Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ιστορικού μας χωριού, όπου μπορείτε να δείτε άρθρα, που αφορούν όλες τις εκφάνσεις του κοινωνικού γίγνεσθαι. Περιπλανηθείτε στις αναρτήσεις μας για να ταξιδέψετε σε μια πλούσια ποικιλία θεμάτων που ετοιμάζουμε με μεράκι και αγάπη για τον ευλογημένο μας τόπο.

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ GOOGLE MAPS
Κλίκ στην εικόνα

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

ΧΑΡΥ ΚΛΥΝΝ: ΟΙ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΟΥΡΙΔΕΣ.

Χάρυ Κλυνν:

Ο Χάρυ Κλυνν, μίλησε σήμερα στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, στο πρωινό Αντ1. Ο δημοφιλής κωμικός, μίλησε έξω από τα δόντια, χαρακτηρίζοντας τους Έλληνες πολιτικούς "καθίκια και βιαστές της Ελλάδας"! 

"Αν είχα τη βιολογική δύναμη γιατί είμαι και κάπως μεγάλος στην ηλικία θα μπορούσαν να προβώ στη μεγαλύτερη ακρότητα χωρίς να απολογηθώ. Θα έδινα και την ίδια μου της ζωή. Γιατί τι νόημα έχει να ζω εγώ και ο διπλανός μου άνθρωπος να πεθαίνει και το νέο παιδί να πάει στο σχολείο και να λιποθυμά και να μην έχει να φάει. Η φτώχεια και η δυστυχία να πλανάται στα ελληνικά σπίτι. Έχει κανένα νόημα να ζω εγώ; Για το τομάρι το δικό μου δηλαδή;

Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν οι κύριοι αυτοί. Εμένα με ενδιαφέρει όσο γίνεται πιο γρήγορα να δεχτούν τη τιμωρία του ελληνικού λαού. Αυτοί οι αλαζόνες πίστευαν ποτέ ότι ο Σαντάμ Χουσείν θα είχε αυτό το τέλος που είχε;

Πίστευε ποτέ ο Καντάφι ότι θα είχε αυτό το τέλος που είχε; Για αυτό να εύχονται όλα αυτά τα καθίκια οι ολετήρες και βιαστές της Ελλάδας να πάνε φυλακή για να μην πέσουν στα "χέρια" του λαού. Γιατί αν πέσουν στα χέρια του ελληνικού λαού θα τους βγάλουν λουρίδες."


Μάλιστα όπως αποκάλυψε δεν δίνει σημασία στα απειλητικά σημειώματα και mail που δέχεται και όπως είπε πως δεν φοβάται κανέναν και θα συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το τέλος






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από τα Προμαχιώτικα Νεα .

- Τα Προμαχιώτικα Νέα διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρέσουν οποιοδήποτε σχόλιο θεωρούν ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.

- Τα Προμαχιώτικα Νέα δεν παρεμβαίνουν σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσουν το περιεχόμενο ενός σχολίου.

- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τα Προαχιώτικα Νέα.

- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .

H συντακτική ομάδα των Προμαχιώτικων Νέων.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ...