμα σε κάποια πλατεία, να απαντήσει για την κριτική που δέχεται ο καλλιτέχνης για το κακόγουστο άγαλμα της πλατείας, να γκρεμίσει ένα κτίριο, να αναπαλαιώσει ένα κτίριο. Και ούτε ένας δεν βάζει ως προτεραιότητα την προσβασιμότητα όλων των πολιτών στα περισσότερα σημεία της πόλης.

Τέλος στο κόσμο(μας) θα δεις αυτά τα βλέμματα συμπόνιας και λύπης κάθε φορά που θα κυκλοφορείς έξω. Μπορεί να μην δίνεις σημασία, να έχεις βαρεθεί ακόμα και να συζητάς το θέμα, να είσαι εντάξει με τον εαυτό σου και να μην σε ενοχλούν οι αντιδράσεις των άλλων. Θα πρέπει όμως να παραδεχτείς ότι αυτό που θες είναι να σε αντιμετωπίζουν ως ισότιμο μέλος της κοινωνίας. Αυτό ακριβώς που ζητάει και ο αθλητής στην αρχή του κειμένου.

Είναι όμως δύσκολα αυτά τα χρόνια της δημοκρατίας μας για όλους και ιδιαίτερα για τις μειονότητες. Πάντα ήταν.
 Τώρα όμως μιλάμε για τη δημοκρατία που έστειλε έναν «Καιάδα» στη Βουλή. Μέχρι να γίνει προτεραιότητα μας η συνύπαρξη με τον άλλο και όχι η εξόντωση του κανείς δεν ξέρει πόσα χρόνια θα περάσουν.



ΠΗΓΗ...http://www.lifo.gr

ΣΥΛΛΟΓΙΣΟΥ ΤΟΤΕ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ;

15
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
Κοίτα, πόσα κάστρα και παλάτια βασιλιάδων, ηγεμόνων και αρχόντων είναι σωριασμένα σε ερείπια! Σκέψου, πόση δύναμη και πόσο πλούτο είχαν κάποτε!

Τώρα έχουν ξεχαστεί και τα ονόματά τους. Λέει η Γραφή:«Πολλοί άρχοντες έχασαν την εξουσία τους και κάθησαν στο χώμα" κι ένας άσημος, που κανείς δεν φανταζόταν ότι θα γίνει βασιλιάς, φόρεσε στέμμα».

Δεν σου φτάνουν αυτά; Συλλογίσου τότε, ποιά είναι η αξία σου όταν κοιμάσαι; Μήπως δεν μπορεί κι ένα ζωύφιο να σε θανατώσει; Ναι, πολλοί πέθαναν έτσι στον ύπνο τους. Αλήθεια, από μια κλωστή κρέμεται η ζωή μας! Κόβεται η κλωστή και τελειώνουν όλα. Έτσι να φιλοσοφείς και να μη σαγηνεύεσαι από την ομορφιά, τα πλούτη, τη δόξα, τις απολαύσεις.

Ένα μόνο να σε απασχολεί: Που τελειώνουν όλα αυτά. Θαυμάζεις όσα βλέπεις εδώ στη γη; Πιο αξιοθαύμαστα, όμως, είναι εκείνα που αναφέρονται στις άγιες Γραφές.


Δείξε μου έναν αγέρωχο άρχοντα ή έναν λαμπροντυμένο πλούσιο, όταν ψήνεται από τον πυρετό, όταν ψυχομαχεί, και τότε θα σε ρωτήσω: "Πού είναι εκείνος, που περνούσε από την αγορά καμαρωτός και περήφανος με ακολούθους και σωματοφύλακες; Πού είναι εκείνος, που φορούσε πανάκριβα ρούχα; Πού είναι η χλιδή της ζωής του, η πολυτέλεια των συμποσίων του, οι υπηρέτες, οι παρατρεχάμενοι, τα γέλια, οι ανέσεις, οι σπατάλες;

Όλα έφυγαν και πέταξαν. Τί απέγινε το σώμα, που απολάμβανε τόση ηδονή; Πλησίασε στον τάφο και κοίτα τη σκόνη, τη σαπίλα, τα σκουλήκια. Κοίτα και στέναξε πικρά. Και μακάρι το κακό να περιοριζόταν σε τούτη τη σκόνη, που βλέπεις. Από τον τάφο και τα σκουλήκια φέρε τη σκέψη σου στο ακοίμητο σκουλήκι της άλλης ζωής, στο τρίξιμο των δοντιών, στο αιώνιο σκοτάδι, στην άσβεστη φωτιά, στις πικρές και αφόρητες εκείνες τιμωρίες, που δεν θα έχουν τέλος.

Εδώ, στη γη, και τα καλά και τα κακά κάποτε, αργά ή γρήγορα, τελειώνουν εκεί, όμως, και τα δύο διαρκούν αιώνια. Και διαφέρουν ως προς την ποιότητα από τα καλά και τα κακά του κόσμου τούτου τόσο, που δεν είναι δυνατό να εκφράσει κανείς με λόγια.


Τί έγιναν, λοιπόν, όλα εκείνα τα μεγαλεία; Τί έγιναν τα χρήματα και τα κτήματα; Ποιός άνεμος φύσηξε και τα πήρε και τα σκόρπισε; Τί θέλει, πάλι, κι αυτή η ανώφελη δαπάνη για την κηδεία, που και τον νεκρό δεν ωφελεί και τους οικείους του ζημιώνει; Ο Χριστός αναστήθηκε γυμνός από τον τάφο.

Ας μη γίνεται, λοιπόν, η κηδεία αφορμή ικανοποιήσεως της μανίας μας για επίδειξη. Ο Κύριος είπε: «Πείνασα και μου δώσατε να φάω" δίψασα και μου δώσατε να πιω" ήμουνα γυμνός και με ντύσατε» . Όμως δεν είπε: «Ήμουνα νεκρός και με θάψατε». Γιατί, αν μας παραγγέλλει να μην έχουμε τίποτα περισσότερο από ένα σκέπασμα, όταν ζούμε, πολύ περισσότερο όταν πεθάνουμε. Ποιάν απολογία θα δώσουμε στο Θεό, λοιπόν, όταν ξοδεύουμε τεράστια ποσά για να κηδέψουμε ένα νεκρό σώμα, τη στιγμή που ο Χριστός, με τη μορφή των φτωχών συνανθρώπων μας, τριγυρνάει πεινασμένος και γυμνός, κι εμείς αδιαφορούμε γι' αυτό;


Όλα όσα σας λέω, βέβαια, είναι ανώφελα για κείνους που έχουν ήδη πεθάνει. Ας τ' ακούσουν, όμως, οι ζωντανοί και ας συνέλθουν, ας λογικευτούν, ας διορθωθούν. Όπου νά 'ναι θα έρθει και η δική τους ώρα. Δεν θ' αργήσουν να βρεθούν κι αυτοί, δεν θ' αργήσουμε να βρεθούμε όλοι μας, μπροστά στο φοβερό Κριτήριο, όπου θα δώσουμε λόγο για τις πράξεις μας. Ας αγωνιστούμε, λοιπόν, να γίνουμε καλύτεροι, εγκαταλείποντας την αμαρτία και ακολουθώντας την αρετή, για να μη χάσουμε τη βασιλεία των ουρανών, για ν' αποκτήσουμε τα άφθαρτα αγαθά, που έχει ετοιμάσει για μας ο φιλάνθρωπος Κύριος. 




ΠΗΓΗ...http://www.agioritikovima.gr

"ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΜΟΡΦΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ".


«Zητάμε συγνώμη για τις δυσμορφίες που προκαλέσαμε στα παιδιάς σας»
Η γερμανική εταιρεία που παρασκεύαζε τη θαλιδομίδη ζήτησε με καθυστέρηση 50 ετών συγγνώμη από τα χιλιάδες παιδιά που γεννήθηκαν με δυσμορφίες και προβλήματα υγείας εξαιτίας της χρήσης της ουσίας αυτής από τις μητέρες τους.

Ο γενικός διευθυντής της Grunenthal, ο Harald Stock, δήλωσε κατά τη διάρκεια ομιλίας του χθες ότι η εταιρεία "εκφράζει την ειλικρινή της λύπη" για τη σιωπή της απέναντι στα θύματα της θαλιδομίδης, η οποία επωλείτο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '50 και στις αρχές της δεκαετίας του '60 στις εγκύους για την αντιμετώπιση της πρωινής ναυτίας.
"Σας ζητούμε συγγνώμη που επί 50 χρόνια δεν βρήκαμε έναν τρόπο να έλθουμε σε επαφή μαζί σας σαν άνθρωπος προς άνθρωπο. Σάς ζητούμε να θεωρήσετε τη σιωπή μας ως ένδειξη του σοκ που μάς προκάλεσε η μοίρα σας".
Οταν η θαλιδομίδη αποσύρθηκε από την αγορά, το 1961, περί τα 10.000 μωρά είχαν γεννηθεί σε ολόκληρον τον κόσμο με ατροφικά μέλη ή χωρίς μέλη, τυφλά, κωφά, με καρδιακά ή εγκεφαλικά προβλήματα.
Αντιδρώντας στην ομιλία, η Φρέντι Αστμπερι, πρόεδρος της Thalidomide UK δήλωσε: "Τούς χρειάστηκε πολύς καιρός για να ζητήσουν συγγνώμη. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, θύματα της θαλιδομίδης, που δίνουν αγώνα για να αντιμετωπίσουν προβλήματα υγείας στη Βρετανία και σε ολόκληρο τον κόσμο. Αρα, χαιρετίζουμε την έκφραση συγγνώμης, αλλά πόσο μακριά θέλουν να φθάσουν; Δεν είναι καλό να ζητούν συγγνώμη εάν δεν ανοίξουν συζήτηση για αποζημίωση".



ΣΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΙΟ ΕΚΤΕΘΗΚΑΝ 10.000 ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΜΠΙΝΓΚ.


Σε θανατηφόρο ιό εκτέθηκαν 10.000 επισκέπτες κάμπινγκ

Προκαλεί οξύ πνευμονικό οίδημα

Για το ενδεχόμενο 10.000 άνθρωποι να έχουν έλθει σε επαφή με ένα θανατηφόρο ιό έπειτα από τη διαμονή τους στο Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι της Καλιφόρνιας κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού, εξέδωσε προειδοποίηση
το Ομοσπονδιακό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ.

Έχουν εντοπισθεί τουλάχιστον έξι κρούσματα του πνευμονικού συνδρόμου HPS που προκαλείται από στελέχη του ιού Hanta και προκαλεί οξύ πνευμονικό οίδημα. 

Ο ιός βρίσκεται στα εκκρίματα ενός είδους ποντικού και μεταδίδεται με την εισπνοή. Δύο από τους προσβληθέντες έχουν ήδη πεθάνει. Όλοι είχαν διαμείνει στο «Curry Village» του Εθνικού Πάρκου Γιοσέμιτι.

Η υπηρεσία Εθνικών Πάρκων προσπάθησε να έλθει σε επαφή με τους 2.900 επισκέπτες που είχαν κάνει κρατήσεις για παραμονή στο κάμπινγκ του «Curry Village» ανάμεσα στις 10 Ιουνίου και τις 24 Αυγούστου. 

Υπολογίζεται ότι συνολικά 10.000 άτομα διέμειναν στο διάστημα αυτό στο κάμπινγκ, τα 2.900 άτομα που έκαναν τις κρατήσεις μαζί με τα μέλη των οικογενειών τους και τους φίλους που τούς συνόδευαν.

«Οι σκηνές απολυμάνθηκαν στις 24 Αυγούστου και το κάμπινγκ επαναλειτουργεί. Αλλά τα άτομα που διέμειναν κατά το διάστημα μεταξύ της 10ης Ιουνίου και της 24ης Αυγούστου διατρέχουν τον κίνδυνο να αναπτύξουν το σύνδρομο που έχει στάδιο επώασης έξι εβδομάδων», αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ομοσπονδιακού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών.

Το σύνδρομο HPS είναι αρκετά σπάνιο, αλλά πολύ επικίνδυνο: το ποσοστό θνησιμότητας είναι πάνω από 30%. Εκδηλώνεται με ήπια συμπτώματα αρχικά, όπως πυρετό, κεφαλαλγίες, προβλήματα του πεπτικού, βήχα... αλλά σύντομα μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο.

Δεν υπάρχει θεραπεία, κατά συνέπεια η έγκαιρη νοσηλεία είναι απαραίτητη για την αύξηση της πιθανότητας επιβίωσης των ασθενών.

Η ασθένεια εντοπίσθηκε στις ΗΠΑ το 1993. Έκτοτε έχουν διαγνωσθεί περί τα εξήντα κρούσματα στην Καλιφόρνια και 587 συνολικά στις ΗΠΑ. Περισσότεροι από το εν τρίτον των ασθενών κατέληξαν.



ΓΕΝΝΑ ΜΕ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΤΟΜΗ.


Γέννα με καισαρική τομή

Οι ευεργετικές και αρνητικές πτυχές και πότε πρέπει να επιλέγεται

Διαβάστε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την καισαρική τομή, τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει στη μητέρα και το έμβρυο και πότε είναι απαραίτητη...

Υπάρχουν ευεργετικές ή αρνητικές πτυχές εάν επιλέξετε την καισαρική τομή;


Παλαιότερα εφαρμοζόταν με ολική, σήμερα με επισκληρίδιο αναισθησία που εξασφαλίζει την απόλυτη συναίσθηση του τι γίνεται και τη δυνατότητα άμεσα να θηλάσετε το νεογέννητο σας. 

Αν και η καισαρική δεν επηρεάζει το θηλασμό καθώς το γάλα «κατεβαίνει» στο τρίτο εικοσιτετράωρο ωστόσο έχει παρατηρηθεί πως οι περισσότερες γυναίκες που γέννησαν με καισαρική εγκαταλείπουν σύντομα τον θηλασμό. 

Η μέγιστη διάρκειά της δεν ξεπερνάει πλέον τα 30 λεπτά, ενώ τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται στην επισκληρίδιο έχουν ελάχιστες παρενέργειες προσφέροντας αναλγησία για ολόκληρο το πρώτο εικοσιτετράωρο. Παράλληλα η εμπειρία των γιατρών αναισθησιολόγων είναι τόσο μεγάλη που σχεδόν αποκλείει και τις «τεχνικής» φύσεως παρενέργειες της. 

Παρά το αδιαμφισβήτητο γεγονός της εξέλιξης της καισαρικής, η χρήση της και η επίδραση που μπορεί να έχει σε σας και το μωρό σας είναι δύο θέματα που εξακολουθούν να διχάζουν: γι΄ αυτό ευθύνεται το υψηλό – και κατά πολλούς «ύποπτο» – ποσοστό των καισαρικών (στην Ελλάδα ανέρχεται στο 47,3% όλων των τοκετών), καθώς και οι έρευνες που την «ενοχοποιούν» για προβλήματα.

Γιατί οι γυναίκες προτιμούν την καισαρική;

-Επειδή φοβούνται για επιπλοκές από μια φυσιολογική γέννα.

-Για να «γλιτώσουν» τις ωδίνες του φυσιολογικού τοκετού.

-Για να προγραμματίσουν πιο σωστά λόγω της εργασίας, ανάγκης της φροντίδας των άλλων παιδιών. 

-Για λόγους αισθητικής: Με την καισαρική ο κόλπος και ο ουρογεννητικός σωλήνας μένουν ανέπαφα κάτι που δεν υφίσταται μετά από ένα φυσιολογικό τοκετό.

Γιατί να μην την επιλέξετε

-Λόγω της μετεγχειρητικής πορείας: Η καισαρική τομή δεν παύει να είναι μια μια επέμβαση η οποία έχει μια συγκεκριμένη μετεγχειρητική εξέλιξη με αυξημένο κίνδυνο οργανικών προβλημάτων και μολύνσεων. Δεν μπορείτε να σηκωθείτε μία ώρα μετά τον τοκετό – όπως συχνά συμβαίνει μετά από μια φυσιολογική γέννα, αλλά μέσα στο επόμενο οκτάωρο. Έχετε ανάγκη επίσης από διαφορετική φροντίδα και διατροφή.

-Σας στερεί την εμπειρία του φυσιολογικού τοκετού: Δεν μπορεί να συγκριθεί ως εμπειρία με μια φυσιολογική γέννα. Αν και σπάνια το παραδέχονται, πολλές γυναίκες, ειδικά πριν αποκτήσουν το παιδί τους, νιώθουν «μειονεκτικά» σε σχέση με όσες έχουν γεννήσει φυσιολογικά.

-Ευθύνεται για διάφορες παθήσεις: Ο σοβαρότερος κίνδυνος που διατρέχει ένα μωρό που έρχεται στον κόσμο προτού ολοκληρώσει την ανάπτυξή του έχει να κάνει με την ελλιπή ωρίμανση των πνευμόνων του. Δεν είναι όμως μόνον οι πνεύμονες που πλήττονται όταν η κύηση δεν αφήνεται να ολοκληρωθεί. Τις συνέπειες τις υφίσταται και ο εγκέφαλος του νεογέννητου. Επίσης, η καισαιρική τομή ευθύνεται για μαθησιακές δυσκολίες, για ανάπτυξη διαβήτη τύπου 1 και άσθματος.

Πότε πρέπει να γίνεται

Προγραµµατισµένη καισαρική τοµή πρέπει να γίνεται µόνο αν ισχύει έστω και µία από τις ακόλουθες αιτίες:

-Το έµβρυο βρίσκεται σε ισχιακή προβολή, δηλαδή κατεβαίνει µε τα πόδια αντί µε το κεφάλι.

-Όταν πρόκειται για δίδυµη ή πολύδυµη κύηση και το πρώτο έµβρυο έρχεται µε ισχιακή προβολή.

-Η µητέρα έχει λοίµωξη από τον ιό HIV ή τον ιό της ηπατίτιδας C (συνήθως αυτές οι δύο λοιµώξεις συνυπάρχουν) ή λοίµωξη του κατώτερου γεννητικού συστήµατος µε τον ιό των ανθρωπίνων θηλωµάτων HPV ή µε τον ιό του έρπητα.

-Η µητέρα δεν έχει απολύτως φυσιολογική κύηση, αλλά εµφανίζει προδροµικό πλακούντα 3ου και 4ου βαθµού.

-Το έµβρυο εµφανίζει υπολειπόµενη ανάπτυξη –δηλαδή είναι µικρό για την ηλικία της κύησης– ή ο τοκετός ξεκινά πρόωρα µε το έµβρυο σε λανθασµένη θέση (ισχιακή ή εγκάρσια προβολή).

Να θυμάστε πώς η καισαρική τομή αποτελεί λύση σε κάποιο πρόβλημα που θα παρουσιαστεί και όχι επιλογή.


Πηγή: omorfamystika.gr

ΣΜΥΡΝΗ: ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΓΡΙΟΤΗΤΕΣ.ΠΟΡΕΙΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ.

Σμύρνη: οι εκτοπισμοί και οι πορείες θανάτου.Τουρκική αγριότητα
Συνέχεια των εξαιρετικών και διαφωτιστικών ανταποκρίσεων του Γάλλου δημοσιογράφου Rene Puaux από τη Σμύρνη. Οι περιγραφές του για τους εκτοπισμούς και τις πορείες θανάτου των Ελλήνων είναι ανατριχιαστικές.

"Όταν οι Τούρκοι έφθασαν στη Σμύρνη, καθιέρωσαν αυστηρό έλεγχο για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που ήθελαν να φύγουν από την πόλη. Τίποτα πιο φυσικό και λογικό. Μεταξύ αυτών των πολιτών μπορεί να κρύβονταν στρατιώτες του ελληνικού στρατού, που είχαν πετάξει βιαστικά τις στολές τους. Ήταν νόμιμα αιχμάλωτοι των νικητών. Αυτή, εξάλλου, την εξήγηση έδωσαν οι Τούρ κοι, όταν επικρίθηκε η μαζική εκτόπιση του ανδρικού πληθυσμού της Σμύρνης προς την ενδοχώρα. Στην παρατήρηση πως ήταν ελάχιστα αληθοφανές το γεγονός ότι αυτές οι δεκάδες χιλιάδες αν θρώπων ήταν όλοι στρατιώτες μεταμφιεσμένοι, οι Τούρκοι πρόβαλαν το επιχείρημα ότι, αν αυτοί οι άνδρες δεν ήταν στρατιώτες, θα μπορούσαν όμως να γίνουν, και ότι έπρεπε να προφυλαχθούν από μια ενδεχόμενη επιστράτευση των προσφύγων, την οποία θα επιχειρούσε ίσως η Ελληνική κυβέρνηση.

Την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου κυκλοφόρησε η διαταγή του στρατηγού Νουρεντίν να συλλάβουν όλο τον ανδρικό πληθυσμό από δεκαοκτώ μέχρι σαράντα πέντε ετών. Αντίθετα με την εξήγηση που έδωσαν εκ των υστέρων οι Τούρκοι, δεν επρόκειτο παρά για άνδρες που υπετίθετο ότι είχαν αγωνιστεί στο πλευρό του ελληνικού στρατού. Στην πράξη συνέλαβαν όλους τους άνδρες με ρωμα λέο παρουσιαστικό από δεκαπέντε μέχρι πενήντα πέντε ετών. Γι' αυτές τις συλλήψεις ένας μάρτυρας αφηγείται τα ακόλουθα:

«Δεν μπορούσε να υπάρξει πιο σπαρακτικό θέαμα- οι γυναίκες είχαν χωριστεί από τους άνδρες τους, οι μανάδες από τους γιους τους, οι αδελφές από τους αδελφούς τους. Όλοι όσοι είχαν συλλη-
φθεί με τον τρόπο αυτό, είχαν σταλεί σε στρατόπεδα συγκέντρωσης ad hoc και, όταν συγκεντρώθηκαν όλοι εκεί, έπεσαν θύματα ληστείας των Τούρκων στρατιωτών. Δεν τους έκλεψαν μόνο τα χρήματα που είχαν, αλλά και τα ρούχα και τα παπούτσια τους. Για να γλιτώσουν την τέλεια απογύμνωση, πολλοί απ' αυτούς έσκιζαν οι ίδιοι τα ρούχα τους, γιατί οι Τούρκοι βλέποντας κουρέλια και μόνο, δεν τους τα έβγαζαν καθόλου».

Από αυτά τα στρατόπεδα συγκέντρωσης οι Τούρκοι έστελναν καθημερινά προς την ενδοχώρα περίπου χίλιους Χριστιανούς, κατά φάλαγγες, αποσπώντας τους από τον αριθμό εκείνων που είχαν συλληφθεί με αυτό τον τρόπο.

Σύμφωνα με αφηγήσεις όσων κατάφεραν να διαφύγουν κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών αυτών των εκτοπίσεων προς την ενδοχώρα, τρεις χιλιάδες περίπου από τους αιχμαλώτους φονεύθη καν έξω από το χωριό Μπουνάρμπασι, σε απόσταση δέκα χιλιομέτρων από τη Σμύρνη. Οι τελευταίες φάλαγγες οδηγήθηκαν στην ενδοχώρα χωρίς ρούχα και παπούτσια, γιατί τους είχαν κλέ ψει τα πάντα. Πολλοί από αυτούς έπεσαν καθοδόν και επειδή ήταν αδύνατο να υπακούσουν στις διαταγές των Τούρκων ιππέων και να προχωρήσουν, φονεύθηκαν επί τόπου. Ο αριθμός αυτών των κατοίκων της Σμύρνης και της ενδοχώρας (ηλικίας από δεκαοχτώ μέχρι σαράντα πέντε ετών), που συνελήφθησαν έτσι και οδηγήθη καν από τους Τούρκους προς την ενδοχώρα, θα πρέπει να υπολογι στεί στις 150.000.
Οι Χριστιανοί που προορίζονταν για εκτόπιση, συγκεντρώνονταν στο Διοικητήριο. Όταν συγκεντρωνόταν ένας ικανοποιητικός αριθμός, άρχιζε η μετακίνηση τους. Μεταξύ αυτών υπήρχε και ένα σημαντικό ποσοστό ιερέων. Τους οδηγούσαν Τούρκοι στρατιώτες, πολλοί των οποίων ήταν εφοδιασμένοι με ρόπαλα. Κατά την πορεία ο όχλος τους λιθοβολούσε, πετώντας τους μαζί με τις | πέτρες και ακαθαρσίες. 

Τους ανάγκαζαν να φωνάζουν Yiaschahin Moustafa Kemal pacha.

Για την τύχη των αιχμαλώτων που οδηγήθηκαν προς την ενδοχώρα, έχουμε τρομακτικές μαρτυρίες.
Ο Νικόλαος Χατζόπουλος του 32ου Συντάγματος Πεζικού, από τη Νάξο, που κατόρθωσε να δραπετεύσει, καταθέτει:
«Αιχμαλωτιστήκαμε στις 9 Σεπτεμβρίου στην Πούντα (βόρεια συνοικία της Σμύρνης) και την ίδια μέρα μας έκλεισαν στις αποθήκες του λιμανιού, μας έκλεψαν ό, τι είχαμε στην κατοχή μας, και στη συνέχεια, την επομένη, μας οδήγησαν στο Νύμφαιον . Το τουρκικό πλήθος που είχε μαζευτεί κατά μήκος του δρόμου, μας χτυπούσε και μας πετούσε πέτρες αναγκάζοντας μας να φωνάζουμε: ζήτω ο Μουσταφά Κεμάλ πασάς. Εκείνοι που αρνούνταν, δέχονταν μαχαιριές.

Καθώς αφήναμε τη Σμύρνη, συναντήσαμε πέντε δίτροχα καροτσάκια, γεμάτα με πτώματα Ελλήνων πολιτών, που τα πήγαιναν να τα πετάξουν σε μια χαράδρα.

Μετά από δύο ώρες πεζοπορίας από τη Σμύρνη, η φάλαγγα μας σταμάτησε.
Εκεί οι Τούρκοι διέταξαν τους Έλληνες στρατιώτες που κατάγονταν από τη Μικρά Ασία να αποχωριστούν από τους Έλληνες οι οποίοι ήταν από την Παλαιά Ελλάδα. Τους ανακοίνωσαν την πρόθεση τους να απολύσουν τους πρώτους και να τους δώσουν την άδεια να επιστρέψουν στα σπίτια τους. 800 περίπου άνδρες βγήκαν από τις σειρές τους συμπεριλαμβανομένων και αξιωματικών της χωροφυλακής. Τους συγκέντρωσαν σ' ένα μόνο τάγμα, τους οδήγησαν στην ξερή κοίτη ενός γειτονικού χειμάρρου και τους σκότωσαν όλους με ριπές οπλοπολυβόλων».
Η σφαγή αυτή επιβεβαιώθηκε από το δεκανέα Αντώνη Βιτζηλαίο του 26ου Συντάγματος Πεζικού, από τους στρατιώτες Νικόλαο Κορρέ του 25ου Συντάγματος Πεζικού, Νικηφόρο Βιτζηλαίο
του 44ου Συντάγματος Πεζικού και από τον Κωνσταντίνο Χωριανόπουλο του 32ου Συντάγματος
Πεζικού, οι οποίοι ήταν παρόντες.Η σφαγή πρέπει να έγινε λίγο ανατολικότερα του Μπουρνόβα. 

Οι πέντε καταθέσεις συμφωνούν επακριβώς. Η φάλαγγα που είχε δύναμη περίπου 5.000 ανδρών και μειώθηκε έτσι σε λίγο περισσό τερους από 4.000, ξανάρχισε τότε την πορεία της προς το Νύμφαιο. Σ' αυτή τη μικρή πόλη των 3.000 ψυχών το τουρκικό πλήθος χτύπησε τους αιχμαλώτους. Το ίδιο συνέβη στη Μαγνησία όπου έμειναν πέντε μέρες κλεισμένοι σ' έναν περίβολο. Εκεί οι Τούρκοι προσκάλεσαν το πλήθος να υποδείξει εκείνους από τους Έλληνες στρατιώτες που μπορούσε να αναγνωρίσει ως ενόχους για κάποια αδικήματα τον καιρό της Κατοχής. Χίλιοι από αυτούς «αναγνωρίστηκαν» με -τον τρόπο αυτό και τουφεκίστηκαν πάραυτα.
Οι επιζήσαντες χωρίστηκαν σε τρία «τάγματα εργασίας», που κατανεμήθηκαν ανάμεσα στη Μαγνησία, τον Κασαμπά και τη Φιλαδέλφεια.
Ένας από τους δραπέτες του τάγματος της Φιλαδέλφειας μας πληροφορεί ότι στις 26 Οκτωβρίου από τους χίλιους άνδρες δεν απέμειναν παρά 480. Οι υπόλοιποι υπέκυψαν από τη σκληρή δουλειά, την πείνα και το κρύο.
Τα ίδια γεγονότα επιβεβαιώνονται από τρεις Ιταλούς και έναν |Γάλλο προστατευόμενο, οι οποίοι, αφού οδηγήθηκαν με τη βία
μαζί με τους άλλους εκτοπισθέντες, κατάφεραν κατά την πορεία να γνωστοποιήσουν την ταυτότητα τους και να αφεθούν ελεύθεροι.
Σύμφωνα με διάφορες πληροφορίες από την ενδοχώρα της Μικράς Ασίας, μπορούμε να ελπίζουμε πως θα δούμε με την ανταλλαγή των αιχμαλώτων την επανεμφάνιση, μόλις και μετά βίας, των μισών από τους 150.000 άνδρες που οι Τούρκοι έσυραν αιχμά λωτους, και ένας Θεός ξέρει σε τι κατάσταση.

Ένας άλλος αιχμάλωτος που διέφυγε από τη Σμύρνη, ο Δημήτριος Δήμας από τις Κουκουβάουνες της Αττικής, στρατιώτης στο 22ο Σύνταγμα Πεζικού, που δούλευε μαζί με άλλους πενήντα στο καθάρισμα των ερειπίων από την πυρκαγιά, φέρει στο σώμα του σημάδια από σοβαρά εγκαύματα εξαιτίας ενός διαβρωτικού υγρού που έρριξαν στους συντρόφους του και στον ίδιο στο στενό περίβολο όπου ήταν κλεισμένοι. Οι άλλοι υπέκυψαν με αφόρητους πόνους. Εγκαταλελειμμένος για να πεθάνει, κατάφερε μέσα στο σκοτάδι να ξεφύγει. Δηλώνει πως ο υποσιτισμός, η κακομεταχείριση και η εξουθένωση από τη σκληρή δουλειά έκαναν τους αιχμα λώτους να μοιάζουν με φαντάσματα".



ΠΗΓΗ...http://www.onalert.gr

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...